Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariola / 2020-11-13 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ponieważ jestem osobą uczciwą,do poprzedniej opinii muszę dodać,że paczkę otrzymałam dzisiaj,zaraz po negatywnej opinii
    Co nie znaczy,że zmieniam zdanie o firmie,a dokładnie o centrali firmy.Kontakt jest beznadziejny!
    ZaletyAle tylko ZALETA KURIERA DOSTARCZAJACEGO do rąk przesyłkę: miły i grzeczny!Pan z Darłowa
    WadyJ.w.zadnej możliwości kontaktu


  • ~Mariola / 2020-11-13 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szlag mnie za chwilę trafi.Wczoraj musiałam zmienić termin dostawy,bo zakład zamykamy o 17 tej o czym kurier powinien być powiadomiony przez nadawcę, bo takie info podałam
    Dzisiaj nie mogę ( już drugi dzien) dodzwonić się do centrali : abonent jest niedostępny.Na maila napisać nie mogę bo nie da się zarejestrować.Chyba najgorsza firma w Polsce
    DHL,DPD,Poczekać to ANIOŁY!
    Zaletyzzadne
    WadyWszystko,łącznie z brakiem komunikowania się z centtala
  • ~Andrzej Pol / 2020-11-10 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska (o ile w ogole mozna ich tak nazwac). Brak mozliwosci kontaktu z kurierem. Na stronie okienko doręczenia pokazane jako dany dzień 8:30-12:30. O godzinie 15 spróbowałem się skontaktować z firmą, bo paczka nie dotarła. Dostałem informację, że nie ma możliwości ontaktu z kurierem, ale przekażą informację do oddziału i ktoś sie ze mną skontaktuje - kontakt był, dostałem zapewnienie, że kurier będzie w dniu dzisiejszym przed godziną 19. Oczwiście paczka nie dotarła, kontaktu brak. Żałosne. Całkowicie odradzam UPS.
    ZaletyJakie zalety - same wady
    WadyBrak kontaktu z kurierem, kłamliwe informacje
  • ~Pawcia / 2020-11-09 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza FIRMA KURIERSKA kolejny raz po dłuzszym czasie paczki nie OTRZYMAŁAM,paczke zamawiałam 2020.10.23 do dnia dziejszego nie dostałam, kurier nie powiadomił mnie sms o przesyłce od razu przekierował do punktu odbioru a punkt czynny do godz.12.0 żadnego powiadomienia żadnej reakcji ze strony kuriera,kurierzy nie traktują odbiorców poważnie
    NIE POLECAM
    Zaletyzero
    Wadybrak profesjonalizmu,rzetelnośći nieodpowiedzialni ludzie
  • ~Renia / 2020-11-08 15:11
    Ocena: 3.67 / 5
    Kuriera trzeba sobie wychować, gadget, czekoladki, mini paczka na święta. Kurier będzie chodził jak zegarek, będzie dzwonił jeśli będzie miał paczkę itp. Żadne pieniądze wystarczy drobiazg i miłe słowo.
  • ~KLIENT / 2020-11-05 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czterech dni UPS nie może dostarczyć przesyłki UPS SEVER - lotniczej z Polski do Hiszpanii nr 1ZA123310494132983. Kurier w Cordobie obraził bo zażądał NAPIWKU i jak nie dostał to zabrał paczkę i UCIEKŁ. W systemie pojawiła się informacja, że odbiorca się wyprowadził. Po interwencji na infolinii polskiej i hiszpańskiej kurier miał ponownie dostarczyć paczkę dziś o 18.00 ale w systemie jest, że był o 13.00 i nikogo nie było co jest wierutnym kłamstwem. Znowu rozmowa w infolinii z prośbą o zmianę kuriera, ale i w Hiszpanii, i w Polsce odpowiedź ta sama nie potrafimy. Jak u Barei "nie mam i co mi pan zrobi". Ciekawa czy ktoś w tej niekompetentnej firmie jest w stanie rozwiązać ten problem. Czy DOPISEK "SEVER" TO KOLEJNE KŁAMSTWO UPS
  • ~rosa / 2020-11-05 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa kurierska ! Nie polecam zmarnowany czas i pieniądze! paczka wysłana do nadawcy była. przyszedł covid - wielce , ze mieli się kontaktować z nadawcami i taka info widniało mi w skrzynce i że będą doręczać bo punkty zamknięte. a paczka wróciła do mnie i jeszcze musiałam za to zapłacić drugi raz. ale mało tego musiałam 3ci raz zapłacić za przesyłkę bo nadawca nadal czeka !!!! ZENADA FIRMA WSPOLPRACA. NIE POLECAM. NAJGORSZY KURIER W POLSCE!!! reklamacja złożona czekałam na odp negatywną 8 miesięcy! żenada! a najgorsze , ze maja zakłamanych pracowników kurierów - wielce dane ze "próbowano się kontaktować z nadawca - a guzik prawda! znamy te numery ze kurierzy przerzucają paczki pozostawiają po kątach itp. i tu tez ze kontaktowali a guzik prawda. jestem zawiedziona i zła ze mnie sf.....wali podwójnie ZA NIEWYKONANĄ USŁUGE... złodzieje ! takimi zagrywkami niech plajtują i ludzi nie naciągają więcej ;/
    Zaletyzero
    Wadynie dostarczenie paczki. potrójnie musiałam zapłacić . reklamacja 8 miesięcy i zero porozumienia. opóźnienia, nie wiarygodni. naciągacze.
  • ~Hans / 2020-11-04 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka. Cały czas widniała informacja, że paczka dotrze do mnie dotrze we wtorek 03.11.2020 r. do końca dnia. Czekałem cały dzień na kuriera. O godz. 22:15 tego samego dnia dostałem informację, że paczka przyjedzie następnego dnia. Kyo wysyła takie informacje w ciszy nocnej, w dodatku bez wcześniejszego uprzedzenia? Ile paczka może jechać z Wawy do Łodzi?
    WadyCzas realizacji, brak rzetelnych informacji o terminie dostawy.
  • ~Mariusz Wałbrzych / 2020-11-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na terenie Polski. Brak dobrych pomysłów na obsługę klientów. Nieodpowiedzialni kurierzy. Przesyłki na adres domowy nigdy nie docierają, są bez żadnych informacji pozostawiane w punktach odbioru pączek. Brak informacji o przesyłce, po czym dowiaduje się po reklamacji, że moja przesyłka wraca do nadawcy bo jej nie odebrałem. Najgorsza firma kurierska
    ZaletyBrak zalet, zero profesjonalnego podejścia do klienta
    WadyCała Firma to wielka WADA. Wszyscy znajomi mnie ostrzegają przed tą Firma która nue na szacunku do swoich klientow
  • ~Krzysztof / 2020-11-01 07:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie podjął nawet próby dostarczenia paczki tylko odrazu przekazał do punktu odbioru. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak realizacji przez kuriera, paczkę musiałem sam odebrać w punkcie.
  • ~Paula / 2020-10-30 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Zamawiasz towar , oplacasz przesyłkę firmie "ups" a na końcu sam musisz szukać paczki i za nią biegać. Zero kontaktu, zero jakichkolwiek informacji.. żenada
  • ~Cherry / 2020-10-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają termin dostawy na ostatnią chwilę. "kurier 24" To nie 24 tylko czas przedłużony o max. 2 godziny. Obsługa to żart.
  • ~Roman / 2020-10-28 18:18
    Ocena: 1.33 / 5
    48 godzin przesyłka leżała w sortowni i nic.Konunikaty że zmieniono datę dostawy.Odradzam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zuzanna / 2020-10-27 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, jaskiniowcy bez telefonów. Jak ktoś pracuje, albo wyjdzie do sklepu w momencie dostawy, to może pożegnać się z przesyłką. Chcą, żeby siedzieć przy drzwiach i warować, aż oni łaskawie przyjadą. Nie uprzedzają wcześniej kiedy to nastąpi.
    NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
    WadyCałe UPC to jedna wielka WADA.
  • ~Grzegorz / 2020-10-25 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Przesyłka krajowa idzie 5 dni roboczych. Ogromny problem z dodzwonieniem się gdziekolwiek wszędzie nierozgarnięte automaty. Firma porażka.
  • ~daniel / 2020-10-23 14:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Jednym słowem paranoja, czekałem na kuriera od rana, po południu wyszedłem do sklepu obok, a w trakcie powrotu zastałem kuriera odjeżdżającego - zero kontaktu nic, tragedia po prostu
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
  • ~Damian / 2020-10-22 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamiast być dostarczona do domu, dostarczona do punktu, bo kurierowi się nie chciało.
  • ~Ewa / 2020-10-22 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak doręczenia, brak kontaktu, konsultant rzucił słuchawką, nic się nie da dowiedzieć, gwarantowana usługa doręczenie następne dnia a przekładają doręczenie na 'za dwa dni' . Dramat
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy, brak kontaktu, brak nr do kuriera
  • ~Opinie / 2020-10-21 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem poverbanka z empika przesyłka było dostarczana przez UPS dobrze że byłem w domu w dniu dostarczenia paczki bo kurier nawet do mnie nie dzwonił że weźmie paczkę przyjechał zostawił paczkę pod bramą zatrąbił i odjechał gdyby nie to że byłem w domu mógłbym stracić przesyłkę wartą ponad 100 zł
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Amazon / 2020-10-19 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zamówiony z Amazon.de. Zero kontaktu (ani przez telefon, ani przez sms, ani e-mail). Towar dostarczony do UPS Access Point.

    Odradzam.
    WadyBrak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009