Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zwykły szary człowiek / 2021-05-26 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Chory system. Nie dość że nie można z buta znaleźć formularza reklamacyjnego to jeszcze po przymusowym założeniu konta, wydzierganiu wszystkich danych szczegółowych wypełnieniu tony formularzy itp. Informacja po zatwierdzeniu srylionów okienek, zgód, wyciąganiu danych w końcu mogłem zobaczyć upragnione okienko "wyślij reklamację" wyświetla się błąd i informacja, że teraz nie mogę złożyć reklamacji proszę to zrobić w późniejszym terminie. Straciłem 1h czasu na wypełnianie tego badziewia. Nie wspomnę o stratach wynikających z niedostarczenia na czas produktu potrzebnego do dalszej produkcji i sprzedaży.
    Dno i kupa mułu!!!
    Zaletynie widzę
    Wadywszystkie
  • ~Basia / 2021-05-26 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa na czas.
    Uśmiech i życzliwość na 1 miejscu.
    Jestem zadowolona.


    KRYRY.
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Olek456 / 2021-05-25 21:35
    Ocena: 2.67 / 5
    ŁAKĄ (pow.pszczyński)
    Kurier UPS wyglądający jak gość przygarnięty z Monaru, cały w tatuażach arogancki, nie wychowany, w ogóle nie idzie się z Nim dogadać. Obsługa totalne dno, jedyny plus to czas dostawy, chociaż ta kurierzyna mogłaby informować smsem o której będzie.
    ZaletyCzas dostawy
    WadyNie kompetentny i arogancki kurier
    Kurier wyglądający jak menel z monaru.
    XXI wiek, a kurierzyny nie nauczyli obsługi smartfona.
  • ~1234 Ostrow / 2021-05-25 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS KALISZ
    Najgorsza firma kurierska z jaka sie spotkalam
    W innych firmach,kurierzy dzwonia gdy cos jest nie tak w adresie. A tu kurierzy maja gdzies,nie probuja sie nawet skontaktowac tylko zwracaja paczke i uwarzaja ze jest wporzadku
    Zenada. Nie polecam nikomu tej firmy
  • ~Zenobiusz / 2021-05-24 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, dziadostwo i chamstwo. Brak informacji o terminie dostawy. Jako kurierów zatrudniają chyba największych prostaków!!! Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Nieklientka / 2021-05-24 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Może mój pech może taka firma. Leniwy kurier który woli zaznaczyć że nie ma nikogo w domu i puszczać głuche że niby było dzwonione. I to jeszcze z prywatnego. Poczta Polska juz lepiej działa. Maaaasakra. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Grażyna / 2021-05-24 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS nie uznaje żadnej reklamacji mimo ubezpieczenia przesyłki na wysoką kwotę. Porażka totalna. Nie należy korzystać z usług UPS jeżeli nadajemy przesyłkę znacznej wartości. Przesyłka całkowicie zniszczona a firma nie uznaje reklamacji,chociaż kurier nie dostarczył przesyłki zgodnie z regulaminem i całkowicie zniszczył sprzęt elektroniczny .
    ZaletyBrak
  • ~Edyta / 2021-05-22 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z możliwych firm kurierskich. „Szacowany czas dostawy przesyłki - do końca dnia” i mam koczować w salonie do 20.00 i czekać na łaskawce kuriera bo przecież 17.00 a jego nie ma . Po dodzwonieniu się nai infolinie oczywiście otrzymałam iinformacje ze nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem. Czyli generalnie masz stać na baczność i czekać cały dzień, bo nawet nie masz jak się skontaktować. Takich jaj nie ma w żadnej innej firmie. W Dpd dostaje się SMS z prawdziwie szacowanym czasem kiedy może się pojawić kurier plus otrzymuje się nr do kuriera wiec zawsze można się dogadać. UPS ŻENADA.
  • ~Karolina / 2021-05-21 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zadzwonił do mnie z pretensjami, że nie może trafić do mojego domu i mam mu wytłumaczyć, gdzie jest ten numer i że pewnie nie wiem. Kiedy próbowałam porozumieć się, żeby dowiedzieć się, gdzie w ogóle jest, rozłączył się. Póżniej telefonu ode mnie nie odbierał, paczki nie doręczył. Przekierowałam odbiór przesyłki na punkt odbioru w miejscowości obok. Już wolę sama się pofatygować niż mieć do czynienia z taką osobą, która nie szanuje innych i pewnie własnej pracy też nie. Nie polecam. W dzisiejszych czasach przydałoby się mieć chociaż minimum kultury osobistej. Lokalizacja: Gmina Męcinka, dolnośląskie.
    Zaletybrak
    Wadypoziom rozmowy z kurierem na najniższym poziomie
  • ~Dominika / 2021-05-20 15:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Kurier woził caly tydz paczkę zamiast zostawic w punkcie odbioru.
    ZaletyBrak
    WadySame wady tej firmy. Brak kontaktu z kurierem,
  • ~Marcin / 2021-05-19 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia czekam na przesyłkę, codziennie dostaje maile od UPS ze "zmianą daty odbioru"
  • ~P. / 2021-05-19 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwukrotnie nie pojawił się u mnie mimo ze cały dzień spędziłam w domu, napisał ze nikogo nie zastal po czym zostawił paczkę w punkcie odbioru.
    Następnie gdy do tego punktu odbioru poszłam okazało się ze kurier znów zabrał paczkę „z zamiarem „ ponownego dostarczenia
    ZaletyBrak zalet
  • ~23 cm / 2021-05-19 09:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier stwierdził że ma tylko 5 minut dziennie aby odebrać ode mnie przesyłkę, więc zamówiłem takiego kuriera który szanuje swoją pracę
  • ~Złote jabłuszko / 2021-05-17 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmie UPS powinien ktoś się przyjrzeć. I nie chodzi o ludzi, którzy wożą paczki, choć pewnie najwięcej zarzutów my klienci mamy właśnie do nich, ale to przecież TYLKO frontmeni. Tak naprawdę pytania są takie: gdzie i czy w ogóle firma UPS płaci podatki, czy i w jaki sposób firma UPS rozlicza się ze swoimi klientami, czy i w jakim zakresie oraz przed kim firma UPS odpowiada za swoje działania, czy firma UPS jest w stanie działać w sposób jasny, przejrzysty i przede wszystkim zrozumiały dla swoich klientów. Sposób działania firmy UPS daleki jest od przejrzystego, na co dowodem jest odgrodzenie się grubym i wysokim murem od swoich klientów (choć udało mi się dziś dodzwonic do UPS-u, ale w odpowiedzi na swoje bolączki usłyszałam, że nic mi to nie da bo firma mieści się na Filipinach). To zaś stawia w wątpliwość uczciwość funkcjonowania tej firmy.
    Tak niestety za nasze pieniążki jesteśmy traktowani w firmie UPS- klient to NIKT, któremu arogancko można wcisnąć każdy kit. Bez prawa do informacji, do szacunku, do czegokolwiek.
    ZaletyBRAK !!!
    WadyCała ta firma to jedna wielka WADA !!!
  • ~AZC / 2021-05-17 09:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka do UK wysłana 5 maja. Odprawa zrobiona przez naszą agencję. Mija 12 dzień i paczka czeka w Strykowie (wysyłka z Łodzi).
    Standardowa dostaw 3 dni.
    Kilka telefonów, obietnice przez konsultantów do przełożonych i nic. Wyciągnąc paczkę z magazynu też nie mozna. Co to jest przechowywalnia czy firma kurierska? Kierownictwo do roboty albo do wymiany!!!
    Mam jeszcze 4 paczki z UK. Ta sama historia - utkwiły w Polsce. Moja firma już ma opóźnienia wobec naszego klienta.
    ŻADNYCH WIARYGODNYCH INFORMACJI NIE MOŻNA UZYSKAĆ.
  • ~Ryszard / 2021-05-14 18:00
    Ocena: 1.33 / 5
    opłacona przesyłka,kurier od 9.30 do13.30,cały dzień w domu i wpis w aplikacji"Próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym. NIE mają telefonów-DZIADOSTWO nie firma kurierska
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~marta / 2021-05-14 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła do Wrocławia w środę. Kurier zaznaczył, że adres dostawy jest nieprawidłowy i teraz zaczynają się problemy bo paczka już jest w tym samym miescie a będę ją miała u siebie w poniedziałek albo później. adres był prawidłowy, a kurier nawet nie zadzwonił mając wątpliwości. nie polecam nikomu, beznadzieja.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyczas, obsługa, brak kontaktu z kurerem
  • ~Grzegorz / 2021-05-14 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Dostaje paczki ze Stanów i ciągle usługi UPS agencja celna się pogarszają
    Gubią paczki
    Zero kontaktu
    Zero konkretnej informacji
    Brak możliwości postarzenia się komukolwiek nikt nie odbiera telefonów jak jest podany :):):) na maile również nikt nie odbiera
    Ciągle całymi dniami na infolinii mówią to samo
    Mam wrażenie że ten cały UPS to wałek a pracują tam tylko na infolinii
    ZaletyDobrze działająca infolinia
    WadyNie potrafią odprawić i dostarczyć paczki na czas
    Firma pomyłka
  • ~Klient / 2021-05-12 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 12 dni przesyłka lotnicza leży w Warszawie w Agencji Celnej UPS. Brak kontaktu a na email otrzymuje codziennie tę samą odpowiedź
    Dzień dobry.

    W chwili obecniej przesyłka nie może zostać odprawiona, gdyż paczki nie zostały wprowadzone do magazynu czasowego składowania. Gdy tylko znajdą się w magazynie niezwłocznie zostanie skierowana do odprawy celnej.

  • ~Ariel / 2021-05-12 07:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest chyba firma specjalnej troski. To co odwalają tam pracujący ludzie, to normalnie "kino oko". Zastanawiam się co kieruje tymi ludźmi, żeby pracować w tak dennej firmie? Przecież tam nic nie działa. Brak informacji, nie można się dodzwonić, kurier na mój widok spier...dolił z moją paczką! Serio Serio :) Do dzisiaj zastanawiam się o co chodziło temu gościowi? Pominę fakt, że paczka jest już w zwrocie do nadawcy. Powymyślali jakieś HUB-y czy coś tam, ale kontaktu z bazą nie mają. Szczerze odradzam korzystanie z tej firmy, bo to stracony czas i pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyFirma dla idiotów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981