strona 121 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~olek / 2021-03-31 13:51
Przesyłka importowa 1Z62275V0444661068 zakończyła odprawę 22 marca. UPS dostało komunikat celny ZC299 tego samego dnia zwalniający przesyłkę. Przez kilkanaście następnych dni nadal trzymają paczkę twierdząc że UC jej nie zwolnił mimo że UC potwierdził im zwolnienie pisemnie. Do tego błędy w odprawie importowej. Bałagan to delikatne określenie. -
-
~Ciri / 2021-03-30 19:32
Brak mi słów, kurier nie zadzwonił, po sprawdzeniu statusu przesyłki oczywiście status doręczona. Przesyłka opłacona, więc klasycznie kurier miał głęboko w d... poważaniu co się stanie z przesyłką, mimo, że jej wartość była większa niż pewnie miesięczna pensja owego kuriera. Dodzwonić się do kogokolwiek z tej firmy graniczy z cudem. Człowiek odbija się tylko z jakimś botem, który został przygotowany chyba przez dziecko na informatyce w ramach pracy domowej. Podsumować to można jednym zdaniem - dno i trzy metry mułu. ZaletyBRAK !WadyNie da się skontaktować z człowiekiem tam pracującym, kurier nie dzwoni, nie informuje co się dzieje z przesyłką, brak słów. -
~ala / 2021-03-27 19:03
W tej firmie powinien już być prokurator i służby zabezpieczyć komputery. Podrabiają dokumenty. Infolinia to fikcja. Pracownicy siedza w domach i nic wam nie odpowiedzą na temat waszej przesyłki. Mają wyznaczony czas obsługi dla dzwoniących. Wszyscy słyszą urząd celny. Na pytanie o adres i kontakt odpowiedz nie wiem, lub Londyn . Ups ma przecież swoich pracowników do odprawy. Monitorowanie paczek jest fałszowane. Wysłałam paczkę prywatną, z prezentami dla małych dzieci. Czekają już 1.5 miesiąca w Anglii. Paczka prywatna idzie na odprawie celnej zbiorczej a oni na info podają czas 2 tygodnie. Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie gdzie jest paczka i kiedy dostarczą. Zasłaniają się Brexitem a sami na stronach podają, ze opóżnienie może wynieść 10 dni przy problemach z dokumentami. Zwolnili się z odpowiedzialności finansowej za dostarczenie paczki powołują się na covid. Straciłam pieniądze, czas i jeszcze człowieka denerwuje fakt, że oszust ma się dobrze i czuje się bezkarny. Stres, nerwy i bezsilność. Czujesz się tak jak ktoś by ci pluł w twarz. ZaletyBrakWadyPodrabianie dokumentów, infolinia to fikcja, praktycznie niema kontaktu z firmą, -
~TOMEK / 2021-03-27 07:28
Paczka wysłana do Liverpool 12.02 do tej pory nie dotarła.podobno gdzieś jest w/g monitoringu w anglii.brak kontaktu.sprzeczne informacje i pyjaśnienia.firma nic nie robi.jeśli chcecie ponieść straty i dostać nerwicy korzystajcie z UPS ZaletyBRAKWadyKOMPLETNE DNO -
~Cezar / 2021-03-26 17:48
Któryś raz z rzędu zamawiam paczkę, opłacam ją z dostawą do domu, czekam cały dzień i w połowie dnia dostaje informacje, że kurier nie zastał nikogo w domu, kolejnego dnia ponownie nasłuchuję domofonu i to samo. Za każdym razem jest to samo. Jest to jedyna firma kurierska, z którą mam notorycznie problem. Takie same sytuacje dotykają moich znajomych. Kurierzy robią sobie z nas jaja. Zdecydowanie NIE POLECAM ! ZaletybrakWadyWymienione powyżej -
~Paweł / 2021-03-26 14:51
Generalnie firma kurierska jest niepoważna, już po raz drugi "kurier" nie dostarczył mi przesyłki gdyż rzekomo nie zastał mnie w domu mimo iż czekam na niego cały dzień. Infolinia również średnia, gdyż zanim dobije się do konsultanta muszę przejść przez 16 robotów. Zdecydowanie odradzam zamawianie przesyłek u nich -
~DRAGONLEO / 2021-03-26 13:26
Firma totalna porażka, normalnie brak słów , arogancja i lekceważenie klienta na porządku dziennym! nagminne dostarczanie przesyłek nie w terminie lub ich zaginiecie!powinno się tych monopolistów polikwidować!!! ZaletybrakWadyprzetrzymywanie przesyłek,brakkompetencji, brak kontaktu ze strony tej firmy,zniszczone przesylki za ktore nie chca brac odpowiedzialnosci,arogancja kurierow i suporta, itd itp duzo by wymieniac. -
~Kkkkk / 2021-03-26 13:19
Najgorszy kurier że wszystkich, nie można się skontaktować w żaden sposób, jedyna możliwość odbioru paczki to cały dzień warować przy domofonie-mamy XXI wiek, można powiadomić chociaż kogoś SMS o próbie dostarczenia paczki, nie polecam ZaletyNie maWadyW/2 -
-
~Iwona / 2021-03-25 18:12
Fajnieb by było gdyby kurierowi chiało się w ogóle przyjechać do docelowego miejsca, ale no przecież po co ma się fatygować jak może sobie zostawić przesyłkę w jakimś punkcie i,, szukaj witru w polu,,
Wypadło by chociaż zadzwonić i poinformować gdzie znajduje się przesyłka, ale czego można się spodziewać...
Nie polecam UPS !!!!ZaletyŻadnych -
~Dominika / 2021-03-24 22:31
Paczka miała dojść wczoraj, nagle został zmieniony dzień dostawy na dziś. Cały dzień siedziałam w domu i przez przypadek zauważyłam informację na mailu, że próba doręczenia nieudana i paczka będzie do odbioru w punkcie, ale niewiadomo kiedy, może jutro. Teraz będę musiała codziennie chodzić do punktu odbioru (który jest czynny aż do godziny 18) i jej szukać. Już szybciej bym sobie pojechała na drugi koniec polski i odebrała ta przesyłkę. Dodatkowo paczka została nadana z firmy sprzedażowej w Krakowie do Krakowa... Dramat! WadyBrak numeru telefonu bezpośrednio do kuriera,
Brak próby kontaktu w celu dostarczenia paczki,
Brak informacji na infolinii -
~Magda / 2021-03-24 19:54
Dostarczenie mojej paczki już 2krotnie zostało przekładane...
Na infolinii na której czekałam na połączenie 20 minut otzymalam informacje ze moja paczka w standardzie może docierać od 3 do 9 dni?!?! Szooooook
Na infolinii panie są bardzo nie mile to kolejny gwozdz
Dodatkowo po kolejnym kontakcie Pani poinformowała mnie ze paczki nie ma kurier ani nie ma jej na magazynie... a na monitorowaniu paczki nadal widnieje ze dostarczenie będzie dzis do 12:30 opinie pisze o 20....ZaletyBrakWadyCała ta firma to jedna wielka wada -
~rafał / 2021-03-24 17:55
masakra paczka sobie nagle zmienia statut na on line, obsługa telefoniczna informuje że standard może być przesuwany do 7 dni to jest jakiś dramat. -
~Karolina / 2021-03-24 16:38
Tragiczna firma. Paczka od tygodni na magazynie w Strykowie i dalej jej nie dostałam. Zapewniano mnie, że do mnie zadzwonią wielokrotnie i dalej tego nie zrobili a ja nie wiem co z moją paczką. ZaletyNie widzę ani jednej zaletyWadyZ każdej strony tej firmy jedno wielkie kłamstwo -
~Kaska / 2021-03-22 18:59
Najgorsza firma kurierska.Zero informacji.Zero kontaktu.Paczek trzeba samemu szukać.Dzis znalazłam swoją paczkę 2 km od mojego miejsca zamieszkania.Kurier zostawił pod innym adresem -
~Roxi / 2021-03-20 14:20
Brak informacji o dostarczeniu! Trzeba sobie paczkę samemu szukać! ZaletyBrakWadySame -
~Magdalena / 2021-03-19 18:09
Po oczekiwaniu cały dzień na przesyłkę, nie dotarła. Wieczorem po całodniowym oczekiwaniu w domu na Pana kuriera, dostałam informację mejlową że będzie następnego dnia i znowu mam czekać cały dzień. Żenada. -
-
~Magda / 2021-03-19 13:24
Jeżeli klient decyduje się na wybór kuriera ,którego zadaniem jest dostarczenie paczki do rąk klienta ew. za jegi zgodą pozostawienie jej pod drzwiami kiedy ten jest obecny to tak właśnie powinno to wyglądać. Niedopuszczalnym jest dzwonienie kuriera i żądanie aby klient zszedł na dół budynku ponieważ covid uniemożliwia im dostarczenie paczki pod drzwi. Jaka zatem jest różnica w kontakcie pomiędzy dostarczeniem paczki pod drzwi domu klienta a całą kamienicą? ZaletySzybkość dostarczeniaWadyBrak chęci do wykonywania swych obowiązków przez kuriera -
~Paulina / 2021-03-19 08:49
Przesyłki międzynarodowe KOSZMAR, Jeśli chodzi o obsługę celną - wieczna obsuwa w terminach odpraw, stosowanie własnych kodów celnych (zawyżonych stawek), pomimo podanych przez nadawcę i odbiorcę na tłumaczeniu innych. Opóźnienia notoryczne w dostawie po odprawie - tydzień czasu na terenie Polski i to po codziennych telefonach i sprawdzaniu na infolinii o co chodzi, skąd opóźnienie.
Obsługa na infolinii żałosna. Nic nie wiedzą, poza tym co w systemie , czyli dokładnie to samo co na stronie www. Nic nie mogą zrobić, poza wpisaniem do systemu, ze klient dzwonił. Proszą o cierpliwość. Po szóstej paczce z tymi samymi problemami w ciągu dwóch miesięcy mam dosyć czekania i cierpliwości.
Z całej mocy NIE POLECAM. Pod tym względem jestem fanką DHLu, odprawa celna przygotowywana już w momencie nadania paczki. Potem formalności w tym samym dniu w dostawie.
Kurierzy dostarczający paczki w obu firmach super ludzie. Ale to nie wszystko, żeby klient był zadowolonyZaletyBRAKWadynieterminowość, brak konkretnych informacji na infolinii, brak wsparcia opiekuna, BRAK opiekuna klienta w ogóle, brak możliwości złożenia reklamacji na obsługę!! -
~Bartosz / 2021-03-18 13:35
Żart... Zamowienie zrealizowane mimo tego kurier zbyt leniwy zeby wykonac polaczenie ani nawet zadzwonic domofonem , powiem wiecej nie stawil sie pod wskazany adres odnotowujac ze nikogo nie bylo w domu co oczywiscie jest totalna bujdą poniewaz osobiscie siedzialem w fotelu ..kpina nieprofesjonalizm plus utrudnienie kontaktu!!!najgorszy przewoznik z jakim mialem do czynienia. ZaletySzeroka gama wadWadySame wady brak zalet -
~kmc / 2021-03-16 12:53
dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...dno...
strona 121 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »