Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-02-02 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! jak najdalej od nich
    Nie wysyłajcie z tą firmą jeśli nie chcecie stracić kupy nerwów, czasu i pieniędzy! Paczkę nadałam 18.01 do Anglii, była to jedyna firma z którą można było wysłać. Był to prezent dla mojego 2 letniego chrześniaka który czeka na paczkę do dziś!!! To jest firma dno. Kurier przyjechał odebrał paczkę. Na drugi dzień miała status Dobra koło Strykowa ( czyli dojechała do ich magazynu) i był podany termin dostawy na 25.01. W kolejnym dniu został zmieniony na 26.01 a jeszcze w kolejnym już wiadniał tylko napis Opóźnienie. Po próbie kontaktu z konsultantem UPS dostałam żenującą odpowiedź że to przez Brexit jest opóźnienie. Przez Brexit to jest najłatwiejsze tłumaczenie, dobrze wiedzieli że będzie Brexit inne firmy kurierskie zablokowały możliwość wysyłania do Anglii a UPS się tego podjęła. Pytam o jakąkolwiek przybliżoną date wysyłki na to dostaje odpwiedź "Nie wiadomo" Mówie jak to nie wiadomo, dziecko czeka na paczkę! Ta paczka może równie dobrze zostac dostarczona za rok przy takim podejściu. Lecą w Bambuko. Codziennie jest aktualizowany jest status na stronie Dobra kolo Srykowa. Czyli nie ma żadnego ruchu. Nikt się ze mną nie skontaktował nie wytłumaczył sytuacji. Tluczenie ze maja opoznienie przez Brexit jest kompletna żenadą i zagrywka bo rozumiem opoznienie do paru dni ale tu juz jest lecenie w kulki. Dodatkowo UPS ściągneło sobie 16 zł po drodze z mojego konta! Na jakiej podstawie i za co??? I uwaga hit próbuje od dwóch dni złożyć reklamację i non stop są problemy techniczne!! Po wściśnieciu przycisku wyślij reklamację pojawia się kod błędu. Spróbowalam dzisiaj ponownie na to dostałam komunikat że muszę odczekac 24 h od ostatnich czynności. Takie same problemy techniczne były wcześniej przy próbie zamówienia kuriera. Firma żenada. Firmę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta. Wprowadzają klienta w błąd, nie wywiązują się z umowy, dodatkowo ściągaja kasę z konta. Z daleka od nich! Kto wie gdzie tak naprawdę jest moja paczką, ja stracę czas i nerwy ale wytłumacz 2 letniemu dziecku dlaczego nie dostał prezentu urodzinowego!
  • ~oskar / 2021-01-29 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa kompletny brak zainteresowania klientem
  • ~kiki / 2021-01-29 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS porażka!!!!Brak jakiejkolwiek informacji o godzinie dostawy , brak podania nr przesyłki. Nr przesyłki musiałam odnaleź na allegro,brak awizo!!!Zadzwoniłam z reklamacją i chciałam uzyskać informacje jak realizują dostawę, przecież nikt nie siedzi 5 dni w domu i nie czeka za przesyłka,pytałam o awizo, dlaczego nie wystawili skoro Nas nie było....Pan nie chciał rozmawiać i powiedział , ze kierowca nie mógł. Poprzednia dostawa innego zamówienia kierowca dzwonił czy podjedziemy sobie odebrać bo mu się auto popsuło....Firmie UPS proponuje przebranżowić się na paczkomaty, bo z 2 zamówień dostarczeń 0.A nie wspomniałam ,najważniejszego byliśmy tego dnia w domu!!1
  • ~Kropek / 2021-01-28 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczenie przesyłki na wskazany adres. Obsługa zła. Wszystko źle. Nie polecam. Odradzam
    ZaletyNie ma
    WadyKurier pracuje na odpierdziel
  • ~yeti / 2021-01-28 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zastał mnie w domu. Nie zostawił żadnych informacji, nie kontaktował się, o tym, że w ogóle był, dowiedziałam się poszukując paczki. Okazało się, że przesyłka oczekiwała już jakiś czas na odbiór w punkcie w Katowicach i miała być odesłana do nadawcy w przeciągu dwóch dni. SKANDAL.
  • ~Kasia / 2021-01-27 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera, zostawił paczkę w punkcie bez uzgodnienia, żenada
  • ~Anonim / 2021-01-27 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma dostawcza. Kurier bez kultury z olewającym podejściem. Nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyNie profesjonalne obsługa klienta
  • ~Wkurzony Odbiorca / 2021-01-27 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji. będąc cały dzień w domu nie dostałem paczki dlatego ze kurier zadzwonił domofonem na 5s i wrzucił awizo do skrzynki. Nie dostałem żadnej wiadomości ze dziś będzie kurier. nie zadzwonił. a na infolinia dowiedziałem się ze skoro nie otworzyłem mu drzwi to ma prawo wrzucić awizo. i ze nie musi dzwonić do mnie aby spytać czy ktoś jest w domu itd. pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. i teraz dodatkowe dni aż odbierze paczkę z punktu gdzie ją zostawił by mogła dotrzeć do magazynu i zostać mi znowu wysłana. ta firma to szczyt dna.
    Zaletyidealnie podnosi ciśnienie. i niszczy dzień.
    Wadycało kształt firmy.
  • ~Oz / 2021-01-27 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie ŻAŁOSNE . Po dzisiejszym dostarczeniu paczki szok , płaciłam przy odbiorze i kurier powiedział , ze on nie ma wydać i nie wyda mi paczki po prostu , jeden wielki cham ! Gdyby nie to , ze nie mieszkam sama nie dostałabym paczki pff zalosne .. Jedna wielka porażka nie polecam!
    ZaletyNie ma
    WadyChamskie odpowiedzi , chamskie podejście do człowieka , brak szacunku .
  • ~Jola / 2021-01-27 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczono mi paczki ponieważ Kurirer sklamał, że nie było mnie w domu,nie dostarczają paczek w godzinach podanych klientom,są opryskliwi i chamscy przez telefon.Tragedia to nadaje się do telewizji
    Zalety------
    Wadyponiżej krytyki
  • ~Agata Zagraba / 2021-01-26 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za dostawę odbierałam sobie sama w punkcie.
    Przesyłka miała być w godzinach od 10:45 do 13:45, 14:40 wyszłam z domu na 20 minut.. Kurier nie zadzwonił na numer telefon, nie poinformował o opóźnieniu ani o tym że jedzie ani o tym że jest a nikt mu nie odbiera domofonu.
    Przesyłka trafiła do punktu 5 km od miejsca gdzie powinna trafić. Kontakt z firmą bardzo ciężki, nie da się dodzwonić, jedynie kto odbiera to sekretarka. Na meile również nie dostałam odpowiedzi a wysłałam ich 4.
    Ogółem bardzo nie polecam, brak informacji, brak kontaktu z firmą i wyłudzanie pieniędzy. Najgorsza firma kurierska, pierwszy raz i ostatni zamawiałam u nich usługę.
  • ~Jo / 2021-01-26 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikaj jeśli zależy ci na szybkiej i rzetelnej dostawie międzynarodowej. Paczka przyjęta w usłudze Express do realizacji 18tego stycznia z terminem dostawy (widniejącym w systemie UPS) na 19tego leży na magazynie w Wielkiej Brytanii ( jest 26 stycznia) i UPS nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego i kiedy dostarczy. Kontrolę celną przeszła 19tego i wszystko utknęło. Zero proaktywnej informacji dla klienta, jeśli nie dzwonisz non stop to nikt się tobą nie przejmuje. Jak zadzwoniłam pierwszy raz nie byli w stanie powiedzieć czy mają fizycznie paczkę w magazynie. Płacisz za Express a w zamian nie dostajesz nic. Poziom rozmowy z obsługą klienta żenujący. Dzwoniłam do Polski i Anglii.
    UPS najwyraźniej nie przygotował się zupełnie do Brexitu. Nie maja żadnego rzetelnego systemu monitorowania zatorów dostaw i estymacji doręczenia. To co obiecują w swoich materiałach promocyjnych jest bez pokrycia. Za to fundują ci frustrujące oczekiwanie i poziom komunikacji poniżej jakichkolwiek standardów.
    WadyNieprofesjonalna obsługa klienta, niedotrzymywanie terminów, chaos informacyjny, nierzetelni
  • ~Natalia / 2021-01-26 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z Wielkiej Brytanii już 10 dni czeka w Strykowie. Z UPS nikt nic nie wie, raz mówią że zgubiona drugi raz że czeka na kuriera, i tak mijają dni. W między czasie pomimo COVIDu i Brexitu przychodzą przesyłki z innych miejsc. Nie mam pojęcia co się dzieje w Strykowie ale więcej nigdy nie użyję UPS-u do wysyłek zagranicznych. UPS, kompletna klapa!
  • ~zszokowana / 2021-01-25 13:24
    Ocena: 3.33 / 5
    Wysłałam paczkę za granicę.Czas odbioru i dostarczenia bez zarzutu..Dodam ,że nie było żadnych uszkodzeń zewnętrznych.Szok był po otwarciu paczki!!!.Armagedon!Puszka masy makowej przypominała klepsydrę.Ale jeszcze większą zagadką jest to co stało się z suplementem"GASTROMIN" wszystkie 30 kapsułek było rozsypanych tak jakby każdą z osobna ktoś otworzył i opróżnił.to samo z kaszą w saszetkach i budyniem.CO DZIEJE SIĘ W TRANSPORCIE?
    ZaletyDostawa zgodnie z planem
  • ~Ewa / 2021-01-25 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry. Nie mam przesyłki za którą zapłaciłam z góry już 3 tydzień. Nie można się dodzwonić a na e-maile nie odpowiadają.
  • ~Ewelina / 2021-01-24 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA!!!!!
    Pieniądze wydane na tą firmę są najbardziej zmarnowanymi pieniędzmi w całym moim życiu!
    Po pierwsze to brak kontaktu z kurierem, po drugie po "nieudanej" próbie dostarczenia paczki do nadawcy o 7:40!!!!!!! paczka trafiła do punktu odbioru?! Ja się pytam gdzie jest usługa za którą zapłaciłam i gdzie jest ten kurier który podobno próbował dostarczyć paczkę kiedy o 7:40 wszyscy byli w domu ?!!!Kpina! S
    Sama rozmowa z konsultantem przez telefon to jedynie marnowanie czasu.
    Jedyne co mam do powiedzenia tej firmie to "Dziękuje za zepsucie niespodzianki na urodziny z powodu braku dostarczenia prezentu!"
    Porażka !
    ZaletyŻadne!
    WadyWSZYSTKO
  • ~Jerzy / 2021-01-22 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopłata za wysyłkę paczki w wysokości 426zl. Wymiary i cena podane uczciwie. Reklamacja nieuznana. Dla mnie ta firma już nie istnieje
    ZaletyPrzestaną istnieć na rynku
    WadyIstnieją na rynku
  • ~KP / 2021-01-22 14:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia z ta firma . Kurier zostawil paczke w innym regionie miasta bo nie bylo nikogo w domu w wyznaczonych godzinach i potem martw się sam jak się tam dostać. Nie każdy siedzi w domu i czeka na przesyłkę bo ludzie tez pracują. Wystarczło by gdyby kurier zadzwonil i mozna bylo by zostawić przesyłkę np. u sąsiada a nie jezdzic i szukac po mieście gdzie jaśnie Pan zostawil paczke . Tylko po co .
    PŁOCK
    WadyLenistwo i brak chęci i profesjonalizmu
  • ~Achim Witt / 2021-01-22 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS Warszawa

    To jakiś żart, brak próby nadania oraz kontaktu ze strony kuriera, a na stronie widnieje "nieudana próba doręczenia". Żeby trafić na infolinie trzeba podać 20 cyfrowy kod przesyłki robotowi, który go w końcu nie rozumie i prosi o ponowne nadanie.
  • ~Iga / 2021-01-22 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewające podejście kuriera i brak kultury osobistej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979