ZaletyŻadne
strona 112 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »
-
~Aga / 2021-06-29 14:09
Najgorsza firma!!! Ostrzegam wszystkich! Paczkę wysłałam 17 grudnia 2020 roku do Irlandii. Paczka była przetrzymywana w UK, wymagali dokumentów, o których nikt nie informował przy wysyłce. W statusie doręczenia wpisali, ze odbiorca odmówił przyjęcia, jednak paczka nawet nigdy nie dotarła Irlandii, więc nie było okazji na odbiór przesyłki. Kazali odbiorcy dzwonić i potwierdzać, ze chce odebrać paczkę, następnie niekompetentne osoby mówily, ze paczka nawet nie istnieje. Zero kompetentnych ludzi na infolinii, ciagle tylko „gwarantowali”, ze w ciągu24h dadzą jakaś odpowiedź. Nawet nie zliczę ilosci wysłanych e-maili. Nie doczekałam się do tej pory żadnej odpowiedzi. W tym momencie paczki nie mam ani ja, ani odbiorca. Niewiadomo, gdzie jest paczka i nikt nie chce udzielić żadnej informacji. Jednak firma doskonale wiedziała ILE JEST WARTA PACZKA, pomimo ze nie wpisywałam nigdzie jej wartości. Czy to może oznaczać, ze bez mojego pozwolenia, paczka została otwarta? Brak słów. Róbcie tak dalej, a potencjalni klienci zaczną traktować was tak samo. -
-
~fuk / 2021-06-29 12:15
Kłamcy, piszą że dostarczają przesyłki co jest niezgodne z prawdą, nie polecam tej oszukańczej firmy !!!!!!! ZaletybrakWadycała masa wad szeroko pojętych -
~Tomek / 2021-06-25 19:50
UPS kłamie. Wysyła mail z konkretną datę, kiedy dostarczy paczkę, ale to nieprawda. Paczki nie ma, nawet, gdy czeka się cały dzień... . Mało tego, na swojej stronie UPS pisze, że to klient zmienił datę doręczenia - nieprawda i kłamstwo. To fatalna firma, w ogóle niezorientowana na klienta, nie znająca kontaktu z drugim człowiekiem. Wadypodawanie mylnych informacji, kłamanie, że datę doręczenia zmieniono na życzenie klienta, brak dostawy w dniu, w którym miała być (data wysłana przez UPS na mail) -
~Anna / 2021-06-25 15:06
Dramat!Jestem wściekła!Brak kontaktu z kurierem! Paczka idzie,ale niewiadomo gdzie....aż w końcu dostaje informacje,że jest zwrócona do Warszawy! A paczka opłacona! WadyUps -
~Magda / 2021-06-25 14:47
Brak kontaktu ze strony kuriera, mimo że bylam w domu cały dzień, po sprawdzeniu informacji na stronie zobaczylam, że paczka czeka na odbiór w punkcie. Nie otrzymałam nawet wiadomości sms/e-mail. Dramat... -
~andrzej / 2021-06-25 14:02
Ta firma i jej kurierzy to jakaś porażka. Kurier nie przyjechał w wyznaczonym czasie, po dwóch rodzinach po czasie dostaje maila z informacją, że przesyłka dostarczona z podpisem osoby w ogóle mi nie znanej, a ja paczki dalej nie widziałem na oczy. Na szczęście na infolinii powiadomili mnie, że paczka dostarczona jest do punktu odbioru - dobrze, że to było za robiem. Dziękuje łaskawemu kurierowi, że chociaż tam postarał się tą paczkę dostarczyć. Mam nadzieje, że premia wleci... Gorąco nie polecam UPS Wadykurierzy, infolinia, która po nieudanej próbie dodzwonienia się rezygnuje z ponownego kontaktu... -
~Pan Paweł / 2021-06-24 23:13
Masakra Sami zmieniają adres dostawy nie polecam -
~Ewelin / 2021-06-24 18:46
Najgorsza firma jaka znam.Czekam za paczka już 2gi tydz.Ustalono 3 daty doręczenia przesyłki i paczka nie dotarła.3 dni oczekiwania na kuriera.Normalnie brak szacunku do klienta.Zadnego tel że kurier nie dotrze.Po długim szukaniu kontaktu zadzwoniłam i nikt nic nie wie czemu nie doszła.Smiech na sali 1 i ostatni raz zamówiłam coś przez ta firmę szkoda nerwow ZaletyzadnychWadybrak szacunku do klienta i jego czasu -
-
~Klaudia / 2021-06-24 14:25
Kurier wczoraj przyjechał z monitorem zadzwonil 2 razy szybko dzwonkiem że, nie zdążyłam nawet dobiec do drzwi z piętra w mieszkaniu :) poczym dzisiaj miał się zjawić - nie zjawił i zostawił ciężki monitor w punkcie w takie upały, po to zamawiam kuriera by mieć paczkę w domu, a nie x km od domu : ZaletyBrak -
~Łukasz / 2021-06-24 13:45
żeby się dodzwonić do obsługi klienta trzeba przejść przez bardzo uciążliwego bota... Po czym jak już Pani odbiera to jest wielce obrażona, że musiała odebrać telefon... -
~nata / 2021-06-24 12:06
Kiedyś usługi na poziomie, dziś najgorsza firma kurierska. Zamówiłam odzież ze sklepu internetowego. Kilka paczek za opłatą z góry, dwie kolejne za pobraniem. Nie polecam! Paczki opłacone z góry dostarczone przez inną firmę kurierska, która docierała do mnie codziennie kilka dni pod rząd. Potrafili wysłać maile i smsy o planowanym doręczeniu a kurierzy nawet zadzwonić przed przyjazdem. Kuriera UPS niestety przerasta doręczenie paczki pod wskazany adres.
Pracowałam zdalnie, żadnego kontaktu i paczki odesłane do nadawcy. Towar zakupiony w promocji, która już nie obowiązuje, więc kolejny zakup wiąże się ze stratą kilkuset złotych. Infolinia tragiczna, system składania reklamacji chyba stworzony tak, aby udaremnić jakąkolwiek próbę kontaktu.
Unikać!ZaletybrakWadynieprofesjonalni, lekceważą klienta -
~Dawid nienawidzi złodzieji z UPS / 2021-06-24 09:38
4 razy naciągnęli mnie na 10 zł bo podobno nie mieli wydac i otrzymałem jednego dnia informacje że przesyłka została nadana i będzie w następny dzień roboczy i w następny dzień roboczy dostałem ta sama informacje ZaletyGównoWadyGówno -
~Aga / 2021-06-23 20:14
Brak kontaktu z kurierem, który ewidentnie nie jest rozliczany ze skuteczności dostarczenia przesyłki, nie zostawia kontaktu ani awizo, nie polecam nikomu -
~Michał / 2021-06-23 18:41
Brak kontaktu z kurierem. Wiadomości mailowe wprowadzające w błąd. -
~firetheft / 2021-06-23 17:50
Kurier nawet nie zapukał do drzwi, tylko zostawił paczkę w najbliższym punkcie, mimo ,że czekałem cały dzień, no i telefon do mnie też miał, ale była cisza. Żadnej informacji w jakim punkcie paczka czeka, musiałem szukać w najbliższych w okolicy. -
~tap313 / 2021-06-23 17:49
Jednym słowem - żenada. Paczka z drugiego końca świata dotarła do Polski w 2 dni a od ponad 2 TYGODNI leży w magazynie/odprawie celnej. Nie pomaga dzwonienie na infolinię, konsultantka zapewnia o zgłoszeniu sprawy i na tym się kończy. Niestety kuriera nie wybierałam samodzielnie, ale przez tę sytuację jestem pewna, że ani nie skorzystam z ich usług, ani nikomu ich nie polecę. -
-
~Piotr / 2021-06-23 14:18
Beznadziejni. Trzecie doręczenie pod ten sam adres w Kraśniku i nagle niespodzianka, kurier inteligent stwierdził iż nie ma takiego adresu.Zero kontaktu na nr telefonu nadawcy, bo odbiorcy nie chciało im się wpisać na list przewozowy przy nadaniu. Szczerze nie polecam. WadyBrak możliwości szybkiego złożenia reklamacji on line. Zrobione aby tego nie robić. BRAWO. -
~kubamak / 2021-06-23 13:16
Prowadzę firma i chcę się dowiedzieć czy paczka została już przekazana do odprawy celnej. Niestety po wysłaniu 3 maili i po tygodniu dalej nie otrzymałem informacji. I tak jest już trzeci raz. Odprawa średnio trwa dwa tygodnie. PORAŻKA -
~exn / 2021-06-23 13:03
Najgorsza firma kurierska, kurier się nie kontaktuje po czym wpisuje że podjęto próbę doręczenia.... Jak ktoś nie jest od rana do wieczora w domu to będzie wielki problem z odbiorem paczki.
- brak kontaktu kuriera, podejmuje próby i się nie kontaktuje
- trzeba być w domu od 8-17 inaczej będzie problem z odbiorem
- infolinia to długie mówienie do automatu a potem do infoliniiZaletybrakWady- brak kontaktu kuriera, podejmuje próby i się nie kontaktuje
- trzeba być w domu od 8-17 inaczej będzie problem z odbiorem
- infolinia to długie mówienie do automatu a potem do infolinii -
~Kamila / 2021-06-23 12:39
Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. Żadnej możliwości kontaktu z kurierem. Jakakolwiek informacja o przesyłce jedynie przez link do śledzenia paczki. Zmiana terminu dostawy owszem,ale musisz podać numer awizo. Szkoda, że kurier nie był tak uprzejmy zostawić. Na drugi dzień ostatnia próba dostarczenia..chyba UPS jest w alternatywnym świecie bo chociaż byłam cały dzień w domu to kuriera nie było. Co innego mówi monitoring przesyłki.
Omijać z daleka. Chyba, że ktoś lubi takie cuda-kurier był ale go nie było widać. Awizo też pewnie zaczarowane bo niewidoczne.
strona 112 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »