Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radosław / 2021-07-28 14:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, bo podwykonawca. Auto czarne ups z napisem podwykonawca. Na infolinii dowiedziałem się, że nie otrzymam w związku z tym telefonu do kuriera. Brak możliwości otwarcia paczki przy kurierze. Arogancki i bezczelny kurier i niedouczona"dama", do której zatelefonował w mojej obecności, gdy chciałem otworzyć przy nim paczkę.
    ZaletyNie ma.
    WadyArogancja kuriera: "trzeba było nie korzystać z naszych usług". Gdybym miał możliwość wyboru to na 100%.
  • ~Anna / 2021-07-28 13:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam,kurier mimo że czekam w domu zostawia awizo, mogłabym czejac cały dzień gdybym nie sprawdziła statusu przesyłki, że już nastąpiła próba doręczenia, dwa razy musiałam skorzystać z usług tej firmy i dwukrotnie powtórzyła się ta sama sytuacj
    ZaletyBrak
    Wadybrak możliwości kontaktu z kurierem, odległe adresy punktów pod którym można odebrać przesyłkę, kurier nie dostarcza przesyłki mimo obecności osoby odbietajecej pod wskazanym adresem, awizo pozostawione przed wejściem na klatkę schodową, z podany nazeiskiem i adresem,
  • ~Marianna / 2021-07-27 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na kuriera juz od 9 dni. Za kazdym razem dostaje meila ze bedzie danego dnia do konca dnia i co? Nie dostalam zadnej paczki. Nie polecam firmy kurierskirj UPS. Tragedia.
  • ~Odbiorca / 2021-07-27 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM,najgorsza firma kurierska jaka istnieje
    Nigdy przenigdy nie zamawiajcie zagranicznych przesyłek tą firmą. Odprawa celna jak i zwykła korekta faktury to istne DNO! Żmudny, kilkumiesięczny proces - kpina!! Unikajcie! kurier wariat!!!!!
    Zaletynie ma ogólnie
    WadyWszystko jest wadą, cala firma!!!!
  • ~Beata / 2021-07-26 16:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem, co ta firma robi jeszcze na rynku. Odbieranie od nich przesyłek jest koszmarem. Dziś czekałam ponad 6 godzin. Niekompetentna obsługa w infolinii (jedna pani się rozłączyła w trakcie rozmowy po zadanym pytaniu, więc zadzwoniłam drugi raz i ta rozmowa również nic nie dała, bo dowiedziałam się tylko, że ta pani nic nie może, nie ma kontaktu z kurierem, co jest niewiarygodne. Ze swoim przełożonym również nie ma kontaktu.).
    Kiedyś kurier mógł zadzwonić i ustalić godzinę dostawy, teraz jest na stronie niezrozumiała informacja, że przesyłka zostanie dostarczona "w godzinach pracy".
    Okazało się, że są to godziny.... 9-19. To jest jakieś nieporozumienie i kompletny brak szacunku dla klienta. Rozumiem godzinę, dwie oczekiwania, ale 10 godzin?
    Inne firmy (np. DHL) mają opcję połączenia z kurierem.
    Kurier poinformował mnie, że powinnam się cieszyć, że w ogóle dziś dostałam przesyłkę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak określonego przedziału czasowego, w którym będzie dostarczona przesyłka
  • ~... / 2021-07-26 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy, już dawno powinna zniknąć z rynku. Kurier bardzo nie miły i potraktował mnie w chamski sposób jak spytałam czy można zapłacić kartą za przesyłkę. Jeszcze miał problem żeby poczekać aż pójdę po portfel.
    ZaletyBrak
    WadyZachowanie
  • ~Marta / 2021-07-25 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    UPSsssss
    Po niezwykle długim czasie oczekiwania na przesyłkę zagraniczną dowiedziałam się od sprzedawcy, że paczka zdążyła już do niego trafić zwrotnie! Nie dowierzając temu niefartowi pobiegłam wygrzebać awizo że skrzynki. No wiadomo, nie uświadczysz. Przegrzebałam skrzynkę mailową - żadnej wiadomości. Zadzwoniłam na infolinię zapytać czemu nie ma śladu po próbie doręczenia przesyłki, i słuchajcie, dowiedziałam się, że kurier nie musi dzwonić do adresata i nie ma również obowiązku pozostawiać awizo. Zakładam zatem że UPS to najzwyczajniej w świecie OSZUŚCI. Skąd taki osąd? A no jaką mam gwarancję, że w ogóle kiedykolwiek i ktokolwiek próbował doręczyć przesyłkę? Proszę omijać szerokim łukiem, bo w dupach im się chyba poprzewracało.
  • ~SkilleR / 2021-07-24 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna zniknąć z rynku. Już piąta paczka którą odbieram poprzez ich dostarczenie. Za każdym razem jestem w domu i czekam i czekam i czekam aż w końcu patrzę na tracking a tu paczka w punkcie odbioru na drugim końcu miasta. Kurierzy od nich nawet nie myślą by dostarczyć paczkę tylko zostawiają ją jak im pasuje w punktach. Lecę potem do jakieś spelun po np tableta za kupię kasy a baba nawet dowodu nie chcę odemnie. Widzę że to normalne po wszystkich komentarzach. Jak to możliwe że oni jeszcze funkcjonują na rynku.
    WadyWszystko
  • ~qerpik / 2021-07-23 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM,najgorsza firma kurierska jaka istnieje
    Nigdy przenigdy nie zamawiajcie zagranicznych przesyłek tą firmą. Odprawa celna jak i zwykła korekta faktury to istne DNO! Żmudny, kilkumiesięczny proces - kpina!! Unikajcie!
  • ~marcin / 2021-07-23 18:17
    Ocena: 3.00 / 5
    kurier doręczający dziś przesyłkę zachował się ,bardzo nie grzecznie i lekceważąco czym w końcu doprowadził do nie odebrania przeze mnie zmówionego towaru ,tłumacząc się np. brakiem czasu .. Zgłaszałem ten problem ale , nikt z jego przełożonych nic z tym incydentem nie zrobił .
  • ~Krisu / 2021-07-23 17:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka... Paczka nie została dostarczona na dany adres tylko zostawiona w jakiejś księgarni... Pomimo ze byłem w domu... Zawsze są problemy z tą firmą...
  • ~Adam / 2021-07-23 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, paczka została porzucona przez kuriera UPS w najbliższym urzędzie pocztowym bez powiadomienia mnie ani poprzez awizo, ani poprzez telefon, ani poprzez smsa, ani poprzez e-mail. Gdyby nie dobra wola samego sprzedawcy, nigdy nie dowiedziałbym się o tym, że przesyłka znalazła się w najbliższym urzędzie pocztowym.
  • ~:) / 2021-07-23 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka została zgubiona w Czechach. Miałam ją dostać przed długim wyjazdem za granicę, ale niestety nie zdążyła dojść, wiec dostałam ją dopiero po powrocie. Nie polecam.
    Wadysłaba organizacja
  • ~Natalia / 2021-07-23 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet ne zadzwonił domofonem, tylko od razu przekierował paczkę do punktu odbioru. Brak profesjonalizmu, choć w tym przypadku jest to brak wykonywania swoich obowiązków, za które otrzymuje się wynagrodzenie.
    Na plus jedyne konsultanci infolinii.
    Zaletybrak
    Wadykurierzy niewykonujący swoich obowiązków
  • ~Stw / 2021-07-22 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana z Chin w trybie przyśpieszonym 26.05.2021, w Polsce jest 01.06.2021. Telefon z Łodzi o uzupełnienie danych do odprawy celnej na maila ( dane dostarczyłem tego samego dnia), paczka przygotowana do odprawy 04.06.2021 i tu koniec dobrych wieści. Paczka leżakowała w magazynie i dotarła do mnie 16.07.2021. Sześć tygodni walki z wiatrakami, telefon w godzinach pracy do Łodzi ciągle zajęty( odłożona słuchawka), na maile zero odpowiedzi, to jakaś próżnia.
    Kontakt wyłącznie infolinia i co mogą konsultanci, zgłaszać o przyśpieszenie. Brak możliwości innego kontaktu, potworna bezsilność. Jedyne wyjście pojechać do czarnej dziury UPS Łódź. Inna sprawa to naliczenia opłat celnych i podatku, brak możliwości odwołania przed dostawą i opłatą przy odbiorze ( na maila oraz przez infolinię zero kontaktu z Łodzią a tylko oni mogą dokonać ponownego przeliczenia opłat). Firma UPS Polska od całkowitego wyburzenia bez prawa odbudowy.
  • ~Tierr / 2021-07-21 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa, kurier sflustrowany cham, człowiek, ktory nie powinien mieć kontaktu z ludźmi. Odnosi się wrażenie, ze ta praca jest przymusem dla pracujących tam ludzi! Zero kontaktu ze strony kuriera, zostawiają paczki po sąsiadach, punktach odbioru. Żenujący poziom obsługi. Nie wróżę świetlanej przyszłości firmom kurierskim z takim podejściem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, rozrzuca paczki po mieście bez kontaktu telefonicznego, brak doręczeń osobistych- wyłudzanie odbiorów w punkcie, bo Panu się spieszy i kończy prace o 13!! A klient może sobie odebrać paczkę w punkcie! To powinno być karane.
  • ~Justyna / 2021-07-21 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocno Nie polecam tej firmy, bardzo niepoważne podejście do klienta. Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę na podany adres wogole się nie pojawił i bezczelnie sklamal, że nikogo nie zastał. Akurat pracuje zdalnie więc byłam cały dzień w domu. Także kurier chyba myśli, że pracuje w inposcie i zrzuca wszystkie paczki do centrali. Po interwencji na infolinii Pani zapewniła, że zleci ponowne dostarczenie,oczywiscie tego nie zrobiła. Także to chyba ideologia tej firmy, żeby oklamywac klientów!
    ZaletyŻadnych
    WadyPracownicy kłamią
  • ~Annnn / 2021-07-21 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, zamówiłam kuriera odbiór palety 100 kg, oczywiście w UPS kurier przyjedzie między 8 a 17, o 15 przyjechał Pan po kopertę wagi 0,00 zdziwiony ze to paletą a on takich przesyłek nie przewozi. W centrali poprosi anulowali zlecenie bez informowania mnie. Kolejne zlecenie mieli odebrać te sama paletę do 18, dzwonię o 17, zlecenie anulowane bo nie zdążą odebrać. Pani przyjęła kolejne zlecenie na następny dzień z adnotacja ze ma być odebrane do 10:00 godzina 11 kuriera nie ma a UPS zdziwiony bo przecież kurier ma czas do 17!!!! A ja mam kolejny dzień siedziec z paletą na ulicy i czekac …… W ramach złożonej reklamacji ….mogą mnie tylko przeprosić!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna obsługa infolinii, brak informacji i uzgodnień anulowanie zleceń, brak mozliwosci ustalenia godziny odbioru, niewłaściwa realizacja, nieterminowe……
  • ~Annnn / 2021-07-21 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, zamówiłam kuriera odbiór palety 100 kg, oczywiście w UPS kurier przyjedzie między 8 a 17, o 15 przyjechał Pan po kopertę wagi 0,00 zdziwiony ze to paletą a on takich przesyłek nie przewozi. W centrali poprosi anulowali zlecenie bez informowania mnie. Kolejne zlecenie mieli odebrać te sama paletę do 18, dzwonię o 17, zlecenie anulowane bo nie zdążą odebrać. Pani przyjęła kolejne zlecenie na następny dzień z adnotacja ze ma być odebrane do 10:00 godzina 11 kuriera nie ma a UPS zdziwiony bo przecież kurier ma czas do 17!!!! A ja mam kolejny dzień siedziec z paletą na ulicy i czekac …… W ramach złożonej reklamacji ….mogą mnie tylko przeprosić!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna obsługa infolinii, brak informacji i uzgodnień anulowanie zleceń, brak mozliwosci ustalenia godziny odbioru, niewłaściwa realizacja, nieterminowe……
  • ~ADA / 2021-07-21 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardziej nie solidnej firmy kurierskiej nie widziałam. Osoby pracujące na infolinii powinny przejść szkolenie z obsługi klienta, podczas składania reklamacji Panu na infolinii zabrakło argumentów i się rozłączył żenada!!! Podejmują tylko jedną próbę doręczenia i później tylko odbiór z punktu, brak kontaktu z kurierem. Jeżeli ktoś szuka firmy kurierskiej która rzetelnie dostarczy przesyłkę niech szuka gdzie indziej tu nie znajdzie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979