Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pima / 2021-10-05 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem w Meksyku z TUI w sieci RIU Pałace Mexico w Playa de Carmen. TUI twierdzi ze to hotel 5*, nic mylnego. Hotel z zewnątrz na pierwszy rzut oka łał, ale cześć hotelowo sypialniane już mocno nadszarpnięta czasem. Podniszczone meble, głośna klima a bez niej w tej wilgoci sie nie funkcjonuje. Pożółkłe wanny, odpadające elementy, zalane sufity, itp. TUI sprzedaje stary hotel może 3 + jak za 5*.
    Wakacje fajne i ludzie mili ale nie ma tam żadnego komfortowych warunków.
    Wrzesień 2021
    ZaletySerdeczni ludzie i mili Meksykanie $ za
    WadyGłośna klima, stare wyposażenie, długa obsługa na płazy, Hotel sie deczko sypie.
  • ~Luka / 2021-10-04 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Z małżonką pół świata z TUI zjechaliśmy, ale kolejne pół już raczej z innymi biurami. Chyba Pandemia bardzo uszkodziła tę firmę, bo porównując obsługę z przed nawet 3 lat do obecnej to niebo a ziemia... Opisy niezgodne z tym co na miejscu oczywiście na niekorzyść klienta, późniejsze złożenie reklamacji zostaje bez jakiegokolwiek odzewu, na miejscu rezydent jest chyba z przypadku bo poza sprzedażą wycieczek fakultatywnych nic nie wie i radzi byśmy poczytali w internecie. Same wycieczki raczej nie warte swojej ceny. Jedyny plus to rzeczywiście cena adekwatna co zakwaterowania, ale nic poza tym. Reasumując bardzo, ale to bardzo poważnie w TUI Polska zaczęła szwankować obsługa klienta, który ma najlepiej zostawić tylko pieniądze i nic nie wymagać bo w przeciwnym razie jest intruzem...
  • ~Zrozpaczony rodzic / 2021-10-02 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Guwno guwno guwno. Miałem powrót 6.x o 1 nad ranem tui i hotel akti zeus kazali mi żonie i rocznemu dziecku opuścić pokój o 11 rano. Siedziałem z dzieckiem jak bezdomny na kanapie przez 10godz, przewijając i karmiąc dziecko w głównym holu. Parę osób zdziwiło się wieczorem na co czekamy tyle czasu pamiętając ze siedzimy tutaj od 11. Sytuacja nie do pomyślenia. Co w takiej sytuacji powinienem zrobić? Najbardziej ucierpiało moje dziecko
  • ~sławek / 2021-09-25 16:42
    Ocena: 3.67 / 5
    Za obsługę klienta daje minimum ze względu na obsługę rezydanta i wszelkie informacje z TUI. Rok temu byłem z TUI na Majorce, wczoraj wróciłem z Rodos i zero jakiejkolwiek informacji w hotelu.. rezydenta widzieliśmy przez minutę po przyjeżdzie do Rodos...
  • ~Kasia / 2021-09-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem obecnie w Turcji, jedyne najważniejsze dla Tui to wziąć kase i miec z głowy. Zero jakiejkolwiek pomocy rezydenta na miejscu, ba nawet nie wiem czy istnieje. Ja jestem tu poraz kolejny wiec doskonale sobie radzę ale dla kogoś kto pierwszy raz leci nie polecam!!!! Kazdego innego kraju sa rezydencji tylko nie z Polski. Ostatni raz wycieczka z tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyZero zainteresowania, Zero opieki , brak jakiejkolwiek komunikacji
  • ~Zibi / 2021-09-20 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiejkolwiek opieki ,brak rezydenta nic nie wiemy poprostu samopas ,nie tak to sobie wyobrażaliśmy,
    Zaletybrak
    Wadymało miejsca by o tym pisać
  • ~Nela / 2021-09-19 11:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Leciałam z TUI już trzeci raz 2017,2020,2021 i prawdę mówiąc nie mogę powiedzieć złego słowa, obsługa w biurze zawsze pomocna, na infolinii pomogli mi zmienić rezerwacje więc nie musiałam się fatygowac do biura kiedy nie było na to czasu, aplikacja na + , info o wylocie na czas. Co do rezydentów nie będę się wypowiadać bo nie mam na tym polu doświadczenia, zawsze sama organizuje wszelkie wycieczki. Ale w tym roku rzeczywiście w autobusie który rozwoził turystów po hotelach nie było obsługi TUI co powodowało lekki niepokój bo niewiadomo było kiedy będzie nasz hotel, ale od czego są mapy google? :)
  • ~Monika / 2021-09-17 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Tui nie odpowiada na reklamacje i maile. Jestem zawiedziona na tym biurze i już nigdy nie wykupię wycieczki od nich.
    Przestrzegam wszystkich
  • ~Karo / 2021-09-16 21:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd wrzesień 2021 byliśmy w TUI SUNEO Lagomonte na Majorce hotel uważam za względny chociaż pojawiło się sporo mankamentów. Zaraz po przyjeździe do hotelu obsługa recepcji meldowała wszystkich tj 10 os przez około godzinę recepcjoniści nie zbyt znają angielski trzeba było używać translatora. Do restauracji były gigantyczne kolejki więc jeśli nie zszedłeś na posiłek między 08-08.30 to potem stałeś z 20 min w kolejce na śniadanie. Następna kwestią jest korzystanie z napoi wysoko % po które czasem trzeba było czekać nawet 30 min. Co oznacza że na taką liczbę osób którą hotel przyjmuje jest stanowczo za mało obsługi. Jeśli chodzi o jedzenie względne ale szału nie zrobiło uwaga na nie dosmażone ryby, ale idzie coś wybrać kawa wyśmienita. Co do czystości pokoju wielki atut Panie solidnie sprzątały. Jeśli chodzi o basen w porównaniu co hotel pokazuje na zdjęciach jest zbyt mały na taką liczbę osób każdy na każdym był dlatego wybieraliśmy morze(fajnie bo był tam transfer)Plaża obłędna. Jeśli zechcecie kupić wycieczkę fakultatywną na Cala Formentor to miał zatrzymać się kapitan w trakcie trasy na 15 min i można było zejść ze statku i popływać co niestety nie wyszło. Jeśli chodzi o samą plażę średnia bardzo kamienista woda mętna i uwaga na ryby gryzące po stopach wiec 0 komfortu jak dla nas to było.
    Zaletyczystość pokoi , piękna plaża
    Wadykolejki do barów i restauracji śniadaniowej, jedzenie średniej jakości ,brak pilota nikt nie sprawdza ktoś wsiada do jakiego autokaru.
  • ~jaren68 / 2021-09-16 11:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy w Albanii w Hotelu Gloria Palace & Spa w terminie 6-13 września 2021r. Transfer z lotniska - bez zarzutów, TUI obecne przed lotniskiem, wystarczająca informacja. Spotkanie w hotelu z Przedstawicielem było. Wykupione w TUI wcześniej wycieczki z przewodnikiem super - Jino, Albańczyk mówiący po polsku, świetny facet i ciekawie opowiadający o Albanii. Odbiór z hotelu w drogę powrotną punktualny. Nie ma do czego się przyczepić.
    ZaletyPunktualność
  • ~Agnieszka / 2021-09-15 00:19
    Ocena: 2.67 / 5
    We wrześniu byliśmy na Teneryfie z biurem Tui w hotelu Royal Sun hotel zdecydowanie mogę polecić . Obsługa przemiła ,pokoje super wyposażone .Widok z tarasu na oceń , ale hotel nie zapewnił nam transferu na lotnisko po prostu nie przyjechał po nas po mimo tego że mieliśmy wykupiony transfer musieliśmy jechać na lotnisku taksówką.I to nie zdążyło się pierwszy raz z tego hotelu tak nam powiedział pan z recepcji opisała jeszcze to jedna pani w opinii o hotelu.Tui wcale nie wyciąga konsekwencji od kierowców skoro robią to często .Zawiodłam się na tym biurze .
  • ~Mire / 2021-09-14 07:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w lipcu na Zakynthos. Hotel (Aqua Bay) rewelacja, przepiękny, idealny dla rodzin z dziećmi. Obsługa na najwyższym poziomie! Z czystym sumieniem polecam, ale HOTEL, nie organizatora TUI. Ze względu na to, że jest to hotel przede wszystkim dla rodzin z dziećmi większość kierowała się godzinami przylotu i wylotu (my z rocznym maluchem). TUI zmieniło godzinę wylotu z 13:30 na 7 rano!!! Co oczywiście oznaczało to wybudzanie dzieci o 3:30 w nocy!!! Bez żadnego prowiantu, bez śniadania, bez możliwości przygotowania sobie czegokolwiek. Wszyscy byliśmy oburzeni, TUI nas totalnie olało pisząc, że "loty czarterowe zmieniły godziny odlotów". Nie piszę tego z braku niewiedzy dotyczącej ewentualnych zmian wylotu czy przylotu, ale prawie 7 godzin różnicy między odlotem to naprawdę przesada! Potraktowaliście nas wszystkich i nasze biedne, głodne i nieśpiące dzieci przede wszystkim bardzo nieładnie i nieprofesjonalnie. O tyle o ile powtarzam hotel był rewelacyjny, nie lećcie tam z TUI. Wybierzcie inne biuro podróży. Latamy po świecie na okrągło i takich cudów to nie widzieliśmy... Wstydźcie się!
  • ~Domi / 2021-09-14 02:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Świetny wyjazd na Cypr ALE!!!
    Tui wprowadziło aplikacje, w której znajdziemy wycieczki, godzinę wylotu, ogólnie szczegóły na temat wyjazdu czy hotelu plus mamy mozliwosc kontaktu z biurem. Aplikacja może nie jest najbardziej intuicyjna, ale ogólnie pomysł dobry. Problem w tym, że aplikacja powinna być dodatkiem, a Tui próbuje zastąpić nią rezydentów. Nam się udo, że spotkanie z rezydentem się odbyło jednak jak Pani rezydentka podkreśla jest ona na Cyprze sama i spotkania odbywają się tylko w największych hotelach. Drugi minus to wycieczki. Przewodniczka po Nikozji czy Pafos jest rewelacyjna i opowiada naprawdę ciekawie, ale będąc na spotkaniu z rezydentem, zaraz po przylocie nie ma już miejsc na np Nikozje, ponieważ ludzie rezerwują wcześniej bilety przez aplikację, a biuro nie jest przygotowane na tyle miejsc. Niestety również nie do końca system działa, ponieważ rezydentce nie pokazało braku miejsc, a błąd w systemie przez co myślała, że bilety udało się kupić i o braku miejsc dowiedzieliśmy się wieczór przed planowanym wyjazdem na wycieczkę. Minusem jest też to, że z racji, że rezydentka jest jedna nie może ona zająć się klientem w 100% i gdy okazało się, że jest chora następnego dnia spotkała się z nami pani anglojęzyczna niestety mająca o Cyprze wiedzę 2 razy mniejszą niż my... Takze pomocy w organizacji samodzielnego wyjazdu do Nikozji nie otrzymaliśmy. Podsumowując polecam wycieczkę z Tui, wycieczki fakultatywne do Pafos czy Off-road jeepami po górach Trodos są naprawdę wzorcowo zorganizowane jednak polecam też szybkie bookowanie wycieczek, bo może się okazać na dzień dobry, że miejsc już nie ma. Fajny pomysł z aplikacja, ale zdecydowanie nie powinna ona zastępować rezydentów, a być pomocnym dodatkiem.
    Zalety-rewelacyjna Pani przewodnik
    -aplikacja
    Wady- proba zastąpienia rezydentów aplikacja (rezydenci obsługują tylko niektóre największe hotele)
    -wycieczki rezerwowane są także przez aplikację przez co na spotkaniu z rezydentem są one już niedostępne.
    - wycieczka do Nikozji mogłabym również obejmować pkt widokowy, z którego widać również Północna stronę, na którą w obecnym pandemicznym czasie jest utrudnione wejście
  • ~Małgorzata / 2021-09-12 23:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie mam uwag ani do Czarnogóry (cudowne miejsce) , ani do hotelu (cudownie położóny i czysty, dobre jedzenie). Mam potężne pretensje do organizatora czyli TUI o nieuczciwość i brak profesjonalizmu obsługi:

    1) TUI nie informuje o prawdziwych godzinach chack - in w hotelach . Wylądowaliśmy w Czarnogórze ok. 8:00 rano check-in w hotelu okazało się że jest o 17:00!!!! Żadnego wsparcia TUI.

    2) Prośba o pomoc wysłana podczas pobytu do TUI kanałami wskazanymi jako alarmowe - bez odzewu do dzisiaj :( (SMS, chat, infolinia w ogóle niedostępna - cały czas IVR)

    3) Prośba skierowana do TUI że prosimy o spokojny hotel zakończyła się tym że dostaliśmy co prawda bardzo łądny hotel ale położony obok dwóch najwiekszych dyskotek w mieście czynnych 24h - wyobraźcie sobie horror ludzi z małymi dziećmi (świadczy to o braku znajomości oferty hotelowej w TUI)

    4) widzieliśmy ludzi starszych zmagających się ze strachem przy kontakcie z anglojęzycznym rezydentem TUI :( kiepsko bo wyklucza to dość znaczną grupę klientów
    WadyCustomer Service - pozostawia wiele do życzenia . Nie polecam nikomu kto liczy na wsparcie Biura Podróży podczas wakacji.
  • ~Kwiatuszek / 2021-09-11 19:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel super polecam Fantasia Hotel de Lux ***** Turcja Egejskim niestety opieka Tui słabo już na lotnisku rezydenta brak stał pod lotniskiem w hotelu kontakt przez recepcję bodźców aplikacje na wycieczce rezydenta brak trzeba znać język inaczej bez rezydenta nic nie załatwisz sprzedać wczasy wycieczki potem radźcie sobie sami to opis Tui w Turcji Egejskiej
    ZaletyHotel super
    WadyBrak rezydenta
  • ~Xyz / 2021-09-10 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wakacji z Tui, placi człowiek jak za zboże a będzie siedział jak pies w hotelowym holu bo nic nie ogarnięte. Co mam zrobić teraz z walizkami? Czekać przed hotelem 5 godzin? Ha tfu, ostatni raz.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo
    Żenująca obsługa
    Personel pracuje za karę
  • ~Petr130 / 2021-09-10 08:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Wycieczka z Organizatorem TUI. Dwa razy zmieniono mi lot, za pierwszym razem po rozmowie telefonicznej z biurem obsługi dopłaciłem za zmianę godziny z popołudniowej na poranną, za zmianę lotu, teraz mam pisać reklamację o zwrot pieniędzy i co z tego, ja już mam 1 dzień urlopu zmarnowany :( teraz przylot o po 23 jak wiem będę po 24 w hotelu, mam nadzieję że nie zaspie na śniadanie, bo 2 posiłki mam w plecy, nie chce stracić 3go, więc meldunek w kolejnej dobie, myślę, że kolejna reklamacja. Mam nadzieję, że urlop i hotel będzie ok
  • ~Dorota / 2021-09-08 18:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Wielka niedogodność - brak rezydenta . W sytuacji krytycznej , gdy trzeba reagować szybko czat to o wiele za mało. W ten sposób straciłam drogi telefon , zostawiony w autobusie transferowym. Odjechał spod hotelu i już nie było jsk się skontaktować z kierowcą. A wiec - uwaga na brak opieki ze strony rezydenta! IKonieczna dobra znajomość języków obcych: w hotelu ( The Royal Blue) głownie j. angielski, natomiast na lotnisku zmianę autobusu transferowego zakomunikowano tylko po niemiecku . Wiadomości z TUI nie było…
    ZaletyHotel pueknue położony , ale na 5* nie zasługuje
    WadyBrak pomocy w sytuacji awaryjnej
  • ~zadowolony turysta / 2021-09-07 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z hotelu Elba SARA Fuertaventura. Rezerwację i opłatę pobytu all inclusive zrobiłem poprzez internet na stronie TUI. Dokumenty podróży wypełniłem - były dostępne instrukcje. Odprawa na lotnisku bez problemów. Lot punktualny. Na lotnisku pracownik TUI wskazał mi autokar. Transfer z lotniska autokarem TUI bez problemów. Pokój z widokiem na morze zgodnie z zamówieniem. Jedzenie super. Brak niestety dobrej kawy rano, ale dało się przeżyć. Na początku nie braliśmy wycieczek. Po kilku dniach zmieniliśmy zdanie i poprzez aplikację myTUI bez problemów ją zakupiliśmy. Wycieczka ok. Powrót do Polski bez problemów.
    ZaletyDobra jakość usługi. Wszystko zgodne z zamówieniem.
    WadyBrak dobrej porannej kawy w hotelu, ale to drobiazg. :) Brak kontaktu do rezydenta TUI, ale bez problemu załatwiałem np. rezerwację wycieczki poprzez aplikację myTUI i czat. Czat to za dużo powiedziane, ale odpowiedź na pytanie zawsze przychodziła. Trochę z opóźnieniem (kilkugodzinnym), ale przychodziła.
  • ~Agat / 2021-09-07 11:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytając opinie w internecie, mało nie pojechałam na wakacje. Szczęśliwie trafiłam na panią w oddziale na Ursynowie, która rzetelnie mi wszystko opowiedziała - było dokładnie tak jak mówiła, wypoczynek super, wszystko jak w zegarku (co chwila informacje, że mam wylot, o której, jaki transfer i gdzie, jak tam dojść itd). Opinie nt rezydentów są nieprawdziwe, pisze je konkurencka - TUI od 2021 roku nie ma oficjalnie rezydentów (choć po przylocie była pani rezydentka z Polski :), a ich aplikacja działa lepiej niż niejeden rezydent - sprawdziłam. Hotel super (na Zakynthos), wg opisu, nawet przed przylotem już wstawili nocnik dla dziecka. Cieszę się, że się odważyłam mimo tych opinii i teraz będzie to mój wybór nr 1 na wakacje z dzieckiem.
    ZaletyInformowanie na każdym etapie - od e-maili nt miejsc w samolocie, dokumentów podróżnych, po aplikację które dba, żeby wszystko wiedzieć, o wszystkim przypomnieć
    WadyDo ceny hotelu trzeba doliczyć różne rzeczy i jest to spora sumka, ale tu przynajmniej nie dopłaca się za podstawowy bagaż, jak w innych biurach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962