Paczka nadana z Anglii 23.01.2021 i dalej jej nie ma, a jest już prawie że marzec. Na infolinii nic nie wiedza, cały czas status 'brexit'. To chyba było wiadome wcześniej że będzie Brexit? Na Facebooku pani elżbieta tylko 'przeprasza za opoznienia' i nic więcej. Odprawę przeszła 8.02.2021 i tak sobie leżakuje w tym nędznym Strykowie.
ZaletyBrak
WadyCała firma
~Daria / 2021-02-27 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Kurier nawet nie raczył sprawdzic czy ktoś jest w domu i się zaczęło. Zostawił paczkę w punkcie a ja nie mogłam jej odebrać. Dzwonienie i rozmowy na tej śmiesznej infolinię to jakaś pomylka. Za każdym razem ktoś mówi coś innego, nie można doprosic się żadnych konkretów. Bardzo długo czas oczekiwania na przesyłkę
~Franek / 2021-02-26 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Firma dno i totalne olewanie klienta.. Po miesiącu oczekiwania na oclenie przesyłki w końcu paczka przyszła. Czytając inne wpisy myślałem że mam szczęście że tylko miesiąc leżała w agencji. Niestety radość moja była krótka jak zobaczyłem że odprawa była zrobiona na dane odbiorcy a nie dane które wysłałem w upoważnieniu. (wysyłanie jakichkolwiek dokumentów do agencji celnej UPS nie ma sensu bo i tak nikt tego nie czyta a clą na dane odbiorcy bo tak im wygodniej.) Po wykonaniu kilku telefonów na infolinie dostawałem za każdym razem innego maila do agencji celnej UPS na który miałem opisać zaistniałą sytuację co nic nie dało, brak odpowiedzi do dzisiaj. Po ostatnim telefonie na infolinie dowiedziałem się że mogę sobie wynająć prawnika bo nie są w stanie nic zrobić. Tak że życzę wszystkim powodzenia i cierpliwości w oczekiwaniu na swoje paczki. Telefony na infolinie nie mają sensu będą was zbywać a pisanie maili to strata czasu bo nikt ich nie czyta.
Zaletybrak
Wadydługo by pisać
~Paulina / 2021-02-26 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie spotkałam się z tak tragiczną firmą, do tego oszukują klientów
Najgorsza firma kurierska z Polsce. Nie posiada żadnych zalet. Niekompetentni, niewykwalifikowani pracownicy, stworzyli pełen błędów system monitorowania i informowania o możliwym czasie dostawy.
ZaletyBrak zalet.
WadyWszystkie wady jakie są możliwe.
~Michał / 2021-02-24 16:24
Ocena: 1.00 / 5
W mailu o nadaniu przesyłki podali godziny dostarczenia na 11:30 - 15:30 ale po kontakcie do biura dowiedziałem się, że może być o którejkolwiek godzinie danego dnia. Ponadto odmawiają podania kontaktu do kuriera.
Infolinia ma tragiczny automatyczny system i konsultanci mają gdzieś klienta i zbywają go jak mogą.
Zalecam unikać UPS
~Andres / 2021-02-24 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka miala dotrzeć w dwa dni, szacowany czas byl od 10:15 do 14:15, od pewnego momentu paczka stoi w miejscu i w ogole sie nie rusza w programie UPS do monitorowania. Paczka miala byc dzisiaj o maks. 14:15 - jest 15.00 i nie dostalem nawet zadnej informacji o jakichkolwiek opoznieniach. Jak zwala na slabe warunki pogodowe to chyba sie ze smiechu udusze, jest 18 stopni i słońce świeci tak mocno jakby było lato.
ZaletyNie ma.
WadyNapisałbym ksiazke ale nie chce mi sie szczerze mowiac
~Daro7903 / 2021-02-24 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Kolejne etapy dostawy:
1. Powiadomienie mailowe o przewidywanym terminie dostawy - fajnie
2. Ponieważ wiedzieliśmy, że nas nie będzie - zmieniłem termin dostawy za pomocą linka w informacji
3. Przyszedł kolejny mail z informacją, że "delivery date has been updated" - myślę sobie fajnie
4. Pomimo zmiany daty, kurier bez żadnego uprzedzenia pojawia się w miejscu dostawy. Ponieważ nas nie ma, przesyłkę wartą PLN 1.500 przerzuca przez ogrodzenie i wysyłką SMS, że przesyłka pod drzwiami
5. Próba kontaktu telefonicznego
6. Konkluzja: mogę sobie skłądać informacje za pośrednictwem strony www, ale wszystko jest zgodne ze standardami UPS.
NIGDY więcej.
~Ficek / 2021-02-24 12:07
Ocena: 1.33 / 5
Ta firma to jeden wielki żart. Nie wiedzą gdzie jest paczka, nie mają kontaktu z kurierem. A do tego kurier to jakiś wyścigowiec bo potrafi odebrać paczkę w Toruniu o 11.40 a o 12.02 być już w Grudziądzu ( ponad 70 km w 22 minuty !!!)
Zaletyzalety?
Wadywadą jest to, że tak niekompetentna firma zajmuje się czym kolwiek. Do łopaty rowy kopać a nie świadczyć usługi...
~wanda / 2021-02-23 17:17
Ocena: 1.67 / 5
Skandaliczna obsługa.,godzinami nie można połaczyć sie z biurem obsługi. A JESLI KTOS NIE MA INTERNETU I TYLKO JEST ODBIORCA PACZKI co wtedy???kurier bez kontaktu telefonicznego z klijentem oddaje paczkę do punktu odbioru?? pytam z jakiej racji? nie zdązyłąm podejśc do domofonu i to jest powód ??? siedzę czekam na paczkę, ZAPŁACIŁAM ZA DOSTAWE DO DOMU!!!Biuro obsługi broni kuriera bo on ma AMERYKANSKIE STANDARDY PRACY I NIE MUSI KONTAKTOWAC SIE Z KLIJENTEM BRAWO!!!
Zaletybrak
Wadypolityka firmy nieprzeyjazna dla klijenta ,utrudnienia dostępu
~Izunia / 2021-02-22 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam tej firmy. Ponieważ kurier rozbił mi kabine i nie zwrócili mi pieniędzy.
~Danuta / 2021-02-19 13:18
Ocena: 5.00 / 5
Wysyłałam paczkę do Szwecji , doszła w niecałe 4 dni , jestem zadowolona , bo myślałam ,że przy tych złych warunkach pogodowych będzie dłużej . Polecam .
~Nikola / 2021-02-18 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Kurier to jeden wielki żart, złożyłam zamówienie z TNF, nie miałam opcji wyboru innej firmy przewozowej, nie dość, że na przesyłkę czekałam maksymalny możliwy czas dostawy (4 dni) to w kuriera podjechał pod dom, wcisnął lub tez nie przycisk domofonu i odjechał. Domofon fizycznie nie zadzwonił, byłam w domu cały czas, były na podjeździe dwa auta, uchylona brama, nie wpadł na pomysł żeby zadzwonić lub wejść na podwórko i zapukać z żadnym innym przewoźnikiem w życiu nie było problemów, po jaką cholerę każą podać nr tel jak i tak nie pomyśli by zadzwonić w tak oczywistej sytuacji, gdzie po prostu widać ze ktoś jest w domu. Dzwonie na infolinie, mówię miłej Pani, że jutro wyjeżdżam z miasta i przez najbliższe pare miesięcy mnie tu nie będzie, gdyż to mój dom rodzinny a paczkę zamawiałam w sobotę specjalnie by do piątku doszła. Poprosiłam o jakis kontakt z kurierem ba co Pani odpowiada - my nie mamy numerów kuriera i taka jest nasza polityka firmy. Ani ja ani ona ani nikt inny nie mógł zadzwonić do jednego człowieka będącego pracownikiem ich firmy - cudownie.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wymieniać
~Aleksander z Bydgoszczy / 2021-02-18 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Czekam w domu, na parterze otwarty punkt usługowy gdzie też można zostawić paczkę ( mój dom), a kurier zostawia awizo i zmusza mnie , osobę niepełnosprawną jeździć gdzieś i szukać przesyłki z ameryki. To granda, moja ocena to -1. Kto mi zapłaci za taksówkę i czas jeżdżenia po mieście , bo ponoć paczka jest o ponad kilometr ode mnie. To nie pierwszy raz że kurier UPS ma gdzieś odbiorcę i zamiast starać się doręczyć przesyłkę, to zostawia awizo. Taka firma powinna zbankrutować płacąc odszkodowania i zniknąć z rynku, gdyż wnerwia tylko odbiorców. To zwykłe chamstwo ze strony firmy, które należy tępić.
~bk / 2021-02-18 10:52
Ocena: 1.00 / 5
z doreczenia status na przewoz, to kurier sie zakopal to zepsul sie samochod to inna czesc do wymiany...a to jeszcze niogo nie bylo w domu (pomimo, ze caly dzien w domu bylem)
Zaletybrak
Wadycale mnostwo
~Kobii / 2021-02-17 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy z tej firmy są największymi ignorantami jakich znam, to już druga paczka którą zamawiałem w tej firmie. Za pierwszym razem kurier zawiózł paczkę do sąsiada, wysłał mi mms'em zdjęcie klatki schodowej z paczką a ja musiałem się domyśleć i bawić w podchody, gdzie moja paczka się aktualnie znajduje, zero kontaktu, zero informacji, totalne zero. Dzisiaj kurier przerósł samego siebie, mieszkam w dwu piętrowym domu, kurier zadzwonił do drzwi, nie czekając wrócił do samochodu i odjechał. Ponownie oczywiście zero kontaktu, zero informacji. Kurierzy z tej firmy myślą chyba że dzwonek uruchamia jakiś magiczny teleport który w przeciągu sekundy pozwala mi się znaleźć na parterze by odebrać paczkę. Porażka
ZaletyBrak
WadyBraknie mi tekstu
~Karolina / 2021-02-17 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia!
~Blanka / 2021-02-16 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie kontaktują się telefonicznie z klientem przed dostawą, nie wysyłają żadnych powiadomień nawet na maila że w danym dniu będzie zrealizowana dostawa. Po połączeniu się z infolinią, obsługa jest bezczelna i szydercza. Na obecne czasy firma nie spełnia standardów obsługi klienta. Nie polecam nikomu.
~XXX / 2021-02-16 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka z UK utknęła w Strykowie. Po wielu mailach i próbie kontaktu telefonicznego paczka została skierowana do Urzędu Celnego. Towar leży w magazynie i traci na wartości a Państwo z UPS nic sobie z tego nie robią. Firma tragedia, mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz będę z niej korzystać firmowo.
ZaletyBRAK
WadyBRAK KONTAKTU, DŁUGI CZAS PROCEDOWANIA
~Anonimowy / 2021-02-16 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka może być. Na paczkę trzeba czekać prawie 2 tygodnie gdzie czas dostawy miał być w 3 dni. Zero informacji w sprawie opóźnień a po kontakcie z magazynem dowiadujesz się ze kurier stwierdził ze nie ma warunków pogodowych na dojazd a każda inna firma kurierska bez żadnego problemu dowozi paczkę na czas. Nie polecam