Straciliśmy dwa dni pobytu w Meksyku. W skrócie : Tui daje 45 min. Na przesiadkę podczas transferu. Jak samolot się spóźni i nie zdążycie na drugi to biuro nie bierze na siebie odpowiedzialności. Po przylocie pokoje inne niż w umówię. Po naszej interwencji zmienione na następny dzień … i co biuro napisało, że zmienili nam pokoje w rozsądnym terminie i nie poczuwają się do winy. Dno, nigdy więcej z tym biurem nie polecę. Zmarnowali mi wczasy życia .
ZaletyBrak
WadyJesteś zdany sam na siebie podczas podróży. Zapłaciłeś to spadaj.
~Błażej / 2024-02-08 23:10
Ocena: 1.33 / 5
Wycieczkę na Mauritius zakupiłem przez aplikację TUI. Już po kilku tygodniach od zakupu wycieczki okazało się że TUI mataczy z przelotami. Z planowanego lotu bezpośredniego skończyło się lotem z dwoma przesiadkami. Na miejscu okazało się że TUI zupełnie nie ma kontroli nad jakością obsługi w hotelu i znacznie ona się różni od oferty. Na szczęście sytuację ratowały pobliskie restauracje. W czasie powrotu lot został zupełnie odwołany. TUI pozostawiło nas na lotnisku bez żadnego wsparcia.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, wprowadzanie klienta w błąd. Strata czasu i pieniędzy.
~D / 2021-08-09 18:24
Ocena: 1.33 / 5
W ostatnim dniu pobytu skręciłam nogę, zadzwoniłam z prośbą o zorganizowanie asysty podczas transportu i na lotnisku. Zero pomocy, brak odpowiedzi pomimo monitu, byłam zdana sama na siebie. Nie mając kul, kierowca nawet nie pomógł wejść i wyjść z autobusu. Wysadził przed lotniskiem i radź sobie sam.
WadyNie polecam
~Dominika / 2023-06-22 09:43
Ocena: 1.33 / 5
Może i mają fajne hotele, ale dużo drożej niż inne biura. Brak rezydenta. Aplikacja nie działa. W razie problemów mają cię w poważaniu. Zmieniaja lotnisko o 300 km i hotel na gorszy. Nie uznają reklamacji. Syf kila i mogiła. Ostatni raz!! Odradzam to biuro !! Transfer nie przyjechał, za taxi oddali tylko połowę. A kosztowała łącznie 550 zl
~Iwona / 2023-02-22 19:08
Ocena: 1.33 / 5
Informacje o hotelu na stronie nie jasne i wprowadzające w błąd. Jechaliśmy z dzieckiem w lutym na Lanzarote, biuro reklamuje hotel jako z super udogodnieniami dla dzieci a tam nawet nie ma basenu wewnętrznego dla dzieci.
Mój urlop był przez to biuro zmarnowany. Byłam z nimi pierwszy i ostatni raz.
Opieka rezydenta żadna. W trakcie wakacji jak jest jakiś problem trzeba dzwonić na infolinię do Warszawy i łaskawie czekać aż przekażą ci informację identycznej treści jak w recepcji w hotelu. Nie rozwiązują problemów. Jak jadę na wczasy to raczej nie mam ochoty na siedzenie na telefonie z infolinią
~Jakub Dudek / 2021-01-21 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
Nigdy więcej TUI. Nie polecam.
Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.
Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie
~Janusz / 2023-02-13 15:25
Ocena: 1.33 / 5
Zawsze jeździłem z Wakacje.pl ,ale jak raz nie mieli pokoju jaki by mnie interesował w Turcji w Hotelu Sherwood ! Więc wykupiłem go na stronie TUi. Ludzie Hotel syf, smród i ubóstwo, pokoje dramat jedzenie do bani , hotel brudny rozpadający się - rezydenta zero, tylko zostaje wam czat lub telefon do polski ! Pojechałem z nimi dwa razy, pierwszy i ostatni !! omijajcie dużym kołem
Zaletybrak
Wadynie rzetelne zdjęcia i opis hoteli ! nie mające nic wspólnego z tym co prezentują na swojej stronie !
~Justyna / 2022-08-12 15:25
Ocena: 1.33 / 5
Kupiliśmy wyjazd do Egiptu. Hotel na stronie organizatora prezentowany był wspaniale 5*. Same pozytywne opinie. Przyjeżdżamy a tam syf, brud, brak klimatyzacji w pokoju, zużycie mebli totalne, insekty, rozpadająca się armatura, jedzenie fatalne-oczywiście chorowaliśmy bardzo, obsługa koszmarna, zaczepiająca albo ignorująca z braku napiwku. Straszne. Złożyliśmy reklamację, oczywiście została odrzucona, ponieważ wg. organizatora nie odpowiadają oni za standard hotelu. Skandal.
ZaletyBrak
WadyWszystko co możliwe
~Karol / 2023-07-25 21:44
Ocena: 1.33 / 5
Z kazda wizyta cena inna im bardziej zainteresowani byliśmy danym kierunkiem i terminem , obsługa fatalna , po wizycie poszliśmy do innego biura podróży celowo nie podaję jakiego by nie robić reklamy ale ta sama wycieczka i termin a różnica 860 zl od osoby Tui brak poszanowania dla klienta
ZaletyBrak zalet
WadyOmijać tui szerokim łukiem
~Krystian / 2024-06-09 12:58
Ocena: 1.33 / 5
"Witam. Wczasy w Algarve 6 czerwiec do 17 czerwiec 2024 .W styczniu 2024 wykupiłem z TUI Polska 3 wycieczki fakultatywne na 8 czerwca 2024 do Faro, Olhao i Tavira , na 9 czerwca 2024 do Lagos, Sagres i przylądek i na 14 czerwca 2024 do Lizbony. Wycieczki z TUI są droższe od innych biur, ale wykupiłem bo przewodnik w każdej z tych wycieczek miał być w języku polskim. 2 tygodnie przed wycieczką do Lagos zmienili datę wycieczki na 11 czerwca 2024 i ja na to się zgodziłem. Później 6 czerwca przysłali mi email że ta wycieczka odbędzie się w języku angielskim i jak chce to mogą mi anulować i oddać pieniądze. Następnie 7 czerwca przysłali mi e-maila że wycieczka do Faro 8 czerwca może być tylko w języku angielskim ( dzień przed wycieczką ) DRAMAT. I też przysłali czy chce zostawić czy anulować . Tylko z innych biur wycieczki w tym terminie były zarezerwowane. Pewnie tak samo zrobią w przypadku wycieczki do Lizbony i zmienią na język angielski. Dlatego nie polecam i ostrzegam przed kupnem wycieczek fakultatywnych przez biuro TUI . Banda oszustów . Dużo podróżuje ale coś takiego pierwszy raz doświadczam . Po prostu ludzi mają w du..e !!!!!!!!!!!! NIGDY WIECEJ TUI POLSKA !!!!!!!!!!!! OSZUŚCI !!!!!!!
ZaletyNie ma
WadyDrogo i oszustwo
~Madzia / 2022-06-21 22:12
Ocena: 1.33 / 5
Niestety,albo przesuwają lot tak żeby czlowiek dokupil dodatkowa dobę, bo będziesz czekać 14h w recepcji lub w drugą stronę.Transfer płatny, miejsce w samolocie 50zl w jedną stronę od osoby. To już nie jest to biuro co kiedyś. Nie liczy się komfort klienta.
~Marek / 2022-07-29 08:16
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu "mniej niż zero" Jedyne co potrafi przedstawiciel TUI to sprzedawać wycieczki, a w razie problemów "proszę zgłosić przez aplikację MyTui". A co w przypadku, kiedy ( tak jak mnie to spotkało) żona zgubiła telefon na którym była zarejestrowana aplikacja i był podany przy rejestracji umowy ??? NIC. Zero pomocy, zero możliwości zgłoszenia, żadnej pomocy. Aplikacja zastępuje wszystko. Nie czuję się bezpieczny przy takiej obsłudze. Byłem w Turcji i musiałem zgłaszać wszystko na infolinię w Polsce ( 5 zł za minutę połączenia). Prawie nauczyłem się na pamięć "Dziękujemy za twój telefon, jest dla nas bardzo ważny, za chwilę połączymy cię z konsultantem" i tak przez 15 minut.
ZaletyTrudno znaleźć zalety przy takiej obsłudze
WadyTotalna "olewka" klienta, który już zakupił wycieczkę
~Marek Wozniak / 2023-09-30 21:53
Ocena: 1.33 / 5
To są zwykli oszuści. Dwa razy lecieliśmyvz nimi i dwa razy porażka. Zaproponowali nam dwa razy po 300złotych odszkodowania przy….. zakupie kolejnej wycieczki. Ale my nie chcemy już z nimi nigdzie lecieć. Powiedzieli że to ich dobra wola a nie nasz wybór i albo bierzemy albo nic. Po prostu patologia. Tak jak wzięli się za Itakę tak też powinni i za nich. Hotele to po prostu syf kosmiczny. Jedzenie jak dla bydła. Po prostu tragedia. Okradają cię od lądowania samego rezydenci dodając po chore dwa dolary za wizę. Nigdy więcej. Wycieczki u ich rezydentów to jakieś podróże w kosmos. Te same wycieczki u innych lokalnych biur bywają i 200% tańsze!!! Ostrzegają że lokalni nie mają ubezpieczeń i są niebezpieczni a tymczasem finalnie wszyscy podróżują tym samym autokarem na tych samych zasadach z tą różnicą ze są wkurzeni do granic absurdu bo przepłacili czasami i trzy razy. Tak w ogóle to kolejne nasze wczasy będą tylko i wyłącznie na prywatnych apartamentach. Byliśmy w Egipcie spróbować ostatnio Sahl Hasheesh. Piękny penthouse super obsługa z odbiorami i odwożeniem na lotnisko. Lokalne biuro podróży i organizator wycieczek po polsku za śmieszne pieniądze. Krótkie wakacje w porównaniu do złodziei wyszły ponad polowe taniej. Ale co najważniejsze bez stresu.
ZaletyŻadnych.
WadyIstnienie tego tworu to jedna wielka wada. Kontrola marszałkowska to fikcja.
~maria / 2019-05-04 19:33
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tego biura podróży jestem aktualnie na Majorce hotel jest 5 gwiazdkowy pokój miał być dla 6 osób są 2 pokoje w których jest po 1 łóżku małżeńskim pozostałe 2 osoby mają spać w malutkim salonie na strasznie nie wygodnej sofie kiedy prosiłam o zmianę pokoju pokazywali mi dokładnie to samo dziś po oglądaniu wielu tych samych pokoju powiedzieli mi że zmienia mi na inny ale za spora opłata.
W pokoju jest okropny zapach nie do wytrzymania.
Zapłaciłam za ten wyjazd ponad 11 tysięcy i oczekiwałam wygodnych i komfortowych wakacji, a zastałam stary smierdzący pokój i nie wygodną sofe.
~Mariusz R. / 2022-06-28 20:47
Ocena: 1.33 / 5
Totalna porażka! Klient ma sam organizować sobie nocleg bądź płacić 2tys za kolejną dobę ponieważ lot jest przesunięty na następny dzień-3ciraz z kolei!!! Place 10 tys za wakacje i to biuro powinno rozwiązać problem!!!
~Michał / 2021-01-03 14:11
Ocena: 1.33 / 5
Sprzedając nam wycieczkę napisane mieliśmy ze testy na COVID sa robione na lotnisku i wynik otrzymujemy maksymalnie do 12 godz. Na miejscu okazuje się ze cześć faktycznie tak je otrzymała ale nie wszyscy. Reszta musi czekać nawet do 48h. Na wynik, a ze moja żona już ma wynik a ja nie i jesteśmy w jednym pokoju musimy czekać razem. Czyli dwa dni z tygodniowego urlopu spędzimy w pokoju. Zostaliśmy odszukani i sprawę oddamy do sądu.
~Myszka Miki / 2022-03-30 21:58
Ocena: 1.33 / 5
Byłam z TUI 2x i chciałam jechać po raz trzeci, ale TUI robi ludzi w balona i nie pojadę. Miałam wykupioną wycieczkę na Maderę. Z powodu covida się nie odbyła - no ok. Jak tylko można było lecieć, zdecydowaliśmy się na Bułgarię. W ofercie hotel kosztował 3200/2 osoby, pan w biurze TUI chciał za niego 3800 i powiedział, że ceny 3200 już nie ma. Siedząc jeszcze przy biurku, zadzwoniłam na infolinię i pani mnie poinformowała, że cena 3200 jest aktualna i są wolne miejsca. No to podałam telefon panu w biurze z żądaniem rezerwacji za taką właśnie kwotę. Zdziwił się, bo nie dałam się naciągnąć na kasę. Teraz mam ochotę na Maderę. Cena ok, ale przy wykupie pokazuje mi jakąś dopłatę 190zł do pokoju. Dzwonię na infolinie i pytam co to za dopłata do pokoju. Mało ogarnięte dziewczę mówi, że to ubezpieczenie obowiązkowe. Pytam, co ono zawiera. Nierozgarnięta mówi, ze w zasadzie nic i poleca droższy pakiet. W takim razie pytam, po co ubezpieczenie, które NIC nie zawiera. Ona mi na to, że jest to ubezpieczenie obowiązkowe żebym mogła wylecieć z kraju. takiej bajki dawno nie słyszałam. Poza tym mówię jej, że takie bardzo podstawowe ubezpieczenie to ja mam w karcie EKUZ. Dziewczę nie wie co powiedzieć (być może nie wie co to EKUZ). Moje pytanie o to, dlaczego oferta nie zawiera transportu z lotniska do hotelu. No, muszę do dokupić. No to moje pytanie - dlaczego TUI wystawia wycieczkę za cenę, za którą nie mogę pojechać (bo są obowiązkowe dopłaty). Dziewczę mi na to, że cena jest "od" i może ulec zmianie. Ja jej na to, że nigdzie nie ma zapisu, że cena jest "od". Odpowiada, że w jakimś tam ich regulaminie. Ale zgodnie z polskim prawem, klient ma prawo kupić towar za cenę podaną przez sprzedawcę nawet, jak ta cena się nie zgadza (np. w markecie - niska na półce, wyższa w kasie). Konsultantka poleca zakup "gwarancji niezmienności ceny". Dla mnie jest to kolejny koszt wycieczki i pytam, kiedy biuro może podnieść mi cenę. Dziewczyna nie wie, ale się dowiaduje, że do dnia wyjazdu biuro może podnieść mi cenę jak np. będzie inflacja, wzrośnie kurs EUR, będzie wojna albo jak uznają za stosowne. Na moje pytanie, czy jak kurs EUR spadnie, ja również mogę żądać obniżenia ceny - odpowiedź brzmi NIE. Na pytanie, czy jak biuro 2 dni przed wylotem zmieni cenę z 2000 na 5000 a ja w innym biurze znajdę taką wycieczkę za 2500, to TUI odda mi pieniądze - odp. brzmi NIE. Pytam dlaczego, przecież ja płacę 100% kwoty 30 dni przed wylotem i to TUI zmienia warunki umowy. A skoro je zmienia, to ja mam prawo je przyjąć albo odrzucić. Jeśli się na nie nie godzę, to TUI powinno mi zwrócić moją kasę, bo to nie ja chcę coś zmienić w umowie, tylko TUI. na to dziewczę mi mówi, że mogę sobie wykupić dodatkowe ubezpieczenie.
Postrzegam TUI jako bardzo nierzetelne biuro, nastawione na naciąganie i oszukiwanie klienta z premedytacją, od samego początku. Podają niższą cenę, żeby człowiek się skusił, a potem się okazuje, że cena niczego nie obejmuje poza pobytem w hotelu i lotem, ale w zasadzie nie mamy żadnej pewności, że wylecimy za taką cenę, bo biuro tuż przed wyjazdem może zażądać dowolnie wysokiej dopłaty i jeśli się nie zgodzimy tracimy pieniądze.
Ja pieniędzy nie straciłam, straciłam za to całkowicie zaufanie do tego biura. A szkoda. I czytając opinie, strach z nimi lecieć gdziekolwiek, bo zaraz będą bankrutem, czego im serdecznie życzę za takie traktowanie ludzi.
Zaletybrak
WadyZ premedytacją oszukują klientów.
~NIEZADOWOLONY / 2022-06-30 03:24
Ocena: 1.33 / 5
PORAŻKA .Coś takiego jak rezydent polski nie występuje . Właśnie przylecieliśmy z Majorki .W opisie biuro podaje-do plaże 50. , zapomina tylko dodać że w pionie . Brak polskiego rezydenta-Polak sobie poradzi , jak dla mnie -pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem.
Zalety_________
WadyJEDNA WIELKA WADA
~Niezadowolony klient / 2021-07-28 16:09
Ocena: 1.33 / 5
DRAMAT TO MAŁO POWIEDZIANE. Pokoje widoczne na zdjęciach pokazywanych w ofertach TUI dostępne chyba jedynie dla niemieckiej części gości. TUI nie interesuje się totalnie niczym i nikim. Transfer z lotniska dodatkowo płatny…. rezydenta brak (nawet mimo zapewnień rozwiązywania problemów na czacie dostępnym 24/7 odpisują po kilku, kilkunastu godzinach a nawet po dniu). Zależy w jakim hotelu jesteś, ale duże prawdopodobieństwo ze z żadnej z ich wycieczek nie skorzystasz chyba, ze sobie dojedziesz do innego hotelu. Ogólnie płacąc takie pieniądze to jest tragedia i totalny brak dbałości o klienta. PIERWSZY I OSTATNI RAZ. Zwłaszcza teraz w czasach pandemii współczuje starszym osobom, które z nimi podróżują… nie łatwo jest wypełnić wszystko internetowo, a później się czeka w kolejach po 1,5h na lotnisku bo ludzie NIE WIEDZIELI. Dramat razy tysiąc
ZaletyBrak
WadyTak jakbym pojechała na własna rękę
~Nigdy-Wiecej-TUI / 2021-07-28 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Niestety też doświadczyłam dramatycznego spadku jakości obsługi klienta. O profesjonaliźmie nie wspomnę, bo nie ma o czym. Naciągacze i oszuści. Omijać szerokim łukiem.