Najgorsza firma dostawcza ze wszystkich istniejących!!!!!!
Nigdy!nigdy!nigdy więcej!!!!!!
ZaletyNiema!
~Krystyna / 2021-01-21 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Podpisuję się pod super negatywnymi opiniami informują o próbie dostarczenia przesyłki , której to próby nie było.
Na infolinii tyko zbywają i nic klientom bez których by nie istnieli nie pomagają.
Bronią tylko kurierów
ZaletyBrak
WadyObsługa, informacje ,traktowanie klientów
~Szymon / 2021-01-21 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem buty w sobotę i miały być w środę a okazało się że są dziwnym trafem w Angli. Ta firma to gówno pracują tam same debile nie polecam
~Niezadowolona / 2021-01-21 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Bez żadnej próby doręczenia (bo tej w której kurier proponuje mi dojechanie po paczkę do sąsiedniej miejscowości nie liczę) dostałam maila, że próby doręczenia były nieudane z powodu braku możliwości pobrania opłaty przez kuriera.
Dodatkowo słaby kontakt z firmą w celu wyjaśnienia zaniedbania kuriera.
ZaletyBrak
~Zniesmaczona / 2021-01-20 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Zero szacunku. Oboje z mężem jesteśmy cały dzień w domu, a kurier nie dość, że nie raczy spróbować doręczyć paczki, to nawet zostawienie awizo jest najwidoczniej poniżej jego godności. Strona twierdzi, że nastąpiło "nieudane doręczenie" i paczka została przekazana do "access point". Bez JAKIEJKOLWIEK informacji na ten temat. Jakbym się nie zainteresowała, gdzie się podziewa nasza paczka i nie sprawdziła za pomocą nr śledzenia, dalej byśmy czekali na mitycznego kuriera.
~Michał / 2021-01-20 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia 7 dni czekam na przesyłkę nie polecam to jest niepoważne lepszy już gls albo dhl albo dpd nie polecam tej firmy to jest masakra jeszcze ceny droższe a czekam tyle dni masakra z taka cena to 3 dni max a nie
~Karol / 2021-01-20 09:18
Ocena: 5.00 / 5
UPS Bydgoszcz, kurier idealnie był na 9:00 dokładnie tak, jak było napisane w mailu
Pierwszy raz spotkałem się z taką punktualnością
~Kipra / 2021-01-20 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam UPS-a na Rzeszów. Kurierzy lecą w kulki, przychodzą przez 8 wrzucaja awizo z numerem telefonu pod który nie da sie do nich dodzwonić. Kontakt przez zdawkowe smsy ze jak nie chce paczki to moge napisać smsa. Szok!
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z kurierem, olewające podjescie do klienta. odradzam
~Speedymomo / 2021-01-19 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Siedzę cały dzień w domu czekając na kuriera, a on odstawia paczkę do access point. Granda!!!! Jakbym chciała i mogła sama odebrać to bym kuriera nie zamawiała!!!!
Zaletyabsolutnie żadnych zalet
Wadysame wady
~Małgorzata / 2021-01-18 18:24
Ocena: 3.00 / 5
Po to dajemy nr telefonu aby kurier mógł się z nami skontaktować nie każdy siedzi w domu i czeka na kuriera, są ludzie którzy pracują cały dzień. Brak telefonu do klienta, brak awiza i jak tu być mądrym czy w ogóle był u nas kurier? Gdybym nie zadzwoniła na infolinię to pewnie nie wiedziałabym, że paczka jest już w punkcie do odbioru. Reasumując kiepska informacja z klientem.
~VornAstre / 2021-01-18 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniąc na infolinie 4 raz slysze ze paczka przyjdzie jutro totalne dno
ZaletyTotal y brak zalet wkęcej miejsca na wady
WadyCzas infolinia ciągnąca termin dostawy i masa tegk nie chce mi sie az pisac
~Nika / 2021-01-18 17:07
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam, zawyżają wymiary przesyłek żeby wyłudzić więcej pieniędzy od klienta.
Niestety dopiero po fakcie sprawdziłam: Oszustwo przez UPS - Zawyżenie kosztów za wysyłki
Nie polecam również kurJerzy.pl - przez ich stronę zamawiałam kuriera. Po miesiącu przysłali mi dopłatę na 120 zł. Nigdy więcej!
Zaletybrak
Wadyzawyżanie wymiarów przesyłki celem wyłudzenia większej opłaty za usługę
~Argos / 2021-01-18 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska
Kurierzy jeżdżą jak chcą, nie wiem po co podają orientacyjne godziny doręczenia skoro się ich kopletnie nie trzymają i tak czy inaczej cały dzień trzeba czekać bo nawet nie zadzwonią jak nikogo nie zastaną w domu.
Miałam dwie paczki w jednej przysyłce, kurier po ty jak nie zastał mnie w domu odwiózł paczkę do punktu odbioru (ale tylko jedną, czyli pół całej przesyłki), drugą zabrał ze sobą i teraz stoi kilka dni w magazynie bo się "prawdopodobnie zawieruszyła z innymi paczkami". Rano na infolinii mówią że dziś paczka została wydana do doręczenia, w rzeczywistości, po ponownym kontakcie wieczorem i po kolejny dniu oczekiwania na paczkę okazuje się, że wcale nie była wydana do doręczenia tylko nadal tkwi gdzieś na magazynie... Masakra, nigdy więcej nie zamówię nic przez UPS.
~michał / 2021-01-18 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, brak kontaktu ,oszukują ,że nikogo nie zastali w domu ,nie dostarczają na czas, nie zdarzyło się by dostarczyli w tym czasie, w którym deklarują, kilka razy otrzymywałam paczkę za pośrednictwem tej firmy zawsze z problemami, nie rozumiem takiego działania
Zaletybrak
~Dominik / 2021-01-15 18:23
Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowanie odradzam. Od 15 w domu.A o 17 dostałem maila że kurier nie zastał nikogo w domu. Po kontakcie tel. Poprosiłem o nr. Do kuriera żeby może go złapać w okolicy ale niestety nie da rady. Z kurierami z innych firm nie ma problemu żeby dzwonili tu jest problem ze wszystkim. Dodam że paczka została odwieziona do magazynu jest piątek A w sobotę nie można jej odebrać. Trzeba czekać do poniedziałku na kuriera. Oby zadzwonił
~Kowalska1245 / 2021-01-15 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Żenada...
Kontakt z infolinia koszmarny, nie mili ludzie.
Cały dzień oczekiwałam na przesyłkę po czym uzyskałam informacje, ze żekomo nie miałam pieniędzy by zapłacić. Na infolini ludzie nie rozgarnięci, konsultant nie wie dlaczego tak się stało, to ja mam wiedzieć ?
~Unikać UPS / 2021-01-15 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Kielce. Paczka pobraniowa. W dniu przewidzianym na doręczenie kurier nie zadzwonił na numer z etykiety ani nawet nie podjechał na adres dostawy (przejrzałem obraz z kamer). Po prostu wpisał w system, że rzekomo nie mógł pobrać opłaty i paczka została zwrócona do nadawcy. Do tej sytuacji mógłbym dopisać co najmniej kilkanaście (!) zdarzeń, kiedy kurierzy UPS potraktowali mnie lub moją rodzinę w chamski sposób. UPS nie przykłada żadnej uwagi do kultury i szacunku do klientów swoich kurierów, zależy im jedynie na tym, aby paczka nie zaginęła w transporcie. UPS nie daje nawet możliwości złożenia skargi na kuriera.
ZaletyBRAK ZALET, UNIKAĆ!
WadyCHAMSTWO I POCZUCIE BEZKARNOŚCI KURIERÓW, KTÓRE WYNIKA Z PRZYZWOLENIA CENTRALI UPS
~Maciek / 2021-01-15 10:59
Ocena: 5.00 / 5
Trochę drożej ale jedyna firma która nigdy nie zawiodła. Nie rozumiem frustratów z innych komentarzy.
ZaletyNiezawodność i profesjonalizm
Wadybrak
~Adam / 2021-01-15 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałem do czynienia. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Jest to chyba jedyna firma, która nie umożliwia kontaktu z kurierem, więc możemy zapomnieć o umówieniu jakichkolwiek szczegółów lub poznaniu przybliżonej godziny doręczenia. Szczerze nie polecam.
Wadyobsługa klienta
~Bartej / 2021-01-15 08:15
Ocena: 2.00 / 5
Brak informacji, ze paczka trafiła do punktu odbioru. Kurier nie zastał nikogo, lecz oczywiście cały dzień w domu byłem obecny. Zdecydowanie nie polecam.