Kurier nie raczył zapukać, tym bardziej przedzwonić choć wszyscy znajdowali się w domu. Brak żadnych informacji drogą mailową czy SMSową.. Dzwoniłem na infolinie strony nabywającej usługi kurierskie od tej firmy, aby dowiedzieć się na temat mojego zamówienia- paczka została zwrócona na magazyn, a powód nie został podany..
ZaletyHaha
WadyCała firma
~Klient / 2020-11-24 18:58
Ocena: 1.33 / 5
Wszystkie inne firmy kurierskie posiadają numer telefonu do klienta tylko w ups nie raczą zadzwonić gdy występuje jakiś błąd w adresie czy cokolwiek.
WadyWszystko
~Dagmara / 2020-11-20 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska funkcjonująca w Polsce. Za każdym razem, kiedy jestem zmuszona skorzystać z usług (jeśli sklep z którego zamawiam wysyła towar jedynie za pośrednictwem tej firmy) występują problemy. Calkowity brak kontaktu z kurierami, którzy nie zjawiają się w wyznaczonym czasie, po uzyskaniu zapowiedzi doręczenia przesyłki w dniu dzisiejszym, zazwyczaj trzeba czekać na doręczenie do następnego dnia. Niejednokrotnie zdarzyło się, że kurier nie podejmował nawet próby doręczenia przesyłki, chociaż czekałam cały dzień w domu. Najgorsza jednak była ostatnia dostawa, która oczywiście była opóźniona, ale co gorsza sprzed audio warty 1000 PLN został uszkodzony podczas transportu.
ZaletyAbsolutny brak
WadyBrak kontaktu z kurierami, bardzo trudny kontak z działem obsługi
~Sandra / 2020-11-18 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam firme ups.kurier sie nie kontaktuje z odbiorca, jezdza jak chce i kiedy chca
~Zbigniew / 2020-11-18 13:15
Ocena: 1.00 / 5
To skandal, że w czasie pandemii firma nie jest przygotowana na płatność przy odbiorze przesyłek za pośrednictwem kart płatniczych. Pozostali dalej w XX wieku. To ją w czasie pandemii dyskwalifikuje.
~Natalia / 2020-11-18 12:30
Ocena: 3.67 / 5
Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!!
~eisp / 2020-11-18 11:58
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma kurierska na rynku, storna śledzenia uzupełniana z dużym opóźnieniem, rozmowy telefoniczne wirtualne, oczekiwanie na połączenie z konsultantem nieosiągalne. Paczuszka od trzech dni na ich magazynie choć wskazałam datę doręczenia to i tak leżała sobie aż im się zechce wydać ją do doręczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy !!!!!
Zaletyżadnych
Wadynie terminowość
~Paulina / 2020-11-18 06:19
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam prezent dla swojego chłopaka- 03.11.2020, który miał przyjść po 1-3 dni robocze. Paczkę miała dostarczyć mi firma UPS, która nawet nie raczyła mnie powiadomić o jakimkolwiek problemie. Śledziłam paczkę na stronie internetowej i dnia 16.11.2020 miałam ja dostać, a jedyne co zobaczyłam to, ze paczka została zwrócona do nadawcy bez uprzedniego powiadomienia mnie i powodem zle dane- sprawdziłam wszystko i nie było ani jednego błędu! Nie dostałam nawet smsa z czasem dostawy czy numerem telefonu do kuriera, a cały dzień byłam w domu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z klientem
~anonim / 2020-11-17 17:50
Ocena: 1.00 / 5
porażka w ogóle nie da się z nimi skontaktować jeżdżą sobie o której chcą nie dostarczają paczek na czas żadnej informacji o dostarczeniu w innym dniu.
Zaletybrak
Wadynie dostarczają paczek na czas
~Oburzony na UPS / 2020-11-17 08:25
Ocena: 1.00 / 5
UPS kompletnie ignoruje odbiorców. Podczas monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, na stronie UPS podawany jest przedział godzin jej dostarczenia, ale kurier przyjeżdża o dowolnej porze poza wyznaczonymi godzinami, nie powiadamiając w żaden sposób odbiorcy o tym fakcie. Jeśli nie zastanie odbiorcy, zawozi przesyłkę do punktu odbioru, który wcale nie znajduje się najbliżej odbiorcy. Kontakt telefoniczny z UPS to po prostu koszmar. Absolutnie nie polecam!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z odbiorcą na temat planowanej godziny dostarczenia przesyłki. Po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki nie jest zostawiane awizo.
~Michał / 2020-11-16 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie robią jedynej rzeczy, której powinni... dostarczania paczek. Od razu do access point i sam se leć do miasta.
ZaletyBrak
WadyNie dostarczają paczek
~Krzysztof / 2020-11-16 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, brak kontaktu z odbiorcą, automatycznie przekierowują paczkę do ACCESS POINT
Zaletybrak
WadyWszystko co możliwe - kiepska usługa
~t3x / 2020-11-13 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy UPS oszukują klientów - mimo czekania cały dzień na kuriera przesyłka w śledzeniu ma status "nie zastano nikogo w domu"
Wadyniekompetencja
oszukiwanie klientów
~Mariola / 2020-11-13 14:08
Ocena: 1.67 / 5
Ponieważ jestem osobą uczciwą,do poprzedniej opinii muszę dodać,że paczkę otrzymałam dzisiaj,zaraz po negatywnej opinii
Co nie znaczy,że zmieniam zdanie o firmie,a dokładnie o centrali firmy.Kontakt jest beznadziejny!
ZaletyAle tylko ZALETA KURIERA DOSTARCZAJACEGO do rąk przesyłkę: miły i grzeczny!Pan z Darłowa
WadyJ.w.zadnej możliwości kontaktu
~Mariola / 2020-11-13 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Szlag mnie za chwilę trafi.Wczoraj musiałam zmienić termin dostawy,bo zakład zamykamy o 17 tej o czym kurier powinien być powiadomiony przez nadawcę, bo takie info podałam
Dzisiaj nie mogę ( już drugi dzien) dodzwonić się do centrali : abonent jest niedostępny.Na maila napisać nie mogę bo nie da się zarejestrować.Chyba najgorsza firma w Polsce
DHL,DPD,Poczekać to ANIOŁY!
Zaletyzzadne
WadyWszystko,łącznie z brakiem komunikowania się z centtala
~Andrzej Pol / 2020-11-10 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska (o ile w ogole mozna ich tak nazwac). Brak mozliwosci kontaktu z kurierem. Na stronie okienko doręczenia pokazane jako dany dzień 8:30-12:30. O godzinie 15 spróbowałem się skontaktować z firmą, bo paczka nie dotarła. Dostałem informację, że nie ma możliwości ontaktu z kurierem, ale przekażą informację do oddziału i ktoś sie ze mną skontaktuje - kontakt był, dostałem zapewnienie, że kurier będzie w dniu dzisiejszym przed godziną 19. Oczwiście paczka nie dotarła, kontaktu brak. Żałosne. Całkowicie odradzam UPS.
ZaletyJakie zalety - same wady
WadyBrak kontaktu z kurierem, kłamliwe informacje
~Pawcia / 2020-11-09 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza FIRMA KURIERSKA kolejny raz po dłuzszym czasie paczki nie OTRZYMAŁAM,paczke zamawiałam 2020.10.23 do dnia dziejszego nie dostałam, kurier nie powiadomił mnie sms o przesyłce od razu przekierował do punktu odbioru a punkt czynny do godz.12.0 żadnego powiadomienia żadnej reakcji ze strony kuriera,kurierzy nie traktują odbiorców poważnie
NIE POLECAM
Zaletyzero
Wadybrak profesjonalizmu,rzetelnośći nieodpowiedzialni ludzie
~Renia / 2020-11-08 15:11
Ocena: 3.67 / 5
Kuriera trzeba sobie wychować, gadget, czekoladki, mini paczka na święta. Kurier będzie chodził jak zegarek, będzie dzwonił jeśli będzie miał paczkę itp. Żadne pieniądze wystarczy drobiazg i miłe słowo.
~KLIENT / 2020-11-05 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Od czterech dni UPS nie może dostarczyć przesyłki UPS SEVER - lotniczej z Polski do Hiszpanii nr 1ZA123310494132983. Kurier w Cordobie obraził bo zażądał NAPIWKU i jak nie dostał to zabrał paczkę i UCIEKŁ. W systemie pojawiła się informacja, że odbiorca się wyprowadził. Po interwencji na infolinii polskiej i hiszpańskiej kurier miał ponownie dostarczyć paczkę dziś o 18.00 ale w systemie jest, że był o 13.00 i nikogo nie było co jest wierutnym kłamstwem. Znowu rozmowa w infolinii z prośbą o zmianę kuriera, ale i w Hiszpanii, i w Polsce odpowiedź ta sama nie potrafimy. Jak u Barei "nie mam i co mi pan zrobi". Ciekawa czy ktoś w tej niekompetentnej firmie jest w stanie rozwiązać ten problem. Czy DOPISEK "SEVER" TO KOLEJNE KŁAMSTWO UPS
~rosa / 2020-11-05 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa kurierska ! Nie polecam zmarnowany czas i pieniądze! paczka wysłana do nadawcy była. przyszedł covid - wielce , ze mieli się kontaktować z nadawcami i taka info widniało mi w skrzynce i że będą doręczać bo punkty zamknięte. a paczka wróciła do mnie i jeszcze musiałam za to zapłacić drugi raz. ale mało tego musiałam 3ci raz zapłacić za przesyłkę bo nadawca nadal czeka !!!! ZENADA FIRMA WSPOLPRACA. NIE POLECAM. NAJGORSZY KURIER W POLSCE!!! reklamacja złożona czekałam na odp negatywną 8 miesięcy! żenada! a najgorsze , ze maja zakłamanych pracowników kurierów - wielce dane ze "próbowano się kontaktować z nadawca - a guzik prawda! znamy te numery ze kurierzy przerzucają paczki pozostawiają po kątach itp. i tu tez ze kontaktowali a guzik prawda. jestem zawiedziona i zła ze mnie sf.....wali podwójnie ZA NIEWYKONANĄ USŁUGE... złodzieje ! takimi zagrywkami niech plajtują i ludzi nie naciągają więcej ;/
Zaletyzero
Wadynie dostarczenie paczki. potrójnie musiałam zapłacić . reklamacja 8 miesięcy i zero porozumienia. opóźnienia, nie wiarygodni. naciągacze.