Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Emi / 2022-12-20 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie jestem w hotelu bluebay esmeralda w Meksyku, jutro wylatuje i mam problem z odprawa. Nikt z tui nie chce pomoc, tragedia. Hotel nie ma za wiele wspolnego ze zdjeciami ze strony. Rezydenci to aroganci bez szacunku do klienta. TUI MOWIE NIE!!! NIGDY WIĘCEJ!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy informacji w zamian aroganckie nastawienie rezydenta
  • ~emka / 2022-08-16 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przebywaliśmy w hotelu Marianna Palace RODOS w dniach 29.07-05.08.2022. W dniu 03.08.2022 ktoś z obsługi hotelu nas okradł z drogocennych rzeczy i pieniędzy. Hotel miał to gdzieś tak samo jak TUI. Kilkakrotnie kontaktowałam się z Państwa biurem. W dniu 03.08 jak i 04.08. W środę tj 03.08 ktoś z Państwa infolini zapewniał nas, że odbędzie się kontakt z waszej strony aby nam pomóc chociażby w barierze językowej - nikt się nie odezwał. W czwartek 04.08 zadzwoniłam na infolinie - bez zmian "skontaktujemy się z Panią w tej sprawie do godziny". Dziś jest 16.08. nikt się do mnie w dalszym ciągu nie odezwał. Rezydentki w hotelu nie widziałam ani raz - podobno była na urlopie. Jeśli na wakacjach zorganizowanych przez biuro podróży dojdzie do zgubienia lub kradzieży rzeczy, np. z hotelowego pokoju, to za takie zdarzenie ponosi odpowiedzialność organizator imprezy turystycznej. Art. 11a ust. 1 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 196 ze zm.). Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 184).
    WadyTUI TO DRAMAT
  • ~EWA / 2021-06-28 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam wycieczkę z TUI na Maderę 8-22 czerwca 2021r. Chciałam to zrobić przez WAKACJE.PL, ale Pani powiedziała mi , że współpraca z TUI została zerwana, więc dokonałam zakupu przez internet na 3 osoby dorosłe, para+ kolega. Przy zakupie dostałam swoją ofertę z informacją, że zakwaterują nas w pokojach 2-os DZX1. Po przyjeździe okazało się, że pokój DZX1 w standarcie ma 3 łózka. Opcja była oddzielnych dwóch pokoi tylko za niemałą dopłatą. Nie było z kim się kontaktować w tej sprawie, pani rezydent angielskojęzyczna przyszła tylko jednego dnia. Nie było do niej na tablicy inf. żadnego nr tel. Telefon do TUI nikt nie podnosił, oprócz półgodzinnego komunikatu "proszę czekać", czat odpowiadał zdawkowo, bez konkretów. TUI zawyża oferty w swoich usługach i widać to po opinii podróżujących w różne strony. Nalicza dodatkowe opłaty np. za transfer z lotniska i z powrotem czego do tej pory nie było. Mi proponował dodatkowe opłaty za siedzenie obok partnera w samolocie w wys. ponad 400 zł. Na lotnisku otrzymując bilet dostaliśmy miejsce obok siebie bez dodatkowych kosztów. TUI SPADA NA PSY I PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPEM WYCIECZKI BO MOŻNA NIE WRÓCIĆ. Nie ma z kim rozmawiać, nikt za nic nie odpowiada.
  • ~Ewa / 2021-07-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie wróciliśmy z Hiszpanii i dzięki Bogu ostatni raz z tym pseudo biurem podróży. Kontakt w kraju tragiczny godzina na infolinii to minimum a po wpłaceniu kasy- żaden.Do samego końca nie mogłam się doprosić o żadne informacje były wysyłane maile 100 telefonów i nic. Na miejscu w Hiszpanii (Malaga) opieka rezydentki świetna pokazała się raz i tyle ja widzieli.Mielismy problem zadzwoniliśmy na infolinię wybierając opcję nagła pomoc medyczna po ponad godzinie oczekiwania automatycznie odrzuciło połączenie kolejne podejście po około 50 minutach daliśmy sobie spokój.Gratulacje dla biura można spokojne umrzeć. Zostawiliśmy informacje na czacie z prośbą o pilny kontakt do tej pory nikt nie zadzwonił. Wszyscy Polacy którzy byli z nami mieli ten sam problem z Tui. Nigdy więcej wakacji z biurem CH....UI.Dalam ocenę po 1 bo nie można dać zera????
    ZaletyStaram się ale jakoś nie mogę żadnych znaleźć
    WadyJedyną wadą jest istnienie tego biura
  • ~Ewelina / 2023-06-23 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem od czego tak naprawdę zacząć, wszystko jedna wielka kpina. Bording zaczął się dużo później, niż planowany, nie było o tym żadnej informacji, czekali wszyscy przy bramkach bez wiadomości, tylko w kolejce. Wpuszczono nas na pokład po 20 min powiadomiono nas, iż lot będzie mógł się odbyć za około 2 godziny z powodu burz. Komedia, radary są, więc wiadomo było, tylko po co kazano siedzieć ludziom 2 godziny w samolocie. Celowe działanie. Przez 2 godziny, nikt nie zapytał czy komuś potrzebna woda, cokolwiek, napoje itp. Zero troski i zainteresowania w godziny siedzenia w puszce. Po wystartowaniu i całym tym opóźnieniu wyruszyły napoje itp. Niestety nie można było zakupić nawet wody, bo nie było, powiedziano, że niestety to już kolejny lot i woda się skończyła. Pytanie za co my płacimy ? Nawet jak chcieliśmy zakupić wodę za własne pieniądze to jej nie było. To ja przepraszam, jak samolot był przygotowany na ludzi na pokładzie, coli tez nie można było kupić, co nie było. To lot w 1 stronę, Powrót kolejna parodia o ten sam temat lot opóźniony, po czym wsadzono nas do puszki i znów informacja, że będziemy mogli wystartować za ok 2 godziny, gdyż są strajki nad Francja, gdyby ludzie wiedzieli poszliby sobie coś zjeść zakupili wodę itp, bo też nic nie było, siedzieliśmy 1 rząd od tyłu. Rozpoczęły się posiłki, byłam 1 która zapytała, bo siedzieliśmy z tyłu, gdy zapytałam o posiłek powiedziano, że nic nie ma, bo to kolejny lot. Co to obchodzi pasażerów, wsiadamy do samolotu, płacimy ciężkie pieniądze, chcemy kupić posiłek zapłacić za niego i też go nie ma. Siedzieliśmy w samolocie zamknięci, bez klimatyzacji jakiejkolwiek ok 1,20 min, aż zaczęli się pasażerowie awanturować, starsze osoby, dzieci, nikt nawet nas zapytał nas o wodę i powiedziano, że nie można włączyć klimatyzacji zw względu na ograniczenia hałasu. Dobra komedia, wiadomo, że chodzi o koszta i paliwo. W końcu 1 pan nie wytrzymał i krzyknął, aby włączyć bo zaraz będzie trzeba wzywać pogotowie. Zero troski. Transfer Dodając wyżej bez braku klimatyzacji bardzo spuchły mi nogi, poprosiłam o aspirynę, powiedziano, że nie mają i mam popytać pasażerów. Zaproponowano mi paracetamol, zero przeszkolenia w zakresie medycznym. Powiedziałam, że nie potrzebuję laków na ból, a na rozrzedzenie krwi. Brak pomocy medycznej, jakiejkolwiek. Po wylądowaniu na Majorce kolejna parodia. Zero rezydenta, zero organizacji, 1 opóźnienia lot, teraz 2. Informacja była, że mamy autokar 79 mamy do niego wsiąść, takiego nawet nie było, pytaliśmy Panów od autobusów, obsługi i czeski film, zero informacji nic. jak już po ok 11,5 godziny wali, chodzenia od autobusu do autobusu, stanęliśmy i nikt nas już nie wsadził osoby czekały, bo autobus pełny i odjechał, dalej zero wiedzy, nikt nic nie wiedział, zero listy pasażerów, odsyłano, nas od 1 do 2 osoby. Czekaliśmy tak sobie na postoju autobusów ok 2 godziny. Kazano nam czekać na kolejny, przyjechał jakiś Pan nic nie wiedział, nie miał, żadnej listy nazwisk, nazw hoteli nic. Sam sobie coś zapisywał. Finalnie dotarliśmy do hotelu przed godziną 24.00, gdzie już dawno powinniśmy tam być. Mieliśmy za ten dzień zapłacone, nie wykorzystaliśmy go, nie dostaliśmy żadnego posiłku, niczego, bo było już późno i restauracje zamknięte. Skoro wiecie, że są opóźnienia powinniście poinformować hotel o przygotowaniu posiłków dla umordowanych pasażerów, bo za to było zapłacone i to nie mało. Ponadto uszkodzono i oderwano mi rączkę w walizce, nie mogę tego dodać osobno, gdyż jest inny temat wybrany, Latamy bardzo dużo z TIU 1 raz i bardzo duże rozczarowanie. Nigdy nic takiego nam się nie zdarzyło.
    ZaletyHOTEL JEDYNIE
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Fiut / 2022-03-04 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To ruskie biuro. Omijać z daleka! Nie finansujcie wojny!
    ZaletyBrsk
    WadyRuskie biuro
  • ~FLOO / 2022-03-02 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabiutko, oj słabiutko. Nie polecam. A do tego z kapitałem Rosyjskim.
    ZaletyBrak
    WadyWiele.
  • ~Glob / 2021-07-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie te same TUI co dawniej Mają wszystko w nosie Pracownicy z przypadku Doliczają za każdą możliwą rzecz.Nie są członkiem Polskiej Izby Turystki od pewnego czasu.Płaci się poteżne pieniądze a nic w zamian
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~gosshha / 2022-07-28 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro. Po otrzymaniu zapłaty zero pomocy. W przypadku gdy samolot nie przyleci maja gdzie turystów.
    Nie zwracają kosztów za skrócony pobyt o 2 doby. Wszystkie reklamacje uznają za bezzasadne. Jedynie rozwiazanie wkroczyć na drogę sądową.
    N
    Zaletybrak
  • ~GRAFIT 63 / 2022-07-23 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI nagminnie odwołuje rezerwację dokonane na początku roku , bez żadnej propozycji w zamian .
    koszmar chyba chce skończyć jak neckerman , wielkim bankructwem .
    Zaletybrak ,
    Wadymili tylko do momentu wpłaty zaliczki .
  • ~gregory / 2022-04-10 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja złozona na hałąs w hotelu w Meksyku ( całodzienny remont pietro wyzej ) odwalona pismem typu gotowca kopiuj/wklej nawet bez chęci obejrzenia nagranych dowodów.
    Bełkot o koniecznośći współdziałania na miejscu w likwidacji nieprawidłowości podczas gdy biuro nie posiada w oogóle rezydentów.
    W cywilizowanym kraju, w którym działa tzw tabela frankfurcka sprawa do dalszego toku ale w Polsce szkoda nerwów i czasu Dlatego tego typu firmy mają się dobrze.
    Pozostaje przestrzeganie innych.
    ZaletySłońce
    WadyTUI
  • ~gruby / 2019-08-04 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Maroko Agador Caribbean Village UWAGA !!!! UWAGA !!! WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM PRZED TYM HOTELEM !!!! Wycieczka została wykupiona W TUI na 7 noclegów natomiast po przesunięciu godzin lotów na miejscu byliśmy tylko 6 noclegów. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 4.00 dnia 20.07.19. a wymeldowani zostaliśmy dnia 26.07.2019 o godzinie 12.00. Ze względu na wylot dnia 27.07.2019 o godzinie 1.55 byliśmy zmuszeni dokupić dodatkowe godziny w pokoju. Niestety po zapłaceniu 30Euro było to możliwe tylko do godziny 18.00. Wracając do pierwszego dnia pobytu w hotelu już przy pierwszym posiłku doznaliśmy szoku ze względu na brak posiłków oraz na jakość jeżeli w ogóle były wydawane w restauracji. Wszechogarniający bród panujący na stołówce widoczny na załączonych zdjęciach. Ogromne kolejki do posiłków które były na niesamowicie niskim poziomie. Ciągły bród na stolikach oraz proszenie się o wydanie sztućców. Kelner przynoszący w rękach widelce oraz wyjmujący pojedyncze serwetki z kieszeni. Ciągły brak filiżanek do napojów co zmuszało konsumenta do używania jednorazówek. Krzywe stoły podparte papierami. Notoryczny taki sam jadłospis oraz zgniłe warzywa oraz owoce widoczne na załączonych zdjęciach. Brak klamek w drzwiach do wejścia do restauracji. Na terenie hotelu panował ogromny bród. Posadzki przy basenach zarośnięte grzybem. Brudne leżaki oraz parasole. Godzinami proszenie się o przyniesienie parasola Pana z obsługi który był bardzo niemiły. Zdechłe ptaki na stolikach. Chodzące bezpańskie koty na zewnątrz ale również w restauracjach przy posiłkach. Na ogrodach oraz przy barach wystające kable pod napięcie co zagrażało życiu. Limity na napoje alkoholowe przy barach bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji. Powodowało to ciągłą agresję pracowników hotelu i wysyłanie klientów do recepcji. Brak wentylacji oraz klimatyzacji w restauracjach oraz jadalniach. Stan toalet na terenie hotelu był w opłakanym stanie co widać na załączonych zdjęciach. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na plac budowy z wysypiskiem śmieci. Łazienka w pokoju była również w opłakanym stanie ze względu na popękane lustra, popękane kafelki oraz uszkodzone toalety. Zimna woda pod prysznicem. Aby otrzymać rezerwacje w restauracji Ala Carte trzeba stać w ogromnej kolejce do biura czynnego tylko 2 godziny dziennie. Jednego dnia można otrzymać tylko dwie rezerwacje co zmuszało konsumenta do stania 3 razy w kolejce dzień po dniu. Oczywiście nie korzystaliśmy z tego aby nie tracić cennego czasu na wakacjach. Całość zmuszało nas do żywienia się poza hotelem co generowało ogromne koszty. Po trzech dniach pobytu spotkaliśmy się z Panią rezydentką firmy TUI która była bardzo miła i w ręcz była zdziwiona że czekaliśmy tak długo na reklamację. Przekazała nam informację że już rok temu zgłaszała do biura Tui o wycofanie hotelu z oferty. Niestety Pani nie ma nawet możliwości kontaktu z menadżerami hotelu. Najgorsze wakacje w moim życiu !!!! Totalnie nie polecam !!!!
  • ~Grzegorz / 2022-03-17 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem wykupiona wycieczkę na czerwiec, którą kupiłem z gwarancją niezmienności ceny. Po czym anulowali wycieczkę i wrzucili nowe oferty na ten sam termin 40% drożej na osobie. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyKontakt! Traktowanie Klienta!
  • ~Grzegorz / 2023-06-12 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszego biuro z jakiego pojechałem, turystyczny Macdonsld. Efekt skali zero jakości a wcale nie tak tanio. Lepiej kupić coś droższego w mniejszym biurze niż w tym korpo, wakacje przez aplikację
    ZaletyNie ma
    WadyBrak organizacji i komunikacji, najważniejsze żebyś kupił wycieczkę od zestresowanego rezydenta nastawionego na zrobienie targetu
  • ~Grzegorz / 2023-07-31 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat TUI Polska jest bardzo negatywna. Doświadczyłem kompletnego braku pomocy ze strony tej firmy, gdy napotkałem problem z zakwaterowaniem podczas mojej podróży do Turcji. Całkowicie zawiodłem się na ich usługach.
    Po przybyciu do hotelu okazało się, że pokój, który mi przydzielono, nie był zgodny z tym, co zostało mi obiecane podczas rezerwacji i podpisaniu umowy. Byłem bardzo niezadowolony z tego nieuczciwego podejścia i natychmiast zgłosiłem sprawę do TUI Polska drogą elektroniczną, ponieważ na miejscu nie było rezydenta. Niestety, spotkałem się z całkowitym brakiem zrozumienia i jakiejkolwiek inicjatywy w rozwiązaniu problemu. Zamiast tego otrzymywałem oferty na wycieczki fakultatywne. Pomimo wielokrotnych prób skontaktowania się z biurem TUI Polska, aby wyjaśnić sprawę, nie otrzymałem żadnej pomocy. Biuro przez dwa dni nie mogło skontaktować się z hotelem. Wydaje się, że po dokonaniu rezerwacji i pobraniu pieniędzy, TUI całkowicie nie interesuje się zadowoleniem czy komfortem swoich klientów.

    To doświadczenie całkowicie zniszczyło moją wiarę w profesjonalizm i rzetelność TUI Polska. Przy takim podejściu do klientów, nie jestem zdziwiony, że wielu innych podróżnych również mogło zostać dotkniętych przez takie nieuczciwe praktyki. Nie polecam tej firmy ani nie zamierzam już nigdy skorzystać z ich usług.
    Wadybardzo zły kontakt z firmą, brak pomocy ze stronu firmy
  • ~Grześ / 2020-04-15 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjazd odwołany zaliczka ukradziona. Nigdy więcej z TUI
  • ~Halina / 2024-11-20 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny nie idą w parze z ofertą.
    Korzystam już 4 raz i za każdym razem coraz gorzej przylot o północy odlot tuż po północy czyli 2 dni do tyłu.
    Chotele oferowane to porażka.

    ZaletyNie ma
  • ~hgf / 2023-07-07 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu zabookowałam wakacje na sierpień. W czerwcu dostałam informacje że zmienili miejsce wylotu z Poznania na Warszawę. Bez propozycji transferu na inne lotnisko. Nie po to mieszkam w mieście gdzie jest lotnisko żeby dojeżdżać na inne ponad 3h. Nie po rezerwowałam wakacje 6 mcy wcześniej żeby teraz musieć lecieć z Warszawy.......... masakra. skończyło się że zmieniłam wakacje na Itakę. NIE POLECAM TUI !!!!
  • ~Huiztui / 2022-03-12 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, zawiedliśmy się totalnie.
    Dopłata za dojazd z lotniska do hotelu to jest skandal.
    Wykupujemy wycieczkę z biurem podróży, żeby mieć luz i wakacje. Zero zmartwień. A tutaj…. Wykup to, dokup tamto. Mogłem sobie za te 8tyś zł sam zorganizować wyjazd skoro i tak wszystko muszę sam sobie organizować. To gówno upadnie i wtedy będę się śmiał i klaskał. Dramat
    ZaletyŻadnycy
    WadyCeny, udziały Rosji, oszustwa i ukryte opłaty. Kur€(!o pierwszej klasy.
  • ~HW / 2024-07-17 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Psują urlop swoją niekompetencją / otrzymujesz pokoje niezgodne z zawartą z TUI umową/odpowiedź reklamacyjna to kpina z klienta. Jestem bardzo zawiedziona i czuję się oszukana.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960