strona 105 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
-
~Wiktoria / 2021-09-02 11:57
Ogólnie dramat, kurier nawet nie próbuje się kontaktować. Pracuje w domu, wiec cały dzień znajduje sie pod adresem doręczenia przesyłki, po czym w skrzynce znajduje awizo a kontaktu od kuriera brak. Na infolinii tez zero pomocy???? -
-
~Mik / 2021-09-02 10:43
Bardzo możliwe, że agencja celna UPS Sp z o.o. łamie prawo Manipulują danymi fakturowymi (VAT), podając część kosztów za "koszty rządowe", kiedy w rzeczywistości jest to VAT do odliczenia. Są nietransparetni.
Fatalna komunikacja na linii mailowej i telefonicznej. Fatalna obsługa klienta. Brak możliwości płatności kartą za przesyłkę - tylko gotówka (w dobie COVID)! I ostatnie: kurier nie zgodził się aby sprawdzić w jego obecności stan przesyłki przed otrzymaniem pieniędzy. Nigdy więcej UPS.Wadymanipulują ukazywaniem opłat i VAT rzeczywistego,
brak płatności kartą,
brak możliwości sprawdzenia stanu produktów przy kurierze
brak kompetencji z kimkolwiek się rozmawia. -
~Karolina / 2021-09-02 08:30
Zamówiłem kuriera, gzie po miesiącu dostałem wiadomość, że zamówienie przekracza limit i mam 7x krotna dopłatę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług. Nie polecam ZaletyBrak -
~Wkurzona / 2021-09-01 18:22
najgorsza firma kurierska ever. Nigdy nie dzwonią, zostawiają paczki po jakichś punktach, w ogóle o tym nie informując. Po to człowiek płaci za kuriera żeby nie bujać się po punktach odbioru. ZaletyzeroWadybrak kontaktu, zostawianie paczek w punktach bez informowania -
~Chmielu / 2021-09-01 13:55
Zamówiłem buty z firmy NB
W poniedziałek dostałem wiadomość że przyjdzie we wtorek między 8.30 a 12.15
Czasinoł a ja dalej czekam i dostałem wiadomość że paczka przyjdzie następnego dnia w tym samym przedziale czasowym
Kolejny dzień
O 5.49 dostałem wiadomość że paczka jest
W mieście 15km odemnie.
Czas mija i dalej nic
Godzina 13.54 dalej nie mam paczki i nic nie wiemWadyDostawa -
~Klient / 2021-08-31 19:09
Dostawa „ekspresowa” trwa dwukrotnie dłużej niż standardowa dostawa konkurencyjnej firmy. Paczka zostaje wydana do dostarczenia, a po 5 godzinach zostaje przeniesiona na inny termin. Najgorsza firma dostawcza na rynku. ZaletyPaczka dotarła.WadyDostawa „ekspresowa” z szybkością na niewiele wspólnego. Zmiana statusu paczki po oddaniu do doręczenia bez kontaktu z klientem. Brak numeru do kuriera, ani kontaktu z obsługa klienta. Żadnych objaśnień statusu paczki na stronie -
~Lucyna / 2021-08-31 18:46
Kurier który obsługuje miasto Chorzów zamiast rozwozić paczki parkuję auto z ups pod swym blokiem na ul krasickiego i siedzi w domu. Zamówiłam nieraz paczkę przez tą firmę i czekam patrzę przez okno a ten w domu siedzi, za co mu płacą. -
~Hosefa / 2021-08-31 06:20
Po raz pierwszy spotkałam się z celowym działaniem kuriera na szkodę klienta. Ponieważ przesyłka była pilna, to śledziłam jej status na stronie. I w pewnym momencie zauważyłam, że przesyłka nie będzie dostarczona, bo jest błędny adres dostawy i nastąpi zwrot do nadawcy. Po telefonicznych ustaleniach okazało się, że w tym rejonie kuriera, który rozwozi przesyłki w moim terenie, zastępował inny i po prostu nie chciało mu się podjeżdżać do wioski oddalonej ok Krakowa o 10 km. Gratuluję firmie UPS takiego pracownika, który chyba pomylił zawód, albo podesłała go do pracy w tej firmie konkurencja :))) -
-
~malum / 2021-08-30 15:07
Bardzo słaba obsługa, kurier zamawiany 2 razy, 2 razy robione to było telefonicznie i 2 razy skopali adres odbioru. Tydzien czekania na kureira i paczka wysłana przy pomocy innej firmy w ciagu 24h. -
~Wiktoria / 2021-08-30 12:33
nie polecam tego kuriera. Paczka miała być dostarczona na mój adres, w skrzynce nie było żadnego awiza ani informacji o próbie doręczenie przesyłki. W domu zawsze ktoś jest i jest mało prawdopodobne aby nikt nie otworzył drzwi. Ponadto konsultant na infolinii nie był w stanie udzielić informacji, w którym punkcie została zostawiona paczka, musiałam sama prowadzić śledztwo i na własną rękę szukać punktu. Jak się okazało została dostarczona do sklepu który współpracuje z tą firmą, w innej miejscowości. Wadybrak kompetencji, brak komunikacji, -
~Qwerty / 2021-08-28 14:01
Nie polecam!! Niekompetentny pracownik infolinii zapewniał, że doręczenie paczki na 100 % będzie w sobotę. Zapłaciłem za usługę express o 20 złotych więcej niż standard. Paczka nie doszła. Najgorsza firma kurierska, ich strona na poziomie średniowiecza. Nie można się połapać. Ocena 0 na 10 ZaletyBrak -
~danutka / 2021-08-27 17:36
dostałam wczoraj wiadomość że dzisiaj między 8.30 a 12.30 zostanie dostarczona moja przesyłka czekam cały dzień nigdzie nie wychodzę a wy o 16 mi piszecie ze przesyłka będzie w poniedziałek świństwo i chamstwo z waszej strony nic pod kontrolą zmiana dnia dostawy powinna być rano wysłana a nie człowiek czeka cały dzień poświęca i nic .będę negatywnie wypowiadać się na wasza firmę i każdemu odradzę bałagan i jeszcze raz bałagan kazali używać kulturalnego języka ???????????? -
~Adam / 2021-08-27 05:48
Moja paczka doszła na inny adres, na szczęście młody chłopak który dostał moją przesyłkę skontaktował się ze sprzedawcą który z kolei nas skontaktował ze sobą, pisze tu ku przestrodze bo to nie pierwsza taka draka z tą firmą a nie wspomnę że po poprawnym wypełnieniu formularza reklamacji i stracie sporej ilości czasu na koniec otrzymałem komunikat w stylu wszystko ok ale nie możemy przyjąć zgłoszenia, proszę zadzwonić...Zniechęcają ludzi na każdym kroku. Straciłem czas, paliwo ,chłopakowi znaleźne ,czas i nerwy... Z żadną firmą oprócz tej nie miałem takich przebojów. Pewnie zgłoszę sprawę do UOKIKU. ZaletyFajnie by było gdyby jakiekolwiek byłyWadyZalet brak, niestety -
~Jakub / 2021-08-26 18:45
Nie polecam tej firmy kurierskiej !
Przesyłka miała być doręczona w dniu dzisiejszym od 10.15-14.15.
A przed chwilą dostałem informację, że przesyłka wróciła do punktu UPS.
Kompletne dno ! Nie polecam !
Stracili mi 1 dzień z życia !ZaletyNie maWadyNie dostarczona paczka ! -
~beti / 2021-08-26 15:42
Ostrzegam przed tą firmą!!!!!!!!!!!!!
W kwietniu wysłala paczkę 45 kg do Angii i zaginęła. UPS się na mnie wypięło twierdząc, że nie wypłaci mi odszkodowania bo w paczce były rzeczy osobiste syna!!!!!!!!!!!
A co miałam wysyłać jako osoba prywatna???? odradzam i jeszcze raz odradzam..........ZaletybrakWadynierzetelna, zagubili paczkę i nie poczuwają się do odpowiedzialności -
~Justyna / 2021-08-26 14:24
Kurier dosłownie uciekł z pod bloku. Zadzwonił domofonem i od razu odszedł. Gdy zeszłam na dół ani paczki ani jego juz nie było. -
-
~Zdzisław / 2021-08-26 10:32
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Opieszałością przebili Pocztę Polską. Arogancja kuriera sięga zenitu. Obsługa klienta na infolinii poniżej krytyki. Nie potrafią ustosunkować się do zadawanych pytań. Wg nich nic nie muszą i z niczego nie muszą się tłumaczyć. Wyjaśnienie najprostszej sprawy graniczy z cudem. Obecnie najgorsza firma kurierska z jaką przyszło współpracować (odbiór paczek). Omijać szerokim łukiem. ZaletybrakWadymnóstwo - patrz wyżej -
~pedro / 2021-08-26 08:30
TOTALNA KATASTROFA. Paczka dotarła w 2 dni z Holandii do magazynu UPS do Mirkowa i stamtąd nie dotarła do mnie 40km. Po 3 tygodniach otrzymałem informację, że nie chciałem odebrać paczki. Nikt nie był w domu, a zawsze ktoś był. Na infolinii Pani, sama przyznaje że nie ma potwierdzenie odrzucenia odbioru w systemie. Na moją sugestię żeby coś z tym zrobili, mówi żebym złożył skargę. Omijać z daleka UPS !!! -
~rallyman / 2021-08-25 14:06
Potwierdzam wszystko co wczesniej napisano TA FIRMA TO DNO I 5METRÓW MUŁU. Arogancki gówniarz w centrali,nic się nie da!!!!!!!Jedno powiadomienie o paczce że będzie dzisiaj,za chwilę drugie że bedzie jutro,na mój telefon z prośbą o przełożenie wysyłki,arogancki gnojek zaczyna mi tłumzczyc że nic nie jest możliwe,ani kontakt z kurierem ani cokolwiek innego żeby przełozyc doręczenie przesyłki,a wszystko to jest okraszone ,cały czas,moimi prosbami o zrozumiała rozmowe,bo pajac mysli że jest w NY i mówi niewyraznie. Nie uzyskałem zadnej pomocy czy też wskazówki jak rozwiązać prosty problem. ŻENADA!!!!!!!!!!!!! ZaletyŻADNYCHWadyNIETERMINOWOŚĆ,BRAK POSZANOWANIA KLIENTA,CHAMSTO W INFOLINI ZAMIAST KONKRETNEJ POMOCY.CIEKAWE CZY CENTRALA W NY WIE JAK DZIAŁA UPS W POLSCE?????????????????? -
~Zawiedziona / 2021-08-24 21:58
Lipaaaa.. Kurier nigdy nie dojedzie pod wskazany adres zawsze ta sama śpiewka "próba doręczenia nie powiodła się" chociaż żadnej próby nie było. Najgorsza firma i nic się nie da zrobić. Nie polecam. ZaletyNullWadyBrak kontaktu z kurierem
Brak meila o dostawie
Oszukują, że nikogo nie zastali pod wskazanym adresem
Brak możliwość złożenia reklamacji
strona 105 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »