strona 119 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »
-
~Kinga / 2021-04-20 20:33
UPS...do trzech razy sztuka... tak i było tym razem.
Po przykrych doświadczeniach MOICH i MOICH ZNAJOMYCH:
- paczki nigdy nie trafią pod wskazany adres- możesz co najwyżej szukać w najbliższych punktach UPS, bo nikt nie zapuka do twoich drzwi, nie poinformuje o przekierowaniu paczki, ani nie zapyta o twoje zdanie
- jeśli już ktoś wybierze się do Ciebie to zostawi awizo (w ekstremalnych przypadkach lądowało nawet w kałuży)
- zawsze po czasie
Dramat. Nie dam za to nawet złotówki. -
-
~ala / 2021-04-20 17:54
Po 65 dniach przesyłka z Polski doszła do adresata w Anglii. 3 tygodnie szarpania z UPS w Polsce i Anglii. Śledzenie nieczytelnych stron monitorowania Polskich i Angielskich. Strony niespójne, zawierają inne informacje. Monitorowanie fałszowane dlatego trzeba zapisywać strony by móc udowodnić swoje racje. Dopiero po napisaniu na helpups@ coś drgnęło/ pismo przed procesowe/. Torpedowanie swoimi odpowiedziami, aż do wyczerpania strony "bota.
1 dzień przed dostawą status paczki zmieniał się 3 razy. Sprzeczne informacje. Biuro obsługi klienta też wprowadzało w błąd. Prośby o podanie daty i numeru kontaktowego do miejsca gdzie znajduje się paczka bez odpowiedzi. Kurier wiózł paczkę a informacja na stronie monitorowania , że paczka jest jeszcze w puncie wydania. Informacja była tak niejasna, że nie wiadomo czy kurier dostarczy paczkę, czy zostawią w punkcie odbioru.ZaletybrakWadyStrony monitorowania Polska, Angielska i UPS InfoNotice niespójne. Biuro obsługi klienta daje odpowiedzi niezgodne z stanem rzeczywistym przesyłki. Brak powiadomienia ,że kurier jedzie z paczką . Brak kontaktu z kurierem. Nie podają numerów do urzędu celnego, a cały czas twierdzą, że paczka tam jest. Monitorowanie ma wpisy opóznione o 5-6 godzin. -
~bog69 / 2021-04-20 15:04
firma ups to porażka. brok kontaktu z kimkolwiek. paczka przyszla 07,04 zaraz zrobilem odprawe celna oplacilem i cisza. 2 tygodnie jeszcze paczki nie ma. szybciej z chin przyszla. odradzam przewoznika. ZaletybrakWadypraktycznie wszystko -
~Agnieszka / 2021-04-20 14:22
Dzień dobry! Dziś zrewidowałam wszystkie swoje wcześniejsze nie zawsze pozytywne opinie o innych przewoźnikach. Straciłam połowę dnia w oczekiwaniu na kuriera ( otrzymałam przedział czasowy, bez możliwości skontaktowania się z nim). Po czym zniecierpliwiona dowiedziałam się na podstawie linku śledzenia, że przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie (znacznie oddalonym, inna dzielnica Łodzi) , ponieważ nie zastano adresata. Zadzwoniłam do punktu odbioru, by odesłano zatem przesyłkę do nadawcy, kolejna strata czasu, automat, zadający standardowe pytania, dotyczące usług. Nie jestem w stanie skontaktować się z nikim, chociaż to ja opłaciłam usługę. DPD zawsze podaje nr. tel. kuriera i ponawia próby doręczenia , DHL daje nieskończone możliwości zarządzania przesyłką, odbioru w setkach punktów. Ostrzegam Państwa ( usługa była droższa niż inne i błędnie założyłam, że firma jest niezawodna). Żenada. ZaletyZalet brakWadyBrak kontaktu z kimkolwiek z firmy. Po kilku godzinach oczekiwania w domu dowiaduję się, że moja przesyłka jest w jakimś sklepie zielarskim w innej dzielnicy Łodzi. -
~Cezary / 2021-04-19 15:37
Kuriera nie było nawet pod domem ale powiadomienie o tym, że mnie nie ma w domu dostałem już o godzinie 10. Choć w domu byłem. Do przekierowania paczki potrzebne jest awizo, oczywiście takiego nie dostałem bo przecież kurier nawet nie podjechał. Koniec końców, rozmowa z automatem na infolinii, później rozmowa z obsługa klienta i tak udało się przekierować paczkę do odbioru osobistego w ich punkcie, który oddalony jest o 7km od miejsca zamieszkania. Czy się uda odebrać paczkę, tego nikt nie wie. -
~mia2012 / 2021-04-19 13:47
Od 1,5 miesiąca czekam na paczkę, brak reakcji ze strony przewoźnika, podawane są sprzeczne informację, od połowy marca paczka jest w U.K. dostaję informację, że jest na cle, - ile można clić wyprawkę dla noworodka? ZaletybrakWadywysokie koszty przesyłki, praktycznie niemożliwy kontakt z firmą, nie polecam przewoźnika -
~Marek / 2021-04-17 00:27
Tragedia. Paczka nie doręczona, zero kontaktu, najsłabszy kurier. Dno ZaletyZero -
~Wpp / 2021-04-15 10:44
Praktycznie zerową informacja na stronie internetowej, połączenie z konsultantem ciężkie mimo to nie daje żadnych dodatkowych informacji. -
-
~zz / 2021-04-15 08:52
kolejny raz moja paczka nie przyszła. Muszę się teraz męczyć z infolinią! najgorsza firma kurierska jaka znam! nie ma -
~kiet / 2021-04-14 18:07
Zwykle kupując w intrenecie, unikam firm gdy wysyłają przez UPC. Teraz zapomniałem i jak wielokrotnie wcześniej sam musiałem iść do punktu odbioru.
Kilka lat temu zerwałem umowę z UPC ze względu na niesolidność. Jak widać nic nie zmieniło się. Odradzam !!! -
~Kacper / 2021-04-14 14:31
Kurier jak zwykle uruchomił tryb wieczne awizo, pani na infolinii bezradna. Dno -
~pomyłka.. / 2021-04-14 13:04
mam takie pytanie ma ktoś jakiś kontakt żeby się skontaktować z ups ? bo zjadłem literkę w adresie dostawy w sensie nr. domu kod pocztowy wszystko gra ale nie wiem czy oni mi to doręczą mają mój numer zamiast zadzwonić zapytać poinformować że jest jakiś błąd to 5 dni bez jakiejkolwiek inicjatywy miał ktoś tak kiedyś ?? -
~Aroniaa / 2021-04-14 12:05
Paczka wysłana 02.04 na terenie Polski. Dziś jest 14.04 a paczka nadal nie dotarła. Dodzwonienie się do biura obsługi graniczy z cudem. Na stronie śledzenia paczki jest napisane że ZOSTAŁA DORĘCZONA. Po kilkunastu próbach skontaktowania się z biurem, dowiedziałam się że doręczenie paczki miało dwa podejścia! Jestem w domy 24/7. Kurier upiera się że wydzwaniał dzwonkiem do drzwi i na numer telefonu. Absurd, nie polecam ! ZaletyA są jakiekolwiek zalety ?WadyNie chce mi się wymieniać -
~Ewa / 2021-04-13 13:50
Wczoraj dostałam paczkę o czasie, kurier zadzwonił i poinformował że przywiezie paczkę. Bardzo sympatyczny i kulturalny :)
Polecam :)
Powinien taki kurier dostać premie za pracę i postawę :)ZaletyDzwonienie do klienta z informacją o której będzie. Kultura osobista na wysokim poziomie :) Paczka cała, nawet Pan wniósł do domuWadyBrak -
~JaA / 2021-04-13 12:01
Pan kurier nie zadzwonił do mnie (miał nr) ani nie pofatygował się, by zadzwonić domofonem - od razu dostarczył przesyłkę do punktu odbioru UPS. Nie polecam. Zaletydata dostawy zgodna z podanąWadymiejsce dostarczenia przesyłki, brak kontaktu ze strony kuriera, niepodjęta próba doręczenia pod podany adres -
~Er / 2021-04-12 15:13
Przesyłka z Holandii nie może dotrzeć do Polski. Firma swoje opóźnienie tłumaczy rzekomo nieoprawnym adresem zamieszkania (jednak w trakcie dodatkowej rozmowy z konsultantem na infolinii nie zostały wykryte żadne błędy..) -
-
~Małgorzata / 2021-04-12 14:22
Tragedia,tragedia i jeszcze raz tragedia. Paczka do UK nadana 4 03 21 jeszcze nie dotarła. Od 9 03 jest w Anglii a od 24 03 jak wynika ze sladzenia przesyłki,leży w magazynie. W jakim celu nie wiadomo Co jakiś czas coś się z nią dzieje ale co też nie wiadomo. Były już trzy informacje że będzie kurier
-
~Grey / 2021-04-12 14:10
Dramat. Paczka z Polski do UK- MIESIAC. Serio? Zart nie firma kurierska ZaletyZeroWadyWszystko -
~Marcin / 2021-04-12 09:31
Tragedia, przesyłki międzynarodowe stoją w Warszawie po 2 tygodnie .... reklamacje wszystkie są odrzucane. ZaletybrakWadyWszystko co przychodzi do głowy -
~ewa / 2021-04-11 19:34
Totalna pomylka wysłałam paczkę do Angli 25 02 2021 dziś jest 12 04 2021 jeszcze nie dotarła ,w angli w magazynie jest od 9 03 2021. Zaletyzalet 0Wadysame wady
strona 119 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »