W środę powiadomienie: dostawa jutro 10:30-13:30. W czwartek czekam od rana i pracuję - wpada spotkanie na piątek 11:30-14:00 poza domem, akceptuję termin.
O 18:30 tel. do UPS:
- Przepraszamy, kurier dopiero dziś podjął paczkę, dostawa jutro.
- Dlaczego nie dostałem powiadomienia?
- Przepraszam.
- Chcę złożyć reklamację.
- Telefonicznie nie można.
10 minut później powiadomienie: dostawa w piątek 10:30-13:30 - ale od 11:30 nikogo nie będzie.
W piątek rano tel. do kuriera z informacją, że od 11:30 nikogo nie będzie. Kurier:
- Będę u pana akurat po 11:30, mogę zostawić w punkcie odbioru.
Próba reklamacji przez www: muszę się ZAREJESTROWAĆ i zaakceptować ich regulamin. Próba wysłania email - to samo. Możliwości reklamacji bez lektury i akceptacji ICH regulaminu brak.
W języku ludzi cywilizowanych brak słów dostatecznie obelżywych na taką działalność.
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta, słaby kontakt, nierzetelność