Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2021-08-11 11:43
    Ocena: 4.33 / 5
    W pierwszej kolejności chciałabym zwrócić uwagę na zgodność opisu z rzeczywistością. Hotel który deklaruje 4 gwiazdki okazał się hotelem odremontowanym, a stan hotelu oceniłabym na takie nasze 2+. Obsługa bardzo miła i bardzo czyściutko, ale to nie zmienia faktu że oczekiwania co do standardu były wyższe. Hotel na uboczu, co za tym idzie od sklepów, aptek, lekarza też. Problemy techniczne typu nie działające klimatyzacja, sejf rozwiązywane ale niespiesznie.
    Sugeruję pakowanie dużej APTECZKI!!! jeśli wybieracie się z TUI. W hotelu również BRAK APTECZKI (dwie gazy i jakieś "psikadło" to cały zasób), brak pomocy medycznej nawet na telefon!!! brak środka transportu w nagłej sytuacji. Nie ma rezydenta więc w nagłej sytuacji nie ma kto pomóc każdy umywa ręce. Rezydent na telefon to jakiś żart. Ubezpieczenie dodatkowe NIE DZIAŁA zgodnie z opisem sprzedawcy!!! Nie organizują pomocy w wyszukaniu lekarza. W odpowiedzi dostałam informację żebyśmy sobie sami coś znaleźli a oni zwrócą nam koszty jak podejmą stosowną decyzję. W sytuacji gdy nie można chodzić to trudne. Tak więc dzięki opieszałości i braku reakcji będę miała pamiątkę w postaci wielkiej blizny.
    Usługa all inclusive to chyba tylko dlatego że hotel był naprawdę na uboczu, ciężko o jakąkolwiek inną opcję. W promieniu 3 km brak sklepu, restauracji, najbliższa w porcie miasta o 3 km od hotelu tylko transport ograniczony do 3 razy na dzień mini van (jeśli akurat nie był zepsuty) i w godzinach nieodpowiadających posiłkom. W hotelu jedzenia pod dostatkiem, pomimo starań kucharzy ja porównałabym je do polskiej stołówki/jadłodajni. Jeśli ktoś wyrusza z zamiarem zakosztowania lokalnych przysmaków to się rozczaruje, bo to nawet nie jest namiastka. Kanapki to ja mogę sobie w domu robić, w mojej opinii część potraw kusiła wyglądem ale na tym się kończyło. Z posiłków wracałam zła lub głodna z racji że dbam o dietę i jak mam zjeść byle co... przynajmniej nie przytyłam.
    Animacji dla dzieci brak, dla dorosłych owszem można coś dla siebie wybrać, bardzo fajni animatorzy na miejscu.
    Oferta sportowa - wszystko dodatkowo płatne - korty, bilard itp.
    Wycieczki fakulatatywne organizowane przez biuro bardzo fajne, przesympatyczna przewodniczka, ogrom wiedzy o rejonie, urozmaicone i ciekawe. Ale nie można skorzystać z wycieczek innych organizatorów bo lokalizacja hotelu to uniemożliwia lub znacząco komplikuje a jak się jedzie z dziećmi to ważne.
    Internet na miejscu praktycznie nie działał pomimo dostępności wi-fi.
    Aplikacja działała sprawnie jeśli chodzi o dostępność dokumentów oraz informację o godzinach odjazdu oraz autobusach.
    Jakość do ceny oceniłam na 5 dzięki Paniom sprzątaczkom, animatorom, przewodniczce to byli ludzie który uprzyjemnili ten wyjazd.
    Mam nadzieję że komuś to przejaśni w głowie.
    Jeśli jedziecie PAKUJCIE DUŻĄ APTECZKĘ!!!!!!!!!
    WadyBrak opieki medycznej, brak apteczki, brak środków transportu
  • ~MJ9 / 2021-08-10 09:37
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzień dobry.
    Chciałem wyrazić swoją opinię na temat wakacji z biurem TUI.
    Ogólnie wakacje się udały poza jednym ale.
    Wakacje spędzałem w Turcji wykupiłem wycieczkę fakultatywna z rejsem statkiem jako atrakcje dla swojego 8 letniego syna.
    Na skutek pożarów panyjacych w Turcji rejs się nie odbył.
    Nie mam do tego pretensji jednak sposób w jaki zachowało się biuro pozostawia wiele do życzenia. Biuro wiedziało co najmniej od półtora tygodnia przed wycieczka że ów rejs się nie odbędzie mimo to nie poinformowalo wcześnie o tym uczestnikow. Zostaliśmy potraktowani przez organizatora jak małe dzieci. Nie ma rejsu pojedziemy tam i tam nikt wcześnie nie informował nas o zmianie programu wycieczki i nie uzgadniał tego z nami.
    Jest to mało profesjonalne. Wręcz aroganckie i chamskie w stosunku do uczestników.
  • ~D / 2021-08-09 18:24
    Ocena: 1.33 / 5
    W ostatnim dniu pobytu skręciłam nogę, zadzwoniłam z prośbą o zorganizowanie asysty podczas transportu i na lotnisku. Zero pomocy, brak odpowiedzi pomimo monitu, byłam zdana sama na siebie. Nie mając kul, kierowca nawet nie pomógł wejść i wyjść z autobusu. Wysadził przed lotniskiem i radź sobie sam.
    WadyNie polecam
  • ~Zibi / 2021-08-09 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele niedociągnięć.
    Fakturę za zrealizowaną imprezę wystawiają do ... 21 dni
    WadyWiele niedociągnięć.
  • ~Justyna / 2021-08-07 15:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa dni temu wróciliśmy z Tui z Albanii, rezydenta nie było, kontakt tylko przez aplikacje, czego np. Starsi ludzie nie ogarną. Wzięli kasę i radz sobie sam... . Latamy z różnych biur, ale to było najsłabsze. Kierowca, który wiózł nas z lotniska do hotelu, nawet nie wiedział gdzie znajduje się hotel, zostawił nas przy ulicy.... Nie polecam. Tyle pieniędzy ile kosztują w tui wycieczki w porównaniu do jakości i obsługi, a raczej jej braku, lepiej zorganizować na własną rękę. NIE POLECAM
    ZaletyZero!
  • ~Angela / 2021-08-06 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui się kończy, można ich porównać do tonącego który jeszcze łapie ostatnie oddechy. Praktycznie nie posiada infolini, nie odpowiada na SMS a podaje numer do kontaktu SMS, informacja o godzinie transferu z hotelu jest wiedzą tajemna niemalże nie do uzyskania. Rezydent to jakiś przypadkowy sprzedawca, nie ma do niego kontaktu tak jak z tui. Wisisz na linii 30 min i cisza. Tylko nerwy bo nie wiem czy ktoś cie zawiezie na lotnisko i kiedy. Dają jakąś aplikacje z obietnica opieki 24/7 czyli odpiszą może za 24h może za 7h. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Jan / 2021-08-05 22:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy w ciągu ostatnich 15- lat nie byłem na gorszyczh wakacjach jak obecnie 2-9.08.2021 Vuertewentura TUI
    ZaletyHotel w miarę
    WadyZERO OPIEKI ,KONTAKTU ,POZOSTAWIENI SAMI SOBIE ...,WZIELI KASE I NIC ICH NIE INERESUJE
  • ~Piotr / 2021-08-04 12:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Porazka. Kontakt z biurem podczas wyjazdu zerowy. Na odpowiedz na czacie 24 trzeba czekac wlasnie 24 godziny, infolinia nikt nie odbiera. Zostawieni sami sobie na wyjezdzie
  • ~aneta / 2021-08-04 06:37
    Ocena: 3.00 / 5
    witam
    czy ktoś z Państwa może mi polecić fajny hotel na Majorce?
    pozdrawiam
  • ~Marek Jarecki / 2021-08-03 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy na Rodos. Przyjechaliśmy z biura Tui do którego Mielismy duże zaufanie... Niestety od kilku wyjazdów moje zdanie na temat tego biura spadło poniżej zera. Na Rodos wybuch pożar zaczęła się palić duża część wyspy. W hotelu mieszkamy na 8 piętrze. Wyłączono nam prąd i wodę. Cała wyspa była bez wody i prądu. Dzwoniłem do biura pisałem meile, sms itp. Uwierzcie mi ze nikt do nas nie napisał i nie zadzwonił. Dzwoniliśmy 3 godziny i bez odzewu. Kuuu co za opieka. Groziła być może nam ewakulacja a Ci mili ludzie mieli nas głęboko w poważaniu. To był ostatni wyjazd. Opieki rezydenta jest ZAWSZE ZERO DODZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA. NIE ODPISUJĄ NA MEILE I SMS...
    Ostatni wyjazd z tego biura. Szanujmy nasze krajowe biura. Mamy nauczkę.
    Ludzie obudźcie się... Z tym biurem nie można współpracować. Potrafią tylko IDEALNIE sprzedać wycieczkę. I na tym kończą się miłe strony wieloletniej współpracy.
    NIGDY WIĘCEJ
    NIE POLECAM
    ZaletyIdealna sprzedaż
    WadyBrak zalet
  • ~Marta / 2021-08-03 17:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Hotel czysty nie ma do czego się przyczepic. Natomiast polski rezydent nie do końca zorientowany w ofertach. Kupilismy wyczeczke, gdzie jak przekazał rezydent miał być wliczony obiad a w restauracji okazało się że posiłku nie dostaniemy bo jest dodatkowo płatny.
  • ~Lala / 2021-07-31 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Wstyd,że TUI w swojej ofercie posiada hotele w których panuje smród i brud!
  • ~laczol / 2021-07-30 22:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Do tej pory preferowałem to biuro podróży. Ale przypuszczam że były to moje ostanie wakacje z nimi. Najpierw zaczęło się od dopłaty za transfer do hotelu. Na miejscu okazało się że nie ma polskiego rezydenta i żadnych wycieczek fakultatywnych . Wszystko trzeba było załatwiać na własną rękę. Hotel poniżej krytyki, człowiek płaci ponad 4 tys. za osobę z all inclusive a na miejscu okazuje się że w barze przy basenie musi za wszystko słono płacić.
  • ~Moni / 2021-07-29 22:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Zaczynając od tego, że hotel daleki od ideału, all inclusive a lady przy basenie dla dzieci płatne. Brak rezydenta, żadnego kontaktu, pisałam sms-y i nic. Zapłaciłam za sześć noclegów a finalnie okazało się , że było ich tylko pięć! No chyba, że nie umie liczyć więc pomóżcie. W hotelu byliśmy od niedzieli 9.30 do piątku 20.20 to ile to nocy?! ODRADZAM. NIGDY WIĘCEJ TUI!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Kama / 2021-07-29 21:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Tuiowe wakacje miałam. Tui ie wywiązał się w zakresie transportu. Konsultantka kazała zgłaszać reklamacje do firmy transportowej zapominając, ze to oni są odpowiedzialni za podwykonawców. Chcę zgłosić skargę (Karta Frankfurcka przelicza niedopatrzenia organizatora na zwrot części kosztów)- nie ma gdzie. Jedyny kontakt to agencja sprzedaży, od nich natomiast otrzymałam maile zwrotne o urlopie. W 2013 wywalili Tui z Polskiej Izby Turystyki - uzasadnione! Pozostał mi pozew i ostrzeganie innych naiwnych.
    Zaletyrewelacyjny hotel w Bułgarii, super jedzenie, po prostu idą na rękę turystom (mi zmienili pokój).
    Wadytransport, zdalni rezydenci, konsultanci - organizacja
  • ~Edyta / 2021-07-28 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługa klienta masakra . Klient zostawiony sam sobie na pastwę losu . Zero rezydenta , wszystko czat lub tel . Przepływ informacji katastrofa . Jsk sam nie zadbasz to nie masz . Pierwsze i ostatnie z tum biurem podróży . Inne biura w hotelu było widać ze dbają . Niestety nie to biuro !
  • ~Nigdy-Wiecej-TUI / 2021-07-28 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety też doświadczyłam dramatycznego spadku jakości obsługi klienta. O profesjonaliźmie nie wspomnę, bo nie ma o czym. Naciągacze i oszuści. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-07-28 16:09
    Ocena: 1.33 / 5
    DRAMAT TO MAŁO POWIEDZIANE. Pokoje widoczne na zdjęciach pokazywanych w ofertach TUI dostępne chyba jedynie dla niemieckiej części gości. TUI nie interesuje się totalnie niczym i nikim. Transfer z lotniska dodatkowo płatny…. rezydenta brak (nawet mimo zapewnień rozwiązywania problemów na czacie dostępnym 24/7 odpisują po kilku, kilkunastu godzinach a nawet po dniu). Zależy w jakim hotelu jesteś, ale duże prawdopodobieństwo ze z żadnej z ich wycieczek nie skorzystasz chyba, ze sobie dojedziesz do innego hotelu. Ogólnie płacąc takie pieniądze to jest tragedia i totalny brak dbałości o klienta. PIERWSZY I OSTATNI RAZ. Zwłaszcza teraz w czasach pandemii współczuje starszym osobom, które z nimi podróżują… nie łatwo jest wypełnić wszystko internetowo, a później się czeka w kolejach po 1,5h na lotnisku bo ludzie NIE WIEDZIELI. Dramat razy tysiąc
    ZaletyBrak
    WadyTak jakbym pojechała na własna rękę
  • ~elunia / 2021-07-28 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wizycie w placówce TUI stanowczo rezygnuję z wszelkich ich usług. Poziom rozmowy z Panią tragedia, począwszy od wciskania mi na silę ubezpieczeń wszelkiej maści, wzruszenie ramionami dlaczego trzeba dokupywać transfer,a nie jest w cenie??? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam! O ile w Europie to nie problem jechać samemu, o tyle przy egzotyce życzę powodzenia o 3 rano - bo np. ktoś tej opcji nie zaznaczył, bo nie wiedział że trzeba! Piękna dbałość o klienta, radź Pan se sam! Brak zapewnień o opiece rezydenta w kraju, który bezwzględnie tego wymaga na miłość boską.Niby podróż z biurem podróży, a człowiek czuje się jak na survivalu. Aż żal jak wspomnę dawne czasy, świetnych rezydentów i słynne błękitne autobusy!
  • ~M / 2021-07-27 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Nie pierwszy, ale zdecydowanie ostatni raz z tym biurem. Ne wyobrażałem sobie, że można tak obniżyć jakość świadczonych usług. Jedyną zaletą jest przejrzysta strona i wyszukiwarka. Zarezerwowaliśmy wakacje z 2 dzieci. Hotel zgodny z opisem i oczekiwaniami. Na tym kończą się pozytywy. Informacja o transferze z lotniska otrzymana 3 godziny po dotarciu do hotelu. Szczęśliwie udało nam się znaleźć autokar, a nawet rezydenta mówiącego łamanym polskim. To był pierwszy i zarazem ostatni kontakt z rezydentem. Transfer do hotelu (dodatkowo płatny) zamiast 80 minut trwał 180 i to nie z powodu korków. Dość istotna różnica przy podróży z dwójką maluchów. Brak rezydenta w hotelu czy jakiegokolwiek kontaktu do niego. Podobno z powodu Covid. Co ciekawe belgijskie TUI posiadało rezydentów. Pozostaje przecież kontakt przez aplikację więc nie ma się o co martwić ... Teoretycznie. TUI24/7 oznacza, że odpowiedzą po 24 godzinach. Co oznacza 7 nie rozszyfrowałem. Ale zawsze można zadzwonić na infolinię. Jest czynna 10-18 i oczekiwanie około 20-30 minut. Powodzenia przy pobycie poza UE. Wycieczka fakultatywna wykupiona i oferowana w języku polskim. Jakoś zawsze na wycieczki wykupywanie przez biuro byłem odbierany z hotelu. Tu otrzymałem informację że mam się udać na dworzec autobusowy. Ok. zapytałem o adres gdyż google znajdowało 2 dworce. Odpowiedź po 24 godzinach "koło Opla". Super. Udało się znaleźć salon Opla i dworzec nieopodal. I tak czekaliśmy sobie na autokar. kwadrans po czasie odjazdu dzwonie na infolinię - sukces, już po 20 minutach ktoś odebrał. Nawet raczyli sprawdzić i oddzwonić. Podobno autokar był. Ale nie na dworcu a na przystanku i nie koło opla a koło kliniki weterynaryjnej. Nie, nie był to transfer tui a autobus dowożący do aquaparku. Nie, nie sprawdzają i nie mają listy, to taki bezpłatny autokar ala miejski jak niegdyś dowożące do centrów handlowych. Nie, jeździ raz dziennie, można wziąć taksówkę i dojechać we własnym zakresie. Super. Transfer powrotny też ciekawy. Kierowca pyta pasażerów (niestety znał tylko hiszpański) na który terminal ma nas zawieźć. Dobrze, że TUI poinformowało chociaż o mieście wylotu. W aplikacji brak info z którego terminala odlot. Google pomogło. Do budynku lotniska nie chcą nas wpuścić bez wydrukowanej rezerwacji z kodem/numerem rezerwacji na lot (nie na wycieczkę). TUI nie zapewniło. Finalnie zostaliśmy wpuszczeni wraz z resztą pasażerów. Podsumowując: Obecnie jadąc z TUI bądźcie gotowi na konieczność organizowania wszystkiego we własnym zakresie. Przy braku znajomości języka danego kraju bądź angielskiego, o ile uda się znaleźć kogoś w tym języku mówiącego wakacje zamieniają się w survival. Nie polecam.
    ZaletyZgodny hotel z opisem, świetna wyszukiwarka i przejrzysta strona.
    Wadycała reszta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 41
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962