strona 135 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »
-
~Renia / 2020-11-08 15:11
Kuriera trzeba sobie wychować, gadget, czekoladki, mini paczka na święta. Kurier będzie chodził jak zegarek, będzie dzwonił jeśli będzie miał paczkę itp. Żadne pieniądze wystarczy drobiazg i miłe słowo. -
-
~KLIENT / 2020-11-05 17:51
Od czterech dni UPS nie może dostarczyć przesyłki UPS SEVER - lotniczej z Polski do Hiszpanii nr 1ZA123310494132983. Kurier w Cordobie obraził bo zażądał NAPIWKU i jak nie dostał to zabrał paczkę i UCIEKŁ. W systemie pojawiła się informacja, że odbiorca się wyprowadził. Po interwencji na infolinii polskiej i hiszpańskiej kurier miał ponownie dostarczyć paczkę dziś o 18.00 ale w systemie jest, że był o 13.00 i nikogo nie było co jest wierutnym kłamstwem. Znowu rozmowa w infolinii z prośbą o zmianę kuriera, ale i w Hiszpanii, i w Polsce odpowiedź ta sama nie potrafimy. Jak u Barei "nie mam i co mi pan zrobi". Ciekawa czy ktoś w tej niekompetentnej firmie jest w stanie rozwiązać ten problem. Czy DOPISEK "SEVER" TO KOLEJNE KŁAMSTWO UPS -
~rosa / 2020-11-05 10:35
Najgorsza obsługa kurierska ! Nie polecam zmarnowany czas i pieniądze! paczka wysłana do nadawcy była. przyszedł covid - wielce , ze mieli się kontaktować z nadawcami i taka info widniało mi w skrzynce i że będą doręczać bo punkty zamknięte. a paczka wróciła do mnie i jeszcze musiałam za to zapłacić drugi raz. ale mało tego musiałam 3ci raz zapłacić za przesyłkę bo nadawca nadal czeka !!!! ZENADA FIRMA WSPOLPRACA. NIE POLECAM. NAJGORSZY KURIER W POLSCE!!! reklamacja złożona czekałam na odp negatywną 8 miesięcy! żenada! a najgorsze , ze maja zakłamanych pracowników kurierów - wielce dane ze "próbowano się kontaktować z nadawca - a guzik prawda! znamy te numery ze kurierzy przerzucają paczki pozostawiają po kątach itp. i tu tez ze kontaktowali a guzik prawda. jestem zawiedziona i zła ze mnie sf.....wali podwójnie ZA NIEWYKONANĄ USŁUGE... złodzieje ! takimi zagrywkami niech plajtują i ludzi nie naciągają więcej ;/ ZaletyzeroWadynie dostarczenie paczki. potrójnie musiałam zapłacić . reklamacja 8 miesięcy i zero porozumienia. opóźnienia, nie wiarygodni. naciągacze. -
~Hans / 2020-11-04 14:24
Porażka. Cały czas widniała informacja, że paczka dotrze do mnie dotrze we wtorek 03.11.2020 r. do końca dnia. Czekałem cały dzień na kuriera. O godz. 22:15 tego samego dnia dostałem informację, że paczka przyjedzie następnego dnia. Kyo wysyła takie informacje w ciszy nocnej, w dodatku bez wcześniejszego uprzedzenia? Ile paczka może jechać z Wawy do Łodzi? WadyCzas realizacji, brak rzetelnych informacji o terminie dostawy. -
~Mariusz Wałbrzych / 2020-11-03 21:54
Najgorsza firma kurierska na terenie Polski. Brak dobrych pomysłów na obsługę klientów. Nieodpowiedzialni kurierzy. Przesyłki na adres domowy nigdy nie docierają, są bez żadnych informacji pozostawiane w punktach odbioru pączek. Brak informacji o przesyłce, po czym dowiaduje się po reklamacji, że moja przesyłka wraca do nadawcy bo jej nie odebrałem. Najgorsza firma kurierska ZaletyBrak zalet, zero profesjonalnego podejścia do klientaWadyCała Firma to wielka WADA. Wszyscy znajomi mnie ostrzegają przed tą Firma która nue na szacunku do swoich klientow -
~Krzysztof / 2020-11-01 07:56
Kurier nie podjął nawet próby dostarczenia paczki tylko odrazu przekazał do punktu odbioru. Nie polecam! ZaletyBrakWadyBrak realizacji przez kuriera, paczkę musiałem sam odebrać w punkcie. -
~Paula / 2020-10-30 14:00
Najgorsza firma kurierska . Zamawiasz towar , oplacasz przesyłkę firmie "ups" a na końcu sam musisz szukać paczki i za nią biegać. Zero kontaktu, zero jakichkolwiek informacji.. żenada -
~Cherry / 2020-10-28 18:46
Zmieniają termin dostawy na ostatnią chwilę. "kurier 24" To nie 24 tylko czas przedłużony o max. 2 godziny. Obsługa to żart. -
-
~Roman / 2020-10-28 18:18
48 godzin przesyłka leżała w sortowni i nic.Konunikaty że zmieniono datę dostawy.Odradzam!!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Zuzanna / 2020-10-27 11:14
Beznadziejna firma, jaskiniowcy bez telefonów. Jak ktoś pracuje, albo wyjdzie do sklepu w momencie dostawy, to może pożegnać się z przesyłką. Chcą, żeby siedzieć przy drzwiach i warować, aż oni łaskawie przyjadą. Nie uprzedzają wcześniej kiedy to nastąpi.
NIE POLECAM!ZaletyBRAKWadyCałe UPC to jedna wielka WADA. -
~Grzegorz / 2020-10-25 08:58
Tragedia. Przesyłka krajowa idzie 5 dni roboczych. Ogromny problem z dodzwonieniem się gdziekolwiek wszędzie nierozgarnięte automaty. Firma porażka. -
~daniel / 2020-10-23 14:25
Jednym słowem paranoja, czekałem na kuriera od rana, po południu wyszedłem do sklepu obok, a w trakcie powrotu zastałem kuriera odjeżdżającego - zero kontaktu nic, tragedia po prostu ZaletybrakWadybrak kontaktu -
~Damian / 2020-10-22 15:36
Paczka zamiast być dostarczona do domu, dostarczona do punktu, bo kurierowi się nie chciało. -
~Ewa / 2020-10-22 13:38
Brak doręczenia, brak kontaktu, konsultant rzucił słuchawką, nic się nie da dowiedzieć, gwarantowana usługa doręczenie następne dnia a przekładają doręczenie na 'za dwa dni' . Dramat ZaletybrakWadyczas dostawy, brak kontaktu, brak nr do kuriera -
~Opinie / 2020-10-21 17:48
Zamawiałem poverbanka z empika przesyłka było dostarczana przez UPS dobrze że byłem w domu w dniu dostarczenia paczki bo kurier nawet do mnie nie dzwonił że weźmie paczkę przyjechał zostawił paczkę pod bramą zatrąbił i odjechał gdyby nie to że byłem w domu mógłbym stracić przesyłkę wartą ponad 100 zł ZaletyBrakWadyWiele -
~Amazon / 2020-10-19 18:49
Towar zamówiony z Amazon.de. Zero kontaktu (ani przez telefon, ani przez sms, ani e-mail). Towar dostarczony do UPS Access Point.
Odradzam.WadyBrak kontaktu -
-
~nina / 2020-10-16 11:31
Zamówiłam przesyłkę z Amazon.de. Już we wtorek miałam info, że doręczenie będzie w piątek. Czekałam w domu, tymczasem kurier UPS wpisał informację, że podjął nieudaną próbę doręczenia,stwierdzając nieprawdę, bo faktycznie takiej próby nie było. Zadzwoniłam do UPS i przedstawiłam sytuację. Pani próbowała mnie przekonać, że mam zepsuty domofon (nie mam). Kolejna próba doręczenia w poniedziałek. Dodam, że bardzo mi zależało na tej paczce, dlatego siedziałam w domu czekając,tymczasem kurierowi nie chciało się paczki doręczyć. Brak słów. ZaletyżadnychWadyoszukiwanie klienta -
~Konrad / 2020-10-14 23:28
Przesyłka zamówiona z Belgii za koszt dostawy 200zł. Ta sama sytuacja co u ludzi poniżej. 0 kontaktu tylko email że paczka wraca do nadawcy. Pani na infolinii powiedziała że skargi nie mogę złożyć jako odbiorca a kurier nie ma obowiązku zadzwonić czy napisać itp. Zgłosiłem to sprzedawcy w Belgii. Mam nadzieje że będzie mógł ich obciążyć kosztami. Poprosiłem sprzedawcę aby paczkę wysłał innym kurierem. Nie polecam będę radził się w tym temacie prawników. ZaletyBrakWadySame wady zero zalet -
~MM / 2020-10-14 15:29
Odradzam korzystanie z tej firmy. Kurier nawet nie podjął próby doręczenia, a monitoringu paczki opisał, że nie zastał nikogo w domu. Specjalnie na ten dzień wziąłem dzień urlopu... Na reklamacji brak możliwości uzyskania pomocy. DNO. -
~Aldona / 2020-10-14 11:19
Kurier UPS Grudziądz, masakra. Zero kontaktu, informacji o której będzie dostawa a potem info że nikogo nie zastał. Szukanie paczki po całym mieście, a gdy dojechaliśmy do punkt odbioru okazało się że paczki nie ma. Kurier dotarł w chwili gdy już mieliśmy odejść z kwitkiem, przy próbie rozmowy wykręcić się na pięcie i tyle. Obsługa katastrofalna!!!
strona 135 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »