Jestem cholernie zawiedziona. Ta firma to kompletne dno. Nigdy więcej nic z nimi nie będę miała do czynienia.
Zamierzam wyrwać od nich wszystko co możliwe za opóźnienie. Innym też radzę o to walczyć. Może jak ludzie nie będą im odpuszczać finansowo, trochę się ogarną.
Wysyłałam paczkę z Wielkiej Brytanii. Przy wysyłce 16/04 obiecali dostarczyć paczkę na 21/04.
Nie dość że system wprowadza w błąd co do daty dostarczenia wskazując ją na 23/04, a Odbiorca siedzi w mieszkaniu czekając na kuriera który się nie pojawia oczywiście, to Panienka z infolinii przy próbie wyjaśnienia sytuacji opowiada pierdoly ze paczka nadal jest w UK. Jednocześnie inny Pan z UPS w tym samym czasie przesyła maila z info ze paczka jest przygotowana do agencji celnej w Strykowie. Jakby tego było mało dokładnie kilka minut później inna Pani przysyła maila informując że nie mogą dostarczyć przesyłki bo Nadawca jest nieznany.
Każdy pisze tam i gada co mu ślina na język przyniesie i co głupszego mu do głowy wpadnie. Cholerne dno.
ZaletyBrak
~Higgs_001 / 2021-04-27 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Zero informacji odnośnie przesyłki. Aby dowiedzieć się czegokolwiek, byłem zmuszony założyć konto na stronie UPS i bawieniem się z weryfikacjami. Jak się okazało, kurier zamiast dostarczyć przesyłkę do domu, to zaniósł ją na drugi koniec miasta do punktu odbioru, gdzie sam musiałem ją sobie odebrać. Gdyby nie założenie tego konta, opłacona paczka by przepadła.
~Paczka z Chin / 2021-04-26 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Oczekuję na kontakt z agencją celna. Codzienne telefony na infolinię, kontakt na heplups@ nic nie dają, wiadomość z prośbą do agenta celnego tez nic... Nie polecam tej firmy przewozowej.
02.04.2021
13:50 Wysłano z Chin
07.04.2021
5:39 Firma UPS przygotowuje paczkę do odprawy celnej. Powiadomimy Cię, jeśli będą potrzebne dodatkowe informacje.
i do dziś - cisza!!!! 26.04.2021
ZaletyBrak- omijać tego kuriera
WadyInfolinia - niekompetentny osoby
helpups @ - nie odpowiadają na email
Pracowniki Obsługi Agencji Celnej -nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na e-maile
~Karol / 2021-04-26 05:12
Ocena: 5.00 / 5
Paczki zawsze na czas.Dobry kontakt z kurierem. Zero problemów.
ZaletyKrótki czas doręczenia
WadyBrak
~Toperz38 / 2021-04-25 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałem dwie paczki przez UPS. Żadna niedotarła. Brak odbioru przez zamawiającego. Tak naprawdę nikt niepofatyhował się abyją dostarczyć. Po co piszą że bedą o umówionej godzinie. Tylko tracą mój czas.
ZaletyBrak
WadyNiedostarczają paczek.
~Monika / 2021-04-23 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Mimo że byłam w domu kurier nie dostarczył przesyłki nawet nie spróbował się skontaktować...
ZaletyBrak
WadyDostawa
~Wojtek / 2021-04-23 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiam duża ilość przesyłek i tylko z UPS za każdym razem, dosłownie, za każdym razem jest jakiś problem z doręczeniem. Nie dość, że nie idzie się do nikogo do dzwonić, po straceniu 20 min na dyktowanie numerka przesyłki automatowi, w końcu udaje się połączyć z konsultantem, który w 80% nie jest w stanie Ci pomóc. Kurier w ogóle nie próbuje się skontaktować z odbiorcą, żeby dostać numer do kuriera to musi się jakiś cud stać. Ta firma to jakaś kpina...
ZaletyBrak
WadyObecność tej firmy na rynku
~Małgorzata / 2021-04-23 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Udało się . Po 51 daniach podróży paczka dotarła do adresata w UK. Już myślałam że nie ma szansy aby wyrobili się w tym miesiącu.Wlasciwie nie wiadomo co było przyczyną . Najważniejsze że jest. Pozdrawiam wszystkich oczekujących i życzę cierpliwości bo bardzo potrzebna
~Mac / 2021-04-23 08:14
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Przesyła z UK dotarła do Polski w 3 dni, 1 kwietnia. 7 kwietnia opłaciłęm cło. Od tego czasu status "opóźnienie" czas doręczenia "nieznany". Cyrk jakiś!!! Unikajcie.
~Bud / 2021-04-22 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Czy zaczniecie dostarczać paczki do adresatów czy dalej macie klientów w dupie i x oszczędności (zakładam paliwa i czasu aby odebrać przesyłki) będziecie dalej zostawiać je w Access Point bez próby doręczenia???
Miasto Dąbrowa Górnicza
Oszuści i nieroby
WadyBrak próby doręczenia
~Olek / 2021-04-22 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Powiadomienie że paczka zostanie doręczona w czwartek pomiędzy 10:15 a 14:15, człowiek specjalnie czeka w domu nic nie planuje a o 17 przychodzi nowa informacja że paczka będzie w piątek ... dzień zmarnowany, mam nadzieję więcej nie trafić na przesyłkę z tej firmy, sam na pewno nic nią w życiu nie wyślę
~Gonia / 2021-04-22 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nigdy więcej . Mają klienta za nic . Zdecydowanie nie polecam. Takie firmy nie powinny istnieć.
ZaletyZero
WadyTylko wady
~Małgorzata / 2021-04-21 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie kontaktuje się nie dostarcza przesyłki na adres.Zostawia ja w punkcie opisanym niejasnym adresem w mailu.Nie daje smsa z kodem do odbioru paczki. Zero kontaktu z konsultantem.Zdecydowanie nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu i wywiązania się z umowy
~Monia / 2021-04-21 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Mają klienta za nic. Piszą ze paczka będzie dostarczona tego dnia o tej godzinie po czym następna informacja że następnego dnia. Dobrze ze jest za pobraniem przynajmniej nic nie tracę.
Obsługa beznadziejna brak telefonu do kuriera .
Wadybrak kontaktu telefonicznego nierzetelne informacje
~Mateusz / 2021-04-21 18:32
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza firma! Paczki zawsze na czas ;) Bardzo dobry kontakt z kurierem. Zero problemow z odbiorami i z trackingiem.
ZaletyPaczki zawsze na czas, dobry kontakt z kurierem
WadyBrak
~Mariusz / 2021-04-20 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Ale się wjebałem myślałem że poszta polska ma kiepsko jeśli chodzi o urząd celny ale z nimi bajkowo przeszedłem cło i odbiór w porównaniu do urzędu UPS ci bandyci kontrolują mi paczkę zagraniczną od 31.03.2021 do dziś dzień czyli 20.04.2021 jak długo zamierzają trzymać na magazynie moją paczkę? Miesiąc, dwa, albo pół roku? To jest jawne złodziejstwo. Co radzicie? Policja? Wnieść pozew do sądu?
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie są możliwe nie ma mocy z nimi kontaktu porażka
~Kinga / 2021-04-20 20:33
Ocena: 1.00 / 5
UPS...do trzech razy sztuka... tak i było tym razem.
Po przykrych doświadczeniach MOICH i MOICH ZNAJOMYCH:
- paczki nigdy nie trafią pod wskazany adres- możesz co najwyżej szukać w najbliższych punktach UPS, bo nikt nie zapuka do twoich drzwi, nie poinformuje o przekierowaniu paczki, ani nie zapyta o twoje zdanie
- jeśli już ktoś wybierze się do Ciebie to zostawi awizo (w ekstremalnych przypadkach lądowało nawet w kałuży)
- zawsze po czasie
Dramat. Nie dam za to nawet złotówki.
~ala / 2021-04-20 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Po 65 dniach przesyłka z Polski doszła do adresata w Anglii. 3 tygodnie szarpania z UPS w Polsce i Anglii. Śledzenie nieczytelnych stron monitorowania Polskich i Angielskich. Strony niespójne, zawierają inne informacje. Monitorowanie fałszowane dlatego trzeba zapisywać strony by móc udowodnić swoje racje. Dopiero po napisaniu na helpups@ coś drgnęło/ pismo przed procesowe/. Torpedowanie swoimi odpowiedziami, aż do wyczerpania strony "bota.
1 dzień przed dostawą status paczki zmieniał się 3 razy. Sprzeczne informacje. Biuro obsługi klienta też wprowadzało w błąd. Prośby o podanie daty i numeru kontaktowego do miejsca gdzie znajduje się paczka bez odpowiedzi. Kurier wiózł paczkę a informacja na stronie monitorowania , że paczka jest jeszcze w puncie wydania. Informacja była tak niejasna, że nie wiadomo czy kurier dostarczy paczkę, czy zostawią w punkcie odbioru.
Zaletybrak
WadyStrony monitorowania Polska, Angielska i UPS InfoNotice niespójne. Biuro obsługi klienta daje odpowiedzi niezgodne z stanem rzeczywistym przesyłki. Brak powiadomienia ,że kurier jedzie z paczką . Brak kontaktu z kurierem. Nie podają numerów do urzędu celnego, a cały czas twierdzą, że paczka tam jest. Monitorowanie ma wpisy opóznione o 5-6 godzin.
~bog69 / 2021-04-20 15:04
Ocena: 1.00 / 5
firma ups to porażka. brok kontaktu z kimkolwiek. paczka przyszla 07,04 zaraz zrobilem odprawe celna oplacilem i cisza. 2 tygodnie jeszcze paczki nie ma. szybciej z chin przyszla. odradzam przewoznika.
Zaletybrak
Wadypraktycznie wszystko
~Agnieszka / 2021-04-20 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry! Dziś zrewidowałam wszystkie swoje wcześniejsze nie zawsze pozytywne opinie o innych przewoźnikach. Straciłam połowę dnia w oczekiwaniu na kuriera ( otrzymałam przedział czasowy, bez możliwości skontaktowania się z nim). Po czym zniecierpliwiona dowiedziałam się na podstawie linku śledzenia, że przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie (znacznie oddalonym, inna dzielnica Łodzi) , ponieważ nie zastano adresata. Zadzwoniłam do punktu odbioru, by odesłano zatem przesyłkę do nadawcy, kolejna strata czasu, automat, zadający standardowe pytania, dotyczące usług. Nie jestem w stanie skontaktować się z nikim, chociaż to ja opłaciłam usługę. DPD zawsze podaje nr. tel. kuriera i ponawia próby doręczenia , DHL daje nieskończone możliwości zarządzania przesyłką, odbioru w setkach punktów. Ostrzegam Państwa ( usługa była droższa niż inne i błędnie założyłam, że firma jest niezawodna). Żenada.
ZaletyZalet brak
WadyBrak kontaktu z kimkolwiek z firmy. Po kilku godzinach oczekiwania w domu dowiaduję się, że moja przesyłka jest w jakimś sklepie zielarskim w innej dzielnicy Łodzi.