Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2021-04-09 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żart. Pomylili się na dokumentach celnych. Gdy zgłosiłem ten błąd i poprosiłem o korektę fv za usługi celne to stwierdzili że czas oczekiwania to 40 dni :D Chyba najgorsza firma kurierska na świecie. Pracownicy nie znają żadnych zasad panujących w firmie i nie potrafią pomóc tylko odsyłają do innych działów. Nie polecam. Lepiej już wysłać paczkę Pocztą Polską...
    Zaletybrak
    Wadypracownicy, obsługa klienta, brak terminowości, słabe zarządzanie
  • ~Luck / 2021-04-09 02:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Termin dostawy opóźniony ponad 48h na odcinku 200km, opłata ekspresu jest nic nie warta, paczka miała być do 24 od nadania a była po kilku dniach :P
    WadyOpóźnienia
  • ~Jan / 2021-04-08 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałem się nigdy z tak słabą obsługą, nierzetelnością i brakiem kompetencji. Mam nadzieję że ONI nie zajmują się dystrybucją szczepionek. Po co mi piszą że przyjadą jak tego nie robią. To jest po prostu chore. Szybciej to można paczkę dostać od Mikołaja w innym dniu niż 6.12
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Laura / 2021-04-08 13:23
    Ocena: 2.33 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Z żadną, a korzystam z usług firm kurierskich notorycznie, nie było do tej pory problemów. Nie dość, że nie można się w ogóle skontaktować z firmą kurierską w sprawie zmiany adresu do wysyłki, co jest dla mnie czymś absolutnie niezrozumiałym... Trzeba z tego powodu czekać na weryfikacje adresu zamieszkania z kodem pin, który przyjdzie na podany adres w formie listu od 5-7 dni roboczych, chociaż paczka ma być na następny dzień i ci się człowieku spieszy???? natomiast z pozostawieniem paczki sąsiadowi po drugiej stronie ulicy nie ma najmniejszego problemu. Majstersztyk debilizmu. Skoro dostarczenie paczki nie powiodło się, zamówiłam paczkę po raz drugi. Niestety sklep oferuje przewozy tylko UPS, ale tym razem, z prawidłowym adresem przecież nie mogło się nie udać, pomyślałam. No i nadszedł dzień dostawy. Czekam w domu z włączonym telefonem i dostaje informacje e-mail, że paczka jest w punkcie odbioru, a przecież jestem i czekam w mieszkaniu. Nikt nie raczył nawet do mnie zadzwonić. Będę omijać UPS szerokim łukiem.
  • ~Ramzes / 2021-04-07 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS gubi przesyłki.

    UPS nie przeprasza.

    UPS nie zwraca kosztów przesyłki pomimo składania reklamacji i upływie prawie 3 miesięcy od daty felernej wysyłki.
  • ~jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa / 2021-04-07 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, brak kontaktu i od razu odznaczona informacja o wyprowadzeniu się klienta
  • ~Ala / 2021-04-04 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Trustpilot UK tam jest duzo poszkodowanych przez UPS. Strona 23 porady prawnika . Nie korzystać z aplikacji reklamacji UPS. niekorzystna dla poszkodowanych. Pisemnie powiadamiać i składać pozwy. Na tych stronach Trustpilota informacja o grupie na Fecbook odnośnie pozwu zbiorowego w UK. infolinia w Polsce każe dzwonić do Anglii a to pracownicy w Polsce obsługują infolinię dla Anglików.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo
  • ~alcarski / 2021-04-03 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z UK nr 1Z7683V96830682043
    Przesyłka z UK, za którą zapłaciłem ok. 7100PLN, od 20.02. w Dobra Stryków. Codziennie info "import skan i Twoja paczka jest opóźniona wskutek zakłóceń związanych z Brexitem. Plany dostarczenia zostaną zmodyfikowane jak najszybciej". Jak najszybciej minęło już 41 dni leżakowania i brak reakcji. To jest granda. Przetrzymują moją własność.

    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet.
  • ~ala / 2021-04-03 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana do Anglii 15 lutego.3.04.2021 paczka nie dostarczona. Firma UPS przyjmowała paczki a wysyłki do Anglii ruszyły w tej firmie dopiero 10 marca. Planowana data dostawy 30.03 2021. W nocy przed tą datą zmieniono komunikat, że paczka w magazynie. 31.03.2021 monitoring - paczka w magazynie czeka na dalsze instrukcje. Od tego momentu żadnych nowych wpisów. Telefony na infolinie to farsa. Dwie pracownice podały inne informacje. Jedna, że paczka jest w sortowni, druga agencji celnej. Nikt w niczym nie pomoże . Nie wiadomo gdzie jest paczka . Warunki odzyskania jakiś pieniędzy za paczkę i czas stracony, nerwy , nie pokryje strat. Niekorzystne warunki umowy dla klienta. Korzystanie ze stron internetowych UPS wymusza podpisanie umowy, która ma zapisy na niekorzyść klienta . Możesz wysłać paczkę , ponieść stratę i UPS ściągnie jeszcze należności wynikające z umowy.
    Zaletynie ma
    WadyFałszowanie monitorowania paczki. Brak kontakt z firmą. Nic nie załatwisz. Podawanie fałszywych informacji na infolinii. Niekorzystne zapisy regulaminowe i umowy dla klienta. System wymusza akceptacje , przy logowaniu do róznych funkcji na stronie UPS.
  • ~Grzegorz / 2021-04-02 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ TĄ FIRME Z DALEKA!!!!!!!!
    UPS oddział Legnica Chojnów porażka!!! paczka wysłana 30.03.21 do Holandii- Rotterdam miała dotrzeć do 01.04 oczywiście nie dotarła po naszej interwencji 2.04 okazało się że paczka jest nadal w Polsce w miejscowości Dobra Strykow. 7 konsultantów 7 wersji każda inna!!!! NIKT NAM NIE CHCIAŁ POMÓC TOTALNE OLANIE KLIENTA! paczka świąteczna miała dotrzeć na święta!!! wartość bezcenna bo z domu dla syna zależało nam na tym bardzo!!! zero empatii zero zrozumienia zero profesjonalizmu nigdy więcej!! sprawą zajmie się prawnik ponieważ paczka była z góry opłacona za wysyłkę...OSTRZEGAM przed tą firmą!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Marek / 2021-04-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiacie jakieś badziewie za 100 zł w sklepie spoza UE, należne opłaty celne wynoszą 61 zł. Jak myślicie, ile wynosi sama prowizja od pobrania tych opłat prze firmę kurierską UPS - i nie chodzi o koszty transportu a jedynie o samą prowizję od opłat celnych. Nie do wiary: 83 zł. Wybierajcie Pocztę Polską lub ich kuriera, tam prowizja wynosi kika złotych dla porównania
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
  • ~Aru / 2021-04-01 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups najgorsza firma działająca w Polsce żeby otrzymać od nich przesyłkę trzeba wziąć 9 dni wolnego .Osoby pracujące na infolinii nie mają pojęcia o niczym recytują regułkę wyuczoną na pamięć która nie ma związku ze sprawą .Wprowadzają ludzi w błąd i ciężko jest cokolwiek wyegzekwować odnoszę wrażenie ze osoby które zarządzają firmę nie bardzo mają pojęcie co dzieje się w ich firmie
    ZaletyBrak
    WadyJedna brak im zalet
  • ~Nadawca / 2021-04-01 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy po umówieniu się na odbiór paczki kurier nie pojawił się. To chyba jakieś żarty!
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Artur / 2021-03-31 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierka z jaką miałem do czynienia. Przesyłki z poza UE z wnioskiem o tranzyt do innego urzędu celnego są przetrzymywane po 3-4 tygodnie bez jakiejkolwiek podstawy. Po otrzymaniu wniosku T1,mają 3 dni na tranzyt, przesyłki wiszą po 3 tygodnie. Totalne DNO szkoda strzępić język.
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość brak jakichkolwiek procedur
  • ~Dunia / 2021-03-31 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, od dwóch tygodniu próbuje nadać paczkę, dziwnie na infolinię konsultanci zapewniają, że zlecenie przyjete zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby próba odbioru była dzień wcześniej jakoś jestem w domu i nikogo nie bylo, dzisiaj łaskawy telefon że oni nie mają żadnego zlecenia a wczoraj kurier byl i nikogo nie zastał chociaż cały czas jestem w domu reklamacji nie przyjmą bonie mam numeru zlecenie aktorzy nie został podany ani ustnie ani przez SMS ani przez email. Unikać!!!
  • ~dzasta / 2021-03-31 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, paczka odesłana do nadawcy, zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby pruba nadania, której nie było, reklamacji nie da się złożyć bo wywala błąd, po telefonie na infolinię dostałam maila do złożenia reklamacji, na którego nikt od 2 tygodni nie odpisał. Unikać!!!
    ZaletyBrak!!
    WadyJ.W
  • ~olek / 2021-03-31 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka importowa 1Z62275V0444661068 zakończyła odprawę 22 marca. UPS dostało komunikat celny ZC299 tego samego dnia zwalniający przesyłkę. Przez kilkanaście następnych dni nadal trzymają paczkę twierdząc że UC jej nie zwolnił mimo że UC potwierdził im zwolnienie pisemnie. Do tego błędy w odprawie importowej. Bałagan to delikatne określenie.
  • ~Ciri / 2021-03-30 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów, kurier nie zadzwonił, po sprawdzeniu statusu przesyłki oczywiście status doręczona. Przesyłka opłacona, więc klasycznie kurier miał głęboko w d... poważaniu co się stanie z przesyłką, mimo, że jej wartość była większa niż pewnie miesięczna pensja owego kuriera. Dodzwonić się do kogokolwiek z tej firmy graniczy z cudem. Człowiek odbija się tylko z jakimś botem, który został przygotowany chyba przez dziecko na informatyce w ramach pracy domowej. Podsumować to można jednym zdaniem - dno i trzy metry mułu.
    ZaletyBRAK !
    WadyNie da się skontaktować z człowiekiem tam pracującym, kurier nie dzwoni, nie informuje co się dzieje z przesyłką, brak słów.
  • ~ala / 2021-03-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie powinien już być prokurator i służby zabezpieczyć komputery. Podrabiają dokumenty. Infolinia to fikcja. Pracownicy siedza w domach i nic wam nie odpowiedzą na temat waszej przesyłki. Mają wyznaczony czas obsługi dla dzwoniących. Wszyscy słyszą urząd celny. Na pytanie o adres i kontakt odpowiedz nie wiem, lub Londyn . Ups ma przecież swoich pracowników do odprawy. Monitorowanie paczek jest fałszowane. Wysłałam paczkę prywatną, z prezentami dla małych dzieci. Czekają już 1.5 miesiąca w Anglii. Paczka prywatna idzie na odprawie celnej zbiorczej a oni na info podają czas 2 tygodnie. Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie gdzie jest paczka i kiedy dostarczą. Zasłaniają się Brexitem a sami na stronach podają, ze opóżnienie może wynieść 10 dni przy problemach z dokumentami. Zwolnili się z odpowiedzialności finansowej za dostarczenie paczki powołują się na covid. Straciłam pieniądze, czas i jeszcze człowieka denerwuje fakt, że oszust ma się dobrze i czuje się bezkarny. Stres, nerwy i bezsilność. Czujesz się tak jak ktoś by ci pluł w twarz.
    ZaletyBrak
    WadyPodrabianie dokumentów, infolinia to fikcja, praktycznie niema kontaktu z firmą,
  • ~TOMEK / 2021-03-27 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana do Liverpool 12.02 do tej pory nie dotarła.podobno gdzieś jest w/g monitoringu w anglii.brak kontaktu.sprzeczne informacje i pyjaśnienia.firma nic nie robi.jeśli chcecie ponieść straty i dostać nerwicy korzystajcie z UPS
    ZaletyBRAK
    WadyKOMPLETNE DNO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981