strona 125 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
-
~Daro7903 / 2021-02-24 12:11
Kolejne etapy dostawy:
1. Powiadomienie mailowe o przewidywanym terminie dostawy - fajnie
2. Ponieważ wiedzieliśmy, że nas nie będzie - zmieniłem termin dostawy za pomocą linka w informacji
3. Przyszedł kolejny mail z informacją, że "delivery date has been updated" - myślę sobie fajnie
4. Pomimo zmiany daty, kurier bez żadnego uprzedzenia pojawia się w miejscu dostawy. Ponieważ nas nie ma, przesyłkę wartą PLN 1.500 przerzuca przez ogrodzenie i wysyłką SMS, że przesyłka pod drzwiami
5. Próba kontaktu telefonicznego
6. Konkluzja: mogę sobie skłądać informacje za pośrednictwem strony www, ale wszystko jest zgodne ze standardami UPS.
NIGDY więcej. -
-
~Ficek / 2021-02-24 12:07
Ta firma to jeden wielki żart. Nie wiedzą gdzie jest paczka, nie mają kontaktu z kurierem. A do tego kurier to jakiś wyścigowiec bo potrafi odebrać paczkę w Toruniu o 11.40 a o 12.02 być już w Grudziądzu ( ponad 70 km w 22 minuty !!!) Zaletyzalety?Wadywadą jest to, że tak niekompetentna firma zajmuje się czym kolwiek. Do łopaty rowy kopać a nie świadczyć usługi... -
~wanda / 2021-02-23 17:17
Skandaliczna obsługa.,godzinami nie można połaczyć sie z biurem obsługi. A JESLI KTOS NIE MA INTERNETU I TYLKO JEST ODBIORCA PACZKI co wtedy???kurier bez kontaktu telefonicznego z klijentem oddaje paczkę do punktu odbioru?? pytam z jakiej racji? nie zdązyłąm podejśc do domofonu i to jest powód ??? siedzę czekam na paczkę, ZAPŁACIŁAM ZA DOSTAWE DO DOMU!!!Biuro obsługi broni kuriera bo on ma AMERYKANSKIE STANDARDY PRACY I NIE MUSI KONTAKTOWAC SIE Z KLIJENTEM BRAWO!!! ZaletybrakWadypolityka firmy nieprzeyjazna dla klijenta ,utrudnienia dostępu -
~Izunia / 2021-02-22 20:36
Bardzo nie polecam tej firmy. Ponieważ kurier rozbił mi kabine i nie zwrócili mi pieniędzy. -
~Danuta / 2021-02-19 13:18
Wysyłałam paczkę do Szwecji , doszła w niecałe 4 dni , jestem zadowolona , bo myślałam ,że przy tych złych warunkach pogodowych będzie dłużej . Polecam . -
~Nikola / 2021-02-18 17:07
Kurier to jeden wielki żart, złożyłam zamówienie z TNF, nie miałam opcji wyboru innej firmy przewozowej, nie dość, że na przesyłkę czekałam maksymalny możliwy czas dostawy (4 dni) to w kuriera podjechał pod dom, wcisnął lub tez nie przycisk domofonu i odjechał. Domofon fizycznie nie zadzwonił, byłam w domu cały czas, były na podjeździe dwa auta, uchylona brama, nie wpadł na pomysł żeby zadzwonić lub wejść na podwórko i zapukać z żadnym innym przewoźnikiem w życiu nie było problemów, po jaką cholerę każą podać nr tel jak i tak nie pomyśli by zadzwonić w tak oczywistej sytuacji, gdzie po prostu widać ze ktoś jest w domu. Dzwonie na infolinie, mówię miłej Pani, że jutro wyjeżdżam z miasta i przez najbliższe pare miesięcy mnie tu nie będzie, gdyż to mój dom rodzinny a paczkę zamawiałam w sobotę specjalnie by do piątku doszła. Poprosiłam o jakis kontakt z kurierem ba co Pani odpowiada - my nie mamy numerów kuriera i taka jest nasza polityka firmy. Ani ja ani ona ani nikt inny nie mógł zadzwonić do jednego człowieka będącego pracownikiem ich firmy - cudownie. ZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniać -
~Aleksander z Bydgoszczy / 2021-02-18 13:27
Czekam w domu, na parterze otwarty punkt usługowy gdzie też można zostawić paczkę ( mój dom), a kurier zostawia awizo i zmusza mnie , osobę niepełnosprawną jeździć gdzieś i szukać przesyłki z ameryki. To granda, moja ocena to -1. Kto mi zapłaci za taksówkę i czas jeżdżenia po mieście , bo ponoć paczka jest o ponad kilometr ode mnie. To nie pierwszy raz że kurier UPS ma gdzieś odbiorcę i zamiast starać się doręczyć przesyłkę, to zostawia awizo. Taka firma powinna zbankrutować płacąc odszkodowania i zniknąć z rynku, gdyż wnerwia tylko odbiorców. To zwykłe chamstwo ze strony firmy, które należy tępić. -
~bk / 2021-02-18 10:52
z doreczenia status na przewoz, to kurier sie zakopal to zepsul sie samochod to inna czesc do wymiany...a to jeszcze niogo nie bylo w domu (pomimo, ze caly dzien w domu bylem) ZaletybrakWadycale mnostwo -
-
~Kobii / 2021-02-17 10:20
Kurierzy z tej firmy są największymi ignorantami jakich znam, to już druga paczka którą zamawiałem w tej firmie. Za pierwszym razem kurier zawiózł paczkę do sąsiada, wysłał mi mms'em zdjęcie klatki schodowej z paczką a ja musiałem się domyśleć i bawić w podchody, gdzie moja paczka się aktualnie znajduje, zero kontaktu, zero informacji, totalne zero. Dzisiaj kurier przerósł samego siebie, mieszkam w dwu piętrowym domu, kurier zadzwonił do drzwi, nie czekając wrócił do samochodu i odjechał. Ponownie oczywiście zero kontaktu, zero informacji. Kurierzy z tej firmy myślą chyba że dzwonek uruchamia jakiś magiczny teleport który w przeciągu sekundy pozwala mi się znaleźć na parterze by odebrać paczkę. Porażka ZaletyBrakWadyBraknie mi tekstu -
~Karolina / 2021-02-17 07:21
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia! -
~Blanka / 2021-02-16 17:44
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie kontaktują się telefonicznie z klientem przed dostawą, nie wysyłają żadnych powiadomień nawet na maila że w danym dniu będzie zrealizowana dostawa. Po połączeniu się z infolinią, obsługa jest bezczelna i szydercza. Na obecne czasy firma nie spełnia standardów obsługi klienta. Nie polecam nikomu. -
~XXX / 2021-02-16 16:04
Paczka z UK utknęła w Strykowie. Po wielu mailach i próbie kontaktu telefonicznego paczka została skierowana do Urzędu Celnego. Towar leży w magazynie i traci na wartości a Państwo z UPS nic sobie z tego nie robią. Firma tragedia, mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz będę z niej korzystać firmowo. ZaletyBRAKWadyBRAK KONTAKTU, DŁUGI CZAS PROCEDOWANIA -
~Anonimowy / 2021-02-16 13:30
Najgorsza firma kurierska jaka może być. Na paczkę trzeba czekać prawie 2 tygodnie gdzie czas dostawy miał być w 3 dni. Zero informacji w sprawie opóźnień a po kontakcie z magazynem dowiadujesz się ze kurier stwierdził ze nie ma warunków pogodowych na dojazd a każda inna firma kurierska bez żadnego problemu dowozi paczkę na czas. Nie polecam ZaletyBrakWadyKsiążkę by się napisało -
~Klient / 2021-02-16 13:06
To kompletna pomyłka, to nie jest firma kurierska tylko banda nieuprzejmych i niekompetentnych urzedasów Wady16 dni czekam i nic -
~Nigdy więcej UPS / 2021-02-16 12:54
Jeśli chcesz mieć spokojny dzień i paczkę do domu na czas, wybierz jakąkolwiek inna firmę kurierską, tylko nie UPS! Kontakt z klientem nie istnieje! Nie dzwonią, nie piszą sms-ów – bo nie mają takiego obowiązku. Firma zachowuje się jak żywcem wyjęta z poprzedniej epoki. No bajka. Ostatni taki numer wykręcił mi kurier z Poczty Polskiej, a było to jakieś 10 lat temu i od tamtej pory ich noga w moich progach nie postanęła. A na dodatek ta śmieszna infolinia. Na szczęście jest konkurencja, która nie ma z tym problemu. Są elastyczni, zawsze dzwonią, nie ma najmniejszego problemu, by odebrać paczkę w innym miejscu czy czasie, po wcześniejszym umówieniu się bezpośrednio z kurierem. I właśnie z tego miejsca chcę przeprosić i serdecznie pozdrowić panie i panów z DHL, GLS, DPD, Fedex. Miałem niejednokrotnie drobne zastrzeżenia do Was, ale to pikuś. Teraz widzę, że wyznaczacie standardy nieosiągalne dla UPS. ZaletyPrzyjazd kuriera, co nie jest równoznaczne z dostarczeniem paczkiWadyObsługa klienta, tak ze strony kuriera jak i infolinii. I choć pan na info był miły, to niestety niepomocny. -
~EJG / 2021-02-15 14:33
Brak profesjonalizmu i szacunku wobec klienta, brak odpowiedzi na maile, telefony. Przesyłka oczekuje prawie miesiąc na odprawę celną. -
-
~Wioletta / 2021-02-15 12:56
Przesyłka od 15stycznia jest w Strykowie i coraz mniejsze szanse na otrzymanie jej.
Złożyłam reklamację, kilkanaście skarg, kilka rozmów z konsultantem, zero zainteresowania,a dziś Pan kosultant( pracujący tam za karę) stwierdził że jak mi się nie podoba to mogę skorzystać z innej firmy kurierskiej. Brawo UPS za takie traktowanie swoich klientów. Dno.ZaletyŻadnychWadySame wady -
~były klient / 2021-02-15 08:48
20 dzień jak przesyłka z GB leży sobie w agencji celnej UPS - brak możliwości uzyskania informacji. Najpierw booty na infolinii, jak ktoś jest niecierpliwy to się rozłączy. Jak jest cierpliwy to się dodzwoni do tzw. " konsultanta", który zachowuje się jak boot - nie wiem nie znam się zarobiony jestem, a tak w ogóle to sobie napisz maila do agencji celnej (która to nie odpowiada na maile) bo mi przeszkadzasz. Dno. Najdroższa i najgorsza forma kurierska w PL. ZaletybrakWadyzero kontaktu
zero terminowości
jeden wielki bajzel -
~prezes / 2021-02-14 11:38
Paczke doAngli odebrali 1 lutego i do tej pory jest w polsce.Zadnej wiadomosci dodzwonic sie nie mozna ZaletyJakie tu zalety zenadaWadyOlewanie ludzi -
~CEP BOJOWY / 2021-02-13 10:38
Najgorsza firma kurierska na rynku. W każdej innej można od razu np przekierować paczkę lub poprosić o zostawienie na oddziale. W UPS nie, paczka musi pojeździć z kurierem i muszą zostawić awizo. Dziadostwo i tyle. Dodzwonić się graniczy z cudem, gadasz z maszyną kilka minut, potem czekasz, a jak nawet ktoś odbierze, to nie jest w stanie nic zrobić. Śmiech na sali po prostu. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO
strona 125 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »