strona 110 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~Marekp793 / 2021-07-13 17:34
Najgorsza firma kurierska. Paczka wydana A nie dojechała tego samego dnia i tak kilka razy. Zmiana na kolejny dzień bo nie chce się przyjechać pewnie łaskawie. -
-
~Simon / 2021-07-13 16:34
Moje doświadczenia z UPS.
Przesyłka nr 1 miała być doręczana w środę 30 czerwca. 1 lipca otrzymałem informację o konieczności doręczenia dokumentów do urzędu celnego (faktura itp.). Status przesyłki w systemie wciąż informował o planowanym doręczeniu na 30 czerwca. Dokumenty dostarczyłem tego samego dnia. Od tego momentu czyli od 1 lipca do 4 lipca wysłałem w sumie 6 maili wręcz BŁAGAJĄCYCH o jakąkolwiek informację o tym co się dzieje z przesyłką.
5 lipca w czwartek otrzymałem informację, że są w trakcie przygotowywania zgłoszenia do urzędu celnego. Czyli UPS działa w taki sposób, że po 5 dniach od otrzymania papierów dopiero pracują mozolnie nad zgłoszeniem celnym.
Dalej do 6 lipca wysłałem w sumie kolejnych 9 maili pytając, czy już wysłali zgłoszenie, czy też jeszcze ten elaborat piszą. W końcu 6 lipca dostałem informację, że przesyłka została zwolniona z urzędu celnego i będzie doręczana.
I wiecie co? Mamy 13 lipca, a przesyłka nadal nie została doręczona. Czyli od momentu kiedy dotarła do Polski minęło bez mała 14 dni.
ABSOLUTNIE KAŻDA próba kontaktu z UPS kończy się gadką szmatką o tym, że im przykro i że przepraszają - to są teksty pisane z automatu, nie liczcie na to że to ma cokolwiek wspólnego ze szczerością. W związku z tym, że są pisane z automatu nie mają żadnego przełożenia na to, by cokolwiek w waszej sprawie USP zrobił. Nic nie zrobi, bo tak naprawdę mają was w pompie. Procesują przesyłki jak im wygodnie i nie macie ŻADNYCH szans na informację kiedy przesyłka zostanie odręczona. Takie pojęcie nie istnieje w słowniku UPS.
Przesyłka nr 2 miałą być doręczana 7 lipca. Tego dnia otrzymałem informację o koniecznym dosłaniu dokumentów do urzędu celnego i tegoż samego dnia je im wysłałem. I wiecie co? Wczoraj po 5 dniach czyli 12 lipca status przesyłki zminił się na UWAGA! Będzie gorąco: UPS otrzymał dokumenty niezbędne do zgłoszenia celnego.
To jest jakiś dramat. Ciekawostka ???? status przesyłki nr 1 do dzisiaj to DORĘCZENIE (planowane) 30 czerwca. Hehehe ????
Wszystkim, którzy szukają kuriera, który rzetelnie informuje o statusie przesyłki, szanuje klientów i przede wszystkim potrafi sprawnie ogarniać procedury celne, polecam
DHL!
Przesyłka z bliskiego wschodu dotarła do mnie już dwukrotnie w ciagu 8 dni. Danego dnia przesyłka dociera do Polski. DHL dzwoni do mnie pyta o zawartość, wpisuje stosowne dane do formularzy, następnego dnia dostaję LINKA do płatności elektronicznych poprzez SMS, płacę, następnego dnia przesyłka jest uwalniana z UC i leci dalej w drogę. Dodajmy do tego 1 dzień poślizgu dla lokalnych kurierów, bo bywa, że DHL przekazuje przesyłki DHL PARCEL (krajowy oddział DHL). I tak to sobie wygląda. Na absolutnie każdym etapie procesowania przesyłki mogę otrzymać rzetelną i wiarygodną informację o tym co się dzieje. DHL nie przetrzymuje sztucznie przesyłek, nie opóźnia doręczenia przesyłki, a jeśli coś się dzieje dzwoni i informuje co i jak. To jest dla mnie absolutny wzór do naśladowania i rozwiązanie idealne dla wszystkich, którzy otrzymując przesyłki chcą po prostu wiedzieć na czym stoją.
Drogi UPS zrobiłem sobie screena tego posta na wypadek gdybyście chcieli mnie cenzurować. Nie odpowiadacie na maile, a jeśli odpowiadacie to jest w tych odopwiedziach całkowity brak konkretów. Nie wiadomo kiedy doręczycie, trzeba po prostu czekać i tyle.
W sumie 25 wysłanych maili, rzesza kontaktów via messanger i praktycznie nie wiem absolutnie NIC na temat tego kiedy się obudzicie.WadyZlewanie klienta
Brak szacunku dla czasu klientów
Brak rzetelnej informacji na temat procesowania przesyłek
Sztuczne wydłużanie doreczenia przesyłki
Brak możliwości uzyskania kontaktu z kimś kto będzie wiedział co się dzieje z przesyłką
Absurdalnie złe rozwiązania logistyczne -
~Aleksander / 2021-07-13 10:33
Ostrzegam wszystkich przed firmą UPS. Przez 2 miesiące szła przesyłka "EKSPRESOWA" do UK. Paczka totalnie rozwalona jakby nią rzucano setki razi, przejechano walcem itp
Cały towar uległ zniszczeniu a firma nie chce nawet zwrócić za usługę która według niej została prawidłowo wykonana.
OSTRZEGAMZaletyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
zero odpowiedzialnościWadyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
zero odpowiedzialności -
~Kaja / 2021-07-13 09:30
Zamówiłam przez UPS bo to była jedyna opcja, pierwszego dnia chciałam zapłacić kartą, jednak u nich nie można :) łaskawy pan nie miał czasu poczekać 2 minut bo bankomat 300 metrów dalej, okej, powiedział że przyjedzie jutro. Następnego dnia to był już jakiś żart. Specjalnie rano wypłaciłam pieniądze ale powiedział że nie ma jak wydać i powinnam mieć odliczone, na pytanie czy może ją zostawić gdzieś w takim wypadku też usłyszałam że nie. Ostatecznie paczka wraca do nadawcy i muszę zamawiać od nowa. Nigdzie nie było informacji że muszę mieć odliczoną gotówkę, bo brak płatności kartą jeszcze rozumiem. Porażka. Dodatkowo planowany czas dostawy był od 13, a on zawitał od rana, bez żadnego telefonu i informacji i nie chciał poczekać dosłownie paru minut żebym rozmieniła pieniądze w sklepie na dole. Sam kurier jakby za karę pracował. Sądziłam że zależy im na dostarczaniu paczek i 3 minuty nikogo nie zbawią a wszyscy będziemy zadowoleni, jak widać tak nie jest. WadyProblematyczny dostawca -
~Marlena / 2021-07-12 16:43
Za każdym razem kiedy miałam (nie) przyjemność z korzystania usług UPSa, podczas zamówienia miałam zaznaczona opcję dostawy do domu. W dniu dostawy zawsze był ktoś w domu, chociaż kurier się nigdy się nie pojawił. Jak się okazywało paczki zostawały od razu zawiezione do punktu odbioru bez żadnego kontaktu ze mną. I niestety sie już powtarza, kiedy korzystam z usług tej firmy -
~Wściekła klientka / 2021-07-12 14:11
UPS napis mówi sam za siebie ,,UPS .,,to inaczej że coś poszło nie tak dramat nikt nic nie dostarcza kasuje za usługę pieniądze,na infolinii bezczelne baby zero życzliwości .Moja ocena to mniej niż Zero... Wady10 -
~XYZ / 2021-07-12 12:46
Nie polecam nic zamawiać przez tą firmę , na przesyłkę czekam już ok miesiąca , kurier do mnie nie zawitał nie kontaktował się , nie dostałam żadnych informacji na ten temat , moja przesyłka na moją prośbę została zwrócona do nadawcy gdzie ja o nic takiego nie prosiłam , lekceważycie swoich klientów jesteście nie poważni! Wasi kurierzy nie raczą się kontaktować z klientem nawet nie wykonują swojej pracy żeby dostarczyć przesyłkę tak jak należy jest to nie poważne! -
~bull / 2021-07-10 15:30
nie awizują
nie dostarczają kurierzy, zostawiają w punktach bez informacji -
-
~N.W.W. / 2021-07-09 23:10
Paczka miała zostać doręczona w piątek, dostałam maila od UPS. Między 9 a 13. Nie dotarła, po dodzwonieniu się w końcu na infolinię dowiedziałam się że kurier jej nawet nie wziął ze sobą i dalej jest w innym mieście. Nikt nawet nie raczył mnie poinformować. A pod koniec dnia dostaje maila ze zmieniono dzień dostawy xD powód? Brak ???? samowolka totalna. Nie polecam! ZaletyBrakWadyKontakt, rzetelność, czas dostawy. -
~Sylwia / 2021-07-09 17:35
Zapłaciłam za kuriera 20 zł poczym musialam iść do odbioru paczek i sama osobiście ja odebrać. ZaletyBrakWadyzlekceważenie klienta -
~Dar / 2021-07-09 15:22
Totalny dramat. Kurier nie mogąc znaleść numeru budynku poprostu nie doręcza paczki. Powód - błędny numer budynku.Pozatym kurier - totalny cham. NIEPOLECAM korzystania. ZaletyŻadnych.WadyKurier totalny cham. -
~Łukasz / 2021-07-09 15:10
Totalnie nie polecam tej firmy. Czekam w domu cały dzień na paczkę po czym dostaje informacje, że paczka została przekazana do punktu ponieważ nikogo kurier nie zastał w domu ZaletyBrakWadyCzas, Kurierzy, Praca -
~Ewa / 2021-07-09 12:46
Najgorsza firma, kurier zamiast spokojnie wysłuchać od razu podnosi głos i atakuje.
Zero komunikacji, brak podania telefonu do kuriera w celu konkretnej godziny. Nie zawsze w przedziale godzinowym jesteśmy w stanie odebrać telefon a tym bardziej być w domu. Inne firmy podają telefon i nie ma problemu z umówieniem się z kurierem.
Nie polecam tej firmy. -
~Ivaa / 2021-07-09 11:26
Kurier totalny buc, przyniósł jedna paczkę z bluzą, a miały być jeszcze buty i bluzka. Z wielką łaską wrocil do samochodu zeby poszukać, po czym nawet nie wrócił na górę i odjechał. W życiu więcej z nich nie skorzystam. ZaletyCzas dostawy.WadyKurier cham. -
~Aneta / 2021-07-09 09:33
Tragedia. Zero telefonu cz ktoś jest w domu. Pretensje i rzucenie mi przesyłki bo nie mógł znaleść adresu a numer telefonu na paczce był mógł zadzwonić. ZaletyCzas dostawyWadyObsługa i kurier -
~On84 / 2021-07-08 18:29
Najgorsza firma, już wolę inna konkurencję, tam to chociaż zadzwoni kurier, że już jedzie, czy ktoś w domu, czy zostawić paczkę,
A tu porażka, nie wiadomo kiedy będzie,ZaletyŻadne, no może czas dostawWadyWszystko -
-
~Piotr / 2021-07-08 12:25
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Nie miałem wyjścia zamawiając coś z niemieckiego sklepu bo tylko tą firmą wysyłali.
Niekompetencja i debi*izm najwyższych lotów.
Kurier dwa dni pod rząd nie przyjeżdza pod wskazany adres i bezczelnie kłamie, że nikogo nie było. 5 krotny kontakt na infolii, na której pracuje banda niedouczonych ludzi, nikt nic nie wie, każdy mówi co innego.
2021 rok a infolinia nie posiada nr telefonu do kurierów. Kurierzy nie dzwonią przed przyjazdem.
NIE MOŻNA ZAPŁACIĆ KARTĄ przy odbiorze. Wprowadzono mnie w błąd, że muszę zapłacić za paczkę z Niemiec w Euro bo taka waluta widniała na fakturze i specjalnie wymieniałem kasę w kantorze, a przy odbiorze okazało się, że JEDNAK w złotówkach na co nie byłem przygotowany. Straciłem czas, nerwy, poniosłem koszta na przewalutowaniu i jeszcze musiałem osobiście podjechać po paczkę bo kurier miał problem.
PARANOJA. Takimi firmami należy jawnie gardzić.ZaletyBRAKWadyCAŁOKSZTAŁT -
~Alutka / 2021-07-08 11:44
Najgorszy dostawca z możliwych. A zakupów robię wiele przez internet, więc mam porównanie. WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres. -
~Momika / 2021-07-07 17:34
Najgorszy przewoźnik jeśli chodzi o przesyłki międzynarodowe, przetrzymywane paczki w agencji celnej, brak kontaktu z kimkolwiek, a na infolinie telefony odbierają ludzie którzy maja tyle wiedzy na temat przesyłek ile samemu można sprawdzić online.
Brak słów!!!przesylka z USA leci do Polski 2 dni a później 3 tyg leży w UPS. Nie polecam nikomu!!!ZaletyBrak -
~Piotr / 2021-07-06 19:13
Nie polecam, niszczą paczki reklamacja nie możliwa oszuści ZaletyNie maWadyZniszczona całkowicie przesyłka
strona 110 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »