Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zu / 2020-08-02 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    20 lipca 2020 r. rozpoczęłam swój zaplanowany i wykupiony już w styczniu
    2020 r. wyjazd na Fuerteventurę do hotelu H10 Tindaya. Planowo wyjazd miał się odbyć w kwietniu, ale z powodu Pandemii nie było to możliwe. Zdecydowałam się przełożyć wyjazd na lipiec. Zdawałam sobie sprawę z pewnych ograniczeń i nieudogodnień, ale nie sądziłam, że zostanę oszukana.
    Natomiast, po dotarciu na miejsce tj. do hotelu Tindaya, chcąc się zameldować, otrzymałam informację, że zostałam przeniesiona, bez mojej akceptacji, do innego hotelu, ze względu na pełne jego obłożenie.
    Pomimo moich protestów (ponieważ zakupiłam pobyt w hotelu Tindaya nie bez powodu i nie miałam zamiaru zmieniać miejsca) zostałam pozostawiona sama sobie (można uznać) z przymusowym przeniesieniem do innego hotelu, który wcześniej nie był przeze mnie zidentyfikowany i zaakceptowany jak moja destynacja.
    Zostałam odesłana, bez możliwości dyskusji (dosłownie, gdyż Pan z recepcji kazał mi się odsunąć i zaczął przyjmować osoby stojące za mną) do hotelu H10 Playa Esmeralda, tej samej sieci, w tym samym (teoretycznie) standardzie, a (wg. opinii pracowników) nawet lepszym, bo hotel przeznaczony jest tylko dla dorosłych.
    Czas trwania transferów między hotelami i wszystkich pozostałych formalności (takich jak zameldowanie) trwał ponad godzinę, przez co nie zdążyłam na obiad, który był serwowany do godziny 15:00. Bar nad basenem serwował jedynie napoje (co jest niezgodne z opisem w Państwa ofercie, gdzie wskazano, że powinny być serwowane przekąski), natomiast kawiarnia „Mike” również była zamknięta, podobnie druga hotelowa restauracja.
    Jedyną możliwością było oczekiwanie do 18:30 do kolacji. Przy czym wylot z Polski był o 8:20, więc przez ponad 10 godzin byłam pozbawiona możliwości jedzenia czegokolwiek.

    Zgodnie z warunkami umowy imprezy turystycznej hotel, po mimo opcji założeń „All Inclusive”, praktycznie nie funkcjonował, o czym nie zostałam poinformowana przed przeniesieniem.
    Z części gastronomicznej, otwarta była jedynie główna restauracja, oraz dwa bary przy basenie i na piętrze, tylko z napojami.
    Serwowane posiłki były katastrofalne, często wręcz niezjadliwe: zimne, suche, nieprzyprawione, czasem nawet surowe.
    Mały wybór i ciągle to samo:
     frytki, ziemniaki, puree, ryż, makaron, suche stare pieczywo,
     jeden gatunek najtańszej ryby,
     zawsze zimna sucha wieprzowina (właściwie kości, a nie mięso) (załączam zdjęcia),
     trochę rozgotowanych warzyw,
     brak baru sałatkowego, codziennie, zarówno na obiad, jak i na kolację był ten sam mały talerzyk deserowy, na którym leżały dwa listki sałaty, kawałek pomidora, odrobina kukurydzy i marchewki (załączam zdjęcia);
     słodycze = obrzydliwe, owoców niewiele.
    ,
    Śniadanie podobnie ubogie niedobre i praktycznie wszystko z podgrzewaczy, z wyjątkiem jajek sadzonych i omletów, które były robione na świeżo. Nawet jajecznica i naleśniki były z podgrzewaczy.
    Kawa, z automatu, nie nadawała się do picia.

    Po wszystko trzeba było stać nie kiedy w 20 osobowych kolejkach.

    Niestety w poniedziałek po przyjeździe nie udało mi się skontaktować z TUI, dopiero następnego dnia rano zgłosiłam zaistniałą sytuacją.
    Zapewniono mnie, że decyzja o przeniesieniu jest dla mojego komfortu i wygody, gdyż w Tindaya jest pełne obłożenie przez co w restauracji są tak duże kolejki, że wprowadzono dwie tury wydawania posiłków.
    Co jak później sama sprawdziłam okazało się nieprawdą, w restauracji było praktycznie pusto.
    Nie mniej jednak będąc jeszcze nie świadoma, ten argument do mnie przemówił, dlatego zaufałam TUI i zostałam w Esmeraldzie.
    Szkoda jednak, że nie wspomnieli również o tym, że hotel Tindaya jest w pełni otwarty (bary, restauracje, kawiarnia, animacje, sklep i inne atrakcje jakie hotele maja w ofercie). W przypadku Esmeraldy jak wcześniej wspomniałam praktycznie nic nie było otwarte i nie miało się to zmienić w ciągu tygodnia mojego pobytu.
    Ta informacja z pewnością zmieniła by moją decyzję o pozostaniu w Esmeraldzie.
    Wypożyczyłam, więc samochód i kolejne dwa dni spędziłam poza hotelem, zwiedzających wyspę i jedząc prawdziwe jedzenie, a nie to co oferowała Esmeralda.
    Po powrocie miałam nadzieję, że może hotel zaczął normalnie funkcjonować, dzięki czemu zwiększy się wybór i jakość potraw, a także zostaną otwarte pozostałe punkty gastronomiczne.
    Niestety poza większymi kolejkami, (teraz już i do windy i baru) wciąż czekało na mnie to samo zimne i niedobre jedzenie. Załamana postanowiłam pójść do hotelu Tindaya na kolację.
    Jak się okazało nie miałam żadnego problemu z dostaniem się do restauracji.
    Widok jaki zastałam wywołałam u mnie oburzenie.
    Zostałam oszukana.
    Rozpocznę od rzekomo tych tłumów, których jakoś nie było… Wręcz przeciwnie, podczas 2,5 godziny, jakie tam spędziłam było praktycznie pusto.
    Podobnie podczas następnego wieczoru.
    W przeciwieństwie do tego, co w tym samym czasie działo się w Esmeraldzie.
    Jakby to co mi wmawiano zarówno w recepcji hotelowej jak i przez TUI, było totalną odwrotnością.
    Tindaya = cisza, spokój, wszystko funkcjonuje bary, kawiarnia, restauracje, serwowane dania są świeże, robione na miejscu, duży wybór: mięsa, ryby, krewetki, owoce morza, sałatki, warzywa, owoce, słodycze, lody.
    Esmeralda = dużo ludzi, kolejki w restauracji, kolejki do baru, kolejki do windy, ta sama kawiarnia „Mike” co w Tindaya, zamknięta, brak przekąsek w barze przy basenie, sklepik zamknięty.
    Jedzenie z podgrzewaczy, zimne, suche, niedoprawione, mały wybór, nigdy nie było krewetek i owoców morza, raz jeden tylko były lody .
    W pokoju w lodówce nie było nawet wody mineralnej, która codziennie powinna być uzupełniana (w opcji All Inclucive jest to standard). Ponadto brak suszarki do włosów, ręcznik został mi zmieniony tylko raz, podobnie jak kosmetyki. Dobrze, że miałam swoje.
    Załączam zdjęcia z obydwu restauracji, które doskonale oddają różnicę.

    W międzyczasie, podczas pobytu, postanowiłam znowu interweniować
    i domagać się natychmiastowego przeniesienia mnie do hotelu, który wykupiłam i za który zapłaciłam 3740 zł. Ponieważ to co oferuje Esmeralda znacznie odbiega w standardzie i jakości od hotelu Tindaya. Niestety odmówiono mi, ze stwierdzeniem, że ewentualna możliwość zmiany hotelu minęła w momencie gdy nie protestowałam przy przeniesieniu zaraz po przyjeździe. Tak to prawda, nie uparłam się by zakwaterować się jednak w hotelu Tindaya, ponieważ zaufałam TUI i zapewnieniom, że hotel Esmeralda będzie dla mnie znacznie lepszy.
    Zostałam przez TUI oszukana. Zostałam przeniesiona do hotelu, który nie był wart nawet połowy tego co zapłaciłam.
    Jeśli sytuacja wywołana pandemią spowodowała ograniczenia w hotelu
    (i nie mam tu na myśli obowiązku noszenia maseczek, czy nakładania przez obsługę dań w restauracji, a funkcjonowanie hotelu, dostępność usług jakie hotel oferuje)
    obowiązkiem TUI było o tym uprzedzić i poinformować mnie w stosownym czasie.
    Również cena takiego pobytu powinna być znacznie niższa od kwoty jaka obowiązywałaby przy normalnym funkcjonowaniu hotelu.
    Jestem świadomym klientem, znam się na branży turystycznej oraz gastronomii i tym bardziej czuję się oszukana.
  • ~!!! NIE POLECAM BIURA !!! / 2022-08-25 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    !!! NIE POLECAM BIURA !!! wyjazd z 7 dni skrócili na 5 przesuwając wylot z Polski na wieczór i przylot do Polski na rano , rezerwacja zrobiona rok wcześniej - !!! NIE POLECAM BIURA !!!
    pierwszy i ostatni wyjazd przez biuro podróży TUI !!! NIE POLECAM BIURA !!!
    ZaletyBRAK
    Wady!!! NIE POLECAM BIURA !!!
  • ~009 / 2021-06-15 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rezerwacji w Tui. Rezerwowaliśmy wycieczkę w styczniu( doplacalismy 300zl. Żeby wylot był rano a powrót z Turcji wieczorem żeby dłużej się nacieszyć) parę dni temu okazało się że będziemy lecieć z Polski najpóźniejszym lotem i wracać najszybszym wylotem. Tui tłumaczy że loty się zmieniły a tak naprawdę zdzierają z ludzi pieniądze i potem przenoszą lot jak im pasuje. A teraz promocja jest że jeżeli dopłaci się 50zl od os. To będzie miał to co nam zabrali . Oszuści. I tyle. ... Już się boje co będzie z wycieczka. Pewnie widok na morze okaże się nie widokiem .
    ZaletyBrak
  • ~3k1m / 2021-04-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowe zagranie biura podróży gdzie na początku oferta wygląda atrakcyjnie, a zaraz po rezerwacji godzina wylotu zmienia się z wieczornych na 08:00 rano co oznacza, że trzeba będzie opuścić hotel o 04:00 rano jak nie wcześniej!
  • ~A:Gregor Brabanski / 2023-07-24 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat korzystamy z biura TUI.Tego lata chcialem wyleciec na Rodos.W zwiazku z obecnymi pozarami chcialem zasiegnac informacji czy nasza wycieczka sie odbedzie oraz czy jest mozliwosc ewentualnej zmiany terminu lub kraju wycieczki.Niestety pomimo godzin otwarcia w TUI Galaxy Szczecin ( ok 9,20 )odbywala sie inwentaryzacja,klijenci nie byli przyjmowani.Nie sa odbierane telefony,biuro nie odpowiada na pytania mailowe.
    Bardzo dziwne podejscie do klijentow.
  • ~A.Z. / 2024-07-07 06:18
    Ocena: 1.00 / 5

    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był …Więcej
    John Doe
    24 opinie·8 zdjęć
    5 dni temu
    NOWA
    Niestety nie mogę polecić tego biura. Złożyłem 3 reklamacje, które standardowym pismem są odrzucane jako bezzasadne bo zawsze inna wymówka. TUI sprzedało nam wycieczkę do Turcji. Na zdjęciach
    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był w autobusie , na ławkach na lotnisku i samolocie.Lot był realizowany 14 h wcześniej i w efekcie o godzinie 7 rano byliśmy już w Polsce.

    2.Doplacilem za pokój z bocznym widokiem na morze.
    Dostałem z widokiem na inny osrodek, ogród i stary taras.Sam pokój jak w latach 80tych ubiegłego wieku.
    Recepcja twierdzi ze od agencji dostała informacje o pokoju standardowym.

    3 Sam proces złożenia reklamacji w biurze turystycznym po powrocie pozostawia wiele do życzenia.
    Pani sporządziła go odręcznie na kartce papieru niechlujnie I bez szczegółowych informacji które przekazałem, była bardziej zainteresowana sprzedażą mi oferty na przyszły sezon niż samym bieżącym problem.
    Pozniej sam sporzadzilem nowa reklamacje i złożyłem dwa dni później.
    4.Zaplokowano mi też możliwość wystawienia opini w apce.

    Porażka sprzeczne informacje nawet na długość rozpatrywania reklamacji.Jedna pani twierdzi ze 30 dni a druga w tym samym biurze ze 45 dni
    WadyNiekompetentni recepcjinisci i pracownicy biura turystycznego
  • ~aa / 2022-03-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Udziałowcem w Koncernie TUI jest rosyjski/kremlowski oligarcha!!! Współodpowiedzialny za taki twór, którym jest psychopatyczny PUTIN!

    Слава Украине!!
  • ~Adam / 2021-12-22 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem wczasy w TUI. W biurze TUI polecili mi nie brać pokoju ekonomicznego a o wyższym standardzie i tak zrobiłem. Gdy już przyjechaliśmy i po kilku godzinach dostaliśmy pokój nie mogliśmy dowierzyć - syf brud po prostu pokój ekonomiczny. Były trzy łóżka a nas było czworo. Po interwencji w recepcji zrobili dostawkę i to wielkim problemem bo później się okazało w recepcji żę mieliśmy zapłacone za 2 dorosłych bo dzieci w tym hotelu są za darmo – w TUI płaciliśmy normalnie. Pokoju nie mogli wymienić bo już nie mieli – wszyscy Niemcy i Rosjanie my na samym końcu zakwaterowani. TUI zwróciło 350 zł . Taka właśnie kwota była różnicą miedzy pokojem ekonomicznym a standardowym . Tui nie przyznało się , że dostaliśmy pokój ekonomiczny a dostaliśmy zwrot za niedogodności. Nie spodziewałem się po takiej firmie jak TUI takich nieprawidłowości. Czujemy się oszukani przez TUI i wychodzi na to ze podpisując umowę z TUI nie możesz być pewny czy dostaniesz to co w umowie jest zapisane. Nigdy więcej TUI.
    WadyNie przestrzeganie umowy , rezydencji nie pomogą oni są od wycieczek
  • ~Adam / 2023-07-16 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś już tu pisał o niezgodności metraży pokoi Pitwierdzamy to Jesteśmy w hotelu Eftalia Vilage Nasze pokoje okazało się że też mają metraż 28 m a nie jak w umowie 32 Wygląda na to że pokój który Tui ma dwuosobowy 28 m zamieniono na pokoje 4 osobowe NIE DAJCIE SIE TEZ OSZUKAC MIERZCIE POKOJE I SKLADAJCIE REKLAMACJE.My sfotografowaliśmy pomiary i nagraliśmy film Chcemy jeszcze zaprosić przedstawiciela hotelu do zmierzenia pokoju i wystawienia potwierdzenia do reklamacji
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na wielkosci pokoju
  • ~Adiadi / 2023-05-14 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta nie zgodna ze zdjęciami na stronie. Jako Polacy w tui jesteśmy traktowani jak podludzie. Pokoje które dostaliśmy były na samym końcu hotelu, a jako ze hotel duży to 15 minut chodzenia. Sam hotel którego okazuje się ze właścicielem jest tez samo Tui jeśli chodzi o all inclusive totalna porażka. Na zdjęciach fotki z pokoi tuż przy samej plaży a rzeczywistość zupełnie inna.
    ZaletyTo ze przekonaliśmy się ze z tui się nie jezdzi
    WadyWszystko
  • ~Adrian / 2023-09-11 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina zapłaciłem za pokój 36 m dostałem pokój 17 m napisałem reklamację w trakcie wycieczki i dostałem odpowiedź po półtorej miesiąca że za późno napisałem reklamację bo powinienem zgłosić niezwłocznie. Zapłaciłem za apartament dostałem klitkę a tui umywa od tego ręce.
  • ~Adrian jaworzno / 2021-06-10 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie z tego biura jak możecie jestem w Turcji pozostawiony sam sobie kontakt z tui 0 zastanowcie sie nad wakacjami
  • ~Aga / 2021-03-09 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro to porażka. A w dobie covid lepiej nie kupować od nich nic. Szkoda czasu. 3 razy zmieniana rezerwacja na moją niekorzyść
  • ~Aga / 2021-07-05 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Tui. Bezszczelelni traktują klienta jakby dawali wszystko za darmo a w rzeczywistości płaci się niemałe pieniądze za wakacje. Dwa dni przed wylotem z hotelu przysłali smsa ze Lot został przeniesiony z Warszawy do Gdańska na 6 rano, a mieliśmy wracac do Warszawy o 20 i tam Samochód został zostawiony na parkingu. Na czacie odpowiadają z kilku godzinnymi opóźnieniami . Także dość ze odcięli nam 1 dzień to mieliśmy chyba przefrunąć do Warszawy.wychodzą chyba z założenia zapłaciłeś to radź sobie sam polaczku ???? oszuści nie kupujcie żadnych wakacji z tui
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co związane z transportem przelotem rezydentką całe biuro podróży tui to jedna wielka porażka.
  • ~Aga / 2022-03-02 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma należy do rosyjskiego oligarchy. Związanego z putinem. Nie sponsoruj wojny na ukrainie
    WadyFirma należy do rosyjskiego oligarchy. Związanego z putinem. Nie sponsoruj wojny na ukrainie
  • ~agadu / 2022-03-02 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Warto jechać z innym biurem podróży, bo TUI wiadomo - W 34 proc. rosyjskie i sponsoruje wojnę na Ukrainie.
  • ~Agata / 2020-05-18 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasłanianie się specustawą, kiedy klient rezygnuje sam, na warunkach rezygnacji z imprezy turystycznej jest łamaniem prawa klienta. Radę najpierw zagłębić się w szczegóły tej ustawy, a potem ją cytować.
    Obsługa klienta online - kpina.
  • ~Agata / 2022-03-16 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołują rezerwacje bez żadnych konsekwencji. My klienci nie możemy tego zrobić bo tracimy zaliczkę . Zawiodłam się na tym biurze a od lat korzystałam z ich usług.
    Nie traktują poważnie klienta. To ostatnia rezerwacja u nich. Powinni płacić odszkodowanie za takie traktowanie ludzi .
    WadyOszuści
  • ~Agata Sebastian Joanna Łukasz / 2022-06-23 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Boją się podjąć jakichkolwiek działań związanych z zapewnieniem lepszych warunków dla swoich klientów przebywających w danym hotelu.
    Jedyne co potrafi infolinia to wyryty na pamięć tekst „bardzo nam przykro”
    NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyZero poczucia bezpieczeństwa ze strony klienta!
  • ~Agnieszka / 2020-07-22 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,

    Po pierwsze dziś jest nasz wylot do Polski a nie do hotelu to uwaga apropo Państwa dzisiejszej informacji, po drugie człowiek o normalnych zmysłach powinien potrudzić się o chwilę uwagi aby zrobić z tym "biurem podróży" porządek.

    Próbowałam się z Państwem skontaktować cały dzień poprzez "niesamowitą" infolinię niestety nie udało się co jest totalnym nieporozumieniem a nawet kpiną, automatyczna sekretarka prosząca o "chwilę" cierpliwości i pozostaniu na linii informująca o połączeniu z konsultantem również za "chwilę" to jakaś gra, brak poszanowania dla klientów oraz zero profesjonalizmu tym bardziej że ani na lotnisku ani w hotelu Państwa nie widać co oznacza brak kontaktu.

    Wykupilsmy wycieczkę u Panstwa w maju, która została odwołana z wiadomych przyczyn po opłaceniu ponad 200zł ubezpieczenia od nagłych sytuacji, zostałam poinformowana, że nie było to ubezpieczenie od Corona Virus, nie będę tego komentować jedyne co nasuwa się na usta to totalne oszustwo. 

    Zaliczki za wycieczkę również nie można było wykorzystać na obecny wylot na Fuerteventura z powodu weekendu więc pozostaje czekać 180dni na zwrot gotówki.

    Hotel Elba Sara naFuerteventura ma zakłamane opinie, ponieważ nie są dodawane na stronie tui negatywne komentarze, który sama dodałam w związku z niesamowitą rozbieżnością z informacjami dotyczącymi hotelu a rzeczywistością, jest to oszukiwanie ludzi i wprowadzenie w błąd.

    Państwa biuro to totalna kompromitacja, nie mająca prawa "obsługiwać" ludzi a tym bardziej prowadzić biura podróży.


    Dziękuję i pozdrawiam 

    ZaletyBrak!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960