Nigdy więcej nie pojadę z tego biura. Dwa lata temu biuro pozostawiło nas na lotnisku przez dwa dni zanim zorganizowało powrót do domu po zbankrutowaniu linii lotniczej. Teraz pojechaliśmy znowu bo "trzeba dać szansę"
Polecieliśmy do Bułgarii hotel The Cliff & Spa
4* . To co przeżyliśmy na miejscu to jakiś koszmar. Jedzenie dramat . Obiad to: 5 listków sałaty ,4 Oliwki ,4 grzanki ,pół pomidora i pół ogórka. Drugie danie kawałek mięsa w sosie pomidorowym . Koniec. Wszyscy chodzili głodni i wściekli . To samo na śniadanie . Płaci się ciężkie pieniądze a hotel to jedna wielka porażka. Do morza zejście po schodach śmierci. Odpadające deski i poręcze. Rezydenta oczywiście brak . Informacja - dzwońcie na infolinię gdzie po 40min słuchania debilnej muzyczki po prostu się rozłączyłam . Nie polecam TUI
ZaletyBrak
WadyJedzenie , dojście do plaży , rozpadający podest obok basenu ,
~Belarisa / 2024-02-25 08:29
Ocena: 1.00 / 5
Biuro podróży sprzedaje ofertę skierowaną dla osoby z niepełnosprawnoscią a w rzeczywistości okazuje się, że łazienka nie ma żadnego przystosowania o jakim była mowa w ofercie. Dopiero o naszej interwencji zaczęli zamontowywać uchwyty. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Po kilku odwołaniach zaproponowali nam 100 zł jako adekwatnego odszkodowania, żenujące.
ZaletyBrak
WadyFałszywe przedstawienie oferty, brak empatii, zrozumienia
~Berlu123 / 2021-08-31 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Zero rezydenta w hotelu, wszystko przez aplikację, kontakt telefoniczny zerowy, nie poinformowano nas o godzinie wyjazdu z hotelu. Na lotnisku okazało się że nie ma połowy osób na liście wylotu, rezydenci mieli to głęboko w poważaniu, dwie kobiety z tui mówiące po polsku zostawili nam Pana mówiącego po niemiecku który nie potrafił nic załatwić, dziecko dostało bilet 20 minut przed wylotem, po prostu brak jakikolwiek kompetencji, nigdy nie skorzystamy już z usług tego "biura podróży" nie wiem nawet czy powinno to się w taki sposób nazywać. Żenada
ZaletyBrak
WadyCałe to biuro podróży powinno splajtować!!
~beti / 2022-09-02 22:17
Ocena: 1.00 / 5
Przy rezerwacji wylot o 7.00. Wylot 16.oo. A ostatecznie wylot 19.45. Odlot 5.55.Plus standardowe opóżnienia po 2 h bo przewożnik zewnętrzny się spóżnił. Czyli zamiast 14 dni wyszło 12?
ZaletyNic
WadyOszustwo
~BETI / 2024-03-11 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Wyjazd organizowany przez Tui do 5 gwiazdkowego hotelu Paloma Foresta. W hotelu wszechobecny brud, martwe i żywe biegajace robactwo - karaluchy i nie wiem co jeszcze... materace, kapy, posciel, ręczniki brudne - pozalewane - ślady moczu. Kołtuny nieposprzatanych włosów, lepiące od brudu klamki, odpadające tynki, smród stechlizny. W lobby połamane, pozalewane krzesła, w restauracji brudne talerze i kocie odchody nieposprzatane przez kilka godzin. Hotel tragedia. TUI od godz. 23 nie reaguje, karze czekać do rana a rano odpowiada że rezydent pojawi się po 15 godzinie dnia nastepnego. Zero wsparcia, pomocy. Nasza 10 osobowa grupa spędza 24 godziny " wymarzonego urlopu " w lobby na krześle. Ostatecznie TUI informuje nas ok 19 ze hotelarz oranizuje przewiezienie do innego hotelu tej samej sieci. Dalej czekamy ponad godzine a okazuje sie ze hotelarz o niczym nie wie. Przewiezienie do innego hotelu dopiero dnia następnego o 22 w nocy. W wiekszosci wyjazdów organizatorem było TUI aktualnie nie polecam - brak jakiejkolwiek pomocy. Wymarzony urlop przerodził się w koszmar a Tui nie poczuwa się do odpowiedzialności - przecierz po dobie przewieźli nas do innego hotelu. TRAGEDIA - ODRADZAM !!! Reklamacje oczywiście negatywne pomimo dokumentacji fotograficznej i nagrań biegającego robactwa. Odpowiedz Tui - to goście noszą jedzenie do pokoi dlatego są karaluchy !!!
ZaletyBrak
~Beznadziejne_biuro / 2022-03-16 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne biuro podróży, sprzedają wycieczki po czym anulują rezerwacja, mówiąc, iż lot został odwołany co jest bzdurą totalną. Rozmawiając z innym biurem podróży potwierdziły się nasze przypuszczeni, ze to jest ich chory wymysł bo ludzie ubezpieczyli się od zwyżek cen, a nie opłaca im się przez aktualna sytuacje na świecie puszczać samolotu bo byliby stratni na paliwie, przez co woleli odwołać wszystkie wycieczki na cały miesiac na kierunki dalekie. Panie w obsłudze klienta bardzo nieprzyjemne, wręcz wredne. Ostatni raz robiłam rezerwacje z tym biurem podróży. SKANDAL!!! Odradzam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Blanka / 2023-08-21 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chodzi o obsługę Tui nie polecam jak zaczyna być problem to ich nie ma ,tylko zwodzą mailami
ZaletyTylko info przypominające o zbliżającej się wyciczce
WadyNieprofesjonalni w każdym calu
~bob / 2021-06-20 20:43
Ocena: 1.00 / 5
TUI to totalna porażka. Byli uprzejmi tylko do czasu kiedy dostali kasę, potem całkowita olewka, nie da się nic załatwić. Infolinia, jak w końcu po godzinie uda się jakimś cudem dodzwonić, w kółko tylko jedna śpiewka, jak z kasety: nie da się, nic nie mogę zrobić. Daliśmy się jeszcze naciągnąć "miłej pani" z biura TUI na gwarancje zwrotu 100% kosztów od rezygnacji(Alianz), która kompletnie nic nie daje bo zawiera takie absurdalne punkty, że żeby dostać zwrot musisz umrzeć albo mieć udar xD I to jeszcze łaskawie po rozpatrzeniu sprawy przez Alianz. Nie dajcie się nabrać na żadne dodatkowe ubezpieczenia, serio to wyrzucenie pieniędzy w błoto. To był mój ostatni raz z TUI, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i uniknie niepotrzebnych nerwów.
Zaletybrak
Wadykłamią, oszukują, naciągają
~Bogdan / 2021-06-09 22:12
Ocena: 1.00 / 5
W marcu 2020r. tj. 9 miesięcy przed wylotem dokonaliśmy przedpłaty w wysokości 1.244,50 zł na wyjazd na Zanzibar. Z przyczyn zdrowotnych nie mogliśmy jednak wyjechać i półtora miesiąca przed wylotem zwróciliśmy się do Pana Prezesa Zarządu TUI z prośbą (za potwierdzeniem zwrotnym) o wyrażenie zgody na zmianę terminu wylotu . Dopiero po okresie 4 miesięcy od wysłania naszej prośby i po zakończeniu sezonu wylotów na Zanzibar otrzymaliśmy odpowiedź na naszą rezerwację nr 45329090. Osoba , która udzieliła odpowiedzi napisała , że zwrot kosztów jest niemożliwy. My zwracaliśmy się z prośbą o przesunięcie terminu wylotu a nie zwrotu kosztów!
Pragnę nadmienić, że byliśmy stałym klientem TUI. Nie myśleliśmy, że kondycja biura jest tak słaba, że połakomi się na tak małą kwotę. Nigdy więcej my ani nasi znajomi , którzy z nami podróżowali nie zaryzykujemy i nie pojedziemy z TUI skoro tak traktują swoich stałych klientów.
~Bogdan / 2022-04-29 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Zarezerwowałem wycieczkę wraz ze znajomymi w grudniu na lipiec do Egiptu do hotelu oddalonego 2 km od centrum Hurghady po czym 28 kwietnia dostaję informację znajomi również że niestety ten hotel nie może nas przyjąć i jest zmiana na hotel oddalony o 20 km . Więc moje pytanie czy ja mam sobie na wielbłądzie jeździć co centrum a może na Pani z infolinii i ja batem poganiać .To są zwykli naciągacze i złodzieje . Oferta pewnie się pojawi tylko dużo droższa . Ostrzegam nie planujcie urlopu z Tui bo zostaniecie( tu i tyle)
WadyOszuści
~Bogdan / 2022-09-05 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem tygodniową wycieczkę, zapłaciłem prawie 8000.
Gdybym sam nie dzwonił i nie dociekał nawet bym się nie dowiedział że mojej wycieczki nie ma, że przez pomyłkę mi ją sprzedano i że miejsc nie ma.
Ani pieniędzy ani wycieczki na 2 dni przed wylotem - horror
Reklamację można złożyć tylko pisemnie listem, czas odpowiedzi 45 DNI!!!
~Bogdan / 2023-06-16 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam to biuro, przy sprzdaży wycieczki poinformowano nas o opiece polskiego rezydenta,sprzedano wycieczki z polskim przewodnikiem na miejscu okazało się że wszystko po angielsku a na jedną wycieczkę trzeba sobie samemu zoorganizować transport.Biuro olewa Polaków mimo że było nas naprawdewielu. Nigdy więcej TUI.
Zaletybrak
WadySame.
~BW / 2024-03-11 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Nie polecam tego biura nikomu. Ostatnie wyloty (z Warszawy) kończyły się skracaniem o 1 dzień pobytu - mieliśmy np. wylecieć o 9 rano i wrócić o 20(tak było w ofercie) a przed samym urlopem przysyłają zmianę godzin wylotu i wylatujesz o 20 a wracasz o 9! Dodatkowo Pani rezydent w Turcji (Bodrum) to masakra - nawet nie pofatygowała się o mapkę okolicy wraz z ofertami wycieczek fakultatywnych...
Niestety żeby tego było mało to w tym roku wybraliśmy inny rejon Turcji oczywiście z hotelem przy samym morzu (rezerwacja we wrześniu). Otrzymałem w sobotę informację że firma TUI rozwiązała umowę z tym hotelem i jako alternatywny dostaliśmy hotel położony 2,5 km od plaży... Jak ja chciałbym zrezygnować z oferty to oczywiście straciłbym zaliczkę lecz w przypadku kiedy biuro zrywa umowę nie ponoszą żadnych konsekwencji!
~były klient / 2019-12-29 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo nie polecam biura podróży TUI. Przywołują te same artykuły w każdej reklamacji, której nie uwzględniają. Wakacje przedłużyły się o kolejny dzień ze względu na zmianę godzin wylotu. Zmiana lotu nie z winy klienta, a klient wg opinii biura ma we własnym zakresie organizować sobie nocleg (oczywiście odpłatnie). Koczowanie na walizkach, brak dostępu do łazienki, 0 kontaktu z rezydentem... i śmieszny voucher, którego nawet nie da się odsprzedać. PORAŻKA!
Wadyzmiana godzin wylotów, fatalne podejście do klienta
~Chris / 2023-01-12 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Naciągactwo / chamstwo i na koniec matactwo.
Nie wróżę z takim podejściem długiej przyszłości.
Odradzam i polecam bezpośrednio i samemu szukać wakacji by uniknąć przykrych niespodzianek.
Nie można zaufać, ani polegać na TFUI
ZaletyNie posiada
WadyPosiada same
~Czesław / 2022-07-30 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Nasz urlop zamienił się w koszmar kiedy po przedłużającej się odprawie na lotnisku samolot odleciał bez nas! Mimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia nie zwrócono nam ani grosza za wykupione wczasy. Nie otrzymalismy ŻADNEJ pomocy ze strony organizatora wycieczki w sytuacji kryzysowej, a kontakt z obsługą TUI był lekceważący i nieprzyjemny. Zdecydowanie ODRADZAM współpracę z TUI.
WadyUtrudniony kontakt z obsługą, brak zainteresowania ze strony organizatora, brak opieki w sytuacji kryzysowej
~Czeszka / 2023-03-02 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Dobry wieczór. Chciałabym zapytać czy był ktoś zadowolony z hotelu Magnus w Bystrej....? Byłem tam kiedyś i nie usatysfakcjonowany pobytem tam... 1 winda nie działa, obsługa sprząta pokoje zamiast zająć się gośćmi. Do tego filiżanki nie domyte... Co mi z czystej pościeli jak materace żółte... Brud jednym słowem do tego brudne dywany...
ZaletyDarmowa kawa i herbata
WadyBrud, skapstwo za takie pieniądze
~Dagmara / 2022-07-22 14:57
Ocena: 1.00 / 5
W tym roku lecę trzeci raz z Tui i dotychczas nie zwracałam uwagi na warunki ogólne a powinnam. Tui liczy 300 zł za zmianę danych, nawet jeśli jest to tylko zmiana daty urodzenia (pojawiła się literowka). A w dzień lotu koszt to nawet 600 zł. W mojej ocenie stanowczo za dużo! Sama obsługa klienta ma podejście albo płacisz tu i teraz albo nie jedziesz ! Rozumiem mój błąd ale podejscie obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Kupując co roku wczasy z Tui również nic nie znaczą dla biura.
WadyUkryte koszty biura podróży
~Damian / 2024-04-28 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Tui-oszuści. Dotyczy wyjazdu do Marasa Alam.
Przed samym wylotem skrócono nam czas pobytu o bagatela 23h, co w praktyce przełożyło się na 2 dni wypoczynku.
Tylko że te oferowane wcześniej dogodne godziny wpłynęły na wybór tej imprezy.
Nie dość tego na miejscu okazało się, że mamy do dyspozycji 3 posiłki zamiast all inclusive.
W pierwszym przypadku nie uwzględniono reklamacji, ponieważ zmieściliśmy się w dacie. W drugim przypadku zgłoszenie miało nastąpić w czasie trwania imprezy turystycznej, a nie po. Czujecie to mowa jest o Egipcie !!!
Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam przed TUI!!!!!!!!
WadyZero empatii w stosunku do klienta.
~Dan / 2023-07-18 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego biura podróży to były moje ostatnie wakacje z nimi.