strona 109 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2021-07-20 17:49
Kurier cham, bezczelny i oszust, nigdy nie dowozi towaru zawsze komentarz że nikogo nie było w domu, nie dostaje się info o pozostawieniu przesyłki. Dno -
-
~Dorota / 2021-07-20 17:23
Siedzę czekam w domu,bo paczka ma być dostarczona i bardzo mi na niej zależy. A dostaje maila że kurier nie zastał mnie w domu i została oddana gdzieś do jakiegoś punktu! Nie po to zapłaciłam za kuriera żeby latać po mieście i szukać swojej paczki. Nie jest to pierwszy raz kiedy muszę gdzieś odbierać przesylki. Mam małe dziecko i mieszkam na 4 piętrze bez windy. Infolinia UPS tyle samo warta co kurier, zero odezwu!!!! Nie polecam !!! -
~Luigi / 2021-07-20 13:40
Beznadziejny kontakt z klientem, brak możliwości skontaktowania się z kurierem, wysyłają maila o możliwości zmiany terminu doręczenia, a na stronie ujrzymy jedynie informację o ciągłych problemach technicznych, które uniemożliwiają tą czynność. Po skontaktowaniu się z nimi dostajemy jedynie informację, że jednak takiej opcji nie mają. -
~spadaj / 2021-07-19 21:06
proste, UPS przyjął paczkę do wysyłki i po miesiącu stwierdzam ze ją ukradł, to tyle w temacie ups ZaletyzlodziejeWadysuper złodzieje -
~Paweł / 2021-07-19 16:10
Kurier podjął jedną próbę dostarczenia po czym odesłał paczkę tłumacząc że skoro nikt nie otwiera to pewnie nie chcą paczki. W domu był chory brat na porażenie mózgowe i często gada do siebie lecz ma zakazane otwierać. Pomijam fakt że kurier nawet nie zadzwonił. ZaletyBrak -
~Mama / 2021-07-19 11:51
Co za chamstwo. Siedzę czekam w domu kilka dni,bo paczka ma być na dniach, zależy mi na niej. A dziś dostaje maila że kurier nie zastał mnie w domu i została oddana gdzieś do kiosku! Nie po to płaciłam za kuriera. Zapłaciłam po to żeby przyszła do domu i zebym nie musiała się z dziećmi małymi dodatkowo szarpać po paczkę. Jestem wkurzona, bo nawet nie ma jak się dodzwonić do tego całego UPS!!! Nie polecam!!!! -
~Alicja / 2021-07-16 10:44
UPS - Unikaj Paczki Straty
Od 29.06. przesyłka w drodze do Anglii, ponoć jej szukają. Jawne kpiny. Żałuję tylko, że nie przeczytałem tych opinii wcześniej.ZaletyBrak.WadySame wady. -
~Mateusz / 2021-07-15 22:55
Paczka nie została dostarczona przez kuriera, tylko została dostarczona informacja o niezastaniu klienta przy dostarczeniu paczki. Odbyło się to bez wcześniejszego kontaktu. Zaletypaczka została porzucona w całościWadyniekulturalny Pan z UPSu nawet nie zadzwonił tylko zostawił awizo, bez żadnego kontaktu z kurierem. -
-
~Joanna / 2021-07-15 21:29
Nie polecam UPS. Dwa dni temu miałam bardzo przykrą sytuację związaną z kurierem UPS. Czekałam na paczkę za pobraniem. Niestety nie dostałam żadnej informacji kiedy paczka ma się pojawić. Wyszłam z synkiem na dłuższy spacer połączony z zakupami. Byłam bez samochodu dość daleko od mieszkania. Zadzwonił do mnie kurier w informacja, że ma dla mnie paczkę. Powiedziałam, że nie ma mnie w domu. Kurier zaproponował, że podejdzie do mnie bo na drugi dzień nie będzie mu się chciało przyjeżdżać drugi raz,a paczuszka jest malutka. Powiedziałam, że jestem daleko od domu, ale jeśli paczka jest mała to mogęe ja odebrac. Kurier przyjechał, po czy wyciągnął paczkę większą od mojego 7 letniego syna i wrecz kazal mi ja odebrac. Ja powiedzialam, ze wprowadzil mnie w blad bo powiedzial, ze ta paczka jest mala i ze nie moge jej odebrac bo nie dam rady jej doniesc. Poprosilam, aby przyjecal na drugi dzien, a kurier na to, ze napewno nie będzie sobie robił dodatkowej robty. I zgłosił do firmy, że odm⁹wołam przyjęcia paczki i odesłał ja do sklepu. Dramat. WadyWszystko -
~Z h / 2021-07-15 19:13
Mam paczkę do odebrania jadę a kurier nie zostawił jej w punkcie odbioru był wcześniej niż podali i 3 raz muszę jechać
Dziadostwo jakich mało zakaz dla firmy może ktoś inny będzie lepszy -
~K / 2021-07-15 16:17
3 razy miałam dostawę przez UPS i 3 razy jaja, na stronie informacja, ze kurier będzie dziś a w rzeczywistości jak dobrze poszło to było awizo, teraz moja paczka wróciła się do Holandii bo idioci nie raczyli dać znać ze chcą mi dać ta paczkę, zero kontaktu nawet awizo. Nie polecam z całego serca. ZaletyBrakWadyZa mało miejsca, żeby to zmieścić -
~Nonor / 2021-07-15 15:50
Przesyłka międzynarodowa. Gdzie w Polsce szła 4 tygodnie. A za granicą 2 dni. Okrążyła Polskę z 5 razy bo nie wiedzą gdzie jest Łódź.... ZaletyBrakWadyGówno najgorsze. Nie polecam!! -
~Kurohime / 2021-07-15 14:05
Cały dzień czekałam na kuriera który się nie zjawił. Później w śledzeniu przesyłek zobaczyłam, że rzekomo był. Dzwoniłam na infolinię UPS z informacją, że czekam cały dzień i była rzekoma próba doręczenia chociaż nikt nie dzwonił domofonem. Rozmawiałam z konsultantką, podałam o problemie, podałam numer przesyłki po czym nagle połączenie zostało przerwane. Jestem wściekła bo zmarnowałam pół dnia siedząc w domu WadyBrak kontaktu z kurierem -
~luna / 2021-07-14 13:13
PORAŻKA! kurierzy nie dostarczają paczek na czas i wpisują sobie, że była próba doręczenia, a tymczasem strasza osoba od rana do wieczora czeka "uwięziona" w domu, aż kurier łąskawie się pojawi! NIE POLECAM!!! WadyKOMBINATORSTWO KURIERÓW -
~Weronika / 2021-07-14 10:25
Żenada , żenada i jeszcze raz żenada... kurierzy nie dzwonią do klientów , nie przyjeżdżaja, paczki zostawiają w punktach oddalonych o 30 km!!! Infolinia to juz totalne dno, klienta traktują jak intruza, co by się nie działo zawsze tak zrobią że kurier i oni są bez winy.
Wielokrotnie zamawiałam też jako sprzedawca na allegro smart kuriera ups zeby odebrał paczke ode mnie, jeszcze nigdy się nie zjawił mimo ze wybieram termin i godzine, kurier nawet nie dzwoni !!!
ODRADZAM !!!!Wadyolewanie klienta -
~Ada / 2021-07-14 08:05
Najgorsza firma kurierska w Polsce. Pod kazdym wzgledem. ZaletyBrakWadyZa malo miejsca tu jest zeby wszystko spisac. -
-
~Marekp793 / 2021-07-13 17:34
Najgorsza firma kurierska. Paczka wydana A nie dojechała tego samego dnia i tak kilka razy. Zmiana na kolejny dzień bo nie chce się przyjechać pewnie łaskawie. -
~Simon / 2021-07-13 16:34
Moje doświadczenia z UPS.
Przesyłka nr 1 miała być doręczana w środę 30 czerwca. 1 lipca otrzymałem informację o konieczności doręczenia dokumentów do urzędu celnego (faktura itp.). Status przesyłki w systemie wciąż informował o planowanym doręczeniu na 30 czerwca. Dokumenty dostarczyłem tego samego dnia. Od tego momentu czyli od 1 lipca do 4 lipca wysłałem w sumie 6 maili wręcz BŁAGAJĄCYCH o jakąkolwiek informację o tym co się dzieje z przesyłką.
5 lipca w czwartek otrzymałem informację, że są w trakcie przygotowywania zgłoszenia do urzędu celnego. Czyli UPS działa w taki sposób, że po 5 dniach od otrzymania papierów dopiero pracują mozolnie nad zgłoszeniem celnym.
Dalej do 6 lipca wysłałem w sumie kolejnych 9 maili pytając, czy już wysłali zgłoszenie, czy też jeszcze ten elaborat piszą. W końcu 6 lipca dostałem informację, że przesyłka została zwolniona z urzędu celnego i będzie doręczana.
I wiecie co? Mamy 13 lipca, a przesyłka nadal nie została doręczona. Czyli od momentu kiedy dotarła do Polski minęło bez mała 14 dni.
ABSOLUTNIE KAŻDA próba kontaktu z UPS kończy się gadką szmatką o tym, że im przykro i że przepraszają - to są teksty pisane z automatu, nie liczcie na to że to ma cokolwiek wspólnego ze szczerością. W związku z tym, że są pisane z automatu nie mają żadnego przełożenia na to, by cokolwiek w waszej sprawie USP zrobił. Nic nie zrobi, bo tak naprawdę mają was w pompie. Procesują przesyłki jak im wygodnie i nie macie ŻADNYCH szans na informację kiedy przesyłka zostanie odręczona. Takie pojęcie nie istnieje w słowniku UPS.
Przesyłka nr 2 miałą być doręczana 7 lipca. Tego dnia otrzymałem informację o koniecznym dosłaniu dokumentów do urzędu celnego i tegoż samego dnia je im wysłałem. I wiecie co? Wczoraj po 5 dniach czyli 12 lipca status przesyłki zminił się na UWAGA! Będzie gorąco: UPS otrzymał dokumenty niezbędne do zgłoszenia celnego.
To jest jakiś dramat. Ciekawostka ???? status przesyłki nr 1 do dzisiaj to DORĘCZENIE (planowane) 30 czerwca. Hehehe ????
Wszystkim, którzy szukają kuriera, który rzetelnie informuje o statusie przesyłki, szanuje klientów i przede wszystkim potrafi sprawnie ogarniać procedury celne, polecam
DHL!
Przesyłka z bliskiego wschodu dotarła do mnie już dwukrotnie w ciagu 8 dni. Danego dnia przesyłka dociera do Polski. DHL dzwoni do mnie pyta o zawartość, wpisuje stosowne dane do formularzy, następnego dnia dostaję LINKA do płatności elektronicznych poprzez SMS, płacę, następnego dnia przesyłka jest uwalniana z UC i leci dalej w drogę. Dodajmy do tego 1 dzień poślizgu dla lokalnych kurierów, bo bywa, że DHL przekazuje przesyłki DHL PARCEL (krajowy oddział DHL). I tak to sobie wygląda. Na absolutnie każdym etapie procesowania przesyłki mogę otrzymać rzetelną i wiarygodną informację o tym co się dzieje. DHL nie przetrzymuje sztucznie przesyłek, nie opóźnia doręczenia przesyłki, a jeśli coś się dzieje dzwoni i informuje co i jak. To jest dla mnie absolutny wzór do naśladowania i rozwiązanie idealne dla wszystkich, którzy otrzymując przesyłki chcą po prostu wiedzieć na czym stoją.
Drogi UPS zrobiłem sobie screena tego posta na wypadek gdybyście chcieli mnie cenzurować. Nie odpowiadacie na maile, a jeśli odpowiadacie to jest w tych odopwiedziach całkowity brak konkretów. Nie wiadomo kiedy doręczycie, trzeba po prostu czekać i tyle.
W sumie 25 wysłanych maili, rzesza kontaktów via messanger i praktycznie nie wiem absolutnie NIC na temat tego kiedy się obudzicie.WadyZlewanie klienta
Brak szacunku dla czasu klientów
Brak rzetelnej informacji na temat procesowania przesyłek
Sztuczne wydłużanie doreczenia przesyłki
Brak możliwości uzyskania kontaktu z kimś kto będzie wiedział co się dzieje z przesyłką
Absurdalnie złe rozwiązania logistyczne -
~Aleksander / 2021-07-13 10:33
Ostrzegam wszystkich przed firmą UPS. Przez 2 miesiące szła przesyłka "EKSPRESOWA" do UK. Paczka totalnie rozwalona jakby nią rzucano setki razi, przejechano walcem itp
Cały towar uległ zniszczeniu a firma nie chce nawet zwrócić za usługę która według niej została prawidłowo wykonana.
OSTRZEGAMZaletyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
zero odpowiedzialnościWadyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
zero odpowiedzialności -
~Kaja / 2021-07-13 09:30
Zamówiłam przez UPS bo to była jedyna opcja, pierwszego dnia chciałam zapłacić kartą, jednak u nich nie można :) łaskawy pan nie miał czasu poczekać 2 minut bo bankomat 300 metrów dalej, okej, powiedział że przyjedzie jutro. Następnego dnia to był już jakiś żart. Specjalnie rano wypłaciłam pieniądze ale powiedział że nie ma jak wydać i powinnam mieć odliczone, na pytanie czy może ją zostawić gdzieś w takim wypadku też usłyszałam że nie. Ostatecznie paczka wraca do nadawcy i muszę zamawiać od nowa. Nigdzie nie było informacji że muszę mieć odliczoną gotówkę, bo brak płatności kartą jeszcze rozumiem. Porażka. Dodatkowo planowany czas dostawy był od 13, a on zawitał od rana, bez żadnego telefonu i informacji i nie chciał poczekać dosłownie paru minut żebym rozmieniła pieniądze w sklepie na dole. Sam kurier jakby za karę pracował. Sądziłam że zależy im na dostarczaniu paczek i 3 minuty nikogo nie zbawią a wszyscy będziemy zadowoleni, jak widać tak nie jest. WadyProblematyczny dostawca
strona 109 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »