Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2023-06-29 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przyjeździe do hotelu straszne zamieszanie zero pomocy że strony tui czekałem 7 godzin na pokój po
    Daniu 20 euro do paszportu dali mi pokój
    ZaletyZero
    WadyZero pomocy że strony tui
  • ~RAFAŁ / 2024-07-28 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    oferta niezgodna z katalogowa nie mozna sie z nikim dogadac wypisuja bzdury na czacie nie wiedza co sprzedaja i jaka jest oferta pokoje nie adekwatne ze sprzedanmi w ofercie zero pomocy poł nocy na korytarzu
    Zaletybrak
    Wadyzamiast łóżek leżaki robactwo brudne materace grubosc 5 cm
  • ~Rafał / 2024-10-01 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeździłem z nimi przez wiele lat ale ostatnie dwa lata jest coraz gorzej a ostatni wyjazd przelał czarę goryczy. Zmiana lotu tak że skrócone mój pobyt o ponad 1,5 doby. Cena nie adekwatna do standardu. Brak reakcji obsługi na miejscu na zgłaszane problemy. Zresztą rezydenta miało nie być, był ale interesował się tylko sprzedażą wycieczek a nie rozwiązywanie problemów. Złożona ponad 2 miesiące temu reklamacja nadal jest bez rozpatrzenia. Brak podania od razu kwoty w totalu tylko po rozbijania na składowe, które znacząco podwyższają zaplanowany budżet wydatków. Mimo wykupienia gwarancji pakietu elastycznego zmiany hotelu nikt nie poinformował że można dokonać tego tylko raz!!! w trakcie sezonu!!! Naciąganie na ubezpieczenie po alkoholu itd itp
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, nastawienie na wyciągnięcie jak najwięcej od klienta, po podpisaniu umowy totalna olewka i zostaje się samym z problemami. Brak reakcji na złożona reklamację. Totalna olewka
  • ~Robert / 2023-09-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Blue Star - widziałem dziesiątki oszukanych Polaków. Daje pokoje w ogóle nie zgodne z ofertą np jeden duży zamiast dwóch i to stary hotel i a nie nowy. Na pewno pozew zbiorowy trzeba napisać. Można się do mnie zgłosić bo to są oszuści. Nigdy więcej Tui - mega dużo Polaków oszukanych w Blue Star Alanya
    Zaletyzero
    Wadyoszuści i złodzieje
  • ~Robert / 2023-10-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wycieczce do Kairu opiekun oszukuje na biletach w kasie 80 funtów u niego 150 czas pod piramidami 40 min za to w zaprzyjaźnionym sklepie z olejkami zapachowymi 2,5 godziny plus jazda w korkach słamsiw Kairu
  • ~ROBERT50 / 2021-07-21 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta różni się z rzeczywistością. Skandal. Bardzo zła obsługa na miejscu.
    Liczą się tylko wycieczki dla obsługi tui.
    Oferta nie zgadza się z rzeczywistością i nie można tego wyjaśnić bo nie ma z kim. Nie ma rezydentów a personel z czata 24/7 nie ma czasu odpowiedzieć. Pani z tui nie ma pojęcia o ofercie.
  • ~Roman / 2023-08-18 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego szlamu,wykwaterowania mnie z hotelu i TUI ma wyjeb.ne ,(nie z mojej winy) naprawdę trzy razy się zastanówcie zanim wybierzecie się z tym biurem gdziekolwiek na wakacje
  • ~Roman / 2024-06-04 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta, wbrew temu co się później okazało, była jednym wielkim oszustwem!!! Wyjazd o 02.30 niedzielę powrót o 23.50 w następną niedzielę, w rzeczywistości na dwa dni przed odlotem przełożono wylot na 20.30 a że samolot się dodatkowo opóźnił opóźnił to w Palma de Mallorca wylądowaliśmy w poniedziałek, gdyby tego było mało to nawalił autobus transferowy TUI i w hotelu znaleźliśmy się około 05,00 w poniedziałek. Oczywiście biuro TUI nie bierze żadnej odpowiedzialności, bo wylecieliśmy przed północą, a że w ofercie była prawie doba różnicy to mogliśmy na dwa dni przed wylotem zrezygnować, tak poinformowała pani z biura w Warszawie. Dodatkowo zero kontaktu z rezydentem. Ale najlepsze na koniec- w dniu wylotu musieliśmy oddać opaski o 12.00 a wiązało się to z opuszczeniem hotelu i pozbawieniem all inclusiv, czyli jedzenia i picia do 23.55. W rzeczywistości oferta była na 8 dni i 7 nocy, co nas zachęciło do skorzystania, a wyszło 6 dni i 6 nocy bo ostatni dzień musieliśmy koczować na własny koszt. Próbowałem zareklamować ale formularz nie chce przyjąć reklamacji twierdząc, że jestem jeszcze na wakacjach, a kontakt z biurem TUI to rozmowa z bootem, w jednym przypadku konsultantka zaproponował w ramach rekompensaty voucher po 75 zł na przyszłoroczny wyjazd z ich biurem, kpina, nigdy więcej, ani ja, ani moja rodzina nie skorzystamy z TUI!!!!!
  • ~Rose / 2021-06-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, dwa dni przed wyjazdem odwołali nam wycieczkę, informacje otrzymalismy @ po 20 a infolinia była czynna dopiero od 10. Zostaliśmy bez wycieczki I bez kasy. Musielismy zmienić plany skrócić urlop i lecieć zupełnie w inne miejsce z innego biura. Do tej pory nie możemy doprosić się zwrotu pieniędzy od TUI za niewykorzystane kody za testy 900 w związku z odwołana wycieczką, dzwoniliśmy wielokrotnie był obiecywany kontakt i cisza. Jesteś 70 w kolejce... to słyszymy dzwoniąc na infolinia. nigdy już nie chcemy mieć nic wspólnego z tym biurem. Jeżeli ktoś zakupi wycieczkę i nie odwołają to zapewne jest ok, ale jak zaczynają się problemy to szukaj wiatru w polu... biuro ma klienta za nic.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo utrudniony kontakt, brak proponowanych rozwiązań, brak kompetencji
  • ~rozczarowany klient / 2023-07-14 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie spotkałam się z tak niskim poziomem usług biura podróży i obsługi klienta. Wakacje zostały zakupione przez stronę internetową Tui ok. godziny 13:00. Po dokonaniu zakupu wyjazdu dla 3 osób na skrzynkę pocztową przyszedł e-mail z potwierdzeniem zakupu, informacjami o wyjeździe, hotelu itp oraz informacja, że w celu dopełnienia rezerwacji skontaktuje się konsultant. Po godzinie 18:00 (czyli po 6 godzinach od zakupu) konsultant skontaktował się, aby powiedzieć, że niestety wyjazd nie dojdzie do skutku, ponieważ nie ma miejsc w hotelu. Konsultant zaproponował tylko jeden hotel zastępczy, który był o znacznie niższym standardzie. Pieniądze za wyjazd, które zostały pobrane w dniu zakupu wakacji, nie wróciły automatycznie na konto. Konsultant nie zaoferował również przelewu natychmiastowego, zwrot zostanie dokonany dopiero po weekendzie. Istotnym faktem jest, że oferta, którą zakupiliśmy o godzinie 12:00, 8 godzin później dalej jest dostępna na stronie i dalej wprowadza klientów w błąd. Nie polecam biura podróży Tui, nie rezerwujcie tu wakacji, jeśli nie chcecie się mocno rozczarować jeszcze przed wyjazdem.
    ZaletyŻADNE
    Wadykarygodnie niski poziom obsługi klienta, błędy systemowe na stronie internetowej, pobieranie pieniędzy za ofertę, którą nie dysponują, brak rekompensaty dla klienta, sugerowanie przez konsultanta, że składanie skargi na biuro nie przyniesie efektu.
  • ~Ryszard / 2021-06-17 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Bułgarii ponad rok temu. Do dziś wszystko było ok, niestety około południa dostaliśmy informację z TUI,że rezerwacja jest anulowana, beż podania przyczyny. Poinformowali tylko, ze bardzo im przykro i poprosili o numer konta na które mają zwrócić zaliczkę. Zawiodłem się na tym biurze i nie zamierzam więcej korzystać z ich usług Nie polecam TUI.
  • ~S. / 2022-06-29 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oferta niezgodna z opisem, miał byc pokoj z klimatyzacją a był z posputa klimatyzacją. Ze strony TUI przez dwa dni brak pomocy, dostaliśmy propozycję zeby sobie kupic wiatrak, drugiego dnia na własna reke zmienilismy hotel doba 60 euro. TUI nie chce dokonac zwrotu za hotel mimo przeslanego rachunku.
  • ~San / 2022-02-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To co sprzedaje TUI w swojej ofercie to jakiś skandal. Zapłaciliśmy prawie 4500 zł/os za hotel 4-gwiazdkowy w Grecji, w którym oferta all inclusive wyglądała tak, że napoje alkoholowe i bezalkoholowe były dostępne w godzinach 11-18 (jako wino i piwo lub soki rozcieńczanie z dystrybutora - podważana jakość smaku tych napojów). Natomiast od 18-22 można było zamówić drinki z pełnej oferty all inclusive. Oczywiście w opisie oferty wszystko napisane tajne przez poufne.
    W restauracji syf taki ze jak przychodziliśmy na lunch czy obiad to musieliśmy sami sprzątać stoliki.
    W pokojach w hotelu CZTEROGWIAZDKOWYM brak środków do higieny (szampon, żel do mycia - No po prostu standardowy zestaw) osobistej, tylko łaskawie dali mydło w kostce.
    Oczywiście wody w pokojach też brak.

    Proces reklamacji to jakiś śmiech na sali. Od wszystkiego umywają ręce bo przecież w OFERCE NIE BYŁO KONKRETNIE NAPISANE co i jak. Masakra. Najlepiej to podczas wakacji jak zobaczy się jakaś niedogodność to wszystko nagrywać i robić zdjęcia a nie myśleć o tym żeby jakoś te wakacje spędzić.

    NIGY WIĘCEJ Z TUI !!!
    ZaletyBrak
    Wady- opis oferty
    - rozpatrywanie reklamacji
    - dbanie o klienta
  • ~Sara / 2023-08-29 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogie wycieczki, rezydenta się nie uraczy, na śmiesznym chacie odpisują po wielu godzinach, wycieczki na miejscu BARDZO drogie. Nie polecam!
    ZaletyNic
    WadyCena, brak rezydentów
  • ~Sebastian / 2019-09-20 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, na umowie wpisują godziny powrotu o 12 godzin później, żeby mydlić oczy ze zamiast 7 dni jesteśmy 8 i tak robią sobie przewagę konkurencyjną, my z wakacji zamiast o 19:50 ( na umowie) musieliśmy wracać o 7:50, takie przeoczenie zabrali nam jeden dzień pobytu. Potem łatwo zrzucać winę na przewoźnika. wyjazd z hotelu o 5 rano i brak lunch boxów, oczywiście też nie ich wina tylko hotelarza, a rezydent ma tylko leżeć i pachnieć. Odrzucona reklamacja dwukrotnie, sprawa trafia do UOKiK.
    Zaletybrak
  • ~Sebastian / 2022-02-15 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wycieczkę z biura TUI która okazała się całkowicie mniej niż przeciętna, zostaliśmy źle poinstruowani na miejscu przez pracownika TUI (my i inni klienci z tego samego hotelu). W konsekwencji nie zabrano nas transferem z hotelu na lotnisko (nikt nawet się nie przejął, że nas nie ma). Ponieśliśmy spore koszty dojazdu taxi, a w odpowiedzi na reklamację, dostaliśmy odpowiedź '' iż przejazd taksówką był Pana suwerenną decyzją". Na miejscu dzwoniliśmy do biura TUI gdy tylko autokar się spóźnił 10 min po czym nas poinformwala pani, że nie zawrócą autokaru gdyż za duże ryzyko, że inni też się spóźnia na odprawę. Druga sytuacja to źle opisana wycieczka na miejscu jedno dniowa, która wprowadza w błąd, opis nie zgadza się z faktycznym przebiegiem wycieczki. Opis zawierał wejście na wulkan - wszyscy się naszykowali (inni klienci) na wejście, a okazało się że to błąd w opisie i wejścia nie będzie. Przejechaliśmy busem tylko obok. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Sip / 2023-08-03 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Turyści TUI nie odlecieli z Antalyi o czasie (3 rano)- problem techniczny samolotu. O 12 zabrani do hotelu. Dostają info od TUI że lot odbędzie się o 21 20. Transfer na lotniskoo...o 21 10 dowiaduj się ze nie ma żadnego samolotu...tylko ten z usterka z rana...dzwonimy do TUI ....brak kontaktu bo tylko do 20 info działa, po tej godzinie turyści już są niewaźni...niczego się nie dowiedzą..przewoźnik każe dzwonić do biura czarterującego lot...żenujący poziom obsługi turystów...do momentu wpłacenia całej sumy za wakacje info Ok po wpłacie sam sobie radz!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiegodne zaufania...
  • ~Sławomir / 2022-09-05 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie o firmie TUI Poland zastanawiam się , czy kierownictwo tej firmy również czyta te wpisy klientów? Tak wiele opiniii negatywnych , tak wiele zastrzeżeń do organizacji podróży,przelotów,rezydentów,pracowników biur lokalnych,standardu hoteli pojawia się w tych wpisach a kierownictwo TUI Poland pozostaje bierne, nic nie robi aby opinie o firmie poprawiać? Zdumiewająca postawa kierownictwa TUI Poland na tak liczne negatywne opinie klientów biura nt. organizacji wakacji. Przykra postawa, odbiegająca od standardów światowych , bliższa jakości postkomunistycznej Europy Wschodniej.
  • ~Sojer / 2021-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli czytasz tę opinię przed dokonaniem rezerwacji, nie popełnij mojego błędu. O tym, że TUI Poland jest na miejscu 51 (z 60) w rankingu biur podróży, dowiedziałem się po tym, jak nie uznali mojej reklamacji po zmarnowanym urlopie spędzonym w skandalicznych warunkach. Zlekceważyli interweniującego w mojej sprawie rzecznika praw konsumentów, oraz nie zgodzili się na Sąd Polubowny. Dopiero proces z powództwa cywilnego umożliwił mi odzyskanie pieniędzy. Z powodu nieetycznych działań, TUI zostało usunięte z Polskiej Izby Turystyki. Nie ryzykuj, bo szkoda nerwów i czasu. Mnie zajęło to 3 lata!
  • ~Stanley / 2023-09-05 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja miejsc w samolocie w biurze TUI od roku 2023 to fikcja szkoda pieniędzy. Od roku 2018 korzystam z tego biura. Zawsze na rok wcześniej rezerwowałem wycieczkę i miejsca w samolocie. Ale ostatnio na kilka dni przed wylotem dowiedziałem się, że zmienił się przewoźnik u którego nie można rezerwować miejsc. Po mojej telefonicznej interwencji i oświadczeniu że w takim razie będę zmuszony zrezygnować z wykupionej wycieczki. Miejsca się znalazły, ale nie te które rok wcześniej wykupiłem. Pracownicy TUI cały czas twierdzili, że jest to zgodne z regulaminem. Czyli wykupywanie rezerwacji w samolocie w biurze TUI nie ma sensu.
    ZaletyTylko hotel i obsługa hotelowa w Kalithea Mare Palace wspaniała- polecam
    WadyRezerwacja miejsc w samolocie to fikcja, obsługa rezydenta to też fikcja sprzedaje jedynie wycieczki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 41
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962