strona 134 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »
-
~Jacek / 2020-11-27 08:29
Paczka dotarła do Kanady w CZTERY DNI!!! Najlepsza cena na rynku. Do tego wspaniała obsługa w Długołęce (pani Tatiana). Wbrew frustracjom wylewanym przez niezadowolonych odbiorców, gorąco polecam UPS. Pełny profesjonalizm. -
-
~żona popa / 2020-11-26 21:22
Najgorsza firma kurierska. Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem ZaletyW miarę szybko, ale co z tego jak nie idzie się dogadać gdzie paczka ma być dostarczona.Wady Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem -
~Martyna / 2020-11-26 19:50
Paczka miała być dostarczona 2.12. Dziś (26.11) weszłam na skrzynkę mailową i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam tam maila ze sklepu, że paczkę doręczono dziś. Nie było ŻADNEGO kontaktu uprzedzającego, ani sms ani mail. Z historii przesyłki dowiedziałam się, że dziś około 14:30 nastąpiła próba doręczenia, ale nie zastano domowników więc paczka poszła do punktu odbioru. Nie jest to prawdą, kurier nie podjął żadnej próby, w domu cały dzień było kilka osób bo każdy pracuje zdalnie. Zaletyszybki czas dostawyWadyignorowanie klienta, zero kontaktu, brak próby doręczenia pod wskazany adres, od razu do punktu odbioru, kłamstwo -
~Kajetan / 2020-11-25 12:11
Kurier nie raczył zapukać, tym bardziej przedzwonić choć wszyscy znajdowali się w domu. Brak żadnych informacji drogą mailową czy SMSową.. Dzwoniłem na infolinie strony nabywającej usługi kurierskie od tej firmy, aby dowiedzieć się na temat mojego zamówienia- paczka została zwrócona na magazyn, a powód nie został podany.. ZaletyHahaWadyCała firma -
~Klient / 2020-11-24 18:58
Wszystkie inne firmy kurierskie posiadają numer telefonu do klienta tylko w ups nie raczą zadzwonić gdy występuje jakiś błąd w adresie czy cokolwiek. WadyWszystko -
~Dagmara / 2020-11-20 11:16
Najgorsza firma kurierska funkcjonująca w Polsce. Za każdym razem, kiedy jestem zmuszona skorzystać z usług (jeśli sklep z którego zamawiam wysyła towar jedynie za pośrednictwem tej firmy) występują problemy. Calkowity brak kontaktu z kurierami, którzy nie zjawiają się w wyznaczonym czasie, po uzyskaniu zapowiedzi doręczenia przesyłki w dniu dzisiejszym, zazwyczaj trzeba czekać na doręczenie do następnego dnia. Niejednokrotnie zdarzyło się, że kurier nie podejmował nawet próby doręczenia przesyłki, chociaż czekałam cały dzień w domu. Najgorsza jednak była ostatnia dostawa, która oczywiście była opóźniona, ale co gorsza sprzed audio warty 1000 PLN został uszkodzony podczas transportu. ZaletyAbsolutny brakWadyBrak kontaktu z kurierami, bardzo trudny kontak z działem obsługi -
~Sandra / 2020-11-18 17:08
Odradzam firme ups.kurier sie nie kontaktuje z odbiorca, jezdza jak chce i kiedy chca -
~Zbigniew / 2020-11-18 13:15
To skandal, że w czasie pandemii firma nie jest przygotowana na płatność przy odbiorze przesyłek za pośrednictwem kart płatniczych. Pozostali dalej w XX wieku. To ją w czasie pandemii dyskwalifikuje. -
-
~Natalia / 2020-11-18 12:30
Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!! -
~eisp / 2020-11-18 11:58
najgorsza firma kurierska na rynku, storna śledzenia uzupełniana z dużym opóźnieniem, rozmowy telefoniczne wirtualne, oczekiwanie na połączenie z konsultantem nieosiągalne. Paczuszka od trzech dni na ich magazynie choć wskazałam datę doręczenia to i tak leżała sobie aż im się zechce wydać ją do doręczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy !!!!! ZaletyżadnychWadynie terminowość -
~Paulina / 2020-11-18 06:19
Zamówiłam prezent dla swojego chłopaka- 03.11.2020, który miał przyjść po 1-3 dni robocze. Paczkę miała dostarczyć mi firma UPS, która nawet nie raczyła mnie powiadomić o jakimkolwiek problemie. Śledziłam paczkę na stronie internetowej i dnia 16.11.2020 miałam ja dostać, a jedyne co zobaczyłam to, ze paczka została zwrócona do nadawcy bez uprzedniego powiadomienia mnie i powodem zle dane- sprawdziłam wszystko i nie było ani jednego błędu! Nie dostałam nawet smsa z czasem dostawy czy numerem telefonu do kuriera, a cały dzień byłam w domu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem -
~anonim / 2020-11-17 17:50
porażka w ogóle nie da się z nimi skontaktować jeżdżą sobie o której chcą nie dostarczają paczek na czas żadnej informacji o dostarczeniu w innym dniu. ZaletybrakWadynie dostarczają paczek na czas -
~Oburzony na UPS / 2020-11-17 08:25
UPS kompletnie ignoruje odbiorców. Podczas monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, na stronie UPS podawany jest przedział godzin jej dostarczenia, ale kurier przyjeżdża o dowolnej porze poza wyznaczonymi godzinami, nie powiadamiając w żaden sposób odbiorcy o tym fakcie. Jeśli nie zastanie odbiorcy, zawozi przesyłkę do punktu odbioru, który wcale nie znajduje się najbliżej odbiorcy. Kontakt telefoniczny z UPS to po prostu koszmar. Absolutnie nie polecam! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z odbiorcą na temat planowanej godziny dostarczenia przesyłki. Po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki nie jest zostawiane awizo. -
~Michał / 2020-11-16 20:38
Nie robią jedynej rzeczy, której powinni... dostarczania paczek. Od razu do access point i sam se leć do miasta. ZaletyBrakWadyNie dostarczają paczek -
~Krzysztof / 2020-11-16 14:14
Porażka, brak kontaktu z odbiorcą, automatycznie przekierowują paczkę do ACCESS POINT ZaletybrakWadyWszystko co możliwe - kiepska usługa -
~t3x / 2020-11-13 17:20
Kurierzy UPS oszukują klientów - mimo czekania cały dzień na kuriera przesyłka w śledzeniu ma status "nie zastano nikogo w domu" Wadyniekompetencja
oszukiwanie klientów -
-
~Mariola / 2020-11-13 14:08
Ponieważ jestem osobą uczciwą,do poprzedniej opinii muszę dodać,że paczkę otrzymałam dzisiaj,zaraz po negatywnej opinii
Co nie znaczy,że zmieniam zdanie o firmie,a dokładnie o centrali firmy.Kontakt jest beznadziejny!ZaletyAle tylko ZALETA KURIERA DOSTARCZAJACEGO do rąk przesyłkę: miły i grzeczny!Pan z DarłowaWadyJ.w.zadnej możliwości kontaktu
-
~Mariola / 2020-11-13 13:45
Szlag mnie za chwilę trafi.Wczoraj musiałam zmienić termin dostawy,bo zakład zamykamy o 17 tej o czym kurier powinien być powiadomiony przez nadawcę, bo takie info podałam
Dzisiaj nie mogę ( już drugi dzien) dodzwonić się do centrali : abonent jest niedostępny.Na maila napisać nie mogę bo nie da się zarejestrować.Chyba najgorsza firma w Polsce
DHL,DPD,Poczekać to ANIOŁY!ZaletyzzadneWadyWszystko,łącznie z brakiem komunikowania się z centtala -
~Andrzej Pol / 2020-11-10 21:07
Najgorsza firma kurierska (o ile w ogole mozna ich tak nazwac). Brak mozliwosci kontaktu z kurierem. Na stronie okienko doręczenia pokazane jako dany dzień 8:30-12:30. O godzinie 15 spróbowałem się skontaktować z firmą, bo paczka nie dotarła. Dostałem informację, że nie ma możliwości ontaktu z kurierem, ale przekażą informację do oddziału i ktoś sie ze mną skontaktuje - kontakt był, dostałem zapewnienie, że kurier będzie w dniu dzisiejszym przed godziną 19. Oczwiście paczka nie dotarła, kontaktu brak. Żałosne. Całkowicie odradzam UPS. ZaletyJakie zalety - same wadyWadyBrak kontaktu z kurierem, kłamliwe informacje -
~Pawcia / 2020-11-09 21:20
Najgorsza FIRMA KURIERSKA kolejny raz po dłuzszym czasie paczki nie OTRZYMAŁAM,paczke zamawiałam 2020.10.23 do dnia dziejszego nie dostałam, kurier nie powiadomił mnie sms o przesyłce od razu przekierował do punktu odbioru a punkt czynny do godz.12.0 żadnego powiadomienia żadnej reakcji ze strony kuriera,kurierzy nie traktują odbiorców poważnie
NIE POLECAMZaletyzeroWadybrak profesjonalizmu,rzetelnośći nieodpowiedzialni ludzie
strona 134 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »