20 dzień jak przesyłka z GB leży sobie w agencji celnej UPS - brak możliwości uzyskania informacji. Najpierw booty na infolinii, jak ktoś jest niecierpliwy to się rozłączy. Jak jest cierpliwy to się dodzwoni do tzw. " konsultanta", który zachowuje się jak boot - nie wiem nie znam się zarobiony jestem, a tak w ogóle to sobie napisz maila do agencji celnej (która to nie odpowiada na maile) bo mi przeszkadzasz. Dno. Najdroższa i najgorsza forma kurierska w PL.
Zaletybrak
Wadyzero kontaktu
zero terminowości
jeden wielki bajzel
~prezes / 2021-02-14 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Paczke doAngli odebrali 1 lutego i do tej pory jest w polsce.Zadnej wiadomosci dodzwonic sie nie mozna
ZaletyJakie tu zalety zenada
WadyOlewanie ludzi
~CEP BOJOWY / 2021-02-13 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. W każdej innej można od razu np przekierować paczkę lub poprosić o zostawienie na oddziale. W UPS nie, paczka musi pojeździć z kurierem i muszą zostawić awizo. Dziadostwo i tyle. Dodzwonić się graniczy z cudem, gadasz z maszyną kilka minut, potem czekasz, a jak nawet ktoś odbierze, to nie jest w stanie nic zrobić. Śmiech na sali po prostu.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~sligorovers / 2021-02-12 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz zamówiłem kuriera przez UPS, Pan przyjechał, zeskanował paczkę. Poprosiłem o potwierdzenie odbioru i zaczął być mega niemiły, krzyczał że nie ma drukarki i nic mi nie da. Powiedziałem, że nie wydam paczki bez potwierdzenia, a kurier rzucił i moją paczką i powiedział cytuję „to zabieraj tą paczkę i spi*rdalaj”. Mówię poważnie kurier to powiedział. W kiosku, w mięsnym, na ulicy się takiego czegoś nie słyszy ale od kuriera UPS usłyszysz :) Napisałem kilka e-maili i nikt nie odpisał. Widocznie to norma w tej firmie.
Zaletynic
Wadywszystko
~Marta / 2021-02-12 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Wieczne opóźnienie, nie warto liczyć na to, że paczka dotrze na czas. Szkoda pieniędzy i nerwów. Usługi jakie świadczy firma podobno "kurierska" UPS zdecydowanie są najgorszymi usługami kurierskimi na rynku.
ZaletyBRAK
WadyNAJGORSZA FIRMA KURIERSKA NA POLSKIM RYKU
~Jan / 2021-02-12 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem paczkę i dostałem wiadomość że została wysłana i ma być następnego dnia w godzinach 11-14 w tym momencie jest 17.43 i paczki dalej nie ma nie dostałem żadnej wiadomości na temat opóźnienia i jestem szczerze zawiedziony. Teraz stwierdziłem że już nie warto i nawet nie czekam na paczkę.
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy
~Paulina / 2021-02-12 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z jakości usług paczki idą bardzo długo , żadnej informacji od przewoźnika , jedna paczka w ogóle nie dostarczona , pomyłka , nigdy więcej nie skorzystam
~Wiktor / 2021-02-12 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca firma z kompletnym brakiem poszanowania dla Klienta. Paczka dostarczana około 3 tyg lub wogole nie dociera do Klienta.
Chyba lepiej już wysłać Poczta Polska jeśli nie ma innego wyjścia.
~Wiki / 2021-02-12 15:16
Ocena: 1.67 / 5
Dostawa niestety fatalna. Jeszcze nie otrzymałam swojej paczki, ale opinia dotyczy dostawy. Nie po to wybieram najdroższą na stronie internetowej opcję przesyłki, bo jako jedyna oferuje dostarczenie w dogodnym mi terminie po to, by dowiedzieć się że przesyłka i tak dotrze później. Dramat, tak samo jak czas jaki trzeba poświęcić na dodzwonienie się na infolinię. Jeśli informuje się klienta że paczka będzie w Piątek, to paczka powinna być w piątek. A nie poniedziałek. Bo nie dość że w poniedziałek nikt jej nie odbierze to dodatkowo nie będzie już potrzebna, bo potrzebna była na niedzielę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Nie rozumiem po co składać deklarację bez pokrycia
ZaletyBrak.
WadyCzas doręczenia, próby kontaktu z firmą
~Jaro / 2021-02-12 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Sami zmieniają datę dostawy przesyłki. Na infolinii jest jaki boot który w kółko gada głupoty. Po 13 minutach czekania na konsultanta nie wytrzymałem słuchania ze wszystko mozna załatwić przez tego boota. W rzeczywistości nic nie można załatwić. Następnym razem będę omijał sprzedających oferujących usługi tej firmy
WadyZbyt dużo
~Nigdy_więcej_UPS / 2021-02-12 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem w domu od 9:30 na kuriera, po czym o 15:10 dowiaduje się z 2 od UPS, żebym sobie odebrał przesyłkę w punkcie, bo kurier był, ale ... nikogo nie było w domu
Już drugi raz muszę latać po punktach i szukać paczki. Lepiej zamówić do paczkomatu - taniej i mniej nerwów
ZaletyJakie zalety? ZERO!!!
WadyKurier kłamca, zero kontaktu z osobą - mozna se pogadać z automatem
~Monika / 2021-02-11 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Strona pokazuje jednocześnie dane że paczka jest w transporcie i że została doręczona do punku, mimo że cały dzień byłam w domu. W Access Point nikt nic nie wie o mojej paczce. Nie ma szans dodzwonić się na infolinię UPS w tym życiu. Najgorszy przewoźnik! Omijajcie szerokim łukiem sklepy które nie mają innej opcji dostawy.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu, brak informacji na stronie, brak informacji w punkcie
~awers / 2021-02-11 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Kurier nie miał wydać i z uśmiechem powiedział, że nie wie kiedy następnym razem dostarczy przesyłkę.
ZaletyBrak
WadyObsługa
~tad.w / 2021-02-11 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Tak gównianej firmy, jeszcze nie spotkałem. DHL jest słabe, ale UPS jest mistrzem w dziadostwie jakie uskutecznia. Aplikacja MASAKRA. Chyba dzieci na zajęciach w 3 klasie ją robiły. Do wszystkiego chcą rozmiar buta fi.ta, czy babcia miała kotka, jak nie to dlaczego. Po podaniu odpowiedzi na takie pytania nie dowiadujemy się niczego. W przeciągu doby, zostałem zasypany przez przewoźnika zastraszającą ilością maili o ty, że zarejestrowali paczkę, o tym, ze ją odebrali, o tym, że mogę w każdej chwili dogodnie zmienić datę i adres doręczenia przesyłki, o tym, że planują na cytuję "koniec dnia" doręczyć paczkę. Jakakolwiek akcja, wiąże się z wykorzystaniem gównianej aplikacji, która po prostu nie działa. I najlepsze. o godzinie 20.44 otrzymuję informację, że zmieniają datę doręczenia, na "koniec dnia" następnego. Po półtoragodzinnej walce, żeby sprawdzić gdzie owa paczka się znajduje. Odpowiedzeniu ponownie na całkowicie niepotrzebne pytanie, w monitorowaniu przesyłki okazuje się, że o godzinie 21.08 przesyłka znalazła się w Wólce Kosowskiej pod Warszawą na południe, warte zaznaczenia jest, że przesyłką jedzie na północ, dokładnie do Olsztyna. Tak wyglądają 2, słownie DWA, dni pracy znamienitej firmy UPS, szczycącej się ponad stuletnią historią swojej firmy. Jak dla mnie ŻENADA.
ZaletyTOTALNY BRAK ZALET
WadyAPLIKACJA, Porcedury, jeszcze raz aplikacja. Opcja monitorowania.
~giees / 2021-02-10 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Dostawa przez firmę UPS.
Dzień przed dostawą otrzymuję informację że dostawa na następny dzień w godzinach 13.00-17.00
Zwalniam się z pracy aby czekać na kuriera i co ? Do 17.00 nikogo nie ma. O 19.00 dostaję e-mail że jest nowy termin dostawy ustalony na kolejny dzień. Co teraz ??? Znowu mam się zwolnić z pracy po to żeby kretyńska firma nieudaczników UPS postawiła mnie przed kolejnym durnym faktem ?
NIE POLECAM, ODRADZAM, NAJGORSZA FIRMA TRANSPORTOWA POD SŁOŃCEM. OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM !!!
ZaletyZalety będą jak w końcu znikną z rynku transportowego.
WadyWspółpraca z tą najdroższą firmą to największa wada.
~Kamil / 2021-02-10 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Jakoś obsługi opłakana. Specjalnie wziąłem wolne w pracy, aby być w domu zaplanowanym czasie doręczenia przesyłki, kiedy przesyłka nie dotarła sprawdziłem status i UPS stwierdziło nieudaną próbę doręczenia... porażka. Cały czas byłem w domu, od kuriera żadnego kontaktu, nikt nie dzwonił do drzwi i nawet sprawdziłem czy na pewno jest sprawny. Nie dostałem także żadnego awizo, więc nie mogłem nawet zadzwonić na infolinię, aby zgłosić nieprawidłowość ponieważ wymagają tego numeru do obsługi. Nie polecam, nierzetelna firma.
Zaletybrak
Wadynierzetelność
nieterminowość
kłamanie
brak kontaktu z odbiorcą paczki
~Adam / 2021-02-10 08:57
Ocena: 1.00 / 5
Jako Klient to mogę jedynie powiedzieć, że UPS to jedna wielka porażka. Notoryczne błędy w dokumentach. Nie potrafią poprawić danych w systemie. Wiecznie fakturują na dane firmy błędnie. Mimo wielokrotnej interwencji i próśb o zmianę danych w systemach dalej nie stosują się do niczego. Klienci proszą nas aby nie wysyłać im przesyłek UPS ponieważ wiecznie są jakieś problemy. Firma widmo - zgłoszenia przyjmuje automat. Na reklamacje czeka się miesiącami, a mimo to korekty i tak przychodzą z błędami. Nigdy jeszcze nie dodzwoniłem się na infolinie... Brak osoby Opiekuna (koordynatora) która odpowiada za opiekę nad Klientami biznesowymi. Zastanawiam się kto tam pracuje, skoro do prostych próśb nie potrafią skorygować danych na fakturze. Jeden wielki chaos, bałagan, nigdy nikt nic nie wie. Wiecznie trzeba się prosić o przesłanie brakujących dokumentów. Dezorganizacja straszna. Czy tam ktoś panuje nad tym bałaganem......... Never ending story.
ZaletyMiły Kurier
WadyKlepanie bzur na fakturach, Faktury korekty odklepane z tymi błędami co oryginał, Bardzo długi czas rozpatrywania reklamacji i oczekiwania, Korekty wysyłane po kilku miesiącach, Reklamacje trwają wiekami....
~Karolina / 2021-02-10 08:33
Ocena: 5.00 / 5
Niesamowicie szybko dostarczona przesyłkę za granicę. Jestem pod wrażenie.
~Małgorzata / 2021-02-09 14:15
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym (tj. 09.02.2021r.) Miała zostać dostarczona paczka w godzinach 9:30 - 13:30. Okazało się, że kurier przyjechał wcześniej 9:15, Każdy pomyśli SUPER! jest wcześniej. Oczywiście, ALE były tylko 3 sygnały domofonu, po czym nastąpiło rozłączenie i brak ponownej próby kontaktu (po podniesieniu słuchawki domofonu usłyszałam ciszę, pewnie gdybym się postarała były by to świerszcze). Po podejściu do okna widziałam już tylko tył odjeżdżającego auta. Brak ponownego kontaktu domofonem, brak kontaktu telefonicznego - numer został podany. Jest mi niezwykle przykro. Jako osoba która nie może wyjść z domu wydawało mi się, że kurier będzie SUPER opcją. No cóż myliłam się. Po wzięciu kilku głębokich wdechów, zadzwoniłam na infolinię, żeby dowiedzieć się, że paczkę mogę odebrać w punkcie oddalonym o ok 30 km (SERIO?!).
Więc NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi bawić się z kurierem w chowanego.
Wadybrak kontaktu z kurierem
zerowa pomoc ze strony infolinii
brak próby kontaktu
nudna muzyczka na infolinii
~MOnika / 2021-02-09 08:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma, radzę omijać szerokim łukiem. Paczka nadana w Anglii 14.01.2021 do dnia 09.02.2021 nie otrzymałam przesyłki. Od 20 dni otrzymuję informację, że przesyłka będzie opóźniona o 1 dzień roboczy. Kpina z klienta. Infolinia do niczego nie przydatna, nie potrafi wyjaśnić powodu opóźnienia tylko potrafi odczytać dane z historii monitorowania paczki. Na pewno nigdy więcej moja firma nie skorzysta z usług tego przewoźnika.
ZaletyŻadnych
WadyInfolinia w żadnym stopniu nie pomocna.
Terminy dostawy kosmiczne- paczka z Anglii 25 dni i dalej beż śladu.