Nigdy więcej jakiejkolwiek przesyłki z UPS Brak mozliwosci skargi na kuriera, kurier z Gdanska Zaspa generalnie ma gdzies dostarczanie przesylek , jako standard wpisuje proba dostarczenia , brak awizo i paczka laduje w punkcie typu sklep itd. Brak opcji za stronie UPS zlozenia reklamacji na obsluge .
Zaletybrak zalet
Wadytotalne olewanie
~Michał / 2021-04-10 16:31
Ocena: 2.33 / 5
Zamówiłem paczkę z USA. Wartość 460 z wysyłką ekspresową. Cło i vat 85. Oplaty dodatkowe ups ( nie wysyłka) 160zl !!!!!!!! Dramat masakra, jak to nazwali pomoc fachowców przy ocleniu buahahahaha
ZaletyBrak
WadyUkryte opłaty manipulacyjne
~annaw / 2021-04-10 07:54
Ocena: 1.00 / 5
Ups to dziadostwo!!! Odsyłam paczka jako zwrot zakupów do uk, podążam według instrukcji sprzedającego do zwrotu. Ups przetrzymuje paczkę na swoim magazynie podobno celnym od ponad 10 i nie wiadomo co się dzieje z paczka. Jest ten sam status od 10 dni: „warehouse skan”
Maile, prośby, telefony groźby nic nie pomagają. Na połączenie z konsultantem czeka się conajmniej 30 minut, Konsultanci niekompetentni pojęcia nie maja co się dzieje tej pożal się Boże firmie.
To jest skandal aby firma globalna, mająca siedzibę w Polsce tak się zachowywała i tak traktowała ludzi! To jest karygodne. oni trzymają moja paczke o dużej wartości a ja nie mogę odzyskać swoich pieniędzy!!!! Nie mam ani paczki ani pieniędzy!!!!
Ups to Dziadostwo, omijać szerokim łukiem tych oszustów!!!!!
Jeżeli nic z tym nie zrobią należy zgłosić te sprawę, ja nie podaruje tym oszustom tego!
ZaletyŻadnych !!!!
WadySame wady!!!!
~b / 2021-04-09 21:26
Ocena: 1.00 / 5
totalna pomyłka ,wpisujom nie pełne adresy i nie raczą weryfkować własnego błędu,wysłany pełny adres z własnej inicjatywy też nie jest pełny.kluczą i kłamią,podają nieistniejące telefony.adres niepełny,ustalamy adres ciekawe z kim brak telefonu do nadawcy i odbiorcy mimo że je posiadają.brak kompetęcji, sumienności a do tego kłamcy.
Zaletybrak
Wadymnustwo
~Artur / 2021-04-09 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma żart. Pomylili się na dokumentach celnych. Gdy zgłosiłem ten błąd i poprosiłem o korektę fv za usługi celne to stwierdzili że czas oczekiwania to 40 dni :D Chyba najgorsza firma kurierska na świecie. Pracownicy nie znają żadnych zasad panujących w firmie i nie potrafią pomóc tylko odsyłają do innych działów. Nie polecam. Lepiej już wysłać paczkę Pocztą Polską...
Zaletybrak
Wadypracownicy, obsługa klienta, brak terminowości, słabe zarządzanie
~Luck / 2021-04-09 02:28
Ocena: 1.67 / 5
Termin dostawy opóźniony ponad 48h na odcinku 200km, opłata ekspresu jest nic nie warta, paczka miała być do 24 od nadania a była po kilku dniach :P
WadyOpóźnienia
~Jan / 2021-04-08 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie spotkałem się nigdy z tak słabą obsługą, nierzetelnością i brakiem kompetencji. Mam nadzieję że ONI nie zajmują się dystrybucją szczepionek. Po co mi piszą że przyjadą jak tego nie robią. To jest po prostu chore. Szybciej to można paczkę dostać od Mikołaja w innym dniu niż 6.12
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Laura / 2021-04-08 13:23
Ocena: 2.33 / 5
UPS to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Z żadną, a korzystam z usług firm kurierskich notorycznie, nie było do tej pory problemów. Nie dość, że nie można się w ogóle skontaktować z firmą kurierską w sprawie zmiany adresu do wysyłki, co jest dla mnie czymś absolutnie niezrozumiałym... Trzeba z tego powodu czekać na weryfikacje adresu zamieszkania z kodem pin, który przyjdzie na podany adres w formie listu od 5-7 dni roboczych, chociaż paczka ma być na następny dzień i ci się człowieku spieszy???? natomiast z pozostawieniem paczki sąsiadowi po drugiej stronie ulicy nie ma najmniejszego problemu. Majstersztyk debilizmu. Skoro dostarczenie paczki nie powiodło się, zamówiłam paczkę po raz drugi. Niestety sklep oferuje przewozy tylko UPS, ale tym razem, z prawidłowym adresem przecież nie mogło się nie udać, pomyślałam. No i nadszedł dzień dostawy. Czekam w domu z włączonym telefonem i dostaje informacje e-mail, że paczka jest w punkcie odbioru, a przecież jestem i czekam w mieszkaniu. Nikt nie raczył nawet do mnie zadzwonić. Będę omijać UPS szerokim łukiem.
~Ramzes / 2021-04-07 20:20
Ocena: 1.00 / 5
UPS gubi przesyłki.
UPS nie przeprasza.
UPS nie zwraca kosztów przesyłki pomimo składania reklamacji i upływie prawie 3 miesięcy od daty felernej wysyłki.
fatalna obsługa, brak kontaktu i od razu odznaczona informacja o wyprowadzeniu się klienta
~Ala / 2021-04-04 04:29
Ocena: 1.00 / 5
Trustpilot UK tam jest duzo poszkodowanych przez UPS. Strona 23 porady prawnika . Nie korzystać z aplikacji reklamacji UPS. niekorzystna dla poszkodowanych. Pisemnie powiadamiać i składać pozwy. Na tych stronach Trustpilota informacja o grupie na Fecbook odnośnie pozwu zbiorowego w UK. infolinia w Polsce każe dzwonić do Anglii a to pracownicy w Polsce obsługują infolinię dla Anglików.
Zaletybrak
WadyOszustwo
~alcarski / 2021-04-03 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka z UK nr 1Z7683V96830682043
Przesyłka z UK, za którą zapłaciłem ok. 7100PLN, od 20.02. w Dobra Stryków. Codziennie info "import skan i Twoja paczka jest opóźniona wskutek zakłóceń związanych z Brexitem. Plany dostarczenia zostaną zmodyfikowane jak najszybciej". Jak najszybciej minęło już 41 dni leżakowania i brak reakcji. To jest granda. Przetrzymują moją własność.
ZaletyBrak
WadyBrak zalet.
~ala / 2021-04-03 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wysłana do Anglii 15 lutego.3.04.2021 paczka nie dostarczona. Firma UPS przyjmowała paczki a wysyłki do Anglii ruszyły w tej firmie dopiero 10 marca. Planowana data dostawy 30.03 2021. W nocy przed tą datą zmieniono komunikat, że paczka w magazynie. 31.03.2021 monitoring - paczka w magazynie czeka na dalsze instrukcje. Od tego momentu żadnych nowych wpisów. Telefony na infolinie to farsa. Dwie pracownice podały inne informacje. Jedna, że paczka jest w sortowni, druga agencji celnej. Nikt w niczym nie pomoże . Nie wiadomo gdzie jest paczka . Warunki odzyskania jakiś pieniędzy za paczkę i czas stracony, nerwy , nie pokryje strat. Niekorzystne warunki umowy dla klienta. Korzystanie ze stron internetowych UPS wymusza podpisanie umowy, która ma zapisy na niekorzyść klienta . Możesz wysłać paczkę , ponieść stratę i UPS ściągnie jeszcze należności wynikające z umowy.
Zaletynie ma
WadyFałszowanie monitorowania paczki. Brak kontakt z firmą. Nic nie załatwisz. Podawanie fałszywych informacji na infolinii. Niekorzystne zapisy regulaminowe i umowy dla klienta. System wymusza akceptacje , przy logowaniu do róznych funkcji na stronie UPS.
~Grzegorz / 2021-04-02 19:39
Ocena: 1.00 / 5
OMIJAĆ TĄ FIRME Z DALEKA!!!!!!!!
UPS oddział Legnica Chojnów porażka!!! paczka wysłana 30.03.21 do Holandii- Rotterdam miała dotrzeć do 01.04 oczywiście nie dotarła po naszej interwencji 2.04 okazało się że paczka jest nadal w Polsce w miejscowości Dobra Strykow. 7 konsultantów 7 wersji każda inna!!!! NIKT NAM NIE CHCIAŁ POMÓC TOTALNE OLANIE KLIENTA! paczka świąteczna miała dotrzeć na święta!!! wartość bezcenna bo z domu dla syna zależało nam na tym bardzo!!! zero empatii zero zrozumienia zero profesjonalizmu nigdy więcej!! sprawą zajmie się prawnik ponieważ paczka była z góry opłacona za wysyłkę...OSTRZEGAM przed tą firmą!
Zaletyżadne
Wadywszystko
~Marek / 2021-04-01 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiacie jakieś badziewie za 100 zł w sklepie spoza UE, należne opłaty celne wynoszą 61 zł. Jak myślicie, ile wynosi sama prowizja od pobrania tych opłat prze firmę kurierską UPS - i nie chodzi o koszty transportu a jedynie o samą prowizję od opłat celnych. Nie do wiary: 83 zł. Wybierajcie Pocztę Polską lub ich kuriera, tam prowizja wynosi kika złotych dla porównania
Zaletybrak
Wadybrak zalet
~Aru / 2021-04-01 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Ups najgorsza firma działająca w Polsce żeby otrzymać od nich przesyłkę trzeba wziąć 9 dni wolnego .Osoby pracujące na infolinii nie mają pojęcia o niczym recytują regułkę wyuczoną na pamięć która nie ma związku ze sprawą .Wprowadzają ludzi w błąd i ciężko jest cokolwiek wyegzekwować odnoszę wrażenie ze osoby które zarządzają firmę nie bardzo mają pojęcie co dzieje się w ich firmie
ZaletyBrak
WadyJedna brak im zalet
~Nadawca / 2021-04-01 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Trzy razy po umówieniu się na odbiór paczki kurier nie pojawił się. To chyba jakieś żarty!
ZaletyBrak
WadyCała firma
~Artur / 2021-03-31 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierka z jaką miałem do czynienia. Przesyłki z poza UE z wnioskiem o tranzyt do innego urzędu celnego są przetrzymywane po 3-4 tygodnie bez jakiejkolwiek podstawy. Po otrzymaniu wniosku T1,mają 3 dni na tranzyt, przesyłki wiszą po 3 tygodnie. Totalne DNO szkoda strzępić język.
ZaletyBrak
WadyOpieszałość brak jakichkolwiek procedur
~Dunia / 2021-03-31 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, od dwóch tygodniu próbuje nadać paczkę, dziwnie na infolinię konsultanci zapewniają, że zlecenie przyjete zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby próba odbioru była dzień wcześniej jakoś jestem w domu i nikogo nie bylo, dzisiaj łaskawy telefon że oni nie mają żadnego zlecenia a wczoraj kurier byl i nikogo nie zastał chociaż cały czas jestem w domu reklamacji nie przyjmą bonie mam numeru zlecenie aktorzy nie został podany ani ustnie ani przez SMS ani przez email. Unikać!!!
~dzasta / 2021-03-31 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, paczka odesłana do nadawcy, zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby pruba nadania, której nie było, reklamacji nie da się złożyć bo wywala błąd, po telefonie na infolinię dostałam maila do złożenia reklamacji, na którego nikt od 2 tygodni nie odpisał. Unikać!!!