Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu "mniej niż zero" Jedyne co potrafi przedstawiciel TUI to sprzedawać wycieczki, a w razie problemów "proszę zgłosić przez aplikację MyTui". A co w przypadku, kiedy ( tak jak mnie to spotkało) żona zgubiła telefon na którym była zarejestrowana aplikacja i był podany przy rejestracji umowy ??? NIC. Zero pomocy, zero możliwości zgłoszenia, żadnej pomocy. Aplikacja zastępuje wszystko. Nie czuję się bezpieczny przy takiej obsłudze. Byłem w Turcji i musiałem zgłaszać wszystko na infolinię w Polsce ( 5 zł za minutę połączenia). Prawie nauczyłem się na pamięć "Dziękujemy za twój telefon, jest dla nas bardzo ważny, za chwilę połączymy cię z konsultantem" i tak przez 15 minut.
ZaletyTrudno znaleźć zalety przy takiej obsłudze
WadyTotalna "olewka" klienta, który już zakupił wycieczkę
~Marek Wozniak / 2023-09-30 21:53
Ocena: 1.33 / 5
To są zwykli oszuści. Dwa razy lecieliśmyvz nimi i dwa razy porażka. Zaproponowali nam dwa razy po 300złotych odszkodowania przy….. zakupie kolejnej wycieczki. Ale my nie chcemy już z nimi nigdzie lecieć. Powiedzieli że to ich dobra wola a nie nasz wybór i albo bierzemy albo nic. Po prostu patologia. Tak jak wzięli się za Itakę tak też powinni i za nich. Hotele to po prostu syf kosmiczny. Jedzenie jak dla bydła. Po prostu tragedia. Okradają cię od lądowania samego rezydenci dodając po chore dwa dolary za wizę. Nigdy więcej. Wycieczki u ich rezydentów to jakieś podróże w kosmos. Te same wycieczki u innych lokalnych biur bywają i 200% tańsze!!! Ostrzegają że lokalni nie mają ubezpieczeń i są niebezpieczni a tymczasem finalnie wszyscy podróżują tym samym autokarem na tych samych zasadach z tą różnicą ze są wkurzeni do granic absurdu bo przepłacili czasami i trzy razy. Tak w ogóle to kolejne nasze wczasy będą tylko i wyłącznie na prywatnych apartamentach. Byliśmy w Egipcie spróbować ostatnio Sahl Hasheesh. Piękny penthouse super obsługa z odbiorami i odwożeniem na lotnisko. Lokalne biuro podróży i organizator wycieczek po polsku za śmieszne pieniądze. Krótkie wakacje w porównaniu do złodziei wyszły ponad polowe taniej. Ale co najważniejsze bez stresu.
ZaletyŻadnych.
WadyIstnienie tego tworu to jedna wielka wada. Kontrola marszałkowska to fikcja.
~maria / 2019-05-04 19:33
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tego biura podróży jestem aktualnie na Majorce hotel jest 5 gwiazdkowy pokój miał być dla 6 osób są 2 pokoje w których jest po 1 łóżku małżeńskim pozostałe 2 osoby mają spać w malutkim salonie na strasznie nie wygodnej sofie kiedy prosiłam o zmianę pokoju pokazywali mi dokładnie to samo dziś po oglądaniu wielu tych samych pokoju powiedzieli mi że zmienia mi na inny ale za spora opłata.
W pokoju jest okropny zapach nie do wytrzymania.
Zapłaciłam za ten wyjazd ponad 11 tysięcy i oczekiwałam wygodnych i komfortowych wakacji, a zastałam stary smierdzący pokój i nie wygodną sofe.
~Mariusz R. / 2022-06-28 20:47
Ocena: 1.33 / 5
Totalna porażka! Klient ma sam organizować sobie nocleg bądź płacić 2tys za kolejną dobę ponieważ lot jest przesunięty na następny dzień-3ciraz z kolei!!! Place 10 tys za wakacje i to biuro powinno rozwiązać problem!!!
~Michał / 2021-01-03 14:11
Ocena: 1.33 / 5
Sprzedając nam wycieczkę napisane mieliśmy ze testy na COVID sa robione na lotnisku i wynik otrzymujemy maksymalnie do 12 godz. Na miejscu okazuje się ze cześć faktycznie tak je otrzymała ale nie wszyscy. Reszta musi czekać nawet do 48h. Na wynik, a ze moja żona już ma wynik a ja nie i jesteśmy w jednym pokoju musimy czekać razem. Czyli dwa dni z tygodniowego urlopu spędzimy w pokoju. Zostaliśmy odszukani i sprawę oddamy do sądu.
~Myszka Miki / 2022-03-30 21:58
Ocena: 1.33 / 5
Byłam z TUI 2x i chciałam jechać po raz trzeci, ale TUI robi ludzi w balona i nie pojadę. Miałam wykupioną wycieczkę na Maderę. Z powodu covida się nie odbyła - no ok. Jak tylko można było lecieć, zdecydowaliśmy się na Bułgarię. W ofercie hotel kosztował 3200/2 osoby, pan w biurze TUI chciał za niego 3800 i powiedział, że ceny 3200 już nie ma. Siedząc jeszcze przy biurku, zadzwoniłam na infolinię i pani mnie poinformowała, że cena 3200 jest aktualna i są wolne miejsca. No to podałam telefon panu w biurze z żądaniem rezerwacji za taką właśnie kwotę. Zdziwił się, bo nie dałam się naciągnąć na kasę. Teraz mam ochotę na Maderę. Cena ok, ale przy wykupie pokazuje mi jakąś dopłatę 190zł do pokoju. Dzwonię na infolinie i pytam co to za dopłata do pokoju. Mało ogarnięte dziewczę mówi, że to ubezpieczenie obowiązkowe. Pytam, co ono zawiera. Nierozgarnięta mówi, ze w zasadzie nic i poleca droższy pakiet. W takim razie pytam, po co ubezpieczenie, które NIC nie zawiera. Ona mi na to, że jest to ubezpieczenie obowiązkowe żebym mogła wylecieć z kraju. takiej bajki dawno nie słyszałam. Poza tym mówię jej, że takie bardzo podstawowe ubezpieczenie to ja mam w karcie EKUZ. Dziewczę nie wie co powiedzieć (być może nie wie co to EKUZ). Moje pytanie o to, dlaczego oferta nie zawiera transportu z lotniska do hotelu. No, muszę do dokupić. No to moje pytanie - dlaczego TUI wystawia wycieczkę za cenę, za którą nie mogę pojechać (bo są obowiązkowe dopłaty). Dziewczę mi na to, że cena jest "od" i może ulec zmianie. Ja jej na to, że nigdzie nie ma zapisu, że cena jest "od". Odpowiada, że w jakimś tam ich regulaminie. Ale zgodnie z polskim prawem, klient ma prawo kupić towar za cenę podaną przez sprzedawcę nawet, jak ta cena się nie zgadza (np. w markecie - niska na półce, wyższa w kasie). Konsultantka poleca zakup "gwarancji niezmienności ceny". Dla mnie jest to kolejny koszt wycieczki i pytam, kiedy biuro może podnieść mi cenę. Dziewczyna nie wie, ale się dowiaduje, że do dnia wyjazdu biuro może podnieść mi cenę jak np. będzie inflacja, wzrośnie kurs EUR, będzie wojna albo jak uznają za stosowne. Na moje pytanie, czy jak kurs EUR spadnie, ja również mogę żądać obniżenia ceny - odpowiedź brzmi NIE. Na pytanie, czy jak biuro 2 dni przed wylotem zmieni cenę z 2000 na 5000 a ja w innym biurze znajdę taką wycieczkę za 2500, to TUI odda mi pieniądze - odp. brzmi NIE. Pytam dlaczego, przecież ja płacę 100% kwoty 30 dni przed wylotem i to TUI zmienia warunki umowy. A skoro je zmienia, to ja mam prawo je przyjąć albo odrzucić. Jeśli się na nie nie godzę, to TUI powinno mi zwrócić moją kasę, bo to nie ja chcę coś zmienić w umowie, tylko TUI. na to dziewczę mi mówi, że mogę sobie wykupić dodatkowe ubezpieczenie.
Postrzegam TUI jako bardzo nierzetelne biuro, nastawione na naciąganie i oszukiwanie klienta z premedytacją, od samego początku. Podają niższą cenę, żeby człowiek się skusił, a potem się okazuje, że cena niczego nie obejmuje poza pobytem w hotelu i lotem, ale w zasadzie nie mamy żadnej pewności, że wylecimy za taką cenę, bo biuro tuż przed wyjazdem może zażądać dowolnie wysokiej dopłaty i jeśli się nie zgodzimy tracimy pieniądze.
Ja pieniędzy nie straciłam, straciłam za to całkowicie zaufanie do tego biura. A szkoda. I czytając opinie, strach z nimi lecieć gdziekolwiek, bo zaraz będą bankrutem, czego im serdecznie życzę za takie traktowanie ludzi.
Zaletybrak
WadyZ premedytacją oszukują klientów.
~NIEZADOWOLONY / 2022-06-30 03:24
Ocena: 1.33 / 5
PORAŻKA .Coś takiego jak rezydent polski nie występuje . Właśnie przylecieliśmy z Majorki .W opisie biuro podaje-do plaże 50. , zapomina tylko dodać że w pionie . Brak polskiego rezydenta-Polak sobie poradzi , jak dla mnie -pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem.
Zalety_________
WadyJEDNA WIELKA WADA
~Niezadowolony klient / 2021-07-28 16:09
Ocena: 1.33 / 5
DRAMAT TO MAŁO POWIEDZIANE. Pokoje widoczne na zdjęciach pokazywanych w ofertach TUI dostępne chyba jedynie dla niemieckiej części gości. TUI nie interesuje się totalnie niczym i nikim. Transfer z lotniska dodatkowo płatny…. rezydenta brak (nawet mimo zapewnień rozwiązywania problemów na czacie dostępnym 24/7 odpisują po kilku, kilkunastu godzinach a nawet po dniu). Zależy w jakim hotelu jesteś, ale duże prawdopodobieństwo ze z żadnej z ich wycieczek nie skorzystasz chyba, ze sobie dojedziesz do innego hotelu. Ogólnie płacąc takie pieniądze to jest tragedia i totalny brak dbałości o klienta. PIERWSZY I OSTATNI RAZ. Zwłaszcza teraz w czasach pandemii współczuje starszym osobom, które z nimi podróżują… nie łatwo jest wypełnić wszystko internetowo, a później się czeka w kolejach po 1,5h na lotnisku bo ludzie NIE WIEDZIELI. Dramat razy tysiąc
ZaletyBrak
WadyTak jakbym pojechała na własna rękę
~Nigdy-Wiecej-TUI / 2021-07-28 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Niestety też doświadczyłam dramatycznego spadku jakości obsługi klienta. O profesjonaliźmie nie wspomnę, bo nie ma o czym. Naciągacze i oszuści. Omijać szerokim łukiem.
~Odradzam / 2023-06-14 23:47
Ocena: 1.33 / 5
Stanowczo odradzam!! Płacisz za transfer, a autobus nie przyjeżdża. Do lotniska 130km i masz wziąć taksówkę bo nie potrafią się dodzwonić do osoby odpowiedzialnej za transfer. Ostatecznie miusielismy sami organizować powrót na lotnisko, taki powrót z Turcji 3-10.06…
WadyBrak profesjonalizmu,
~Pawel / 2023-09-17 10:43
Ocena: 1.33 / 5
Byliśmy w 7 osób w Turcji w Bodrum hotel Phoenix Sun
Omijajcie te biuro i ten hotel z daleka syf smród i bród istny PRLto co zdjęcia hotelu przedstawiają a to gdzie macie mieszkać to wgl co innego
WadySyf smród i bród
~Piotr / 2021-06-10 06:46
Ocena: 1.33 / 5
NIE POLECAM!!!!! Kilka dni przed wyjazdem informują że hotel bedzie zamknięty co okazało się nieprawdą bo hotel działa, proponują inny niezgodny z naszymi wymaganiami czyli odległość od plaży widok z pokoju a jak zaproponowali zgodny z umową to chcieli dopłaty mimo że w umowie mam opłaconà gwarancję niezmiennosci ceny. TUi jest firmą której powinno zabronić sie działać na polskim rynku. Jedno wielkie oszustwo.
ZaletyBRAK
WadyUmowa z TUI to fikcja, Kompletny brak poszanowania klienta
~piotr / 2022-08-28 12:29
Ocena: 1.33 / 5
Od początku naszego pobytu w Bułgarii zgłaszaliśmy problemy z brudnymi i zniszczonymi pokojami, brudnym basenem, zniszczonym i niebezpiecznym placem zabaw, zimnymi, niesmacznymi i monotonnymi posiłkami, brakiem napoi i wody do picia, połowicznie otwartym aquaparkiem w którym i tak było brudno. Wszyscy wczasowicze zgłaszali się do Tui z powodu warunków w hotelu. Nawet nie mieliśmy dostępu do oferowanych kolacji w rożnych restauracjach. Pomimo zgłaszanych przez nas problemów i niedogodności Tui nie wysłało do naszego hotelu rezydenta. Zaproponowali nam złożenie reklamacji po powrocie domu. SKANDALICZNA okazała się odpowiedz na reklamacje. 250 obniżenia kosztów. Żadnej pomocy na wczasach ze strony biura! Pozostawili nas samych ze sobą. NIGDY WIĘCEJ TUI !!! Tym bardziej doszukałem się ze jego właścicielem jest Rosjanin Aleksiej Mordaszow. ODRADZAM TUI
Wadyniezgodnosc z oferta. brak opieki rezydenta
~Radoslaw Kalicki / 2022-09-08 16:53
Ocena: 1.33 / 5
Nigdy więcej Tui!!! Banda oszustów i złodziei!
~Rafał K / 2019-09-12 21:31
Ocena: 1.33 / 5
Oferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta.
WadyOferta ewidentnie niezgodna z prawdą, do czego przyznała się nawet Pani rezydent na miejscu w konkretnej sprawie. Reklamacje odrzucone - nawet dokładnie nieprzeczytane, Pani młodszy specjalista Agnieszka Orłowska napisala jakieś bzdury kompletne, niemające związku z prawdą (reklamacja złożona dwukrotnie). Sprawa właśnie trafiła do rzecznika praw konsumenta.
~Rob / 2024-05-14 20:56
Ocena: 1.33 / 5
Dno, naciąganie klientów III. Nie kupujcie wakacji w TUI!!!!! Musiałem pokryć koszty dodatkowego hotelu i 7-dniowego pobytu w innym hotelu, bo docelowy hotel na który miałem umowę z TUI nie miał miejsc (brak rezerwacji!!!) - w sumie zapłaciłem podwójnie, łącznie dobrze ponad 10 000 zł/
Teraz odrzucili moja reklamację i nie chcą mi zwrócić kosztów pobytu ani rekompensaty (uwierzycie w to????)
Sprawę kieruję do sądu. I wszystkim którrzy mają problem z TUI proponuję to samo - tylko w ten sposób doprowadizmy wspólnie do upadłości "turystycznych oszustów", którzy w Polsce czują się kompletnie bezkarni
Zaletybrak
~Tadeusz / 2022-03-24 07:51
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo niesolidna firma. Leciałem do Kenii. Na lotnisku przedsyawiciel TUI nie zna języka polskiego. Zaginoł mój bagaż to zawołała jakiegosporzadkowego który chciał mnie zabrać do autokarów bym szukał swojego bagażu. Dopiero jak zażądałem policji to bagaż się znalazł ale porządkowy chciał 10 dolarów. Jeszcze jedno. Wykupiłem dwudniowe safarii. Przewodnik miał operować j.polskim. oczywiście znał dwa słowa. Dzień dobry i dziękuję.
ZaletySzybko chcą upchać wycieczkę.
WadyZupełny brak profesjonalizmu.
~Uczestnik / 2023-05-24 19:49
Ocena: 1.33 / 5
Radzę unikać biura tui,rezerwowaliśmy wczasy first minutę w listopadzie godzina wylotu 7.55 i tak było na stronie tui do kwietnia,pod koniec kwietnia nagle okazuje się że wylot 16.00.Podejrzewam że to strategia tui aby przyciągnąć kolejnych klientów,znajomi rezerwowali ten sam hotel w ostatnich dniach kwietnia ico się okazuje wylot 7.55 oczywiście to samo miasto wylotu
ZaletyBrak
~Wakacje 2022 / 2022-08-28 12:44
Ocena: 1.33 / 5
Od 10 lat jeżdżę z Tui, w tym roku ostatni raz.
Tui Poznań Pestka pan bardzo mocno usiłował przekonać mnie do wykupienia miejsca w samolocie 96 zł za 1 osobę w jedną stronę, usiłując mnie przestraszyć,że dwójka moich kilkuletnich dzieci będzie siedziała z obcymi ludzmi- a gdzie przepis, że dziecko poniżej 12 lat nie może podróżować samolotem samo?
Wciskanie ubezpieczenia od rezygnacji z odzyskaniem 100% kwoty? Ale cichutko o tym, że gdy rezygnujesz na 4 tyg przed wylotem tracisz 15% od osoby więc gdzie te 100%?
Sprzedaż wczasów z wylotem o 12,potem przesunięcie na 15, a gdy już mija owy "magiczny" termin 4 tyg przed wylotem, kiedy możesz zrezygnować, lot jest przesunięty na 18:30, co oznacza, że w hotelu będziesz o 4 nad ranem, ale przecież zapłaciłeś za całą noc. Gdy poszłam do biura dowiedziałam się, że jednak mogę wylecieć wcześniej, ale oczywiście za dodatkową, niemałą dopłatą!
Wycieczki fakultatywne ok 50 - 60% drożej niż wykupione u lokalnych biur, z identyczną lub lepsza oferta, także z polskim przewodnikiem.
Pracownik biura podróży niedoinformowany, błędnie poinformował mnie i.in o rodzaju wtyczek do prądu, kazał szukać mi przejściowek wtyczek, twierdząc, że hotel mi ich nie zapewni, zamiast przyznać się do calkowitej niewiedzy w temacie.
WadyNiekompetancja, bezczelne naciagactwo, bardziej nachalne niż u tureckich sprzedawców.
~Zawiedziona / 2023-08-03 17:11
Ocena: 1.33 / 5
Zarezerwowaliśmy na początku czerwca wille na wyspach kanaryjskich za prawie 40 tys(za2osoby) w kompleksie hotelowym tylko dla dorosłych. Termin wylotu koniec lipca. Opłaciliśmy z góry całość od razu. Tydzień przed wylotem dostaliśmy emaila z informacja, ze nasza rezerwacja jest odwołana ze względu na remont willi( w okresie wakacji?) w zamian za to oferują nam w tej samej cenie!! Pokój w hotelu z aquaparkiem i bawilandia!(wycieczka warta 22tys miała być w cenie 40tys) Kpina! Oczywiście zrezygnowaliśmy! Niestety na zwrot środków należy czekać do 14 dni. Gdzie urlop już mieliśmy zaplanowany. Nie pozostało nam nic innego jak wykupić przez to samo biuro wycieczkę gdzie indziej. Wybraliśmy Majorkę. Jakiez było nasze zdziwienie, gdy na lotnisku po przylocie nikt na nas nie czekał mimo opłaconego prywatnego transferu do hotelu. Po dostaniu się do hotelu niestety nie było lepiej. Hotel na folderach w TUI przepiękny jednak na żywo wyglądało to zupełni inaczej. W folderze opis o piaszczystej plazy w odległości 300 m. Na miejscu okazuje się, ze plaża jest ale oddalona o około 1 km i w dodatku wulkaniczna! Basen na tarasie w folderze piękny, na zywo okazał się większa wanna. Przez cały tydzień ani razu nie mieliśmy kontaktu z rezydentem. Może się wydawać ze to nie wady, ale zważając na cenę jaka zapłaciliśmy za tydzień pobytu( 33tys) jednak oczekuje się uczciwości ze strony biura, jak również choć trochę zainteresowania.. niestety był to nasz ostatni wyjazd z biurem TUI!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z klientem, zmiana warunków umowy na tydzień przed wylotem, wprowadzanie w błąd klienta