Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2022-10-27 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką byłam na wakacjach. Zwykli oszuści i naciągacze. Nie wywiązują się z umowy. Do ceny wyjazdu dodatkowo dopłaciliśmy za transfer. Nikt po nas do hotelu żeby nas zawieść na lotnisko nie przyjechał. Musieliśmy sami we własnym zakresie dotrzeć na lotnisko. Po powrocie złożyliśmy reklamację chcąc odzyskać zapłacone za transfer(którego nie było) pieniądze. Tui reklamację rozpatrzyło negatywnie. Jednym słowem złodzieje ukradli pieniądze. Nikomu nie polecam tej złodziejskiej firmy.
  • ~Monika / 2023-07-28 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Pod koniec czerwca wykupiliśmy pobyt w hotelu w Bułgarii. 01.08 mamy zaplanowany wylot. 26.07 dostajemy maila z biura podróży, że jednak w hotelu, który wybraliśmy NIE MA DLA NAS MIEJSC.
    Wybraliśmy hotel w spokojnej lokalizacji ze względu na wyjazd z dzieckiem. W mailu napisano, że w wybranym przez nas nie ma dla nas miejsc( chociaż miesiąc temu były a i w momencie wpłacania przez nas całej kwoty również jeszcze to miejsce było), oni w zamian proponują nam inny hotel ( w samym centrum, przy barach i dyskotekach i z samymi negatywnymi opiniami). Informują,że albo wybieramy ten hotel albo możemy MY odstąpić od umowy i zwrócą nam pieniądze - taka wiadomość kilka dni przed wylotem!!
    Biuro podróży zwala winę na hotel natomiast zadzwoniliśmy do hotelu i oni twierdzą, że tym zajmuje się biuro podróży.
    Jeszcze raz nie polecam!!
    Pierwszy raz od 10 lat chcieliśmy wybrać się na wakacje, zabrać małe dziecko a oni zafundowali nam takie atrakcję.
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują ludzi!!
  • ~myk / 2022-03-02 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma należy do rosyjskiego oligarchy. Związanego z putinem. Nie sponsoruj wojny na ukrainie.
    ZaletyBrak
    WadySponsoruje wojnę w Ukrainie
  • ~mz / 2023-07-20 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    KU PRZESTRODZE. JEŚLI CHCECIE BYĆ UPODLENI, PODDANI DYSKRYMINACJI i LEKCEWAŻENI TO DO TUI. W miesiącu maju byłem na Majorce za pośrednictwem TUI. w drugim dniu na terenie hotelu uległem wypadkowi - poślizgnąłem się na śliskiej substancji i złamałem palec u nogi. do momentu udania się do szpitala było wszystko ok. w momencie kiedy postanowiłem pojechać do szpitala najpierw wskazano mi szpital oddalony o 5 km a nstp zmieniono na oddalony o 50km tłumacząc, że ubezpieczyciel Allianz współpracuje z tym szpitalem. Okazało się to kłamstwem. Na początek w szpitalu na recepcji dowiedziałem się, że mam zapłacić 150 euro kaucji kartą ponieważ jestem Polakiem. Nikt mnie o tym nie poinformował / wyjaśniono mi w szpitalu że inne nacje np Niemcy, Szwedzi czy Holendrzy nie muszą wnosić kaucji/. Skontaktowałem się z Allianz mówiąc, że ni mam karty a tylko gotówkę. Kobieta z Allianz odpowiedziała, że oni nic o tym nie wiedzą nstp rozmawiała z pracownicą recepcji szpitala a na końcu powiedziała, że muszę wnieść kaucję bo nie zostanę przyjęty. Kaucję wniosła tak naprawdę obca mi osoba. Po badaniach i zaopatrzeniu recepcja zażądała ode mnie polisy ubezpieczeniowej. Dzwonię do ubezpieczyciela i słyszę żebym zadzwonił do TUI. Zadzwoniłem do TUI a ci odsyłają mnie do ALLianz. Recepcja mówi, że jak wyjdę to zadzwonią na policję. TUI zaangażowało Allianz ale tłumaczą się , że za nich nie odpowiadają. Nie, nieprawda odpowiadacie za wszystkich podwykonawców, łącznie z hotelem w którym jest ślisko - wylane sosy, rozrzucone draże, kupy zeschniętych lodów na co posiadam stosowne zdjęcia. Mimo, że przekazywałem te informacje TUI to nic się nie zmieniło. Po zakończonej wycieczce złożyłem do TUI można powiedzieć reklamacje a ci odpowiedzieli mi, że nie należy mi się odszkodowanie choć wcale o nie nie występowałem. Nawet oficjalnie nie przeproszono mnie.
    Jeszcze jedno : ŻĄDAJCIE POLIS UBEZPIECZENIOWYCH. PŁACICIE ZA NIE. SZPITAL JAK DO NIEGO TRAICIE UPOMNI SIĘ O POLISĘ.
    Do TUI - szukam odpowiedniej kancelarii prawnej.Nie odpuszczę wam a będzie was to kosztować.
  • ~Na / 2023-12-09 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco nie polecam biura. Gdy dochodzi do złożenia skargi na ofertę z powodu brudu, zepsutej szafy oraz braku klimatyzacji otrzymuje się rekompensatę NA KOLEJNE WYKUPIONE U NICH WAKACJE W WYSOKOŚCI 200 ZŁ DO WYKORZYSTANIA W CIAGU ROKU⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️
    ZaletyBrak
    WadyBrak klimatyzacji, brudny pokój, brudny basen
  • ~Nat / 2022-01-17 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Hurghada 9 stycznia 2022 hotel marina Beach okropnie okropnie i jeszcze raz okropnie woda w kranie zimna albo jej całkowity brak jedzenie za tą cenę tragedia z owoców tylko pomarańcze na plaży arbuz ale płatny. Alkohol wyliczany w pokojach o papier toaletowy trzeba było się prosić tak jak i o wodę do picia. Jednym słowem to co piszą na tui jedna wielka ściema. Omijać ten hotel z daleka
  • ~Natalia / 2020-12-12 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel miał być 5-gwiazdkowy, okazał się zaniedbanym przytułkiem bez wody. Brak odpowiedzi na reklamacje. Sprawa w sądzie.
    ZaletyBrak
    WadyBezczelne oszustwo
  • ~Natalia / 2021-10-07 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerowałam wycieczkę z TUI, do której z resztą nie doszło z powodu śmierci w rodzinie. Napisałam pismo reklamacyjne z prośbą o zwrot środków z zapewnieniem, że wykupię inną wycieczkę - w bardziej odpowiednim terminie.
    Po 2 miesiącach, otrzymałam odpowiedź, że nie otrzymam zwrotu (a z biura podróży stacjonarnego, wiem, że to ich dobra wola). Słabe podejście do klienta…
    ZaletyŻadne
    WadyDługo czas oczekiwania na odpowiedź.
    Brak podejścia do klienta.
  • ~Natalia / 2022-08-17 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety hotel ktory zostal nam przedstawiony w ofercie a ten do ktorego trafilismy to nie ten sam hotel!
    Oferta dotyczyla Hotelu Zahra a wiekszośc zdjec oraz opisów dotyczy sąsiadującego hotelu narjes. Z obiecanych kilku basenów, zastaliśmy tylko jeden dużomniejszy niz te przedstawione w ofercie. Obiecany beach bar oraz 3 inne bary nie istnieją, a w barze przy basenie jedyne czego mozna sie napic to fanta i piwo oraz woda z dystrybutora. Także jeżeli ktoś chcialby napic sie drinka lub czegos innego nad basenem lub na plaży to czeka go przeprawa do samej recepcji w tym upale. Co do jedzenia to niestety każdy z naszej 6 przeżył przynajmniej po dwa zatrucia, zdarzalo nam sie natrafiać w trakcie jedzenia na surowe ziemniaki, a poza tym przydaloby sie czasem zjesc cos innego niz pizze ktora byla jedyną w miare udaną potrawą. 3 płatne obiecane restauracje rownież nie istnieją. Możliwe że istnieją w innym hotelu ale to wciąż jest niezgodne z ofertą.
    Na zameldowanie czekaliśmy ponad 2 godziny w okropnym upale w recepcji bez klimatyzacji!
    Nikt nie zainteresował się tym ile czekamy.
    Pokoje brudne, niedokładnie posprzątane, zepsute suszarki do włosów, zatkany prysznic. O sprzątanie trzeba sie wrecz prosic, podloga zostala umyta tylko raz przez tydzien i tylko i wylacznie dzieki mojej prosbie.
    Kolejną oburzającą sprawą jest organizacja wycieczek. Zarezerwowana i OPŁACONA wycieczka „Bagi” nie odbyła się. Organizator nie poinformował nas o godzinie zbiórki. Znana nam była jedynie data. Po usilnych próbach skontaktowania się poprzez czat z biurem tui, w koncu po ponad 24h dowiedzielismy sie ze to NASZA wina bo powinnismy wysłac maila z zapytaniem o wycieczkę i nadal nie poinformowano nas o niczym a na nastepna wiadomosc zwrotna czekalismy kolejne kilkanascie godzin.

    Mielismy również zarezerwowaną wycieczkę statkiem pirackim na wyspę flamingów, która także okazała się totalną porażką. Nikt nie poinformował nas, że obiecywanych flamingów tam nie będzie, ponieważ przylatują tam tylko i wyłącznie w okresie jesienno-zimowym(dowiedzielismy sie o tym bedac na tej wlasnie wycieczce) Ponadto mimo, że wycieczka była opłacona, za wszystko trzeba było dodatkowo zapłacić. W ofercie opisywane było, że napoje bezalkoholowe będą darmowe- a i tak na statku nawet za wodę musielismy płacić. Na plaży również spotkało nas rozczarowanie, w momencie, kiedy podszedł do nas Pan i kazał nam zapłacić 10€ za leżaki, które chcieliśmy zająć.


    Co do oferty allinclusive to mysle ze lanie napoi do 100ml kubeczków jest dosc smieszne. A dodatkowo nie zgadzano się na branie wiekszej ilości niż jeden drink na osobę. Barmani często byli bardzo opryskliwi.
    Po powrocie do Polski napisaliśmy maila z reklamacją, czekamy już 2 tygodnie i nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi
    ZaletyBlisko plaży
  • ~Natalia / 2022-08-17 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety hotel ktory zostal nam przedstawiony w ofercie a ten do ktorego trafilismy to nie ten sam hotel!
    Oferta dotyczyla Hotelu Zahra a wiekszośc zdjec oraz opisów dotyczy sąsiadującego hotelu narjes. Z obiecanych kilku basenów, zastaliśmy tylko jeden dużomniejszy niz te przedstawione w ofercie. Obiecany beach bar oraz 3 inne bary nie istnieją, a w barze przy basenie jedyne czego mozna sie napic to fanta i piwo oraz woda z dystrybutora. Także jeżeli ktoś chcialby napic sie drinka lub czegos innego nad basenem lub na plaży to czeka go przeprawa do samej recepcji w tym upale. Co do jedzenia to niestety każdy z naszej 6 przeżył przynajmniej po dwa zatrucia, zdarzalo nam sie natrafiać w trakcie jedzenia na surowe ziemniaki, a poza tym przydaloby sie czasem zjesc cos innego niz pizze ktora byla jedyną w miare udaną potrawą. 3 płatne obiecane restauracje rownież nie istnieją. Możliwe że istnieją w innym hotelu ale to wciąż jest niezgodne z ofertą.
    Na zameldowanie czekaliśmy ponad 2 godziny w okropnym upale w recepcji bez klimatyzacji!
    Nikt nie zainteresował się tym ile czekamy.
    Pokoje brudne, niedokładnie posprzątane, zepsute suszarki do włosów, zatkany prysznic. O sprzątanie trzeba sie wrecz prosic, podloga zostala umyta tylko raz przez tydzien i tylko i wylacznie dzieki mojej prosbie.
    Kolejną oburzającą sprawą jest organizacja wycieczek. Zarezerwowana i OPŁACONA wycieczka „Bagi” nie odbyła się. Organizator nie poinformował nas o godzinie zbiórki. Znana nam była jedynie data. Po usilnych próbach skontaktowania się poprzez czat z biurem tui, w koncu po ponad 24h dowiedzielismy sie ze to NASZA wina bo powinnismy wysłac maila z zapytaniem o wycieczkę i nadal nie poinformowano nas o niczym a na nastepna wiadomosc zwrotna czekalismy kolejne kilkanascie godzin.

    Mielismy również zarezerwowaną wycieczkę statkiem pirackim na wyspę flamingów, która także okazała się totalną porażką. Nikt nie poinformował nas, że obiecywanych flamingów tam nie będzie, ponieważ przylatują tam tylko i wyłącznie w okresie jesienno-zimowym(dowiedzielismy sie o tym bedac na tej wlasnie wycieczce) Ponadto mimo, że wycieczka była opłacona, za wszystko trzeba było dodatkowo zapłacić. W ofercie opisywane było, że napoje bezalkoholowe będą darmowe- a i tak na statku nawet za wodę musielismy płacić. Na plaży również spotkało nas rozczarowanie, w momencie, kiedy podszedł do nas Pan i kazał nam zapłacić 10€ za leżaki, które chcieliśmy zająć.


    Co do oferty allinclusive to mysle ze lanie napoi do 100ml kubeczków jest dosc smieszne. A dodatkowo nie zgadzano się na branie wiekszej ilości niż jeden drink na osobę. Barmani często byli bardzo opryskliwi.
    Po powrocie do Polski napisaliśmy maila z reklamacją, czekamy już 2 tygodnie i nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi
    ZaletyBlisko plaży
  • ~Natalia / 2024-06-25 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze doświadczenie z TUI było bardzo złe. Zmienili hotel na trzy dni przed wylotem, mimo że zależało nam na piaszczystej plaży. Na miejscu była żwirowa plaża z kamieniami, co było niebezpieczne dla mojej ciężarnej żony. Hotel miał wiele schodów, co było dodatkowym problemem. Zostawiliśmy plecak w autobusie, a TUI nie miało kontaktu do swoich autobusów i nie zapewniło lokalnego przedstawiciela. Obsługa klienta była niegrzeczna i niepomocna.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe TUI, ich serwis, podejdźcie do klienta
  • ~Nestor / 2023-10-04 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Lądowanie o 0415. Pokój o 1400. Nikt podczas przedstawiania oferty o tym nawet nie wspomniał. Pani z obsługi TUI powiedziała bezczelnie że trzeba było czytać regulamin. Oczywiście trudno się z nią nie zgodzić ale dobra firma uprzedziłaby o takim fakcie i dała wybór klientowi czy ma chęć spędzić w lobby prawie 10 godzin.
    ZaletySzczerze mówiąc brak.
    WadyTotalny zlew ze strony TUI.
  • ~Netka / 2023-06-01 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z ofert tego biura. O ile maja atrakcyjne ceny wakacji, przy rezerwacji liczą sobie opłaty dosłownie za wszystko! I to nie są małe kwoty, 200 zł na gwarancję miejsc obok siebie w samolocie to jakaś kpina, kolejno 120zł na transfer do hotelu. Konkurencja ma takie rzeczy w cenie. Następny mankament to zmiany godzin lotów oraz cen. Podam osobisty przykład: przy rezerwacji były dostępne dwa loty na Rodos o godz. 6:00 oraz 19:30 (te same linie lotnicze). Za lot o 6:00 rano dopłata ok. 100 zł na co się zgodziliśmy. Po miesiącu czasu TUI zamienia te rejsy tzn. my rezerwując lot o 6:00 lecieliśmy o 19:30 wieczorem, a wieczorny lot został zamieniony na 6:00 rano. I ponownie jeśli ktoś rezerwował krótko przed wylotem na 6:00 rano musiał dopłacić. Takie zagrania są NIEDORZECZNE. ODRADZAM
  • ~Nick / 2022-05-28 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana terminu lotu na niekorzyść klienta strata całego dnia - nigdy więcej tui
    ZaletyBrak
  • ~Nie zadowolony klient / 2022-07-15 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje z tym biurem to szczyt możliwości jaki mógł nas spotkać.W dniu wylotu bilet w ręce a na odprawie bagażowej nie ma nas na liście wylotów a do wylotu została godzina.Kontakt z biurem to tak jak w totka wygrać.Stres i nerwy to mało powiedziane.W końcu się udało bo obsługa lotniska zadzwoniła w naszej sprawie i zostaliśmy dopisani do listy.Samolot miał opoznienie 50min.i na miejscu byliśmy ok.pólnocy.Na lotnisku miał być autobus i do pomocy polski rezydent.Tak autobus był ale rezydent z pustynnym angielskim wpadł do busa i mowi radźcie sobie sami przez kontakt z tui pisząc i mailowo i na tym pomoc rezydenta się kończy.W drodze do hotelu z lotniska autobus rodem ze sceny filmowej(rekwizyt) dotarliśmy na szczęście w całości i teraz na zakwaterowanie i dogadanie się to cud jak nie zna się obcego języka ale został jeszcze język migowy(gdzie ten rezydent) do pomocy na miejscu.W samym hotelu było dostatecznie plus.Ale to nie koniec gehenny jaka na początku nam biuro zgotowało.W dniu wyjazdu dzwoni telefon w pokoju że porą opuścić lokal i w oczekiwaniu na autobus nie przysługuje nawet szklanka wody nie mowiac o obiedzie bo kto wytrzyma tyle godzin bez jedzenia.Transport na lotnisko przebiegał dostatecznie i nawet sama odprawa na lotnisku przebiegała dobrze.Jak to bywa znowu lot został opóźniony.Tyle naszych wrażen z pobytu na wakacjach.
    ZaletyTylko miejscowość na plus
    WadyBrak polskiego rezydenta
    Kontakt z biurem porażka
  • ~NieudaneGreckieWakacje / 2023-07-23 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI odwołało nam wycieczkę dwa dni przed i jeszcze nas na tym naciągnęło.
    Zadzwonili gdy już byliśmy w kantorze, załatwiając sprawy przed wyjazdem. Awaria wodociągu w hotelu. Okej, myślałam, że w tej sytuacji biuro podróży zrobi wszystko żeby nam to jakoś zrekompensować. Niestety bardzo się pomyliłam. Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni lub inna wycieczka. Urlop w pracy już zaklepany, więc nie mogliśmy czekać 14 dni. Wybraliśmy opcję zmiany wycieczki, pracownik miał zadzwonić do nas za 30 minut z ofertą. Spóźnili się z tym o jakieś 15 minut, ale myślałam że chociaż zaproponują nam coś sensownego. Otóż nie. Zaproponowali nam wycieczki z aktualnej oferty po takich cenach jak teraz chodzą, różnice oczywiście dopłaca klient ???? Świetna rekompensata, prawda? Wszystkie były droższe, a połowa w niższym standardzie. Zaproponowali nam około 10 ofert, więc zanim się zdecydowaliśmy minęła godzina. Gdy po tej godzinie wybraliśmy jedną z nich, pracownik poinformował nas, że w tym czasie cena się podniosła...

    Także skończyliśmy z droższym hotelem w niższym standardzie wybranym na szybko w innym kraju niż planowaliśmy, a TUI zarobiło na naszym nieszczęściu dodatkowe pieniądze. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo, naciąganie, brak rekompensaty
  • ~Niezadowolony / 2021-06-19 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI sprzedaje hotele, które są nieczynne. A jak ma się to Ustawy o Usługach Turystycznych? A może TUI tak może postępować z turystami. UWAŻAJCIE!!!
  • ~Niezadowolony klint / 2021-08-13 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Biuro TUI oszukuje swoich klientów przesuwając terminy lotów o 10 godzin do przodu dla zakupionej już wycieczki pomimo iż te same terminy lub zbliżone nadal są wystawione na sprzedaż po dużo wyższej cenie!
    W efekcie z przyjazd rano zamieniaja na przyjazd późnym wieczorem. Infolinia nabiera wody w usta informując, że zmiana terminu na ten pierwotny wiąże się z wyższą ceną.
  • ~niezadowolony z tui / 2021-07-18 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dala od tego pseudo organizatora wycieczek. oszuści naciągacze.
    Zaletybrak
    Wadynaciągają na kasę, oszukują
  • ~Nigdy z TUI / 2022-09-28 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Wielkim szoku, wykupiłem wakacje w TUI po roku pracy marzyłem o wypoczynku i nabraniu sił na nadchodzący rok. TUI wysłało nas w miejsce o którym nikt nie może sobie wyobrazić biegające karaluchy po podłodze i w wanie w hotelu, okna czarne i brudne nic nie było widać, zepsuta klimatyzacja w pokoju przy 40 stopniach na dworze koszmar, obłędny koszmar. Ludzie pracujący w hotelu palili i gasili papierosy na korytarzu przed wejściem do pokoju. Nie mam słów próbuje odzyskać wydane pieniądze i sprawa trafi dalej.
    ZaletyPogoda
    WadyWszystko pozostałe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962