Lekceważenie klienta. Wykupilam pobyt na Zakyntos z biura podróży poniewaz liczylam na ich opiekę w razie gdyby cos się stało. Okazało się po wylądowaniu, że nie ma polskiego rezydenta i aby się dowiedzieć jaki samochód zawiezie nas do hotelu trzeba było znac język angielski bo byli tylko angielsko języczni rezydenci. Potem już nikogo z TUI nie było. Przez caly pobyt oraz przy wylocie musieliśmy radzić sobie sami. W razie nagłego zdarzenia nie było z nikim kontaktu. Aby dodzwonić się na infolinię zajmuje to około godziny.
ZaletyŻadnych
WadyLekceważenie klienta.
~Gonzo / 2021-07-05 09:29
Ocena: 1.67 / 5
Przede wszystkim totalne oszustwo!!!!! Wszystko dobrze, dopóki nie wpłaciliśmy pieniędzy.Momentalni po po przelaniu pieniędzy zmieniono nam termin i obcięto jeden dzień z wypoczynku.Na miejscu bajzel do kwadratu, numer autobusu który miał na odwieźć na lotnisko inny niż nam podano, rezydentka to kompletne beztalencie a do tego bezczelna baba, która na pytanie " co może Pani nam polecić do zobaczenia" z kretyńskim uśmiechem odpowiada": to co może mam jeszcze zrobić plan wycieczki". Oszuści, niekompetentni naciągacze a przecież żyją z naszych pieniędzy. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tego biura!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyżadnych
WadyTotalne lekceważenie klienta
~Sima / 2021-07-04 15:49
Ocena: 3.33 / 5
Nonszalancja i olewka. Nikt nie odpowiadał na moje smsy (zapewniaja, ze odpisza w pól godziny). Dodzwonic sie na infolinię graniczy z cudem. NIe dostałem smsa o godzinie transferu z hotelu na lotnisko (powrot). Wiedzialem kiedy od innego turysty. Olali mnie, kiedy oceniłem ich w ankiecie negatywnie. Przykro bylo jak innych turystow obslugiwali rezydenci. TUI Polska ma turystow gdzieś. Przykro!!! Pisanie do nich skarg nie ma sensu. Rechocza z nas.
ZaletyWykupione super hotele
WadyOlewka i brak polskiego rezydenta
~Andrzej / 2021-07-03 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Jak kupujesz to wszystko fajnie a nagle zmiana godzin i lotniska 3 dni przed wylotem. Stawiają klienta przed faktem dokonanym albo lecisz albo nara. Zrezygnowałem kupiłem taniej 400 zł do tego samego hotelu z innego biura . Jak napisałem ze kupłem parking skad miałem leciec i w zwiazku z odstapieniem od umowy poniosłem dodatkowe koszty to mam sobie dzwonic sam bo ich to nie interesuje ( moze parking odda kasę ).
Kompletna porażka 1 i ostatni raz z Tui. NIE POLECAM !!!!! RADZĘ OMIJAĆ ICH SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyZadne
Wadywszystko
~wkur......ny / 2021-07-02 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty !!!!! zostaliśmy przez to "biuro" potraktowani, jak śmiecie!!! Wszystko pięknie, dopóki kasy nie przelejesz.Po przelaniu pieniędzy mają cię w d...pie.Odwołują loty, zmieniają terminy i lotniska.Obsługa klienta nie kompetentna, czyta jakieś regułki z d...py, które jej na kartce napisali, a nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania.NIGDY WIĘCEJ TYCH OSZUSTÓW!!!!!! Przestrzegam, omijać szerokim łukiem!!!!!!
ZaletyŻadnych !!!!
WadySame !!!!
~Maks / 2021-06-30 22:07
Ocena: 1.67 / 5
Ocena biura Tui jak i obsługi ,fatalna ,tragiczna. Drogo, a do tego brak odpowiedzialności. Biuro Tui odwołało wycieczkę iiiiiiiiiiiii ,tu zaczynają się kłopoty .Do dzwonić się na infolinie to droga przez mękę .Do tej pory nie zwrócili całej wpłaconej kwoty ,każą pisać reklamacje i dochodzić swoich pieniędzy od ubezpieczyciela. Biuro odwołuje wycieczkę z Swojej winy ,należy się 100% zwrotu należnej kwoty .Gdzie jest nadzór państwa nad takim działaniem biura. Klient to intruz, gdy tylko wpłaci kasę ,odpowiedz infolinii podpisał Pan regulamin to czego Pan chce. Nie POLECAM
ZaletyObecnie brak.
WadyDrogo ,za wszystko trzeba dopłacić .Klient ma wpłacić kasę i ma spadać.
~Andrzej57 / 2021-06-30 21:27
Ocena: 1.67 / 5
Tuż przed wyjazdem zmieniono mi zamówiony hotel na niby lepszy. Niby jest ważne bo chyba każdy inny byłby lepszy. Rok nie wycofywałem wpłaty i za to mi podziekowali. Wszystko było w porządku do czasu przyjazdu do hotelu. Podziwiam i doceniam organizację transferu tylko dobrze by było powiadomić o nim wcześniej. Pokój mały, inny niż w ofercie, lipny i nie dokóładnie posprzątany. Drzwi na balkon się nie zamykają. Wi-Fi nie działa. All inclusiv takie wymuszone. Cały pobyt to samo na śniadanie jak w Tiranie w hotelu jedno gwiazdkowym. Na obiad brak wyoru, na kolację też. Nie widziałem rezydentki TUI choć na lotnisku podano mi termin spotakania, Zupełny brak kontaktu z TUI. Brak odpowiedzi na maila który napisałem po 2 dniach pobytu z uwagami dotyczącymi zastanych warunków. Telefon do rezydentki głuchy. O terminie transferu dowiedziałem się od innych podróżnych bo nawet w recepcji nie mieli informacji. Jedna wielka porażka. Nie będę już kożystał z tego biura i nie polecam. Mam zamiar złożyć reklamację!!!
ZaletyTransfer
WadyStandart pokoju, czystość, wybór posiłków, kontakt z TUI
~Janusz / 2021-06-30 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Biuro podróży robi co chce. Zmienia miejsce wyloty. Trzykrotnie zmienia czas powrotu. Oczywiście za każdym razem skracając pobyt. Zapłaciłem za 8 dni i 7 noclegów a faktycznie byłem 6 pełnych dni i 6 nocy. Wyjazd z chotelu w środku nocy, tak zorganizowany, że nie warto było kłaść się spać. Wybierając dogodne godziny i płacąc wyższą kwotę zawsze zmieniają godziny na niekorzyść. To zwykłe oszustwo. Ostatni raz wyjeżdżam z tym biurem. Ostrzegam.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Wypoczynek / 2021-06-30 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Ostrzegam wszystkich planujacych urlop, w ofercie biura tui sniadanie i obiadokolacja, na miejscu okazuje sie zupelnie cos innego, nie polecam, nie skorzystam wiecej i jeszcze raz nie polecam, a i oczywiscie reklamacje maja w powazaniu
ZaletyBrak zalet
WadyBardzo duzo
~Katarzyna / 2021-06-30 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, w biurze pani opowiada co innego zgadza się to ze stroną Tui, po przybyciu do hotelu okazuje się, że hotel nie oferuje obiadów, które oferowało biuro. Porażka. Najlepsze biuro Neckermann padło :(
ZaletyBrak
WadySame wady
~Fatalny przewoźnik / 2021-06-30 13:39
Ocena: 2.00 / 5
Zazwyczaj unikam zakupu wycieczek przez biura turystyczne, ale ze względu na COVID zdecydowałem się ułatwić sobie życie. Na szczęście, TUI przypomniało mi, dlaczego nie warto psuć sobie nerwów korzystając z usług biura podróży. Wycieczka zakupiona w jednym z biur stacjonarnych w Poznaniu. Uprzejmość i profesjonalizm kończy się w chwili zakupu wycieczki i przelania pieniędzy na konto. W dalszej części już tylko klasyki „obsługi” klienta: brak odpowiedzi na telefony, odpisywanie na maile po kilku dniach, sprzedaż usług, których TUI tak naprawdę nie oferuje oraz zero odpowiedzialności na jakimkolwiek etapie świadczenia usługi. Wszystkie elementy podróży, które mogły pójść niezgodnie z planem, oczywiście się zrealizowały: zmiany godzin lotów i numeru rejsu na ostatnią chwilę (o których klient ma się dowiadywać samodzielnie z serwisu myTUI), wynikające z tego problemy z wypełnieniem PLF formularzy (co do których nikt nie raczył udzielić dodatkowych wskazówek), odwoływanie wycieczek fakultatywnych dzień przed terminem rozpoczęcia (gdy nie mieliśmy już możliwości zorganizowania nic na własną rękę) oraz brak dostępności miejsc w samolocie, które uprzednio zostały przez nas wykupione (reklamacja oczywiście nie została uznana). Na koniec cytując usłyszany po powrocie tekst jednej z doradczyni klienta w biurze stacjonarnym – „jak się Państwu nie podoba, to proszę iść do innego biura”. Polecam zatem skorzystać z usług innego przewoźnika, a najlepiej zorganizować wycieczkę we własnym zakresie.
~NIKI / 2021-06-29 17:41
Ocena: 1.00 / 5
BIURO TUI Bonarka Kraków. Obsługa fatalna. Na nasze zapytanie czy są w tej chwili last minut bo akurat trafił nam się szybszy termin urlopu i interesowała nas ofeta do 48 godzin wylot- pani z obsługi powiedziała ze lastów nie ma bo jest sezon. Przedstawiła nam oferty 2 które nie spełniały zawężonych przez nas kryteriów. Najpierw pomyliła miejsce docelowe a potem szukała w innym zakresie cenowym. Zrezygnowaliśmy z względu na brak profesjonalizmu. Trudno ocenić ofertę która być może jest dla kogoś dobra ale dla takich kryteriów jak chcieliśmy była dla nas nijaka.
WadyBrak profesjonalizmu.
~EWA / 2021-06-28 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam wycieczkę z TUI na Maderę 8-22 czerwca 2021r. Chciałam to zrobić przez WAKACJE.PL, ale Pani powiedziała mi , że współpraca z TUI została zerwana, więc dokonałam zakupu przez internet na 3 osoby dorosłe, para+ kolega. Przy zakupie dostałam swoją ofertę z informacją, że zakwaterują nas w pokojach 2-os DZX1. Po przyjeździe okazało się, że pokój DZX1 w standarcie ma 3 łózka. Opcja była oddzielnych dwóch pokoi tylko za niemałą dopłatą. Nie było z kim się kontaktować w tej sprawie, pani rezydent angielskojęzyczna przyszła tylko jednego dnia. Nie było do niej na tablicy inf. żadnego nr tel. Telefon do TUI nikt nie podnosił, oprócz półgodzinnego komunikatu "proszę czekać", czat odpowiadał zdawkowo, bez konkretów. TUI zawyża oferty w swoich usługach i widać to po opinii podróżujących w różne strony. Nalicza dodatkowe opłaty np. za transfer z lotniska i z powrotem czego do tej pory nie było. Mi proponował dodatkowe opłaty za siedzenie obok partnera w samolocie w wys. ponad 400 zł. Na lotnisku otrzymując bilet dostaliśmy miejsce obok siebie bez dodatkowych kosztów. TUI SPADA NA PSY I PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM WYCIECZKI BO MOŻNA NIE WRÓCIĆ. Nie ma z kim rozmawiać, nikt za nic nie odpowiada.
~Łukasz / 2021-06-28 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Właśnie jestem na wakacjach zorganizowanych przez Tui. Po przelocie do Turcji i ponad 2 godzinnym transferze do hotelu Eftalia Ocean usłyszałem od szefa recepcji ze uzgodniono z Tui ze zostanę przeniesiony z innymi osobami do Hotelu Marine (Tui nie zająknęło się nawet w aplikacji na ten temat). Zapakowano nas wszystkich do busa bez klimatyzacji i wyrzucono z walizkami na parkingu innego hotelu ???? oczywiście poinformowałem Tui przez czat ze coś jest nie tak a oni odpisali ze następnego dnia będzie w hotelu ich przedstawiciel i odpowie na wszystkie pytania. Na drugi dzień rzeczywiście przyjechała kobieta Pani Anna w koszulce Tui i radośnie oświadczyła ze ona nie jest przedstawicielem biura, nie wie jak nam pomoc i nic nie może załatwić. Ona może jedyni opowiedzieć o wycieczkach fakultatywnych. Podziękowałem bardzo serdecznie i ponownie opisałem kontakt z przedstawicielem oraz otrzymaną pomoc na czacie wraz z żądaniem przeniesienia do właściwego hotelu albo zwrotu pieniędzy i iOS tej pory na czacie Tui nastała cisza (odezwali się następnego dnia ze proponują 379 zł rekompensaty ponieważ przeniesiono mnie do siostrzanego hotelu, na co odpisałem ze do wieczora śmiało mogą złożyć ta propozycje innej 4 osobowej rodzinie w hotelu Eftalia Ocean, powinni przesłać ta propozycje wszystkim gościom i rozumiem ze jeszcze tego samego dnia zostanę przeniesiony- ponownie cisza). Niestety biuro Tui, ich oferta, sposób traktowania klientów, czat który teoretycznie służy do komunikacji z firma to wszystko jedna wielka żenada. Sprawdziłem na szybko ze hotel do którego nas przeniesiono jest w ofercie Tui 30 % procent tańsza. Mam dowody na wszystko co napisałem dlatego nie boje sie żadnej konfrontacji z ta żenująca firma. Stanowczo nie polecam i odradzam wakacje z nimi.
ZaletyCena wycieczki
WadyCena wycieczki (jak się okazuje biuro za te cenę niepoważnie traktuje klientów
~M. / 2021-06-28 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ! Oszuści. Mieliśmy miec nocleg po przyjeździe do hotelu w środku nocy. Skończyło się spaniem na plaży bo pokoj dopiero od godziny 14. Nadmienię, że dzwoniliśmy przed wyjazdem upewnić się, że pokoj bedzie napewno dostępny w noc przylotu. Po zadzwonieniu na infolinię Pani zaproponowała nam jedynie, że po przylocie możemy złożyć skargę.
ZaletyBrak
WadyOszuści
~ola / 2021-06-27 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam i ostrzegam przed naciągaczami. Wszystkie dodatkowe usługi i ubezpieczenia to fikcja - z niczego nie mogę skorzystać.
Od wielu lat korzystałam z ich usług i byłam bardzo zadowolona. Od początku pandemii zmienili profil, to już nie jest moim zdaniem biuro podróży, a organizacja wyciągająca kasę.
Zaletybrak
Wadyzbyt mało miejsca, żeby wszystko opisać
~Anna / 2021-06-27 15:41
Ocena: 1.33 / 5
NIE POLECAM! Biuro skraca nam
Dni wakacji! To jest chore. Pierwotnie mieliśmy być 10 dni, z tego wyszło 8! Przylot,
Przed zapłata mialbyc o godzinie 10 rano w Turcji a byliśmy po północy czyli następnego dnia! Tak samo z powrotem! Pierwotnie mieliśmy odlecieć o godzinie 13/00, następnie zmieniali na godzinie 11, potem miałabyc 7:00 rano a zostało 1:35 w nocy dzień wcześniej. Płaciliśmy za pełne dni. To jest oszukaństwo!! Nigdy nie polecę z tego biura. Ukradli nam dwa zapłacone dni wycieczki. Niw dość ze wczasy dużo kosztowały to zwyczajnie nas okradli.
~bisia / 2021-06-26 19:43
Ocena: 4.00 / 5
Wyjazd na Rodos 14.06.2021 r. Bardzo dobrze zorganizowany transfer do hotelu. Rezydenci TUI sprawnie pokierowali nas do odpowiednich autobusów. W trakcie pobytu w hotelu byliśmy pod opieką rezydentki p. Karoliny. Osoby kompetentnej i życzliwej dla swoich podopiecznych. Skorzystaliśmy z jej pomocy kiedy nieuprzejmie i po chamsku potraktowano nas w restauracji hotelowej. P. Karolina podjęła się skutecznej interwencji w hotelu. Skutkiem czego hotel szarpnął się w formie przeprosin butelką wina dla nas oraz mogliśmy korzystać bez przeszkód z opcji full board w restauracji all inclusive. Powrót też był dobrze zorganizowany. Było zamieszanie na lotnisku, ale to było nie związane z biurem podróży.
WadyUtrudniony kontakt z biurem z wagi na pandemię
~Michał / 2021-06-25 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka Patologia !!!
Próbowałem wykupić wycieczkę do Egiptu.
Koszt wycieczki w internecie 3750 zł.
Po dodzwonieniu się do biura obsługi TUI po kilku próbach, powiedziano mi że muszę udać się do biura sprzedaży (stacjonarnego) pojechałem do Marek w CH M1.
Dotarłem tam, Pani z biura poinformowała mnie że ten wyjazd kosztuje 4700 zł
Na stronie są inne ceny niż faktycznie.
PATOLOGIA
Omijać z daleka - nie polecam
Zaletybrak
WadyKłamliwe, nieprawdziwe informacje dotyczące cen wycieczek
~Rafał / 2021-06-25 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!
Zakupiłem wycieczkę droższą o kilkaset złotych tylko po to aby wylot był rano i z mojego miejsca zamieszkania.
Po pewnym czasie TUI zmieniło mi miejsce wylotu o 300 km. Ponadto zmieniły się godziny wylotu, tak, że praktycznie tracę 1 dzień.
Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Próba wyjaśnienia sytuacji spełza na niczym.
To ostatni wyjazd z TUI. Szkoda nerwów.
Zaletybrak
Wadydodatkowe opłaty
zmiany czasu i miejsca wylotu
utrudniony kontakt