Najgorsza firma kurierska z Polsce. Nie posiada żadnych zalet. Niekompetentni, niewykwalifikowani pracownicy, stworzyli pełen błędów system monitorowania i informowania o możliwym czasie dostawy.
ZaletyBrak zalet.
WadyWszystkie wady jakie są możliwe.
~Michał / 2021-02-24 16:24
Ocena: 1.00 / 5
W mailu o nadaniu przesyłki podali godziny dostarczenia na 11:30 - 15:30 ale po kontakcie do biura dowiedziałem się, że może być o którejkolwiek godzinie danego dnia. Ponadto odmawiają podania kontaktu do kuriera.
Infolinia ma tragiczny automatyczny system i konsultanci mają gdzieś klienta i zbywają go jak mogą.
Zalecam unikać UPS
~Andres / 2021-02-24 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka miala dotrzeć w dwa dni, szacowany czas byl od 10:15 do 14:15, od pewnego momentu paczka stoi w miejscu i w ogole sie nie rusza w programie UPS do monitorowania. Paczka miala byc dzisiaj o maks. 14:15 - jest 15.00 i nie dostalem nawet zadnej informacji o jakichkolwiek opoznieniach. Jak zwala na slabe warunki pogodowe to chyba sie ze smiechu udusze, jest 18 stopni i słońce świeci tak mocno jakby było lato.
ZaletyNie ma.
WadyNapisałbym ksiazke ale nie chce mi sie szczerze mowiac
~Daro7903 / 2021-02-24 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Kolejne etapy dostawy:
1. Powiadomienie mailowe o przewidywanym terminie dostawy - fajnie
2. Ponieważ wiedzieliśmy, że nas nie będzie - zmieniłem termin dostawy za pomocą linka w informacji
3. Przyszedł kolejny mail z informacją, że "delivery date has been updated" - myślę sobie fajnie
4. Pomimo zmiany daty, kurier bez żadnego uprzedzenia pojawia się w miejscu dostawy. Ponieważ nas nie ma, przesyłkę wartą PLN 1.500 przerzuca przez ogrodzenie i wysyłką SMS, że przesyłka pod drzwiami
5. Próba kontaktu telefonicznego
6. Konkluzja: mogę sobie skłądać informacje za pośrednictwem strony www, ale wszystko jest zgodne ze standardami UPS.
NIGDY więcej.
~Ficek / 2021-02-24 12:07
Ocena: 1.33 / 5
Ta firma to jeden wielki żart. Nie wiedzą gdzie jest paczka, nie mają kontaktu z kurierem. A do tego kurier to jakiś wyścigowiec bo potrafi odebrać paczkę w Toruniu o 11.40 a o 12.02 być już w Grudziądzu ( ponad 70 km w 22 minuty !!!)
Zaletyzalety?
Wadywadą jest to, że tak niekompetentna firma zajmuje się czym kolwiek. Do łopaty rowy kopać a nie świadczyć usługi...
~wanda / 2021-02-23 17:17
Ocena: 1.67 / 5
Skandaliczna obsługa.,godzinami nie można połaczyć sie z biurem obsługi. A JESLI KTOS NIE MA INTERNETU I TYLKO JEST ODBIORCA PACZKI co wtedy???kurier bez kontaktu telefonicznego z klijentem oddaje paczkę do punktu odbioru?? pytam z jakiej racji? nie zdązyłąm podejśc do domofonu i to jest powód ??? siedzę czekam na paczkę, ZAPŁACIŁAM ZA DOSTAWE DO DOMU!!!Biuro obsługi broni kuriera bo on ma AMERYKANSKIE STANDARDY PRACY I NIE MUSI KONTAKTOWAC SIE Z KLIJENTEM BRAWO!!!
Zaletybrak
Wadypolityka firmy nieprzeyjazna dla klijenta ,utrudnienia dostępu
~Izunia / 2021-02-22 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam tej firmy. Ponieważ kurier rozbił mi kabine i nie zwrócili mi pieniędzy.
~Danuta / 2021-02-19 13:18
Ocena: 5.00 / 5
Wysyłałam paczkę do Szwecji , doszła w niecałe 4 dni , jestem zadowolona , bo myślałam ,że przy tych złych warunkach pogodowych będzie dłużej . Polecam .
~Nikola / 2021-02-18 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Kurier to jeden wielki żart, złożyłam zamówienie z TNF, nie miałam opcji wyboru innej firmy przewozowej, nie dość, że na przesyłkę czekałam maksymalny możliwy czas dostawy (4 dni) to w kuriera podjechał pod dom, wcisnął lub tez nie przycisk domofonu i odjechał. Domofon fizycznie nie zadzwonił, byłam w domu cały czas, były na podjeździe dwa auta, uchylona brama, nie wpadł na pomysł żeby zadzwonić lub wejść na podwórko i zapukać z żadnym innym przewoźnikiem w życiu nie było problemów, po jaką cholerę każą podać nr tel jak i tak nie pomyśli by zadzwonić w tak oczywistej sytuacji, gdzie po prostu widać ze ktoś jest w domu. Dzwonie na infolinie, mówię miłej Pani, że jutro wyjeżdżam z miasta i przez najbliższe pare miesięcy mnie tu nie będzie, gdyż to mój dom rodzinny a paczkę zamawiałam w sobotę specjalnie by do piątku doszła. Poprosiłam o jakis kontakt z kurierem ba co Pani odpowiada - my nie mamy numerów kuriera i taka jest nasza polityka firmy. Ani ja ani ona ani nikt inny nie mógł zadzwonić do jednego człowieka będącego pracownikiem ich firmy - cudownie.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wymieniać
~Aleksander z Bydgoszczy / 2021-02-18 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Czekam w domu, na parterze otwarty punkt usługowy gdzie też można zostawić paczkę ( mój dom), a kurier zostawia awizo i zmusza mnie , osobę niepełnosprawną jeździć gdzieś i szukać przesyłki z ameryki. To granda, moja ocena to -1. Kto mi zapłaci za taksówkę i czas jeżdżenia po mieście , bo ponoć paczka jest o ponad kilometr ode mnie. To nie pierwszy raz że kurier UPS ma gdzieś odbiorcę i zamiast starać się doręczyć przesyłkę, to zostawia awizo. Taka firma powinna zbankrutować płacąc odszkodowania i zniknąć z rynku, gdyż wnerwia tylko odbiorców. To zwykłe chamstwo ze strony firmy, które należy tępić.
~bk / 2021-02-18 10:52
Ocena: 1.00 / 5
z doreczenia status na przewoz, to kurier sie zakopal to zepsul sie samochod to inna czesc do wymiany...a to jeszcze niogo nie bylo w domu (pomimo, ze caly dzien w domu bylem)
Zaletybrak
Wadycale mnostwo
~Kobii / 2021-02-17 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy z tej firmy są największymi ignorantami jakich znam, to już druga paczka którą zamawiałem w tej firmie. Za pierwszym razem kurier zawiózł paczkę do sąsiada, wysłał mi mms'em zdjęcie klatki schodowej z paczką a ja musiałem się domyśleć i bawić w podchody, gdzie moja paczka się aktualnie znajduje, zero kontaktu, zero informacji, totalne zero. Dzisiaj kurier przerósł samego siebie, mieszkam w dwu piętrowym domu, kurier zadzwonił do drzwi, nie czekając wrócił do samochodu i odjechał. Ponownie oczywiście zero kontaktu, zero informacji. Kurierzy z tej firmy myślą chyba że dzwonek uruchamia jakiś magiczny teleport który w przeciągu sekundy pozwala mi się znaleźć na parterze by odebrać paczkę. Porażka
ZaletyBrak
WadyBraknie mi tekstu
~Karolina / 2021-02-17 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia!
~Blanka / 2021-02-16 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie kontaktują się telefonicznie z klientem przed dostawą, nie wysyłają żadnych powiadomień nawet na maila że w danym dniu będzie zrealizowana dostawa. Po połączeniu się z infolinią, obsługa jest bezczelna i szydercza. Na obecne czasy firma nie spełnia standardów obsługi klienta. Nie polecam nikomu.
~XXX / 2021-02-16 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka z UK utknęła w Strykowie. Po wielu mailach i próbie kontaktu telefonicznego paczka została skierowana do Urzędu Celnego. Towar leży w magazynie i traci na wartości a Państwo z UPS nic sobie z tego nie robią. Firma tragedia, mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz będę z niej korzystać firmowo.
ZaletyBRAK
WadyBRAK KONTAKTU, DŁUGI CZAS PROCEDOWANIA
~Anonimowy / 2021-02-16 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka może być. Na paczkę trzeba czekać prawie 2 tygodnie gdzie czas dostawy miał być w 3 dni. Zero informacji w sprawie opóźnień a po kontakcie z magazynem dowiadujesz się ze kurier stwierdził ze nie ma warunków pogodowych na dojazd a każda inna firma kurierska bez żadnego problemu dowozi paczkę na czas. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyKsiążkę by się napisało
~Klient / 2021-02-16 13:06
Ocena: 1.00 / 5
To kompletna pomyłka, to nie jest firma kurierska tylko banda nieuprzejmych i niekompetentnych urzedasów
Wady16 dni czekam i nic
~Nigdy więcej UPS / 2021-02-16 12:54
Ocena: 2.00 / 5
Jeśli chcesz mieć spokojny dzień i paczkę do domu na czas, wybierz jakąkolwiek inna firmę kurierską, tylko nie UPS! Kontakt z klientem nie istnieje! Nie dzwonią, nie piszą sms-ów – bo nie mają takiego obowiązku. Firma zachowuje się jak żywcem wyjęta z poprzedniej epoki. No bajka. Ostatni taki numer wykręcił mi kurier z Poczty Polskiej, a było to jakieś 10 lat temu i od tamtej pory ich noga w moich progach nie postanęła. A na dodatek ta śmieszna infolinia. Na szczęście jest konkurencja, która nie ma z tym problemu. Są elastyczni, zawsze dzwonią, nie ma najmniejszego problemu, by odebrać paczkę w innym miejscu czy czasie, po wcześniejszym umówieniu się bezpośrednio z kurierem. I właśnie z tego miejsca chcę przeprosić i serdecznie pozdrowić panie i panów z DHL, GLS, DPD, Fedex. Miałem niejednokrotnie drobne zastrzeżenia do Was, ale to pikuś. Teraz widzę, że wyznaczacie standardy nieosiągalne dla UPS.
ZaletyPrzyjazd kuriera, co nie jest równoznaczne z dostarczeniem paczki
WadyObsługa klienta, tak ze strony kuriera jak i infolinii. I choć pan na info był miły, to niestety niepomocny.
~EJG / 2021-02-15 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu i szacunku wobec klienta, brak odpowiedzi na maile, telefony. Przesyłka oczekuje prawie miesiąc na odprawę celną.
~Wioletta / 2021-02-15 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka od 15stycznia jest w Strykowie i coraz mniejsze szanse na otrzymanie jej.
Złożyłam reklamację, kilkanaście skarg, kilka rozmów z konsultantem, zero zainteresowania,a dziś Pan kosultant( pracujący tam za karę) stwierdził że jak mi się nie podoba to mogę skorzystać z innej firmy kurierskiej. Brawo UPS za takie traktowanie swoich klientów. Dno.