ZaletyBrak
strona 34 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Igor / 2021-08-23 03:14
Nie polecam. Przez przypadek dowiedziałem się, że przy zakupie wczasów Tui generuje kod zniżkowy na testy p/Covid. Po moim tel okazało się ,że rzeczywiście jest to prawda. Potem było już tylko gorzej. Brak rezydenta. Hotel fatalny mimo 4 gwiazdek. Obsługa milutka do momentu zakupu , naciąganie all inclusive UBEZPIECZENIA , byle tylko wyrawac kasę , potem martw się sam bo na infolinię się nie dodzwonisz . Niestety nie skorzystam niż nigdy więcej -
-
~Ilona / 2023-06-16 23:03
Naciagacze i oszusci. Ale mistrzowie w nekaniu mailowym. Na miejscu brak rezydenta, czlowiek pozostawiony sam sobie. Zero pomocy. ZaletyBrak -
~Iluzjonista / 2019-10-06 18:21
TUI odwołało dwie (zaplanowane dzień po dniu) wycieczki fakultatywne, przy czym o odwołaniu pierwszej z nich poinformowało sms-em dzień wcześniej o godzinie 22, a o odwołaniu kolejnej NIE POINFORMOWAŁO WCALE. Czekaliśmy o świcie na przystanku i sami dzwoniliśmy do centrum obsługi żeby dowiedzieć się co się dzieje. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem (rezydent na spotkaniu organizacyjnym nie podaje numeru telefonu do siebie, tylko do centrum obsługi, które z kolei niezależnie od tego jak nagła i kryzysowa byłaby sytuacja absolutnie nie godzi się na połączenie z rezydentem). Brak jakiejkolwiek chęci pomocy w alternatywnym wykorzystaniu dwóch zmarnowanych dni z rzędu, brak choćby pomocy w pośrednictwie przy np. zarezerwowaniu samochodu. Po powrocie do kraju ignorowanie pism wnioskujących o odszkodowanie za złamanie regulaminu świadczonych usług (brak informacji o odwołaniu wycieczki fakultatywnej). Brak odpowiedzi na reklamację. Najlepszym podsumowaniem pracy tego biura niech będzie to, że w ich punkcie konsultantka radzi nam… zgłosić sprawę do UOKiKu lub wchodzić na drogę sądową. -
~Inga / 2020-11-19 00:17
NIE POLECAM!!! ZŁODZIEJE!!! Inaczej tego nazwać nie mogę. Biuro nie poradziło sobie z pandemią, w związku z tym trzeba okradać ludzi i nie zwracać im pełnych kosztów! Tłumaczą się proporcjonalną składką ubezp od rezygnacji. Od znajomej agentki allianz wiem, że nie mają prawa, że ubezpieczyciel wszystko oddaje! Nigdy więcej z tym biurem - jeśli uda się , by utrzymało się na rynku -
~Ink / 2024-07-19 11:26
Rozumiem że biura podróży podają jakaś tam cenę wycieczki a jak przychodzi do rezerwacji to w kolejnych krokach cos tam jeszcze dochodzi.
Ale TUI to już przegina, i to bardzo.
Wszystko jest teraz jako dodatek, i transfer, i miejsca w samolocie. I to nachalne wciskanie tych wszystkich produktów z dodatkowym ubezp na czele, opowiadanie bajek jak by to pani z TUI zginęła marnie bez tego ubezp ( będąc na wczasach w UE i posiadając kartę EKUZ) -
~Inki / 2023-01-29 19:18
Rezerwacja first minute w sierpniu 2022 na czerwiec 2023 ( 10 osób) . właśnie mnie TUI poinformowało że jednak tego hotelu nie będą mieć w ofercie i proponują mi inny ( ale tego ich proponowanego absolutnie nie chce) lub zwrócą mi zaliczkę (zobaczymy jak będzie z tym zwrotem).
W ofercie first minute dają hotele z którymi jeszcze nie mają podpisanych umów, potem różnie może być.
Efekt jest taki że jest koniec stycznia czyli pół roku po wypuszczeniu first minute przez biura i ceny odpowiednio wyzsze. Życzyłabym sobie przy rezerwacji aby z danym hotelem biuro jednak miało podpisana umowę!
Już wiele razy rezerwowalam hotele w first minute z TUI i innych biur, ale TUI faktycznie zeszło na psy. I potwierdzam po wcześniejszym wyjeździe ze rezydentów już nie ma. -
~Issi / 2020-04-29 21:00
Wycyckaja klienta na kase i wykorzystaja sytucje z wirusem by przetrzymywac zaliczki klientow naginajac specustawe. Odwolali mi wyjazd w listopadzie z powodu koronawirusa a w swojej ofercie dalej sprzedają tą sama oferte 1000 pln drożej. ZaletybrakWadyoszukują klientów -
~Iwona / 2022-03-03 20:03
Oferta hotelu z tzw.widokiem na morze,to tylko dodatkowe źródło dochodu dla Tui.Widok na krzaki,budynek i centralny klimatyzator hotelowy nie stanowią żadnej podstawy do reklamacji.Odpowiedzi na reklamacje typu kopiuj -wklej,brak kompetencji, lekceważenie klienta.
Odradzamy!WadyKontakt tylko telefoniczny lub mailowy,brak rezydenta w hotelu 5*, -
-
~Iwona / 2022-05-17 22:05
Kupiłam w kwietniu rodzinny wyjazd na Teneryfie. Miałam wylot z Teneryfy o 2o, teraz otrzymałam informację że odlatujemy o 7 rano. Z 20 dni zrobiło się 9. Zw -
~Iwona / 2023-09-11 17:57
Porażka. Kupiłam 1 raz nie mając dobrego zdania i biurze ale mieli dobrą ofertę na first , na mój ulubiony hotel. Trzy pokoje , 8 osób. Jakie było moje zdziwienie kiedy pewnego dnia wszystkie rezerwacje mają status ANULOWANE . PO Widzeniu na infolinii pani nie potrafiła wyjaśnić co się stało. Oddzwonili wieczorem że rezerwacje za chwilę będą wznowione bez wyjaśnień co się stało. Dokumenty przyszly po kilku godzinach - nowe numery rezerwacji konta do dopłaty itp. Gdybym nie zareagowała nikt by mnie nie powiadomił i mogło nie być miejsc ..dodatkowo w zamówieniu była kwota za transfer po 60 zł a do każdej osoby doliczyli 65...wcześniej o to nie wnioskowałam ale po tym bajzlu złożyłam reklamacje. Jedyne co zostało uznane na podstawi screenów to te niesłusznie naliczone 5 zł.. żadnej rekompensaty, nic.. pierwszy i ostatni raz. -
~Iza / 2022-10-18 14:18
Brak poszanowania klienta . Zmiana klasy lotu bez podania przyczyny . Brak rekompensaty Za powyższą sytuacje . ZaletyBrakWadyOszustwo , brak kompetencji i szacunku dla klienta -
~Izabela / 2024-01-05 21:36
JA RÓWNIEŻ SZCZERZE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
Mieliśmy z mężem podobną sytuację jak P. Beata. Tylko w naszym przypadku chodziło o wycieczkę fakultatywna...
O godzinie 8:00 mieliśmy czekać przed hotelem, oczywiscie stawilismy się przed czasem, podjechał bus, wysiadł kierowca i poinformował nas, że nie ma polskiego przewodnika, ponieważ się rozchorował (a za taką wycieczkę zapłaciliśmy) i nie ma nikogo na zastępstwo. Nawet pytaliśmy czy dostaniemy zwrot kosztów...Pan powiedział, ze to nie nasza wina i nie powinno byc problemów. Po złożeniu reklamacji okazało się, że jednak jest problem... dostaliśmy odpowiedź, że wycieczka się odbyła i to z polskim przewodnikiem, ponieważ bylo bardzo duzo chetnych Polaków, i że też sprawdzili GPS'a i to my się nie stawiliśmy. Sytuacja miała miejsce na Teneryfie.
Pieniędzy pewnie i tak nie odzyskamy, ale może ktoś inny uniknie takich przykrych sytuacji i będzie omijał tych oszustów z daleka.ZaletyBRAK -
~Izabela / 2024-01-25 20:01
Nie polecam! Zaproponowano mi ofertę hotelu a w nim pokoju przystosowanego rzekomo dla osoby z niepełnosprawnością ruchową. W ofercie były m.in.wymienione uchwyty przy toalecie i pod prysznicem. Tylko dlatego zdecydowałam się na zakup wycieczki. Po przyjeździe okazało się że taki pokój nie istnieje. Po interwencji po 2 dniach zamontowano uchwyty, ale nie zmienia to faktu, że sprzedali mi ofertę, która nie była zgodna z rzeczywistością. Nerwy i stres już do końca pobytu towarzyszyły mi. To były bardzo nieudane wakacje dla mnie. Biuro nie poczuwa się do odpowiedzialnosci, w pierwszej odpowiedzi na reklamację odpowiedzieli, ze nie odpowiadają za życzenia klientów. To niewiarygodne. Ostatecznie wypłacili mi 100 zł i uznali sprawe za załatwionà. Zero empatii i zrozumienia. Nigdy więcej. WadyOferta niezgodna z rzeczywistością, ludzie rozpatrujący reklamacje niekompetentni -
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!
REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.
JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.
IJ Finance Consulting Izabela Jaworska
97-200 TomaZaletyŻENADAWadyJEŚLI ZARZĄD NIE BĘDZIE CZYTAŁ OPINII KLIENTÓW TO TUI SIĘ SKOCZY. NA INFOLINII NIC SIĘ NIE DA ZROBIĆ CHYB Z DODATKOWYMI KOSZTAMI , ALE CZEMU SKORO BŁĄD LEŻY PO STRONIE KONSULTANTA..... PO NASZEJ SYTUACJI BIURO POÓżY TUI BĘDĘ MIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. -
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:13
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
Ocena: 1.00 / 5Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!
REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.
JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.
ZaletyBrakWadyPo raz ostarni TUI. -
~Ja / 2023-05-17 14:28
TUI ewidentnie „żyruje na klientach”
Wyjazd 28.04.2023 powrót 07.05.2023, kierunek Kreta.
Na początku w samolocie w drodze do miejsca docelowego zamiana miejsc w samolocie, każdy w innym rzędzie, a podróż odbyta przez osobę dorosła i dwójkę dzieci. Rekompensata z biura 130 zł za miejsca w samolocie i brak uwzględnienia, że przez to nie mogłam sprawować opieki nad dziećmi podczas podróży samolotem. opóźniony lotu powrotny o 2 godziny. Kolejna sprawa brak pokoju po przyjeździe do hotelu o 5 rano bo doba hotelowa dopiero od godziny 15:00. Kolejna sprawa to różnica w doniesieniu do zakwaterowania w tym 2 piętro zamiast parteru.
Wady wyposażenia pokoju, awaria w tym brak pełnej klimatyzacji, awaria w tym brak telewizji, awaria w tym brak suszarki, miejsca w których pełno czarnych robaków na elewacji.
Niedogodności hałas w nocy pierwsza noc po przybyciu.
Wyżywienie all inclusive: zabrudzone naczynia, brak cytryny do herbaty, monotonny i ubogi jadłospis: makarony, ryż, ziemniaki, zupa krem z resztek jedzenia, owoce jedynie pomarańcza, kiwi i jabłko, w tym napoje kawa rozpuszczalna, herbata tylko czarna i zielona, bale wino z kija, piwo z kija, czyta wódka, lunch box składający się z jabłka i najtańszego pieczywa z serem.
Rozrywka brak podgrzewanego basenu (informacja o podgrzewanym basenie przekazana przez pracownika biura, możliwość odsłuchania rozmowy), pokój zabaw dla dzieci zaniedbany, brudny, kredki nie temperowane, zniszczone zabawki itd…ZaletyKreta jest piękna -
-
~Jacek / 2021-06-15 15:13
Złodzieje, hamscy, omijać! Poprostu okradaja!żeruja na ludziach! ZaletyBrakWadyZłodzieje -
~Jacek / 2023-05-21 14:37
Dramat
Nie dość że w ostatniej chwili zmieniają miejsce wylotu to zabierają prawie całą zaliczkę
Oszuści z kapitałem rosyjski. -
~Jacek / 2024-01-01 21:20
Biuro wprowadza w błąd podczas reklamacji.
Straciliśmy 8 tys przez niekompetencję pracowników biura obsługi klienta.ZaletyBrakWadyKlient dobry, kiedy zapłaci. Później się nie liczy. -
~Jack / 2021-08-18 15:20
Ostrzegamy przed wykupywaniem wycieczek fakultatywnych z przez biuro Tui. Trzeba zapłacić z góry. Można czekać przed hotelem i nie zostać zabranym. Rezydent ma to gdzieś bo wycieczka wykupiona od biura. Choć on też jest pracownikiem Tui. Staramy się o zwrot kosztów ale to chyba walka z wiatrakami. ZaletyBrakWadyStrata kasy. Czasu i nerw.
strona 34 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »