Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2020-11-30 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam ups przesyłka spóźniona o tydzień paczka cała rozerwana widać że byla rzucana.
  • ~Olga / 2020-11-30 03:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii, kobieta była nieuprzejma wręcz bezczelna. Nie pomogła mi w żadne sposób i twierdziła, że kurier nie ma obowiązku się ze mną skontaktować . To po co podajemy numer ? Najlepszym jest fakt, że byłam w domu . Kurier nie próbował dostarczyć paczki, nie zadzwonił a paczka została po 2 dniach odesłana do Niemiec i "nic się nie da zrobić" według informacji w systemie były dwie nieudane próby dostarczenia paczki.. bardzo ciekawe. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, niekompetentna obsługa infolinii
  • ~Anna / 2020-11-27 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim mialam kontakt! Nie polecam. Najpierw na stronie mam ze przesylka bedzie pomiedzy 11 a 16, po godzinie 16 jest informacja do konca dnia. Gdy przed 20 dzwonie na infolinie (piatek) dowiaduje sie, ze paczka bedzie dopiero w poniedzialek a na stronie jest blad. Oczywiscie gdy wczesniej probuje uzyskac numer do kuriera to nie moge dla jego bezpieczenstwa zeby nie odczytywal wiadomosci podczas jazdy. To chyba zatrudniaja ludzi o ktorych maja mniemamie, ze sa bez mozgu i uzywaliby telefonow podczas jazdy. Kazda inna firma kurierska podaje numer do kuriera tylko nie ta. Porazka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak jak powinno
  • ~kuba1831 / 2020-11-27 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Kurier zamist przywozić paczki zostawia je w sklepie. Nie polecam
  • ~Jacek / 2020-11-27 08:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka dotarła do Kanady w CZTERY DNI!!! Najlepsza cena na rynku. Do tego wspaniała obsługa w Długołęce (pani Tatiana). Wbrew frustracjom wylewanym przez niezadowolonych odbiorców, gorąco polecam UPS. Pełny profesjonalizm.
  • ~żona popa / 2020-11-26 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem
    ZaletyW miarę szybko, ale co z tego jak nie idzie się dogadać gdzie paczka ma być dostarczona.
    Wady Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem
  • ~Martyna / 2020-11-26 19:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka miała być dostarczona 2.12. Dziś (26.11) weszłam na skrzynkę mailową i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam tam maila ze sklepu, że paczkę doręczono dziś. Nie było ŻADNEGO kontaktu uprzedzającego, ani sms ani mail. Z historii przesyłki dowiedziałam się, że dziś około 14:30 nastąpiła próba doręczenia, ale nie zastano domowników więc paczka poszła do punktu odbioru. Nie jest to prawdą, kurier nie podjął żadnej próby, w domu cały dzień było kilka osób bo każdy pracuje zdalnie.
    Zaletyszybki czas dostawy
    Wadyignorowanie klienta, zero kontaktu, brak próby doręczenia pod wskazany adres, od razu do punktu odbioru, kłamstwo
  • ~Kajetan / 2020-11-25 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył zapukać, tym bardziej przedzwonić choć wszyscy znajdowali się w domu. Brak żadnych informacji drogą mailową czy SMSową.. Dzwoniłem na infolinie strony nabywającej usługi kurierskie od tej firmy, aby dowiedzieć się na temat mojego zamówienia- paczka została zwrócona na magazyn, a powód nie został podany..
    ZaletyHaha
    WadyCała firma
  • ~Klient / 2020-11-24 18:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkie inne firmy kurierskie posiadają numer telefonu do klienta tylko w ups nie raczą zadzwonić gdy występuje jakiś błąd w adresie czy cokolwiek.
    WadyWszystko
  • ~Dagmara / 2020-11-20 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska funkcjonująca w Polsce. Za każdym razem, kiedy jestem zmuszona skorzystać z usług (jeśli sklep z którego zamawiam wysyła towar jedynie za pośrednictwem tej firmy) występują problemy. Calkowity brak kontaktu z kurierami, którzy nie zjawiają się w wyznaczonym czasie, po uzyskaniu zapowiedzi doręczenia przesyłki w dniu dzisiejszym, zazwyczaj trzeba czekać na doręczenie do następnego dnia. Niejednokrotnie zdarzyło się, że kurier nie podejmował nawet próby doręczenia przesyłki, chociaż czekałam cały dzień w domu. Najgorsza jednak była ostatnia dostawa, która oczywiście była opóźniona, ale co gorsza sprzed audio warty 1000 PLN został uszkodzony podczas transportu.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak kontaktu z kurierami, bardzo trudny kontak z działem obsługi
  • ~Sandra / 2020-11-18 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam firme ups.kurier sie nie kontaktuje z odbiorca, jezdza jak chce i kiedy chca
  • ~Zbigniew / 2020-11-18 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal, że w czasie pandemii firma nie jest przygotowana na płatność przy odbiorze przesyłek za pośrednictwem kart płatniczych. Pozostali dalej w XX wieku. To ją w czasie pandemii dyskwalifikuje.
  • ~Natalia / 2020-11-18 12:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!!
  • ~eisp / 2020-11-18 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska na rynku, storna śledzenia uzupełniana z dużym opóźnieniem, rozmowy telefoniczne wirtualne, oczekiwanie na połączenie z konsultantem nieosiągalne. Paczuszka od trzech dni na ich magazynie choć wskazałam datę doręczenia to i tak leżała sobie aż im się zechce wydać ją do doręczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy !!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadynie terminowość
  • ~Paulina / 2020-11-18 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam prezent dla swojego chłopaka- 03.11.2020, który miał przyjść po 1-3 dni robocze. Paczkę miała dostarczyć mi firma UPS, która nawet nie raczyła mnie powiadomić o jakimkolwiek problemie. Śledziłam paczkę na stronie internetowej i dnia 16.11.2020 miałam ja dostać, a jedyne co zobaczyłam to, ze paczka została zwrócona do nadawcy bez uprzedniego powiadomienia mnie i powodem zle dane- sprawdziłam wszystko i nie było ani jednego błędu! Nie dostałam nawet smsa z czasem dostawy czy numerem telefonu do kuriera, a cały dzień byłam w domu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem
  • ~anonim / 2020-11-17 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka w ogóle nie da się z nimi skontaktować jeżdżą sobie o której chcą nie dostarczają paczek na czas żadnej informacji o dostarczeniu w innym dniu.
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczają paczek na czas
  • ~Oburzony na UPS / 2020-11-17 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS kompletnie ignoruje odbiorców. Podczas monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, na stronie UPS podawany jest przedział godzin jej dostarczenia, ale kurier przyjeżdża o dowolnej porze poza wyznaczonymi godzinami, nie powiadamiając w żaden sposób odbiorcy o tym fakcie. Jeśli nie zastanie odbiorcy, zawozi przesyłkę do punktu odbioru, który wcale nie znajduje się najbliżej odbiorcy. Kontakt telefoniczny z UPS to po prostu koszmar. Absolutnie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z odbiorcą na temat planowanej godziny dostarczenia przesyłki. Po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki nie jest zostawiane awizo.
  • ~Michał / 2020-11-16 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie robią jedynej rzeczy, której powinni... dostarczania paczek. Od razu do access point i sam se leć do miasta.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają paczek
  • ~Krzysztof / 2020-11-16 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, brak kontaktu z odbiorcą, automatycznie przekierowują paczkę do ACCESS POINT
    Zaletybrak
    WadyWszystko co możliwe - kiepska usługa
  • ~t3x / 2020-11-13 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy UPS oszukują klientów - mimo czekania cały dzień na kuriera przesyłka w śledzeniu ma status "nie zastano nikogo w domu"
    Wadyniekompetencja
    oszukiwanie klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009