Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zawiedziona / 2020-12-28 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... Kurier zostawił "gdzieś" przesyłkę w dn. 15.12.2020r. Nie dostaliśmy żadnej informacji ani telefonicznej, ani mailowej, że był, że próbował doręczyć paczkę w dn. 15.12.2020rr., co więcej nie wiedzieliśmy nawet, że została zostawiona w jakimś punkcie odbioru. Dopiero po ponad tygodniu od rzekomego doręczenia, po informacji od wysyłającego w dniu 24.12.2020r., kiedy nasza firma już nie pracowała, dowiedzieliśmy się, że paczka nie została jeszcze odebrana i niedługo zostanie odesłana. Nawet nie wiem czy jeszcze oczekuje w punkcie, bo ani na stronie ani na infolinii nie ma dokładnej informacji czy jeszcze tam jest. Dziękuję bardzo za takie usługi. Nigdy więcej nie skorzystam.
    WadyZero kontaktu i informacji
  • ~Emil / 2020-12-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie przez telefon, nie chce mu się przyjechać z paczka przed świętami:)
  • ~karlih / 2020-12-28 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca jest ta firma, pierwszy i ostatni raz zamawiam coś poprzez nią. Przy DHL czy DPD takie sytuacje mi się nie zdarzały. Kurier podobno mnie zastał, ale nikogo nie było w domu, kiedy bylem w nim cały czas; awiza żadnego nie zostawił, paczka została przekierowana pod access point. Żadnego telefonu ani niczego podobnego nie otrzymałem, próbowałem zadzwonić na infolinię, bo może kurier był gdzieś w pobliżu i bym do niego szybko skoczył, ale pani na infolinii to była druga żenada - powiedziała, że mogę przekierować paczkę i to będzie kolejne dwa dni czekania albo odebrać z access pointu. Kiedy poprosiłem ją o nr do kuriera, bo może mi się uda jeszcze gdzieś to odebrać w okolicy, to usłyszałem, że oni takich danych nie rozdają. Serio, ręcę opadają. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy, bo ta sytuacja jest mega słaba.
    Wady- kontakt z kurierem
    - kontakt z infolinią
  • ~iruloid / 2020-12-23 21:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zadzwoni do odbiorcy i ucieka albo wyśle sms że nikogo nie zastał i przesyłka trafia do punktu odbioru. Dno i metr mułu. Unikać.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Marek / 2020-12-23 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Złodzieje i oszuści. Poczytałem inne opinie i uważam, że bez sensu pisać to samo.
    Szukam kuriera do obsługi mojej działalności (sklep internetowy - około 20 tysięcy paczek rocznie)
    Po wczorajszych doświadczeniach wiem jedno, na pewno to nie będzie UPS.

    Myślę, że nawet ich nazwa ups... to wyrocznia, że to powiedzą jak coś spier....
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać
  • ~Sewerus / 2020-12-22 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Państwa,

    przestrzegam wszystkich przed tą parodią firmy kurierskiej. Nazwijmy rzecz po imieniu: UPS to żenada, i jest to bardzo łagodne określenie. Ta firma powinna być zbojkotowana powszechnie. Po raz trzeci ta sama sytuacja: żadnej próby doręczenia i adnotacja na stronie z trackingiem: nieudana próba przesyłki...
    żeby było śmieszniej: wracając minąłem ich pojazd, który przejeżdżał obok mojego domu i oczywiście się nie zatrzymał.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i oszustwo
  • ~OLA / 2020-12-22 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak z kurierem kontaktu, nie zostawił awiza, nie dzwinil w sprawie odbioru przesyłki. Paczka zaginęła i nie można jej znaleźć, bo nie ma numeru przewozowego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak pomocy że strony infolinii, brak możliwości złożenia reklamacji,
  • ~Ewa / 2020-12-21 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy dzwoniłam prosząc, żeby kurier się ze mną skontaktował, podał numer tel... nie zrobił tego!
    Pozostawił paczkę osobie, dla której była prezentem.... DUŻY MINUS ZA BRAK KONTAKTU.
    Rozmowy z infolinią to jakaś żenada
    WadyBrak kontaktu
  • ~Grzegorz / 2020-12-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna obsługa klienta. Słabiutki kontakt z kurierem. Szansa odebrania paczki od kuriera zerowa, od razu trzeba się nastawić na odbiór w punkcie
  • ~MA / 2020-12-18 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kulturalnych słów by skomentowac usługi tej firmy. Kolejny raz kiedy nie poradzili sobie z przesylkami międzynarodowymi. Brak kontaktu, bezmyslnosc i oszustwa. Nieterminowe dostawy. Kasowanie za przesyłki expresowe, na które się czeka tydzień. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~Ewa / 2020-12-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS nie powiadamia o dniu i "widełkach czasowych" dostarczenia przesyłki. Okropna czasochłonna infolinia. Sprzeczne informacje na stronie monitorowania i w rozmowie z konsultantem. Ogólnie niemoc konsultanta w załatwieniu np reklamacji. Nie zna telefonu kontaktowego. Brak szacunku dla czasu klienta. Chcesz mieć dostarczona przesyłkę siedź cały czas w domu, weź urlop w pracy bo inaczej pa xke odeślecie. Żenada
    ZaletyNie zauważyłam.
    WadyZero dobrej informacji. Brak kontaktu z kurierem. Brak zawiadomienia o przesyłce (dzień, godziny). Długa, nudna infolinia.
  • ~dima / 2020-12-18 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie oddali mi paczki, pojechali sobie dalej, niema u nich obowiazku dostawe robic na czas
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Miro / 2020-12-18 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę paczki już 2-gi miesiąc , zero informacji , zero aktualizacji , porażka Firma !!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE < jak taka firma może działać na rynku ?
  • ~julian / 2020-12-17 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    przesylka expresowa, extra platna 150 zl, miala dotrzec w jeden dzien, dotarla w 5, w tym czasie caly czas była podawana falszywa informacja o statusie, ze przesylka będzie dostarczona na czas, ta pseudo-firma nie uznanie reklamacji i zwrotu przewozowego, zastawiając się informacja na stronie o nieuznawaniu reklamacji (w domysle przez pandemie) – pani-katarynka-szafa grajaca na reklamacji nie ma zadnych rzeczowych argumentow zeby uzasadnić niewywiazanie się z umowy. Masz wrazenie ze rozmawiasz z nierozgarnieta sciana. Ostatecznie kieruje sprawę do sadu, unikajcie pseudo-usług UPS!
    Zaletyzadnych
    Wadyzbywanie klienta, bezprawny argument o nieuznawaniu reklamacji, arogancja,
  • ~Betina / 2020-12-17 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej UPS paczka nie trafia pod wskazany adres tylko od razu do jakiegoś odległego punktu odbioru
  • ~Marcelina / 2020-12-16 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji ze strony firmy, że przesyłka zostanie doręczona.
    Po 10min wiszenia na infolinii by uzyskać kontakt do kuriera żeby móc z nim uzgodnić doręczenie uzyskałam odpowiedź, że nie ma numeru do kuriera i że jeszcze się nie skończył czas, w którym kurier ma przesyłkę doręczyć.
    Totalna porażka.
  • ~Karolina / 2020-12-16 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie otrzymałam przesyłki, musiałam sama jechać po nią do punktu. Nie dostałm informacji o tym, że kurier będzie danego dnia, ani informcji, że została podjęta próba doręczenia przesyłki. Zero kontaktu z kurierem i utrudniony kontakt z firmą.
  • ~Marshall / 2020-12-16 12:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zero profesjonalizmu i zaangażowania. Musiałam znaleźć i dojechać do kuriera na mieście, chociaż adresem dostawy był mój dom. Mimo próśb nie chciał poczekać 3 minut na mój dojazd na miejsce, a przy odbiorze paczki kierował w moją stronę chamskie komentarze: "Coś podejrzana ta farsa". Bardzo przykre doświadczenie, bardzo nie polecam korzystania z usług tej firmy
  • ~Bob / 2020-12-15 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo tego iż czekałem na przesyłkę w domu dostałem e-mail z wiadomością że przesyłka jest do odebrania w punkcie gdyż kurier nikogo nie zastał w domu. Nie polecam UPS i będę omijał szerokim łukiem.
    ZaletyŻadne
    WadyLenistwo kurierów i najgorsze że nikt z tym nic nie robi.
  • ~jager / 2020-12-15 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do tej pory do czynienia . Paczka wysyłana do USA odbierana była przez kuriera przez 4 kolejne dni ( codziennie przynajmniej 2 razy ustalał termin odbioru ) , po monitach W centrali okazało się że kurier był po paczkę ale nikogo nie zastał , co jest wierutnym KŁAMSTWEM gdyż przez te 4 dni wszyscy domownicy byli w domu. Następnie okazało się , że niby ja jako nadawca anulowałem przesyłkę , co również jest kompletną bzdurą. Wreszcie po tych perypetiach łaskawie "hrabia" zjawił się po paczkę , a teraz najlepsze , okazało się że paczka dotarła na miejsce w połowie OGRABIONA ( z połową zawartości).
    Zaletyabsolutnie żadnych
    Wadywszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009