strona 137 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~Klient wkurzony / 2020-09-23 13:56
Agencja celna - 100% porażka , dwukrotnie mi odprawili tę sama przesyłke i to ja mam odkręcac... -
-
~Darkun3 / 2020-09-22 10:15
Agencja celna UPS to pomyłka dzisiaj jest 22.09.2020 godz.10.10 już 53 razy dzwoniłem do agencji celnej na nr z końcówką 44,80,12,14 i nic .Konsultant UPS już wysłał 2 ponaglenia do agencji i nadal nic.
A dokumenty i upoważnienie wysłałem 14.09.2020.Paczka widniała w systemie z dostawą na 22.09 a teraz jest komunikat dodatkowe czynności i 0 kontaktu.ZaletyUPS reaguje ale agencja to pomyłka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyAGENCJA CELNA UPS TO TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!! -
~ryle / 2020-09-17 16:51
dwa dni czekała paczka na mój odbiór bo kurier nie zostawił informacji gdzie ją zostawił UPS to porażka -
~Aga / 2020-09-16 14:15
Firma na poziomie poniżej zera. Brak profesjonalizmu i przedmiotowe podejście do klienta. Brak kontaktu z kurierem jak i brak wiedzy osób obsługujących infolinię. Jednym słowem żenada. ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Mail / 2020-09-16 08:52
Pewnego dnia miała dojść do mnie przesyłka, tego dnia dostałam powiadomienie ,że na przesyłce jest błędny numer budynku i spowoduje to opóźnienia w dostarczeniu, ponieważ firma próbuje zaktualizować adres. Adres był jak najbardziej poprawny i już niejednokrotnie dochodziły do mnie przesyłki na ten adres z innych firm kurierskich bez problemowo. Zero kontaktu z kurierem i kimkolwiek ,kto podałby jakieś informacje. Nie wiem co w takiej sytuacji zrobić. Obawiam się ,że przesyłka zostanie odesłana po nadawcy. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem -
~Kamelia / 2020-09-15 22:27
Niestety ta firma kurierska nie wie co to rzetelnosc i niezawodnosc. Kurierzy nawet nie zostawiaja juz awizo, tylko wpisuja w system ze nie zastano klienta. Mam monitoring, dodatkowo bylam caly dzien w domu wiec raczej ciezko udowodnic ze kurier byl skoro go nikt nie zarejstrowal. Nie polecam! Gdybym miala tylko opcje nie korzystac z tej firmy przy zamowieniach, wielka ulga namaluje sie na mojej twarzy ZaletyBrakWadyOszukiwanie klienta -
~Michał / 2020-09-15 16:09
Żenada, żadnego kontaktu, dostałem tylko emaila, żę paczka bedzie w CARREFOUR EXPRESS.
To żadna firma kurierska, tylko dostawa do punktu CARREFOUR EXPRESS.
Za nic nie polecam, może szybko, ale dostawa na drugi koniec miasta.Zaletyw sumie żadnychWadyTo żadna firma kurierska, tylko dostawa do punktu CARREFOUR EXPRESS -
~zamowienie z reebok / 2020-09-14 12:28
Bedac caly czas w domu otrzymalam wiadomosc, ze kurier nie zastal nikogo w domu i przesylka jest juz w drodze do punktu odbioru. Na infolinii jedynie mi powiedziano, ze albo mam sobie sama odebrac paczke albo poczekac kolejne 48h na ponowna probe dostarczenia. Wadybrak kontaktu z kurierem, strona nie dziala jak powinna -
-
~HW / 2020-09-12 11:04
Nie polecam,dostarczyć dostarcza,ale miałam ostatnio mega niespodziankę w kwocie 660 zl do zapłaty za nic.Pani która kupowała ode mnie 2 krzesla,zamówiła kuriera,oplacila online,A po miesiącu czasu przyszła do mnie faktura na 660 zl do zapłaty,ponieważ waga im się nie zgadzała i postanowili mnie obciążyć ta kwota,przypominam,że paczka opłacone,dostarczona!!!! -
~piotr / 2020-09-09 21:00
UPS
Firma kurierska UPS to szyderstwo,oszustwo i jedno wielkie nieporozumienie.
Zamówiłem bardzo potrzebny produkt w sklepie internetowym.
Zależało mi na szybkiej dostawie,więc wybralem opcję z dostarczeniem jednodniowym i śledzeniem przesyłki.
Czekałem na przesyłkę cały dzień,nie otrzymałem żadnej informacji od kuriera,nie mówić już telefonie.
Mogłem jedynie śledzić status przesyłki w systemie.Do końca dnia przesyłki NIE otrzymałem,nikt się ze mną nie skontaktował! W systemie pod koniec dnia pojawiła się informacja:
"Kierowca nie mógł pobrać opłaty przy pierwszej próbie doręczenia. Podjęta zostanie druga próba."
Czy firma której jedynym obowiązkiem jest sprawne dostarczenie przesyłki,nie potrafi wykonać jednego telefonu do klienta? W dodatku kurier to kłamca.Taka firma kurierska nie ma prawa bytu i mam nadzieję że wkrótce zniknie z rynku wraz ze swoimi pseudopracownikami-oszustami. Szkoda życia na debili.ZaletybrakWadybrak wykonania usługi i oszukiwanie klientów -
~Ślimakwyprzedzażółwiaiachillesa / 2020-09-09 18:46
Próbuję wycenić paczkę i już na tym etapie milion problemów. Ta strona jest niemożliwa do obsługi. Tragedia. Nie polecam. Nie wiem jakim cudem ta firma w ogóle funkcjonuje. Dodatkowo ceny antykonkurencyjne, to znaczy drożyzna. Dno. ZaletySą jakieś? Chyba jedynie to, że skojarzenie z furgonetkami z filmów amerykańskich.WadyPraktycznie wszysto -
~M / 2020-09-09 14:12
Najgorszy kurier jaki może być, zero kontaktu. Przesyłka zostawiona bez informacji w jakimś dziwnym miejscu -
~annn / 2020-09-08 20:56
Lekceważący odbiorcę kurier, zostawiający awizo bez informacji gdzie odebrać przesyłkę, nie probujący skontaktować się z odbiorcą mino że jest tel na przesyłce. -
~pawej92 / 2020-09-08 19:18
Dzwoni do mnie pani z zapytaniem czy następnego dnia między 8 a 16 będę w domu bo maja dla mnie paczkę, ponieważ dzisiaj mnie nie bylo. Odpowiadam ze tak i ze poczekam na nich. I cały dzień zmarnowany nikt nie przyjechał, telefonów nie odbierają. Bardzo nie polecam, najgorszy przewoźnik z jakim miałem do czynienia. Dodam ze na awizo zero informacji po za krzyżykiem na kratce ze mnie w domu nie bylo, brak adresu, nr telefonu, punktu do odbioru, kompletnie nic. A po zeskanowaniu kodu QR informacja ze obsługują kody tylko do 120 dni wstecz i ze ten jest za stary! ZaletybrakWadywszystko -
~Tadeusz / 2020-09-07 17:29
Nie polecam tej firmy.Wysłałem kilkaset paczek z innych firm nigdy minie doliczyli za przesyłkę z Ups wysłałem 1 paczkę i doliczyli mi 1100 % wartości wysłania paczki ,zawsze żetelnie podaję wagę i wymiary.Unikajcie tych złodziei. Zaletytylko wadyWadyNaliczanie za przesyłkę dostarczoną 1100 % ceny wysyłki i nie mam możliwości udowodnienia że mam rację. -
~Zbigniew / 2020-09-06 09:23
Witam nie zamawiajcie firmy kurierskie UPS są naciągaczami zapłacicie za paczkę a po miesiącu i tak wam przyślą fakturę na 200,00 zł robią ludzi w konia oszuści -
-
~g / 2020-09-03 19:26
Skandal. Zero informacji, przesyłka została przekierowana do najbliższego punktu, nie było nigdzie podanej daty dostawy, po informację o przekierowaniu trzeba było dzwonić do firmy. -
~Katarzyna / 2020-09-03 09:23
Skandaliczne praktyki. Czekaliśmy w domu na kuriera 3 dni. Zero kontaktu czy jakiejkolwiek informacji, jedyne to meil z podaną datą dostarczenia. Po długich walkach z automatyczną informacją w końcu udało się połączyć z konsultantem. Okazało się, że przesyłka została PRZEKIEROWANIA DO PUNKTU Z POWODU NIEZASTANIA NIKOGO W DOMU!!!!!Dodam, że w domu ktoś bez przerwy był, nie dostaliśmy ŻADNEJ informacji o przekierowaniu i miejscu gdzie jest nasza przesyłka!!! Żenująca firma, zwykli złodzieje! ZaletyBrakWadyOszustwo przy doręczeniu przesyłek, brak informacji, utrudniony kontakt -
~Kamila / 2020-09-02 21:19
Paczkę zamówiłam 1.5 tygodnia temu. Paczka miała przyjść za 2 dni. Kurier nie przyjechał. Status paczki został zmieniony na „nikogo nie było w domu” mimo, że cały czas czekałam na kuriera w domu. Kurier nie zadzwonił, nikt się nie odezwał. Dziś dzwoniłam 4 raz na infolinię i 4 raz powiedziano mi, że paczka zostanie doręczona kolejnego dnia. Dziś minęło 11 dni od zamówienia a paczka nadal nie została mi dostarczona. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyBrak paczki, niesłowność obsługi infolinii. -
~Paulina / 2020-09-02 12:53
Jestem bardzo zdenerwowana. To jest śmieszne, żeby nie można było się skontaktować z kurierem, który wiezie moją paczkę. Wiem, że nie przyjedzie w godzinach, w których ktoś będzie mógł odebrać paczkę, ale adres doręczenia mogę zmienić dopiero po pierwszej próbie doręczenia. Kurier wiezie kwiaty z poczty kwiatowej z Warszawy i pewnie jeszcze mają sobie świeżutkie czekać kilka dni, zanim ktoś łaskawie umożliwi mi ich odebranie? W żadnej firmie kurierskiej nie spotkałam się z taką głupotą, żeby nie można było po prostu zadzwonić do kuriera i poprosić go chociażby o zostawienie paczki pod drzwiami, skoro jest opłacona. ZaletyBrak.WadyUtrudnianie życia klientom.
strona 137 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »