Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iluzjonista / 2019-10-06 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI odwołało dwie (zaplanowane dzień po dniu) wycieczki fakultatywne, przy czym o odwołaniu pierwszej z nich poinformowało sms-em dzień wcześniej o godzinie 22, a o odwołaniu kolejnej NIE POINFORMOWAŁO WCALE. Czekaliśmy o świcie na przystanku i sami dzwoniliśmy do centrum obsługi żeby dowiedzieć się co się dzieje. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem (rezydent na spotkaniu organizacyjnym nie podaje numeru telefonu do siebie, tylko do centrum obsługi, które z kolei niezależnie od tego jak nagła i kryzysowa byłaby sytuacja absolutnie nie godzi się na połączenie z rezydentem). Brak jakiejkolwiek chęci pomocy w alternatywnym wykorzystaniu dwóch zmarnowanych dni z rzędu, brak choćby pomocy w pośrednictwie przy np. zarezerwowaniu samochodu. Po powrocie do kraju ignorowanie pism wnioskujących o odszkodowanie za złamanie regulaminu świadczonych usług (brak informacji o odwołaniu wycieczki fakultatywnej). Brak odpowiedzi na reklamację. Najlepszym podsumowaniem pracy tego biura niech będzie to, że w ich punkcie konsultantka radzi nam… zgłosić sprawę do UOKiKu lub wchodzić na drogę sądową.
  • ~Karolina / 2019-10-05 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam korzystania z tego biura podróży. Całkowite lekceważenie klienta od momentu, w którym zapłaci. Byliśmy na Rodos, po przylocie na miejsce okazało się, że nasza walizka jest uszkodzona. Zgłosiliśmy to przy stanowisku TUI, powiedziano nam, że mamy zgłosić ten fakt u rezydenta i on wszystkim się zajmie. Następnego dnia zmarnowaliśmy cały dzień czekając na rezydenta, który miał być w hotelu o 15:00, jednak nie dotarł wcale. Pojawił się dopiero w 5 dniu pobytu i po rozmowie z nami uznał że rezydent nie zajmuje się takimi sprawami, jednak jeśli chcemy sporządzi protokół, jednak napisze w nim że zgłaszamy fakt uszkodzenia walizki na lotnisku dopiero 5 dni po lądowaniu (gdzie tu logika i sens?). Walizka to jednak mały problem. Większym był zerowy kontakt z kimkolwiek z TUI na miejscu. Nie mieliśmy numeru telefonu, ani żadnego kontaktu, a na wakacje wybraliśmy się z 15 miesięcznym dzieckiem. Nie chcę nawet myśleć co byłoby gdybyśmy potrzebowali pomocy np. lekarskiej. Większość osób korzysta z biur podróży własnie po to, by czuć się pewnie i bezpiecznie i mieć kontakt z kimś kto potrafi załatwiać sprawy na miejscu- TUI nie zapewnia niczego z tej listy. Raz jeszcze odradzam.
    Wadybrak kontaktu
    lekceważenie klienta
  • ~Miniu / 2019-10-03 19:11
    Ocena: 3.67 / 5
    Tragiczne biuro podróży. Mogą się uczyć od TUI Deutschland, z którym latamy od lat jak traktować klientów. Jest to nasza ostatnia wycieczka z tym biurem. Brak kontaktu z rezydentem. Kontakt tylko z infolinią. W dzień powrotu do Polski z Turcji nie zostaliśmy zabrani na lotnisko z hotelu. Informacja o transferze i miejscu oczekiwania na kierowcę była jasna i czytelna 19:05 w recepcji hotelu. Po 40 minutach czekania przed hotelem okazało się że kierowca niby był a nas nie było a w ogóle Pani na infolinii powiedziała ze mieliśmy oczekiwać na kierowcę za terenem hotelu, za szlabanem, przy głównej ulicy. Jest to jakaś kpina. Inni turyści czekali w lobby na kierowców, którzy podjeżdżali po nich pod sam hotel a następni szli z lista pasażerów do lobby. Po rozmowie z Panem z infolinii dowiedzieliśmy się ze kierowca pojechał i mamy sobie zamówić taksówkę na własny koszt. Na lotnisku od innych turystów którzy jechali z nami w pierwsza stronę do hotelu i z którymi mieliśmy wracać dowiedzieliśmy ze kierowca w ogóle nie zajechał po nas do naszego hotelu. Biuro to należy omijać szerokim łukiem ponieważ w przypadku jakiegoś problemu nie można liczyć na pomoc biura i jego pracowników. Na infolinii odmówiono nam podania numeru telefonu do rezydenta. TUI POLAND olewa swoich klientów i nie jest w stanie załatwić najprostszej sprawy. Turyści tego biura musza liczyć na samych siebie. Jednym słowem brak profesjonalizmu i odpowiedzialności po stronie tego biura za swoich turystów.
    WadyBrak kontaktu z rezydentem. Opryskliwa, nieprofesjonalna i beznadziejna obsługa klienta przez infolinie.
  • ~Ania / 2019-10-01 22:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje w Turcji, w miejscowości Okurcalar, hotel Gardenia Beach - same pozytywy:
    - duży, bardzo czysty pokój,codziennie dokładnie sprzątany,
    - wyżywienie rewelacyjne, bardzo smaczne i w ilości nie do przejedzenia,
    - bardzo miła obsługa,
    - pięknie zagospodarowany teren hotelu - mnóstwo zadbanej zieleni, czysta plaża i teren przy basenach, czyste toalety ogólnodostępne,
    - lekarz i pielęgniarka codziennie od 9.00 do 19.00,
    - dobra strefa relaksu i zabiegów,
    - rewelacyjne wi-fi w każdym miejscu na terenie hotelu, nawet na plaży,
    - zakwaterowanie bezpośrednio po przyjeździe(10.00) i od razu dostęp do wszystkich atrakcji i wyżywienia, wykwaterowanie o 12.00 i do momentu wyjazdu (18.10) możliwość korzystania z wszystkich udogodnień i atrakcji oraz wyżywienia.
    - i wiele, wiele innych zalet.

    Był to nasz czwarty rodzinny wyjazd z TUI w ciągu dwóch lat (zawsze w inne miejsce) i za każdym razem byliśmy bardzo zadowoleni - począwszy od internetowej rezerwacji i strony myTui umożliwiającej całodobowy podgląd rezerwacji, przez godziny lotu, aż po warunki hotelowe. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna cena ofert przy wczesnej rezerwacji. Na maj 2020 roku już zarezerwowałam kolejny wyjazd :)



    ZaletyDobry hotel za przystępną cenę. Rewelacyjne wyżywienie. Punktualne odloty oraz transport autokarowy z hotelu na lotnisko.
  • ~Alija / 2019-09-24 11:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżdzę z nimi tylko dlatego, że mają w ofercie ulubiony hotel. Niestety...godziny wylotów i powrotów są absurdem i powinna się tym zająć jakaś organizacja. Nie dość, że wylot jest w takich godzinach, że tracimy cały dzień,kolację, to powrót jest w trakcie ostatniej nocy. Powołuję się na to, że pierwszym dniem jest dzień dojazdu, a ostatnim powrotu-jest to jawne naciąganie spraw. Wstyd mi , że jestem z Polski- tylko nasi klienci sa tak strasznie traktowani. Z urlopu wróciłam zmęczona i sfrustrowana. Zamiast 7 pełnych dni na miejscu, byliśmy 6 dni ,a ostatniej nocy musieliśmy wstawać o 3 w nocy, bo wylot był o 7:00 rano.
    Wadygodiny wylotów i powrotów, które uniemozliwiają wypoczynek!!!!!!
  • ~Sebastian / 2019-09-20 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, na umowie wpisują godziny powrotu o 12 godzin później, żeby mydlić oczy ze zamiast 7 dni jesteśmy 8 i tak robią sobie przewagę konkurencyjną, my z wakacji zamiast o 19:50 ( na umowie) musieliśmy wracać o 7:50, takie przeoczenie zabrali nam jeden dzień pobytu. Potem łatwo zrzucać winę na przewoźnika. wyjazd z hotelu o 5 rano i brak lunch boxów, oczywiście też nie ich wina tylko hotelarza, a rezydent ma tylko leżeć i pachnieć. Odrzucona reklamacja dwukrotnie, sprawa trafia do UOKiK.
    Zaletybrak
  • ~Edyta / 2019-09-16 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Azurro Bułgaria nie polecam nigdy więcej !!!!!!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyJedzenie okropne w pokojach grzyb smród i robaki obsługa nieprzyjemna nie polecam
  • ~Ledy / 2019-09-12 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przełom sierpnia września wykupiliśmy w TUI wycieczkę do Albani. Miała być tak wspaniała, jak by namalowana z naszych marzeń tak przedstawiła to Pani z biura podróży TUI. Rzeczywistość zweryfikowała wszystko bardzo szybko. Przedstawiona oferta to jedno wielkie kłamstwo, oszustwo, nic nie zgadzało się z opisem oferty. Przeżyliśmy tak potężny horror, że już drugiego dnia zgłosiliśmy do rezydenta o zerwanie umowy i aby załatwił nam powrót do kraju nie stety zostaliśmy pozostawieni na pastwę losu, rezydent oświadczył, że jeżeli zrywamy umowę to możemy szukać sobie powrotu na własną rękę a później zgłaszać reklamację na nasze nie zadowolenie. Nie stety w obcym kraju nie byliśmy w stanie nic zrobić, dlatego zmuszeni zostaliśmy zostać i przeżyć ten horror do końca. Cały pobyt odbył się na naszym zdrowiu psychicznym i fizycznym. Nikomu nie życzę wycieczki polecanej przez TUI DO TEGO KRAJU, WOGÓLE TUI JAKO BIURO PODRÓŻY JEST NAJGORSZYM MOŻLIWYM WYBOREM JAKI MOŻE BYĆ. TO SAMI OSZUŚCI, BAJKOPISARZE I NIE KOMPETENTNI LUDZIE, KTÓRZY NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA TO CO ZŁEGO ZROBILI LUDZIĄ. LICZYSZ SIĘ W MOMENCIE ZAPŁATY ZA WYCIECZKĘ A POTEM JESTEŚ NIKIM DLA TEGO BIURA PODRÓŻY, POMOCY I OPIEKI NIE URACZYSZ, NIE MÓWIĄC O WYROWNIANIU STRAT JAKICH SIĘ PONIOSŁO PRZEZ ICH OSZUKANE OFERTY. NIC DZIWNEGO, ŻE SZUKAJĄ NOWYCH KRAJÓW NA WYCIECZKI A POTEM ZGANIAJA I SZUKAJĄ WINY W TYCH, ŻE ALBANIA TO KRAJ ZACOFANY I DOPIERO SIĘ UCZY ALE ICH OFERTA PRZEDSTAWIANA, ŻEBY JĄ SPRZEDAĆ, I JAK MY KTÓRZY DALIŚMY SIĘ NACIĄGNĄ NA NIĄ PONOSIMY TEGO KONSEKWENCJE, A TUI ZACIERA RĘCE, ŻE ZAROBIŁ NA NAIWNYCH. SZANOWNI PAŃSTWO NIECH NIKT NIE WYKUPUJE WYCIECZEK W TUI POLSKA BO TO JEDNA WIELKE OSZUSTWO, KŁAMSTWO!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo masakrycznie dużo
  • ~Rafał K / 2019-09-12 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta.
    WadyOferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Sławomir / 2019-09-11 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    tragiczne biuro podróży. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu niż ten, za który zapłaciliśmy. Nie muszę dodawać,że w standardzie o wiele niższym,a raczej w studio, w którym o standardzie być mowy nie mogło. Sprawa zgłoszona do rezydentki,która niczego nie wskórała. Rekompensata zaproponowana za 3z 7 dni w warunkach odbiegających od zakupionych śmiesznie niska. Po powrocie do kraju biuro twierdzi,że kwotę którą proponują jest taka niska,bo więcej się nie należy,tylko za nocleg. Równie dobrze mogli pozostawić nas na ulicy,a następnie zwrócić nam 200zł po powrocie do kraju,bo takie mają standardy według odpowiedzi na moją reklamację. Nikomu nie polecam tego biura,pewnie jak wszystko jest ok,to nie ma problemu,ale jak się problem pojawia,to takie duże biuro jak TUI nie potrafi tego rozwiązać w żaden sposób. TRAGEDIA
    Wadyzepsute wakacje,wakacje w skandalicznych warunkach
  • ~ali / 2019-09-09 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    W lutym 2019 r kupiliśmy wycieczkę dziesięcioosobową w TUI, była atrakcyjna.czas wylotu około 4,00 rano,jakież było moje zdziwienie gdy po jakimś czasie (nawet nie wiem kiedy),przesunięto nam lot na 17,50 po południu.Po kilku moich interwencjach ,wizytach w tui,uspokajano mnie."Proszę czekać, godziny wylotu na pewno się jeszcze zmienią,przecież do wylotu jest jeszcze cztery miesiące"..... W centrali tui nie mogą nic zrobić ponieważ oni nie sprzedawali wycieczki.zapłaciliśmy za dziesięć osób ,a oni nic nie mogą zrobić!To jest po prostu kpina z klientów ,tym bardziej ,że dowiedziałem się że we wcześniejszych lotach "były wolne miejsca.Dwanaście godzin straty Myślę że takie sytuacje powinny być nagłaśniane w mediach aby klienci otrzymywali to za co płacą,ponieważ nie jedna osoba ciężko pracuje i odkłada na swoje wymarzone wakacje,może jeden raz w życiu......
    Wadyniekorzystna zmiana lotu (12 h)
  • ~Martta / 2019-08-29 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam biuro TUI POLSKA, jestem klientem mało wymagającym.
    Zakupiłam za wczasy 2+2 otrzymalismy pokój 3 os . Na 3 dobę otrzymaliśmy dostawke. Biuro nie widzi problemu i uważa że bezzasadnie składam reklamację tylko wspomnę dzieci mają 12+ lat . Brak opieki rezydenta , brak informacji o godzinach transferu oraz lotu .
    WadyOpieka rezydencka poziom 0 , nie dotrzymanie warunków umowy.
  • ~Klient / 2019-08-26 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro w Polsce, jedyne co potrafią to oszukiwać klientów. Opis hotelu w Egipcie w ogóle nie równa się z tym co zastaliśmy na miejscu. Brak rozpatrzone reklamacji, pomimo samych oszustw. Jest tyle innych biur i ostatni raz polecieliśmy gdziekolwiek z tui. Dno.
    ZaletyNaprawdę nie ma, zero podejścia do klienta. Tylko żeby jak najbardziej naciągnąć
    WadyWszystko, TUI po tej wycieczce nie ma dla nas żadnych zalet. Banda oszustów
  • ~Grażyna / 2019-08-23 02:30
    Ocena: 4.67 / 5
    W tym roku byłam z Tui w Benidorm w hotelu Benilux Hotel Park. Jestem mega zadowolona. Super oferta w okazyjnej cenie.Organizacja bardzo dobra. Szwankuje jedynie opieka rezydenta na miejscu-a raczej brak możliwości kontaktu telefonicznego, ale to był dla mnie najmniejszy problem. Biuro faktycznie dużo oferuje w rozsądnych cenach.
    Zaletyhotel, organizacja
    Wadyniepodawanie nr telefonu do rezydenta
  • ~Anna / 2019-08-21 21:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo polecam TUI w tym roku kolejny raz byliśmy z rodziną na wczasach w Turcji i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu.Ogromne podziękowania dla p.Renaty(jeśli nie pomyliłam imienia)która była przewodniczką na Pamukkale -opowiadała z taką pasją ,że nie dało sie jej nie słuchać.Cudowna kobieta-więcej takich osób!!!!!Oferta odpowiednia do ceny...ale wi-fi słabe...polecam
    Zaletypokoje czyste,woda w basenie czysta,dużo zieleni i leżaków oraz parasoli,każdego wieczoru coś organizowane
    WadySłabe wi-fi,leżaki trzeba zajmować bardzo wcześnie bi inaczej zostaje tylko plaża żwirkowa
  • ~Danuts / 2019-08-17 08:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dwa dni ucięte na podróż, przylot późno w nocy, wylot o świcie. Opłata za siedem dni, pobyt tylko pięć, nie można skorzystać z atrakcji hotelowych, np. W piątki dzień grecki od 20.00 a ty przylatujesz o 24.00 y, już pozamiatane, w następny piątek wylatujesz o 4.00 rano. Kto to planował???
    ZaletyDuży, wygodny pokój
    WadyOrganizacja beznadziejna
  • ~Ewa / 2019-08-09 20:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam od 01.08 do 08.08.2019r w Czarnogórze , Ulcinj The Long Beach Hotel Montenegro
    - obsługa przemiła i pomocna,
    - pokój czysty - codziennie sprzątany,
    - posiłki - szwedzki bufet - każdy coś dla siebie znajdzie
    - na powitanie czekało na nas schłodzone wino z kieliszkami
    Zalety- jeśli ktoś ceni sobie spokój i miłą atmosferę - polecam
    Wady- brak suszarki i kontaktu w łazience
  • ~blackguy / 2019-08-05 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezydenci mówią jedno a w rzeczywistości jest całkowicie coś innego. Hotel okej. Obsługa klienta i traktowanie klientów to straszna pomyłka. Jako osoba która podróżuje dość dużo NIE POLECAM tego biura podróż, zdecydowanie nie wrócę....
    ZaletyHotel
    Wadyobsługa klienta, rezydenci, traktowanie klientów po powrocie.
  • ~Leszek / 2019-08-04 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. W czerwcu 2019r wraz ze znajomymi za pośrednictwem biura TUI wybraliśmy się do Bodrum Turcja hotel Imperial. Hotel, położenie itp w stopniu zadawalającym. Natomiast opieka rezydentów a zwłaszcza pani Karoliny w hotelu Imperial to porażka!!! zero pomocy, zainteresowania, dla niej ważne aby wycieczki sprzedać i na tym koniec. W drugim dniu pobytu sie pokazała i koniec!! zero pomocy przy zameldowaniu czy też przy wymeldowaniu. Nie wszyscy biegle po np angielsku mówią. Wycieczki to przede wszystkim zabranie turystów przez przewodników do ich sympatyzujących sklepów i nagabywanie aby dużo robić zakupów lub knajp, gdzie niby w nich wszystko najlepsze. szkoda, że dwa razy droższe niż w innych. Omijać to biuro takie jest moje zdanie co doświadczyłem.
    ZaletyHotel, obsługa ok, rezydencji PORAŻKA, po co w ogóle oni tam są????
    WadyRezydenci do wymiany!!!
  • ~gruby / 2019-08-04 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Maroko Agador Caribbean Village UWAGA !!!! UWAGA !!! WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM PRZED TYM HOTELEM !!!! Wycieczka została wykupiona W TUI na 7 noclegów natomiast po przesunięciu godzin lotów na miejscu byliśmy tylko 6 noclegów. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 4.00 dnia 20.07.19. a wymeldowani zostaliśmy dnia 26.07.2019 o godzinie 12.00. Ze względu na wylot dnia 27.07.2019 o godzinie 1.55 byliśmy zmuszeni dokupić dodatkowe godziny w pokoju. Niestety po zapłaceniu 30Euro było to możliwe tylko do godziny 18.00. Wracając do pierwszego dnia pobytu w hotelu już przy pierwszym posiłku doznaliśmy szoku ze względu na brak posiłków oraz na jakość jeżeli w ogóle były wydawane w restauracji. Wszechogarniający bród panujący na stołówce widoczny na załączonych zdjęciach. Ogromne kolejki do posiłków które były na niesamowicie niskim poziomie. Ciągły bród na stolikach oraz proszenie się o wydanie sztućców. Kelner przynoszący w rękach widelce oraz wyjmujący pojedyncze serwetki z kieszeni. Ciągły brak filiżanek do napojów co zmuszało konsumenta do używania jednorazówek. Krzywe stoły podparte papierami. Notoryczny taki sam jadłospis oraz zgniłe warzywa oraz owoce widoczne na załączonych zdjęciach. Brak klamek w drzwiach do wejścia do restauracji. Na terenie hotelu panował ogromny bród. Posadzki przy basenach zarośnięte grzybem. Brudne leżaki oraz parasole. Godzinami proszenie się o przyniesienie parasola Pana z obsługi który był bardzo niemiły. Zdechłe ptaki na stolikach. Chodzące bezpańskie koty na zewnątrz ale również w restauracjach przy posiłkach. Na ogrodach oraz przy barach wystające kable pod napięcie co zagrażało życiu. Limity na napoje alkoholowe przy barach bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji. Powodowało to ciągłą agresję pracowników hotelu i wysyłanie klientów do recepcji. Brak wentylacji oraz klimatyzacji w restauracjach oraz jadalniach. Stan toalet na terenie hotelu był w opłakanym stanie co widać na załączonych zdjęciach. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na plac budowy z wysypiskiem śmieci. Łazienka w pokoju była również w opłakanym stanie ze względu na popękane lustra, popękane kafelki oraz uszkodzone toalety. Zimna woda pod prysznicem. Aby otrzymać rezerwacje w restauracji Ala Carte trzeba stać w ogromnej kolejce do biura czynnego tylko 2 godziny dziennie. Jednego dnia można otrzymać tylko dwie rezerwacje co zmuszało konsumenta do stania 3 razy w kolejce dzień po dniu. Oczywiście nie korzystaliśmy z tego aby nie tracić cennego czasu na wakacjach. Całość zmuszało nas do żywienia się poza hotelem co generowało ogromne koszty. Po trzech dniach pobytu spotkaliśmy się z Panią rezydentką firmy TUI która była bardzo miła i w ręcz była zdziwiona że czekaliśmy tak długo na reklamację. Przekazała nam informację że już rok temu zgłaszała do biura Tui o wycofanie hotelu z oferty. Niestety Pani nie ma nawet możliwości kontaktu z menadżerami hotelu. Najgorsze wakacje w moim życiu !!!! Totalnie nie polecam !!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024