Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pavlo / 2021-01-05 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgojsza firma dostawki nie polecam.
    Posylka byla zostawiona pod drzwiami przy tym nawet nikt nie zapytal o zgode czy moge tak zrobic. Nawet o tym nie widzialem ze byla dostawa wracam z pracy a tu paczka pod drzwiami TO dobra ze nigt nie zabral jej. A poznie jak sprawdzalem status paczki TO w sygnaturze bylo wpisano dorenczona klietce (kobiecie) pryszy tym ze jestem facetem. Jeszcze raz najgorszy firma nie polecam.
  • ~Małgo / 2021-01-05 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie podejmują prób dostarczenia pod wskazany adres tylko zostawiają w punktach na mieście. Dno! Nie robię już zakupów u firm współpracujących z ups.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Emtede / 2021-01-04 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być w czwartek, potem zmienili na poniedziałek do końca dnia, jest poniedziałek 23.34, a paczki dalej nie ma, żadnego powiadomienia, nic. Człowiek sobie czas organizuje, czeka cały dzień w domu, a ta śmieszna firma kurierska ma to w d.... razem z dhl to najgkrsza firma kurierska.
    ZaletyŻe co?
    WadyWszystko
  • ~Niezadowolona / 2021-01-04 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej.Kurier nie raczy zadzwonić i się umówić z klientem na odbiór paczki. Trzeba siedzieć cały dzień w domu i czekać na kuriera bo inaczej paczki nie można odebrać.
  • ~zbyszek / 2021-01-04 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    przesyłka z chin do polski 5dni
    W Polsce odprawa ( złożyłem dokumenty w 1godzinę) i wysyłka 4dni i cisza brak kontaktu nikt nie wie kiedy paczka dotrze -Katastrofa ( odprawy dhl tnt fedex działają expresowo)
  • ~Niezadowolony / 2021-01-04 11:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma UPS to chyba najgorsza firma kurierska jaka funkcjonuje na rynku. Biuro obsługi fatalne !!! brak jakiejkolwiek wiedzy pracowników CC. Nie wiedzą nawet jakie mają procedury rejestracyjne poprzez stronę. Chamscy pracownicy nie wiedzą co mówią, a mówią byleby mówić. Każdy udziela innych informacji. Kontaktując się w sprawie źle wystawionych faktur uzyskałem informację że takie mają procedury. Jak można wystawić fakturę bez podania nr NIP???
    Był to mój pierwszy raz kiedy skorzystałem z UPS i raczej po raz ostatni.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do wpisania
  • ~Danio / 2021-01-04 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjechał z paczka brak kultury osobistej nawet nie zadzwonił że będzie przesyłka była za pobraniem na 800zl wypadało by zadzwonić gdzie dziś nikt na już nie ma pieniędzy w domu mało tego bez maseczki która obowiązuje wszystkich przez takich kurierów firmy tracą klientów chyba najgorsza firma kurierska incydent miał miejsce koło Chełma mam nadzieję że firma wyciągnie wnioski co do pracowników teraz teraz jak zamawiam każda inna firma oby nie ups
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Kamil / 2021-01-03 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki lotnicze tą firmą to totalna porażka. Paczka od 30 listopada nie została jeszcze doręczona. Numer przesyłki Numer monitorowania 1Z67283E0494361926 a firma nie wie co się z nią stało. Najpierw w Wielkiej Brytanii leżała potem niby w warszawie po odprawie ale nikt się nie odzywa bo twierdzi że paczki jeszcze nie ma. Infolinia kieruje na reklamacje przez e-mail custservplpl@ups.com

    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwanaia
  • ~Paweł / 2021-01-01 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem telefon przez allegro. Wysyłka z Niemiec przez firmę UPS, paczka miała przyjść w okolicach 7 grudnia wg strony UPS, na której można monitorować przesyłkę. Ale nie przyszła. 15.12 napisałem do UPS maila, zadzwonili i powiedzieli, że paczka zaginęła u kuriera i że to ja mam się kontaktować ze sprzedawcą w celu wszczęcia procedury wyjaśniającej.
    Zatem wg UPS, kiedy UPS popełni błąd, to ten błąd ma naprawiać kupujący, który nie ma z tym nic wspólnego. Kiedy nie zgodziłem się na takie rozwiązanie, usłyszałem, że taka jest procedura i oni zamykają sprawę.
    Telefonu się nie doczekałem, po miesiącu od złożenia zamówienia musiałem poprosić sprzedawcę o zwrot kosztów i anulowanie zamówienia (sprzedający podobno też nie otrzymał od UPS żadnych konkretnych informacji, nadal badają sprawę).
    Podsumowując, uważam, że UPS nie szanuje ani nadawcy, ani odbiorcy. Firma nie radzi sobie z logistyką i przepływem informacji. Procedury wyjaśniające to jakaś kpina, obsługa klienta to jakiś skandal. To nie działa.
    Dałbym zero, jakby było można.
  • ~Monika / 2021-01-01 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kurierzy nie dowożą paczek, bo im się zwyczajnie nie chce zostawiając paczki w jakiś punktach nikogo o tym nie informując, biuro obsługi drugi dramat,po interwencji telefonicznej nadal brak kontaktu i informacji gdzie jest paczka
  • ~Tomasz / 2020-12-30 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z Belgi zablokowana w Koloni /de/ i nikt nie jest w stanie powiedzieć co i jak i kiedy.
    Firmę oceniam na mniej niż zero.
    Zaletybrak
    Wadybrak jakiejkolwiek zalety
  • ~Magdalena / 2020-12-30 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz korzystałam z usługi tej firmy i chyba ostatni.
    Zamówienie złożyłam miesiąc temu 28.11.2020. Po dwóch tygodniach zmartwiło mnie, że paczka nadal została niedostarczona. Skontaktowałam się z klientem na co usłyszałam, że paczka została zgubiona w transporcie. Nikt mnie o tym nie poinformował. Została wysłana kolejna paczka. Czas trwania 3-5 dni od nadania- szła 7dni, co skutkowało, że nie doszła na czas (miał to być prezent na święta). Kurier nie zadzwonił,nie dostałam maila, że będzie danego dnia dostarczał przesyłkę.
    Paczka została odesłana do punktu odbioru na terenie Poznania. Zadzwoniłam, żeby ponowili przesyłkę. Doszła dziś po dwóch dniach od nadania. Kurier tym zadzwonił na telefon komórkowy, że stoi pod budynkiem. Nie wiem dlaczego nie mógł zadzwonić domofonem.. Gdy wyszłam przed budynek to kuriera już nie było, a paczka była przerzucona przez bramkę. Zaznaczę, że paczka była warta około 600 zł! Każdy mógł ją sobie po prostu wyjąć przez kraty lub osoby wchodzące lub wychodzące. Ta sytuacja powoduje, że nigdy nie zdecyduje się na wybór tego usługodawcy i tym bardziej nie polecam.
    ZaletyŻadnych!
  • ~Karolina / 2020-12-30 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, strona internetowa wprowadza w błąd, pomoc telefoniczna - każdy inna odpowiedź, przez co paczka nie wyszła dnia którego planowałam, a dodatkowo w konsekwencji musiałam dopłacić za usługę. Bardzo nie polecam.
    ZaletyO tyle dobrze, że Pani kurier była miła
  • ~Gazi / 2020-12-29 13:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwa razy skorzystałem z usług ups i dwa razy to samo, kurier nie zastał nikogo w domu mimo że mieszka i było w nim 6 osób, nikt go nie widział ani nie słyszał. Za pierwszym razem kurier stanął sobie na chodniku i cichutko zatrąbił a po tym czekał jak ta święta krowa w aucie. Za drugim razem nawet nie zatrąbił, nie wysłał sms-a ani nie zadzwonił po prostu sobe pojechał. A jak już odbieram paczkę na drugi dzień po czekaniu 2 godzin na chodniku to nawet nie potrafią powiedzieć "dzień dobry".
    Zaletybrak
    Wady-kurierzy boją się zadzwonić lub zostawić sms
    -brak kultury osobistej
  • ~Lukas / 2020-12-29 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie doreczaja paczek piszac z automatu, ze klienta nie bylo w domu!!
  • ~Paulina / 2020-12-28 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! Paczka wysłana na granice, dlugo po czasie, zero z kontaktu z kurierem, szukanie paczki bo zaginęła. Kiedy w końcu została odebrana w środku wszystko było pogniecione i popękane. Za tyle pieniędzy ile zostało zapłacone to obsługę oceniam jaka fatalna. Nie polecam nikomu korzystania z usług tego nadawcy. W życiu nie było tak utrudnionego kontaktu.
    ZaletyBeak
    Wady-zaginięcie paczki
    -utrudniony kontakt z kurierem
    -wysoka cena
  • ~Zawiedziona / 2020-12-28 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... Kurier zostawił "gdzieś" przesyłkę w dn. 15.12.2020r. Nie dostaliśmy żadnej informacji ani telefonicznej, ani mailowej, że był, że próbował doręczyć paczkę w dn. 15.12.2020rr., co więcej nie wiedzieliśmy nawet, że została zostawiona w jakimś punkcie odbioru. Dopiero po ponad tygodniu od rzekomego doręczenia, po informacji od wysyłającego w dniu 24.12.2020r., kiedy nasza firma już nie pracowała, dowiedzieliśmy się, że paczka nie została jeszcze odebrana i niedługo zostanie odesłana. Nawet nie wiem czy jeszcze oczekuje w punkcie, bo ani na stronie ani na infolinii nie ma dokładnej informacji czy jeszcze tam jest. Dziękuję bardzo za takie usługi. Nigdy więcej nie skorzystam.
    WadyZero kontaktu i informacji
  • ~Emil / 2020-12-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie przez telefon, nie chce mu się przyjechać z paczka przed świętami:)
  • ~karlih / 2020-12-28 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca jest ta firma, pierwszy i ostatni raz zamawiam coś poprzez nią. Przy DHL czy DPD takie sytuacje mi się nie zdarzały. Kurier podobno mnie zastał, ale nikogo nie było w domu, kiedy bylem w nim cały czas; awiza żadnego nie zostawił, paczka została przekierowana pod access point. Żadnego telefonu ani niczego podobnego nie otrzymałem, próbowałem zadzwonić na infolinię, bo może kurier był gdzieś w pobliżu i bym do niego szybko skoczył, ale pani na infolinii to była druga żenada - powiedziała, że mogę przekierować paczkę i to będzie kolejne dwa dni czekania albo odebrać z access pointu. Kiedy poprosiłem ją o nr do kuriera, bo może mi się uda jeszcze gdzieś to odebrać w okolicy, to usłyszałem, że oni takich danych nie rozdają. Serio, ręcę opadają. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy, bo ta sytuacja jest mega słaba.
    Wady- kontakt z kurierem
    - kontakt z infolinią
  • ~iruloid / 2020-12-23 21:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zadzwoni do odbiorcy i ucieka albo wyśle sms że nikogo nie zastał i przesyłka trafia do punktu odbioru. Dno i metr mułu. Unikać.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12546
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979