WadyKompletny brak opieki po wykupieniu wycieczki, utrudniony kontakt w trakcie reklamacji
strona 34 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Greta / 2021-08-31 23:31
Niestety ogromne rozczarowanie TUI! Skandaliczny spadek jakości obsługi w trakcie wyjazdów. Kompletny brak opieki, brak rezydentów, chat nie działa, gdyż odpowiedzi są co kilka godz. Kliencie kup wakacje a potem radź sobie sam! Do tego ciągłe zmiany godz. lotów, a na koniec zmiana lotniska przylotu z Katowic na Warszawę i brak transferu na wykupione lotnisko docelowe. Reklamacja nieuznana. Totalna porażka!!! Szczerze odradzam. -
-
~Andy / 2021-08-31 21:00
Dno i wodorosty. Tui tuż przed wyjazdem anulowało podpisaną umowę nie podając przyczyn, Do kolejnej umowy po 100% opłaceni nie chcą wystawić dokumentów podróży- wyjeżdżam dwa tygodnie wcześniej od zamówionej u nich imprezy. Myślę że w ostatniej chwili będą chcieli podwyższyć cenę lub ją anulować. Obsługa telefoniczną trudno osiągalna i arogancka, polecają stronę internetową gdzie jako kontakt widnieją dwa numery telefonów brak jest adresu mailowego, polecają aplikację przez którą podobno można się kontaktować ale tylko w trakcie imprezy. W czerwcu za jej pomocą nie udało mi się skontaktować w sprawie elektronicznego meldunku w hotelu.
Nie polecam, sam zamierzam zakończyć współpracę z tym biurem.ZaletyReklamyWadyNie podtrzymują umów, rezerwacja jak i cena jest niepewna -
~Berlu123 / 2021-08-31 09:53
Zero rezydenta w hotelu, wszystko przez aplikację, kontakt telefoniczny zerowy, nie poinformowano nas o godzinie wyjazdu z hotelu. Na lotnisku okazało się że nie ma połowy osób na liście wylotu, rezydenci mieli to głęboko w poważaniu, dwie kobiety z tui mówiące po polsku zostawili nam Pana mówiącego po niemiecku który nie potrafił nic załatwić, dziecko dostało bilet 20 minut przed wylotem, po prostu brak jakikolwiek kompetencji, nigdy nie skorzystamy już z usług tego "biura podróży" nie wiem nawet czy powinno to się w taki sposób nazywać. Żenada ZaletyBrakWadyCałe to biuro podróży powinno splajtować!! -
~iluzja / 2021-08-31 08:07
Obsługa klienta w biurze stacjonarnym ok. Fakt, że jako były pracownik biura podróży mam ułatwione bo raz, że nie dam sobie wcisnąć ściemy, dwa,że idę przygotowana, a trzy wiem na co zwrócić uwagę i o co pytać.
W tym momencie jestem na wczasach, na ten moment mogę napisać, że oferta zgodna, hotel ok, lot i transfer w tą stronę odbył się bez problemów. Jednak... Wczasy z Tui są dla ludzi znających język i samodzielnych. Ja nie mam problemu gdyż i znam język i jestem pilotem wycieczek i byłym rezydentem ale dla ludzi starszych, nie znających języka, niesamodzielnych będzie to wyjazd na pewno stresujący. Pracowników Tui nie ma nigdzie. Nie ma na lotnisku, nie ma w hotelu. Radź sobie sam. Cała obsługa odbywa się przez aplikacje gdzie dostajemy wiadomości na temat lotu, transferu itp. Było spotkanie dotyczące wycieczek fakultatywnych, na którym nie byłam bo i tak bym nie skorzystała gdyż sama ogarniam temat zwiedzania. Zobaczymy jak będzie z powrotem do Polski. Oby odbyło się tak jak w tą stronę bez problemów. Także moja opinia jest taka- jechać ale tylko te osoby, które znają język i zdają sobie sprawę, że w sumie są pozostawieni sami sobie. Jak trzeba będzie coś załatwić na recepcji, coś się wydarzy, podczas meldunku etc SAMI. Nikt wam nie powie o porach jedzenia czy dodatkowych sprawach. SAMI. Myślę, że to samo by było jakby wydarzyło się coś zdrowotnie. Ale obym nie musiała tego sprawdzać. I oby do końca wakacjowania też wszystko było ok.ZaletyOferta zgodna.WadyCałkowity brak obsługi Tui podczas trwania wczasów. -
~Karina / 2021-08-29 15:42
Najgorsza opieka rezydenta za granica ! Nigdy więcej Turcja z Tui. -
~Marta / 2021-08-28 11:50
Ostatnie wakacje z Tui. W dzień wyjazdu z wakacji nie odebrał nas autobus z hotelu. Musieliśmy jechać prawie 40 km taksówką na własny koszt. Próbowałam dodzwonić się na infolinie Tui, udało się po godzinie
Reklamacja nie została uznana o czym zostałam poinformowana w ostatnim możliwym czyli 30 dniu roboczym. Dowiedziałam się z pisma, że wszyscy goście z tego hotelu zostali odebrani, a to ciekawe bo bylismy jedyni.
Nigdy więcej nie wybiorę sie na wakacje za pośrednictwem tej firmy.
-
~Marina / 2021-08-27 15:09
Ceny w TUI skaczą z godziny na godzinę, wczoraj byłam po ofertę wczasy kosztowały 1526 zł, dwie godziny później kosztowały ponad 1800 zł. To jest nie do przyjęcia takie coś! Nie będę więcej korzystała z tego biura. ZaletyŻadnych zalet nie widzę.WadyWady wszystkie, nie tak się traktuje Klienta, to jest wprowadzanie w błąd. -
~Grażyna / 2021-08-26 12:50
Z biurem Tui lecieliśmy już 7 raz nigdy nie zdarzyło się aby była jakaś niezgodność z
opisem,poza tym jak szukam hotelu to czytam opinie ,oglądam zdjęcia. Tym razem byliśmy w Bułgarii w hotelu Selena Beach w Sozopolu.Na lotnisku pani z Tui pokierowała nas do którego autokaru mamy się udać ( wszesniej taką informację dostałam sms ),akurat byliśmy przed 14 więc pokój dostaliśmy w pół godziny (poczęstowano nas zimnym napojem) ,pani z recepcji pokazała gdzie restauracja, gdzie baseny ,potem zaprowadziła nas do pokoju gdzie wraz z kluczem dostaliśmy informację o posiłkach,godzinach funkcjonowania basenów.Mielismy opcję śniadania (szwedzki stół dużo i smacznie) obiadokolację (codziennie grill,zupa , wybór sałatek gotowych albo wg własnego uznania do samodzielnego komponowania,mięsko 5 rodzai,ciasta i ciasteczka,owoce,napoje do woli) obsługa miła.ZaletyWszystko zgodne z opisemWadyBrak -
-
~Zdenerwowany klient / 2021-08-25 11:46
Ostatnie wakacje z TUI. Wykupiłem ofertę z porannym lotem oczywiście za dopłatą mając do wyboru jeszcze dwie inne godziny. Po kilku dniach przyszła zmiana na lot wieczorny tj 12 godzin później. Nie wspomnę o powrocie 8 godzin wcześniej. Nic innego jak zwykłe oszustwo i nabijanie klienta. Nie polecam rezerwować za dopłatą jak i tak prawdopodobieństwo zmiany godzin lotu jest bardzo duże. ZaletybrakWadybiuro podróży -
~Ania / 2021-08-24 23:03
Uwaga Tui sprzedaje wycieczki po czym tuz przed wylotem okłamuje klientów ze hotel nie otwiera się ze względu na covid. Oferuja gorsze hotele.. Pech chciał ze udowodniliśmy im kłamstwo.. na co nabrali wodę w usta...
Jedno wielkie naciaganieWadyOkłamywanie klientów
Zrywanie umowy przed wyjazdem -
~Patrycja / 2021-08-24 16:25
Hotel I same wakacje super, jednak biuro podróży to jakaś kpina. Kontakt tylko przez jakiś czat, brak spotkania z rezydentem, brak jakiejkolwiek opieki ze strony rezydenta. Przyjechała co prawda pani na moment i zapytała czy mam jakieś pytania i tyle. Na szczęście hotel i wakacje super, zgodnie z ofertą. Najbardziej jednak boli mnie iż biuro zabrało mi jeden dzień wakacji, wykupiłam wyjazd 7-17 lipca, a tymczasem był do 16 gdyż 16 o 11 musieliśmy się wykwaterować. Wylot co prawda był 17 po północy ale uważam, że pokój należał nam się do 17. Zaletydobry hotel , piękna plażaWadybeznadziejny kontakt z biurem, a raczej jego brak -
~Roman / 2021-08-24 11:08
Ostatnie biuro jakie polecam.Nieodpowiedzialni zdziercy ZaletyZadneWadyWszystko co mozliwe -
~Kriss / 2021-08-23 20:45
Bardzo słaba organizacja na lotnisku. wracając nie było nas na liście pasażerów , brak rezydenta , brak pomocy ze strony tui. Sprzedana wycieczka i już nic ich nie obchodzi. Nie polecam biura tui. Byłem na wielu wakacjach z innymi organizatorami ale tui jest najgorszym z którym byłem. ZaletyDobry hotel z aquaparkiemWadyNigdy tui -
~Igor / 2021-08-23 03:14
Nie polecam. Przez przypadek dowiedziałem się, że przy zakupie wczasów Tui generuje kod zniżkowy na testy p/Covid. Po moim tel okazało się ,że rzeczywiście jest to prawda. Potem było już tylko gorzej. Brak rezydenta. Hotel fatalny mimo 4 gwiazdek. Obsługa milutka do momentu zakupu , naciąganie all inclusive UBEZPIECZENIA , byle tylko wyrawac kasę , potem martw się sam bo na infolinię się nie dodzwonisz . Niestety nie skorzystam niż nigdy więcej ZaletyBrak -
~Tygrysek68 / 2021-08-21 19:39
Od 16.08.2021 piszę do TUI o zmianę hotelu gdyż ten który wykupiliśmy to jedna wielka porażka. TUI ma ludzi za nic minęło 6 dni i cisza, a kontaktuję się przez formularz. Człowiek zbiera na urlop żeby wypocząć, a tu kłody pod nogami i brak reakcji ze strony biura. Polikwidowali rezydentów, stworzyli obsługę online i nie radzą sobie WadyBrak kontaktu klient- biuro. Na czacie za każdym razem odpisuje inna osoba. -
~Daria / 2021-08-19 08:53
Wykupiliśmy wycieczkę, autokar nie przyjechal po 40 minutach zadzwoniliśmy na infolinie aby się dowiedzieć co sie stało, powiedziano mi ze autokar czekał 8 min co jest niemożliwe bo czekaliśmy 20 min wcześniej przed umówiona godzina…. Okazało sie ze jesteśmy w kos bay, a niby autokar był pod kos hotel wiec kierowca widocznie nie umiał wpisać nazywały w nawigację…. Dodam ze we wtorek mieliśmy tą sama nazwę na bilecie i autokar podjechał…. Nigdy innymi biurami nie było problemu, zdecydowanie nie polecam tego biura podróży!!! A my musieliśmy zmienić swoje plany…. ZaletyNie ma żadnych zalet które mogę podać chyba ze rozwiązanie problemu na infoliniiWadyNie przyjechał autokar, zle poinformowani kierowcy, 40 minut czekania w samym słońcu… zmiana planów -
-
~Alek / 2021-08-18 18:00
https://podroze.onet.pl/aktualnosci/wakacje-w-bulgarii-biuro-podrozy-nie-zaplacilo-za-pobyt-turystow-z-polski/rgh66zh
Myślę, że ten artykuł ukazuje w pełni TUI i jego podejście do ludzi.
NIGDY WIĘCEJ !!!ZaletyBrakWadyWszystko - cena, hotele, warunki -
~Jack / 2021-08-18 15:20
Ostrzegamy przed wykupywaniem wycieczek fakultatywnych z przez biuro Tui. Trzeba zapłacić z góry. Można czekać przed hotelem i nie zostać zabranym. Rezydent ma to gdzieś bo wycieczka wykupiona od biura. Choć on też jest pracownikiem Tui. Staramy się o zwrot kosztów ale to chyba walka z wiatrakami. ZaletyBrakWadyStrata kasy. Czasu i nerw. -
~Wojciech / 2021-08-18 14:27
Zwykli oszusci. Wykupilem pokoj o wyzszym standardzie a i tak dostalem najgorszy. Opis pokoju mial sie nijak do tego co zastalem na miejscu. Wyposazenie ani metraz sie nie zgadzalo. Rezydent przyznal mi racje po czym po 2h odpisal ze moja reklamacja nie jest zasadna. W drodze do hotelu zgubili mi bagaz. Reklamacja po powrocie ponownie odrzucona. Wiedza ze ludzie nie maja czasu isc do sadu. ZaletyNicWadyWszystko -
~Banandzi / 2021-08-17 21:21
Malta, na miejscu okazało się, że trzeba zapłacić za klime, brak informacji w ofercie, balkon... mamy pokój bez balkonu z widokiem na śmierdzące patio. Biuro nie pomogło, płać i płacz. Hotel Cardor, nigdy więcej!!! ZaletyDobre jedzenie.WadyŚmierdzi w pokoju petami, brak balkonu, obsługa dramat, płatna Klima
strona 34 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »