Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 935 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ledy / 2019-09-12 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przełom sierpnia września wykupiliśmy w TUI wycieczkę do Albani. Miała być tak wspaniała, jak by namalowana z naszych marzeń tak przedstawiła to Pani z biura podróży TUI. Rzeczywistość zweryfikowała wszystko bardzo szybko. Przedstawiona oferta to jedno wielkie kłamstwo, oszustwo, nic nie zgadzało się z opisem oferty. Przeżyliśmy tak potężny horror, że już drugiego dnia zgłosiliśmy do rezydenta o zerwanie umowy i aby załatwił nam powrót do kraju nie stety zostaliśmy pozostawieni na pastwę losu, rezydent oświadczył, że jeżeli zrywamy umowę to możemy szukać sobie powrotu na własną rękę a później zgłaszać reklamację na nasze nie zadowolenie. Nie stety w obcym kraju nie byliśmy w stanie nic zrobić, dlatego zmuszeni zostaliśmy zostać i przeżyć ten horror do końca. Cały pobyt odbył się na naszym zdrowiu psychicznym i fizycznym. Nikomu nie życzę wycieczki polecanej przez TUI DO TEGO KRAJU, WOGÓLE TUI JAKO BIURO PODRÓŻY JEST NAJGORSZYM MOŻLIWYM WYBOREM JAKI MOŻE BYĆ. TO SAMI OSZUŚCI, BAJKOPISARZE I NIE KOMPETENTNI LUDZIE, KTÓRZY NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO ZŁEGO ZROBILI LUDZIĄ. LICZYSZ SIĘ W MOMENCIE ZAPŁATY ZA WYCIECZKĘ A POTEM JESTEŚ NIKIM DLA TEGO BIURA PODRÓŻY, POMOCY I OPIEKI NIE URACZYSZ, NIE MÓWIĄC O WYROWNIANIU STRAT JAKICH SIĘ PONIOSŁO PRZEZ ICH OSZUKANE OFERTY. NIC DZIWNEGO, ŻE SZUKAJĄ NOWYCH KRAJÓW NA WYCIECZKI A POTEM ZGANIAJA I SZUKAJĄ WINY W TYCH, ŻE ALBANIA TO KRAJ ZACOFANY I DOPIERO SIĘ UCZY ALE ICH OFERTA PRZEDSTAWIANA, ŻEBY JĄ SPRZEDAĆ, I JAK MY KTÓRZY DALIŚMY SIĘ NACIĄGNĄ NA NIĄ PONOSIMY TEGO KONSEKWENCJE, A TUI ZACIERA RĘCE, ŻE ZAROBIŁ NA NAIWNYCH. SZANOWNI PAŃSTWO NIECH NIKT NIE WYKUPUJE WYCIECZEK W TUI POLSKA BO TO JEDNA WIELKE OSZUSTWO, KŁAMSTWO!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo masakrycznie dużo
  • ~Rafał K / 2019-09-12 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta.
    WadyOferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Sławomir / 2019-09-11 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    tragiczne biuro podróży. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu niż ten, za który zapłaciliśmy. Nie muszę dodawać,że w standardzie o wiele niższym,a raczej w studio, w którym o standardzie być mowy nie mogło. Sprawa zgłoszona do rezydentki,która niczego nie wskórała. Rekompensata zaproponowana za 3z 7 dni w warunkach odbiegających od zakupionych śmiesznie niska. Po powrocie do kraju biuro twierdzi,że kwotę którą proponują jest taka niska,bo więcej się nie należy,tylko za nocleg. Równie dobrze mogli pozostawić nas na ulicy,a następnie zwrócić nam 200zł po powrocie do kraju,bo takie mają standardy według odpowiedzi na moją reklamację. Nikomu nie polecam tego biura,pewnie jak wszystko jest ok,to nie ma problemu,ale jak się problem pojawia,to takie duże biuro jak TUI nie potrafi tego rozwiązać w żaden sposób. TRAGEDIA
    Wadyzepsute wakacje,wakacje w skandalicznych warunkach
  • ~ali / 2019-09-09 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    W lutym 2019 r kupiliśmy wycieczkę dziesięcioosobową w TUI, była atrakcyjna.czas wylotu około 4,00 rano,jakież było moje zdziwienie gdy po jakimś czasie (nawet nie wiem kiedy),przesunięto nam lot na 17,50 po południu.Po kilku moich interwencjach ,wizytach w tui,uspokajano mnie."Proszę czekać, godziny wylotu na pewno się jeszcze zmienią,przecież do wylotu jest jeszcze cztery miesiące"..... W centrali tui nie mogą nic zrobić ponieważ oni nie sprzedawali wycieczki.zapłaciliśmy za dziesięć osób ,a oni nic nie mogą zrobić!To jest po prostu kpina z klientów ,tym bardziej ,że dowiedziałem się że we wcześniejszych lotach "były wolne miejsca.Dwanaście godzin straty Myślę że takie sytuacje powinny być nagłaśniane w mediach aby klienci otrzymywali to za co płacą,ponieważ nie jedna osoba ciężko pracuje i odkłada na swoje wymarzone wakacje,może jeden raz w życiu......
    Wadyniekorzystna zmiana lotu (12 h)
  • ~Martta / 2019-08-29 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam biuro TUI POLSKA, jestem klientem mało wymagającym.
    Zakupiłam za wczasy 2+2 otrzymalismy pokój 3 os . Na 3 dobę otrzymaliśmy dostawke. Biuro nie widzi problemu i uważa że bezzasadnie składam reklamację tylko wspomnę dzieci mają 12+ lat . Brak opieki rezydenta , brak informacji o godzinach transferu oraz lotu .
    WadyOpieka rezydencka poziom 0 , nie dotrzymanie warunków umowy.
  • ~Klient / 2019-08-26 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro w Polsce, jedyne co potrafią to oszukiwać klientów. Opis hotelu w Egipcie w ogóle nie równa się z tym co zastaliśmy na miejscu. Brak rozpatrzone reklamacji, pomimo samych oszustw. Jest tyle innych biur i ostatni raz polecieliśmy gdziekolwiek z tui. Dno.
    ZaletyNaprawdę nie ma, zero podejścia do klienta. Tylko żeby jak najbardziej naciągnąć
    WadyWszystko, TUI po tej wycieczce nie ma dla nas żadnych zalet. Banda oszustów
  • ~Grażyna / 2019-08-23 02:30
    Ocena: 4.67 / 5
    W tym roku byłam z Tui w Benidorm w hotelu Benilux Hotel Park. Jestem mega zadowolona. Super oferta w okazyjnej cenie.Organizacja bardzo dobra. Szwankuje jedynie opieka rezydenta na miejscu-a raczej brak możliwości kontaktu telefonicznego, ale to był dla mnie najmniejszy problem. Biuro faktycznie dużo oferuje w rozsądnych cenach.
    Zaletyhotel, organizacja
    Wadyniepodawanie nr telefonu do rezydenta
  • ~Anna / 2019-08-21 21:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo polecam TUI w tym roku kolejny raz byliśmy z rodziną na wczasach w Turcji i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu.Ogromne podziękowania dla p.Renaty(jeśli nie pomyliłam imienia)która była przewodniczką na Pamukkale -opowiadała z taką pasją ,że nie dało sie jej nie słuchać.Cudowna kobieta-więcej takich osób!!!!!Oferta odpowiednia do ceny...ale wi-fi słabe...polecam
    Zaletypokoje czyste,woda w basenie czysta,dużo zieleni i leżaków oraz parasoli,każdego wieczoru coś organizowane
    WadySłabe wi-fi,leżaki trzeba zajmować bardzo wcześnie bi inaczej zostaje tylko plaża żwirkowa
  • ~Danuts / 2019-08-17 08:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwa dni ucięte na podróż, przylot późno w nocy, wylot o świcie. Opłata za siedem dni, pobyt tylko pięć, nie można skorzystać z atrakcji hotelowych, np. W piątki dzień grecki od 20.00 a ty przylatujesz o 24.00 y, już pozamiatane, w następny piątek wylatujesz o 4.00 rano. Kto to planował???
    ZaletyDuży, wygodny pokój
    WadyOrganizacja beznadziejna
  • ~Ewa / 2019-08-09 20:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam od 01.08 do 08.08.2019r w Czarnogórze , Ulcinj The Long Beach Hotel Montenegro
    - obsługa przemiła i pomocna,
    - pokój czysty - codziennie sprzątany,
    - posiłki - szwedzki bufet - każdy coś dla siebie znajdzie
    - na powitanie czekało na nas schłodzone wino z kieliszkami
    Zalety- jeśli ktoś ceni sobie spokój i miłą atmosferę - polecam
    Wady- brak suszarki i kontaktu w łazience
  • ~blackguy / 2019-08-05 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezydenci mówią jedno a w rzeczywistości jest całkowicie coś innego. Hotel okej. Obsługa klienta i traktowanie klientów to straszna pomyłka. Jako osoba która podróżuje dość dużo NIE POLECAM tego biura podróż, zdecydowanie nie wrócę....
    ZaletyHotel
    Wadyobsługa klienta, rezydenci, traktowanie klientów po powrocie.
  • ~Leszek / 2019-08-04 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. W czerwcu 2019r wraz ze znajomymi za pośrednictwem biura TUI wybraliśmy się do Bodrum Turcja hotel Imperial. Hotel, położenie itp w stopniu zadawalającym. Natomiast opieka rezydentów a zwłaszcza pani Karoliny w hotelu Imperial to porażka!!! zero pomocy, zainteresowania, dla niej ważne aby wycieczki sprzedać i na tym koniec. W drugim dniu pobytu sie pokazała i koniec!! zero pomocy przy zameldowaniu czy też przy wymeldowaniu. Nie wszyscy biegle po np angielsku mówią. Wycieczki to przede wszystkim zabranie turystów przez przewodników do ich sympatyzujących sklepów i nagabywanie aby dużo robić zakupów lub knajp, gdzie niby w nich wszystko najlepsze. szkoda, że dwa razy droższe niż w innych. Omijać to biuro takie jest moje zdanie co doświadczyłem.
    ZaletyHotel, obsługa ok, rezydencji PORAŻKA, po co w ogóle oni tam są????
    WadyRezydenci do wymiany!!!
  • ~gruby / 2019-08-04 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Maroko Agador Caribbean Village UWAGA !!!! UWAGA !!! WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM PRZED TYM HOTELEM !!!! Wycieczka została wykupiona W TUI na 7 noclegów natomiast po przesunięciu godzin lotów na miejscu byliśmy tylko 6 noclegów. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 4.00 dnia 20.07.19. a wymeldowani zostaliśmy dnia 26.07.2019 o godzinie 12.00. Ze względu na wylot dnia 27.07.2019 o godzinie 1.55 byliśmy zmuszeni dokupić dodatkowe godziny w pokoju. Niestety po zapłaceniu 30Euro było to możliwe tylko do godziny 18.00. Wracając do pierwszego dnia pobytu w hotelu już przy pierwszym posiłku doznaliśmy szoku ze względu na brak posiłków oraz na jakość jeżeli w ogóle były wydawane w restauracji. Wszechogarniający bród panujący na stołówce widoczny na załączonych zdjęciach. Ogromne kolejki do posiłków które były na niesamowicie niskim poziomie. Ciągły bród na stolikach oraz proszenie się o wydanie sztućców. Kelner przynoszący w rękach widelce oraz wyjmujący pojedyncze serwetki z kieszeni. Ciągły brak filiżanek do napojów co zmuszało konsumenta do używania jednorazówek. Krzywe stoły podparte papierami. Notoryczny taki sam jadłospis oraz zgniłe warzywa oraz owoce widoczne na załączonych zdjęciach. Brak klamek w drzwiach do wejścia do restauracji. Na terenie hotelu panował ogromny bród. Posadzki przy basenach zarośnięte grzybem. Brudne leżaki oraz parasole. Godzinami proszenie się o przyniesienie parasola Pana z obsługi który był bardzo niemiły. Zdechłe ptaki na stolikach. Chodzące bezpańskie koty na zewnątrz ale również w restauracjach przy posiłkach. Na ogrodach oraz przy barach wystające kable pod napięcie co zagrażało życiu. Limity na napoje alkoholowe przy barach bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji. Powodowało to ciągłą agresję pracowników hotelu i wysyłanie klientów do recepcji. Brak wentylacji oraz klimatyzacji w restauracjach oraz jadalniach. Stan toalet na terenie hotelu był w opłakanym stanie co widać na załączonych zdjęciach. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na plac budowy z wysypiskiem śmieci. Łazienka w pokoju była również w opłakanym stanie ze względu na popękane lustra, popękane kafelki oraz uszkodzone toalety. Zimna woda pod prysznicem. Aby otrzymać rezerwacje w restauracji Ala Carte trzeba stać w ogromnej kolejce do biura czynnego tylko 2 godziny dziennie. Jednego dnia można otrzymać tylko dwie rezerwacje co zmuszało konsumenta do stania 3 razy w kolejce dzień po dniu. Oczywiście nie korzystaliśmy z tego aby nie tracić cennego czasu na wakacjach. Całość zmuszało nas do żywienia się poza hotelem co generowało ogromne koszty. Po trzech dniach pobytu spotkaliśmy się z Panią rezydentką firmy TUI która była bardzo miła i w ręcz była zdziwiona że czekaliśmy tak długo na reklamację. Przekazała nam informację że już rok temu zgłaszała do biura Tui o wycofanie hotelu z oferty. Niestety Pani nie ma nawet możliwości kontaktu z menadżerami hotelu. Najgorsze wakacje w moim życiu !!!! Totalnie nie polecam !!!!
  • ~Łukasz / 2019-07-27 18:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z rodziną tj dwóch dorosłych i dwójką dzieci w hotelu Diamond w Bułgarii ( słoneczny brzeg ) i wszystko zgadzało się z opisem zawartym w ofercie.w 100% zadowoleni z pobytu oraz obsługi.w hotelu byliśmy 19.07.2019 - 26.07.2019 i tak się nam spodobało że za rok prawdopodobnie wybieramy ponownie ten hotel.
    ZaletyBlisko do morza
    Obsługa bardzo miła i mowila w języku polskim
    Baseny codziennie sprzątane jak i również pokoje
    Blisko do głównej promenady oraz sklepików z pamiatkami
    Duże ilości napojów w opcji all inclusive a dla dzieci lody w nieograniczonej ilości oraz napoje, frytki, hot dogi, pizza
    Codziennie animacje dla dzieci oraz dorosłych po około godzinie każde lecz nie w języku polskim ale animatorzy dają radę i starają się tłumaczyć na język polski
    WadyMało urozmaicone jedzenie lecz smaczne i dało się zjeść.duze ilości frytek mogły by być zamienione czasami np różnego rodzajami ziemniakow
  • ~Pete787 / 2019-07-26 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybraliśmy się na wakacje z TUI Poland. GF Gran Costa Adeje, Teneryfa, 18-265 lipca 2019.
    Ceny w porównaniu do innych biur wyższe, mieliśmy nadzieję na wyższą jakość obsługi…. Niestety gorzko się rozczarowaliśmy.
    Rezydentki rozdały ulotki i na tym ograniczyła się ich aktywność w dniu przyjazdu.
    Spotkanie informacyjne z mało rozgarniętą rezydentką nie zostało zorganizowane w naszym hotelu, ale OK, potrafimy chodzić i dotarliśmy do pobliskiego hotelu Isabel. Rezydentka nie posiadająca podstawowych informacji o planowanych wycieczkach, głupim uśmieszkiem próbowała nadrobić kompletny brak przygotowania. Rezydentów nie ma w trakcie wycieczek…są zbyt zajęci.
    W umowie i na ulotkach informacja o dacie i godzinie transferu powinna pojawić się w książce TUI zlokalizowanej w hotelu do 48 godzin przed planowanym wylotem. Niestety informacji o transferze powrotnym musieliśmy uzyskać dopiero po kontakcie telefonicznym, ani w recepcji, ani w książce hotelowej ani też w recepcji takiej informacji nie było. Otrzymałem kilkanaście maili i wiadomości sms z przypomnieniem o terminach płatności przed terminem ostatecznej zapłaty, niestety kiedy już cała kwota trafiła na konto TUI stracono wszelkie zainteresowanie klientem… nawet w kwestii tak pryncypialnej jak godzina powrotu, na który trzeba się przecież przygotować. Informacje o wylotach powrotnych dla klientów TUI Germany oraz TUI Great Britain były dostępne w książkach na 4 dni przed wylotem…. czyli jednak można.
    Wielokrotnie w przeszłości korzystałem z biura Itaka i Wezyr ( obecnie Koral) i podobna sytuacja nie zdarzyła się nigdy. Ignorancja, arogancja i kompletny brak przygotowania nie są tym, czego można oczekiwać płacąc niemałe pieniądze za wakacyjny wyjazd. Stanowczo odradzam korzystanie z usług TUI Poland.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~anna / 2019-07-25 14:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłam z Majorki z biurem TUI z hotelu Globales Condes de Alcudia. Pełny profesjonalizm, i super podejscie do klienta. Pokój w hotelu okazał sie nie taki jaki mielismy w umowie został wymieniony i od razu dostalismy rekompensatę 136 euro. Plaża 3m, pyszne jedzonko. w centrum turystycznej częsci miasta a do starego miasta pieknego 15 min spacerkiem. Stare miasro piekne i w kazda niedziele i czwartki w starej arenie do walki z bykami pokaz Flamenco zapierajacy dech w piersi. Polecam
  • ~grzes / 2019-07-25 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwsze i ostanie wakacje z biurem podroży TUI !!!! Gdybym wcześniej przeczytał te opinie nie zdecydował bym się na wyjazd z tym biurem. Obsługa po przylocie MASAKRA -tak naprawdę brak opieki. Wylądowaliśmy w Bułgarii po 4 rano . Po przylocie w bisie na lotnisku obsługa ograniczyła się do rozdania ulotek i bułgarski kierowca rozwoził nas po hotelach i pozostawił samych sobie. Uwaga : na dokumentach dotyczących przebiegu wycieczki jest zamieszczona informacje, że " po przylocie do hoteli zostaną państwo rozwiezieni naszym komfortowym autokarem" to też jest niezły żart z ich strony, bo autobus nie miał nic wspólnego z komfortem. W hotelu byliśmy po godzinie 6:00 - podczas zakupów biuro zapewniało nas, że od razu dostaniemy opaski i będziemy mogli iść na śniadanie , jednakże w hotelu okazało się że wyżywieniem oraz zakwaterowanie mamy od godziny 14:00 i mamy czekać na recepcji z dziećmi bo nie było pokoju dla nas. Zadzwoniliśmy do Warszawy żeby wyjaśnili nam sprawę i przysłali rezydenta aby nam to wytłumaczył - to uzyskaliśmy odpowiedz, że nikt nie zadzwoni do rezydenta bo on nie musi zawsze być kiedy chcemy. Wysłaliśmy sms na nr podany do pilnego kontaktu. Oczywiście odpowiedz była, że mamy dzwonić do Polski na infolinie.
  • ~hbt / 2019-07-07 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalne podejście do Klienta, informacje przekazywane na bieżąco.
    Wyjazd udany w 100 %.
  • ~Izabela / 2019-07-04 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Wróciłam wraz z dziećmi 29. 06.2019 z hotelu Soneoclub Serenity Bay z Carewa w Bułgarii. To był mój pierwszy wyjazd z biurem podróży Tui i jestem bardzo zadowolona. Od początku zakupu wycieczki u przesympatycznego pana Macieja z Piły do samego końca wszystko było w jak najlepszym pożądku. Hotel zgodny z opisem. Opieka rezydenta na miejscu na każde wezwanie i zawołanie. Transfer z lotniska prezbiegł sprawnie z polskim przewodnikiem.
    ZaletyWszystko.
    WadyBrak
  • ~tomek / 2019-06-24 10:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję rezydentom TUI za pomoc w odnalezieniu moich dokumentów zagubionych przeze mnie podczas transferu na lotnisko w Burgas z hotelu ESPERANTO w dniu 22 czerwca 2019 r. Wspaniali ludzie a pracodawca powinien być z nich dumny. Bogdan J.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1048
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 935
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 204
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991