strona 103 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »
-
~Nie ważne / 2021-09-13 12:27
Witam dzis spotkałam się z bardzo przykra sytuacja kurier zadzwonił że będzie za 20 min po czym mówię że bede do pół godzinki w domu ,po czym on do mnie nie grzecznie że bedzie do 10 minut i chamsko się rozłączył,próbując się do niego dodzwonić oczywiscie nie odbierał.Bedac juz pod blokiem spotkałam się z kurierem i pytam grzecznie mogę zapłacić kartą a On że nie obrócił się na pięcie i idzie i rzuca do mnie bezczelnie że tu i tu będzie,dopiero jak podniosłam głos bo facet juz mnie wyprowadził z równowagi nawrócił się i wypisał mi kartę z adresem odbioru.Bardzo to przykre ale o tym Panu juz słyszałam wiele negatywnych opini.Takze człowieku trochę szacunku.... -
-
~Mati / 2021-09-13 08:22
Niestety jak na razie 3 dni opóźnienia ważnej przesyłki. Była zaznaczana opcja UPS Express Saver. ZaletyDobry monitoringWadyOpóźnienia przez złą organizację w placówkach w Krakowie. -
~Iryna / 2021-09-09 20:59
First time i have seen such bad service and im really disappointed ( My friend send me the gift to make me surprised and first of all I didn't get the gift in time , courier just didn't come( when i called to ups service to ask where my gift is they told me that it's on their post and i need to pick it up by myself (
So bad bad courier service i will never use it again and don't recommend you too.
No any messages from courier,just nothing, you just need to sit at home as a stone one ,two days to wait when finally somebody from ups will come, and after long waiting you will go to there ups post and take your package by yourself (((WadyFully bad service ( -
~Klientka / 2021-09-09 11:52
Totalna masakra.
Dramat.
Brak słów.
Czekam w domu na paczkę od trzech dni. Pierwszego dnia kurier nie doręczył paczki, bo niby nikogo nie było pod wskazanym adresem. Zero kontaktu z moją osobą, która czeka na bardzo ważną paczkę. Zostawił ją gdzieś w jakimś sklepie bardzo daleko od wskazanego adresu…Dobra, zadzwoniłam na infolinie i miała być odebrana przez kuriera i przywieziona do mnie…. I co trzeci dzień, ani status się nie zmienia, ani kuriera nie ma, ani nikt na infolinii się nie zgłasza… NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z usługi UPS! Same problemy.
Dodam tylko, że w tym samym czasie odebrałam paczki od kuriera DPD i In-Post. O czymś to świadczy prawda?ZaletyZero!WadyBrak doręczenia paczki w terminie.
Zero kontaktu z kurierem.
Zero informacji z infolinii o statusie paczki.
Status nie zmienia się od 3 dni.
Niesłowność. -
~Angelika / 2021-09-09 11:36
Nie polecam .!! Właśnie dzwonil do mnie kurkier z wielkimi wyrzutami ze nie ma mnie w domu. Kaden inny kurier nie ma problemu aby podjechac gdzies a on z wielkimi wyrzutami zaczal sie do mnie rzucac. Nie polecam !!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Langov / 2021-09-08 17:37
Kurier miał przyjechać po paczkę między 8-17. (swoją drogą ciekawy zakres). Cały dzień czekam, miał telefon i adres. Informacja jedynie na maila, że nikogo nie było w domu i że będzie próba jutro. Oszuści, sprawa zglozona po 40 min wiszenia na infolinii, dostałem informację że kontakt będzie do godziny - po 3 godzinach cisza. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Niezadowolona klientka / 2021-09-08 17:24
Najgorszy kurier jakiego kiedykolwiek zamówiłam. Zero informacji o przybyciu, żadnego awizo, nic. Rodzina była cały czas w domu, a kuriera jak nie było, tak nie było. Mimo to paczka i tak zostawiona w punkcie odbioru, a do tego żadnej informacji o tym, gdzie paczka jest. Człowiek sam musi zgadywać, gdzie ją odebrać. Firma to totalne gówno, nie polecam. ZaletyChyba w dupieWadyTylko i wyłącznie -
~Blazejzet / 2021-09-08 09:57
Nie dzwonią, nie zostawiają awizo, nie da się przekierować przesyłki. Najgorsza firma kurierska. WadyNie dzwonią, nie zostawiają awizo, nie da się przekierować przesyłki. Najgorsza firma kurierska. -
-
~Wiktoria / 2021-09-07 20:22
Szkoda gadać przesyłka planowo na czwartek 2.09 po czym przesunięta na piątek 3.09 dzisiaj mamy 7.09 i nadal żadnej informacji kiedy będzie doręczona dodam ze to był prezen na urodziny wiec podwójne rozczarowanie i świecenie oczami przed kimś infolinia cały czas robi zgodzęnia już od kilku dni wiec nic ZaletyNie maWadyWszytsko -
~Marzena / 2021-09-07 17:54
Kurier mial byc w umowionym przedziale od 15 do 17. Czekałam do 17:30 po czym zadzwonilam. Opryskliwy kurier oznajmił mi, że pora nadania byla nienormalna wiec odioru tez bedzie nienormalna. ...
Nienormalne jest to, ze na infololinii wyraźnie zaznaczylam przedzial czasowy co zostało przyjete, wyraznie zaakceptowane. Dziadostwo straszne i brak profesjonalizmu. -
~alex / 2021-09-07 16:38
Zero kontaktu ze strony firmy/kuriera. Paczka pozostawiona w punkcie odległym o kilka km od adresu dostawy, mimo że w domu cały czas ktoś był. Nie po to się zamawia kuriera, żeby siedzieć kamieniem w domu i czekać cały dzień, a potem urządzać sobie godzinne spacery po przesyłki. ZaletyżadnychWadynie wykonanie usługi, za którą się płaci -
~Tomasz / 2021-09-07 13:09
Trzymajcie się zdala od tego przewoźnika.
Opryskliwy kurier, brak informacji o czasie dostawy to tylko niektóre z "kwiatków" tej firmy. -
~Niezadowolony / 2021-09-07 12:07
Nie polecam usług tego przewoźnika. Jeżeli macie możliwość wyboru innego przewoźnika to zróbcie to bez wahania.
03/09/2021 dostałem mejla: Planowane doręczenie, Poniedziałek 06/09/2021 - 14:00
06/09/2021 o 14:20 następny mejl: Planowane doręczenie - Poniedziałek 06/09/2021 - 14:00, oczywiście kurier się nie pojawił.
07/09/2021 o 21:07 następny mejl: Ponowne zaplanowanie doręczenia - Wtorek 07/09/2021 - 14:00, kurier był o 9tej :-), dzwonił i powiedział że, był i nikogo nie było i teraz paczkę to sobie mogę odebrać w punkcie.
Za przesyłkę zapłaciłem dodatkowo, info-linia szkoda gadać, typowa gadka ludzi z obsługi, kontakt ze sklepem, z którego kupowałem, przykro nam, ale nic nie możemy zrobić, godziny podane w mejlach to bez znaczenia, kurier nie musi dzwonić, wychodzi na to, że to UPS robi im łaskę że dla nich pracuje, paranoja.ZaletyBrakWadySame -
~Katarzyna / 2021-09-06 17:23
Nie polecam usług tego przewoźnika.
Już po raz kolejny kurier dostarczający paczkę w moim przypadku było to 01.09.2021 przekierował do punktu odbioru twierdząc, że nikogo nie było w domu nie dzwoniąc domofonem.Ściema totalna.
Biuro obsługi też jest zdezorganizowane, słaby przepływ informacji
-
~wm / 2021-09-05 20:10
Szukam osób poszkodowanych przez firmę UPS , na zasadzie jak poniżej w korespondencji z nim zostaliśmy potraktowani . Jeżeli ktoś chce się dołączyć do pozwu poprosze o mail na adres ; tenderlkw@tender.pl
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na odwołanie z dnia 28 sierpnia 2021 r. od decyzji UPS Polska Sp. z o.o. odmawiającej uznania reklamacji w wysokości 4207,01 PLN, uprzejmie informujemy, że wysokość odszkodowania została naliczona zgodnie z Konwencją CMR, (art.23 ust.3). Przyznając i wypłacając odszkodowanie w kwocie 448,76 PLN UPS Polska Sp. z o. o. wyrównał Państwa szkodę z tytułu utraty przesyłki nadanej za dowodem nadania o ww. numerze. Brak jest podstaw prawnych do żądania wyższej niż wypłacona Państwu kwota odszkodowania.
Niniejsze pismo kończy postępowanie reklamacyjne.
Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Zasadach Konwencyjnych, zdefiniowanych w ust. 9.1 OWŚU. UPS Polska sp. z o.o. odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego.
Z poważaniem
Joanna Popławska
Pracownik ds. Prewencji i Likwidacji Szkód
UPS GBS Polska Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa, Polska
NIP 898-22-08-277
Tel. +48 (0) 22 534 00 00
www.ups.com
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.
UPS Global Business Services Polska Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Józefa Bema 2, 50-265 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000517913, REGON 022458733, NIP 8982208277, wysokość kapitału zakładowego: 7 435 500.00 zł.
--------------- Wiadomość oryginalna ---------------
Od: Włodzimierz Młot
Wysłane: 8/28/2021 3:33 PM
Do: dipl@ups.com
Temat: FW: C-0061121839 - [EXTERNAL] FW: Status reklamacji - nie uznano reklamacji [ ref:_00DF05wsA._5003k1yhpYW:ref ]
Szanowna Pani,
Proszę nie wysyłać do nas takich bzdur jak poniżej, że odkodowanie będzie przeliczane według kg ile ważyła paczka. Proszę też nie wysyłać tych pieniędzy bo je odeśle z powrotem , bo nie uznaje w ten sposób rozpatrzenia reklamacji. Paczki są ubezpieczone co do wartości , a nie wagi rzeczy które wysyłamy.
Państwo zgubili w styczniu paczkę i znaleźli ją w czerwcu i miała być wysłana do nas. Fakt że ta część już nie jest potrzebna odbiorcy i nam też po takim czasie, to w związku z tym wystąpiliśmy zwrot zapłaty zgodnie z F. vat jaka wystawiliśmy odbiorcy.
Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuacje, że paczka się znalazła i do nas nie dotarła z powrotem, to należy sądzić że Państwo ja ukradli, bo ktoś zobaczył wartość części na około 5 tys. zł , bo F. vat były w paczce , to jasne że wam się opłaca ukraść tą część i zwrócić 448 zł wg wagi części !!!
Nie będę dalej pisał co ja o tym wszystkim sądzę, ale chcę powiedzieć że jeżeli zwrot za towar nie będzie rozpatrzony wg f. vat , to na pewno założę Państwu sprawę o zapłatę za tą część i doniesienie do prokuratury o kradzież części, formę uzgodnię z moją kancelarią . Chcę powiedzieć że to nie jest forma straszenia z mojej strony, tylko ja mam czas, środki i firmę od tego która na bieżąco mi prowadzi kilka różnych spraw w sądzie i nie ma znaczenia ile tylko spraw jest , po prostu dostaną następną.
W drugiej kolejności zajmie się tym tematem, osoba która poszuka w mediach społecznościowych osób oszukanych i okradzionych przez Państwa firmę, zrobi odpowiednie wpisy w poszukiwaniu osób poszkodowanych , tak żeby prowadząc sprawę było widać , że nie tylko firma Tender ma z Państwem problem.
Jak widać specjalizujecie się w tym że giną paczki w drodze do Anglii. https://opiniuj.pl/ups.html [opiniuj.pl]
Proszę jeszcze raz porozmawiać z przełożonym jakie stanowisko zajmujecie i odpowiedź w ciągu 3 dni , tak żeby było jasne co mamy robić.
pozdrawiam
Włodzimierz Młot
TENDER W.MŁOT
ul. Źródlana 9
05-860 Święcice
NIP: 534-121-19-01
-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: C-0061121839 - [EXTERNAL] FW: Status reklamacji - nie uznano reklamacji [ ref:_00DF05wsA._5003k1yhpYW:ref ]
Data: 2021-08-25 10:29
Od: UPS DIPL
Do: "
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na odwołanie, uprzejmie informujemy, że UPS Polska Sp. z o.o. uznaje ww. reklamację w części to jest w kwocie 448,76 PLN (8,33 x 10 kg (waga przesyłki) x 5,3873 (kurs SDR z dnia nadania przesyłki) = 448,76 PLN. Odpowiednia część opłaty za usługę zostanie skorygowana na fakturze.
Powyższa kwota zostanie przekazana na Państwa rachunek bankowy o numerze
84 1240 2164 1111 0000 3568 4176
w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia uznania reklamacji.
Zgodnie z ust. 9.2 Ogólnych Warunków Świadczenia Usług UPS Polska Sp. z o.o. („OWŚU”) odpowiedzialność UPS Polska Sp. z o.o. jest ograniczona do wykazanych szkód, do wysokości nie przekraczającej dla każdej przesyłki zwykłej wartości przesyłki. O ile wyższa wartość nie została zadeklarowana przez nadawcę zgodnie z ust. 9.5 OWŚU, zwykła wartość przesyłki będącej przedmiotem Usług międzynarodowych będzie równa wyższej z następujących dwóch kwot:
(i) kwocie 323 PLN albo
(ii) kwocie stanowiącą iloczyn pełnych kilogramów przesyłki i równowartości w złotych polskich kwoty 8,33 SDR (jednostka rozliczeniowa przyjęta przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy; równowartość SDR w złotych jest ogłaszana przez Narodowy Bank Polski).
W niniejszym przypadku nie została zadeklarowana wyższa wartość przesyłki. W związku z powyższym, odszkodowanie zostało ustalone zgodnie z pkt. (ii) powyżej.
Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Zasadach Konwencyjnych, zdefiniowanych w ust. 9.1 OWŚU. UPS Polska sp. z o.o. odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego.
Z poważaniem
Joanna Popławska
Pracownik ds. Prewencji i Likwidacji Szkód
UPS GBS Polska Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa, Polska
NIP 898-22-08-277
Tel. +48 (0) 22 534 00 00
http://www.ups.com
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.
UPS Global Business Services Polska Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Józefa Bema 2, 50-265 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000517913, REGON 022458733, NIP 8982208277, wysokość kapitału zakładowego: 7 435 500.00 zł.
--------------- Wiadomość oryginalna ---------------
Od: Krzysztof Skibiński
Wysłane: 8/5/2021 7:35 AM
Do: custservplpl@ups.com; khupert@ups.com
Temat: [EXTERNAL] FW: Status reklamacji - nie uznano reklamacji
CAUTION! This email originated outside of the organization. Please do not open attachments or click links from an unknown or suspicious origin.
________________________________________
Witam, nie uznano reklamacji bo niby paczka miała do nas wracac , ze niby ja znaleźliście , co jest nie prawda, prosimy o zwrot naszych pieniędzy !!
Krzysztof Skibiński
TENDER W.MŁOT
ul. Źródlana 9
05-860 Święcice
NIP: 534-121-19-01
From: Customer Notification [mailto:customer-notifications@ups.com]
Sent: Monday, June 21, 2021 1:59 PM
To: krzysiek@tender.pl
Subject: Status reklamacji - nie uznano reklamacji
Witaj, status tej reklamacji został zaktualizowany.
________________________________________
Poniższa paczka została skontrolowana i reklamacja nie została uznana. W celu uzyskania dodatkowych informacji sprawdź poniższe przyczyny. Możesz również dowiedzieć się więcej na temat zapobiegania reklamacjom w Internecie.
Następne kroki UPS:
Reklamacja nie została uznana. Dodatkowe informacje, o ile są dostępne, zamieszczono poniżej.
Twoje następne kroki:
Skontaktuj się z firmą UPS, jeśli nadal potrzebujesz pomocy.
Numer monitorowania: 1Z74R11F6898310614
Status reklamacji: Nie zaakceptowano reklamacji
Typ reklamacji: Zgubiona paczka
Numer faktury: N
Numer referencyjny nadawcy: 1Z74R11F6898310614
Opis towaru 1: czesci do samochodow ciezarowych *2 sztuki : **1. zawor egr 2337 PLN *2. silownik gaszenia 1845 pln
Opis towaru 2: czesci do samochodow ciezarowych *2 sztuki : **1. zawor egr 2337 PLN *2. silownik gaszenia 1845 pln
Przyczyny: Aby uzyskać dodatkowe informacje, skontaktuj się z UPS.
Informacje o odbiorcy: MAGDALENA GRZADZIEL
ESSEX,
GB
Informacje o nadawcy: TENDER W. MLOT
SWIECICE,
PL
Uwaga ogólna
Bardziej szczegółowe informacje o reklamacjach są dostępne pod adresem https://www.ups.com/claims?loc=pl_PL. Aby uzyskać dostęp do żądanej reklamacji, wybierz opcję Sprawdź status i podaj numer monitorowania lub numer reklamacji albo wybierz opcję Historia reklamacji, aby wyświetlić wszystkie reklamacje zarejestrowane dla danych numerów kont UPS.
Pobierz aplikację mobilną UPS
© 2021 United Parcel Service of America, Inc. Nazwa UPS, znak UPS i kolor brązowy są znakami towarowymi firmy United Parcel Service of America, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie znaki towarowe, nazwy handlowe lub znaki usługowe pojawiające się w związku z usługami firmy UPS stanowią własność odpowiednich właścicieli.
Nie odpowiadaj bezpośrednio na tę wiadomość e-mail. Firma UPS nie otrzyma wiadomości zwrotnej.
Przejrzyj Politykę prywatności UPS
Jeśli masz pytania, odwiedź nasze centrum pomocy i wsparcia
ZaletybrakWadysą wszystkie jakie mogli zdobyć -
~Damian / 2021-09-04 13:08
Moja paczka miała być w środę a tu nagle wiadomość paczka wstrzymana w czwartek i piątek to samo. W sobotę dzwonię do obsługi klienta a tam mi mówią ze przewidywany czas dostawy jest na poniedziałek. Po prostu pięknie traktują klienta ostatni raz zamawiam tego kuriera WadySpóźnialscy -
-
~Goska / 2021-09-03 21:44
Dno dna i 5 metrow mulu.Do przesylki glownie z uzywanymi ubraniami 7kg warta okolo 250zl albo i mniej naliczyli clo 167 zl .Czytajac opinie boje sie ze doplace a paczka nie dojdzie .Tragedia wszystkim odradzam korzystania z ich uslug!!!!!!! ZaletyZadneWadyZlodzieje -
~Ela / 2021-09-03 14:54
Firma wysyła e-mailem konkretne godziny dostarczenia paczki a w infolinii stwierdzają, że dostawy są realizowane pomiędzy godziną 8.00 a godziną 19.00. Tzn. cały czas należy być w domu, aż łaskawie kurier dostarczy przesyłkę. Nie polecam tej firmy. jako jedyna nie podaje nr telefonu kuriera. ZaletybrakWadyfirma nie jest wiarygodna -
~Sabinita / 2021-09-03 10:26
Tragedia to mało powiedziane. Najgorsza firma kurierska Jaka tylko istnieje a wysyłam wiele paczek. Zostałam potraktowana przedmiotowo zarówno ze strony kuriera jak i siedziby. Kurier nie zabrał paczki ponieważ była dla niego za ciężka, paczka wcześniej wróciła do mnie w stanie tragicznym, przedmiot zniszczony pieniędzy za szkodę nie odzyskałam i nigdy nie odzyskam. Po prostu masakra. NIE POLECAM UPS. OSTRZEGAM PRZED TĄ "FIRMĄ" ZaletyBrakWadySame wady -
~Kara / 2021-09-03 07:00
Paczka miala byc dostarczona miedzy 8:45 - 11:45. O 6 rano dzwoni kurier, ze bedzie za 15 minut!!! Niedlugo beda dostarczac paczki w srodku nocy.
strona 103 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »