Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2020-12-23 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Złodzieje i oszuści. Poczytałem inne opinie i uważam, że bez sensu pisać to samo.
    Szukam kuriera do obsługi mojej działalności (sklep internetowy - około 20 tysięcy paczek rocznie)
    Po wczorajszych doświadczeniach wiem jedno, na pewno to nie będzie UPS.

    Myślę, że nawet ich nazwa ups... to wyrocznia, że to powiedzą jak coś spier....
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać
  • ~Sewerus / 2020-12-22 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Państwa,

    przestrzegam wszystkich przed tą parodią firmy kurierskiej. Nazwijmy rzecz po imieniu: UPS to żenada, i jest to bardzo łagodne określenie. Ta firma powinna być zbojkotowana powszechnie. Po raz trzeci ta sama sytuacja: żadnej próby doręczenia i adnotacja na stronie z trackingiem: nieudana próba przesyłki...
    żeby było śmieszniej: wracając minąłem ich pojazd, który przejeżdżał obok mojego domu i oczywiście się nie zatrzymał.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i oszustwo
  • ~OLA / 2020-12-22 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak z kurierem kontaktu, nie zostawił awiza, nie dzwinil w sprawie odbioru przesyłki. Paczka zaginęła i nie można jej znaleźć, bo nie ma numeru przewozowego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak pomocy że strony infolinii, brak możliwości złożenia reklamacji,
  • ~Ewa / 2020-12-21 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy dzwoniłam prosząc, żeby kurier się ze mną skontaktował, podał numer tel... nie zrobił tego!
    Pozostawił paczkę osobie, dla której była prezentem.... DUŻY MINUS ZA BRAK KONTAKTU.
    Rozmowy z infolinią to jakaś żenada
    WadyBrak kontaktu
  • ~Grzegorz / 2020-12-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna obsługa klienta. Słabiutki kontakt z kurierem. Szansa odebrania paczki od kuriera zerowa, od razu trzeba się nastawić na odbiór w punkcie
  • ~MA / 2020-12-18 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kulturalnych słów by skomentowac usługi tej firmy. Kolejny raz kiedy nie poradzili sobie z przesylkami międzynarodowymi. Brak kontaktu, bezmyslnosc i oszustwa. Nieterminowe dostawy. Kasowanie za przesyłki expresowe, na które się czeka tydzień. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~Ewa / 2020-12-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS nie powiadamia o dniu i "widełkach czasowych" dostarczenia przesyłki. Okropna czasochłonna infolinia. Sprzeczne informacje na stronie monitorowania i w rozmowie z konsultantem. Ogólnie niemoc konsultanta w załatwieniu np reklamacji. Nie zna telefonu kontaktowego. Brak szacunku dla czasu klienta. Chcesz mieć dostarczona przesyłkę siedź cały czas w domu, weź urlop w pracy bo inaczej pa xke odeślecie. Żenada
    ZaletyNie zauważyłam.
    WadyZero dobrej informacji. Brak kontaktu z kurierem. Brak zawiadomienia o przesyłce (dzień, godziny). Długa, nudna infolinia.
  • ~dima / 2020-12-18 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie oddali mi paczki, pojechali sobie dalej, niema u nich obowiazku dostawe robic na czas
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Miro / 2020-12-18 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę paczki już 2-gi miesiąc , zero informacji , zero aktualizacji , porażka Firma !!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE < jak taka firma może działać na rynku ?
  • ~julian / 2020-12-17 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    przesylka expresowa, extra platna 150 zl, miala dotrzec w jeden dzien, dotarla w 5, w tym czasie caly czas była podawana falszywa informacja o statusie, ze przesylka będzie dostarczona na czas, ta pseudo-firma nie uznanie reklamacji i zwrotu przewozowego, zastawiając się informacja na stronie o nieuznawaniu reklamacji (w domysle przez pandemie) – pani-katarynka-szafa grajaca na reklamacji nie ma zadnych rzeczowych argumentow zeby uzasadnić niewywiazanie się z umowy. Masz wrazenie ze rozmawiasz z nierozgarnieta sciana. Ostatecznie kieruje sprawę do sadu, unikajcie pseudo-usług UPS!
    Zaletyzadnych
    Wadyzbywanie klienta, bezprawny argument o nieuznawaniu reklamacji, arogancja,
  • ~Betina / 2020-12-17 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej UPS paczka nie trafia pod wskazany adres tylko od razu do jakiegoś odległego punktu odbioru
  • ~Marcelina / 2020-12-16 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji ze strony firmy, że przesyłka zostanie doręczona.
    Po 10min wiszenia na infolinii by uzyskać kontakt do kuriera żeby móc z nim uzgodnić doręczenie uzyskałam odpowiedź, że nie ma numeru do kuriera i że jeszcze się nie skończył czas, w którym kurier ma przesyłkę doręczyć.
    Totalna porażka.
  • ~Karolina / 2020-12-16 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie otrzymałam przesyłki, musiałam sama jechać po nią do punktu. Nie dostałm informacji o tym, że kurier będzie danego dnia, ani informcji, że została podjęta próba doręczenia przesyłki. Zero kontaktu z kurierem i utrudniony kontakt z firmą.
  • ~Marshall / 2020-12-16 12:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zero profesjonalizmu i zaangażowania. Musiałam znaleźć i dojechać do kuriera na mieście, chociaż adresem dostawy był mój dom. Mimo próśb nie chciał poczekać 3 minut na mój dojazd na miejsce, a przy odbiorze paczki kierował w moją stronę chamskie komentarze: "Coś podejrzana ta farsa". Bardzo przykre doświadczenie, bardzo nie polecam korzystania z usług tej firmy
  • ~Bob / 2020-12-15 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo tego iż czekałem na przesyłkę w domu dostałem e-mail z wiadomością że przesyłka jest do odebrania w punkcie gdyż kurier nikogo nie zastał w domu. Nie polecam UPS i będę omijał szerokim łukiem.
    ZaletyŻadne
    WadyLenistwo kurierów i najgorsze że nikt z tym nic nie robi.
  • ~jager / 2020-12-15 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do tej pory do czynienia . Paczka wysyłana do USA odbierana była przez kuriera przez 4 kolejne dni ( codziennie przynajmniej 2 razy ustalał termin odbioru ) , po monitach W centrali okazało się że kurier był po paczkę ale nikogo nie zastał , co jest wierutnym KŁAMSTWEM gdyż przez te 4 dni wszyscy domownicy byli w domu. Następnie okazało się , że niby ja jako nadawca anulowałem przesyłkę , co również jest kompletną bzdurą. Wreszcie po tych perypetiach łaskawie "hrabia" zjawił się po paczkę , a teraz najlepsze , okazało się że paczka dotarła na miejsce w połowie OGRABIONA ( z połową zawartości).
    Zaletyabsolutnie żadnych
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Mateusz / 2020-12-15 11:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier UPSa który do mnie dziś przyjechał byś chyba mentalnie upośledzony. I to nie jest złośliwość, to jest fakt. Pomijam, że rozmowę zaczyna się od "dzień dobry", a nie od "załóżcie sobie tutaj jakiś dzwonek". Chamstwo można jeszcze wybaczyć. Poprzedniego dnia poniekąd czekał pod bramą ponieważ na etykiecie adresowej nie było numeru telefonu. Jak można się domyślić numer telefonu był, co więcej, był nawet podpisany "phone" co by niekumatym było łatwiej załapać co to za dziwny ciąg cyferek. Cóż, temu się nie udało.

    Tylko napomnę o drugiej kwestii, a mianowicie o tym że po kontakcie z działem wsparcia zmienili numer telefonu na ten do ojca mimo, że wyraźnie podałem własny i to chyba 3 razy (dwa na pewno). Skąd oni go wzieli to nie wiem.

    Nie polecam.
    ZaletyŚrednio szybko
    WadyPracownicy o poniżejprzeciętnym ilorazie inteligencji.
  • ~pana_nika / 2020-12-15 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to jakiś żart. Niestety miałam nieprzyjemność użerać się z nimi dwukrotnie - za każdym razem przy zamawianiu czegoś ze sklepu online, więc absolutnie korzystanie z ich usług to nie był mój wybór. Za każdym razem pierwsza próba doręczenia się nie udała - za pierwszym razem kurier w ogóle nie zadzwonił do drzwi, za drugim przyjechał o 21. Oczywiście nie dostałam numery InfoNotice ani razu. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem ani zostawienia jakiejkolwiek wiadomości. Nie ma opcji podania preferowanych godzin doręczenia - w XXI wieku to jest po prostu jeden wielki ŻART, niestety mało śmieszny.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyJak wyżej
  • ~Katter / 2020-12-14 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Już kolejny raz UPS robi sobie jaja z klienta... Podają termin dostawy, z którego się nie wywiązują! Człowiek czeka na kuriera cały dzień, a pod koniec dnia wiadomość o zmianie terminu dostawy! Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają żadnego problemu... Nie polecam!
  • ~Adam / 2020-12-14 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, człowiek czeka cały dzień na kuriera po czym dowiaduje się że podobno była „nieudana próba doręczenia” i trzeba sobie odebrać z access point samemu. Żadnej próby oczywiście nie było, a o kłamstwie człowiek dowiaduje się samemu dopiero jak sprawdzi status przesyłki! Nigdy więcej UPS!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979