strona 132 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~edzia / 2020-12-14 16:37
chciałam wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z usługi kuriera . brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony UPS odnośnie terminu dostawy to pierwszy powód który spowodował niepotrzebną i bardzo niemiłą sytuację , ale arogancja ze strony kuriera to skandal , nakrzyczał na moją córkę , był bardzo niegrzeczny i w zasadzie zrobił łaskę że zostawił paczkę .to nie jest droga do zadowolenia klienta ,nawet tego niezbyt wymagającego . ja rozumiem ogrom pracy , ale to nie upoważnia do takiego zachowania , nie będę polecała waszych usług i będę omijała sklepy z waszą obsługą
Cena usługi do jakości obsługi na bardzo złym poziomie . -
-
~woj / 2020-12-14 11:02
Bardzo długi czs oczekiwanaia paczkę zamuwiłem 10 grudnia a 14 grudnia kurjer nawet nie odebrał paczki Wadydługi czas oczekiwania -
~Monika / 2020-12-13 09:29
Najgorsza firma, czas oczekiwania na przesyłkę ponad tydzień a kuriera nadal nie ma. Na pytanie do pracownika UPS czy kurier może zadzwonić zanim przyjedzie żeby ktoś na pewno był w domu odpowiedź jest taka, że nie może zadzwonić. Codziennie dostaje wiadomości, że kurier dostarczy przesyłkę w tym i tym dniu, lecz kurier nie wywiązuje się z umowy. porażka, NIE POLECAM ZaletybrakWadywszystko -
~Dzierzba / 2020-12-12 23:04
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Gdy nie odebrałam telefonu od kurierki i oddzwoniłam, mówiąc, że ktoś z tego nr się ze mną kontaktowal- rzuciła słuchawką. Odwiozła paczkę do punktu. Przekierowałam paczkę znów do siebie- a ta baba zamiast zadzwonić i przywieźć paczkę bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną odesłała paczkę do magazynu kilkadziesiat km dalej z dopiskiem, że jest niepoprawny adres! Po moim telefonie na obsługę klienta zostal wyslany kurier na nastepny dzień, na sobotę. Przyjechał i z łaską rzucił mi paczkę po nogi i jeszcze nawrzeszczał, że mam źle widoczną tabliczkę z nr domu i zaczal się ze mną wykłócać, ciągle chamskim tonem.
Zero powiadomień o paczce, planowanej godzinie dostarczenia czy chocby o tym, że paczka dostala status blednego adresu. Nie wspomnę o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to ok 20 min słuchania automatów i muzyczki. Nigdy więcej i będę unikac wszelkich sklepów, które współpracują z tą firmą kurierską! -
~Kar / 2020-12-11 21:31
Kurier nawet niepofatygowal sie z przesylka ...zadnego telefonu tylko nie prawdziwe meile o probie doreczenia w koncu powiadomienie ze moge sobie sama odebrac szkoda czasu i pieniedzy nigdy wiecej! -
~Kamil / 2020-12-11 16:32
Widzę, że UPS nie tylko u mnie ale wszędzie nie potrafi dostarczyć paczki. Kurier nie wejdzie po schodach, kiedyś - bo nie, dziś - bo covid. Tragiczny kontakt, brak szacunku do klienta - z góry WYMAGA odbioru i w sumie to on robi przysługę.. DPD I DHL w porównaniu wychodzą w normie. ZaletyAngielska nazwaWadyTragiczny kontakt i brak szacunku do klienta, dostarczenie nie do domu -
~hubmik / 2020-12-11 15:17
Kurier bez żadnej informacji od razu skierował paczkę do punktu odbioru, mimo że cały dzień byłem w domu. ZaletyBrakWadySłaby kontakt, nie wywiązanie się z umowy -
~Patrycja / 2020-12-11 14:27
Kurier zadzwonił do mnie poinformował że nie opłaca mu się jechać pod wskazany adres dlatego że ma tylko jedna przesyłkę i jest to dla niego strata paliwa nie polecam nikomu!! ZaletyNie maWadyBardzo dużo -
-
~Oczekujaca na paczke / 2020-12-11 08:47
Nie polecam. Juz drugi raz nie wywiazali sie z terminu. Zadnych powiadomien, kurier od razu kieruje sie w strone acces pointu. DRAMAT! Nie polecam I nigdy wiecej juz nie polece. ZaletyNIE MAWadySAME -
~Darek / 2020-12-10 21:55
Kurier ups z premedytacją nie dostarczył paczki pod wskazany adres dwukrotnie !!!!@ nie polecam tej firmy bo to żart!!!! -
~Gosia / 2020-12-10 16:36
Kurjer byl zamowiony ale niestety nie dojechał .
I nawet nie raczył poinformować dlaczego .
Dzwoniłam do głównej siedziby ale zostałam odprawiona z kwiatkiem , masakra jaka nie powazna firma. -
~Izabela / 2020-12-10 12:28
Nie polecam tej firmy nikomu !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zawyżają wagę przesyłek o ponad 200% życząc sobie po dostarczeniu kosmicznych dopłat. Wagę przesyłek oceniają po wielkości paczki a nie po jej faktycznej wadze. Nie przyjmują reklamacji zasłaniając się swoim wewnętrznym regulaminem. Klienta oszukanego mają w "nosie". Szukajcie innej firmy kurierskiej, nawet trochę droższej ale uczciwej. -
~hornindalsvatnet / 2020-12-10 11:06
Po zamówieniu paczki brak mailowego powiadomienia, etykieta wygenerowana, ale kurier nie przyjedzie. Cena jak za wysyłkę drzwi-do-drzwi, a paczkę trzeba dostarczyć do punktu... albo dopłacić 12 zł. Pospolity chwyt marketingowy... Na stronie internetowej też brak przejrzystej informacji. Że o dodzwonieniu się na infolinię już nie wspomnę. Nie polecam. -
~Kamila / 2020-12-10 10:49
Paczka nie dostarczona, ponieważ kurier uznał, że podany adres jest zły :) zero kontaktu z klientem, gdzie inne firmy kurierskie gdy mają problem z odnalezienie adresu dzwonią i dopytuje, tu kurier postanawia decydować sam o paczce i odsyła ją do centrali. Pan dzwoniący z centrali zachowuje się jakby nie rozumiał co ktoś inny do niego mówi, wmawia, że adres jest zły, ale to chyba klient wie najlepiej gdzie mieszka? Kontakt z klientem na poziomie równym zero, pierwszy i ostatni raz korzystałam z usług tej firmy :) WadyObsługa klienta -
~Łukasz / 2020-12-09 20:03
Banda jelopow nie po potrafi paczki dostarczyc. Czlowiek siedzi i czeka w domu, zeby sie pozniej dowiedziec, ze kurier nikogo nie zastal. Status na stronie UPS wyssany z palca, kontaktowac sie z kurierem nie ma jak. Tragedia!!!! ZaletyNie maWadySame -
~***** *** i nie chodzi o PIS....... / 2020-12-09 17:58
Dramat kurier ma w 4 literach dostawę nawet nie raczy zadzwonić dzwonkiem od razu jedzie i zostawia paczkę w access poincie Zaletya są jakieś ?Wadyjak w opisie -
-
~Martyna / 2020-12-09 13:53
JAK NAJBARDZIEJ NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ. 1 I OSTATNI RAZ ZAMÓWIŁAM COKOLWIEK PRZEZ TĄ FIRMĘ. KURIEROWI NIE CHCE SIĘ WNIEŚĆ PACZKI POD ADRES ZAMIESZKANIA TYLKO DZWONI I CZEKA POD BLOKIEM. ŻENADA!!!!! PŁACĘ ZA PACZKĘ I TO NIE MAŁE PIENIĄDZE ŻEBY JESZCZE PO NIĄ SCHODZIĆ, BO KURIEROWI NIE CHCE SIĘ WEJŚĆ JAK TO JEST JEGO OBOWIĄZEK DOSTARCZYĆ PACZKĘ POD ADRES ZAMIESZKANIA. -
~Mm / 2020-12-09 11:59
Czekałam w domu cały dzień, aby odebrać paczkę, po czym dostałam SMS, ze paczka nie została odebrana z powodu nieobecności w domu i mam ja odebrać w punkcie odbioru. Nie można się nawet z nimi skontaktować. UPS wstyd tak robić z ludzi debili. Uważajcie na nich! WadyOszuści -
~Urzędnik / 2020-12-08 16:57
Bardzo ZŁA OBSŁUGA towar jest rzucany niby ubezpieczony ale wina wysyłajacego że żle opakował a odbiorca żle przyją NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ Teoria ZaletyBRAK SŁÓW I STRZĘPIENIA JĘZYKAWadyTeoria w ubezpieczeniu wina wysyłającego lub odbiorcy -
~Anna / 2020-12-08 10:34
Najgorsza firma kurierska, dramat, nie polecam nikomu, w czasach kiedy jest taka konkurencja nie mam pojęcia jak takie dziadostwo utrzymuje się na rynku. Z dnia na dzień przekładają przysłanie paczki, o czym informują dopiero następnego dnia. By pozyskać więcej informacji trzeba się zarejestrować na ich beznadziejnej stronie. ZaletybrakWadywszystko
strona 132 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »