Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2021-02-16 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To kompletna pomyłka, to nie jest firma kurierska tylko banda nieuprzejmych i niekompetentnych urzedasów
    Wady16 dni czekam i nic
  • ~Nigdy więcej UPS / 2021-02-16 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli chcesz mieć spokojny dzień i paczkę do domu na czas, wybierz jakąkolwiek inna firmę kurierską, tylko nie UPS! Kontakt z klientem nie istnieje! Nie dzwonią, nie piszą sms-ów – bo nie mają takiego obowiązku. Firma zachowuje się jak żywcem wyjęta z poprzedniej epoki. No bajka. Ostatni taki numer wykręcił mi kurier z Poczty Polskiej, a było to jakieś 10 lat temu i od tamtej pory ich noga w moich progach nie postanęła. A na dodatek ta śmieszna infolinia. Na szczęście jest konkurencja, która nie ma z tym problemu. Są elastyczni, zawsze dzwonią, nie ma najmniejszego problemu, by odebrać paczkę w innym miejscu czy czasie, po wcześniejszym umówieniu się bezpośrednio z kurierem. I właśnie z tego miejsca chcę przeprosić i serdecznie pozdrowić panie i panów z DHL, GLS, DPD, Fedex. Miałem niejednokrotnie drobne zastrzeżenia do Was, ale to pikuś. Teraz widzę, że wyznaczacie standardy nieosiągalne dla UPS.
    ZaletyPrzyjazd kuriera, co nie jest równoznaczne z dostarczeniem paczki
    WadyObsługa klienta, tak ze strony kuriera jak i infolinii. I choć pan na info był miły, to niestety niepomocny.
  • ~EJG / 2021-02-15 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu i szacunku wobec klienta, brak odpowiedzi na maile, telefony. Przesyłka oczekuje prawie miesiąc na odprawę celną.
  • ~Wioletta / 2021-02-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka od 15stycznia jest w Strykowie i coraz mniejsze szanse na otrzymanie jej.
    Złożyłam reklamację, kilkanaście skarg, kilka rozmów z konsultantem, zero zainteresowania,a dziś Pan kosultant( pracujący tam za karę) stwierdził że jak mi się nie podoba to mogę skorzystać z innej firmy kurierskiej. Brawo UPS za takie traktowanie swoich klientów. Dno.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~były klient / 2021-02-15 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    20 dzień jak przesyłka z GB leży sobie w agencji celnej UPS - brak możliwości uzyskania informacji. Najpierw booty na infolinii, jak ktoś jest niecierpliwy to się rozłączy. Jak jest cierpliwy to się dodzwoni do tzw. " konsultanta", który zachowuje się jak boot - nie wiem nie znam się zarobiony jestem, a tak w ogóle to sobie napisz maila do agencji celnej (która to nie odpowiada na maile) bo mi przeszkadzasz. Dno. Najdroższa i najgorsza forma kurierska w PL.
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu
    zero terminowości
    jeden wielki bajzel
  • ~prezes / 2021-02-14 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczke doAngli odebrali 1 lutego i do tej pory jest w polsce.Zadnej wiadomosci dodzwonic sie nie mozna
    ZaletyJakie tu zalety zenada
    WadyOlewanie ludzi
  • ~CEP BOJOWY / 2021-02-13 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. W każdej innej można od razu np przekierować paczkę lub poprosić o zostawienie na oddziale. W UPS nie, paczka musi pojeździć z kurierem i muszą zostawić awizo. Dziadostwo i tyle. Dodzwonić się graniczy z cudem, gadasz z maszyną kilka minut, potem czekasz, a jak nawet ktoś odbierze, to nie jest w stanie nic zrobić. Śmiech na sali po prostu.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~sligorovers / 2021-02-12 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz zamówiłem kuriera przez UPS, Pan przyjechał, zeskanował paczkę. Poprosiłem o potwierdzenie odbioru i zaczął być mega niemiły, krzyczał że nie ma drukarki i nic mi nie da. Powiedziałem, że nie wydam paczki bez potwierdzenia, a kurier rzucił i moją paczką i powiedział cytuję „to zabieraj tą paczkę i spi*rdalaj”. Mówię poważnie kurier to powiedział. W kiosku, w mięsnym, na ulicy się takiego czegoś nie słyszy ale od kuriera UPS usłyszysz :) Napisałem kilka e-maili i nikt nie odpisał. Widocznie to norma w tej firmie.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Marta / 2021-02-12 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Wieczne opóźnienie, nie warto liczyć na to, że paczka dotrze na czas. Szkoda pieniędzy i nerwów. Usługi jakie świadczy firma podobno "kurierska" UPS zdecydowanie są najgorszymi usługami kurierskimi na rynku.
    ZaletyBRAK
    WadyNAJGORSZA FIRMA KURIERSKA NA POLSKIM RYKU
  • ~Jan / 2021-02-12 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem paczkę i dostałem wiadomość że została wysłana i ma być następnego dnia w godzinach 11-14 w tym momencie jest 17.43 i paczki dalej nie ma nie dostałem żadnej wiadomości na temat opóźnienia i jestem szczerze zawiedziony. Teraz stwierdziłem że już nie warto i nawet nie czekam na paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
  • ~Paulina / 2021-02-12 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z jakości usług paczki idą bardzo długo , żadnej informacji od przewoźnika , jedna paczka w ogóle nie dostarczona , pomyłka , nigdy więcej nie skorzystam
  • ~Wiktor / 2021-02-12 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca firma z kompletnym brakiem poszanowania dla Klienta. Paczka dostarczana około 3 tyg lub wogole nie dociera do Klienta.

    Chyba lepiej już wysłać Poczta Polska jeśli nie ma innego wyjścia.
  • ~Wiki / 2021-02-12 15:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostawa niestety fatalna. Jeszcze nie otrzymałam swojej paczki, ale opinia dotyczy dostawy. Nie po to wybieram najdroższą na stronie internetowej opcję przesyłki, bo jako jedyna oferuje dostarczenie w dogodnym mi terminie po to, by dowiedzieć się że przesyłka i tak dotrze później. Dramat, tak samo jak czas jaki trzeba poświęcić na dodzwonienie się na infolinię. Jeśli informuje się klienta że paczka będzie w Piątek, to paczka powinna być w piątek. A nie poniedziałek. Bo nie dość że w poniedziałek nikt jej nie odbierze to dodatkowo nie będzie już potrzebna, bo potrzebna była na niedzielę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Nie rozumiem po co składać deklarację bez pokrycia
    ZaletyBrak.
    WadyCzas doręczenia, próby kontaktu z firmą
  • ~Jaro / 2021-02-12 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zmieniają datę dostawy przesyłki. Na infolinii jest jaki boot który w kółko gada głupoty. Po 13 minutach czekania na konsultanta nie wytrzymałem słuchania ze wszystko mozna załatwić przez tego boota. W rzeczywistości nic nie można załatwić. Następnym razem będę omijał sprzedających oferujących usługi tej firmy
    WadyZbyt dużo
  • ~Nigdy_więcej_UPS / 2021-02-12 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem w domu od 9:30 na kuriera, po czym o 15:10 dowiaduje się z 2 od UPS, żebym sobie odebrał przesyłkę w punkcie, bo kurier był, ale ... nikogo nie było w domu
    Już drugi raz muszę latać po punktach i szukać paczki. Lepiej zamówić do paczkomatu - taniej i mniej nerwów
    ZaletyJakie zalety? ZERO!!!
    WadyKurier kłamca, zero kontaktu z osobą - mozna se pogadać z automatem
  • ~Monika / 2021-02-11 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona pokazuje jednocześnie dane że paczka jest w transporcie i że została doręczona do punku, mimo że cały dzień byłam w domu. W Access Point nikt nic nie wie o mojej paczce. Nie ma szans dodzwonić się na infolinię UPS w tym życiu. Najgorszy przewoźnik! Omijajcie szerokim łukiem sklepy które nie mają innej opcji dostawy.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak informacji na stronie, brak informacji w punkcie
  • ~awers / 2021-02-11 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Kurier nie miał wydać i z uśmiechem powiedział, że nie wie kiedy następnym razem dostarczy przesyłkę.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~tad.w / 2021-02-11 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak gównianej firmy, jeszcze nie spotkałem. DHL jest słabe, ale UPS jest mistrzem w dziadostwie jakie uskutecznia. Aplikacja MASAKRA. Chyba dzieci na zajęciach w 3 klasie ją robiły. Do wszystkiego chcą rozmiar buta fi.ta, czy babcia miała kotka, jak nie to dlaczego. Po podaniu odpowiedzi na takie pytania nie dowiadujemy się niczego. W przeciągu doby, zostałem zasypany przez przewoźnika zastraszającą ilością maili o ty, że zarejestrowali paczkę, o tym, ze ją odebrali, o tym, że mogę w każdej chwili dogodnie zmienić datę i adres doręczenia przesyłki, o tym, że planują na cytuję "koniec dnia" doręczyć paczkę. Jakakolwiek akcja, wiąże się z wykorzystaniem gównianej aplikacji, która po prostu nie działa. I najlepsze. o godzinie 20.44 otrzymuję informację, że zmieniają datę doręczenia, na "koniec dnia" następnego. Po półtoragodzinnej walce, żeby sprawdzić gdzie owa paczka się znajduje. Odpowiedzeniu ponownie na całkowicie niepotrzebne pytanie, w monitorowaniu przesyłki okazuje się, że o godzinie 21.08 przesyłka znalazła się w Wólce Kosowskiej pod Warszawą na południe, warte zaznaczenia jest, że przesyłką jedzie na północ, dokładnie do Olsztyna. Tak wyglądają 2, słownie DWA, dni pracy znamienitej firmy UPS, szczycącej się ponad stuletnią historią swojej firmy. Jak dla mnie ŻENADA.
    ZaletyTOTALNY BRAK ZALET
    WadyAPLIKACJA, Porcedury, jeszcze raz aplikacja. Opcja monitorowania.
  • ~giees / 2021-02-10 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa przez firmę UPS.
    Dzień przed dostawą otrzymuję informację że dostawa na następny dzień w godzinach 13.00-17.00
    Zwalniam się z pracy aby czekać na kuriera i co ? Do 17.00 nikogo nie ma. O 19.00 dostaję e-mail że jest nowy termin dostawy ustalony na kolejny dzień. Co teraz ??? Znowu mam się zwolnić z pracy po to żeby kretyńska firma nieudaczników UPS postawiła mnie przed kolejnym durnym faktem ?
    NIE POLECAM, ODRADZAM, NAJGORSZA FIRMA TRANSPORTOWA POD SŁOŃCEM. OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM !!!
    ZaletyZalety będą jak w końcu znikną z rynku transportowego.
    WadyWspółpraca z tą najdroższą firmą to największa wada.
  • ~Kamil / 2021-02-10 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakoś obsługi opłakana. Specjalnie wziąłem wolne w pracy, aby być w domu zaplanowanym czasie doręczenia przesyłki, kiedy przesyłka nie dotarła sprawdziłem status i UPS stwierdziło nieudaną próbę doręczenia... porażka. Cały czas byłem w domu, od kuriera żadnego kontaktu, nikt nie dzwonił do drzwi i nawet sprawdziłem czy na pewno jest sprawny. Nie dostałem także żadnego awizo, więc nie mogłem nawet zadzwonić na infolinię, aby zgłosić nieprawidłowość ponieważ wymagają tego numeru do obsługi. Nie polecam, nierzetelna firma.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność
    nieterminowość
    kłamanie
    brak kontaktu z odbiorcą paczki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8038
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009