strona 133 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- nastepna »
-
~Martyna / 2020-12-09 13:53
JAK NAJBARDZIEJ NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ. 1 I OSTATNI RAZ ZAMÓWIŁAM COKOLWIEK PRZEZ TĄ FIRMĘ. KURIEROWI NIE CHCE SIĘ WNIEŚĆ PACZKI POD ADRES ZAMIESZKANIA TYLKO DZWONI I CZEKA POD BLOKIEM. ŻENADA!!!!! PŁACĘ ZA PACZKĘ I TO NIE MAŁE PIENIĄDZE ŻEBY JESZCZE PO NIĄ SCHODZIĆ, BO KURIEROWI NIE CHCE SIĘ WEJŚĆ JAK TO JEST JEGO OBOWIĄZEK DOSTARCZYĆ PACZKĘ POD ADRES ZAMIESZKANIA. -
-
~Mm / 2020-12-09 11:59
Czekałam w domu cały dzień, aby odebrać paczkę, po czym dostałam SMS, ze paczka nie została odebrana z powodu nieobecności w domu i mam ja odebrać w punkcie odbioru. Nie można się nawet z nimi skontaktować. UPS wstyd tak robić z ludzi debili. Uważajcie na nich! WadyOszuści -
~Urzędnik / 2020-12-08 16:57
Bardzo ZŁA OBSŁUGA towar jest rzucany niby ubezpieczony ale wina wysyłajacego że żle opakował a odbiorca żle przyją NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ Teoria ZaletyBRAK SŁÓW I STRZĘPIENIA JĘZYKAWadyTeoria w ubezpieczeniu wina wysyłającego lub odbiorcy -
~Anna / 2020-12-08 10:34
Najgorsza firma kurierska, dramat, nie polecam nikomu, w czasach kiedy jest taka konkurencja nie mam pojęcia jak takie dziadostwo utrzymuje się na rynku. Z dnia na dzień przekładają przysłanie paczki, o czym informują dopiero następnego dnia. By pozyskać więcej informacji trzeba się zarejestrować na ich beznadziejnej stronie. ZaletybrakWadywszystko -
~Mike / 2020-12-07 19:45
Przesyłka nadana: 12.11.2020
Doręczona: 07.12.2020
Dalszy komentarz niepotrzebny. -
~Karol / 2020-12-07 13:15
:) Dziękuje bardzo miłemu panu który dostarczył mi paczkę z dziurą na boku, prawdopodobnie dziura jest po innej paczce :) WadyTraktowanie przesyłek -
~S / 2020-12-07 12:16
przesyłka miała być dostarczona na poniedziałek, w czwartek sprawdzam a ona leży w magazynie z niewyraźnym adresem.
nikt nie zadzwonił, a adres był czytelny. Tragedia Nie polecamZaletybrakWadyzbyt dużo -
~Joanna / 2020-12-07 10:31
Po raz kolejny przesyłka z UPS to wielkie rozczarowanie. Najpierw jest mail ze przesyła wysłana a potem cisza, żadnej informacji na maila/ telefonicznej ze kurier podejmie danego dnia próbę doręczenia, żadnej informacji gdzie zostawił przesyłkę i ze w ogole ja gdzieś zostawił. Musze tracić czas na kontakt z infolinia i szukanie własnej przesyłki po punktach odbioru. Bardzo nie polecam!!! Jedyna firma kurierska która tak lekceważy klienta. ZaletyBrak -
-
~Artur / 2020-12-07 05:00
Najgorsza firma kurierska w Ełku. Niemiły kurier który nie dostarcza przesyłki pod drzwi. Trzeba samemu wnosić sprzęt. Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Z innych firm kurier kontaktuje się czy zamawiający będzie pod tym adresem. Nie polecam tej firmy bo to już nie pierwszy raz taka sytuacja. ZaletyZoroWadyPod każdym względem. -
~Seb / 2020-12-04 20:32
UPS POLSKA to żenada,wysyłanie dokumentów poza UE wiąże z debilizmem obsługi personelu z hub'u celnego w Warszawie,po 4 dniach i zapewnieniu ,że koperta będzie wysłana do odbiorcy,pojawia się komunikat ,ze zwracana jest do nadawcy.Bezproduktywne paplanie ,że stosujemy najwyższe standardy. ZaletybrakWadylepiej nie mówić,same wady -
~Klient / 2020-12-04 17:52
Przez zepsuty domofon kurier nie mógł wejść do klatki, więc trzeba było wyjść przed blok. Od zakończenia połączenia do wyjścia na zewnątrz upłynęły 3 minuty. Kuriera juz nie zastano. Zwyczajnie sobie poszedł, nie poinformował o tym i nie odebrał już ani jednego połączenia. Kilkanaście minut później przyszło powiadomienie, że paczka nie została doręczona, ponieważ nie zastano klienta przy próbie doręczenia paczki. -
~12345 / 2020-12-04 11:11
Co prawda kurier przyjechał szybko po zamówieniu paczki, natomiast przy próbie zapłaty stwierdził, że nie ma jak wydać reszty a przy próbie zapłacenia kartą powiedział, że nie ma takiej możliwości i nie przyjął zapłaty w ogóle, po czym odjechał bez śladu. Nie mam żadnych informacji, maila, smsa, nic. Próbowałam zgłosić to na stronie ups, ale niestety nie da się wysłać maila do nich, a kontaktu telefonicznego praktycznie nie ma. Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia. -
~NieuzywajUPSuu / 2020-12-02 19:07
Najgorszy kurier z jakim miałem styczność. Nic nie wiadomo, nikt nic nie wie. Towar zakupiony w niedzielę. Kurier odebrał w poniedziałek. Czekam, we wtorek na stronie podaje - próba doręczenia zaplanowana na wtorek. Po czym brak kontaktu, no nic nie udało się. Sprawdzam dzisiaj (środa) - zaplanowane doręczenie na środę. Czekam, ale nic... Godzina 17 - pani na infolinii zapewnia, że dzisiaj będzie paczka. Jest prawie 19 - kuriera nie widziałem. Pani na infolinii łaskawie mi powiedziała, że paczka albo dotrze dzisiaj albo jutro (śmiech na sali). Zarzekała się, że wyjechała, jest u kuriera, ale nie wie czy kurier ją dzisiaj dostarczy. Bo wedle umowy mają 1-3 dni na doręczenie. Telefonu do kuriera nie dała, jeszcze ironicznie pytała czemu wybrałem ich usługę XD. Do wszystkich kupujących - nigdy nie korzystajcie z usług tej firmy, bo jest po prostu pośmiewiskiem. Albo dotrze albo nie, nikt nie wie. Poziom obsługi - poniżej 0. No właśnie „ups” źle wybrałem kuriera. Uczcie się na moich błędzie, nie swoim. Nigdy więcej upsa. To jest żart, żeby paczka szła 4 dni przez odległość ok. 300km. Tak tylko dodam, paczkomaty - wysyłasz w Krakowie w dniu X, następnego dnia masz w Gdańsku. Pozdrawiam! ZaletyBrak zaletWadyWszystko -
~Marcin / 2020-12-01 21:55
U nas sprawa wyglada tak. Zona otrzymała przesyłkę w piatek. W sobote rozpakowala. Towar uszkodzony pudełko sklejone taśma w miejscu uszkodzenia. Telefon na czestochowa nie aktualny. Centrala w Warszawie przyjęła zlecenie kurier umówiony na dziś ( wtorek) na 1630. Nikt nie przyjechał:( Znowu telefon do centrali. Obiecują ze jutro ktos sie pojawi. Prośba o podanie telefonu na czestochowe:) pan z centrali nie ma tego numeru:) śmiech na sali:) przesyłka o wartości 1400zl. Niestety jestem za granicą bo inaczej bym to zalatwil. Jak sprawa sie nie rozwiąże to zostaje rzecznik praw konsumenta. WadyJak dla mnie to zero dbałości o klijenta -
~rafał / 2020-12-01 21:10
Zamówiłem w sobotę produkt ze sklepu internetowego z Polsce. Już w nocy ok 1 dostałem info ze zlecenie zostało przyjęte i wysłane oraz dostałem numer do śledzenia. mówie sobie o jak fajnie. zamowiłem w sobote ok 20 a tu już wysylają paczkę super. paczka miała przyjść dziś 1.12 miedzy 10-16. specjalnie nie pojechałem gdzieś żeby ja odebrać. domyślałem sie że kurier sie spozni bo teraz prawie żadna firma nie gwarantuje ze sie zmiesci w tych godzinach. ale nie przyszedł. nie dzwonił . dostałem maila że jest aktualizacja statusu - paczka przyjdzie jutro bo kurier nikogo nie zastał. byłem w domu mialem włączony telefon i mam kamerę skierowana na furtkę bo obok stoi samochód który ktos porysował a że nie mialem nagrania sprawcy to sam musiałem płacic za szkody. wiec stad ta kamera. na kamerce szybko przejrzałem czy był i nie było. gdyby to sie zdarzyło raz to bym sobie odpuscił pisanie tu . nie chce też donosic na kurierów teraz bo wiem jak maja przesrane przez covid, ale niech nie oszukują. mieszkam pod tym adresem 5 lat i 4x taka sytuacje mialem z Ups. mowi ze byl a go nie bylo bo np. mu sie nie chciało albo miał za daleko czy cokolwiek. innym razem nie zostawil awizo ani nie dzwonił i tez wpisał ze byl ale nikogo nie zastał. potem zwali na niedzialajacy domofon. zostawil paczke w parcel shopie, a w systemie widniala jako dostarczona odebrana przez odbiorcę i nie wiedzialem ghdzie jej szukać. wiec musialem wpisywac gdzie sa parcel shopy i chodzilem od sklepu do sklepu i opisywalem paczke jak wyglada ile wazy i co na niej jest i znalazla sie. :) kurierzy chyba są źle traktowani w tej firmie przez innych pracownikow bo z nimi jest najwiecej problemow. obsluga na infolinii wzorowa ale kurierzy chyba pracuja na sile i po prostu oszukują. albo to zbieg okolicznosci i tyle. nie polece juz tej firmy nigdy. nie dostaje tez numeru do kuriera ani kurier nie dzwoni do mnie . inne firmy poradzily sobie z tym jakos i mozna sie zdzwonic z taka osoba i umowic na miescie jak juz tego dnia nie bedzie go w poblizu. tak jak mowie nie chgce skargi skladac bo potem beda sie mscic i rzucać paczkami. po prostu juz nigdy nie zamowie od nich i nie dam im zarobic. najlepiej to zrobic im antyreklame. kupic sobie stroj i nagrac siebie jako kuriera ktory oszukuje tak by pokazać ludziom jak perfidnie zagrywaja. tak jak kiedys byl film o tym ze ktos z inpostu rzuca paczkami to zrobila sie taka awantura ze nawet w telewizji o tym gadali. a jak za darmo oczernia ich w tv to sami z podkulonym ogonem beda przepraszać i to bedzie dla nich najlepsza kara. Zaletymiedzynarodowa firmaWadykurierzy nagminnie oszukuja ze nie zastali odbiorcy w domu -
~Wojciech / 2020-12-01 17:43
dwa razy firma potrzebowała ponad tygodnia, i to po kilku moich monitach, aby poinformować mnie o tym, że nadana przeze mnie przesyłka zostanie do mnie zwrócona ze względu na brak dostarczania danego towaru do kraju nadania. Przy czym przy nadaniu paczki dokładnie wyspecyfikowałem jej zawartość. ZaletyŻadneWadyCałkowity brak profesjonalizmu, brak kontaktu z klientem. -
-
~Jakub / 2020-12-01 16:43
Wczoraj (30 listopada 2020) dostałem maila "Jutro we wtorek 1.12.2020 Twoja przesyłka zostanie dostarczona w godzinach 10:00 - 14:00." piszę tę opinię o 16:40 kiedy przesyłki wciąż nie ma. Sprawdzając tracking przesyłki wyświetla się "etykieta wygenerowana". Jeśli dopiero etykieta wygenerowana to dlaczego dostałem informację, że przyjdzie konkretnego dnia o konkretnej godzinie, skoro to wierutne kłamstwo?? Znając życie przyjdzie wtedy kiedy nie będę mógł odebrać.
Zdecydowanie nie polecamWadyKłamliwe i wprowadzające w błąd informacje. Podana dokładna data i godzina doręczenie nie warta funta kłaków. -
~Ela / 2020-12-01 16:14
Był problem z dostawą paczki, co jest zawsze stresujące. Po rozmowie z konsultantką wszystko się wyjaśniło. Obsługa miła, kompetentna. Wielokrotnie już korzystałam z usług UPS i problem z dostawą pojawił się po raz pierwszy. -
~Dzon / 2020-12-01 15:03
Ponad Tydzien czekania na paczkę, raz wyszedlem z domu i akurat przyszedl, nawet nie zadzwonil. Na śledzeniu paczki jest napisane ze czeka w punkcie, pojechalem, paczki nie ma. Najgorszy kurier, niepolecam pod żadnym względem -
~Stasia / 2020-11-30 17:27
Termin nie dotrzymamy. Paczka idzie już 11 dni zamiast 5 i nie dotarła jeszcze do połowy trasy.
Nigdy więcej ups.
Infolinia niekmpetentna.ZaletyBrakWadyNiesolidność
strona 133 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- nastepna »