Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4118 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient UPS / 2023-09-28 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Firma UPS kłamie w żywe oczy. Nie dostarcza przesyłek na czas. Naraża klientów na dodatkowe koszty - kary umowne naliczane przez kontrahentów za nieterminowe dostarczenie towaru. Konsultanci manipulują danymi w systemie: u mnie przesyłka została wysłana w piątek z Chin, w poniedziałek "zeszła z cła". We wtorek przesyłka według systemu UPS była w doręczeniu (oczywiście nie dotarła), w środę ktoś zmienił status w systemie na "Opóźnienie" i mimo wielokrotnych zapewnień, że przesyłka zostanie dostarczona w środę nie dotarła. UPS zapewnił mnie, że oddzwonią w ciągu godziny do mnie z informacją, ale oczywiście nie oddzwonili. Co więcej, w czwartek bezczelny konsultant, powiedział mi, że dzwonili do mnie, ale miałem zajęty telefon co jest kolejnym kłamstwem. Reasumując transport Chiny-Polska 3 dni, odprawa celna 1/2 dnia, dostawa na terenie Warszawy i okolic 3 dni. Obsługa klienta, uciążliwa (call center zniechęcający do uzyskania informacji), niekompetentna, kłamliwa i zmieniająca statusy w systemie, aby ukryć swoje lenistwo lub indolencję. Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich w Polsce.
    Dla mnie jako klienta: obsługa 0, czas dostawy 0, dodatkowe koszty generowane przez firmę kurierską 0, zmarnowany czas 0.
    Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyKrętactwo, Kłamstwa, unikanie odpowiedzialności
  • ~Arkady / 2023-09-28 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    ŻENADA,
    przestroga dla firm posiadających konto w ups.
    Brak pomocy w każdej dziedzinie. Arogancja i jeszcze raz arogancja.
    z pośród wielu firm kurierskich najwięcej problemów logistycznych!!!
    NIE polecam
  • ~Dawid / 2023-09-27 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemam słów na kuriera. Pracuję w godzinach od 7 do 17, zostawił paczkę w sąsiedniej firmie obok mojego domu, zanim wrócę to jest godzina 17:30, firma w której zostawił przesyłkę pracuje w godzinach 8-16 czyli niemam możliwości odebrania paczki, gdyż iż aż ponieważ firma gdzie zostawił jest zamknięta w soboty i niedziele. Kutrierom UPS brakuje oleju w kapuścianych łbach, mógł zostawić w sąsiadującym domu mieszkalnym ale ma nasrane pod deklem i zostawił w firmie. Brak mi słów na zaistniałą sytuację.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Klient / 2023-09-26 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . SMS z godzina dostawy . Czekam w domu na paczkę po czym okazuje się że paczka dostarczona do punktu UPS . Zero jakiejkolwiek informacji. Zerowy kontakt z kurierem. Nie polecam.
    WadyBrak informacji i zerowy kontakt
  • ~Marek_07 / 2023-09-25 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zerowy kontakt z kurierem, infolinia nie może podać numeru do kuriera, paczka przekładana w nieskończoność. Nikt nic nie wie.
  • ~Mateusz / 2023-09-23 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być na następny dzień i jej nie było, a to było przed weekendem, więc tak na prawdę została dostarczona w 4 dniu od zamówienia.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość
  • ~Zbyszek (zm352) / 2023-09-23 07:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio coraz częściej uszkadzają paczki, chociaż wyraźnie jest oklejone kilkoma naklejkami, żeby uważać, bo w paczce jest szkło.
    Niestety, to nie jest jednorazowy przypadek. Paczki są zazwyczaj opłacone, więc uszkodzone paczki zostawiają przed domem i odjeżdżają bez zostawienia protokołu szkody.
    Cena usługi kurierskiej w stosunku do jakości wykonania usługi jest nieadekwatna.
    Zapewne paczka jest rozbijana na ostatnim etapie dostarczania, bo przecież uszkodzonej nie wydaliby do doręczenia.
    Nie ma jak się odwołać, bo nie ma protokołu.
    Przyjmują widocznie ludzi z łapanki i nie są przeszkoleni, albo cwaniaczki. którzy rzucają czyjąś własnością bez respektowania oznaczeń.
    ZaletyNa tle innych firm kurierskich nie są jeszcze najgorsi
    WadyBrak odpowiedzialności za zniszczony towar podczas usługi kurierskiej
  • ~Ella / 2023-09-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałam po 1 gwiazdce, bo nie ma możliwości wybrać 0. Firma beznadziejna, nie wysylaja maili ani SMS, kurier nie dzwoni, nie można się nic dowiedzieć, na infolinii udzielają błędnych informacji, 3 dni czekania na kuriera w jedną stronę, gdzie 2x był komunikat, że paczka nie gotowa, byliśmy w domu, kuriera nie było, w drugą stronę paczkę przekierowalam do punktu, a i tak kuriera przywiózł do domu. Kurier nie zostawia awizo. Kompletna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady j.w.
  • ~Olson / 2023-09-22 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    pomimo wskazanego konkretnego adresu odbiorcy to zawieźli sobie paczkę z elektroniką za kilka tysięcy do punktu ups access point bez żadnego wcześniejszego powiadomienia. człowiek siedzi pół dnia w domu czekając na kuriera, a w tym czasie ten zawozi sobie paczkę na drugi koniec miasta. jak bym chciał, aby była wysłana do punktu to bym podał adres punktu i nie ustawiał dnia pod kuriera. tragedia, nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    Zaletyjedyną zaletą to czas dostawy, który był taki sam jak szacowany czas
    Wadytwoja paczka może trafić gdziekolwiek i być odebrana przez kogokolwiek, a ty będziesz siedział w domu i czekał Bóg wie ile.
  • ~Tomasz / 2023-09-22 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z tej firmy dwa razy i za każdym razem jest to samo.Trzy lata temu nie mogli mnie zastać w domu, chociaż byłem cały czas w nim.A teraz pomimo zapewnień w godzinach rannych po kontakcie telefonicznym i zapewnień że paczka jest w drodze okazało się po południu że niestety wystąpił błąd w sortowni paczek i byłby to pewnie początek gdyby nie doświadczenia z pierwszego razu, wymyślali bo co trochę inną bajke. Nie wiem po co ta firma istnieje.
  • ~Katarzyna / 2023-09-22 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni siedzę w domu w oczekiwaniu na kuriera. Nie dość, że nie pojawił się nikt, nikt również nie zadzwonił ( na paczce podano nr telefonu). Przesyłka została zawieziona do punktu odbioru, który jest czynny codziennie do godz. 15.00!
    O tym, że nie dostałam żadnego maila z informacją o statusie przesyłki nie wspomnę. Gdyby nie powiadomienie z Allegro z numerem przesyłki, nie wiedziałabym, gdzie się ona aktualnie znajduje. Bo awizo żadnego też nie ma.
  • ~Hasz / 2023-09-22 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy UPS nie przyjeżdżają pod podany adres i kłamią, że nikogo nie było. Po co taka firma funkcjonuje?
    Zaletybrak
    Wady- Kurierzy UPS nie przyjeżdżają pod podany adres i kłamią, że nikogo nie było. Po co taka firma funkcjonuje?
    - Przekierowania paczek do punktów odbioru, ponieważ kurierowi nie chce się przyjeżdżać pod adres
  • ~MRK / 2023-09-22 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinno sie zamknac te firme. Nie pomoga w przekierowaniu paczki, bo nie zostala juz podjeta proba doreczenia. Mowie, ze nie ma sensu doreczac bo nikogo nie ma i chce przekierowac. Nie wolno bo taki regulamin i kurier musi nadaremno podjac probe doreczenia. Absurd. I teraz paczka bedzie musiala przelezec weekend na magazynie i dopiero w poniedzialek bede mogl ja odebrac po przekierowaniu. Idiotyzm regulamin nadający się tylko do zmiany. Panie na infolinii z zerowym poziomem empatii. Nie polecam nawet jakby ich paczki kosztowały 1 zł. Trzymac sie z daleka !!!! Jedyny szacunek dla miłych kurierów.
    ZaletyAbsolutny brak !!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!
  • ~Karo / 2023-09-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach zamawiać korzystam poraz pierwszy bo taką przesyłkę wybrał sprzedawca allegro i nigdy więcej. Sprzęt wartości 2000 przesyłka jest w drodze codziennie od 7 dni ! Zero kontakty do kuriera,dziwne statusy niby zły adres później zły telefon że niby był a nie było. Porażka nie chce mi się wierzyć że taka firma się utrzymuje jeszcze na rynku. Szkoda nerwów
    ZaletyBrak
  • ~Melania_Kura / 2023-09-21 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak maila poprzedzającego wysyłkę, brak kontaktu ze strony kuriera, brak wiadomości gdzie można odebrać przesyłkę. W mojej opinii już lepsza Poczta Polska która chociaż zostawia avizo. Gdyby była skala minusowa to -10000000 to była by i tak łagodna i dobrą opinią.
  • ~Natalia / 2023-09-21 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    O ile w Polsce jakoś to działa to NIGDY nie wysyłajcie paczek do Ameryki… Zgubili 40 kg moich ciuchów w dwóch kartonach… o reklamacje proszę się od 6 miesięcy. Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyGubią paczki, nie można się doprosić o reklamacje
  • ~Krystian stonoga / 2023-09-21 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem 17zł za przesyłkę miała przyjść w 2 dni przyszła 2 tygodnie temu dlatego, że dzwoniłem. Spóźniony kurier rzucił paczką.
    ZaletyBrak
    WadyNiszczenie paczek, opóźnienie 14dni
  • ~Krowa / 2023-09-21 03:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko i solidnie ciesze siw z uslug UPS poDrawiam wszystkich kolegow z ups
    ZaletyDuzo
    WadyMalo
  • ~Pawel / 2023-09-20 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to masakra jakaś!!! Dzisiaj miał być kurier między 10.00 a 13.00 Jest prawie 18.00 i ani słychu ani widu.. !!!
    ZaletyBrak
    WadyNie rzetelność
  • ~Lola / 2023-09-19 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza firma kurierska! Zero informacji gdzie jest paczka. Nawet założyłam konto na ich zjebanej stronie i i tak nie da się dowiedzieć co z paczka się stało. Kurier po prostu nie przyjeżdża. Zero kontaktu. Zero informacji. To jest po prostu dramat.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12633
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7693
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028