Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rozczarowany klient / 2023-07-14 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie spotkałam się z tak niskim poziomem usług biura podróży i obsługi klienta. Wakacje zostały zakupione przez stronę internetową Tui ok. godziny 13:00. Po dokonaniu zakupu wyjazdu dla 3 osób na skrzynkę pocztową przyszedł e-mail z potwierdzeniem zakupu, informacjami o wyjeździe, hotelu itp oraz informacja, że w celu dopełnienia rezerwacji skontaktuje się konsultant. Po godzinie 18:00 (czyli po 6 godzinach od zakupu) konsultant skontaktował się, aby powiedzieć, że niestety wyjazd nie dojdzie do skutku, ponieważ nie ma miejsc w hotelu. Konsultant zaproponował tylko jeden hotel zastępczy, który był o znacznie niższym standardzie. Pieniądze za wyjazd, które zostały pobrane w dniu zakupu wakacji, nie wróciły automatycznie na konto. Konsultant nie zaoferował również przelewu natychmiastowego, zwrot zostanie dokonany dopiero po weekendzie. Istotnym faktem jest, że oferta, którą zakupiliśmy o godzinie 12:00, 8 godzin później dalej jest dostępna na stronie i dalej wprowadza klientów w błąd. Nie polecam biura podróży Tui, nie rezerwujcie tu wakacji, jeśli nie chcecie się mocno rozczarować jeszcze przed wyjazdem.
    ZaletyŻADNE
    Wadykarygodnie niski poziom obsługi klienta, błędy systemowe na stronie internetowej, pobieranie pieniędzy za ofertę, którą nie dysponują, brak rekompensaty dla klienta, sugerowanie przez konsultanta, że składanie skargi na biuro nie przyniesie efektu.
  • ~Ryszard / 2021-06-17 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Bułgarii ponad rok temu. Do dziś wszystko było ok, niestety około południa dostaliśmy informację z TUI,że rezerwacja jest anulowana, beż podania przyczyny. Poinformowali tylko, ze bardzo im przykro i poprosili o numer konta na które mają zwrócić zaliczkę. Zawiodłem się na tym biurze i nie zamierzam więcej korzystać z ich usług Nie polecam TUI.
  • ~S. / 2022-06-29 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oferta niezgodna z opisem, miał byc pokoj z klimatyzacją a był z posputa klimatyzacją. Ze strony TUI przez dwa dni brak pomocy, dostaliśmy propozycję zeby sobie kupic wiatrak, drugiego dnia na własna reke zmienilismy hotel doba 60 euro. TUI nie chce dokonac zwrotu za hotel mimo przeslanego rachunku.
  • ~San / 2022-02-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To co sprzedaje TUI w swojej ofercie to jakiś skandal. Zapłaciliśmy prawie 4500 zł/os za hotel 4-gwiazdkowy w Grecji, w którym oferta all inclusive wyglądała tak, że napoje alkoholowe i bezalkoholowe były dostępne w godzinach 11-18 (jako wino i piwo lub soki rozcieńczanie z dystrybutora - podważana jakość smaku tych napojów). Natomiast od 18-22 można było zamówić drinki z pełnej oferty all inclusive. Oczywiście w opisie oferty wszystko napisane tajne przez poufne.
    W restauracji syf taki ze jak przychodziliśmy na lunch czy obiad to musieliśmy sami sprzątać stoliki.
    W pokojach w hotelu CZTEROGWIAZDKOWYM brak środków do higieny (szampon, żel do mycia - No po prostu standardowy zestaw) osobistej, tylko łaskawie dali mydło w kostce.
    Oczywiście wody w pokojach też brak.

    Proces reklamacji to jakiś śmiech na sali. Od wszystkiego umywają ręce bo przecież w OFERCE NIE BYŁO KONKRETNIE NAPISANE co i jak. Masakra. Najlepiej to podczas wakacji jak zobaczy się jakaś niedogodność to wszystko nagrywać i robić zdjęcia a nie myśleć o tym żeby jakoś te wakacje spędzić.

    NIGY WIĘCEJ Z TUI !!!
    ZaletyBrak
    Wady- opis oferty
    - rozpatrywanie reklamacji
    - dbanie o klienta
  • ~Sara / 2023-08-29 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogie wycieczki, rezydenta się nie uraczy, na śmiesznym chacie odpisują po wielu godzinach, wycieczki na miejscu BARDZO drogie. Nie polecam!
    ZaletyNic
    WadyCena, brak rezydentów
  • ~Sebastian / 2019-09-20 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, na umowie wpisują godziny powrotu o 12 godzin później, żeby mydlić oczy ze zamiast 7 dni jesteśmy 8 i tak robią sobie przewagę konkurencyjną, my z wakacji zamiast o 19:50 ( na umowie) musieliśmy wracać o 7:50, takie przeoczenie zabrali nam jeden dzień pobytu. Potem łatwo zrzucać winę na przewoźnika. wyjazd z hotelu o 5 rano i brak lunch boxów, oczywiście też nie ich wina tylko hotelarza, a rezydent ma tylko leżeć i pachnieć. Odrzucona reklamacja dwukrotnie, sprawa trafia do UOKiK.
    Zaletybrak
  • ~Sebastian / 2022-02-15 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wycieczkę z biura TUI która okazała się całkowicie mniej niż przeciętna, zostaliśmy źle poinstruowani na miejscu przez pracownika TUI (my i inni klienci z tego samego hotelu). W konsekwencji nie zabrano nas transferem z hotelu na lotnisko (nikt nawet się nie przejął, że nas nie ma). Ponieśliśmy spore koszty dojazdu taxi, a w odpowiedzi na reklamację, dostaliśmy odpowiedź '' iż przejazd taksówką był Pana suwerenną decyzją". Na miejscu dzwoniliśmy do biura TUI gdy tylko autokar się spóźnił 10 min po czym nas poinformwala pani, że nie zawrócą autokaru gdyż za duże ryzyko, że inni też się spóźnia na odprawę. Druga sytuacja to źle opisana wycieczka na miejscu jedno dniowa, która wprowadza w błąd, opis nie zgadza się z faktycznym przebiegiem wycieczki. Opis zawierał wejście na wulkan - wszyscy się naszykowali (inni klienci) na wejście, a okazało się że to błąd w opisie i wejścia nie będzie. Przejechaliśmy busem tylko obok. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Sip / 2023-08-03 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Turyści TUI nie odlecieli z Antalyi o czasie (3 rano)- problem techniczny samolotu. O 12 zabrani do hotelu. Dostają info od TUI że lot odbędzie się o 21 20. Transfer na lotniskoo...o 21 10 dowiaduj się ze nie ma żadnego samolotu...tylko ten z usterka z rana...dzwonimy do TUI ....brak kontaktu bo tylko do 20 info działa, po tej godzinie turyści już są niewaźni...niczego się nie dowiedzą..przewoźnik każe dzwonić do biura czarterującego lot...żenujący poziom obsługi turystów...do momentu wpłacenia całej sumy za wakacje info Ok po wpłacie sam sobie radz!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiegodne zaufania...
  • ~Slovik / 2025-05-13 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik zgubiły walizkę ze wszystkimi ubraniami, kosmetykami i lekami. Biuro uważa że to nie ich problem, tylko wina przewoźnika i radź sobie sam. Niestety niepoważne Biuro, booking.com wykazuje sie większą empatią.
    ZaletyBrak
    WadyFakt istnienia
  • ~Sławomir / 2022-09-05 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie o firmie TUI Poland zastanawiam się , czy kierownictwo tej firmy również czyta te wpisy klientów? Tak wiele opiniii negatywnych , tak wiele zastrzeżeń do organizacji podróży,przelotów,rezydentów,pracowników biur lokalnych,standardu hoteli pojawia się w tych wpisach a kierownictwo TUI Poland pozostaje bierne, nic nie robi aby opinie o firmie poprawiać? Zdumiewająca postawa kierownictwa TUI Poland na tak liczne negatywne opinie klientów biura nt. organizacji wakacji. Przykra postawa, odbiegająca od standardów światowych , bliższa jakości postkomunistycznej Europy Wschodniej.
  • ~Sojer / 2021-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli czytasz tę opinię przed dokonaniem rezerwacji, nie popełnij mojego błędu. O tym, że TUI Poland jest na miejscu 51 (z 60) w rankingu biur podróży, dowiedziałem się po tym, jak nie uznali mojej reklamacji po zmarnowanym urlopie spędzonym w skandalicznych warunkach. Zlekceważyli interweniującego w mojej sprawie rzecznika praw konsumentów, oraz nie zgodzili się na Sąd Polubowny. Dopiero proces z powództwa cywilnego umożliwił mi odzyskanie pieniędzy. Z powodu nieetycznych działań, TUI zostało usunięte z Polskiej Izby Turystyki. Nie ryzykuj, bo szkoda nerwów i czasu. Mnie zajęło to 3 lata!
  • ~Stanley / 2023-09-05 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja miejsc w samolocie w biurze TUI od roku 2023 to fikcja szkoda pieniędzy. Od roku 2018 korzystam z tego biura. Zawsze na rok wcześniej rezerwowałem wycieczkę i miejsca w samolocie. Ale ostatnio na kilka dni przed wylotem dowiedziałem się, że zmienił się przewoźnik u którego nie można rezerwować miejsc. Po mojej telefonicznej interwencji i oświadczeniu że w takim razie będę zmuszony zrezygnować z wykupionej wycieczki. Miejsca się znalazły, ale nie te które rok wcześniej wykupiłem. Pracownicy TUI cały czas twierdzili, że jest to zgodne z regulaminem. Czyli wykupywanie rezerwacji w samolocie w biurze TUI nie ma sensu.
    ZaletyTylko hotel i obsługa hotelowa w Kalithea Mare Palace wspaniała- polecam
    WadyRezerwacja miejsc w samolocie to fikcja, obsługa rezydenta to też fikcja sprzedaje jedynie wycieczki.
  • ~Stokrotka / 2021-04-22 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam! Wycieczka przesunięta o12 h , żadnej rekompensaty, trzeba było wysłać specjalnie meila który nie został uwzględniony, za stracony dzień. Wg nich nie należy się żaden zwrot kosztów, lepiej nawet dopłacić więcej innemu organizatorowi niż kupować wycieczki w Tui srui
    ZaletyŻadne
  • ~Sylwia / 2022-07-29 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie… rezydenci kłamcy, opłata klimatyczna 20€ za 4 osoby, oszustwo…
    Brak szacunku od pracowników Tui w Egipcie, brzydkie odzywki i brak opieki na wycieczkach… brak tablic w hotelu, brak SMS o wylocie… wielki minus
    ZaletyBrak
  • ~Sylwia / 2024-12-18 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI oszukuje klientów. podpisuje umowy z klientami na hotele, których de facto rezerwacja nie jest potwierdzona z właścicielem, i na krótko przed wyjazdem, proponuje inny hotel, niespełniający kryteriów.
    ZaletyOdradzam biuro TUI
    WadyAbsolutnie odradzam TUI, wykupiłam 26.10.24 wyjazd narciarski na styczeń 25 do Włoch. Po 2 miesiącach, 18.12 TUI poinformowało mnie, że wybrany wcześniej przeze mnie hotel nie potwierdził mojej rezerwacji i proponują mi nowy hotel, który jest znacznie oddalony od stoku i nie spełnia innych moich kryteriów.
  • ~Szczepan Biały / 2023-08-21 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno określenie TRAGEDIA, wylot z W-wy brak rezydenta przylot 0;20 Gran Canaria brak rezydenta ludzie szukają autobusu kto nie zna angielskiego lub hiszpańskiego czuje się zagubiony. opłacona wycieczka dla czteroosobowej rodziny pozostawiona na ulicy w upale , nie przyjeżdża autokar nie ma możliwości się dowiedzieć braku przyjazdu.Pokoje bez klimatyzacji wiatrak pod sufitem miesza powietrze o temp 38C. Jedzenie bardzo dobre , napoje bez ograniczeń . Wylot 23;30 brak rezydenta nic nie można się dowiedzieć w żadnej sprawie. Wszystko oparte o kontakt z biurem w Warszawie które ma trudności z szybką informacją i rozwiązywania problemów. Odradzam z korzystania z tego biura !!!!!!!!!
    ZaletyDOBRE JEDZENIE
    WadyWymienione wyżej .
  • ~Szymon / 2022-03-04 06:37
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżeli tonprawda ze okoł 40 % udziałów TUI należy do Rosyjskiego oligarcha to sugeruje BOJKOT tego biura podróży! Jest mnóstwo innych na rynku
  • ~Szymon / 2022-08-06 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów stosunek ceny do jakości i obsługi klienta to dramat
  • ~Szymon / 2022-08-06 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów stosunek ceny do jakości i obsługi klienta to dramat
  • ~Tamara / 2022-09-17 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie wróciłam z wycieczki z Albani w hotelu briland 5* w durres
    ,masakra 70 % ludzi miało jelitówkę jedzenie zimne i cały czas to samo około 21 nie wystawiano już tależy do posiłków,obsługa nie miła w łazienkach grzyb ,żadnych animacji,wieczorami nie ma co robić,aby coś ciekawego zobaczyć trzeba jechać ponad 200km od chotelu porażką nie polecam z całego serca
    Pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024