strona 39 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~M. A. R. T. A / 2021-06-25 11:46
Z TUI bylismy na kilku wycieczkach, wcześniej nie mielismy żadnych zastrzeżeń. W tym roku niestety to sie zmieniło. Wybralismy sie na Djerbe. Wybralismy kilka opcji które nas interesuja po czym wybralismy sie do biura. Wycieczka, ktora wybralismy na stronie internetowej byla o 1000 zl tańsza niz końcowa cena w biurze. W ofertach przedstawiamych na stronie nie ma wliczonego np. Transferu z hotelu (zawsze byl, teraz trzeba dopłacać). Ok zgodzilismy sie poniewaz wybrany hotel byl bardzo ladny, pokoje duze w nowoczesnym stylu. Niestety po przybyciu na miejsce pokoj wygladal zupelnie inaczej niz w ofercie. Łazienka byla w fatalnym stanie, nie wiem z jakiego hotelu byly zdjecia w ofercie ale bankowo nie z naszego. W hotelu byla przemila obsluga i animatorzy i tylko to sklonilo nas do nie skladania reklamacji na miejscu. Oczywiscie rozmawialismy z innymi goscmi hotelu, ktorzy tez byli w szoku jak zobaczyli swoj pokoj po tym co bylo w ofercie. Rezydenta widzielismy ttlko przez chwilę przed transferem na lotnisko. Wszelkie kontakty mialy byc na mytui poprzez czat gdzie jest informacja ze odpowiadaja do 30 min. To tez mija sie z prawda bo czasami odpowiadali na drugi dzień. Jeszcze przed wylotem wykupilismy wycieczke fakultatywna, po dotarciu na miejsce od gosci hotelowych dowiedzielismy sie ze park krokodyli jest zamkniety poniewaz prowadzą remont. W zwiazku z tym wyslalismy zapytanie na mytui co z wycieczka, po kilku godzinach dostalismy odpowiedź, ze kontatkowali sie z organizatorem i wycieczka odbedzie sie planowo. Zadowoleni czekalismy na wyjazd az dzien przed dostajemy wiadomosc, ze wycieczka jest anulowana. Prawdziwy powód oczywiscie nie zostal podany ale za to wina zostala zrzucona na modny w tym czasie covid.... W mailu dali informacje ze przekazali do biura gdzie byla kupiona wycieczka, ze maja zrobic zwrot kosztów. Od wiadomosci minelo 8 dni, my wrocilismy do kraju a zwrotu nie ma. Zadzwonilismy do biura a tam przekazali ze nie maja naszego numeru konta do zwrotu ( mysle ze maja bo przelew byl robiony przez internet ????). Zapytalam eiec czemu nie napisali maila lub nie zadzwonili w tej sprawie. Pani nie potrafila dokladnir odpowiedziec dlaczego ale powiedziala ze kiedys by zadzwonili bo jestem na liscie.
Sama wycieczka byla fajna ale wszystko dzieki wspanialej obsludze hotelu i innym podroznym. Niestety juz nigdzie z Tui nie pojedziemy jest wiele innych biur podrozy, ktore lepiej poschodza do klienta i mniej kłamią. Ceny tez nie są konkurencyjne poniewaz przy zakupie do kazdej wycieczki trzeba duzo dopłacić, aby mialo to rece i nogi. Nie polecam!! -
-
~Artur / 2021-06-23 11:45
Hotel Globus w Słonecznym Brzegu-jedzenie-paróweczki w plasterkach i jakieś ,,mamałygi" najgorszy hotel w jaki byliśmy Zaletyblisko plaży, ładny widokWadyJedzenie złe lub bardzo złe-ciągle to samo-jesteśmy właśnie w tej chwili i już nie mamy ochoty chodzić na posiłki -
~Tomek / 2021-06-21 19:59
Hotel Royal Belvedere w Hersonisos pobyt w czerwcu. Hotel bardzo dobry, pozytywnie oceniam obsługę i infrastrukturę. Jedzenie dobre, urozmaicone i spory wybór. Odradzam natomiast skorzystanie z oferowanego przez Tui opcji parkingu przy lotnisku. Parking nazywa się Start Parking a powinien nazywać się Ściema Parking. W ofercie podany jest transfer na lotnisko i z lotniska. Po wykupieniu parkingu okazuje się, że np w Gdańsku transferu nie ma bo boja się wozić ze względu na pandemie i trzeba dojść około 1 km z parkingu na lotnisko i z lotniska na parking. Pytanie w jakim celu transfer jest w ich ofercie. Odpowiedź ich oferta to jedna wielka ściema, nie dajcie się nabrać wybierzcie inne parkingi gdzie dołożycie 10 zł i macie zapewniony transfer. Ja to niestety zrobiłem i teraz czekam jak łaskawie zwrócą mi pieniądze, bo jest oczywiście możliwość anulowania wykupionego parkingu. Niestety ja już czekam 2 tygodnie na zwrot pieniędzy mimo korespondencji emailowych, zaś biuro telefonów nie odbiera. kolejna kwestia to minus za brak na miejscu polskiego rezydenta Tui, któremu np mozna zgłosić problem. Dziecko zostawiło w autokarze bluze podczas transferu z lotniska do hotelu. Po wyjściu z autokaru chcielismy to zgłosić. Wystarczyłby kontakt telefoniczny do rezydenta a ten skontaktowałby się z kierowcą aotokaru. No ale niestety. TUI wymaga telefonu do ich centrum obsługi klienta w Polsce, który przekazał link do biura rzeczy znalezionych. Efekt żadne tylko stracony czas. ZaletyHotelWadyparking proponowany przez TUI, brak kontaktu na miejscu z rezydentem. -
~Aga / 2021-06-21 00:04
Nie jestem zadowolona z tego biura.
Poszukiwania wycieczki zaczęłam od rozmowy z pracownikiem biura, jasno przekazałam informacje czego oczekuje i w jakiej kwocie chce się zmienić. Niestety oferty otrzymywałam dwu lub trzy krotnie droższe niż tego oczekiwałam. Ostatecznie ofertę wybrałam sobie sama na stornie.
Duży minus za brak dokładnego informowania klienta o tym jaką walutę powinien ze sobą zabrać. Mowa tu o Egipcie, o ile w ofercie jest napisane, że dolary warto byłby dodać, że nowe dolary. W kantorze otrzymałam stare i miałam problem z płatnością za test na lotnisku bo nie chcieli takich przyjąć .
Aplikacja z dostępem 24/7 to największa porażka… odpowiedzi w moim przypadku co 3-4 godzin. Znajomy potrzebował informacji od nich , sprawy zdrowotne , otrzymał odpowiedz po 5 godzinach … -
~bob / 2021-06-20 20:43
TUI to totalna porażka. Byli uprzejmi tylko do czasu kiedy dostali kasę, potem całkowita olewka, nie da się nic załatwić. Infolinia, jak w końcu po godzinie uda się jakimś cudem dodzwonić, w kółko tylko jedna śpiewka, jak z kasety: nie da się, nic nie mogę zrobić. Daliśmy się jeszcze naciągnąć "miłej pani" z biura TUI na gwarancje zwrotu 100% kosztów od rezygnacji(Alianz), która kompletnie nic nie daje bo zawiera takie absurdalne punkty, że żeby dostać zwrot musisz umrzeć albo mieć udar xD I to jeszcze łaskawie po rozpatrzeniu sprawy przez Alianz. Nie dajcie się nabrać na żadne dodatkowe ubezpieczenia, serio to wyrzucenie pieniędzy w błoto. To był mój ostatni raz z TUI, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i uniknie niepotrzebnych nerwów. ZaletybrakWadykłamią, oszukują, naciągają -
~Niezadowolony / 2021-06-19 19:20
TUI sprzedaje hotele, które są nieczynne. A jak ma się to Ustawy o Usługach Turystycznych? A może TUI tak może postępować z turystami. UWAŻAJCIE!!! -
~Mirek / 2021-06-19 19:00
Wielokrotnie korzystałem z oferty TIU , pierwszy raz może dlatego ,że wcześniej nie miałem potrzeb przekonałem się jak bardzo beznadziejny jest dział obsługi klienta tego biura. Zepsuli by całe moje wakacje gdyby nie to ,że sprawdzałem ofertę. W maju szukałem hotelu w Egipcie w rejonie Marsa Alam . Wybrałem hotel Fantazia Resort . Bardzo istatna była dla mnie lokalizacja ponieważ miałem już uzgodnione codzienne nurkowania z zaprzyjaźnionym centrum nurkowym , które musiało to ogarnąć logistycznie . Sprawdzając ofertę na stronie TUI dokładnie , lokalizację stwierdziłem niezgodność pomiędzy opisem a oznaczeniem pozycji hotelu na mapie załączonej strony. Dokładnie według mapy hotel wykazywano na wyskości Marsa Alam co było dla mnie do przyjęcia, podczas gdy w rzeczywistości hotel usytuowany jest prawie 30 km na południe od tego miejsca.
Chcąc wyjaśnić tą sprawę , skorzystałem z połączenia do biura obsługi klienta , wiadomo ile wcześniej musiałem się naczekać na możliwość kontaktu , kiedy przedstawiłem sprawę pani stwierdziła że musi wysłać zapytanie kiedy zapytałem czy otrzymanie odpowiedzi to kwestia godzin czy dni otrzymałem odpowiedź nie wiem .
W zasadzie do tej pory nie otrzymałem takiej odpowiedzi , a lokalizacja hotelu dalej wykazywana jest błędnie.
Nie wiem czy ktoś to przeczyta , uważam ,że kompletnie mają klientów gdzieś , w głowie mi się nie mieściło ,że nie są w stanie od ręki sprawdzić . Na stronie TUI nie ma innej możliwości kontaktu poza telefonicznym, ankieta przeznaczona jest jedynie dla osób które korzystają już z oferty. Sprawdzajcie dokładnie oferty !!!!!Wadykompletnie nie użyteczne biuro obsługi klienta -
~Jakub / 2021-06-19 14:32
TUI mnie oszukało. kupiłem wycieczkę fakultatywną. NIe odbyła i nie dostałem zwrotu pieniędzy od ponad miesiąca. ZaletybrakWadysame wady -
-
~Ilona / 2021-06-18 16:20
Stracili dla mnie już swoją wiarygodność, a kiedyś było to moje ulubione biuro. Zaletydobre ceny, bogata ofertaWadyCiągłe zmiany godzin przelotów w żadnym innym biurze nie miałam czegoś takiego. wieczne błędy na stronie, połączenie z infolinią graniczy z cudem, wszelkie formalności online (dokumenty podróży, zakup wycieczek fakultatywnych i brak rezydentów) to koszmar. Osobiście wolę mieć kontakt z drugim człowiekiem. Zabierając rezydentów przesadzili, być może stąd te dobre ceny skoro pozwalniali rezydentów i osoby pracujące na infolinii. -
~Ryszard / 2021-06-17 22:24
Żenada, Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Bułgarii ponad rok temu. Do dziś wszystko było ok, niestety około południa dostaliśmy informację z TUI,że rezerwacja jest anulowana, beż podania przyczyny. Poinformowali tylko, ze bardzo im przykro i poprosili o numer konta na które mają zwrócić zaliczkę. Zawiodłem się na tym biurze i nie zamierzam więcej korzystać z ich usług Nie polecam TUI. -
~Anna / 2021-06-17 19:56
Kupiłam wycieczkę do Kenii, TUI poinformowało, że w tym terminie, który nam sprzedali nie ma lotów (WTF???)
Zaproponowali nam inny termin. Miesiąc później, w porze deszczowej i z nową cenę - 1000 zł drożej.
Chciałabym powiedzieć, że to niekompetencja pracowników, ale uważam, żer to naciąganie ze strony biura.
To miał być mój pierwszy raz z tym biurem, drugiej próby nie podejmę.ZaletybrakWadynie doszło do wycieczki -
~Ala / 2021-06-16 15:18
Tui to oszuści
Otrzymaliśmy od nich takiego maila.
Szanowni Państwo,
informujemy o zmianie lotniska dla rezerwacji opartych na przelocie Poznań-Pafos-Poznań (czwartek) w datach 17.06 – 28.10.2021.
W celu umożliwienia realizacji planów urlopowych proponujemy zmianę Państwa rezerwacji, z zachowaniem długości pobytu oraz ceny na:
2021-08-12 05:55 z Warszawa do PFO 10:05, Enter Air ENT7099
2021-08-19 10:50 z PFO do Warszawa 13:05, Enter Air ENT7100
W związku z istotną zmianą warunków mogą Państwo odstąpić od umowy i uzyskać zwrot środków.
Prosimy o przesłanie Państwa decyzji do dnia 27.05.2021 na adres informacje@tui.pl lub korzystając z jednego z poniższych linków:
TAK wyrażam zgodę na zmianę rezerwacji - Kliknij tutaj
Mam dodatkowe pytania dotyczące zmiany - Kliknij tutaj
NIE, nie wyrażam zgody na proponowaną zmianę - Kliknij tutaj
Niezbędne informacje o wymaganych dokumentach do realizacji wyjazdu w związku z Covid-19, znajdziesz pod adresem www.tui.pl/warunki-podrozy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwości wykonania testów przed wylotem lub w trakcie trwania Twojej podróży, zapraszamy na naszą stronę www.tui.pl/warunki-podrozy-testy.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 22 255 03 60.
Z poważaniem,
TUI Poland
Nie dajcie się nabrać kasy nie zwracają brakuje 600 zł z ubezpieczenia.
Biuro omijać szerokim łukiem może już upadają?ZaletyBrak -
~Di / 2021-06-15 21:54
OSZUŚCI! Dobrałam dodatkowy bagaż rejestrowany który nie został dodany do rezerwacji jak się okazało na lotnisku. Poniosłam dodatkowe koszta na kwotę prawie 700€!!! Oczywiście nikt nie raczy odpowiedzieć na maile, telefoniczny kontakt jest nierealny! Jawna kradzież! Pewnie i tym rządzi jakaś mafia skoro bezkarnie tak postępują! -
~Zły / 2021-06-15 19:10
Kolejny raz zmieniono nam w ciągu 2 dni godziny wylotu kasując nam 1 dzień z wakacji w Turcji. Rezerwacja xxxxxx2.Jak to łatwo za biurkiem szastać czyimś czasem i pieniędzmi.Czas zmienić to b.... ZaletyWadyWadyJ.w -
~009 / 2021-06-15 16:15
Nie polecam rezerwacji w Tui. Rezerwowaliśmy wycieczkę w styczniu( doplacalismy 300zl. Żeby wylot był rano a powrót z Turcji wieczorem żeby dłużej się nacieszyć) parę dni temu okazało się że będziemy lecieć z Polski najpóźniejszym lotem i wracać najszybszym wylotem. Tui tłumaczy że loty się zmieniły a tak naprawdę zdzierają z ludzi pieniądze i potem przenoszą lot jak im pasuje. A teraz promocja jest że jeżeli dopłaci się 50zl od os. To będzie miał to co nam zabrali . Oszuści. I tyle. ... Już się boje co będzie z wycieczka. Pewnie widok na morze okaże się nie widokiem . ZaletyBrak -
~Jacek / 2021-06-15 15:13
Złodzieje, hamscy, omijać! Poprostu okradaja!żeruja na ludziach! ZaletyBrakWadyZłodzieje -
-
~Kto_pyta / 2021-06-14 11:55
Nie polecam, odwołują wykupione wycieczki jak im pasuje i kiedy, żadnej rekompensaty lub nawet realnej propozycji. Proponują mailowo zamianę z 11 dni na 7 lub 14 dla tej samej destynacji i hotelu przy czym oferty te nie są dostępne. BOK to totalna porażka, nawet ich agenci nie mogą się dodzwonić. Radzę omijać szerokim łukiem. ZaletybrakWadynigdy nie wiesz czy uda ci się wyjechać, bo w każdej chwili mogą odwołać imprezę turystyczną. -
~Marta / 2021-06-13 16:00
Nie kupujcie ubezpieczeń Allianz z rezygnacją 100% tak jak nic nie zwracają ZaletyBrakWadyZwrot odszkodowania -
~putoow / 2021-06-12 20:23
Uwaga na tz.Rezydent to tylko naciągacz na wycieczki i to droższe o 200-300 procent od normalnych cen ZaletybrakWadynie oisze bo nie mam tyle czasu -
~Adrian jaworzno / 2021-06-10 16:53
Ludzie uciekajcie z tego biura jak możecie jestem w Turcji pozostawiony sam sobie kontakt z tui 0 zastanowcie sie nad wakacjami
strona 39 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »