Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Woj / 2021-06-16 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Opóźnienia. Data otrzymania paczki to loteria. Przekładają z dnia na dzień.
  • ~Nick / 2021-06-16 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysyłana z PL do UK. Była u kuriera który pomylił adresy, paczkę uszkodził. Na infolili UPS nie da się dogadać. Rozlanczaja się albo każą składać reklamacje. Adresy chce odebrać paczkę mimo uszkodzenia a oni się rozlanczaja, paczki nie chcą wydać. W systemie słońcu informacja ze można odebrać paczkę a na magazynie okazuje się ze jej nie ma, została wyrzucona.
    To jest kradzież w biały dzień!!!!!
    Jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje????
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Andrzej / 2021-06-16 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Jak ta firma jeszcze funkcjonuje to ja nie wiem. Mam nadzieje że zbankrutuje, upadnie i na ich miejsce powstanie kolejna z lepszą obsługą. Jak pracuję na rano to paczkę dostarczają popołudniu i nie ma innej opcji by w innych godzinach dostarczyć a jak pracuję na rano to akurat w tym tyg dostarcza o 9 rano i nie ma opcji innej godziny ustawić. Zapomniałem wszystkim odradzać tej opcji wysyłki. Teraz będę o tym pamiętał. Zapomnieli o tym że zadowolony klient wróci i poleci innym a niezadowolony nie skorzysta już nigdy i będzie odradzał innym.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Baaba / 2021-06-15 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka do Uk wysłana 4 MAJA, do dnia dzisiejszego 15 CZERWCA w dalszym ciągu ma status w drodze. Pracownik nic nie może pomóc tylko przeprasza za zaistniałą sytuację. Paczka w magazynie Stanford le hope od miesiąca tkwi w tym samym miejscu. Ręce opadają
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak konkretnej odpowiedzi
  • ~Zadowolony klient / 2021-06-15 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijac jak najdalej, nie dość że nie kompetentni to jescze mściwi za krytyke nasylaja kolezaneczki z URZEDU CELNEGO
    Sprawa przekazana do prokuratury : zmowa w celu dzialania na szkode klienta

    bandytyzm

    Aneta Fiedor
    Agent Celny
    Agencja Celna UPS Polska Sp. z o.o.
    ul. Wolności 90
    42-625 Ożarowice

    UPS Polska Sp. z o.o.
    ul. Prądzyńskiego 1/3
    01-222 Warszawa, Polska
    NIP 522-10-04-200

    Tel. +48 (032) 284 51 00
    Fax + 48 (032) 284 50 88
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Benek / 2021-06-14 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z przesylkami z aliexpress. Przetrzymujom już paczkę kilka tygodni niby na urzedzie celnym ale paczka leży w magazynie celnym i odnalazła sie po 4 tygodnia ch i dopiero poszła do oclenia. pani powiedziała że maja braki kadrowe i dlatego tak to wygląda i że bardzo duża rotacja ludzi Wstyd i beznadzieja, tym bardzie infolinia nigdy niż c nie wie i nie ma gdzie zadzwonić w przypadku problemów. Nie oddzwaniajo nie informują emailami zero kontaktów i odpowiedzi...
    NIE POLECAM bo to drugi raz co zresztą opinie w necie mówią same za siebie bo mjaą punktację poniżej 3 punktów a np. DHL 4,8 który nigdy mnie nie zawódł..
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak możliwości kontaktu poza infolinię na kórej konsultant nigdy nic nie wie i nic nie może
    magazyn celny na lotnisku to państwo w państwie nawet na emaile nie odpowiadająm telefony głuche
  • ~Nikilo / 2021-06-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinni nic nie wiedzą, na ich agencji celnej zero informacji i brak kontaktu, nie odpowieadają na emaile a numery podane to jakaś kpina.
    Żadnego upsa nigdy więcej bo to juz kilka razy tak było , fedex, dhl przynajmniej mają wiedzę co i gdzie a tu? Infolinia to zupełne zero informacji i pomocy
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady, 3 raz paczkę wcięło, teraz na ponad miesiąc.
  • ~Adrian / 2021-06-14 11:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamówiłem kuriera 2 czerwca i czekałem do 14 (a może przyjedzie). Zadzwoniłem na infolinię i po 30 minutach już był. Można? Można...
  • ~Paweł / 2021-06-14 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurierska w Polsce . Miesiące czekania na poprawienie FV , która sami źle wystawili .
    Po miesiącu odpisuje UWAGA !! Oddział w Indiach łamaną polszczyzną . To są jakieś jaja .
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu , nie są w stanie nic zrobić w terminie
  • ~Evelina / 2021-06-13 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Służba dostawki z najgorszą obsługą
    Dostawa trwa 3 tygodni minimum, trzeba samemu dzwonić i prosić o przesłanie danych lub info o paczkach, czekać jeszcze 5 dni, i tylko po tym ona będzie czekała na kuriera. Odebrać osobiście nie ma szansy.
    ZaletyNic
  • ~Andrzej / 2021-06-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Podobno kurier był dwa razy a nie ma awiza. Kurier również nie dzwonil. Dostarczają paczki w godzinach porannych nie biorąc pod uwagę że ludzie są w pracy. Kontakt zero. Paczka opłacona więc wystarczyłby kontakt telefoniczny.
  • ~82 / 2021-06-13 09:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadałam paczkę na palecie z uwagi na to że w paczce znajdował się delikatny materiał.Kurier przyjechał po paczkę ale nie zabrał jej razem z paletą, tylko zabrał samą paczkę. Prawdopodobnie nie mial juz miejsca w samochodzie?? Do wagi paczki dodałam wage palety 25kg co zostało wycenione na prawie 170zł. Czuję się oszukana i naciągnięta na koszty, bo jeśli nadalabym paczkę bez palety przesyłka kosztowałoby o wiele wiele mniej. A tak to UPS skasowało mnie za 44kg a zabrali ostatecznie paczkę która ważyła 19kg.
    WadyKurierzy nie wywiązują się że swoich obowiązków. Trudno cokolwiek załatwić przez infolinię.
  • ~Ups porażka / 2021-06-12 13:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma ups to porażka. Paczka pobraniowa idzie 6 dni. Paczka krajowa. Odradzam.
  • ~Alberto / 2021-06-11 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - najgorsza firma z którą mi przyszło się kontaktować w spawie paczek. TNT, FEDEX, BBATS z kilkudziesięciu paczek i palet nigdy problemu nie wyło... A w tej firmie paczka stoi w UPS po 3 tygodnie i nie ma gdzie zadzwonić, złożyć reklamacji, infolinia nic nie może i nic nie wie... Tłumaczą że na lotnisku paka wisi na skarbówce celnej... osobiście dowiedziałem się że ona nie została jeszcze oclona, leży w magazynie 3 tygodnie...

    UPS nigdy więcej... to drugi raz taka sama historia że paka albo jest uszkodzona albo zaginęła i 1000$ w plecy...!!!

    NIE POLECAM, NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA
    ZaletyZALETY ?? Brak bo zawsze w lokalnych jak i międzynarodowych jakieś cyrki
    Wadytylko WADY
  • ~ART / 2021-06-11 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wczoraj maila od UPS, że dzisiaj dostarczą mi paczkę. Czas dostarczenia - "do końca dnia". Cały dzień w którym miała być dostarczona paczka czekałem. O 16:30 dostałem maila od UPS, że przełożyli dostawę na za 3 dni. I znowu termin dostawy "do końca dnia" - ciekawe czy tym razem uda się dostarczyć :) A tak na poważnie to uważam, że to bardzo niepoważne traktowanie klienta - ja już tę firmę będę unkał jak ognia!!!
  • ~Zielak / 2021-06-11 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana do mnie 31.05.2021. Na dzień dzisiejszy tj. 11.06.2021 paczka nie dotarła. Ponoć kurier 3 razy próbował zostawić paczkę, ale nikogo nie zastał. Awizo brak. Na infolinii informują mnie, że mają dane z GPS i wg nich kurier był (podali mi dokładną godzinę) pod moim adresem. Sprawdziłem, na monitoringu (dysponuję nagraniem) i oczywiście kuriera nie było, ani o tej godzinie, ani w okolicach tej godziny. Byłem też u sąsiadów, bo może się pomylił i zostawił awizo u kogoś innego, ale też nie. Nadmienię tylko jeszcze, że oczywiście we wszystkich godzinach, w których rzekomo kurier próbował dostarczyć paczkę, byłem pod adresem dostawy (pracuję zdalnie). Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Na infolinii twierdzą, że nie ma mojego numeru na danych dostawy, więc podawałem już dwa razy. I zgadnijcie co? Nadal nie ma mojego numeru. Na końcu dostałem numer do kuriera, ale cóż tego numeru nikt nie odbiera.
    Także żenada. Ni
    ZaletyNie ma.
    WadyWszystko.
  • ~Zelek / 2021-06-11 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Po wypełnieniu wszystkich dennych informacji okazało się ze nie mogę pobrać etykiety dla kuriera ponieważ nie posiadam konta.. kasa poszła a etykiety brak..
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~KD / 2021-06-10 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Sory, ale to co się odwaliło dzisiaj to była jakaś honkfiesta.
    Zamówiłam sobie rzecz z strony internetowej i opcjami był albo odbiór osobisty albo UPS - "no nic, biorę UPSa"
    Dobra, no to czekamy na przesyłkę. Teoretycznie miała być wczoraj - patrzę na maila - ZAPRASZAMY PO ODBIÓR 2 KILOMETRY DALEJ. Kurier ani ku*wa nie zadzwonił do mnie, ani z relacji osoby będącej w mieszkaniu nikt nawet nie raczył zadzwonić na domofon. Serio, kurier zobaczył domofon i dostał zawału czy już z bomby stwierdził że ma u końca dupy tą robotę? Mieliście JEDNĄ ROBOTĘ - przynieść mi paczkę. Sama wracam z roboty, nogę mam ku*wa w gipsie i muszę jeszcze zapitalać 2 kilometry bo ktoś nie potrafi zrobić najbardziej podstawowej rzeczy w swoim zawodzie.
    Nigdy więcej, elo.
    ZaletyXDDDD
    WadyXDDDD
  • ~Tina / 2021-06-10 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez dwa dni kurier nie zgłosił się po odbiór przesyłki. Nie wiem czy jutro odbierze, bo jak podał podjął próbę odbioru ale nikogo nie było. KŁAMSTWO!!!!! Adres odbioru to adres warsztatu samochodowego czynnego w godz 8.00-17.00, a kurier o nr G47jakoby nikogo nie zastał o godz 14.50. N I E M O Ż L I W E ! ! ! Brak kontaktu telefonicznego z oddziałami i kurierami. Centralna infolinia to totalna porażka. NIE POLECAM!!!
  • ~asd / 2021-06-10 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chce się dostarczyć paczki na 4 piętro to nawet nie dzwoni tylko zostawią ją w najbliższym punkcie odbioru. Czyli biorą kasę ale nie realizują do końca powierzonego zadania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8068
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7712
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4720
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4516
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3058