Kurier UPSa który do mnie dziś przyjechał byś chyba mentalnie upośledzony. I to nie jest złośliwość, to jest fakt. Pomijam, że rozmowę zaczyna się od "dzień dobry", a nie od "załóżcie sobie tutaj jakiś dzwonek". Chamstwo można jeszcze wybaczyć. Poprzedniego dnia poniekąd czekał pod bramą ponieważ na etykiecie adresowej nie było numeru telefonu. Jak można się domyślić numer telefonu był, co więcej, był nawet podpisany "phone" co by niekumatym było łatwiej załapać co to za dziwny ciąg cyferek. Cóż, temu się nie udało.
Tylko napomnę o drugiej kwestii, a mianowicie o tym że po kontakcie z działem wsparcia zmienili numer telefonu na ten do ojca mimo, że wyraźnie podałem własny i to chyba 3 razy (dwa na pewno). Skąd oni go wzieli to nie wiem.
Nie polecam.
ZaletyŚrednio szybko
WadyPracownicy o poniżejprzeciętnym ilorazie inteligencji.
~pana_nika / 2020-12-15 11:24
Ocena: 1.00 / 5
UPS to jakiś żart. Niestety miałam nieprzyjemność użerać się z nimi dwukrotnie - za każdym razem przy zamawianiu czegoś ze sklepu online, więc absolutnie korzystanie z ich usług to nie był mój wybór. Za każdym razem pierwsza próba doręczenia się nie udała - za pierwszym razem kurier w ogóle nie zadzwonił do drzwi, za drugim przyjechał o 21. Oczywiście nie dostałam numery InfoNotice ani razu. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem ani zostawienia jakiejkolwiek wiadomości. Nie ma opcji podania preferowanych godzin doręczenia - w XXI wieku to jest po prostu jeden wielki ŻART, niestety mało śmieszny.
ZaletyBRAK!!!
WadyJak wyżej
~Katter / 2020-12-14 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Już kolejny raz UPS robi sobie jaja z klienta... Podają termin dostawy, z którego się nie wywiązują! Człowiek czeka na kuriera cały dzień, a pod koniec dnia wiadomość o zmianie terminu dostawy! Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają żadnego problemu... Nie polecam!
~Adam / 2020-12-14 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Kpina, człowiek czeka cały dzień na kuriera po czym dowiaduje się że podobno była „nieudana próba doręczenia” i trzeba sobie odebrać z access point samemu. Żadnej próby oczywiście nie było, a o kłamstwie człowiek dowiaduje się samemu dopiero jak sprawdzi status przesyłki! Nigdy więcej UPS!
~edzia / 2020-12-14 16:37
Ocena: 1.67 / 5
chciałam wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z usługi kuriera . brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony UPS odnośnie terminu dostawy to pierwszy powód który spowodował niepotrzebną i bardzo niemiłą sytuację , ale arogancja ze strony kuriera to skandal , nakrzyczał na moją córkę , był bardzo niegrzeczny i w zasadzie zrobił łaskę że zostawił paczkę .to nie jest droga do zadowolenia klienta ,nawet tego niezbyt wymagającego . ja rozumiem ogrom pracy , ale to nie upoważnia do takiego zachowania , nie będę polecała waszych usług i będę omijała sklepy z waszą obsługą
Cena usługi do jakości obsługi na bardzo złym poziomie .
~woj / 2020-12-14 11:02
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo długi czs oczekiwanaia paczkę zamuwiłem 10 grudnia a 14 grudnia kurjer nawet nie odebrał paczki
Wadydługi czas oczekiwania
~Monika / 2020-12-13 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma, czas oczekiwania na przesyłkę ponad tydzień a kuriera nadal nie ma. Na pytanie do pracownika UPS czy kurier może zadzwonić zanim przyjedzie żeby ktoś na pewno był w domu odpowiedź jest taka, że nie może zadzwonić. Codziennie dostaje wiadomości, że kurier dostarczy przesyłkę w tym i tym dniu, lecz kurier nie wywiązuje się z umowy. porażka, NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadywszystko
~Dzierzba / 2020-12-12 23:04
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Gdy nie odebrałam telefonu od kurierki i oddzwoniłam, mówiąc, że ktoś z tego nr się ze mną kontaktowal- rzuciła słuchawką. Odwiozła paczkę do punktu. Przekierowałam paczkę znów do siebie- a ta baba zamiast zadzwonić i przywieźć paczkę bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną odesłała paczkę do magazynu kilkadziesiat km dalej z dopiskiem, że jest niepoprawny adres! Po moim telefonie na obsługę klienta zostal wyslany kurier na nastepny dzień, na sobotę. Przyjechał i z łaską rzucił mi paczkę po nogi i jeszcze nawrzeszczał, że mam źle widoczną tabliczkę z nr domu i zaczal się ze mną wykłócać, ciągle chamskim tonem.
Zero powiadomień o paczce, planowanej godzinie dostarczenia czy chocby o tym, że paczka dostala status blednego adresu. Nie wspomnę o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to ok 20 min słuchania automatów i muzyczki. Nigdy więcej i będę unikac wszelkich sklepów, które współpracują z tą firmą kurierską!
~Kar / 2020-12-11 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet niepofatygowal sie z przesylka ...zadnego telefonu tylko nie prawdziwe meile o probie doreczenia w koncu powiadomienie ze moge sobie sama odebrac szkoda czasu i pieniedzy nigdy wiecej!
~Kamil / 2020-12-11 16:32
Ocena: 2.33 / 5
Widzę, że UPS nie tylko u mnie ale wszędzie nie potrafi dostarczyć paczki. Kurier nie wejdzie po schodach, kiedyś - bo nie, dziś - bo covid. Tragiczny kontakt, brak szacunku do klienta - z góry WYMAGA odbioru i w sumie to on robi przysługę.. DPD I DHL w porównaniu wychodzą w normie.
ZaletyAngielska nazwa
WadyTragiczny kontakt i brak szacunku do klienta, dostarczenie nie do domu
~hubmik / 2020-12-11 15:17
Ocena: 2.00 / 5
Kurier bez żadnej informacji od razu skierował paczkę do punktu odbioru, mimo że cały dzień byłem w domu.
ZaletyBrak
WadySłaby kontakt, nie wywiązanie się z umowy
~Patrycja / 2020-12-11 14:27
Ocena: 1.33 / 5
Kurier zadzwonił do mnie poinformował że nie opłaca mu się jechać pod wskazany adres dlatego że ma tylko jedna przesyłkę i jest to dla niego strata paliwa nie polecam nikomu!!
ZaletyNie ma
WadyBardzo dużo
~Oczekujaca na paczke / 2020-12-11 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Juz drugi raz nie wywiazali sie z terminu. Zadnych powiadomien, kurier od razu kieruje sie w strone acces pointu. DRAMAT! Nie polecam I nigdy wiecej juz nie polece.
ZaletyNIE MA
WadySAME
~Darek / 2020-12-10 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurier ups z premedytacją nie dostarczył paczki pod wskazany adres dwukrotnie !!!!@ nie polecam tej firmy bo to żart!!!!
~Gosia / 2020-12-10 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Kurjer byl zamowiony ale niestety nie dojechał .
I nawet nie raczył poinformować dlaczego .
Dzwoniłam do głównej siedziby ale zostałam odprawiona z kwiatkiem , masakra jaka nie powazna firma.
~Izabela / 2020-12-10 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy nikomu !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zawyżają wagę przesyłek o ponad 200% życząc sobie po dostarczeniu kosmicznych dopłat. Wagę przesyłek oceniają po wielkości paczki a nie po jej faktycznej wadze. Nie przyjmują reklamacji zasłaniając się swoim wewnętrznym regulaminem. Klienta oszukanego mają w "nosie". Szukajcie innej firmy kurierskiej, nawet trochę droższej ale uczciwej.
~hornindalsvatnet / 2020-12-10 11:06
Ocena: 2.33 / 5
Po zamówieniu paczki brak mailowego powiadomienia, etykieta wygenerowana, ale kurier nie przyjedzie. Cena jak za wysyłkę drzwi-do-drzwi, a paczkę trzeba dostarczyć do punktu... albo dopłacić 12 zł. Pospolity chwyt marketingowy... Na stronie internetowej też brak przejrzystej informacji. Że o dodzwonieniu się na infolinię już nie wspomnę. Nie polecam.
~Kamila / 2020-12-10 10:49
Ocena: 1.67 / 5
Paczka nie dostarczona, ponieważ kurier uznał, że podany adres jest zły :) zero kontaktu z klientem, gdzie inne firmy kurierskie gdy mają problem z odnalezienie adresu dzwonią i dopytuje, tu kurier postanawia decydować sam o paczce i odsyła ją do centrali. Pan dzwoniący z centrali zachowuje się jakby nie rozumiał co ktoś inny do niego mówi, wmawia, że adres jest zły, ale to chyba klient wie najlepiej gdzie mieszka? Kontakt z klientem na poziomie równym zero, pierwszy i ostatni raz korzystałam z usług tej firmy :)
WadyObsługa klienta
~Łukasz / 2020-12-09 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Banda jelopow nie po potrafi paczki dostarczyc. Czlowiek siedzi i czeka w domu, zeby sie pozniej dowiedziec, ze kurier nikogo nie zastal. Status na stronie UPS wyssany z palca, kontaktowac sie z kurierem nie ma jak. Tragedia!!!!
ZaletyNie ma
WadySame
~***** *** i nie chodzi o PIS....... / 2020-12-09 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Dramat kurier ma w 4 literach dostawę nawet nie raczy zadzwonić dzwonkiem od razu jedzie i zostawia paczkę w access poincie