Sprzedali wycieczkę, podpisali umowę wzięli pieniądze, ale po paru dniach powiedzieli, że wyjazdu nie będzie. Ściema że nie ma chętnych, ale oferta dopiero się pojawiła kiedy ją kupiłem, a wyjazd jest za kilka miesięcy. Ściemniacze, krętacze - szczerze odradzam. Mega porażka, nigdy więcej TUI, zachowują się jak podrzędna kręcąca prywaciarska firemka, lawirująca z dnia na dzień, aby przeżyć kosztem klientów.
Zaletyżadnych
Wadynieslidni, kręcą, lawiruja na koszt klienta
~Daniel / 2023-09-17 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed sprzedawanymi wycieczkami fakultatywnymi na CYPR . Z Pafos do stolicy po Tureckiej stronie . Caly dzień w autokarze i prawie nic nie zobaczyliśmy . Obiad poniżej krytyki , przewodniczka skutecznie obrzydziła stosunek do strony Tureckiej . Pieniądze wyrzucone w błoto . Zmarnowany dzień z o tak krótkiego pobytu .
ZaletyBrak
WadyA-z
~darek / 2023-06-27 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Kupilem w tym biurze W Kielcach wycieczke za spora kwote. Najpierw zmienili godzine wylotu z 8.15 na 13.15, po czym bylo ponad poltoragodzinne opoznienie. Oczywiscie nikt sie nie poczuwa, wszystko wedlug nich jest ok. tylko ze finalnie ja straciilem prawie pol dnia przez ich oszustwo, gdzie moglbym ten czas wykorzystac na odpoczynek. NIE POLECAM. Drogo i opozniaja lot. Ja rozumiem ze to nie ich wina, ale skoro wspolpracuja z najgorszymi i najtanszymi liniami lotniczymi to juz ich problem, klient nie powinien na tym cierpiec.
Zaletybrak
Wadycena, opzniony lot, strata cennego czasu
~Daria / 2021-08-19 08:53
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiliśmy wycieczkę, autokar nie przyjechal po 40 minutach zadzwoniliśmy na infolinie aby się dowiedzieć co sie stało, powiedziano mi ze autokar czekał 8 min co jest niemożliwe bo czekaliśmy 20 min wcześniej przed umówiona godzina…. Okazało sie ze jesteśmy w kos bay, a niby autokar był pod kos hotel wiec kierowca widocznie nie umiał wpisać nazywały w nawigację…. Dodam ze we wtorek mieliśmy tą sama nazwę na bilecie i autokar podjechał…. Nigdy innymi biurami nie było problemu, zdecydowanie nie polecam tego biura podróży!!! A my musieliśmy zmienić swoje plany….
ZaletyNie ma żadnych zalet które mogę podać chyba ze rozwiązanie problemu na infolinii
WadyNie przyjechał autokar, zle poinformowani kierowcy, 40 minut czekania w samym słońcu… zmiana planów
~Daria / 2022-08-03 21:54
Ocena: 1.00 / 5
To był mój najgorszy wyjazd, rezydentki nie interesowało nic prócz sprzedaży wycieczek. Biuro nie poinformowało nas o trwającej obok naszego hotelu budowie....
~Dariusz / 2022-02-06 20:55
Ocena: 1.00 / 5
NACIĄGACZE - Wabią dobrą ceną a potem okazuje się że trzeba za wszystko dopłacać nawet za transport z lotniska do hotelu w EGIPCIE . ZA CHWILĘ ZAŻĄDAJĄ DOPŁATY ZA PAPIER W KIBLU !!!!
Dokładnie tak jak w KABARECIE POD WYRWIGROSZEM " bilet za złotówkę "
http://www.video.banzaj.pl/film/2717/kabaret-pod-wyrwigroszem---bilet-za-zlotowke/
NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyNACIĄGANIE KLIENTÓW
~Dawid / 2024-08-19 08:31
Ocena: 1.00 / 5
TUI cały czas mnie zwodzili.Zglaszalem i awarie hotelu Tui miało takie samo podejście co hotel .Stan hotelu do remontu nie miał 4*Zwodzili mnie przez cały wyjazd to rano będzie fachowiec to wieczorem i tak w kółko.Przez jedna z zgłoszonych awarie ale nie naprawionych moja córka stłukła i zraniła kolano.Tui nic sobie z tego nie zrobił .Tui nawet na moją prośbę nie interweniował w hotelu bo prosiłem by przechowania insulinę w lodówce żony i córki bo chorują na Cukrzycę typu I .Musieliśmy opuścić pokój o 11 rano a transport na lotnisko była o 23:45 .Nie odpowiedziało nawet miało gdzieś niepełnosprawne dziecko.Od 11 pozostawaliśmy bez posiłku i wody.Nie chodzi o moja osobę ale żonę i córki.Nie można było opuścić hotelu bo zdjęto opaski a ochrona by nie wpuściła z powrotem do hotelu Tui nic sobie z tego nie robiło .Za cierpienia mojej niepełnosprawnej córki odpowiedzą przed sądem nie odpuszczę im tego.Dla Tui liczą się tylko pieniądze co tam 9 letnie niepełnosprawne dziecko w tym samym momencie zawiadomiłem o tym całym zajściu Ambasadę RP w Tunisie i Europejskie Centrum Konsumenckie .
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Dawid / 2024-10-05 23:23
Ocena: 1.00 / 5
Hotel tragedia zwisające na kablach żarówki,szafie wystający nie zabezpieczony kabel grozi porażeniem prądem zgłoszone nie naprawione przez cały pobyt.Wybijslo wodę toalecie i łazience.Sprawa zgłoszona do hotelu i TUI.Zglisilem ,że grozi wypatkiem .Córka się pośliznęła stłukła kolano i zraniła.Zglosxone oczywiście do hotelu i Tui codzien byłem zwodzony ,że Wachowicz już idzie do chwili wymeldowania nie naprawiono.Hotel na pewno nie 4*.Jak bym mógł bym dał minusy Hotel miał mi wystawić zaświadczenie z wypadku .Do końca byłem zwodzony przez hotel i Tui.Ostatni dzień hotel i Tui wszystkiego się wyparły ,że nie było takiego zajścia z wypadkiem itp.Mam rozmowy z Tui i nagrane z personelem . TUI spotkamy się w sądzie.Odradzam ten hotel i Wakacje z Tui.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Delfina / 2022-03-03 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Wolna Ukraina. Stop finansowania Rosji. Stop wojnie.
~Di / 2021-06-15 21:54
Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI! Dobrałam dodatkowy bagaż rejestrowany który nie został dodany do rezerwacji jak się okazało na lotnisku. Poniosłam dodatkowe koszta na kwotę prawie 700€!!! Oczywiście nikt nie raczy odpowiedzieć na maile, telefoniczny kontakt jest nierealny! Jawna kradzież! Pewnie i tym rządzi jakaś mafia skoro bezkarnie tak postępują!
~ds / 2020-04-05 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Biuro kompletnie nie umie się odnaleźć w sytuacji koronawirusowej. W kwestii odwołanych wyjazdów centrala odsyła do biura sprzedaży, biuro sprzedaży do centrali i tak w kółko od 3 tygodni. Mailowo poinformowali, że księgowość otrzymała zlecenie zwrotu pieniędzy przelewem, trzy tygodnie później przysłali maila, że zgodnie z nową ustawą mają 180 dni na zwrot lub zaproponują voucher. Za kpiny z klienta zapłacą utratą zamówień, żadna ustawa im nie pomoże. Oczywiście sytuacja biur podróży nie jest łatwa ale klienci też nie mają lepiej i nie może to być usprawiedliwieniem dla robienia z nich wariata. Za voucher dziękujemy, obejdzie się, nie skorzystamy nigdy z usług tego biura.
Zaletynie zauważyłam
Wadykpiny z klienta
~DS / 2022-03-02 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Ruski oligarcha współwłaściciel
Nie jeździć
Nie wspierać rosji
WadyRuskie
~dsvgsg / 2022-03-02 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Brak wsparcia do prokremowskich rosjan!!! Brak wsparcia do prokremowskich rosjan Brak wsparcia do prokremowskich rosjan
WadyBrak wsparcia do prokremowskich rosjan
~Edyta / 2019-09-16 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Hotel Azurro Bułgaria nie polecam nigdy więcej !!!!!!!!
ZaletyBrak zalet
WadyJedzenie okropne w pokojach grzyb smród i robaki obsługa nieprzyjemna nie polecam
~Edyta / 2021-07-28 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Niestety obsługa klienta masakra . Klient zostawiony sam sobie na pastwę losu . Zero rezydenta , wszystko czat lub tel . Przepływ informacji katastrofa . Jsk sam nie zadbasz to nie masz . Pierwsze i ostatnie z tum biurem podróży . Inne biura w hotelu było widać ze dbają . Niestety nie to biuro !
~Edyta / 2022-04-29 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Oszuści !!!
Zostałam oszukana, anulowano mi wycieczkę bez konkretnego powodu.
Wycieczka kupiona w grudniu jako first minute, na lipiec z gwarancją niezmiennosci ceny. Ceny poszły do góry , więc anulowali mi wycieczkę !!!
Nigdy więcej z TUI!!!!
~Edyta / 2023-06-25 09:12
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz zawiedliśmy się na biurze podróży Tui. Nie pomagają w rozwiązaniu problemów, rezydentka w hotelu bezczelna i nie wykazywała chęci pomocy po czym chciała uciec bez słowa. Inna pani złapała dziewczynę już na polu. Podsmiewuje się z ludzi wraz z ekipą hotelu. Nie nadaje się na rezydentke ale niestety Tui ma większość takich ludzi w swojej załodze. Najważniejsze sprzedać wycieczkę a potem spadaj. Nie polecam ostatni lot z tui.
~Elka / 2021-08-11 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie radzę korzystać z oferty tego biura. Od kilku miesięcy staram się odzyskać zaliczkę,bo biuro przelało zwrot na konto kogoś innego. Ponadto biuro nie wywiązało się z umowy i nie chce zwrócić mi całej zaliczki za wczasy tylko część...Poza tym nie da się dodzwonić do biura obsługi,nie odpowiadają na maile. Nie polecam!!!
WadyObsługa klienta
~elunia / 2021-07-28 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Po wizycie w placówce TUI stanowczo rezygnuję z wszelkich ich usług. Poziom rozmowy z Panią tragedia, począwszy od wciskania mi na silę ubezpieczeń wszelkiej maści, wzruszenie ramionami dlaczego trzeba dokupywać transfer,a nie jest w cenie??? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam! O ile w Europie to nie problem jechać samemu, o tyle przy egzotyce życzę powodzenia o 3 rano - bo np. ktoś tej opcji nie zaznaczył, bo nie wiedział że trzeba! Piękna dbałość o klienta, radź Pan se sam! Brak zapewnień o opiece rezydenta w kraju, który bezwzględnie tego wymaga na miłość boską.Niby podróż z biurem podróży, a człowiek czuje się jak na survivalu. Aż żal jak wspomnę dawne czasy, świetnych rezydentów i słynne błękitne autobusy!
~Elvita / 2021-10-20 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Hotel Anabelle oznaczony 5 gwiazdkami absolutnie nie jest godny polecenia, w pokojach stare meblem odpadającymi frontami, sprane , szarobure ręczniki w łazienkach, podobnie pościel .
Restauracja wyglada jak stołówka robotnicza, jedzenie monotonne, bardzo przeciętne, serwis bardzo słaby.
Plaża bardzo wąska i mała .
W opisie dojazd z lotniska pół godziny, jechaliśmy półtorej godziny.
Nie polecam tego hotelu