Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2021-06-16 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui to oszuści
    Otrzymaliśmy od nich takiego maila.

    Szanowni Państwo,

    informujemy o zmianie lotniska dla rezerwacji opartych na przelocie Poznań-Pafos-Poznań (czwartek) w datach 17.06 – 28.10.2021.

    W celu umożliwienia realizacji planów urlopowych proponujemy zmianę Państwa rezerwacji, z zachowaniem długości pobytu oraz ceny na:

    2021-08-12 05:55 z Warszawa do PFO 10:05, Enter Air ENT7099
    2021-08-19 10:50 z PFO do Warszawa 13:05, Enter Air ENT7100
    W związku z istotną zmianą warunków mogą Państwo odstąpić od umowy i uzyskać zwrot środków.

    Prosimy o przesłanie Państwa decyzji do dnia 27.05.2021 na adres informacje@tui.pl lub korzystając z jednego z poniższych linków:

    TAK wyrażam zgodę na zmianę rezerwacji - Kliknij tutaj
    Mam dodatkowe pytania dotyczące zmiany - Kliknij tutaj
    NIE, nie wyrażam zgody na proponowaną zmianę - Kliknij tutaj
    Niezbędne informacje o wymaganych dokumentach do realizacji wyjazdu w związku z Covid-19, znajdziesz pod adresem www.tui.pl/warunki-podrozy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwości wykonania testów przed wylotem lub w trakcie trwania Twojej podróży, zapraszamy na naszą stronę www.tui.pl/warunki-podrozy-testy.

    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 22 255 03 60.

    Z poważaniem,
    TUI Poland

    Nie dajcie się nabrać kasy nie zwracają brakuje 600 zł z ubezpieczenia.
    Biuro omijać szerokim łukiem może już upadają?
    ZaletyBrak
  • ~Ala / 2022-06-22 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś, brak kompetentnych osób na infolinii. Nikt nic nie wie, wprowadzają ludzi w błąd. Sprzedają podwójnie miejsca w samolocie. Żałuje, ze kupiłam u nich wczasy. Już nigdy więcej. Totalna porażka.
  • ~Alan / 2021-05-27 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro odwołało mój wyjazd już 3 tygodnie przed z racji na zbyt niskie zapełnienie samolotu. Porażka.
  • ~Alek / 2021-08-18 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    https://podroze.onet.pl/aktualnosci/wakacje-w-bulgarii-biuro-podrozy-nie-zaplacilo-za-pobyt-turystow-z-polski/rgh66zh

    Myślę, że ten artykuł ukazuje w pełni TUI i jego podejście do ludzi.
    NIGDY WIĘCEJ !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko - cena, hotele, warunki
  • ~Aleksander z Mikołowa / 2022-07-12 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy pobyt na Wschodzie Europy Bułgaria Nesebar Beech i ostatni.
    Od 6 rano siedzimy w lobby z dwójką maluchów, zero pomocy zero przychylności Hotelu , że pokojów nie dali? Zrozumieć ciężko ale na śniadanie nie wpuścili!!!!! O zgrozo, omijajcie ten hotel i TUI udaje że nie można się dodzwonić do hotelu
    Porażka na starcie, mamy nadzieję że cały tydzień będzie inny...., wschodnie standarty
    Popracujcie nad rzetelnoscia
    WadyPorażka na start
  • ~Alex / 2023-12-12 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po otrzymaniu 2 pokoi okazało się, że jeden z nich nie nadaje się do zamieszkania, ponieważ śmierdzi w nim grzybem i stęchlizną. Po zgłoszeniu sprawy do recepcji musieliśmy czekać 30min aż ktoś z obsługi przyszedł i stwierdził, że wszystko jest ok. Niestety, w pokoju nie dało się przebywać, ponieważ po kilku minuta dostawało się alergii i ataku kaszlu. Nie mieliśmy możliwości skontaktować się z rezydentem pod wskazanym numerem telefonu, ponieważ numer był niedostępny (poza zasięgiem). Po interwencji na chat TUI - rezydent również się z nami nie skontaktował. Byliśmy zdani sami na siebie. Tylko dzięki temu, że jedno z nas mówiło biegle po arabsku - pokój został wymieniony. Na zażalenia i reklamacje w języku angielskim obsługa hotelowa w ogóle nie reagowała. Nadmienię również, że jeden z pokoi rezerwowaliśmy dla 3 osób, a żaden nie był na to przygotowany (łóżko nieprzygotowane, brak pościeli, ręczników). Musieliśmy czekać dodatkową godzinę na przygotowanie pościeli dla trzeciej osoby. W pokoju 3 osobowym za każdym razem obsługa zostawiała tylko ręczniki dla 2 osób - codziennie musieliśmy interweniować w Recepcji i bardzo dugo czekać na dostarczenie ręcznika dla trzeciej osoby. Pokoje były sprzątane nieregularnie i bardzo niedokładnie. Niemyta łazienka, niedbale ścielone łóżka, niesprzątany aneks kuchenny. Wspólnie z rodziną mieliśmy dwa pokoje na różnych piętrach (raz był sprzątany jeden, raz drugi, a innym razem żaden).


    Po pokojach biegają karaluchy. W całym hotelu roznosi się nieprzyjemny zapach. Ponadto w jednym z pokoi mieliśmy problem z kanalizacją. Woda stała bardzo długo w umywalce. Jednego dnia zapchała się również toaleta. Po zgłoszeniu awarii do recepcji musieliśmy znów bardzo długo czekać aż ktoś zareaguje, kiedy w tym czasie zalewało nam łazienkę. Miasieliśmy wszystko sprzątać sami. Obsługa hotelowa była wzywana kilkukrotnie i każdorazowo kazano nam czekać. Przez całą noc nie mogliśmy korzystać z toalety. Inna W ofercie pojawia się informacja o depozycie ale nie ma informacji o jego wysokości. Podczas zakwaterowania musimy wpłacić 300 AED za pokój. Płacąc kaucje kartą recepcja nie może zwrócić środków na kartę - tylko w gotówce. W związku z tym goście zostają z niepotrzebną gotówka w obcej walucie. Podczas kolacji serwowanej od 18 do 22 często o 20:00 pozostawały już puste bemary lub resztki jedzenia. Menu bardzo ubogie - głównie kuchnia indyjska. W 4 z 6 bumerach znajdował się tylko ryż. Na śniadaniach często brakowało sałatek i świeżych warzyw. W niektóre z nich wyczuwalny był zapach pleśni (świeże ananasy i czerwona fasolka). Obsługa hotelu bardzo cię ociąga i ciężko się z nimi porozumieć zarówno po angielsku jak i po arabsku, kiedy czytając informacje o hotelu, możemy zauważyć, że są to języki obowiązujące w tym miejscu. W recepcji pracują głównie Hindusi, którzy mówią tylko w swoim języku i bardzo słabym angielskim. Podczas próby skomunikowania się i uzyskania informacji często odwracali głowy ignorując gości. Podczas zakwaterowania na Recepcji poinformowano nas, że bus na plażę jeździ tylko 1-2 w ciągu całego dnia (w godzinach 10:00, 10:30 oraz czasem dodatkowy o 11:00). Następnego dnia gdy o 9:50 pojawiliśmy się w Recepcji pytając o busa otrzymaliśmy informację, że obowiązują na niego rezerwacje o czym nie poinformowano nas wcześniej, takiej informacji nie było w ofercie z biura podróży TUI. Kiedy okazało się, że nie możemy tego dnia jechać na plażę - obsługa hotelowa zaoferowała nam rezerwację dopiero na następny dzień (na 10:30 - nie było możliwości rezerwacji o 10:00) lub samodzielną podróż taxi, za które jak wiadomo trzeba było zapłacić dodatkowo. W ofercie była opisana plaża Kite Beach podczas gdy bus zawoził nas na La Mer Beach, gdzie obecnie są prowadzone prace remontowe i nie było dostępu żadnej infrastruktury ani leżaków.

    Po pierwszym dniu, gdzie nie otrzymaliśmy wsparcia rezydenta zrezygnowaliśmy z dalszego kontaktu. Numer telefonu do rezydenta był polskim numerem, gdzie kontakt telefoniczny poza UE jest bardzo drogi. Nadmieniam, że z obsługi biura TUI korzystamy od wielu lat, ale nigdy nie spotkaliśmy się z tak niskim poziomem obsługi biura oraz standardu hotelu.

    Po zgłoszeniu reklamacji do TUI otrzymaliśmy odpowiedź, że oferta jest zgodna, nie widzą żadnych niedogodności a jeżeli jakieś powstał to przepraszają, ale nie mogą wziąć odpowiedzialności za hotel. Każda sytuacja została udokumentowana video lub zdjęciem. Po pokojach naprawdę biegały karaluchy!!!!
    Zaletybrak
    Wadykaraluchy w pokojach
    arogancja bezradność obsługi hotelowej
    reklamacja argumentowana "nie byliśmy świadkami takiej sytuacji" "jest nam przykro"
    zero pomocy podczas wyjazdu
    zagrzybione i śmierdzące pokoje
    obsługa klienta działa tylko przed sprzedażą po nieudanych wakacjach i próbie wyciągnięcia konsekwencji biuro tłumaczy, że ni bierze odpowiedzialności za hotel
  • ~Alicja / 2021-04-29 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, 
    Kontaktowałam się do skutki z Panem z obsługi firmy Tui. Na początku wspomnę, że wykupiłam wycieczkę do Egiptu o nr. Rezerwacji 46492959 ale od razu zrezygnowałam, niestety wpłaciłam zaliczkę. Tym samym zakupiłam od razu wycieczkę do Grecji o nr rezerwacji 46499343. Chcąc uzyskać informacje od Państwa pisałam maile w tej sprawie. Pan udzielił mi informacji, że jest możliwość wykupienia usługi płatnej umożliwiająca  cytuje ,, środki z rezerwacji 46492959 nie mogą zostać przeksięgowane, gdyż na ten moment wyjazd odbywa się zgodnie z umową.
    Zgodnie z poprzednia wiadomością - aby dokonać zmiany należy wykupić usługę Gwarancji Elastycznej Zmiany Wyjazdu.”
    chcąc odzyskać zaliczkę planowałam wykupić usługę niestety Pan przez ponad tydzień odpisywał mi na maile w sposób niewyczerpujący a osobiście nic konkretnego się nie dowiedziałam. Byłam skłonna wpłacić 50 zł od osoby za zmianę w usłudze, ponieważ zależało mi na odszukaniu zaliczki. pan zrobił mi nadzieję, a gdy dziś zadzwoniłam do Tui otrzymałam Informacje, że jakieś ~40 zł zostanie przeksięgowane na poczet wycieczki do Grecji. to jest absurd w jaki sposób Państwo traktują klientów. Jeśli dalej uwierzyłabym temu Panu to wpłacone 100 zł za dwie osoby to jeszcze bardziej byłabym stratna, to czyste wyłudzanie.
    Są czasy pandemii i wstyd jest, że państwo tak wykorzystują ludzi. Wspomnę, że podczas wykupienia wycieczki do Grecji wprowadziłam nazwisko syna po Ojcu gdzie nie jest to inne osoba ani inne dane dowodu czy miejsca zamieszkania a państwo chcieli abym wpłaciła 250 zł !!!!!!!! Za zmianę nazwiska dziecko, godzinę później okazało się że bez problemu państwo zmienili nazwisko.
    Chciałabym na podstawie korespondencji z Panem odzyskać moją zaliczkę, gdybym wiedziała od początku że nie ma szans na jej odzyskanie a Pan z obsługi nie wspomniał mi o dodatkowo wykupionej usługę byłoby inaczej. Jestem rozczarowana Państwa obsługą i podejściem do klienta :-(
    ZaletyBrak
  • ~Alicja / 2024-01-11 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat TUI nie jest dla ludzi , którzy chcą wyjechać spokojnie na wakacje i cieszyć się pobytem. Ich hasło przewodnie to powinno być: chcesz dużo zmartwień, jedź z nami.

    Zapomnieli wykupić dla mnie ubezpieczenia, które przed wyjazdem dodatkowo dokupiłam i z którego miałam potrzebę pilnie skorzystać. Obsługa na czacie niczym boty odpowiadające lakonicznie i przerzucające odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na klienta. W momencie wyjaśnienia sprawy ( po dwóch dniach!!!) , nawet przepraszam nie napiszą. Dwa dni byłam zdana na siebie i musiałam sama sobie poradzić bo TUI do teraz udaje, że wszystko jest ok. Żal nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyNajwięcej
  • ~alterego / 2023-07-03 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na godzinach lotów. Oferta kupiona z wylotem z Rodos o godz 17. po kilku dniach zmienili na wylot o 7:45. Masakra.
  • ~Andrzej / 2021-07-03 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kupujesz to wszystko fajnie a nagle zmiana godzin i lotniska 3 dni przed wylotem. Stawiają klienta przed faktem dokonanym albo lecisz albo nara. Zrezygnowałem kupiłem taniej 400 zł do tego samego hotelu z innego biura . Jak napisałem ze kupłem parking skad miałem leciec i w zwiazku z odstapieniem od umowy poniosłem dodatkowe koszty to mam sobie dzwonic sam bo ich to nie interesuje ( moze parking odda kasę ).
    Kompletna porażka 1 i ostatni raz z Tui. NIE POLECAM !!!!! RADZĘ OMIJAĆ ICH SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyZadne
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2022-03-06 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W maju 2020 roku miałem lecieć do Turcji. Przed dopłatą miałem informację, że hotel jest nieczynny, ale TUI nadal twierdziło, że hotel jest czynny. Duża liczba zachorowań spowodowała, że zrezygnowałem z wyjazdu. Jednak w czerwcu było mniej zachorowań więc z Rainbow poleciałem do Turcji. Z ciekawości poszedłem sprawdzić czy hotel jest czynny. Okazało się, że hotel był nieczynny od początku sezonu. W takiej sytuacji uczciwe biuro zwróciłoby zaliczkę. Nie jest to sposób na zadowolonego klienta i dlatego nigdy więcej z nimi nie polecę. Z biurem Rainbow był na miejscu rezydent, na tablicy informacyjnej była informacja o wylocie, czułem się zaopiekowały. Wiele lat korzystałem z usług TUI, ale to jak traktowani są klienci po wpłacie zaliczki świadczy w jaki sposób traktuje swoich klientów. O tym czy biuro jest godne uwagi świadczy sposób w jaki traktowani są klienci w momencie wystąpienia problemu i w takiej sytuacji tylko można przekonać się o szacunku do klienta. Dlatego NIGDY WIĘCEJ z TUI.
    WadyW 2019 roku też nie zostałem zakwaterowany w hotelu, który zarezerwowałem. Kierowca zawiózł do hotelu innego, złożyłem reklamację, ale TUI jej nie uznało.
  • ~Andrzej / 2022-07-19 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie chciałbym poinformować biuro podróży Tui zacznijcie sprawdzać hotele do których wysyłacie klientów !!!!Witam serdecznie chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych byłem na wakacjach z biura podróży Tui i jedna wielka porażka po 3 dniach chcielibyśmy z tamtą wyjechać pojechałem z rodziną na wymarzony urlop wypoczynek a co się okazało jedna wielką porażka przez cały tydzień nie wymieniali nam pościeli ci do porządku i sprzątanie to po prostu porażka dla zainteresowanych mam zdjęcia i filmy z pokoju niby 5 gwiazdek płaciliśmy za hotel nie bungalow jedzenie to jednak wielka kpina co dzień to samo to co ze śniadaniem zostało na obiad to co z obiadu i śniadania dawali na kolację obsługa nie miła zero języków hotel ma swoje lata za sobą ludzie szczerze unikajcie tego miejsca zraziłem się do Tui i Turcji na tyle że nie m Ochoty wyjeżdżać za granicę na wakacje dużo bym mógł tu pisać naprawdę zygac mi się chce po tych wakacjach a Hotel Nena to nie Hotel tylko bungalow na 3 gwiazdki maks a Tui niech dba o klientów wysyłają ich w bagno jeszcze na dodatek z małym dzieckiem co ma 8 miesięcy mnial być pokój rodziny a bym smród kiła i mogiła najważniejsze że jesteśmy już w Polsce nie w tym śmierdzącym miejscu !!!!! Dla tego pisze Szczerze a jak ktoś chcę zdjęcia film zapraszam do kontaktu udowodnię jaki tak syf jest plus tylko za pogodę i mało wiele basen z którego odpadały kafelki i pełno piachu w wodzie i kamieni i ciągle ta sama animacjia i muzyka do znudzenia zero podejścia do Polaków zero języka angielskiego i niemieckiego 21wiek tylko ruski i turecki .A do Tui mam wielki żal już poszła reklacja niech naprawdę dbają o klientów miłego dnia życzę wszystkim i unikajcie tego Hotelu!!!!!
    ZaletyPogoda
    WadyJest ich pełno od syfy bo brud jedzenie i to co na stronie internetowej a w realu porażka
  • ~Andrzej / 2022-08-30 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych byłem na wakacjach z biura podróży Tui i jedna wielka porażka po 3 dniach chcielibyśmy z tamtą wyjechać pojechałem z rodziną na wymarzony urlop wypoczynek a co się okazało jedna wielką porażka przez cały tydzień nie wymieniali nam pościeli ci do porządku i sprzątanie to po prostu porażka dla zainteresowanych mam zdjęcia i filmy z pokoju niby 5 gwiazdek płaciliśmy za hotel nie bungalow jedzenie to jednak wielka kpina co dzień to samo to co ze śniadaniem zostało na obiad to co z obiadu i śniadania dawali na kolację obsługa nie miła zero języków hotel ma swoje lata za sobą ludzie szczerze unikajcie tego miejsca zraziłem się do Tui i Turcji na tyle że nie m Ochoty wyjeżdżać za granicę na wakacje dużo bym mógł tu pisać naprawdę zygac mi się chce po tych wakacjach a Hotel Nena to nie Hotel tylko bungalow na 3 gwiazdki maks a Tui niech dba o klientów wysyłają ich w bagno jeszcze na dodatek z małym dzieckiem co ma 8 miesięcy mnial być pokój rodziny a bym smród kiła i mogiła najważniejsze że jesteśmy już w Polsce nie w tym śmierdzącym miejscu !!!!! Dla tego pisze Szczerze a jak ktoś chcę zdjęcia film zapraszam do kontaktu udowodnię jaki tak syf jest Oluś tylko za pogodę i mało wiele basen z którego odpadały kafelki i pełno piachu w wodzie i kamieni i ciągle ta sama animacjia i muzyka do znudzenia zero podejścia do Polaków zero języka angielskiego i niemieckiego 21wiek tylko ruski i turecki .A do Tui mam wielki żal już poszła reklacja niech naprawdę dbają o klientów miłego dnia życzę wszystkim i unikajcie tego Hotelu!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Andrzej / 2023-07-31 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro oszukuje klientów zmieniając termin wylotu powrotnego również rodzinom z dziećmi z godzin popołudniowych na nocne, skracając czas pobytu i tym samym zabierając czas przenaczony na sen. Zapewne wyrywa na tym szachrajstwie trochę kasy dla siebie, ale to nasza pierwsza i ostatnia przygoda z polską filią tego - pożal się Boże - biura. Zakwaterowanie po przyjeździe o północy i wyjazd mniej więcej o tej samej godzinie to dokłądnie jedna doba hotelowa mniej. Nasza uwaga została zignorowana, więc nie polecę nigdy instytucji, która zmienia zasady w trakcie gry. Serdecznie za to odradzam.
    #PodwójneStandardy
    WadyZmiana warunkó podróży.
    Traktowanie klientów po wpłącie wyznaczonej kwoty gorzej niż natrętów.
  • ~Andrzej / 2023-09-03 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nigdy już z tego biura nie skorzystam. Jak już zapłacisz za wczasy to radź sobie sam. Przez TUI miałem najgorsze wczasy w swoim życiu .
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy od biura
  • ~Andrzej / 2023-10-02 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy pobyt w 5* hotelu na Rodos, nocny przelot i transfer organizowało też TUI, nad ranem po nieprzespanej nocy z dziećmi poinformowano nas w recepcji że nie ma dla nas pok0i, mamy czekać, spaliśmy na fotelach w recepcji kilka godzin wzbudzając sensację wśród gości, to skandal że hotel wiedząc że przyjeżdżają goście "nocni" nie przygotował choćby jednego zastępczego pokoju żeby położyć dzieci. I jeszcze - nikt z recepcji nie użył słowa PRZEPRASZAMY, i jeszcze drobiazg - w ofercie były napoje bezalkoholowe przez cały pobyt w cenie, przez tydzień mimo interwencji lodówka była pusta. Byliśmy z TUI trzy razy -pierwszy, ostatni i nigdy więcej.
  • ~Aneta / 2022-07-26 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Muszę napisać, bo się gotuję.. w razie potrzeby po lekarza dzwonić na infolinię podaną na polisie ok.. do WARSZAWY! żeby przysłali lekarza do Turcji - jak dla mnie to absurd! Plus ponosić koszty za połączenia do Polski. Ogólnie to system działa tak, że lekarza trzeba załatwić sobie samemu, zapłacić, a oni zwrócą pieniądze. Wszystko ok tylko jak ktoś trafi do szpitala to też musi radzić sobie sam, bo nie ma rezydenta.. i sam za to zapłacić i z tego szpitala samemu wrócić? Serio? Dla mnie to kpina! Nigdy więcej z biurem TUI.
  • ~aneta / 2023-07-06 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wycieczki w TUI, brak zainteresowania, wycieczka sprzedana, brak informacji zwrotnych, brak pomocy, stres, nerwy. Reklamacja odrzucona. Nie dajcie się nabrać. Stanowczo odradzam!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadysama wady aż szkoda czasu na wymienianie i denerwowanie sie
  • ~AnetaM / 2023-09-30 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam po raz kolejny na Dominikanie z TUI , nie ma opiekuna, tylko czat. Przedstawiciel czeka przy lotnisku, aby wysłać Cię taxi do hotelu. Dostałam na czat informacje , ze przyjedzie po mnie transfer na lotnisko. Wszyscy już wiedzieli, ze nie ma lotu a TUI oczywiście nic nie wie, nie informuje klientów. Z lotniska wywieźli nas do jakiegoś hotelu, masakra! Pomimo zgłoszenia na czat nikt nie potrafił mi wyjaśnić , pomóc, pytałam co dalej. Rozumiem , ze to linia lotnicza jest winna. Ja podpisałam umowę z biurem podróży TUI a nie z lina lotniczą. Poradziłam sobie sama, bo znam Punta Cana . Pytam za co TUI bierze pieniądze, jak ma gdzieś klientów. A jak ktoś jest pierwszy raz, albo są starsze osoby, nie znają języka ? Kupują przez biuro bo chcą mieć poczucie bezpieczeństwa. To nie jest to TUI co było kiedyś. Jak macie wybór wybierzcie innego organizatora wycieczki. Po 30 godzinach wróciłam do domu i dalej nie otrzymałam odpowiedzi od TUI.
    ZaletyBrak
    WadyKlient nie ma poczucia bezpieczeństwa, rozmawiasz z osoba z czatu, która nic nie wie , tylko przesyła rozporządzenie. Nie dotrzymuje warunków umowy.
  • ~Angela / 2021-08-06 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui się kończy, można ich porównać do tonącego który jeszcze łapie ostatnie oddechy. Praktycznie nie posiada infolini, nie odpowiada na SMS a podaje numer do kontaktu SMS, informacja o godzinie transferu z hotelu jest wiedzą tajemna niemalże nie do uzyskania. Rezydent to jakiś przypadkowy sprzedawca, nie ma do niego kontaktu tak jak z tui. Wisisz na linii 30 min i cisza. Tylko nerwy bo nie wiem czy ktoś cie zawiezie na lotnisko i kiedy. Dają jakąś aplikacje z obietnica opieki 24/7 czyli odpiszą może za 24h może za 7h. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyJw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960