Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beniulka93r / 2021-09-29 20:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedna próba dostarczenia, podczas której nie było mnie w domu (nie było mnie przez ok 30 minut!). Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera mimo podanego na etykiecie nr tel. Paczka trafiła do punktu odbioru, o czym dowiedziałam się sprawdzając przesyłkę przez allegro - ze strony kuriera żadnego smsa, zupełnie nic. W efekcie czego na szybko organizowana opieka do dziecka żeby móc pójść po przesyłkę, której kurier drugi raz nawet nie próbowałby dostarczyć. Śmiech na sali.
    Punkt przyznany tylko dla Pana na infolinii, który wszystko szczegółowo wytłumaczył.
    Wadybrak kontaktu ze strony kuriera
    zostawienie dużej przesyłki w punkcie odbioru bez poinformowania odbiorcy
  • ~Anna / 2021-09-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno ! Czekając na przesyłkę 4 dni dowiaduje się że mają błędny adres , po telefonie i godzinie z qutomatyczna sekretarka w końcu mogłam porozmawiać z konsultantem który mnie zapewniał, że przesyłka będzie na następny dzień w godzinach 9-13 , kolejny dzień w domu , bo jak nie będzie nikogo to Czekaj kolejne dni ! Dramat ! Nie polecam i radzę firmie wziąć się za siebie i swoich pracowników bo to jest dramat 4 dni czekania i informacja że w domu mnie nie było bp zły adres wpisaliście.....
    ZaletyTotalne zero
    WadyWszystko !
  • ~Ap / 2021-09-29 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, jesteście najgorszą z możliwych firm kurierskich. Oczywiście napiszę taką skargę na wszystkich forach o Was dostępnych. Macie nierzetelnych pracowników. Jakim prawem wysyłacie maila o dostarczonej przesyłce skoro wasz pracownik zabiera ja ze sobą i odstawia gdziekolwiek. Jak ma wene zostawi awizo - niw q tej skrzynce co powinien. I wysyła paczkę do punktu. Płaciłam za rzetelne dostarczenie paczki do domu. Nie po to podałam numer telefonu, żeby na niego nie dzwonić. Wystarczyło wysłać smsa jestem, będę.
    Nie pozdrawiam i szukam paczki za której dowóz pod drzwi zapłaciłam. Pójdę boso. I będę nucić same przekleństwa pod Waszym adresem. Złożę też wniosek o popełnieniu przez Was przestępstwa. Dokonam wszelkich działań, aby sprawdzić, czy Kurierek nie był łaskaw sfałszować mój podpis. Przecież mail, że dostarczono do mnie był o 14:18 a SMS o odbiorze własnym koło 17.
    Na pochybel ! Żebyście upadli !
    Pokaż cytowany tekst
    ZaletyŻe co???
    WadyOpcjonalne? A jakie zalety mają złodzieje?
    Na mail że skargą zero odpowiedzi
  • ~Monika / 2021-09-28 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni czekania na kuriera codziennie informacja ze nie zastano odbiorcy w domu. Kontakt z firmą fatalny nie ma żadnego kontaktu z osobą fizyczną tylko automatyczne sekretarki...
  • ~Sk27 / 2021-09-28 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to totalna porażka. Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki wiec odesłał ją do nadawcy. Cały dzień byłam w domu a informacja, że próba doręczenia nie udana. Chamstwo.
    ZaletyBrak
  • ~Magdalena / 2021-09-28 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na zamówienie napisałam do sprzedawcy (nie miałam żadnych namiarów do kuriera, ani numeru przesyłki). Poinformowano mnie, że paczka została przekazana do punktu odbioru z powodu mojej nieobecności. Zdziwiłam się ponieważ cały tydzień siedziałam w domu. Nie tylko nie było kuriera, ale też nikt do mnie nie zadzwonił, ani nie napisał. Gdybym nie zwróciła się do sprzedawcy w tej sprawie, nie miałabym pojęcia gdzie jest moja paczka. Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, brak profesjonalizmu
  • ~Łukasz / 2021-09-28 12:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zostawił awizo w drzwiach wejściowych do bloku. Kartka z moim imieniem i nazwiskiem a także adresem punktu odbioru wisiała sobie drzwiach, do których każdy mógł podejść z ulicy. Brawo, inteligencja poziom UPS. Oczywiście należy jeszcze wspomnieć, że byłem wtedy w domu, lecz kurier najwyraźniej nie potrafi użyć domofonu, lub telefonu. Nie polecam.
    WadyKurier idiota
  • ~Miro / 2021-09-27 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS = totalna porażka ,Usługa Express Saver = teoretycznie dostawa w kolejnym dniu roboczym. przesyłka nadana w czwartek o godzinie 11:30 z Niemiec. powinna być u mnie w piątek. w piątek pojawia się info że dostawa będzie w poniedziałek ponieważ opóźnił się przyjazd naczepy. to tłumaczenie wg UPS załatwia sprawę i jest powtarzane w kółko przez konsultantów. ok przyjmuję to w piątek do wiadomości. w sobotę dowiaduję się na infolinii że nie ma opcji aby przesyłka dojechała w poniedziałek. tłumaczenie oczywiście słynne opóźnienie naczepy. w poniedziałek 3 rozmowy na infolinii i nikt nie potrafi udzielić informacji gdzie konkretnie jest przesyłka - sukces że jest na terytorium naszego kraju. dostawa we wtorek, bez możliwości samodzielnego odbioru w oddziale. mam nadzieje i modle się że dojedzie bo tylko to mi pozostało. przeżyłem kilka sytuacji problematycznych z firmami Kurierskimi ale pierwszy raz usłyszałem odpowiedź - nie da się ,nie można , nic nie możemy zrobić. Proszę zadzwonić jutro - tylko po to aby usłyszeć znowu to samo. po tej sytuacji poczułem się jak za czasów Stanisława Barei i "Misia" - słynne: "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi". tym optymistycznym akcentem kończę i idę na kolanach odmówić kilka Pacierzy o pomyślność jutrzejszej dostawy.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~BOŻENA / 2021-09-27 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier arogancki. Pracują podobno do 15.00 Ciekawe kto ma odbierać paczki kiedy się pracuje. Nic dziwnego że InPost zgarnia wszystko.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co można powiedzieć o kurierach.
  • ~Szczepo / 2021-09-27 12:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Kierowcy UPS ich zachowanie aroganckie chamskie porostu buraki jak by pozjadali wszystkie rozumy niekulturalni wygląda jak by pracowali za karę w tej firmie
    WadyChamstwo
  • ~Lukas / 2021-09-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przychodzi tylko w godzinach od 8 do 11. Często nie ma z nim kontaktu a paczki nie sa dowożone
  • ~Jakub / 2021-09-26 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ma mozliwości złożenia reklamacji system nie działa nie polecam tego kuriera, omijajcie szerokim łukiem, rozwalili mój towar za 2000$
  • ~Malgorzata / 2021-09-25 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza mozliwa firma przesylkowa.
    Wyslalam.paczke z Anglii , za ktora zaplacilam £30 plus oczywiscie wartosc samej paczki. Paczka nie dotarla i prawdopodobnie juz nie dotrze. Nie odbieraja telefonow , Nie odpowiadaja na maila - oszusci i zlodzieje !! Nie korzystajcie z tej firmy
    ZaletyZadne
    WadyOszusci
    Zlodzieje
    Dno totalne
  • ~Malgorzata Jarecka / 2021-09-25 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza mozliwa firma przesylkowa.
    Wyslalam.paczke z Anglii , za ktora zaplacilam £30 plus oczywiscie wartosc samej paczki. Paczka nie dotarla i prawdopodobnie juz nie dotrze. Nie odbieraja telefonow , Nie odpowiadaja na maila - oszusci i zlodzieje !! Nie korzystajcie z tej firmy
    ZaletyZadnych zalet, najgorsza firma przesylkowa
    WadyOszusci
    Zlodzieje
    Brak komunikacji
    Totalne badziewie
  • ~Beata Polowczyk / 2021-09-25 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne, mimo iż zawsze ktoś z domowników jest w domu kiedya przyjść paczka kurier nie zjawia się, nie zostawia awizo, odsyła paczkę do nadawcy lub zostawia w innym punkcie. Kiedy dzwonił na infolinię usłyszałam że kurier czuł się zagrożony poniewaz moja ulica podobno jest groźnym miejscem i nie mógł doręczyć paczki ????????????????????. Czekam na paczkę doręczenie planowane do 13:15 jestem w domu do 15 a o 14:30 wpis że nie było adresata.... żenada
  • ~Wojtek / 2021-09-24 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nazwa Ładna
    Autka Ładne
    Jakość i obsługa taka smutna ...
    ZaletyChyba nic
    WadyDużo , począwszy od tego , że informacje o dostawach chyba wysyłane dla sportu , a księżniczka w infolinii wogole urażona , że się dzwoni i pyta ...
  • ~Ewa / 2021-09-24 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ever!!!!! Szok, że ktoś jeszcze z nimi chce współpracować! Firma Apple powinna się dziesięć razy zastanowić czy na pewno chce, aby doprowadzić do tego, że zwróciłam towar, bo nie mogłam się dogadać z UPS odnośnie dostarczenia paczki, a pośrednik Media Expert wysłał mi ja przez DHL . Skoro te damy ceny to nie zamówię nic na stronie Apple przez durne UPC. W 21 brak kontaktu do kuriera to jakiś absurd!!! Brak info o której kurier się stawi, a jak wyszłam na dół
    do Żabki o nieudanej próbie dostarczenia i info ze zamiast w piątek spróbuje ja dostarczyć ponownie we wtorek!!!! Kpina UCS!! Kto tym
    zarządza??
    Zaletyżadnej
    Wadywszystko
  • ~Benek / 2021-09-24 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, 0 kontaktu z ich strony, że paczka będzie dzis dostarczona i z zaskoczenia nieudana próba dostarczenia... masz siedzieć od rana do wieczora w domu i czekać łaskawie bo kurier może dzis będzie. Pierwsza firma w której nie masz dostępu do kontaktu z kurierem... porażka.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak powiadomień z ich strony.
  • ~Aga / 2021-09-24 01:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła,odeslana do punktu,żadnej informacji ze kurier podejmie próbę doręczenia w tym i tym dniu ,ludzie pracuja,nie siedzą 24/h w domach(gdyby wysyłali SMS jak to robi ich konkurencja z info kiedy kurier się pojawi,to na pewno ktoś by w domu czekal),nie mogłam nic zrobić z powodu braku jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera!40 zł skasowali,usługi nie wykonali takiego dziadostwa nie widziałam!Dzwoniąc na infolinię słyszę,że numer nie dostępny!Jeden Wielki Syf!
    WadyZero poszanowania dla klienta
  • ~Kacper / 2021-09-23 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się z klientem, podobno mnie nie zastał w mieszkaniu, kiedy byłem cały dzień,przesyłka była przewidywana od 11-16, o 19 pojechała do punktu. Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8037
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009