Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2021-06-14 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurierska w Polsce . Miesiące czekania na poprawienie FV , która sami źle wystawili .
    Po miesiącu odpisuje UWAGA !! Oddział w Indiach łamaną polszczyzną . To są jakieś jaja .
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu , nie są w stanie nic zrobić w terminie
  • ~Evelina / 2021-06-13 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Służba dostawki z najgorszą obsługą
    Dostawa trwa 3 tygodni minimum, trzeba samemu dzwonić i prosić o przesłanie danych lub info o paczkach, czekać jeszcze 5 dni, i tylko po tym ona będzie czekała na kuriera. Odebrać osobiście nie ma szansy.
    ZaletyNic
  • ~Andrzej / 2021-06-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Podobno kurier był dwa razy a nie ma awiza. Kurier również nie dzwonil. Dostarczają paczki w godzinach porannych nie biorąc pod uwagę że ludzie są w pracy. Kontakt zero. Paczka opłacona więc wystarczyłby kontakt telefoniczny.
  • ~82 / 2021-06-13 09:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadałam paczkę na palecie z uwagi na to że w paczce znajdował się delikatny materiał.Kurier przyjechał po paczkę ale nie zabrał jej razem z paletą, tylko zabrał samą paczkę. Prawdopodobnie nie mial juz miejsca w samochodzie?? Do wagi paczki dodałam wage palety 25kg co zostało wycenione na prawie 170zł. Czuję się oszukana i naciągnięta na koszty, bo jeśli nadalabym paczkę bez palety przesyłka kosztowałoby o wiele wiele mniej. A tak to UPS skasowało mnie za 44kg a zabrali ostatecznie paczkę która ważyła 19kg.
    WadyKurierzy nie wywiązują się że swoich obowiązków. Trudno cokolwiek załatwić przez infolinię.
  • ~Ups porażka / 2021-06-12 13:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma ups to porażka. Paczka pobraniowa idzie 6 dni. Paczka krajowa. Odradzam.
  • ~Alberto / 2021-06-11 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - najgorsza firma z którą mi przyszło się kontaktować w spawie paczek. TNT, FEDEX, BBATS z kilkudziesięciu paczek i palet nigdy problemu nie wyło... A w tej firmie paczka stoi w UPS po 3 tygodnie i nie ma gdzie zadzwonić, złożyć reklamacji, infolinia nic nie może i nic nie wie... Tłumaczą że na lotnisku paka wisi na skarbówce celnej... osobiście dowiedziałem się że ona nie została jeszcze oclona, leży w magazynie 3 tygodnie...

    UPS nigdy więcej... to drugi raz taka sama historia że paka albo jest uszkodzona albo zaginęła i 1000$ w plecy...!!!

    NIE POLECAM, NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA
    ZaletyZALETY ?? Brak bo zawsze w lokalnych jak i międzynarodowych jakieś cyrki
    Wadytylko WADY
  • ~ART / 2021-06-11 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wczoraj maila od UPS, że dzisiaj dostarczą mi paczkę. Czas dostarczenia - "do końca dnia". Cały dzień w którym miała być dostarczona paczka czekałem. O 16:30 dostałem maila od UPS, że przełożyli dostawę na za 3 dni. I znowu termin dostawy "do końca dnia" - ciekawe czy tym razem uda się dostarczyć :) A tak na poważnie to uważam, że to bardzo niepoważne traktowanie klienta - ja już tę firmę będę unkał jak ognia!!!
  • ~Zielak / 2021-06-11 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana do mnie 31.05.2021. Na dzień dzisiejszy tj. 11.06.2021 paczka nie dotarła. Ponoć kurier 3 razy próbował zostawić paczkę, ale nikogo nie zastał. Awizo brak. Na infolinii informują mnie, że mają dane z GPS i wg nich kurier był (podali mi dokładną godzinę) pod moim adresem. Sprawdziłem, na monitoringu (dysponuję nagraniem) i oczywiście kuriera nie było, ani o tej godzinie, ani w okolicach tej godziny. Byłem też u sąsiadów, bo może się pomylił i zostawił awizo u kogoś innego, ale też nie. Nadmienię tylko jeszcze, że oczywiście we wszystkich godzinach, w których rzekomo kurier próbował dostarczyć paczkę, byłem pod adresem dostawy (pracuję zdalnie). Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Na infolinii twierdzą, że nie ma mojego numeru na danych dostawy, więc podawałem już dwa razy. I zgadnijcie co? Nadal nie ma mojego numeru. Na końcu dostałem numer do kuriera, ale cóż tego numeru nikt nie odbiera.
    Także żenada. Ni
    ZaletyNie ma.
    WadyWszystko.
  • ~Zelek / 2021-06-11 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Po wypełnieniu wszystkich dennych informacji okazało się ze nie mogę pobrać etykiety dla kuriera ponieważ nie posiadam konta.. kasa poszła a etykiety brak..
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~KD / 2021-06-10 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Sory, ale to co się odwaliło dzisiaj to była jakaś honkfiesta.
    Zamówiłam sobie rzecz z strony internetowej i opcjami był albo odbiór osobisty albo UPS - "no nic, biorę UPSa"
    Dobra, no to czekamy na przesyłkę. Teoretycznie miała być wczoraj - patrzę na maila - ZAPRASZAMY PO ODBIÓR 2 KILOMETRY DALEJ. Kurier ani ku*wa nie zadzwonił do mnie, ani z relacji osoby będącej w mieszkaniu nikt nawet nie raczył zadzwonić na domofon. Serio, kurier zobaczył domofon i dostał zawału czy już z bomby stwierdził że ma u końca dupy tą robotę? Mieliście JEDNĄ ROBOTĘ - przynieść mi paczkę. Sama wracam z roboty, nogę mam ku*wa w gipsie i muszę jeszcze zapitalać 2 kilometry bo ktoś nie potrafi zrobić najbardziej podstawowej rzeczy w swoim zawodzie.
    Nigdy więcej, elo.
    ZaletyXDDDD
    WadyXDDDD
  • ~Tina / 2021-06-10 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez dwa dni kurier nie zgłosił się po odbiór przesyłki. Nie wiem czy jutro odbierze, bo jak podał podjął próbę odbioru ale nikogo nie było. KŁAMSTWO!!!!! Adres odbioru to adres warsztatu samochodowego czynnego w godz 8.00-17.00, a kurier o nr G47jakoby nikogo nie zastał o godz 14.50. N I E M O Ż L I W E ! ! ! Brak kontaktu telefonicznego z oddziałami i kurierami. Centralna infolinia to totalna porażka. NIE POLECAM!!!
  • ~asd / 2021-06-10 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chce się dostarczyć paczki na 4 piętro to nawet nie dzwoni tylko zostawią ją w najbliższym punkcie odbioru. Czyli biorą kasę ale nie realizują do końca powierzonego zadania
  • ~Artur / 2021-06-10 14:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier dzwonil ja nie zdążyłam odebrać więc natychmiast oddzwoniłam ale ten już nie odebrał Ta firma kurierska to totalne dno
  • ~Aa / 2021-06-10 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczyl przesyłki,po czym napisał że przesyłka się nie powiodła bo nie była zapłacona,wszystko rozumiem ale GP nawet nie było pod moim adresem
    Podane były moje dane i adres więc w czym problem aby przyjechać na podany adres wysiąść z samochodu i przynieść paczkę
    Najgorsza firma kurierska
  • ~ryszard / 2021-06-10 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada
    2 x awizo a zakład czynny i brama otwarta. sam kurier który obsługuje Solec Zdrój arogancki .nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Sylwia / 2021-06-10 11:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z firmy, wszystko dotarło szybko i w odpowiednim stanie.
  • ~Minutee / 2021-06-09 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriera jak nie było tak nie ma. Po jednym dniu dostałem maila ze kurier próbował się skontaktować II dostarczyć paczkę, gdzie pracowałem zdalnie i byłem przez cały czas. Firma ups - kpina !!!!
  • ~Małgorzata Marcichow / 2021-06-09 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie doszła . Wysłali SMS ,że będzie ,,jutro’ , nie ma konsultanta na żywo, komputer z uporem maniaka powtarza jakieś regułki. To jest nie do załatwienia .
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
  • ~UPS warszawa / 2021-06-09 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska,
    wysyłają maila z informacją, że przesyłka będzie dostarczona w godz. 10:15-13:15, ale przesyłki brak. kontaktowałam się z infolinią ok. godz. 17, na której usłyszałam, że wszystkim klientom tak wysyłają, ale paczki to rozwożą do godz. 19. niestety przesyłka nie dotarła, a przed godz. 20 dostałam maila, że zmienili datę dostawy na kolejny dzień. cały dzień stracony i zero informacji - telefon, sms, nie można skontaktować się z kurierem, nikt nawet nie przeprosi za brak realizacji przesyłki w terminie, obsługa to masakra, pan na infolinii bezczelny i pokazujący, że klient się nie liczy i najlepiej dać mu spokój i się rozłączyć.
    Zaletybrak
    Wadybrak dostarczania przesyłek w terminie
    niekompetentna obsługa na infolinii
    brak kontaktu z kurierem
    mail z nieprawdziwym czasem dostawy
  • ~Ewa / 2021-06-09 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg maskryczny, ciągle przerywa, nie ma internetu, wieczne awarie, na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyŻadne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8038
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009