Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-07-04 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro oferuje tanie bilety czarterowe, ja czuję się oszukana ponieważ bilet jaki potrzebowałam istotnie był tańszy ale po dodaniu ceny bagażu wyszedł dużo drożej niż bilety innych biur podróży. Po zorientowaniu się w cenach, chciałam z niego zrezygnować lub przesunąć na inny termin lub kierunek, niestety biuro podróży tak się zabezpieczyło, że nie można lub nie opłaca się tego zrobić mimo iż termin wylotu był dopiero za trzy miesiące. Nigdy nie polecę tego biura podróży jako organizatora imprez.
  • ~Jolka / 2019-11-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brud, smród i ubóstwo. Zzzzzzzzzzzżzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzsszzzzsszzzssssssssssssssss
  • ~jozeph / 2024-01-30 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui to najgorsze biuro turystyczne z jakim kiedykolwiek wyjechałem. Hotel w Bułgarii Bella Vista był fatalny tzn. jeden grzyb i brud. Mimo tego, że opinie miał dobre przed wyjazdem. Wysłaliśmy pełną korespondencję reklamacyjną zawierającą mnóstwo zdjęć tego zasyfiałego obiektu. Biuro Tui nas totalnie olało. Odpisali, że żadna reklamacja ani jakiekolwiek zadośćuczynienie nam się nie należy. Nigdy więcej TUI. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyKlient jest dla nich nikim
  • ~Justyna / 2020-11-05 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro, nie polecam. Po wyjeździe okazało się, że pokoje zupełnie różnią się od tych oferowanych i od tych których zdjęcia znajdują się na stronie, nie chodzi tu o drobne różnice, ale o całkowity standard. Okazało się, że hotel jest tylko częściowo wyremontowany , a stara część pokoi to dramat, brud, syf, strach tam przebywać. Po interwencji okazało się, że nie mają wolnych innych pokoi. Następnego dnia zmienili pokój dwóm parom, z czego tylko pokój jednej z par odpowiadał tym ze zdjęć. Trzecia para dostała pokój dopiero po 2 dobach, ale dodatkowo musiała opuścić ten stary z samego rana, żeby móc dostać trochę lepsze popołudniu. Okazało się, że on także nie odpowiadał temu co widzieliśmy na zdjęciach. Dodatkowo, okropne leżaki na plaży i parasole, stare, śmierdzące, basen zniszczony, brudny. Po powrocie napisaliśmy reklamację i co się okazuje, że zdjęcia to zdjęcia i to nie oferta, jest zastrzeżenie w umowie że pokoje mogą się różnić od tych na zdjęciu i nie ma w tym ich winy, nie ma podstaw do uznania reklamacji, jest im przykro, że nie byliśmy zadowoleni. No żena! Radzę omijać to biuro. Kilkukrotnie byliśmy z TUI, zawsze zadowoleni, ale jak widać jakoś się popsuła. Dlatego, aby nie psuć sobie kolejnego wyjazdu nigdy więcej nie skorzystamy w tego biura.
    Zaletybrak
  • ~Justyna / 2022-12-20 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI-Najgorsze biuro jakie istnieje. Kupiliśmy wycieczkę 7miesięcy wcześniej. Wszyscy w jednym biurze łącznie 7osób. Znajomi na 7dni. Ja z mężem na 10dni. Niespełna 30dni przed wylotem nasza rezerwacja została odwołana. Opcje jakie dostałam; zwrot zaliczki lub zmiana terminu na całkowicie inny. Prosiłam o skrócenie pobytu i wylot w terminie w którym lecieli nasi znajomi. Była taka opcja; krótszy pobyt i wysoka dopłata. Nie ponoszą się nawet do zwróceniu mi kosztów za ubezpieczenie, które zapłaciłam.
    Zaletybrak
    WadyNie ponoszą odpowiedzialności za swoją nierzetelność. (Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z 1997 roku organizator wycieczki odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.)
  • ~K / 2023-09-15 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze wakacje z TUI przerodziły się w koszmar. Wylecieliśmy z Poznania na gran canarie beż naszych bagaży. Bagaże zostały w Poznaniu. Trzeci dzień jesteśmy beż naszych wszystkich rzeczy. TUI nie robi nic w naszej sprawie bo jak stwierdziło na infolinii ze to nie należy do ich obowiązków. Do cholery jasnej, wycieczkę wykupowalismy w biurze podróży wiec biuro powinno zainteresować sie naszym problemem a oni mają to w głębokim poważaniu. Stanowczo odradzam wakacje z TUI!!!!
  • ~K2so / 2023-08-06 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Egipt - Hurghada- hotel Mina Mark

    Po tych wakacjach z Tui, nigdy wiecej z nimi nie polecimy.
    Rezydent z Tui po skargach polskich turystów na warunki panujące w hotelu szybko uciekł. Nie chciał podpisać żadnej skargi. Kolejnego rezydenta już nie zobaczyliśmy. Dzieki takiemu ich rozwiazaniu mamy problem z roszczeniem zwrotu części środków zadośćuczynienia. Brawo Tui
    ZaletyŁadny hol i tyle
    WadyUpychanie polskich turystów w najgorszych pokojach, ktore są w fatalnym stanie.
    W pokoju od strony ulicy w nocy nie dało się spać- wszycy krzyczą, samochody intensywie trąbią.
    Plaża czynna jak i baseny do 18.00. Po tym czasie ludzi się wygania.
    Jedzenie monotonne i nie dla dzieci.
    Obsługa hotelu dosłownie ignoruje Polaków.

    Natomiast oferta z Tiu pięknie przygotowana. Do chwili obecnej sądzimy się za niezgodność oferty z tym co nas zastało :/

  • ~Kaarolina / 2022-03-03 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Udziałowcem w Koncernie TUI jest rosyjski/kremlowski oligarcha!!! Współodpowiedzialny za taki twór, którym jest psychopatyczny PUTIN!

    Слава Украине!!
  • ~Kacper / 2022-07-12 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się zmienić hotelu który podczas paru nieudanych prób zamówienia zmienił się na inny. Oferta LastMinute i krótki termin pozamiatane. Pierwszy urlop, pierwszy wyjazd TUi Teraz Ci to spierniczy. Nie polecam, lepiej utknąć z innym biurem podróży gdzieś gdzie się chce być niż z nimi w tym co sami podsuwają.
    WadyFatalna obsługa i oferta
  • ~Kadia / 2022-11-04 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra
    Zmarnowane wakacje przez to biuro, z którym nie ma kontaktu
    Maja totalnie gdzieś klientów jak już się zapłaci za wycieczkę
    Na reklamacje nie odpowiadają i również nie ma z nimi kontaktu
    Nie marnujcie pieniędzy na tych oszustów
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, oszukują, płaci się za 3 osoby a hotel przygotowany na 2 i biuro ma wszystko gdzies
    Nie odpowiadają na reklamacje
  • ~Kalimera / 2022-09-15 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Grecja Zakynthos hotel wykupiony z oferty nie pokrywa się z hotelem przedstawionym w dniu zakupu. Wycieczka fakultatywna miała być tańsza w biurze, jest odwrotnie po przyjeździe 10*/* taniej na miejscu z aplikacji i drugie 10*/* procent od miejscowych biur. Pokój 7 miesięcy przed rezerwacją miał być na 2gim pietrze, w dniu przyjazdu double booking i 4h oczekiwania na pokòj który jest na parterze ( przy basenie z dziećmi - hałas!!!)
    ZaletyPogoda
    WadyBrudny basen. Brak rezydenta.
  • ~Kamila / 2022-07-04 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Opis niezgodny ze stanem faktycznym. Nie kupujcie nigdy wycieczek fakultatywnych przez ich stronę! Zachęceni obniżka, tak zrobilismy, na miejscu okazuje się, że hotel jednak danej wycieczki nie oferuje, rezydentka nic nie ogarnia, z każdej strony sprzeczne informacje. Czekamy juz miesiac na zwrot kosztów, które miały być po 14 dniach. Po telefonie okazuje sie, że oni nic o sprawie nie wiedza i załatwiac trzeba reklamacje jeszcze raz. Jak piszecie na czacie z TUI róbcie screenshoty, bo po zakonczeniu wyjazdu cały czas i rozmowy są usuwane.
    Zaletybrak
    Wadywymienione powyżej
  • ~Kamilla / 2021-08-16 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI- nigdy więcej!!! Wakacje na Krecie w hotelu Aquila Rethymno Beach 5*, kupione w październiku 2019 na czerwiec 2020, z powodu COVID przelozone na sierpień 2021. Pobyt 10-dniowy z wylotem z Wrocławia (w którym mieszkamy) zostal zmieniony na wylot z Katowic. Nikt nam nie zrekompensował kosztu dojazdu do Katowic! Do czasu wylotu bok TUI nie chce w ogóle rozmawiać z klientami, którzy zakupili wczasy w biurze innym niż TUI! Na miejscu kontakt przez chat lakoniczny, ogólnikowy i po czasie (np.informacje o transferze z lotniska otrzymaliśmy 3 godz po przylocie). W Heraklionie byliśmy o 5.25, w hotelu przed 8.00 a na pokój nalezalo czekać do godz 15.pp. Po nieprzespanej nocy od 20.00 w podróży (dojazd do Katowic). I zdaniem TUI to normalne, bo tak działają hotele. Miałam do tej pory wiele szczęścia, bo nigdy w żadnym hotelu (a przylatywalismy o różnych porach) nie czekałam na pokój!
    Hotel 5* Aquila Rethymno Beach absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek, co najwyżej na cztery i to bez plusa!!! Teren jest co prawda duży i ładny ale pokoje bardzo przeciętne bez WiFi, szlafroków i kapci (zapewnianych w ofercie). Jedzenie dobre ale przy basenach i na plaży nie serwuje się przekąsek a w open barze jaki funkcjonuje w okreslonych godzinach w tawernie ala carta większość dań jest płatnych (mimo all inclusive). Nigdzie nie ma menu z cenami tylko należy zeskanować QRcod i na smartfonie zapoznać się z menu. W hotelu i w pokojach nie ma żadnych informacji po polsku np w formie pakietu dokumentów od turoperatora przygotowanych dla klienta. Ogólnie wakacje w czasie COVID, z obowiązkiem noszenia maseczek w pomieszczeniach, rękawiczek w restauracji przy nakładaniu na talerze i innych niedogodnościach spowodowanych obostrzeniami to porażka!!! To jak lizaniem loda przez papierek!!! Niepelna oferta powinna być za relatywnie mniejsze pieniądze a tymczasem ceny poszybowały w kosmos a staranie sie biur podróży o jakosc i zadowolenie klienta jest zenujaco niskie!!! NIE POLECAM ani TUI ani hotelu Aquila Rethymno Beach!!!
    ZaletyBrak
    WadyMase, w tym wyżej opisane
  • ~Karina / 2021-08-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opieka rezydenta za granica ! Nigdy więcej Turcja z Tui.
  • ~Karo / 2023-06-21 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    biuro jest fatalne, lekceważą klienta, nie umieją pomóc, po prostu tragedia i nikomu nie polecam!
  • ~Karol / 2021-05-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jezdzilem z TUI wiele razy i bylo w miare ok ale teraz co sie wyprawia to ciezko opisac. Na stronie sa nieprawdziwe informacje na temat testow gdzie jaki kiedy. Nikt nic nie wie chyb moze itp. Zarezerwowalem wycieczke ktora odwolali zabrali pieniadze i maja 14 dni na zwrot nie mozna sie dodzwonic a w stacjonarnym tego nie obsluguja. Sam musze sie martwic jak odzyskac pieniadze nikt nie raczy zadzwonic.
    Wadyw 2021 wszystko brak kompetecji i wiedzy na temat
  • ~Karol / 2023-07-07 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiliśmy wycieczkę do Turcji tydzień przed wylotem zmiana wylotu z Turcji ponieważ niby nie maja innych samolotowów Pani na infolinni nie miła krzyczy.
    Wylot z polski godz 17:00 w hotelu 22:30
    Wylot z turcji przelozony z 21:30 na 10:30 wyjazd na lotnisko 5:00
    Placisz 100% za 8 dób hotelowych jedzenie itp. w rzeczywistosci masz 6 dni z ktorych skorzystasz na wypoczynek.
    Brak mozliwosci reklamacji
    Anulowanie wycieczki wiaze sie z odzyskaniem 20% pieniedzy.
    Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyOszustwa
    Naciaganie ludzi
    Brak kultury do kienta na infolini
    Ciezki kontakt z infolinia (odrzucanie polaczen)
  • ~Karolina / 2019-10-05 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam korzystania z tego biura podróży. Całkowite lekceważenie klienta od momentu, w którym zapłaci. Byliśmy na Rodos, po przylocie na miejsce okazało się, że nasza walizka jest uszkodzona. Zgłosiliśmy to przy stanowisku TUI, powiedziano nam, że mamy zgłosić ten fakt u rezydenta i on wszystkim się zajmie. Następnego dnia zmarnowaliśmy cały dzień czekając na rezydenta, który miał być w hotelu o 15:00, jednak nie dotarł wcale. Pojawił się dopiero w 5 dniu pobytu i po rozmowie z nami uznał że rezydent nie zajmuje się takimi sprawami, jednak jeśli chcemy sporządzi protokół, jednak napisze w nim że zgłaszamy fakt uszkodzenia walizki na lotnisku dopiero 5 dni po lądowaniu (gdzie tu logika i sens?). Walizka to jednak mały problem. Większym był zerowy kontakt z kimkolwiek z TUI na miejscu. Nie mieliśmy numeru telefonu, ani żadnego kontaktu, a na wakacje wybraliśmy się z 15 miesięcznym dzieckiem. Nie chcę nawet myśleć co byłoby gdybyśmy potrzebowali pomocy np. lekarskiej. Większość osób korzysta z biur podróży własnie po to, by czuć się pewnie i bezpiecznie i mieć kontakt z kimś kto potrafi załatwiać sprawy na miejscu- TUI nie zapewnia niczego z tej listy. Raz jeszcze odradzam.
    Wadybrak kontaktu
    lekceważenie klienta
  • ~Karolina / 2022-03-31 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 5 latach z TUI UK postanowilam zarezerwowac wycieczke w TUI Polska. Myslalam, ze to ta sama firma, a okazalo sie, ze w Polsce traktuja Klienta gorzej niz bydlo. Pierwszy raz rezerwujac wakacje dostalam migreny. Mysle, ze moj spor z TUI Polska skonczy sie w sadzie.
    ZaletyBrak
    WadyMafia a nie biuro podróży
  • ~Karolina / 2023-01-23 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam okradziona przez rezydenta w Egipcie a biuro (konkretnie Pani Monika Surmak) po ponad 3 miesiącach od złożonej przeze mnie reklamacji odpowiedziała tak jakby wcale nie przeczytała treści reklamacji ze zrozumieniem!
    W skrócie rezydent wziął od nas gotówkę za wycieczkę fakultatywną. Zrezygnowaliśmy z niej jednak zgodnie z regulaminem ale rezydent powiedział, że zwrot możliwy jest wyłącznie na kartę. Wydrukował nam jako potwierdzenie nic nie warty świstek jedynie kwota przelewu się zgadzała. Do dziś czyli 4 miesiące od wycieczki nie otrzymaliśmy naszych pieniędzy a reakcja biura jest skandaliczna, właściwie żadna! Znamy imię, nr telefonu tego rezydenta mimo to biuro nie kiwnęło palcem... Przestrzegam przed rezydentami TUI!!!
    ZaletyCałe to wydarzenie przysłoniło wszelkie zalety...
    WadyBrak jakiejkolwiek pomocy po tym jak rezydent TUI zwyczajnie ukradł nam 210 euro za wycieczkę fakultatywną (dokonał niby zwrotu na konto ale w banku nie ma po nim ani śladu...) Wystawił też fałszywe potwierdzenie zwrotu... Biuro od 4 miesięcy milczy...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4498
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024