Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-03-26 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedno wielkie oszustwo. W ofercie cena za 5 osób 8800 zł (Bułgaria 2022) i informacja, że transfer z lotniska trwa ok. 50 minut. Tylko: za transfer trzeba sobie zapłacić osobno, ale organizować sobie samemu.I to jeszcze dla mojego dobra - jak powiedziano mi na infolinii. To jeszcze nie wszystko: nagle okazuje się, że dochodzą dodatkowe opłaty (Bóg raczy wiedzieć za co. Mówią mi telefonicznie, że lotniskowe, a na ofercie mam wpisane "klimatyczne". Cena całkowita (ale czy aby już na pewno?) to już 9900 zł i to za sześć dni (podają, że siedem, wychodzi sześć). Perełka na koniec: nie mamy na miejscu rezydenta. "Radź sobie debilu sam" (to już moje). Poczytałem opinie innych osób, i co: brak kontaktu z infolinią w Polsce, nikt nie odbiera telefonów, jak coś się stanie zostajesz sam z problemem. Jak na warunki carskoputinowskiej Rosji to może i ok, ale jak na cywilizowany świat to chyba za mało. I jeszcze jedno: firma rosyjskiego zbrodniarza TUI ma nas Polaków za totalnych debili. Oferują nam hotele, z których nikt inny nie chce korzystać. Poczytajcie sobie oferty angielskich i niemieckich biur, a sami zrozumiecie. Na pochybel więc Putinowi i jego zwolennikom, w tym TUI, i wynocha na rynek rosyjski.
    ZaletyBrak
    WadyPerfidnie okłamywanie w oficjalnej ofercie. Opłaty dodatkowe nie ujęte w ofercie. Płacisz na wzrost majątku zbrodniarza z Rosji, który popiera Putina i mordowanie niewinnych kobiet, dzieci i starców na Ukrainie.
  • ~Andrzej / 2022-06-10 07:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Do ceny podstawowej wycieczki doliczane są dodatkowe koszta takie jak gwarancja niezmiennośc, gwarancja miejsca siedzącego obok, ubezpieczenie i transfer autokarem lotnisko hotel. W razie problemów konsultant TUI jest bardzo niepomocny i opieszały i nie oddzawania, tak było w moim przypadku. Nie polecam. Wycieczka fakultatywna do Stambułu z Bułgarii w dramatycznych warunkach 350 km jazdy malutkim i ciasnym busikiem.
  • ~Andy / 2021-01-28 07:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie dotrzymują umów, odwołują rezerwacje bez podania przyczyny . Promocję u nich to ułuda. Pod koniec 2020r zaoferoali dosyć atrakcyjny pobyt w Chorwacji, skusiłam się zapłaciłem zaliczkę... obecnie otrzymałem anulację z beznadziejną propozycją zmienną nie odpowiadającą ich regulaminom.
    WadyNie dotrzymują umów
  • ~Anna / 2021-06-27 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM! Biuro skraca nam
    Dni wakacji! To jest chore. Pierwotnie mieliśmy być 10 dni, z tego wyszło 8! Przylot,
    Przed zapłata mialbyc o godzinie 10 rano w Turcji a byliśmy po północy czyli następnego dnia! Tak samo z powrotem! Pierwotnie mieliśmy odlecieć o godzinie 13/00, następnie zmieniali na godzinie 11, potem miałabyc 7:00 rano a zostało 1:35 w nocy dzień wcześniej. Płaciliśmy za pełne dni. To jest oszukaństwo!! Nigdy nie polecę z tego biura. Ukradli nam dwa zapłacone dni wycieczki. Niw dość ze wczasy dużo kosztowały to zwyczajnie nas okradli.
  • ~Anna / 2022-06-30 12:36
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym roku TUI nastawione jest na wyłudzanie pieniędzy od klientów. W moim przypadku opóźnili lot powrotny na kolejny dzień wcześnie rano nie zapewniając noclegu. Mogę sobie sama dopłacić niecałe 1000 zł za to, że będę miała gdzie spać... Ale niektórzy musieli nawet 1700 zł.
    Z kolei część ma odwrotnie - skracają pobyt o 1 noc, ale zwracają jedynie 100 zł z wycieczki wartej ponad 10 tys.
    Nie ma żadnej osoby, z którą można porozmawiać, tylko pionki z obsługi klienta, którzy powtarzają niczym automat jedno i to samo
    WadyNaciągają na dodatkowe koszty omijając gwarancję niezmienności ceny
  • ~Arek / 2023-07-20 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Po powrocie z wakacji napisałem do TUI informację co nie zgadza się miedzy ich ofertą a rzeczywistością. To że plaża nie jest piaszczysto żwirowa tylko kamienista. To że w lodówce z lodami dla dzieci jest 5 centymetrowa warstwa śmierdzącego lodu. To że dzieciom serwuje się bułkę z samym serem białym. To że z piaskownicy śmierdzi gównem. Mini Club dla dzieci w którym miała urzędować animatorka, posługuje się jedynie językiem niemieckim i na dodatek z tygodniowego pobytu była tam tylko raz! W mini Clubie nie ma zabawek tylko jakiś stary samolot wystrugany z drzewa. To że drzwi do domu mają szparę na 3cm i wchodzi pod nimi robactwo. To że pod łóżkiem jest syf z lat 90'. To że domek zlokalizowany w ogrodzie jest umieszczony koło ruchliwej drogi. To że lodówka działa jak kompresor samochodowy. Śniadania na all inclusive codziennie to samo. Animacje dla dzieci codziennie to samo i na dodatek o godzinie 20.30. Mało tego! Jeszcze tylko i wyłącznie w języku niemieckim!

    A co oni na to?: "jako TUI Poland nie mamy wpływu na to".

    Super! Sprzedać ofertę umieją, kasę zgarnąć za nią też ale jak się zgłasza że nie powinni ludzi umieszczać w takich warunkach to piszą że oni nie mają wpływu na to.

    Jakby ktoś się zastanawiał nad pobytem, zwłaszcza z dziećmi to TUI SUNEO Chrissi Amoudia nie polecam! Ani hotelu ani firmy TUI która do mojego zgłoszenia podeszła jak do...
    ZaletyChyba tylko pracownicy biura którzy nie są tutaj winni
    WadyWszystko poza pracownikami stacjonarnego biura.
  • ~Arek / 2023-09-28 23:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Straciliśmy dwa dni pobytu w Meksyku. W skrócie : Tui daje 45 min. Na przesiadkę podczas transferu. Jak samolot się spóźni i nie zdążycie na drugi to biuro nie bierze na siebie odpowiedzialności. Po przylocie pokoje inne niż w umówię. Po naszej interwencji zmienione na następny dzień … i co biuro napisało, że zmienili nam pokoje w rozsądnym terminie i nie poczuwają się do winy. Dno, nigdy więcej z tym biurem nie polecę. Zmarnowali mi wczasy życia .
    ZaletyBrak
    WadyJesteś zdany sam na siebie podczas podróży. Zapłaciłeś to spadaj.
  • ~Błażej / 2024-02-08 23:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Wycieczkę na Mauritius zakupiłem przez aplikację TUI. Już po kilku tygodniach od zakupu wycieczki okazało się że TUI mataczy z przelotami. Z planowanego lotu bezpośredniego skończyło się lotem z dwoma przesiadkami. Na miejscu okazało się że TUI zupełnie nie ma kontroli nad jakością obsługi w hotelu i znacznie ona się różni od oferty. Na szczęście sytuację ratowały pobliskie restauracje. W czasie powrotu lot został zupełnie odwołany. TUI pozostawiło nas na lotnisku bez żadnego wsparcia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, wprowadzanie klienta w błąd. Strata czasu i pieniędzy.
  • ~D / 2021-08-09 18:24
    Ocena: 1.33 / 5
    W ostatnim dniu pobytu skręciłam nogę, zadzwoniłam z prośbą o zorganizowanie asysty podczas transportu i na lotnisku. Zero pomocy, brak odpowiedzi pomimo monitu, byłam zdana sama na siebie. Nie mając kul, kierowca nawet nie pomógł wejść i wyjść z autobusu. Wysadził przed lotniskiem i radź sobie sam.
    WadyNie polecam
  • ~Dominika / 2023-06-22 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i mają fajne hotele, ale dużo drożej niż inne biura. Brak rezydenta. Aplikacja nie działa. W razie problemów mają cię w poważaniu. Zmieniaja lotnisko o 300 km i hotel na gorszy. Nie uznają reklamacji. Syf kila i mogiła. Ostatni raz!! Odradzam to biuro !! Transfer nie przyjechał, za taxi oddali tylko połowę. A kosztowała łącznie 550 zl
  • ~Graxyna / 2025-10-06 01:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Tui nabija klientów w przysłowiową butelkę. Hotel w Alani Cleopatra Golden Bleach to najgorszy z hoteli w jakim byłam w przeciągu co najmniej dwóch dekad. Na stronie Tui oferta dotycząca tego hotelu jest jednym wielkim oszustwem za które ktoś powinien ponieść prawne konsekwencje za manipulowanie faktami. Wg Tui hotel jest 4 gwiazdkowy i oferuje on-inclusiv.
    Tymczasem - w hotelu jest po prostu tylko śniadanie, obiad i kolacja. Nie ma gwarantowanych - jako opcja on-inclusiiv - żadnych posiłków poza posiłkami podstawowymi.
    Dania główne nakłada turystom zza lady na talerz osoba z obsługi, także np. gotowane jajka.
    Hotel oferuje tylko jeden rodzaj pieczywa- bardzo słabej jakości jeden rodzaj chleba: nie ma bułek, nie ma pieczywa ciemnego, pieczywa na tosty. Codzienne serwowano ten sam rodzaj chleba, który leżał na półce przez cały dzień niezabezpieczony higienicznym przykryciem. Z taką praktyką się jeszcze nie spotkałam w żadnym z hoteli bez względu na to, w jakim byłam kraju i ile gwiazdek miał hotel. Podkreślam, hotel ten ma na stronie Tui 4 gwiazdki i 4 na 5 punktów w rankingu T. i tylko i wyłącznie -w wersji oninclusiv - jeden rodzaj tego samego pieczywa na śniadanie, obiad i kolację.
    Jedzenie niskiej jakości, często nieświeże, co skutkowało zatruciami żołądkowymi u wielu osób ( jaja, sałatki).
    W tym 4 gwiazdkowym i z wersją inclusive hotelu nie ma kuchni. Jedzenie było przywozone z cateringu o czym - na stronach Tui i w biurze podróży Tui nie było informacji.
    Najbardziej jednak karygodnym faktem jest bród w miejscu przeznaczonym do spożywania posiłków. Na stołach są bardzo brudne, z zaciekami i klejące się ceraty, bardzo brudne są wszystkie sprzęty typu mikrofala, ekspres do kawy ( egzemplarz bardzo stary), maszyna do soków i baniak z wodą czy herbatą. Szklanki znajdują się na gumowej macie,pod którą jest mokro i brudno. Szklanki są ustawiane tak, że miejsce które styka się z ustami znajduje się na tej okropnej macie.
    W pomieszczeniu przeznaczonym do spożywania posiłków -świadomie nie używam pojęcia restauracja - znajdują się jakieś szafki, lady, niepotrzebny sprzęt, a wszystko jest bardzo brudne, zardzewiałe i niebezpieczne.Juz na wejściu do hotelu panuje półmrok, stoją stare stoliki na których ustawiono nieestetyczne i okropne sztuczne kwiatki w brudnych, z zaciekami doniczkach. Po zmroku nie są zapalone lampy sufitowe, choć takie są, a jedynie po bokach małe kinkiety, stąd ten ponury wygląd.
    Ogólnie hotel jest w złym stanie. Niektóre z pokoi zapleśniałe i z fatalnymi łazienkami.
    Odradzam pobyt w tym hotelu przede wszystkim ze względu na bród i niskiej jakości posiłki.
    Tui manipuluje informacją o prawdziwym stanie hotelu, co jest karalne. Sądzę, że nikt z przedstawicieli Tui nie obejrzał hotelu, nie pokusił się by zjeść w nim posiłek, napić się kawy i sprawdzić, jakie drinki, jakie piwo jest serwowane. Skandal.
    Podczas mojego pobytu udało mi się namówić rezydenta - Pana Michała, by obejrzał lobby i pseudo restauracje. Sądzę że był zszokowany tym co zobaczył. Wiem,że na prosbę polskich turystów poinformował Tui o naszych spostrzeżeniach.
    Dodam, że wraz z członkami mojej rodziny, z którymi przebywam w hotelu przestaliśmy korzystać z posiłków, bo obawiamy się o swoje zdrowie ( jesteśmy osobami 60+ i 70+,) . W Turcji jestem czwarty raz, przed pobytem październikowym byłam w innym hotelu - też w Alani w czerwcu tego roku. Hotel był 4 gwiazdkowy, z inclusive i byliśmy z niego zadowoleni. Ten hotel powinien zniknąć z oferty tui dla naszych rodaków. Ale sądzę, że tui ma nas w bardzo głębokim poważaniu.
    Odradzam pobyt w tym hotelu.



    ZaletyBrak
    WadyNależy przeprowadzić gruntowne sprzątanie i zlikwidować wszystkie sprzęty, jakie znajdują się w miejscu, gdzie turyści spożywają posiłki. Niedopuszczalny jest catering w 4* hotelu i nakładanie zza lady posiłków przez obsługę.
  • ~Iwona / 2023-02-22 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Informacje o hotelu na stronie nie jasne i wprowadzające w błąd. Jechaliśmy z dzieckiem w lutym na Lanzarote, biuro reklamuje hotel jako z super udogodnieniami dla dzieci a tam nawet nie ma basenu wewnętrznego dla dzieci.
    Mój urlop był przez to biuro zmarnowany. Byłam z nimi pierwszy i ostatni raz.

    Opieka rezydenta żadna. W trakcie wakacji jak jest jakiś problem trzeba dzwonić na infolinię do Warszawy i łaskawie czekać aż przekażą ci informację identycznej treści jak w recepcji w hotelu. Nie rozwiązują problemów. Jak jadę na wczasy to raczej nie mam ochoty na siedzenie na telefonie z infolinią
  • ~Jakub Dudek / 2021-01-21 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
    Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
    Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
    Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
    Nigdy więcej TUI. Nie polecam.
    Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.
    Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie
  • ~Janusz / 2023-02-13 15:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawsze jeździłem z Wakacje.pl ,ale jak raz nie mieli pokoju jaki by mnie interesował w Turcji w Hotelu Sherwood ! Więc wykupiłem go na stronie TUi. Ludzie Hotel syf, smród i ubóstwo, pokoje dramat jedzenie do bani , hotel brudny rozpadający się - rezydenta zero, tylko zostaje wam czat lub telefon do polski ! Pojechałem z nimi dwa razy, pierwszy i ostatni !! omijajcie dużym kołem
    Zaletybrak
    Wadynie rzetelne zdjęcia i opis hoteli ! nie mające nic wspólnego z tym co prezentują na swojej stronie !
  • ~Justyna / 2022-08-12 15:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiliśmy wyjazd do Egiptu. Hotel na stronie organizatora prezentowany był wspaniale 5*. Same pozytywne opinie. Przyjeżdżamy a tam syf, brud, brak klimatyzacji w pokoju, zużycie mebli totalne, insekty, rozpadająca się armatura, jedzenie fatalne-oczywiście chorowaliśmy bardzo, obsługa koszmarna, zaczepiająca albo ignorująca z braku napiwku. Straszne. Złożyliśmy reklamację, oczywiście została odrzucona, ponieważ wg. organizatora nie odpowiadają oni za standard hotelu. Skandal.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Karol / 2023-07-25 21:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Z kazda wizyta cena inna im bardziej zainteresowani byliśmy danym kierunkiem i terminem , obsługa fatalna , po wizycie poszliśmy do innego biura podróży celowo nie podaję jakiego by nie robić reklamy ale ta sama wycieczka i termin a różnica 860 zl od osoby Tui brak poszanowania dla klienta
    ZaletyBrak zalet
    WadyOmijać tui szerokim łukiem
  • ~Krystian / 2024-06-09 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    "Witam. Wczasy w Algarve 6 czerwiec do 17 czerwiec 2024 .W styczniu 2024 wykupiłem z TUI Polska 3 wycieczki fakultatywne na 8 czerwca 2024 do Faro, Olhao i Tavira , na 9 czerwca 2024 do Lagos, Sagres i przylądek i na 14 czerwca 2024 do Lizbony. Wycieczki z TUI są droższe od innych biur, ale wykupiłem bo przewodnik w każdej z tych wycieczek miał być w języku polskim. 2 tygodnie przed wycieczką do Lagos zmienili datę wycieczki na 11 czerwca 2024 i ja na to się zgodziłem. Później 6 czerwca przysłali mi email że ta wycieczka odbędzie się w języku angielskim i jak chce to mogą mi anulować i oddać pieniądze. Następnie 7 czerwca przysłali mi e-maila że wycieczka do Faro 8 czerwca może być tylko w języku angielskim ( dzień przed wycieczką ) DRAMAT. I też przysłali czy chce zostawić czy anulować . Tylko z innych biur wycieczki w tym terminie były zarezerwowane. Pewnie tak samo zrobią w przypadku wycieczki do Lizbony i zmienią na język angielski. Dlatego nie polecam i ostrzegam przed kupnem wycieczek fakultatywnych przez biuro TUI . Banda oszustów . Dużo podróżuje ale coś takiego pierwszy raz doświadczam . Po prostu ludzi mają w du..e !!!!!!!!!!!! NIGDY WIECEJ TUI POLSKA !!!!!!!!!!!! OSZUŚCI !!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo i oszustwo
  • ~Madzia / 2022-06-21 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety,albo przesuwają lot tak żeby czlowiek dokupil dodatkowa dobę, bo będziesz czekać 14h w recepcji lub w drugą stronę.Transfer płatny, miejsce w samolocie 50zl w jedną stronę od osoby. To już nie jest to biuro co kiedyś. Nie liczy się komfort klienta.
  • ~Marek / 2022-07-29 08:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu "mniej niż zero" Jedyne co potrafi przedstawiciel TUI to sprzedawać wycieczki, a w razie problemów "proszę zgłosić przez aplikację MyTui". A co w przypadku, kiedy ( tak jak mnie to spotkało) żona zgubiła telefon na którym była zarejestrowana aplikacja i był podany przy rejestracji umowy ??? NIC. Zero pomocy, zero możliwości zgłoszenia, żadnej pomocy. Aplikacja zastępuje wszystko. Nie czuję się bezpieczny przy takiej obsłudze. Byłem w Turcji i musiałem zgłaszać wszystko na infolinię w Polsce ( 5 zł za minutę połączenia). Prawie nauczyłem się na pamięć "Dziękujemy za twój telefon, jest dla nas bardzo ważny, za chwilę połączymy cię z konsultantem" i tak przez 15 minut.
    ZaletyTrudno znaleźć zalety przy takiej obsłudze
    WadyTotalna "olewka" klienta, który już zakupił wycieczkę
  • ~Marek Wozniak / 2023-09-30 21:53
    Ocena: 1.33 / 5
    To są zwykli oszuści. Dwa razy lecieliśmyvz nimi i dwa razy porażka. Zaproponowali nam dwa razy po 300złotych odszkodowania przy….. zakupie kolejnej wycieczki. Ale my nie chcemy już z nimi nigdzie lecieć. Powiedzieli że to ich dobra wola a nie nasz wybór i albo bierzemy albo nic. Po prostu patologia. Tak jak wzięli się za Itakę tak też powinni i za nich. Hotele to po prostu syf kosmiczny. Jedzenie jak dla bydła. Po prostu tragedia. Okradają cię od lądowania samego rezydenci dodając po chore dwa dolary za wizę. Nigdy więcej. Wycieczki u ich rezydentów to jakieś podróże w kosmos. Te same wycieczki u innych lokalnych biur bywają i 200% tańsze!!! Ostrzegają że lokalni nie mają ubezpieczeń i są niebezpieczni a tymczasem finalnie wszyscy podróżują tym samym autokarem na tych samych zasadach z tą różnicą ze są wkurzeni do granic absurdu bo przepłacili czasami i trzy razy. Tak w ogóle to kolejne nasze wczasy będą tylko i wyłącznie na prywatnych apartamentach. Byliśmy w Egipcie spróbować ostatnio Sahl Hasheesh. Piękny penthouse super obsługa z odbiorami i odwożeniem na lotnisko. Lokalne biuro podróży i organizator wycieczek po polsku za śmieszne pieniądze. Krótkie wakacje w porównaniu do złodziei wyszły ponad polowe taniej. Ale co najważniejsze bez stresu.
    ZaletyŻadnych.
    WadyIstnienie tego tworu to jedna wielka wada. Kontrola marszałkowska to fikcja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169