Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lol / 2021-11-11 19:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Lipiec- Dominikana (Punta Cana) obiekt Riu Bambu kategoria wskazana przez przez TUI 5*
    Kompletny dramat który poprzez informację od TUI rozpoczął się problemami już przed wylotem a im dalej tym gorzej niestety. Aby przedstawić najkrócej…99% uczestników imprezy złożyło reklamację a znaczna część na własną rękę zmieniła obiekt z uwagi na realne zagrożenia dla zdrowia itd.
    Totalny brak pomocy ze strony TUI, oczywiście brak rezydenta… czat TUI to jakaś abstrakcja, żeby nie rzec kpina. Po powrocie udzielili szablonowej odpowiedzi na reklamacje- oczywiście nie poczuwając się do niczego (mimo mocnych argumentów w postaci zdjeć, nagrań itd.) Wyparli się dosłownie wszystkiego!
    Totalna kpina. Podobnie jak inni, byli już klienci tego operatora czujemy się OSZUKANI i zdecydowanie odradzamy podróży z tym biurem.
    ZaletyPiękno tego miejsca,
    WadyWszystko co związane jest z organizacją imprezy turystycznej
  • ~Anka / 2021-11-04 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Novotel Marsa Alam Egipt na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. 3 gwiazdki to maks. Pokoje są w porządku duże, codziennie sprzątane, co prawda pobieżnie, ale tak jest w każdym hotelu. Natomiast jedzenie tragiczne. Bardzo mały wybór, dla nacji innych niż Egipska wydzielane, porcje dziecięce. Poza tym notoryczny brak naczyń. Nie ma do czego nalać zupy. Rano brak filiżanek do kawy, herbaty. Kelnerzy wręcz polują, kto kończy jeść, po czym dopadają do klienta i wręcz wyrywają talerze i sztućce, żeby szybko umyć, bo inni się awanturują, że nie mają na czym zjeść. Alkohol tylko krajowy. Wino, serwowane tylko do obiadu i kolacji, natomiast w barach na basenie i plaży dodatkowo płatne. Jednak nie było to problem, ponieważ wino nie nadawało się do picia. Po prostu pomyje. Piwo i cola były ok, nalewane z butelek. Najważniejsza rzecz – obsługa. Tragiczna. Z tak chamską obsługą chyba jeszcze nigdy się nie spotkaliśmy. Na czele z managerem hotelu. Uwaga ostrzeżenie – jeśli ktoś chce przedłużyć pokój, to wyższa szkoła jazdy. Pomimo, że hotel prawie pusty, na bookingu bez problemu można zrobić rezerwacje, ale w recepcji nie ma możliwości przedłużenia pokoju (za dopłatą). Dopiero w dzień wyjazdu, jeśli Pan manager ma dobry humor, owszem dokona przedłużenia pokoju, ale tu się zaczyna zabawa. Jedni płacą według cennika wywieszonego w recepcji czyli 30 USD, inni 40 (jak my), natomiast niektórzy za ten sam pokój zostali policzeni 60 USD, na pytanie dlaczego, usłyszeli odpowiedź, „bo ja tu jestem managerem i tak powiedziałem, bierze Pani ten pokój, czy nie?”
    Kwestia animatorów i wychwalanej w opiniach pod niebiosa Pani Magdy. Dramat. Dziewczyna jak by była lekko odjechana, z błądzącym wzrokiem. Skąd więc pochlebne komentarze? Otóż animatorzy, czyli np. Pani Magda nagabuje turystów do wystawienia pochlebnych opinii w zamian za lepszego drinka. Po prostu opinie są kupowane.
    Z plusów to na pewno cudna, naturalna i nie zniszczona jeszcze przez turystów rafa, możliwość spotkania w morzu żółwi, delfinów, zaraz przy pomoście hotelowym. No i to czego nigdzie nie ma, to pewna pogoda. Z Marsa Alam blisko (bo 4,5 godziny jazdy) do Luksoru, który warto zwiedzić.

    Zaletyrafa, pogoda
    Wadyjedzenie, obsługa
  • ~Karolina / 2021-11-04 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybraliśmy biuro TUI tylko ze względu na wycieczki fakultatywne ponieważ chcieliśmy coś zwiedzić. Żadna z wycieczek się nie odbyła. Co więcej nikt nie raczył nas poinformować o tym że wycieczki się nie odbędą i o godzinie 6:30 rano czekaliśmy godzinę przed hotelem na autobus, który nigdy nie przyjechał. Żadnego kontaktu z rezydentem. Przez to biuro spedzilismy cały tydzień zamknięci w hotelu. Gdyby ktoś nas chociaż poinformował zorganizowalibyśmy sobie inna wycieczkę na własną rękę, zmiast oczekiwać czy dana wycieczka się odbędzie czy może akurat nie. Mieliśmy nadzieję przynajmniej na rekompensatę zmarnowanego urlopu, jednak TUI nawet po fakcie nie potrafi zadbać o swoich klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem i wzięcia odpowiedzialności za to
  • ~jela / 2021-10-27 22:00
    Ocena: 4.00 / 5
    W terminie 17.09.2021 - 24.09.2021 byliśmy z TUI na wczasach w hotelu Globales Mediterrani na Minorce. Warunki w hotelu ok, obsługa hotelowa również ok ale obsługa rezydenta to jakaś pomyłka i tak naprawdę ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Sprzedając wycieczki pani rezydent zapomniała nadmienić, że przewodnik jest anglojęzyczny. W hotelu nie było segregatora z informacjami nt. hotelu, okolicy i wycieczek w języku polskim (podobno ze względu na covid ale inne narodowości miały takie informatory. Kontakt z TUI mieliśmy tylko przez aplikację, nie mieliśmy kontaktu do bardzo śpieszącej się pani rezydent. W aplikacji odpowiedzi na pytania spływały z kilkugodzinnym opóźnieniem. Często zdani byliśmy tylko na siebie. Nigdy więcej wyjazdu z TUI!
    ZaletyHotel godny polecenia.
    WadyObsługa rezydenta ograniczała się do sprzedaży wycieczek nawet bez wyjaśnienia warunków tych wycieczek
  • ~S.D. / 2021-10-26 11:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro podróży Tui to zdecydowaie porażka! Nigdy więcej! Co innego kupiłam, co innego zastałam na miejscu. Zgłaszałam zastrzeżenia już z hotelu, a reklamację napisałam po powrocie. W odpowiedzi otrzymałam maila, z którego dowiedziałam się, że pracownicy nie znaleźli uhybień, a ja nie poinformowałam o nich niezwłocznie. Pytam więc czy może znaleźli pięć obiecanych restauracji a la carte, które były w ofercie lub wyposażenie mojego pokoju? Nie wspomiając już, że hotel miał być po całkowitym remoncie. Dobre sobie, chyba w latach dziewięćdziesiątych zeszłego stulecia! Mam wrażenie, że odpowiedź na reklamację była wysłana z systemu, a moje zastrzeżenia nie zostały sprawdzone. Obsługa klienta do poprawki, ale ja już tego nie sprawdzę, ponieważ zakończyłam tym wyjazdem moją przygodę z TUI. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
    WadyOferta niezła, szkoda tylko, że nie do końca prawdziwa. Obsługa klienta TUI na zero.
  • ~Mira / 2021-10-21 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W hotelu Club Big Blue byłam z mężem od 6 do 13 pazdziernika 2021 i to była porażka.W Turcji byłam 5 raz i trafiłam fatalnie jedzenie nawet wybór ale brakowało ,alkohol to tylko nazwa sama woda ,serwis był ale co z tego że za każdym razem zginęła paczka papierosów które były schowane po zgłoszeniu usłyszałam że panie które sprzątają nie palą nigdy więcej tego hotelu
    WadyWszystko ostatni pobyt w tym hotelu i wszystkim odradzam
  • ~Elvita / 2021-10-20 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Anabelle oznaczony 5 gwiazdkami absolutnie nie jest godny polecenia, w pokojach stare meblem odpadającymi frontami, sprane , szarobure ręczniki w łazienkach, podobnie pościel .
    Restauracja wyglada jak stołówka robotnicza, jedzenie monotonne, bardzo przeciętne, serwis bardzo słaby.
    Plaża bardzo wąska i mała .
    W opisie dojazd z lotniska pół godziny, jechaliśmy półtorej godziny.
    Nie polecam tego hotelu
  • ~Xxxxxx / 2021-10-19 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka co to z tym biurem nie stało!!!Nigdy więcej
  • ~Agnieszka / 2021-10-16 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękujemy Tui za udane wakacje ,zresztą kolejne w tym roku tym razem w Hotel Ephesja holidey beach w Kusadasi.Hotel wspaniały pod każdym względem.Same plusy.Ze strony Tui wszystko jak w Szwajcarskm zegarku????Również lot liniami Enter Air wszystko co do sekundy !kontakt oraz całą reszta bez zarzutów.Wykupilismy wycieczki fakultatywne z Tui na Pammukale oraz Efezu to były wspaniale wrażenia i duzaaa dawka historii dzięki naszemu Rezydentowi Ali ma a imię ???? ,który był naszym przewodnikiem opowiada tak ,że moglibyśmy go słuchać i słuchać...Bardzo mądry człowiek.Tui ma szczęście, że ma takiego pracownika bo naprawdę swoją pracę widać, że wykonuje z wielkim zaangażowaniem i wklada w to dużo serducha...Dziękujemy Ali????
    ZaletyWszystko zgodne z opisem oferty ,idealny kontakt z Tui ,Najlepszy Rezydent w Turcji
    WadyBrak
  • ~Jarek / 2021-10-12 15:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Albatros Sea World.
    Hotel godny polecenia, jedzenie smaczne i dużo, dla jednych monotonne ale tacy się zawsze znajdą. Obsługa na duży plus.
    Rafa niestety już nie taka doskonała, na płytkiej wodzie zniszczona natomiast z molo jest głęboko.
    Biuro podróży TUI porażka, brak rezydentów, drogie wycieczki źle zorganizowane i największy przekręt- wiza za 28$ gdzie wszyscy kupują za 25$. Pierwszy i ostatni raz
    WadyJedna, brak zalet.
  • ~wakacje 2021.10 / 2021-10-10 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, wylot na Majorkę o 3 w nocy, przylot około 6 rano, transfer do hotelu na 7 a tam informacja - doba hotelowa zaczyna się o 14. i tak od 7 do 14 twój problem co będziesz robił gdzie się podziejesz. masakra!!!!!!
  • ~Natalia / 2021-10-07 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerowałam wycieczkę z TUI, do której z resztą nie doszło z powodu śmierci w rodzinie. Napisałam pismo reklamacyjne z prośbą o zwrot środków z zapewnieniem, że wykupię inną wycieczkę - w bardziej odpowiednim terminie.
    Po 2 miesiącach, otrzymałam odpowiedź, że nie otrzymam zwrotu (a z biura podróży stacjonarnego, wiem, że to ich dobra wola). Słabe podejście do klienta…
    ZaletyŻadne
    WadyDługo czas oczekiwania na odpowiedź.
    Brak podejścia do klienta.
  • ~Pima / 2021-10-05 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem w Meksyku z TUI w sieci RIU Pałace Mexico w Playa de Carmen. TUI twierdzi ze to hotel 5*, nic mylnego. Hotel z zewnątrz na pierwszy rzut oka łał, ale cześć hotelowo sypialniane już mocno nadszarpnięta czasem. Podniszczone meble, głośna klima a bez niej w tej wilgoci sie nie funkcjonuje. Pożółkłe wanny, odpadające elementy, zalane sufity, itp. TUI sprzedaje stary hotel może 3 + jak za 5*.
    Wakacje fajne i ludzie mili ale nie ma tam żadnego komfortowych warunków.
    Wrzesień 2021
    ZaletySerdeczni ludzie i mili Meksykanie $ za
    WadyGłośna klima, stare wyposażenie, długa obsługa na płazy, Hotel sie deczko sypie.
  • ~Luka / 2021-10-04 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Z małżonką pół świata z TUI zjechaliśmy, ale kolejne pół już raczej z innymi biurami. Chyba Pandemia bardzo uszkodziła tę firmę, bo porównując obsługę z przed nawet 3 lat do obecnej to niebo a ziemia... Opisy niezgodne z tym co na miejscu oczywiście na niekorzyść klienta, późniejsze złożenie reklamacji zostaje bez jakiegokolwiek odzewu, na miejscu rezydent jest chyba z przypadku bo poza sprzedażą wycieczek fakultatywnych nic nie wie i radzi byśmy poczytali w internecie. Same wycieczki raczej nie warte swojej ceny. Jedyny plus to rzeczywiście cena adekwatna co zakwaterowania, ale nic poza tym. Reasumując bardzo, ale to bardzo poważnie w TUI Polska zaczęła szwankować obsługa klienta, który ma najlepiej zostawić tylko pieniądze i nic nie wymagać bo w przeciwnym razie jest intruzem...
  • ~Zrozpaczony rodzic / 2021-10-02 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Guwno guwno guwno. Miałem powrót 6.x o 1 nad ranem tui i hotel akti zeus kazali mi żonie i rocznemu dziecku opuścić pokój o 11 rano. Siedziałem z dzieckiem jak bezdomny na kanapie przez 10godz, przewijając i karmiąc dziecko w głównym holu. Parę osób zdziwiło się wieczorem na co czekamy tyle czasu pamiętając ze siedzimy tutaj od 11. Sytuacja nie do pomyślenia. Co w takiej sytuacji powinienem zrobić? Najbardziej ucierpiało moje dziecko
  • ~sławek / 2021-09-25 16:42
    Ocena: 3.67 / 5
    Za obsługę klienta daje minimum ze względu na obsługę rezydanta i wszelkie informacje z TUI. Rok temu byłem z TUI na Majorce, wczoraj wróciłem z Rodos i zero jakiejkolwiek informacji w hotelu.. rezydenta widzieliśmy przez minutę po przyjeżdzie do Rodos...
  • ~Kasia / 2021-09-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem obecnie w Turcji, jedyne najważniejsze dla Tui to wziąć kase i miec z głowy. Zero jakiejkolwiek pomocy rezydenta na miejscu, ba nawet nie wiem czy istnieje. Ja jestem tu poraz kolejny wiec doskonale sobie radzę ale dla kogoś kto pierwszy raz leci nie polecam!!!! Kazdego innego kraju sa rezydencji tylko nie z Polski. Ostatni raz wycieczka z tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyZero zainteresowania, Zero opieki , brak jakiejkolwiek komunikacji
  • ~Zibi / 2021-09-20 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiejkolwiek opieki ,brak rezydenta nic nie wiemy poprostu samopas ,nie tak to sobie wyobrażaliśmy,
    Zaletybrak
    Wadymało miejsca by o tym pisać
  • ~Nela / 2021-09-19 11:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Leciałam z TUI już trzeci raz 2017,2020,2021 i prawdę mówiąc nie mogę powiedzieć złego słowa, obsługa w biurze zawsze pomocna, na infolinii pomogli mi zmienić rezerwacje więc nie musiałam się fatygowac do biura kiedy nie było na to czasu, aplikacja na + , info o wylocie na czas. Co do rezydentów nie będę się wypowiadać bo nie mam na tym polu doświadczenia, zawsze sama organizuje wszelkie wycieczki. Ale w tym roku rzeczywiście w autobusie który rozwoził turystów po hotelach nie było obsługi TUI co powodowało lekki niepokój bo niewiadomo było kiedy będzie nasz hotel, ale od czego są mapy google? :)
  • ~Monika / 2021-09-17 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Tui nie odpowiada na reklamacje i maile. Jestem zawiedziona na tym biurze i już nigdy nie wykupię wycieczki od nich.
    Przestrzegam wszystkich
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4681
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023