Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4130 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hans / 2020-11-04 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka. Cały czas widniała informacja, że paczka dotrze do mnie dotrze we wtorek 03.11.2020 r. do końca dnia. Czekałem cały dzień na kuriera. O godz. 22:15 tego samego dnia dostałem informację, że paczka przyjedzie następnego dnia. Kyo wysyła takie informacje w ciszy nocnej, w dodatku bez wcześniejszego uprzedzenia? Ile paczka może jechać z Wawy do Łodzi?
    WadyCzas realizacji, brak rzetelnych informacji o terminie dostawy.
  • ~Mariusz Wałbrzych / 2020-11-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na terenie Polski. Brak dobrych pomysłów na obsługę klientów. Nieodpowiedzialni kurierzy. Przesyłki na adres domowy nigdy nie docierają, są bez żadnych informacji pozostawiane w punktach odbioru pączek. Brak informacji o przesyłce, po czym dowiaduje się po reklamacji, że moja przesyłka wraca do nadawcy bo jej nie odebrałem. Najgorsza firma kurierska
    ZaletyBrak zalet, zero profesjonalnego podejścia do klienta
    WadyCała Firma to wielka WADA. Wszyscy znajomi mnie ostrzegają przed tą Firma która nue na szacunku do swoich klientow
  • ~Krzysztof / 2020-11-01 07:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie podjął nawet próby dostarczenia paczki tylko odrazu przekazał do punktu odbioru. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak realizacji przez kuriera, paczkę musiałem sam odebrać w punkcie.
  • ~Paula / 2020-10-30 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Zamawiasz towar , oplacasz przesyłkę firmie "ups" a na końcu sam musisz szukać paczki i za nią biegać. Zero kontaktu, zero jakichkolwiek informacji.. żenada
  • ~Cherry / 2020-10-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają termin dostawy na ostatnią chwilę. "kurier 24" To nie 24 tylko czas przedłużony o max. 2 godziny. Obsługa to żart.
  • ~Roman / 2020-10-28 18:18
    Ocena: 1.33 / 5
    48 godzin przesyłka leżała w sortowni i nic.Konunikaty że zmieniono datę dostawy.Odradzam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zuzanna / 2020-10-27 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, jaskiniowcy bez telefonów. Jak ktoś pracuje, albo wyjdzie do sklepu w momencie dostawy, to może pożegnać się z przesyłką. Chcą, żeby siedzieć przy drzwiach i warować, aż oni łaskawie przyjadą. Nie uprzedzają wcześniej kiedy to nastąpi.
    NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
    WadyCałe UPC to jedna wielka WADA.
  • ~Grzegorz / 2020-10-25 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Przesyłka krajowa idzie 5 dni roboczych. Ogromny problem z dodzwonieniem się gdziekolwiek wszędzie nierozgarnięte automaty. Firma porażka.
  • ~daniel / 2020-10-23 14:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Jednym słowem paranoja, czekałem na kuriera od rana, po południu wyszedłem do sklepu obok, a w trakcie powrotu zastałem kuriera odjeżdżającego - zero kontaktu nic, tragedia po prostu
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
  • ~Damian / 2020-10-22 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamiast być dostarczona do domu, dostarczona do punktu, bo kurierowi się nie chciało.
  • ~Ewa / 2020-10-22 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak doręczenia, brak kontaktu, konsultant rzucił słuchawką, nic się nie da dowiedzieć, gwarantowana usługa doręczenie następne dnia a przekładają doręczenie na 'za dwa dni' . Dramat
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy, brak kontaktu, brak nr do kuriera
  • ~Opinie / 2020-10-21 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem poverbanka z empika przesyłka było dostarczana przez UPS dobrze że byłem w domu w dniu dostarczenia paczki bo kurier nawet do mnie nie dzwonił że weźmie paczkę przyjechał zostawił paczkę pod bramą zatrąbił i odjechał gdyby nie to że byłem w domu mógłbym stracić przesyłkę wartą ponad 100 zł
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Amazon / 2020-10-19 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zamówiony z Amazon.de. Zero kontaktu (ani przez telefon, ani przez sms, ani e-mail). Towar dostarczony do UPS Access Point.

    Odradzam.
    WadyBrak kontaktu
  • ~nina / 2020-10-16 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przesyłkę z Amazon.de. Już we wtorek miałam info, że doręczenie będzie w piątek. Czekałam w domu, tymczasem kurier UPS wpisał informację, że podjął nieudaną próbę doręczenia,stwierdzając nieprawdę, bo faktycznie takiej próby nie było. Zadzwoniłam do UPS i przedstawiłam sytuację. Pani próbowała mnie przekonać, że mam zepsuty domofon (nie mam). Kolejna próba doręczenia w poniedziałek. Dodam, że bardzo mi zależało na tej paczce, dlatego siedziałam w domu czekając,tymczasem kurierowi nie chciało się paczki doręczyć. Brak słów.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukiwanie klienta
  • ~Konrad / 2020-10-14 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona z Belgii za koszt dostawy 200zł. Ta sama sytuacja co u ludzi poniżej. 0 kontaktu tylko email że paczka wraca do nadawcy. Pani na infolinii powiedziała że skargi nie mogę złożyć jako odbiorca a kurier nie ma obowiązku zadzwonić czy napisać itp. Zgłosiłem to sprzedawcy w Belgii. Mam nadzieje że będzie mógł ich obciążyć kosztami. Poprosiłem sprzedawcę aby paczkę wysłał innym kurierem. Nie polecam będę radził się w tym temacie prawników.
    ZaletyBrak
    WadySame wady zero zalet
  • ~MM / 2020-10-14 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z tej firmy. Kurier nawet nie podjął próby doręczenia, a monitoringu paczki opisał, że nie zastał nikogo w domu. Specjalnie na ten dzień wziąłem dzień urlopu... Na reklamacji brak możliwości uzyskania pomocy. DNO.
  • ~Aldona / 2020-10-14 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier UPS Grudziądz, masakra. Zero kontaktu, informacji o której będzie dostawa a potem info że nikogo nie zastał. Szukanie paczki po całym mieście, a gdy dojechaliśmy do punkt odbioru okazało się że paczki nie ma. Kurier dotarł w chwili gdy już mieliśmy odejść z kwitkiem, przy próbie rozmowy wykręcić się na pięcie i tyle. Obsługa katastrofalna!!!
  • ~Adam / 2020-10-14 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszywe informację, że kurier próbował dostarczyć ale nie było odbiorcy to już chyba norma. Najgorsze jest to ,że firma kompletnie nie reaguje na skargi .
    Po opiniach widać że jest źle ale nikt nie wyciąga wniosków. Ja osobiście nigdy nie zamówię nic co będzie miało być dostarczone przez UPS. Mam nadzieję że sprzedawcy pójdą po rozum do głowy i zrezygnuje z usług tej firmy kiedy zauważą spadek sprzedaży.
    ZaletyZadnych
    WadyBeznadziejna obsluga
  • ~tuamadre23 / 2020-10-12 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna beznadzieja ... Czekałam cały dzień specjalnie na paczkę, (pilnie jej potrzebowałam). Kurier zadzwonił do drzwi - nie zdążyłam otworzyć i już go nie było ... Dostałam informacje z dwoma adresami do odbioru paczki w skrajnych częściach Torunia !!! Zdecydowanie NIE polecam !
    ZaletyNie ma
    WadyDNO
  • ~Agnieszka / 2020-10-12 11:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Absolutne dno i wodorosty! Paczka rzucona na podjazd w miejscu pracy mimo dokładnych danych osobowych i telefonu. Pan który widział akcje i zapytał kuriera czy nie moze zadzwonic do odbierającego - wzruszył ramionami i odpowiedział bardzo niegrzecznie. NIGDY WIĘCEJ!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12693
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8088
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7731
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4121
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2440
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3080