ZaletyNie skorzystam
strona 31 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Azi / 2021-06-04 13:28
Biuro TUI w Riviera w Gdyni czekałam 30min, jak opustoszało weszła, niestety żadna z 3pan nie miała dla mnie czasu. Były zajęte. Biuro pomimo czekających ludzi przed nie wpuściło nikogo przez 15min bo zajęte były. Gratulacje -
-
~Bartek / 2021-03-05 13:16
Omijać szerokim łukiem! Z powodu Covid odwołali nam wyjazd na narty i myślałem, ze oddadza mi normalnie cała zaliczkę. Oddali mi 50%, bo cześć wg nich pokrywala koszty ubezpieczenia, ale to nie ja zrezygnowałem! Teraz dostalem odpowiedz, ze z tych pozostalych 50 proc, oddadza mi tylko 150pln, czyli 989 zatrzymali dla siebie!!! Tytułem składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej! To juz jest zwykle zlodziejstwo.
Dodatkowo, w zeszłym roku, dali ciała z Covidem i dostaliśmy voucher tytułem rekompensaty niewykorzystanego z ich winy urlopu. Voucher jest do maja tego roku. Poprosiłem więc, o przedłużenie znowu o rok, a oni, że tylko do października tego roku! Przedłużenie mi nic nie daje, bo zima zaczyna sie w styczniu.
ZŁODZIEJE! Sprawę kieruję do prawnika, poinformowałem również centrale zagranicą oraz hotel gdzie mieliśmy być, żeby wiedzieli, z jakimi dziadami współpracują.
Unikać! -
~Bartek / 2022-07-06 13:18
Utrudniony kontakt z biurem, brak chęci w rozwiązaniu problemu stworzonego przez biuro Tui. Nikomu nie polecam wypoczywać z tym biurem ZaletyŻadnych zalet... -
~Bartek / 2023-07-17 07:54
Tragedia, konsultant podpiął nie tą wycieczkę i zamiast na 10 dni zaproponowali 7 . Poganiali z płatnością i wyszło jak wyszło. Firma nie poczuwa się do odpowiedzialności i zaproponowała dopłatę do 10 dni pomimo, że rozmowa potwierdziła, że to wina konsultanta. Jesteśmy zmuszeni dopłacić te pieniądze ponieważ nie ma już żadnych innych w podobnej cenie wyjazdów. Chodzi o kwotę 2000 zł. Omijać szerokim łukiem!!! ZaletyBrakWadyMają klienta w nosie, liczy się kasa. -
~Bartek / 2023-07-17 17:58
Wykupiliśmy z żoną wycieczkę z przewodnikiem do Oświęcimia. Pojechaliśmy do Krakowa z miejsca swojego zamieszkania czyli 400 km poczym na dwa dni przed wykupiona wycieczka dostaliśmy esemesa że mamy anulować ta wycieczkę z uwagi na błąd systemu . Chcielibyśmy dowiedzieć się o co chodzi to usłyszeliśmy że nie będą mieć Polskiego przewodnika i mogą ewentualnie oddać nam pieniądze . Konsultantka była wredna i miała nas gdzieś. Poinformowałem ja że muszą nam oddać pieniądze a nie mogą i co proponują to powiedziała że nic i mamy radzić sobie sami . Jedna wielka żenada. Nie polecam ZaletyBrakWadyOkropna obsługa
Oszustwo
Żenada -
~Beata / 2020-06-20 11:24
Lekceważące traktowanie klienta.
Omijajcie z daleka biuro podróży TUI.
Ja zamierzam dać sprawę na drogę postępowania sądowego o zwrot zaliczki wszyscy moi znajomi wygrali sprawy w Sądach ja też mam zamiar wygrać.Działajcie bo TUI liczy na to ,że odpuścicie,że nie będzie się Wam zwyczajnie chciało działać. -
~Beata / 2020-08-09 16:54
Jakieś nieporozumienie.... Wykupiliśmy urlop we wrześniu 2019 roku. Wylot na Majorkę miał być koniec sierpnia 2020. Od początku roku obserwowałam....na stronie hotelu była informacja że hotel jest zamknięty. W biurze Tui w galerii katowickiej dostałam informację że otwiera się z początkiem sezonu. Ok. Poczekałam...w maju...czerwcu ... lipcu...nadal zamknięty. W biurze zapewnienie że jest czynny, że oni nie mają informacji o zamknięciu. Wpłaciliśmy całość. W ostatnich dniach ( trzy tygodnie przed wylotem) zaczęłam głębiej sprawdzać. Pani w biurze potwierdziła mi informację że nie mają klientów w tym hotelu. Ani w Tui ani w innym biurze nie ma ofert do tego hotelu. Biuro nadal zapewniało nas że jest czynny i 23 sierpnia spokojnie polecimy. Napisałam maila z pytaniem o hotel do zarządu sieci hotelu na Majorce. Zarząd bardzo szybko odpowiedział że z powodu covid19 byli zmuszeni zdecydować o zamknięciu hotelu w sezonie 2020 i że nie ma możliwości aby ktokolwiek spędził urlop w tym hotelu bo najzwyczajniej w świecie jest ZAMKNIĘTY!!!! A Pani w biurze ....nadal twierdziła że hotel jest czynny.... ZGROZA.... Klientów nie mają tam, w żadnym biurze podróży w Polsce ( nawet w Tui) nie ma ofert do tego hotelu, zarząd hotelu mówi że mają zamknięte a Tui twierdzi że otwarte i że polecimy.... Po poruszeniu nieba i ziemi, po napisaniu maila do dyrektora Tui i opisaniu tematu dostałam maila że ...... hotel jest zamknięty!!!!!!!!! Przecież mówiłam im o tym od stycznia!!!!!!! Dostałam dwie propozycje zmiany hotelu w cenie którą wpłaciliśmy. Obie , dla naszej rodziny, po zarezerwowaniu ich dzisiaj zapłacilibyśmy 2000 zł mniej!!!!! Oczywiście zdecydowaliśmy się anulować rezerwację. Jakbym nie była tak uparta i zaufała im polecielibyśmy i wsadzili by nas gdziekolwiek.... A wszyscy mówią "wspomóż turystykę!!!!" Niby dlaczego???? Skoro oni chcą nas oszukać na każdym kroku -
~Beata / 2021-08-16 20:05
Nigdy więcej nie pojadę z tego biura. Dwa lata temu biuro pozostawiło nas na lotnisku przez dwa dni zanim zorganizowało powrót do domu po zbankrutowaniu linii lotniczej. Teraz pojechaliśmy znowu bo "trzeba dać szansę"
Polecieliśmy do Bułgarii hotel The Cliff & Spa
4* . To co przeżyliśmy na miejscu to jakiś koszmar. Jedzenie dramat . Obiad to: 5 listków sałaty ,4 Oliwki ,4 grzanki ,pół pomidora i pół ogórka. Drugie danie kawałek mięsa w sosie pomidorowym . Koniec. Wszyscy chodzili głodni i wściekli . To samo na śniadanie . Płaci się ciężkie pieniądze a hotel to jedna wielka porażka. Do morza zejście po schodach śmierci. Odpadające deski i poręcze. Rezydenta oczywiście brak . Informacja - dzwońcie na infolinię gdzie po 40min słuchania debilnej muzyczki po prostu się rozłączyłam . Nie polecam TUIZaletyBrakWadyJedzenie , dojście do plaży , rozpadający podest obok basenu , -
-
~Belarisa / 2024-02-25 08:29
Biuro podróży sprzedaje ofertę skierowaną dla osoby z niepełnosprawnoscią a w rzeczywistości okazuje się, że łazienka nie ma żadnego przystosowania o jakim była mowa w ofercie. Dopiero o naszej interwencji zaczęli zamontowywać uchwyty. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Po kilku odwołaniach zaproponowali nam 100 zł jako adekwatnego odszkodowania, żenujące. ZaletyBrakWadyFałszywe przedstawienie oferty, brak empatii, zrozumienia -
~Berlu123 / 2021-08-31 09:53
Zero rezydenta w hotelu, wszystko przez aplikację, kontakt telefoniczny zerowy, nie poinformowano nas o godzinie wyjazdu z hotelu. Na lotnisku okazało się że nie ma połowy osób na liście wylotu, rezydenci mieli to głęboko w poważaniu, dwie kobiety z tui mówiące po polsku zostawili nam Pana mówiącego po niemiecku który nie potrafił nic załatwić, dziecko dostało bilet 20 minut przed wylotem, po prostu brak jakikolwiek kompetencji, nigdy nie skorzystamy już z usług tego "biura podróży" nie wiem nawet czy powinno to się w taki sposób nazywać. Żenada ZaletyBrakWadyCałe to biuro podróży powinno splajtować!! -
~beti / 2022-09-02 22:17
Przy rezerwacji wylot o 7.00. Wylot 16.oo. A ostatecznie wylot 19.45. Odlot 5.55.Plus standardowe opóżnienia po 2 h bo przewożnik zewnętrzny się spóżnił. Czyli zamiast 14 dni wyszło 12? ZaletyNicWadyOszustwo -
~BETI / 2024-03-11 07:27
Wyjazd organizowany przez Tui do 5 gwiazdkowego hotelu Paloma Foresta. W hotelu wszechobecny brud, martwe i żywe biegajace robactwo - karaluchy i nie wiem co jeszcze... materace, kapy, posciel, ręczniki brudne - pozalewane - ślady moczu. Kołtuny nieposprzatanych włosów, lepiące od brudu klamki, odpadające tynki, smród stechlizny. W lobby połamane, pozalewane krzesła, w restauracji brudne talerze i kocie odchody nieposprzatane przez kilka godzin. Hotel tragedia. TUI od godz. 23 nie reaguje, karze czekać do rana a rano odpowiada że rezydent pojawi się po 15 godzinie dnia nastepnego. Zero wsparcia, pomocy. Nasza 10 osobowa grupa spędza 24 godziny " wymarzonego urlopu " w lobby na krześle. Ostatecznie TUI informuje nas ok 19 ze hotelarz oranizuje przewiezienie do innego hotelu tej samej sieci. Dalej czekamy ponad godzine a okazuje sie ze hotelarz o niczym nie wie. Przewiezienie do innego hotelu dopiero dnia następnego o 22 w nocy. W wiekszosci wyjazdów organizatorem było TUI aktualnie nie polecam - brak jakiejkolwiek pomocy. Wymarzony urlop przerodził się w koszmar a Tui nie poczuwa się do odpowiedzialności - przecierz po dobie przewieźli nas do innego hotelu. TRAGEDIA - ODRADZAM !!! Reklamacje oczywiście negatywne pomimo dokumentacji fotograficznej i nagrań biegającego robactwa. Odpowiedz Tui - to goście noszą jedzenie do pokoi dlatego są karaluchy !!! ZaletyBrak -
~Beznadziejne_biuro / 2022-03-16 17:33
Beznadziejne biuro podróży, sprzedają wycieczki po czym anulują rezerwacja, mówiąc, iż lot został odwołany co jest bzdurą totalną. Rozmawiając z innym biurem podróży potwierdziły się nasze przypuszczeni, ze to jest ich chory wymysł bo ludzie ubezpieczyli się od zwyżek cen, a nie opłaca im się przez aktualna sytuacje na świecie puszczać samolotu bo byliby stratni na paliwie, przez co woleli odwołać wszystkie wycieczki na cały miesiac na kierunki dalekie. Panie w obsłudze klienta bardzo nieprzyjemne, wręcz wredne. Ostatni raz robiłam rezerwacje z tym biurem podróży. SKANDAL!!! Odradzam ZaletyBrakWadyWszystko -
~Blanka / 2023-08-21 22:42
Jeżeli chodzi o obsługę Tui nie polecam jak zaczyna być problem to ich nie ma ,tylko zwodzą mailami ZaletyTylko info przypominające o zbliżającej się wyciczceWadyNieprofesjonalni w każdym calu -
~bob / 2021-06-20 20:43
TUI to totalna porażka. Byli uprzejmi tylko do czasu kiedy dostali kasę, potem całkowita olewka, nie da się nic załatwić. Infolinia, jak w końcu po godzinie uda się jakimś cudem dodzwonić, w kółko tylko jedna śpiewka, jak z kasety: nie da się, nic nie mogę zrobić. Daliśmy się jeszcze naciągnąć "miłej pani" z biura TUI na gwarancje zwrotu 100% kosztów od rezygnacji(Alianz), która kompletnie nic nie daje bo zawiera takie absurdalne punkty, że żeby dostać zwrot musisz umrzeć albo mieć udar xD I to jeszcze łaskawie po rozpatrzeniu sprawy przez Alianz. Nie dajcie się nabrać na żadne dodatkowe ubezpieczenia, serio to wyrzucenie pieniędzy w błoto. To był mój ostatni raz z TUI, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i uniknie niepotrzebnych nerwów. ZaletybrakWadykłamią, oszukują, naciągają -
~Bogdan / 2021-06-09 22:12
W marcu 2020r. tj. 9 miesięcy przed wylotem dokonaliśmy przedpłaty w wysokości 1.244,50 zł na wyjazd na Zanzibar. Z przyczyn zdrowotnych nie mogliśmy jednak wyjechać i półtora miesiąca przed wylotem zwróciliśmy się do Pana Prezesa Zarządu TUI z prośbą (za potwierdzeniem zwrotnym) o wyrażenie zgody na zmianę terminu wylotu . Dopiero po okresie 4 miesięcy od wysłania naszej prośby i po zakończeniu sezonu wylotów na Zanzibar otrzymaliśmy odpowiedź na naszą rezerwację nr 45329090. Osoba , która udzieliła odpowiedzi napisała , że zwrot kosztów jest niemożliwy. My zwracaliśmy się z prośbą o przesunięcie terminu wylotu a nie zwrotu kosztów!
Pragnę nadmienić, że byliśmy stałym klientem TUI. Nie myśleliśmy, że kondycja biura jest tak słaba, że połakomi się na tak małą kwotę. Nigdy więcej my ani nasi znajomi , którzy z nami podróżowali nie zaryzykujemy i nie pojedziemy z TUI skoro tak traktują swoich stałych klientów. -
-
~Bogdan / 2022-04-29 15:57
Zarezerwowałem wycieczkę wraz ze znajomymi w grudniu na lipiec do Egiptu do hotelu oddalonego 2 km od centrum Hurghady po czym 28 kwietnia dostaję informację znajomi również że niestety ten hotel nie może nas przyjąć i jest zmiana na hotel oddalony o 20 km . Więc moje pytanie czy ja mam sobie na wielbłądzie jeździć co centrum a może na Pani z infolinii i ja batem poganiać .To są zwykli naciągacze i złodzieje . Oferta pewnie się pojawi tylko dużo droższa . Ostrzegam nie planujcie urlopu z Tui bo zostaniecie( tu i tyle) WadyOszuści -
~Bogdan / 2022-09-05 17:00
Kupiłem tygodniową wycieczkę, zapłaciłem prawie 8000.
Gdybym sam nie dzwonił i nie dociekał nawet bym się nie dowiedział że mojej wycieczki nie ma, że przez pomyłkę mi ją sprzedano i że miejsc nie ma.
Ani pieniędzy ani wycieczki na 2 dni przed wylotem - horror
Reklamację można złożyć tylko pisemnie listem, czas odpowiedzi 45 DNI!!! -
~Bogdan / 2023-06-16 10:42
Stanowczo odradzam to biuro, przy sprzdaży wycieczki poinformowano nas o opiece polskiego rezydenta,sprzedano wycieczki z polskim przewodnikiem na miejscu okazało się że wszystko po angielsku a na jedną wycieczkę trzeba sobie samemu zoorganizować transport.Biuro olewa Polaków mimo że było nas naprawdewielu. Nigdy więcej TUI. ZaletybrakWadySame. -
~BW / 2024-03-11 09:44
Witam. Nie polecam tego biura nikomu. Ostatnie wyloty (z Warszawy) kończyły się skracaniem o 1 dzień pobytu - mieliśmy np. wylecieć o 9 rano i wrócić o 20(tak było w ofercie) a przed samym urlopem przysyłają zmianę godzin wylotu i wylatujesz o 20 a wracasz o 9! Dodatkowo Pani rezydent w Turcji (Bodrum) to masakra - nawet nie pofatygowała się o mapkę okolicy wraz z ofertami wycieczek fakultatywnych...
Niestety żeby tego było mało to w tym roku wybraliśmy inny rejon Turcji oczywiście z hotelem przy samym morzu (rezerwacja we wrześniu). Otrzymałem w sobotę informację że firma TUI rozwiązała umowę z tym hotelem i jako alternatywny dostaliśmy hotel położony 2,5 km od plaży... Jak ja chciałbym zrezygnować z oferty to oczywiście straciłbym zaliczkę lecz w przypadku kiedy biuro zrywa umowę nie ponoszą żadnych konsekwencji!
strona 31 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »