Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2020-02-12 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuje przed rezerwacją kolejnego wyjazdu wakacyjnego z biurem podrózy TUI o zapoznanie sie z poniższym tekstem:
    Ja nie zrobiłem tego przed "ostatnią"rezerwacja First Minute i jestem stratny tylko jeden dzień dzięki praktykom tej organizacji TUI( zmiana godzin wylotów/przylotów)
    Miało być tak pięknie ,wylot 02.:55 dzieciaki śpią w samolocie.....przylatujemy na lotnisko,transfer do hotelu i relaks przy śniadaniu
    Powrót /wylot 22:55 -wiec "cały"dzień na zabawy i odpoczynek , odpoczynek /sen w samolocie -)))
    Poniżej aktualne dane do wylotu -JUZ NI JEST TAK PIEKNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W nawiązaniu do Państwa rezerwacji 44170363 informuję, że aktualne godziny przelotu to:

    2020-06-27 11:25 z Katowice do Heraklion 15:20, Ryanair Sun RR6603
    2020-07-04 15:55 z Heraklion do Katowice 17:50, Ryanair Sun RR6604
    Proszę pamiętać, że zgodnie z Warunkami Imprez Turystycznych zalecamy, aby sprawdzić godziny przelotu na 48 godzin przed planowaną podróżą w strefie Klienta https://my.tui.pl.

    Fajny artykuł:
    TUI Poland wprowadza klientów w błąd? UOKiK bada sprawę
    ostatnia aktualizacja:
    14.06.2017 18:29

    Wczasowicze czują się oszukani. - Straciliśmy przez nich 2 dni wakacji - mówi nam jedna z klientek biura. Postępowanie dotyczące kontrowersyjnej praktyki wszczął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - dowiedział się portal Polskiego Radia. O co chodzi?
    Zdj. ilustracyjne
    Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Elena Rudakova
    Klienci skarżą się, że TUI Poland przy sprzedaży wczasów stosuje praktykę celowo wprowadzającą w błąd i mającą znaczny wpływ na decyzje dotyczące wyboru oferty. Zarzut konsumentów dotyczy czasu wylotów i przylotów. W swoich ofertach biuro podaje atrakcyjne dla klientów godziny, które po zakupie wycieczki ulegają zmianie, oczywiście na niekorzyść turystów. W wielu przypadkach odbywa się to na kilka dni przed wylotem.

    W ten sposób oszukana została pani Magda, która z TUI wybrała się do Egiptu. – W ofercie było napisana, że wylot jest o godzinie 6, ale po zarezerwowaniu i zapłaceniu godzina została zmieniona na 18. Identyczna sytuacja dotyczyła powrotu. Lot został zmieniony z godziny 21 na 8 – skarży się rozmówczyni portalu Polskiego Radia, której wczasy zostały w ten sposób skrócone z 7 dni do 5.

    - Biuro twierdzi, że to wina linii lotniczych i jak się komuś nie podoba, to może nie lecieć. Na dodatek o zmianach dowiedziałam się kilka dni przed wylotem i przez co nie mieliśmy zbyt wielkiego pola do manewru - tłumaczy pani Magda. I dodaje, że prezentowanie w ofercie tak korzystnych godzin lotów jest wprowadzeniem klientów w błąd. Rozmówczyni portalu Polskiego Radia nie ukrywa, że gdyby wcześniej wiedziała, że będzie wylatywać wieczorem, a wracać rano, w efekcie czego jej wczasy skrócą się o 2 dni, to nie zdecydowałaby się na daną ofertę.

    Przypadek pani Magdy nie jest odosobniony. Na jednym z portali społecznościowych powstała nawet grupa zrzeszająca klientów oszukanych przez TUI. Jest w niej kilkaset osób. Najwięcej członków skarży się właśnie na niekorzystną dla klientów zmianę godzin wylotów i przylotów. Na portalu publikowane są skargi konsumentów.

    "Drogie TUI czy to częsta praktyka, że przesuwacie lot z 6:00 (ok. 12:00 na miejscu) na 16:00 (ok. 23:00 na miejscu), bez powiadomienia (tego dowiedziałem się z portalu myTUI, bo po co wysyłać maila), co w rezultacie oznacza urwany praktycznie dzień wakacji? Tak tylko pytam, ciekawy gdzie jeszcze spotka mnie niemiła niespodzianka" pisze pan Bartłomiej. "Drogie TUI. Miło, że robicie Klientów w balona, przesuwając wylot z godz. 7 na 19. Dzięki Wam, będziemy mieli dzień wakacji mniej. Tak, wiem, pierwszy dzień na podróż, tylko pytam się po co podajecie godzinę wylotu, skoro (jak się okazuje) później zmieniacie godzinę wylotu na wieczorną? Według mnie to celowe naciąganie Klientów" skarży się pan Paweł.

    "Może pan anulować rezerwację, ale koszt takiej operacji to kwota zaliczki"

    Co ciekawe niektórym klientom biura odmawia rozwiązania umowy. - Zauważyliśmy z narzeczonym niekorzystną zmianę godzin. Chcieliśmy złożyć reklamację, zrezygnować z wyjazdu, ale biuro powiedziało nam, że jest to niemożliwe, bo w umowie jest informacja, że godziny lotów mogą ulec zmianie. Poza tym w regulaminie TUI jest zapis, że pierwszy i ostatni dzień jest przeznaczony na podróż – tłumaczy Olga. I dodaje, że biuro poinformowało ją, że może zrezygnować z wycieczki, ale przepadnie jej wpłacona kaucja. Olga twierdzi, że nie miała wyjścia, została zmuszona do akceptacji zmienionych warunków, ponieważ nie chciała stracić pieniędzy.

    Portal Polskiego Radia sprawdził, czy TUI rzeczywiście w ten sposób odmawia klientom odstąpienia od zawartej umowy. Zadzwoniliśmy na infolinię biura podając się za klienta, który chce zrezygnować z wczasów ze względu na niekorzystną zmianę godzin. Oto co usłyszeliśmy od konsultantki.

    - Jeśli chodzi o aktualizację godzin, to na umowie jest informacja, że godziny zostaną potwierdzone na 48 godzin przed wylotem, jak również, że pierwszy dzień jest przeznaczony na podróż. Może pan anulować rezerwację, ale koszt takiej operacji to kwota zaliczki – powiedziała nam konsultantka. Czy klient rzeczywiście nie może odstąpić od umowy, jeśli podane w niej godziny wylotu i powrotu zostają zmienione?

    Klient może bezpłatnie odstąpić od umowy?

    - W takiej sytuacji konsumentowi przysługuje prawo przyjęcia nowej propozycji umowy, czyli zgodzenia się na zmienione godziny wylotu i powrotu lub poproszenia o to, aby zostały mu zwrócone pieniądze. Klient nie musi zgodzić się na nowe warunki – tłumaczy portalowi Polskiego Radia Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK podpowiada również, co należy zrobić, jeśli biuro stwarza problemy.

    - Najpierw na podstawie artykułu 14. Ustawy o świadczeniu usług turystycznych na papierze odstępujemy od umowy w związku z tym, że biuro zmieniło jej istotny warunek, czyli godzinę wyjazdu i powrotu i tym samym wystąpić o zwrot wszystkich pieniędzy. Jeśli biuro nie poinformowało nas o zmianach, nie chce zwrócić środków, to oczywiście kierujemy zawiadomienie do UOKIK, a jednocześnie powinniśmy natychmiast wystąpić z prośbą do Federacji Konsumentów o pomoc w dochodzeniu prawa - tłumaczy Cieloch. I dodaje, że biuro które w takiej sytuacji nie pozwala klientowi odstąpić od umowy łamie prawa, a urząd może nałożyć na niego karę w wysokości 10 proc. jego obrotów.

    TUI pod lupą UOKiK

    Jak dowiedział się portal Polskiego Radia UOKIK właśnie prowadzi dwa postępowanie wyjaśniające wobec TUI. Jednym ze sprawdzanych czynników jest praktyka na którą skarżą się klienci, z którymi rozmawiał portal Polskiego Radia. Urząd ustala, czy biuro wiedziało wcześniej o zmienionych godzinach i błędnie informowało o tym, że są one korzystne, aby tworzyć iluzoryczne wrażenie, że jego oferta na tle innych, w podobnej cenie, jest atrakcyjniejsza ze względu na godziny wylotu i powrotu.

    Oprócz tego UOKiK sprawdza również czy przedsiębiorca dokonuje zmian godzin lotów powrotnych po rozpoczęciu imprezy turystycznej, tzn. w czasie pobytu konsumentów w miejscu wypoczynku oraz czy dokonując zmian godzin lotów przedsiębiorca spełnia wymagania wynikające z ustawy o usługach turystycznych. Urząd ustala również, w jaki sposób rozpatrywane są ewentualne reklamacje konsumentów w tym zakresie. Co ważne, postępowania UOKiK dotyczą również kilku innych biur podróży.

    "Sprawdzamy czy przedsiębiorca wie wcześnie o zmianach"

    - Nie podobają nam się praktyki mogące być zamierzonymi zmianami dotyczącymi godzin wylotu, które powodują, że konsument może mieć skrócony urlop czy wyjazd nawet o 2 dni. Sprawdzamy, czy rzeczywiście biuro dowiaduje się o zmianach w ostatniej chwili, czy czasem nie jest tak, że przedsiębiorca wie wcześniej, a oferta kierowana do konsumentów jest wprowadzeniem w błąd - tłumaczy rzecznik prasowy UOKIK.

    Magda jest przekonana, że działania biura TUI są celowe i ma na to dowód. – Biuro informowało mnie, że to przewoźnik zmienił godziny lotu, a w rzeczywistości przerzucono mnie na inny rejs. Okazało się, że pierwotny lot, ten z 21, który miał zostać zmieniony, odbył się – mówi kobieta. I dodaje, że w ofercie jej wczasów na kolejne miesiące dalej zamieszczone są korzystne godziny lotów. To samo zaobserwowała Olga. - W ofertach na październik dalej widnieją niekorzystne godziny - tłumaczy. Obie kobiety przekonują, że nigdy więcej nie skorzystają z usług biura, które stosuje takie chwyty podczas sprzedaży.

    Portal Polskiego Radia przesłał do działu prasowego TUI pytania dotyczące zmian godzin lotów. Niestety, nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Nawiązaliśmy natomiast kontakt z byłym pracownikiem koncernu, który nie był zaskoczony postawą biura. – Standardowe podejście do klienta, jak nie ten to następny. Tak to wygląda przy rozpatrywaniu reklamacji. Dopóki ktoś naprawdę nie narobi szumu, np. na FB TUI, to nie może na nic liczyć, nawet jeżeli są ku temu wyraźne podstawy - tłumaczy nasz rozmówca pragnący zachować anonimowość. Zapytaliśmy TUI, czy firma rzeczywiście ma takie podejście do polskich klientów, ale i w tej kwestii nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

    TUI Poland jest częścią niemieckiego koncernu turystycznego TUI Group AG z siedzibą w Hannowerze i Berlinie. Na stronie internetowej firma pisze o sobie: "wszystkie nasze działania determinuje najwyższa troska o klienta, a najwspanialszą nagrodą jest jego uśmiech". Czy na pewno?

    (imiona klientek zostały zmienione)

    Michał Fabisiak, PolskieRadio.pl
  • ~Ewelina / 2020-01-25 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wraz z partnerem spędziliśmy tygodniową pobytową wycieczkę w ekskluzywnym hotelu Kempinski Soma Bay.
    Obiecany orientacyjny czas przejazdu, który braliśmy pod uwagę wybierając hotel miał wynosić 60 minut na trasie lotnisko - hotel.
    Odbywał się w porze nocnej i był bardzo uciążliwy ze względu na: czas (2,5 godziny!!!) i jakość busika, który obwiózł pasażerów kilku innych hoteli zanim trafił w końcu do naszego.
    Biuro oszczędza, pakując pasażerów kilku oddalonych od siebie w sporej odległości hoteli - do jednego środka transportu, nic sobie nie robiąc z komfortu podróżowania.
    Przed powrotem do Polski zdecydowaliśmy więc o wynajęciu prywatnego busa. Po przylocie do domu złożyliśmy reklamację.
    TUI odparło, że za organizację przejazdu jest odpowiedzialna lokalna agencja i ma nasze pretensje z bezpodstawne.
    Uważajcie na to biuro, nie wywiązuje się z przyrzeczonych warunków.
  • ~Irena / 2020-01-23 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam z koleżanką na Gran Canaria w hotelu Bull Escorial 14 - 21.01.2020.Hotelidealny, żadnych zastrzeżeń, obsługa przemiła, jedzenie doskonałe i przesympatyczna rezydentka Agata. Wyjazd bardzo udany.napewno jeszcze tam wrócę
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2020-01-17 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciłam właśnie z Tuurcjo, byłam w
    w hotelu Side Alegria Hotel&spa, chciałam pochealić rezydenta p. Kasię, która jest bardzo pomocna i zaangażowana w swoją pracę, potrafi błyskawicznie rozwiązać problemy, które się pojawiają, zasługuje na 5 z plusem, dziękuję jeszcze raz p. Kasiu za całokształt,
    ZaletyP. Kasia super reezydent
  • ~Magda / 2019-12-31 18:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałabym przestrzec przed parkingiem START parking polecanym przez TUI. To jest parking „bezobsługowy” co oznacza na przykład ze nie można tam zadzwonić bezpośrednio ( tyko do biura od 8 do 16) nie można po przylocie zadzwonic na parking i poprosić od odbiór z lotniska. Trzeba czekać na przystanku, bo ich busy/autobusy jeżdżą co 40 minut. My tak właśnie nieszczęśliwie trafiliśmy , że po 12 godzinach lotu musieliśmy czekać 40 minut na przystanku .... Nigdy więcej !
  • ~Ajznecer / 2019-12-30 07:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Był to nasz kolejny wyjazd z tym biurem. Zasadniczo wszystko było ok, ale bez szału, jeśli chodzi o polecone miejsce pobytu (warunki hotelowe, okolica).
    ZaletyObsługa klienta
  • ~były klient / 2019-12-29 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam biura podróży TUI. Przywołują te same artykuły w każdej reklamacji, której nie uwzględniają. Wakacje przedłużyły się o kolejny dzień ze względu na zmianę godzin wylotu. Zmiana lotu nie z winy klienta, a klient wg opinii biura ma we własnym zakresie organizować sobie nocleg (oczywiście odpłatnie). Koczowanie na walizkach, brak dostępu do łazienki, 0 kontaktu z rezydentem... i śmieszny voucher, którego nawet nie da się odsprzedać. PORAŻKA!
    Wadyzmiana godzin wylotów, fatalne podejście do klienta
  • ~Karol / 2019-12-29 13:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczasy wykupione przez internet, pierwszy kontakt z infolinią i .... zrobiło się bardzo nieprzyjemnie Pan nastawiony negatywnie do Klienta, arogancki i odpychający. Jak „ już kupiłeś, to teraz zobaczysz”????. Pierwszy raz spotkałam się z takim negatywnym nastawieniem do Klienta, a podróżujemy ponad 25 lat! TUI nie sięga ITACE do pięt!!! Urlop ma być przyjemnością, a z TUI staje się udręką.
    Zaletynie zauważyłam, jak do tej pory
    Wadyarogancja, brak empatii,
  • ~baldo / 2019-12-12 10:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta w kraju przy wyborze wakacji bez zarzutu, miła obsługa, dokumenty dostarczone przed wyjazdem o czasie. Opieka rezydenta w miejscu wybranych wakacji żadna.
    WadyKontaktowanie się z biurem będąc na wakacjach mając jakiś problem telefonicznie z infolinią w Polsce to jakiś absurd, informacje o transferach trzeba uzyskać ze strony internetowej TUI, czy problemem jest przyjazd rezydenta do hotelu i pozostawienie informacji pisemnej w teczce TUI, starsi ludzie nie czują się komfortowo nie mając na miejscu żadnej opieki rezydenta nie mówiąc już o tym że nie każdy jest biegły w obsłudze komputera czy smartfona. Przy pierwszym spotkaniu z rezydentem otrzymujemy przede wszystkim informacje jak kontaktować się w razie problemów telefonicznie lub internetowo z infolinią.
  • ~Zawiedziona / 2019-12-05 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupu gwarancji ,,najtaniej w First minute," nie ma możliwości odzyskania różnicy ceny,pomimo tańszej oferty.Nie można doprosić się o żaden telefon,infolinia odsyła do obsługi klienta ,a obsługa klienta do infolinii.W odpowiedzi uzyskuję informację,że dzisiaj cena jest inna-pomimo,że w regulaminie promocji jest napisane,że mam na to 24 godziny(nadmienię,że zrobiłam to w ciągu godziny)Nie polecam tego biura.Jest to ewidentne wyłudzanie pieniędzy.Myślałam,że TUI szanuje klienta.Bardzo się rozczarowałam
  • ~iwona / 2019-11-17 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w Listopadzie 2019 roku w Hotelu DREAMS BEACH RESORT MARSA ALAM 5 "GWIAZDEK " Hotel stary , pokoje lata świetności mają już za sobą , ale czyste i przestronne to tyle z zalet .Do negatywów zaliczyć należy zagrzybiona śmierdząca klimatyzację, więc nie mogliśmy używać jej w temperaturze 30 c. Śmierdząca wilgocią łazienka bez ciepłej wody. Baseny hmmm .... z 9 działające tylko 2. Jedzenie totalna porażka , śniadanie .....jaja ,omlet i tak w kółko , brak innego wyboru .Obiad codziennie kurczak i spagetti .Kolację tak zwane tematyczne to resztki z obiadów np. kolacja włoska to KURCZAK Z FRYTKAMI , ZUPA POMIDOROWA . Obsługa była wprost "NIESAMOWITA " kelnerzy w adidasach i trzy dni w białej koszuli z tą samą plamą na brzuchu .Napoje podawane w miniaturowych plastikowych kubeczkach , bo szklanek zabrakło .Zamówione drinki w barze otrzymywaliśmy dopiero po obsłużeniu wszystkich Niemców , czyli jakoś około 30-40 min . Animatorzy brak organizacji , animacje nudne . Odradzam każdemu ten hotel , bo w taki sposób zrazić się można do Egiptu .
    Zaletybrak
    Wadydużo , podane w opinii
  • ~aj / 2019-11-08 18:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Latałam z różnymi biurami. Ostatnie lata korzystam z ofert TUI. Najtańsze i nie najgorsze. Raz lepiej, raz gorzej, ale stosownie do ceny. Robię rezerwacje sobie i znajomym, przeważnie jest dobrze.
    ZaletyTaniej niż gdzie indziej, całkiem dobra, sprawna organizacja.
    WadyRezydent musi podawać numery swego telefonu na miejscu. Dzwonienie do Warszawy żeby mieć kontakt z rezydentem to absurd.
  • ~Hizel / 2019-11-07 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam przed zakupem wyjazdu z TUI! Po raz pierwszy i ostatni wybrałem to biuro. Sprzedają hotele, o których nie mają zielonego pojęcia. Rezydenci beznadziejni ( o tym uprzedzało nas już biuro pośredniczące) więc coś w tym chyba jest. Najgorsze jest chyba to, że nie uznają żadnych reklamacji. W naszym przypadku dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, okazało się ze nasz pokój znajduje się w piwnicy, metr poniżej poziomu gruntu. TUI odrzuciło moją reklamację argumentując, że w czasie pobytu nie zgłosiliśmy reklamacji tylko po powrocie. W hotelu dostałem informację, że nie ma możliwości zamiany pokoju bo wszystkie są zajęte a pokoje w standardzie które sprzedało mi TUI są tylko i wyłącznie na tym poziomie. Jaki miało sens wojowanie w czasie pobytu, pojechaliśmy odpoczywać a nie dochodzić swoich racji i tak nie było możliwości zmiany pokoju. Co do rezydentki to najbardziej zainteresowana była swoim telefonem a nie tym jakie mamy problemy. Dwukrotnie wprowadziła nas w błąd, dzięki niej miedzy innym nie pojechaliśmy na żadną wycieczkę. Zastanów się 2 razy zanim kupisz coś w TUI i na reklamację nie licz!
    ZaletyBrak
  • ~Jolka / 2019-11-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brud, smród i ubóstwo. Zzzzzzzzzzzżzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzsszzzzsszzzssssssssssssssss
  • ~Denis / 2019-11-02 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    W wakacje byłem z Narzeczoną w Turcji organizowana przez TUI i już więcej nie skorzystam z usług tego biura.
    Oferta nie była zgodna z tym co nam oferowano. W pokoju nie było warunków do życia i nawet zero prywatności. Jeden dzień wakacji spędziliśmy na tym żeby sami załatwić sobie lepszy pokój za dopłatą. Rezydentka miała problem żeby w ogóle coś załatwić w tej sprawie. Bagaże miały być zamknięte w specjalnym pokoju A pokój ten wyglądał jak szopa na narzędzia ogrodnicze i otwierały się nożyczkami. Więcej można by było pisać o tym co nam oferowano A nie dotrzymano słowa. Osoby pracujące w biurze nie mają pojęcia co oferują A jak się zgłasza reklamację to potraktowali nas jak śmieci i stwierdzili że to dla osób nic nie oczekujących z wakacji . Po prostu porażka. W złożonej reklamacji po otrzymaniu odpowiedzi biuro nie umie się przyznać do popełnienia błędu i nawet nie jest skłonne oddać pieniędzy jakie zapłaciliśmy za pokój żeby móc spędzić jakoś wakacje. Dlatego w następne wakacje skorzystamy z oferty w innym biurze w którym będziemy traktowani odpowiednio.
  • ~Remawera / 2019-11-01 13:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam, w październiku wykupilismy wycieczkę z biurem Tui na Fuerteventura. Hotel w którym byliśmy to Hotel Club Drago Park. Za tą cene jaką zapłaciliśmy jak na 4 gwiazdkowy hotel w takim standardzie jaki zastalismy to drogo.Hotel 4 gwiazdkowy, chodź osobiście dałabym 2 gwiazdki. Hotel stanął w miejscu ładne kilkanaście lat temu. Jeśli chodzi o pokoje to byly w miare czyste. Sejf w pokoju płatny, brak lodówki. Jesli chodzi o obsługę hotelu to kelnerzy są pracowici, zwinni, szybcy i uśmiechnięci. Śniadania dobre, obiady żadna rewelacja, najbardziej dało sie najeść dopiero na kolacji. Jeśli chodzi o rezydnetke naszego hotelu p. Liliane to niestety ale dobrego słowa nie mogę o tej pani powiedzieć. Wykupilismy dwie wycieczki. Jedna odbyła sie w fajnej atmosferze i wszystko odbylo sie zgodnie z planem. Niestety druga wycieczka z p. Jarkiem który mial nam pokazać całą zachodnią strone wyspy sie nie odbyła ponieważ rezydentka p. Liliana wprowadzila nas w błąd mowiac, że mamy czekać przed hotelem o 8:55 na pana Jarka. Czekając od tej godziny po 20 minutach poszliśmy do recepcji zadzwonić do rezydentki z zapytaniem czy wycieczka sie odbędzie czy nie. Nie odebrała ani telefonu ani nie odpisała na sms. W końcu p. Jarek przyjechał po 40 minutach, zwróciliśmy mu uwage grzecznie i kulturalnie że czekaliśmy na niego od 8:55 tak jak kazała nam rezydentka i dlaczego przyjechał dopiero teraz. A Pan Jarek stwierdził ze on na swoim harmonogramie ma godz 9:20 a w rzeczywistości przyjechał o 9:35 i powiedzial "albo wsiadacie i oglądacie wyspe albo nie". Po czym poprosiliśmy go o wspólny telefon do rezydentki w celu wyjaśnienia tej sytuacji ale p. Jarek stwierdził że nie ma obowiązku nigdzie dzwonić i nie ma już ochoty pokazywać nam wyspy. Wsiadł w auto i odjechał. P. Jarek okazal sie osoba bezczelna która traktuję turystów jak mu czapka leży. Zamiast polubownie załatwić sytuację zachował sie gorzej niż dziecko. Nie dość że sam sie spóźnił to zero profesjonalizmu z jego strony. Na zwrócenie mu grzecznie uwagi strzelił focha i odjechal. Wycieczka była zapłacona a sie nie odbyła. Bylismy stratni moralnie i nie zobaczylismy tej wyspy. A sama rezydentka p. Liliana nie jest nic lepsza. Nie da sie dodzwonić do rezydentów ani drogą sms-ową ani telefonicznie. Oddzwonila dopiero po 5 godz. Gdyby stalo sie cos poważniejszego to z rezydentami nie ma żadnego kontaktu.! Obsluga tui a zwłaszcza rezydenci pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Mareck. / 2019-10-29 11:14
    Ocena: 3.00 / 5
    W trakcie pobytu na Cyprze, zmieniono godziny powrotu, z 17:30 na 09:20( 9 godzin ! ) Praktycznie skróciło to pobyt z 7 do 6 dni (przylot na Cypr - późnym wieczorem). Na naszą reklamację, słowną u rezydenta i pisemną do Centrali, nikt nie był łaskawie odpowiedzieć.
    ZaletyDobry hotel, jedzenie, położenie. B. dobry miejscowy pilot wycieczek, Polka z Cypru.
    WadyZmiany godzin wylotu w trakcie pobytu, zmieniające plany pobytu.
  • ~Andi78 / 2019-10-26 13:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie bardzo profesjonalne biuro począwszy od oferty, a na jej realizacji kończąc. Pracuje na tym sztab ludzi doświadczonych i wykwalifikowanych co daje bardzo dobry efekt końcowy. z mojego doświadczenia ocena 5+.
    ZaletyBardzo szeroka oferta przyciągająca wielu klientów i gwarancja 100% realizacji swoich produktów turystycznych.
    Wadybrak
  • ~Patrycja / 2019-10-08 22:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść: Jeśli wybierają Państwo wakacje to z całego serca odradzam TUI. Potrzebowaliśmy pilnie konsultacji z lekarzem ( oczywiście mieliśmy wykupione pełne ubezpieczenie Allianz) Dzwoniąc na infolinię TUI jak najbardziej dostałam nr telefonu do firmy ubezpieczeniowej gdzie Pani poinformowała mnie, że czas oczekiwania na jakiekolwiek informacje to do 2 godzin- totalny absurd.. Postanowiłam więc raz jeszcze zadzwonić na infolinię żeby dowiedzieć się gdzie są najbliższe przychodnie i co usłyszałam? Że Pani nie może w żadnym wypadku poinformować Rezydenta o zaistniałej sytuacji. Po czym zaczęła krzyczeć na mnie, że pani rezydent nie jest stomatologiem ani żadnym innym lekarzem i nie ma obowiązku informowania o tej sytuacji rezydenta. Na drugi dzień prosiłam Panią rezydent o adres mailowy w celu poinformowania jak się mają sprawy, czy dalej potrzebujemy pomocy lekarza. Po czym powiedziała, że ani telefonów ani adresów mailowych nie podają, ponieważ byłby to dla nich krok w tył. - Wygląda to, że pani rezydent nie jest tam w pracy a na wakacjach i przyjeżdża sobie do hotelu na godzinkę i ma wolne. Jestem zażenowana tym biurem podróży. Była to moja pierwsza i z pewnością ostatnia podróż z tym biurem podróży. Oczywiście samo biuro TUI również zostanie poinformowane o całej sytuacji
    ZaletyZaletą jedynie może być ładna pogoda i przepiękne widoki.
  • ~Asia / 2019-10-08 21:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży oszukuje klientów. Wybrałam nowy hotel z 2018, pokój w ofercie miał być w nowoczesnym standardzie. Po przyjeździe zakwaterowano nas w części hotelu należącej do starego, upadłego hotelu, który został przejęty przez ten który wybierałam. Pokój był stary,nieodremontowany a nawet nieposprzątany. Zglosilismy ten fakt w recepcji. Pokój wymieniono nam dopiero po 2 dniach. Po przyjeździe złożyliśmy reklamację do biura. Biuro w mailu zwrotnym nawet nas nie przeprosiło,a co więcej zrobiło z nas brzydko mówiąc idiotow. Stwierdzili, że nigdzie w ofercie nie jest napisane, że pokój ma być w nowej części hotelu... Tylko, że wybierając hotel nigdzie nie było napisane, że jest stara i nowa część. Poza tym klikając w podgląd zarerwowanego pokoju wystwietlil nam się komfortowe, nowoczesne pomieszczenie. W ofercie na żadnym zdjęciu nie było starej części. Inni turyści z Polski też zostali potraktowani podobnie. Podsumowując zwykłe oszukiwanie i wprowadzanie konsumenta w błąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024