Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2021-07-30 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle oceniam kontakt z tą firmą , nie można dodzwonić się do konsultanta , rozmowa z robotem jest bez sensu. Jednego dnia otrzymałam informację o planowanym doręczeniu danego dnia , następnie termin został zmieniony , brak kontaktu z kurierem i z firmą, Porażka ! już nigdy nie zamówienie żadnych produktów dostarczanych przez tą firmę , strata czasu
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu z firmą , z kurierem, brak wiedzy o tym kiedy przesyłka zostanie doręczona , beznadziejna i nieczytelna strona internetowa
  • ~Zibi / 2021-07-29 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem przesyłkę upsem była płatna 20 zł czy coś takiego w innych firmach sklep bierze cenę przesyłki na siebie ale tu był tylko ups. Mam nie sprawny domofon w mieszkaniu w każdej innej firmie kurier jak nie dodzwoni się domofonem dzwoni telefonem nanumer który podałem w przesyłce ale nie kretyni z ups. Czekałem cały pierwszy dzień bez skutku, zdenerwowany zadzwoniłem na infolinię okazało się, że była nie ufana próba doręczenia paczki chociaż ja byłem w domu ale kurier nie raczył zadzwonić na numer dołączony do adresu przesyłki. Pani w infolinii powiedziała, że zostawi kurierowi informację żeby następnym razem zadzwonił telefonem jsk przyjedzie i niespodzianka znowu to samo debil przyjechał i nie zadzwonił wystawił informacj~ nie udane doręczenie i pojechał sobie. To jest stara firma ale jak si~ okazuje najgorsza na rynku. Dpd dhl speedmail tnt i wiele innych są o niebo lepsze nigdy nie kiżystajcie z tej firmy bo to totalna żenada.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Magdausia / 2021-07-29 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana terminu doręczenia przesyłki graniczy z cudem. Strona non stop nie działa. Cały czas trzeba robić jakieś rejestrację. Proszę wziąć przykład z DPDz tam zmienia się datę doręczenia jednym przyciskiem.
  • ~.l. / 2021-07-29 05:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem informację, że paczka dotrze jutro, ale oczywiście nie przyszła i ani widu ani słychu. Nie polecam korzystania z tej firmy. Okłamują klientów.
    Zaletybrak zalet
  • ~Radosław / 2021-07-28 14:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, bo podwykonawca. Auto czarne ups z napisem podwykonawca. Na infolinii dowiedziałem się, że nie otrzymam w związku z tym telefonu do kuriera. Brak możliwości otwarcia paczki przy kurierze. Arogancki i bezczelny kurier i niedouczona"dama", do której zatelefonował w mojej obecności, gdy chciałem otworzyć przy nim paczkę.
    ZaletyNie ma.
    WadyArogancja kuriera: "trzeba było nie korzystać z naszych usług". Gdybym miał możliwość wyboru to na 100%.
  • ~Anna / 2021-07-28 13:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam,kurier mimo że czekam w domu zostawia awizo, mogłabym czejac cały dzień gdybym nie sprawdziła statusu przesyłki, że już nastąpiła próba doręczenia, dwa razy musiałam skorzystać z usług tej firmy i dwukrotnie powtórzyła się ta sama sytuacj
    ZaletyBrak
    Wadybrak możliwości kontaktu z kurierem, odległe adresy punktów pod którym można odebrać przesyłkę, kurier nie dostarcza przesyłki mimo obecności osoby odbietajecej pod wskazanym adresem, awizo pozostawione przed wejściem na klatkę schodową, z podany nazeiskiem i adresem,
  • ~Marianna / 2021-07-27 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na kuriera juz od 9 dni. Za kazdym razem dostaje meila ze bedzie danego dnia do konca dnia i co? Nie dostalam zadnej paczki. Nie polecam firmy kurierskirj UPS. Tragedia.
  • ~Odbiorca / 2021-07-27 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM,najgorsza firma kurierska jaka istnieje
    Nigdy przenigdy nie zamawiajcie zagranicznych przesyłek tą firmą. Odprawa celna jak i zwykła korekta faktury to istne DNO! Żmudny, kilkumiesięczny proces - kpina!! Unikajcie! kurier wariat!!!!!
    Zaletynie ma ogólnie
    WadyWszystko jest wadą, cala firma!!!!
  • ~Beata / 2021-07-26 16:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem, co ta firma robi jeszcze na rynku. Odbieranie od nich przesyłek jest koszmarem. Dziś czekałam ponad 6 godzin. Niekompetentna obsługa w infolinii (jedna pani się rozłączyła w trakcie rozmowy po zadanym pytaniu, więc zadzwoniłam drugi raz i ta rozmowa również nic nie dała, bo dowiedziałam się tylko, że ta pani nic nie może, nie ma kontaktu z kurierem, co jest niewiarygodne. Ze swoim przełożonym również nie ma kontaktu.).
    Kiedyś kurier mógł zadzwonić i ustalić godzinę dostawy, teraz jest na stronie niezrozumiała informacja, że przesyłka zostanie dostarczona "w godzinach pracy".
    Okazało się, że są to godziny.... 9-19. To jest jakieś nieporozumienie i kompletny brak szacunku dla klienta. Rozumiem godzinę, dwie oczekiwania, ale 10 godzin?
    Inne firmy (np. DHL) mają opcję połączenia z kurierem.
    Kurier poinformował mnie, że powinnam się cieszyć, że w ogóle dziś dostałam przesyłkę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak określonego przedziału czasowego, w którym będzie dostarczona przesyłka
  • ~... / 2021-07-26 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy, już dawno powinna zniknąć z rynku. Kurier bardzo nie miły i potraktował mnie w chamski sposób jak spytałam czy można zapłacić kartą za przesyłkę. Jeszcze miał problem żeby poczekać aż pójdę po portfel.
    ZaletyBrak
    WadyZachowanie
  • ~Marta / 2021-07-25 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    UPSsssss
    Po niezwykle długim czasie oczekiwania na przesyłkę zagraniczną dowiedziałam się od sprzedawcy, że paczka zdążyła już do niego trafić zwrotnie! Nie dowierzając temu niefartowi pobiegłam wygrzebać awizo że skrzynki. No wiadomo, nie uświadczysz. Przegrzebałam skrzynkę mailową - żadnej wiadomości. Zadzwoniłam na infolinię zapytać czemu nie ma śladu po próbie doręczenia przesyłki, i słuchajcie, dowiedziałam się, że kurier nie musi dzwonić do adresata i nie ma również obowiązku pozostawiać awizo. Zakładam zatem że UPS to najzwyczajniej w świecie OSZUŚCI. Skąd taki osąd? A no jaką mam gwarancję, że w ogóle kiedykolwiek i ktokolwiek próbował doręczyć przesyłkę? Proszę omijać szerokim łukiem, bo w dupach im się chyba poprzewracało.
  • ~SkilleR / 2021-07-24 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna zniknąć z rynku. Już piąta paczka którą odbieram poprzez ich dostarczenie. Za każdym razem jestem w domu i czekam i czekam i czekam aż w końcu patrzę na tracking a tu paczka w punkcie odbioru na drugim końcu miasta. Kurierzy od nich nawet nie myślą by dostarczyć paczkę tylko zostawiają ją jak im pasuje w punktach. Lecę potem do jakieś spelun po np tableta za kupię kasy a baba nawet dowodu nie chcę odemnie. Widzę że to normalne po wszystkich komentarzach. Jak to możliwe że oni jeszcze funkcjonują na rynku.
    WadyWszystko
  • ~qerpik / 2021-07-23 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM,najgorsza firma kurierska jaka istnieje
    Nigdy przenigdy nie zamawiajcie zagranicznych przesyłek tą firmą. Odprawa celna jak i zwykła korekta faktury to istne DNO! Żmudny, kilkumiesięczny proces - kpina!! Unikajcie!
  • ~marcin / 2021-07-23 18:17
    Ocena: 3.00 / 5
    kurier doręczający dziś przesyłkę zachował się ,bardzo nie grzecznie i lekceważąco czym w końcu doprowadził do nie odebrania przeze mnie zmówionego towaru ,tłumacząc się np. brakiem czasu .. Zgłaszałem ten problem ale , nikt z jego przełożonych nic z tym incydentem nie zrobił .
  • ~Krisu / 2021-07-23 17:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka... Paczka nie została dostarczona na dany adres tylko zostawiona w jakiejś księgarni... Pomimo ze byłem w domu... Zawsze są problemy z tą firmą...
  • ~Adam / 2021-07-23 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, paczka została porzucona przez kuriera UPS w najbliższym urzędzie pocztowym bez powiadomienia mnie ani poprzez awizo, ani poprzez telefon, ani poprzez smsa, ani poprzez e-mail. Gdyby nie dobra wola samego sprzedawcy, nigdy nie dowiedziałbym się o tym, że przesyłka znalazła się w najbliższym urzędzie pocztowym.
  • ~:) / 2021-07-23 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka została zgubiona w Czechach. Miałam ją dostać przed długim wyjazdem za granicę, ale niestety nie zdążyła dojść, wiec dostałam ją dopiero po powrocie. Nie polecam.
    Wadysłaba organizacja
  • ~Natalia / 2021-07-23 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet ne zadzwonił domofonem, tylko od razu przekierował paczkę do punktu odbioru. Brak profesjonalizmu, choć w tym przypadku jest to brak wykonywania swoich obowiązków, za które otrzymuje się wynagrodzenie.
    Na plus jedyne konsultanci infolinii.
    Zaletybrak
    Wadykurierzy niewykonujący swoich obowiązków
  • ~Stw / 2021-07-22 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana z Chin w trybie przyśpieszonym 26.05.2021, w Polsce jest 01.06.2021. Telefon z Łodzi o uzupełnienie danych do odprawy celnej na maila ( dane dostarczyłem tego samego dnia), paczka przygotowana do odprawy 04.06.2021 i tu koniec dobrych wieści. Paczka leżakowała w magazynie i dotarła do mnie 16.07.2021. Sześć tygodni walki z wiatrakami, telefon w godzinach pracy do Łodzi ciągle zajęty( odłożona słuchawka), na maile zero odpowiedzi, to jakaś próżnia.
    Kontakt wyłącznie infolinia i co mogą konsultanci, zgłaszać o przyśpieszenie. Brak możliwości innego kontaktu, potworna bezsilność. Jedyne wyjście pojechać do czarnej dziury UPS Łódź. Inna sprawa to naliczenia opłat celnych i podatku, brak możliwości odwołania przed dostawą i opłatą przy odbiorze ( na maila oraz przez infolinię zero kontaktu z Łodzią a tylko oni mogą dokonać ponownego przeliczenia opłat). Firma UPS Polska od całkowitego wyburzenia bez prawa odbudowy.
  • ~Tierr / 2021-07-21 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa, kurier sflustrowany cham, człowiek, ktory nie powinien mieć kontaktu z ludźmi. Odnosi się wrażenie, ze ta praca jest przymusem dla pracujących tam ludzi! Zero kontaktu ze strony kuriera, zostawiają paczki po sąsiadach, punktach odbioru. Żenujący poziom obsługi. Nie wróżę świetlanej przyszłości firmom kurierskim z takim podejściem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, rozrzuca paczki po mieście bez kontaktu telefonicznego, brak doręczeń osobistych- wyłudzanie odbiorów w punkcie, bo Panu się spieszy i kończy prace o 13!! A klient może sobie odebrać paczkę w punkcie! To powinno być karane.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8038
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009