strona 134 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »
-
~Monika / 2020-11-30 14:20
Witam nie polecam ups przesyłka spóźniona o tydzień paczka cała rozerwana widać że byla rzucana. -
-
~Olga / 2020-11-30 03:12
Fatalna obsługa klienta na infolinii, kobieta była nieuprzejma wręcz bezczelna. Nie pomogła mi w żadne sposób i twierdziła, że kurier nie ma obowiązku się ze mną skontaktować . To po co podajemy numer ? Najlepszym jest fakt, że byłam w domu . Kurier nie próbował dostarczyć paczki, nie zadzwonił a paczka została po 2 dniach odesłana do Niemiec i "nic się nie da zrobić" według informacji w systemie były dwie nieudane próby dostarczenia paczki.. bardzo ciekawe. NIE POLECAM !!!! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, niekompetentna obsługa infolinii -
~Anna / 2020-11-27 19:53
Najgorszy kurier z jakim mialam kontakt! Nie polecam. Najpierw na stronie mam ze przesylka bedzie pomiedzy 11 a 16, po godzinie 16 jest informacja do konca dnia. Gdy przed 20 dzwonie na infolinie (piatek) dowiaduje sie, ze paczka bedzie dopiero w poniedzialek a na stronie jest blad. Oczywiscie gdy wczesniej probuje uzyskac numer do kuriera to nie moge dla jego bezpieczenstwa zeby nie odczytywal wiadomosci podczas jazdy. To chyba zatrudniaja ludzi o ktorych maja mniemamie, ze sa bez mozgu i uzywaliby telefonow podczas jazdy. Kazda inna firma kurierska podaje numer do kuriera tylko nie ta. Porazka. ZaletyBrakWadyWszystko jest nie tak jak powinno -
~kuba1831 / 2020-11-27 10:12
Brak kontaktu. Kurier zamist przywozić paczki zostawia je w sklepie. Nie polecam -
~Jacek / 2020-11-27 08:29
Paczka dotarła do Kanady w CZTERY DNI!!! Najlepsza cena na rynku. Do tego wspaniała obsługa w Długołęce (pani Tatiana). Wbrew frustracjom wylewanym przez niezadowolonych odbiorców, gorąco polecam UPS. Pełny profesjonalizm. -
~żona popa / 2020-11-26 21:22
Najgorsza firma kurierska. Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem ZaletyW miarę szybko, ale co z tego jak nie idzie się dogadać gdzie paczka ma być dostarczona.Wady Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem -
~Martyna / 2020-11-26 19:50
Paczka miała być dostarczona 2.12. Dziś (26.11) weszłam na skrzynkę mailową i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam tam maila ze sklepu, że paczkę doręczono dziś. Nie było ŻADNEGO kontaktu uprzedzającego, ani sms ani mail. Z historii przesyłki dowiedziałam się, że dziś około 14:30 nastąpiła próba doręczenia, ale nie zastano domowników więc paczka poszła do punktu odbioru. Nie jest to prawdą, kurier nie podjął żadnej próby, w domu cały dzień było kilka osób bo każdy pracuje zdalnie. Zaletyszybki czas dostawyWadyignorowanie klienta, zero kontaktu, brak próby doręczenia pod wskazany adres, od razu do punktu odbioru, kłamstwo -
~Kajetan / 2020-11-25 12:11
Kurier nie raczył zapukać, tym bardziej przedzwonić choć wszyscy znajdowali się w domu. Brak żadnych informacji drogą mailową czy SMSową.. Dzwoniłem na infolinie strony nabywającej usługi kurierskie od tej firmy, aby dowiedzieć się na temat mojego zamówienia- paczka została zwrócona na magazyn, a powód nie został podany.. ZaletyHahaWadyCała firma -
-
~Klient / 2020-11-24 18:58
Wszystkie inne firmy kurierskie posiadają numer telefonu do klienta tylko w ups nie raczą zadzwonić gdy występuje jakiś błąd w adresie czy cokolwiek. WadyWszystko -
~Dagmara / 2020-11-20 11:16
Najgorsza firma kurierska funkcjonująca w Polsce. Za każdym razem, kiedy jestem zmuszona skorzystać z usług (jeśli sklep z którego zamawiam wysyła towar jedynie za pośrednictwem tej firmy) występują problemy. Calkowity brak kontaktu z kurierami, którzy nie zjawiają się w wyznaczonym czasie, po uzyskaniu zapowiedzi doręczenia przesyłki w dniu dzisiejszym, zazwyczaj trzeba czekać na doręczenie do następnego dnia. Niejednokrotnie zdarzyło się, że kurier nie podejmował nawet próby doręczenia przesyłki, chociaż czekałam cały dzień w domu. Najgorsza jednak była ostatnia dostawa, która oczywiście była opóźniona, ale co gorsza sprzed audio warty 1000 PLN został uszkodzony podczas transportu. ZaletyAbsolutny brakWadyBrak kontaktu z kurierami, bardzo trudny kontak z działem obsługi -
~Sandra / 2020-11-18 17:08
Odradzam firme ups.kurier sie nie kontaktuje z odbiorca, jezdza jak chce i kiedy chca -
~Zbigniew / 2020-11-18 13:15
To skandal, że w czasie pandemii firma nie jest przygotowana na płatność przy odbiorze przesyłek za pośrednictwem kart płatniczych. Pozostali dalej w XX wieku. To ją w czasie pandemii dyskwalifikuje. -
~Natalia / 2020-11-18 12:30
Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!! -
~eisp / 2020-11-18 11:58
najgorsza firma kurierska na rynku, storna śledzenia uzupełniana z dużym opóźnieniem, rozmowy telefoniczne wirtualne, oczekiwanie na połączenie z konsultantem nieosiągalne. Paczuszka od trzech dni na ich magazynie choć wskazałam datę doręczenia to i tak leżała sobie aż im się zechce wydać ją do doręczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy !!!!! ZaletyżadnychWadynie terminowość -
~Paulina / 2020-11-18 06:19
Zamówiłam prezent dla swojego chłopaka- 03.11.2020, który miał przyjść po 1-3 dni robocze. Paczkę miała dostarczyć mi firma UPS, która nawet nie raczyła mnie powiadomić o jakimkolwiek problemie. Śledziłam paczkę na stronie internetowej i dnia 16.11.2020 miałam ja dostać, a jedyne co zobaczyłam to, ze paczka została zwrócona do nadawcy bez uprzedniego powiadomienia mnie i powodem zle dane- sprawdziłam wszystko i nie było ani jednego błędu! Nie dostałam nawet smsa z czasem dostawy czy numerem telefonu do kuriera, a cały dzień byłam w domu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem -
~anonim / 2020-11-17 17:50
porażka w ogóle nie da się z nimi skontaktować jeżdżą sobie o której chcą nie dostarczają paczek na czas żadnej informacji o dostarczeniu w innym dniu. ZaletybrakWadynie dostarczają paczek na czas -
-
~Oburzony na UPS / 2020-11-17 08:25
UPS kompletnie ignoruje odbiorców. Podczas monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, na stronie UPS podawany jest przedział godzin jej dostarczenia, ale kurier przyjeżdża o dowolnej porze poza wyznaczonymi godzinami, nie powiadamiając w żaden sposób odbiorcy o tym fakcie. Jeśli nie zastanie odbiorcy, zawozi przesyłkę do punktu odbioru, który wcale nie znajduje się najbliżej odbiorcy. Kontakt telefoniczny z UPS to po prostu koszmar. Absolutnie nie polecam! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z odbiorcą na temat planowanej godziny dostarczenia przesyłki. Po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki nie jest zostawiane awizo. -
~Michał / 2020-11-16 20:38
Nie robią jedynej rzeczy, której powinni... dostarczania paczek. Od razu do access point i sam se leć do miasta. ZaletyBrakWadyNie dostarczają paczek -
~Krzysztof / 2020-11-16 14:14
Porażka, brak kontaktu z odbiorcą, automatycznie przekierowują paczkę do ACCESS POINT ZaletybrakWadyWszystko co możliwe - kiepska usługa -
~t3x / 2020-11-13 17:20
Kurierzy UPS oszukują klientów - mimo czekania cały dzień na kuriera przesyłka w śledzeniu ma status "nie zastano nikogo w domu" Wadyniekompetencja
oszukiwanie klientów
strona 134 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »