strona 111 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Asam / 2021-07-02 17:38
Tragedia totalna. Paczka w doreczeniu, brak kontaktu, prezent nie doręczony na weekend. Infolinia to porażka, brak kontaktu z kurierem. Nie polecam nikomu. -
-
~wku....ny klient / 2021-07-02 15:21
Patologia, patologia i jeszcze raz patologia tragedia co oni odwalają, omijać tą firmę na 1000 km idiotów.
Pomimo tego, że jestem w domu dostaje info o nieudanej próbie doręczenia i tak 2 razyZaletymasakra, żadnych zaletWadyTa firma powinna się nazyywać WADA -
~klient535 / 2021-07-02 11:31
O wyczynach tej firmy kurierskiej można pisać godzinami.
Kurier miał dostarczyć paczkę, odbiorca poprosił o chwilę by przeliczyć pieniądze co poskutkowało naturalnie gniewem szanownego Pana kuriera, który zobowiązał się do przyjazdu w dniu następnym. Jeszcze tego samego dnia po wizycie otrzymałam maila, w którym poinformowano mnie o zwrocie paczki do nadawcy. Powodem było rzekome „odmówienie” odbioru paczki przez odbiorcę. Chamstwo na każdym kroku z ich strony, absolutnie nie polecam, przez takich niekompetentnych panów ta firma prędzej czy później rozleci się w drobny mak. -
~Joanna / 2021-07-02 08:59
Jak najdalej od tej pseudo firmy kurierskiej. Na paczkę czekamy już 17 dni, od tygodnia nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy nastąpi doręczenie. Brak kompetencji, mają głęboko w d.... klienta. Nie polecam! -
~Anita / 2021-07-01 21:57
Otrzymałam powiadomienie że przesyłka będzie doręczona 10:30-14:30. Niestety o 12 dostałam powiadomienie że nikogo kurier nie zastał. Kurier był tak leniwy, że nawet nie przyjechał pod wskazany adres tylko od razu zawiózł paczkę do sklepu- punktu odbioru. Na przesyłkę czekałam w Centrum Medyczny, które czynne jest 6-18.
To był drugi raz jak skorzystałam z usług UPS. I to mój ostatni raz NIERZETELNA FIRMA. Brak kontaktu, rozmowa tylko z automatem. Omijajcie szerokim. łukiemWadyLekceważy klienta -
~Dawid / 2021-07-01 14:08
Mylne informacje na temat daty i godziny doręczenia paczki, z kurierem można się umawiać a on i tak przyjedzie kiedy będzie chciał. Dodatkowo ich aplikacja na telefon działa jakby chciała a nie mogła. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko -
~Zuzanna / 2021-06-30 23:04
Nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Paczka z supreme nie wiadomo co się z nią dzieje i idzie już drugi tydzień. Nawet nie można zadzwonić gdziekolwiek, żeby złożyć skargę lub dopytać się co z paczką ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Marek / 2021-06-30 17:44
TOTALNY DRAMAT paczka w odprawie celnej od 24 kwietnia do 29 czerwca Wysyłaliśmy kilkanaście e-maili z prośbą o zajęcie się tematem nie mówiąc już o kilkunastu telefonach. Na koniec opłata 385 zł + 68 zł prowizja netto za ich obsługę. Zdecydowanie nie polecam UPS ZaletyżadnychWadySame -
-
~xyz / 2021-06-30 16:41
nie potrafią dostarczyć przesyłki w czasie jaki podali.... -
~Adam / 2021-06-30 14:50
Najgorsza jaką znam firma kurierska ups, Wrzucił przesyłke o wartości 800 zl przez ogrodzenie i pojechal. Dobrze że sąsiedzi zauważyli. Tragedia omijać szerokim łukiem. Reklamacje nie odnoszą skutku. -
~Tomasz / 2021-06-30 11:08
Bezczelność !
Twoja przesyłka
1Z8332YF6899535371
Doręczono dnia
środa, czerwiec 30 w 10:22 w Other
Przeszłe zdarzenie Utworzono etykietę
Przeszłe zdarzenie Wysłano
Aktualne zdarzenie Doręczono
Doręczono do
OLSZTYN PL
Kurier zostawił wartościową przesyłkę w półotwartej skrzynce na listy na dole, Podrobił za mnie podpis mnie nie zawiadomił nawet domofonem czy telefonem. Każdy, każdy, każdy mógł wyjąć przesyłkę - jak bym chciał list to był wziął Pocztę Polską...ZaletyUPS Olsztyn To tragedia!WadyUPS Olsztyn To tragedia! -
~gg / 2021-06-30 10:40
Paczka nadana w środe rano była dostarczana dopiero w piątek, dodatkowo kurier niedojechał pod wskazany adres do czego sie przyznał równocześnie oznaczając w systemie "
Próbowaliśmy dostarczyć paczkę, jednak nie mogliśmy pozostawić jej bez podpisu." . Paczka została pozostawiona bez zadnego kontaktu w sklepie odległym od adresu docelowego o ok. 2km.
Kontakt z infolinią od razu po odczytaniu maila o tym, że nie zastano nikogo w domu skontaktowałem się z infolinią informując, że pracuję zdalnie i nigdzie się nie ruszałem, dostałem jedynie informację o tym, że moge przekietrowac przesyłkę pod inny adres i w najbliższym dniu roboczm zostanie podjeta próba doręczenia, lub po prostu samemu sie przejśc i ją odebrać...
Nie po to dopłacam do przesyłki kurierskiej by musieć wychodzic z domyu w godzinach pracy, tracić czas na poszukiwania sklepu (niestety nie całodobowego...) i na koniec samemu targać niewymiarowe, choc lekkie pudełko do domu.WadyCzas dostawy
Kurier nie dociera pod adres
Fałszywe oznaczenia statusu przesyłki
Pozodstawianie przesyłki w odległym punkcie odbioru - przypuszczam, że we współpracującym sklepie kurier porzucił wszystkie przesyłki z rejonu. -
~Robert / 2021-06-30 09:21
Dramatyczna obsługa w zakresie wyjaśnienia reklamacji. Tygodniami trwa taki proces, nie przynosi rezultatu, a dział windykacji starszy konsekwencjami za niesłusznie naliczone opłaty.
Zdecydowanie poszukajcie innej firmy.
Cennik jest tak zagmatwany, że nigdy nie wiadomo ile co kosztuje i zasadniczo bardzo bardzo drogo!ZaletybrakWadysame wady -
~Across / 2021-06-29 15:59
Kolejny dzień i kolejne "wyjątkowe zdarzenie", które uniemożliwi kurierowi dostarczenia mi paczki. ;) Super! Jak długo mam czekać? Inne firmy dostarczają w moim rejonie zawsze na czas. Niestety,w sklepie, z którego zamawiałem książki, była do wyboru tylko jedna firma...
Nigdy więcej już nie skorzystam z usług UPS! Przez was mi się nawet nie chce tych książek czytać.
Przynajmniej wziąłem za pobraniem - jak nigdy nie dotrze, to nie będę się musiał użerać z nikim o zwrot kasy. A jeśli nastąpi cud i kurier się zjawi, to z przyjemnością mu osobiście nawtykam.ZaletyZa jedyne 11,99 napsują wam nerwów i odechce wam się czekać na zamówienie.WadyWszystko inne. Żenada. -
~Thomson87 / 2021-06-29 15:12
Tragedia, kurier ma byc miedzy 11-15 i nadal go nie ma na infolini mówią, że nie maja numerów do kurierow i ze ich nie przekazuja, wiec jednak chyba maja... kurier moze doatarczyc do godziny 19 albo moze jej nie doatarczyc w ogole... no smiech na sali, zenada ta firma. ZaletyNicWadyObsługa klienta, dostawa paczki, brak kontaktu z kurierem, kurier moze dostarczyc paczke lub nie. -
~Halszka / 2021-06-29 14:36
Najgorsza firma. Kurier nikogo nie zastając w domu, oddaje paczkę bez jakiejkolwiek informacji w poincie. To jakaś kpina. Najgorsza z najgorszych ZaletyŻadnych zalet.WadySame wady -
-
~Aga / 2021-06-29 14:09
Najgorsza firma!!! Ostrzegam wszystkich! Paczkę wysłałam 17 grudnia 2020 roku do Irlandii. Paczka była przetrzymywana w UK, wymagali dokumentów, o których nikt nie informował przy wysyłce. W statusie doręczenia wpisali, ze odbiorca odmówił przyjęcia, jednak paczka nawet nigdy nie dotarła Irlandii, więc nie było okazji na odbiór przesyłki. Kazali odbiorcy dzwonić i potwierdzać, ze chce odebrać paczkę, następnie niekompetentne osoby mówily, ze paczka nawet nie istnieje. Zero kompetentnych ludzi na infolinii, ciagle tylko „gwarantowali”, ze w ciągu24h dadzą jakaś odpowiedź. Nawet nie zliczę ilosci wysłanych e-maili. Nie doczekałam się do tej pory żadnej odpowiedzi. W tym momencie paczki nie mam ani ja, ani odbiorca. Niewiadomo, gdzie jest paczka i nikt nie chce udzielić żadnej informacji. Jednak firma doskonale wiedziała ILE JEST WARTA PACZKA, pomimo ze nie wpisywałam nigdzie jej wartości. Czy to może oznaczać, ze bez mojego pozwolenia, paczka została otwarta? Brak słów. Róbcie tak dalej, a potencjalni klienci zaczną traktować was tak samo. ZaletyŻadne -
~fuk / 2021-06-29 12:15
Kłamcy, piszą że dostarczają przesyłki co jest niezgodne z prawdą, nie polecam tej oszukańczej firmy !!!!!!! ZaletybrakWadycała masa wad szeroko pojętych -
~Tomek / 2021-06-25 19:50
UPS kłamie. Wysyła mail z konkretną datę, kiedy dostarczy paczkę, ale to nieprawda. Paczki nie ma, nawet, gdy czeka się cały dzień... . Mało tego, na swojej stronie UPS pisze, że to klient zmienił datę doręczenia - nieprawda i kłamstwo. To fatalna firma, w ogóle niezorientowana na klienta, nie znająca kontaktu z drugim człowiekiem. Wadypodawanie mylnych informacji, kłamanie, że datę doręczenia zmieniono na życzenie klienta, brak dostawy w dniu, w którym miała być (data wysłana przez UPS na mail) -
~Anna / 2021-06-25 15:06
Dramat!Jestem wściekła!Brak kontaktu z kurierem! Paczka idzie,ale niewiadomo gdzie....aż w końcu dostaje informacje,że jest zwrócona do Warszawy! A paczka opłacona! WadyUps
strona 111 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »