firma jest żałosna, brak profesjnalizmu, paczka przekierowana do jakiegoś punktu, kontakt telefoniczny z obsługą okropny, kobieta obsługująca niemiła i arogancka, w głowie mi sie nie miesci ze taka firma kurierska działa
Zaletybrak
Wadyistnienie
~Ala / 2021-05-27 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Za każdym razem to samo - czekam w domu w godzinach doręczenia, kurier nie przyjeżdża, a ja dostaje maila "nie mogliśmy zostawić bez twojego podpisu, musisz odebrać w punkcie.. bla bla... Katastrofa.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Mmarzi / 2021-05-27 13:46
Ocena: 2.50 / 5
Spóżniłam się 1 min.Kurier nie odbierał tel. od 15 min.tak więc spóżniłam się 1min
Ja zaproponowałam że podbiegnę do niego
kurier pojechał, powiedział że paczka jest w punkcie.Jestem w tej chwili paczki nie ma!!!!!!!!!!.Ciągle zapominam żeby was nie zaznaczać ,no za każdym razem paczka ląduje w punkcie.Zero empatii,zrozumienia,dogadania.Z innym kurierami można się dogadać.
~Michał / 2021-05-27 12:26
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy więcej nie zamówię UPSu. Arogancki kurier. Trzeba wychodzić na ulicę aby nadać lub odebrać przesyłkę do auta kuriera.
Kurierowi się nie chce wejść 5 stopni aby podać przesyłkę do drzwi.
Przyjeżdżają nie przygotowani do pracy. Jedni mają specjalne pudełka do pakowania laptopów inni nie.
Pozostałe firmy kurierskie są ok ale ta powinna zniknąć z polskiego rynku.
Zaletynie widzę, nie zamówię więcej.
Wadysame, szkoda nerwów.
~zwykły szary człowiek / 2021-05-26 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Chory system. Nie dość że nie można z buta znaleźć formularza reklamacyjnego to jeszcze po przymusowym założeniu konta, wydzierganiu wszystkich danych szczegółowych wypełnieniu tony formularzy itp. Informacja po zatwierdzeniu srylionów okienek, zgód, wyciąganiu danych w końcu mogłem zobaczyć upragnione okienko "wyślij reklamację" wyświetla się błąd i informacja, że teraz nie mogę złożyć reklamacji proszę to zrobić w późniejszym terminie. Straciłem 1h czasu na wypełnianie tego badziewia. Nie wspomnę o stratach wynikających z niedostarczenia na czas produktu potrzebnego do dalszej produkcji i sprzedaży.
Dno i kupa mułu!!!
Zaletynie widzę
Wadywszystkie
~Basia / 2021-05-26 09:08
Ocena: 5.00 / 5
Szybka dostawa na czas.
Uśmiech i życzliwość na 1 miejscu.
Jestem zadowolona.
KRYRY.
ZaletyWszystko
WadyBrak
~Olek456 / 2021-05-25 21:35
Ocena: 2.67 / 5
ŁAKĄ (pow.pszczyński)
Kurier UPS wyglądający jak gość przygarnięty z Monaru, cały w tatuażach arogancki, nie wychowany, w ogóle nie idzie się z Nim dogadać. Obsługa totalne dno, jedyny plus to czas dostawy, chociaż ta kurierzyna mogłaby informować smsem o której będzie.
ZaletyCzas dostawy
WadyNie kompetentny i arogancki kurier
Kurier wyglądający jak menel z monaru.
XXI wiek, a kurierzyny nie nauczyli obsługi smartfona.
~1234 Ostrow / 2021-05-25 14:44
Ocena: 1.00 / 5
UPS KALISZ
Najgorsza firma kurierska z jaka sie spotkalam
W innych firmach,kurierzy dzwonia gdy cos jest nie tak w adresie. A tu kurierzy maja gdzies,nie probuja sie nawet skontaktowac tylko zwracaja paczke i uwarzaja ze jest wporzadku
Zenada. Nie polecam nikomu tej firmy
~Zenobiusz / 2021-05-24 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, dziadostwo i chamstwo. Brak informacji o terminie dostawy. Jako kurierów zatrudniają chyba największych prostaków!!! Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Nieklientka / 2021-05-24 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Może mój pech może taka firma. Leniwy kurier który woli zaznaczyć że nie ma nikogo w domu i puszczać głuche że niby było dzwonione. I to jeszcze z prywatnego. Poczta Polska juz lepiej działa. Maaaasakra. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Grażyna / 2021-05-24 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Firma UPS nie uznaje żadnej reklamacji mimo ubezpieczenia przesyłki na wysoką kwotę. Porażka totalna. Nie należy korzystać z usług UPS jeżeli nadajemy przesyłkę znacznej wartości. Przesyłka całkowicie zniszczona a firma nie uznaje reklamacji,chociaż kurier nie dostarczył przesyłki zgodnie z regulaminem i całkowicie zniszczył sprzęt elektroniczny .
ZaletyBrak
~Edyta / 2021-05-22 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z możliwych firm kurierskich. „Szacowany czas dostawy przesyłki - do końca dnia” i mam koczować w salonie do 20.00 i czekać na łaskawce kuriera bo przecież 17.00 a jego nie ma . Po dodzwonieniu się nai infolinie oczywiście otrzymałam iinformacje ze nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem. Czyli generalnie masz stać na baczność i czekać cały dzień, bo nawet nie masz jak się skontaktować. Takich jaj nie ma w żadnej innej firmie. W Dpd dostaje się SMS z prawdziwie szacowanym czasem kiedy może się pojawić kurier plus otrzymuje się nr do kuriera wiec zawsze można się dogadać. UPS ŻENADA.
~Karolina / 2021-05-21 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zadzwonił do mnie z pretensjami, że nie może trafić do mojego domu i mam mu wytłumaczyć, gdzie jest ten numer i że pewnie nie wiem. Kiedy próbowałam porozumieć się, żeby dowiedzieć się, gdzie w ogóle jest, rozłączył się. Póżniej telefonu ode mnie nie odbierał, paczki nie doręczył. Przekierowałam odbiór przesyłki na punkt odbioru w miejscowości obok. Już wolę sama się pofatygować niż mieć do czynienia z taką osobą, która nie szanuje innych i pewnie własnej pracy też nie. Nie polecam. W dzisiejszych czasach przydałoby się mieć chociaż minimum kultury osobistej. Lokalizacja: Gmina Męcinka, dolnośląskie.
Zaletybrak
Wadypoziom rozmowy z kurierem na najniższym poziomie
~Dominika / 2021-05-20 15:32
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Kurier woził caly tydz paczkę zamiast zostawic w punkcie odbioru.
ZaletyBrak
WadySame wady tej firmy. Brak kontaktu z kurierem,
~Marcin / 2021-05-19 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia czekam na przesyłkę, codziennie dostaje maile od UPS ze "zmianą daty odbioru"
~P. / 2021-05-19 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Kurier dwukrotnie nie pojawił się u mnie mimo ze cały dzień spędziłam w domu, napisał ze nikogo nie zastal po czym zostawił paczkę w punkcie odbioru.
Następnie gdy do tego punktu odbioru poszłam okazało się ze kurier znów zabrał paczkę „z zamiarem „ ponownego dostarczenia
ZaletyBrak zalet
~23 cm / 2021-05-19 09:53
Ocena: 1.33 / 5
Kurier stwierdził że ma tylko 5 minut dziennie aby odebrać ode mnie przesyłkę, więc zamówiłem takiego kuriera który szanuje swoją pracę
~Złote jabłuszko / 2021-05-17 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Firmie UPS powinien ktoś się przyjrzeć. I nie chodzi o ludzi, którzy wożą paczki, choć pewnie najwięcej zarzutów my klienci mamy właśnie do nich, ale to przecież TYLKO frontmeni. Tak naprawdę pytania są takie: gdzie i czy w ogóle firma UPS płaci podatki, czy i w jaki sposób firma UPS rozlicza się ze swoimi klientami, czy i w jakim zakresie oraz przed kim firma UPS odpowiada za swoje działania, czy firma UPS jest w stanie działać w sposób jasny, przejrzysty i przede wszystkim zrozumiały dla swoich klientów. Sposób działania firmy UPS daleki jest od przejrzystego, na co dowodem jest odgrodzenie się grubym i wysokim murem od swoich klientów (choć udało mi się dziś dodzwonic do UPS-u, ale w odpowiedzi na swoje bolączki usłyszałam, że nic mi to nie da bo firma mieści się na Filipinach). To zaś stawia w wątpliwość uczciwość funkcjonowania tej firmy.
Tak niestety za nasze pieniążki jesteśmy traktowani w firmie UPS- klient to NIKT, któremu arogancko można wcisnąć każdy kit. Bez prawa do informacji, do szacunku, do czegokolwiek.
ZaletyBRAK !!!
WadyCała ta firma to jedna wielka WADA !!!
~AZC / 2021-05-17 09:48
Ocena: 2.33 / 5
Paczka do UK wysłana 5 maja. Odprawa zrobiona przez naszą agencję. Mija 12 dzień i paczka czeka w Strykowie (wysyłka z Łodzi).
Standardowa dostaw 3 dni.
Kilka telefonów, obietnice przez konsultantów do przełożonych i nic. Wyciągnąc paczkę z magazynu też nie mozna. Co to jest przechowywalnia czy firma kurierska? Kierownictwo do roboty albo do wymiany!!!
Mam jeszcze 4 paczki z UK. Ta sama historia - utkwiły w Polsce. Moja firma już ma opóźnienia wobec naszego klienta.
ŻADNYCH WIARYGODNYCH INFORMACJI NIE MOŻNA UZYSKAĆ.
~Ryszard / 2021-05-14 18:00
Ocena: 1.33 / 5
opłacona przesyłka,kurier od 9.30 do13.30,cały dzień w domu i wpis w aplikacji"Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym. NIE mają telefonów-DZIADOSTWO nie firma kurierska