strona 14 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2023-08-16 16:38
Chciałbym podzielić się swoim niezadowoleniem z doświadczenia obsługi przesyłki z Chin przez agencję celna UPS. Niestety, współpraca z Panią K. Nowak była bardzo problematyczna. Pomimo dostarczenia pełnej dokumentacji i potwierdzenia zapłaty VAT, zostałam dwukrotnie obciążony podatkiem przez agencję celna UPS. Próby wyjaśnienia sprawy spotykały się z ograniczoną pomocą i słabą komunikacją. Nie polecamtej firmy szczególnie biznesom, importującym I eksportującym produkty. Firma nie godna zaufania. -
-
~karolam / 2023-08-16 14:25
Zamówiona do domu paczka, po rzekomej próbie doręczenia została przekierowana do punktu odbioru. Po zadzwonienia na dział obsługi klienta usłyszałam, że Pani nie wie co się wydarzyło i, że może jedynie znowu przekierowć paczkę do mnie do domu ale będzie ona wtedy dopiero za 2 dni. Kpina, nie polecam! ZaletyBrak -
~Anna / 2023-08-16 12:32
Tragiczna firma. Kurier podobno dzwonił do domofonu, w co nie wierzę i nawet nie zadzwonił na telefon, że jest pod domem. Po prostu pojechał do punktu i zostawił paczkę. W tym samym dniu pobiegłam odebrać ją do punktu na ul.Gliwickiej 51, i co? I zamknięte, bo w tym dniu pracowali tylko do 14.00, o czym nie raczyli internetowo poinformować. Wisiał zaledwie kartka na drzwiach. Dziś mój mąż poszedł do tego punktu i powiedzieli, że musi mieć oświadczenie ode mnie, a w e-mailach pisze, że wystarczy sam dowód zamówienia. Błąd za błędem! Serdecznie nie polecam. ZaletyTeoretyczny termin dostawy.WadyJak wyżej w opisie -
~Niezadowolony / 2023-08-14 13:52
Nie podjęto próby dostarczenia.
Nie podjęto próby ponownego dostarczenia.
Cynizm, klamstwa, brak kontaktu z kurierem.ZaletyFirma odbiera telefonuWadySabltują klientów.
Nikomu nie chce się pracować.
Ryba psuje się od głowy ... -
~M / 2023-08-14 13:28
Najgorsza obsługa klienta ze wszystkich działających w Polsce firm kurierskich. Przesyłka z nieznanych powodów gdzieś utknęła i nie wiadomo gdzie jest, ani kiedy zostanie doręczona. Brak sensownych informacji na stronie monitorowania przesyłek, brak możliwości kontaktu telefonicznego z ŻYWYM CZŁOWIEKIEM - tylko wkurzający robot, z którym nie idzie się dogadać. ZaletyBRAKWadybrak możliwości kontaktu telefonicznego z ŻYWYM CZŁOWIEKIEM - tylko wkurzający robot, z którym nie idzie się dogadać -
~zetoriusz / 2023-08-11 12:33
To już drugi przypadek w tym tygodniu, gdzie zmuszony byłem zakupić towar z dostawą od tej pseudo firmy kurierskiej. Człowiek po kilku dniach, przy kontakcie z nadawcą przesyłki dowiaduje się, że zakupiony towar oczekuje w punkcie odbioru. Zero kontaktu ze strony kuriera, zero próby dostarczenia pod wskazany adres. Syf kiła i mam nadzieję, że mogiła wkrótce. ODRADZAM STANOWCZO Z KORZYSTANIA USŁUG TEGO SYFU ZaletybrakWadywszystko -
~J / 2023-08-09 15:53
Bardzo nie polecam opcji przez UPS. Jeżeli chodzi o kontakt z kurierem jest zerowy. Przychodzi informacja,że paczka została doręczona do właściciela niestety paczki brak po zadzwonieniu na infolinie okazuje się ,że paczka znajduje się w punkcie odbioru bez wcześniejszego poinformowania o tym.
To jakiś żart xd -
~silje / 2023-08-09 15:42
Zamówiona przesyłka przez allegro. Dostaję powiadomienie że zostanie dziś doręczona między 10.00 a 14,00 więc siedzę w domu i czekam. Dzwoni domofon, podchodzę nikt się nie odzywa. Po 14.00 sprawdzam monitorowanie i NIESPODZIANKA "przesyłka doręczona 13.40, spotkano się z klientem???? Po kilku próbach połączenia się z konsultantem (co tez jest nie lada wyczynem) otrzymuję informacje że spróbują się dowiedzieć gdzie zostawił paczkę.
po godzinie oddzwaniają że paczka u sąsiada.
Zero kontaktu: czy jestem w domu, czy może gdzieś zostawić i nawet nie pofatygował się żeby wysłać chociaż smsa gdzie zostawił paczkę.
DRAMAT dlatego kocham paczkomaty :)ZaletybrakWadybrak komunikacji i szacunku do klienta -
-
~Marta / 2023-08-09 15:17
Tragedia ! Najgorsza firma jaka może być! Zero kontaktu z nimi ! Paczka miała być dostarczona wczoraj , spędziłam cały dzień w domu , nikogo u mnie nie było, nikt nie dzwonil , żadnego awizo , a podobno kurier był! Nie polecam ! WadyOszuści -
~WeryKay / 2023-08-08 22:54
Naprawdę tragedia zero kontaktu zero informacji keidy będzie przesyłka. Zero kontaktu keidy kurier podobno byl doręczyć. Awizo żeby się skontaktowac Tez nigdzie nie ma. Jedna wielka tragedia. ZaletyZeroWadyJedna wielka tragedia -
~Dd / 2023-08-08 19:05
Tragedia, kurier sobie zmienia datę doręczenia, czekam tydzień, a jak w końcu dostałam info o dniu i godzinach doręczenia to paczka nie dociera na podany adres domowy. Wieczorem kolejna informacja, że paczka pozostawiona w punkcie dpd i czeka na odbiór. Masakra jakaś ZaletyZero zaletWadyWydłużony termin doręczenia
Nie dostarczenie paczki na podany w zamówieniu adres -
~ka7gmail.com / 2023-08-08 13:59
To jest najgorsza firma przewozowa jaką spotkałam. Kontaktu z kurierem nie ma żadnego. Miał przywieźć farby, robota stoi a kuriera ani widu ani słychu. Jak najdalej !! -
~Mad / 2023-08-08 13:24
Najgorszy kurier. Brak kontaktu z osoba dostarczając. Jakis dramat. Firmie powinno sie zamknąć albo zmienić politykę ZaletyBrakWadyWszytko -
~dm / 2023-08-05 10:27
Kolejny raz brak dostawy w określonym przez dawcę terminie . Nigdy więcej ups ZaletyBrakWadyBrak przesyłki na czas -
~MadMax / 2023-08-04 16:01
Mieszkam na wsi i to w oczach kurierów UPS dyskwalifikuje mnie całkowicie. Kolejny raz dostarczenie przesyłki zostało przeniesione na dzień następny, a że dzisiaj jest piątek no to kurier może łaskawie przywiezie w poniedziałek, ale pewności niema. ZaletyBrakWadyBrak dostarczenia przesyłki w terminie -
~Olcia / 2023-08-04 14:43
nieporozumienie. konkretnie chodzi mi o punkt odbioru UPS w Sulęcinie. AS-COM SKLEP, SERWIS, LOMBARD , WITOSA 2 , SULECIN , 69-200 , PL. dostałam informację że wczoraj mogłam odebrać w punkcie przesyłkę ale ani razu nie udało mi się zastać kogokolwiek -zamknięte. telefon nie odpowiada. w dniu dzisiejszym już próbowałam niestety nie ma nikogo, telefon milczy. nie wiem czy uda mi się odebrać moją przesyłkę. :( nie polecam wyboru tego punktu Wadybrak możliwości odbioru przesyłki w punkcie -
-
~Maciej / 2023-08-04 13:58
Witam,
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
Kurier wbija w system że nie dostarcza z powodu braku kwoty pobraniowej nie wchodząc do firmy.
Takich debili powinni najpierw badać za nim dostanie pracę . -
~Kuba / 2023-08-03 15:36
Kurier oszukuje że nie zastał odbiorcy w domu. Żadnych telefonów o próbie doręczenia przesyłki
Zostawia paczkę w punkcie oddalonym na drugim końcu miasta od adresu dostawy.
Nie polecamZaletyŻadnych zalet. -
~Wanda / 2023-08-03 14:05
Nie jestem zadowolona, miałam mieć dostarczone kwiaty między godziną 09 a 12 jest 14:01jeszcze nie ma,dzwoniłam na infolinię
Pani napisała moją skargę i tyle.O pilne skontaktowanie się że mną.Nic z tego nie wyszło.Przez kuriera dostanę zwiędłe zielsko.
Nie polecam,brak telefonu do kurieraZaletyŻadnychWadyWszystkie jakie są -
~kaja / 2023-08-02 16:25
Pan kurier ma gdzieś termin doręczenia. O godzinie 13:30 mówi, że już skończył pracę i przesyłkę przywiezie jutro. Brak szacunku dla klienta, omijać z daleka tę firmę.
strona 14 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »