Wadybrak kontaktu z kurierem, strona nie dziala jak powinna
strona 138 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »
-
~zamowienie z reebok / 2020-09-14 12:28
Bedac caly czas w domu otrzymalam wiadomosc, ze kurier nie zastal nikogo w domu i przesylka jest juz w drodze do punktu odbioru. Na infolinii jedynie mi powiedziano, ze albo mam sobie sama odebrac paczke albo poczekac kolejne 48h na ponowna probe dostarczenia. -
-
~HW / 2020-09-12 11:04
Nie polecam,dostarczyć dostarcza,ale miałam ostatnio mega niespodziankę w kwocie 660 zl do zapłaty za nic.Pani która kupowała ode mnie 2 krzesla,zamówiła kuriera,oplacila online,A po miesiącu czasu przyszła do mnie faktura na 660 zl do zapłaty,ponieważ waga im się nie zgadzała i postanowili mnie obciążyć ta kwota,przypominam,że paczka opłacone,dostarczona!!!! -
~piotr / 2020-09-09 21:00
UPS
Firma kurierska UPS to szyderstwo,oszustwo i jedno wielkie nieporozumienie.
Zamówiłem bardzo potrzebny produkt w sklepie internetowym.
Zależało mi na szybkiej dostawie,więc wybralem opcję z dostarczeniem jednodniowym i śledzeniem przesyłki.
Czekałem na przesyłkę cały dzień,nie otrzymałem żadnej informacji od kuriera,nie mówić już telefonie.
Mogłem jedynie śledzić status przesyłki w systemie.Do końca dnia przesyłki NIE otrzymałem,nikt się ze mną nie skontaktował! W systemie pod koniec dnia pojawiła się informacja:
"Kierowca nie mógł pobrać opłaty przy pierwszej próbie doręczenia. Podjęta zostanie druga próba."
Czy firma której jedynym obowiązkiem jest sprawne dostarczenie przesyłki,nie potrafi wykonać jednego telefonu do klienta? W dodatku kurier to kłamca.Taka firma kurierska nie ma prawa bytu i mam nadzieję że wkrótce zniknie z rynku wraz ze swoimi pseudopracownikami-oszustami. Szkoda życia na debili.ZaletybrakWadybrak wykonania usługi i oszukiwanie klientów -
~Ślimakwyprzedzażółwiaiachillesa / 2020-09-09 18:46
Próbuję wycenić paczkę i już na tym etapie milion problemów. Ta strona jest niemożliwa do obsługi. Tragedia. Nie polecam. Nie wiem jakim cudem ta firma w ogóle funkcjonuje. Dodatkowo ceny antykonkurencyjne, to znaczy drożyzna. Dno. ZaletySą jakieś? Chyba jedynie to, że skojarzenie z furgonetkami z filmów amerykańskich.WadyPraktycznie wszysto -
~M / 2020-09-09 14:12
Najgorszy kurier jaki może być, zero kontaktu. Przesyłka zostawiona bez informacji w jakimś dziwnym miejscu -
~annn / 2020-09-08 20:56
Lekceważący odbiorcę kurier, zostawiający awizo bez informacji gdzie odebrać przesyłkę, nie probujący skontaktować się z odbiorcą mino że jest tel na przesyłce. -
~pawej92 / 2020-09-08 19:18
Dzwoni do mnie pani z zapytaniem czy następnego dnia między 8 a 16 będę w domu bo maja dla mnie paczkę, ponieważ dzisiaj mnie nie bylo. Odpowiadam ze tak i ze poczekam na nich. I cały dzień zmarnowany nikt nie przyjechał, telefonów nie odbierają. Bardzo nie polecam, najgorszy przewoźnik z jakim miałem do czynienia. Dodam ze na awizo zero informacji po za krzyżykiem na kratce ze mnie w domu nie bylo, brak adresu, nr telefonu, punktu do odbioru, kompletnie nic. A po zeskanowaniu kodu QR informacja ze obsługują kody tylko do 120 dni wstecz i ze ten jest za stary! ZaletybrakWadywszystko -
~Tadeusz / 2020-09-07 17:29
Nie polecam tej firmy.Wysłałem kilkaset paczek z innych firm nigdy minie doliczyli za przesyłkę z Ups wysłałem 1 paczkę i doliczyli mi 1100 % wartości wysłania paczki ,zawsze żetelnie podaję wagę i wymiary.Unikajcie tych złodziei. Zaletytylko wadyWadyNaliczanie za przesyłkę dostarczoną 1100 % ceny wysyłki i nie mam możliwości udowodnienia że mam rację. -
-
~Zbigniew / 2020-09-06 09:23
Witam nie zamawiajcie firmy kurierskie UPS są naciągaczami zapłacicie za paczkę a po miesiącu i tak wam przyślą fakturę na 200,00 zł robią ludzi w konia oszuści -
~g / 2020-09-03 19:26
Skandal. Zero informacji, przesyłka została przekierowana do najbliższego punktu, nie było nigdzie podanej daty dostawy, po informację o przekierowaniu trzeba było dzwonić do firmy. -
~Katarzyna / 2020-09-03 09:23
Skandaliczne praktyki. Czekaliśmy w domu na kuriera 3 dni. Zero kontaktu czy jakiejkolwiek informacji, jedyne to meil z podaną datą dostarczenia. Po długich walkach z automatyczną informacją w końcu udało się połączyć z konsultantem. Okazało się, że przesyłka została PRZEKIEROWANIA DO PUNKTU Z POWODU NIEZASTANIA NIKOGO W DOMU!!!!!Dodam, że w domu ktoś bez przerwy był, nie dostaliśmy ŻADNEJ informacji o przekierowaniu i miejscu gdzie jest nasza przesyłka!!! Żenująca firma, zwykli złodzieje! ZaletyBrakWadyOszustwo przy doręczeniu przesyłek, brak informacji, utrudniony kontakt -
~Kamila / 2020-09-02 21:19
Paczkę zamówiłam 1.5 tygodnia temu. Paczka miała przyjść za 2 dni. Kurier nie przyjechał. Status paczki został zmieniony na „nikogo nie było w domu” mimo, że cały czas czekałam na kuriera w domu. Kurier nie zadzwonił, nikt się nie odezwał. Dziś dzwoniłam 4 raz na infolinię i 4 raz powiedziano mi, że paczka zostanie doręczona kolejnego dnia. Dziś minęło 11 dni od zamówienia a paczka nadal nie została mi dostarczona. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyBrak paczki, niesłowność obsługi infolinii. -
~Paulina / 2020-09-02 12:53
Jestem bardzo zdenerwowana. To jest śmieszne, żeby nie można było się skontaktować z kurierem, który wiezie moją paczkę. Wiem, że nie przyjedzie w godzinach, w których ktoś będzie mógł odebrać paczkę, ale adres doręczenia mogę zmienić dopiero po pierwszej próbie doręczenia. Kurier wiezie kwiaty z poczty kwiatowej z Warszawy i pewnie jeszcze mają sobie świeżutkie czekać kilka dni, zanim ktoś łaskawie umożliwi mi ich odebranie? W żadnej firmie kurierskiej nie spotkałam się z taką głupotą, żeby nie można było po prostu zadzwonić do kuriera i poprosić go chociażby o zostawienie paczki pod drzwiami, skoro jest opłacona. ZaletyBrak.WadyUtrudnianie życia klientom. -
~Ossa / 2020-09-02 10:09
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam kontakt. Nigdy nie informują, że paczka będzie dostarczona. Firma twierdzi, że tak jest i nic nie będą z tym robić, bo firma i tak ma się dobrze. Masz czekać w domu 2 dni i wpatrywać się w furtkę. Jeśli nie, to muszę jechać po paczkę 3 km do punktu. Brak szacunku do klienta i jak na 2020 rok dziwne działanie. Jeśli mogę zawsze wybieram inną firmę. Niestety produkt kupiłam w firmie, która ma tylko jedną opcję. Ale te zakupy ograniczę do minimum. -
~Niezadowolony Tadeusz / 2020-09-01 17:11
Zaplacilem za szybsza dostawe i nie przyjechali totalnie nie polecam. Wybierajcie kogos innego niz ups. Nie ma kontaktu z kurierem a na stronie pokazana informacja ze kurier probowal dostarczyc paczke, szkoda ze caly dzien jestem w domu :') ZaletyTotalny brak zaletWadyZero informacji
Brak dostawy -
~Ewelina / 2020-08-31 14:31
Najgorsza firma kurierska. Brak nr tel do kuriera, jakichkolwiek informacji o przybliżonej godz. dostarczenia przesyłki. Nie polecam -
-
~Kuba / 2020-08-30 10:04
Najbardziej nieprofesjonalna firma kurierska. Obsługa klienta nie posiada numeru telefonu do własnego kuriera, żeby się z nim skontaktować. Tragiczna, korzystam jak mogę najrzadziej. NIE POLECAM ZaletyBrak -
~Dzidka / 2020-08-28 14:55
Brak informacji o przesyłce, brak wiadomości od kuriera, nie wiadomo kiedy, gdzie i jak, kiepsko ZaletySzybkoWadyBrak jakichkolwiek informacji -
~Paweł / 2020-08-25 22:33
Kompletna żenada. Paczka wylądowała w polsce i od 2 tygodni tkwi u nich na magazynie. Nikt nie zna języka angielskiego, nie potrafią przetłumaczyć dwóch wyrazów. Pytaja o koszt przesyłki... Widać nie znają swojego cennika. Mimo starań o kontakt zwykle odpowiedź trwa 3 dni robocze. I za to mam płacić za magazynowanie paczki. Jakaś kpina ZaletyBrak -
~Mama / 2020-08-24 17:53
Kurier z pretensjami zadzwonił że stoi i zadał pytanie czy nie słyszę szczekających psów. Powiedziałam że dojeżdżam do domu i za chwilkę będę. Z pretensjami powiedział że czekać nie będzie i pojechał. Widziałam jak odjeżdża z pod domu. WadyNie miły podczas rozmowy, arogancki.
strona 138 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »