WadyBrak kontaktu klient- biuro. Na czacie za każdym razem odpisuje inna osoba.
strona 26 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Tygrysek68 / 2021-08-21 19:39
Od 16.08.2021 piszę do TUI o zmianę hotelu gdyż ten który wykupiliśmy to jedna wielka porażka. TUI ma ludzi za nic minęło 6 dni i cisza, a kontaktuję się przez formularz. Człowiek zbiera na urlop żeby wypocząć, a tu kłody pod nogami i brak reakcji ze strony biura. Polikwidowali rezydentów, stworzyli obsługę online i nie radzą sobie -
-
~user / 2022-06-25 14:43
Bardzo slaba obsluga. Potrafia powiedziec tylko tyle co na ulotce. Ponad to te smieszne w cudzyslowiu ukryte koszta, porazka. Kiedys tak nie bylo. Przesadna cena, w ciagu paru minut potrafi podskoczyc nawet o 200zl. Po informacji ze cena paliwa spadla i waluta sie umocnila. Wyciagaja pieniadze od ludzi ile sie da a w zamian uslugi na bardzo niskim poziomie. Na wyjeździe zero pomocy. Nie po to place kilkanascie tysiecy zloty zeby w razie potrzeby zostac za granica z problemem sam jak palec. ZaletyBrakWadyObsluga, cena, -
~Wojciech / 2023-05-26 23:24
ce na first minute zmieniające sie ceny godziny odlotu nie polecam opisy hotelu żle konfigurowane z rzeczywistością Zaletyczasami last minute da się kupić w dobrej ofercieWadybrak rezydentów opiekunów podróży -
~Zbigniew / 2023-06-29 12:18
Byłem z żoną na wakacjach w Egipcie w Czerwcu tego roku. Brak rezydenta na miejscu w hotelu. Kontakt możliwy tylko online z pośrednictwem czatu, SMS, telefonu lub mailowo. Katastrofa z tym biurem podróży-długo trzeba czekać na kontakt zwrotny. Po za tym od ponad 2 tygodni czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowana wycieczkę fakultatywną do Hurgady. Nie odpowiadają na maile oraz na czacie na stronie biura. Pieniądze to potrafią szybko wymusić od klienta ale ze zwrotem to już jest dla nich wielki problem z oddaniem. przypomnę że wycieczkę do Hurgady wykupiłem w Styczniu, nie odbyła się. Dowiedziałem się nie od biura tylko dostałem informację SMS od organizatora wycieczki fakultatywnej na miejscu. Koszmar nigdy więcej wycieczek z tym biurem. Ostrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek z TUI. WadySame wady -
~Zdenerwowany klient / 2021-08-25 11:46
Ostatnie wakacje z TUI. Wykupiłem ofertę z porannym lotem oczywiście za dopłatą mając do wyboru jeszcze dwie inne godziny. Po kilku dniach przyszła zmiana na lot wieczorny tj 12 godzin później. Nie wspomnę o powrocie 8 godzin wcześniej. Nic innego jak zwykłe oszustwo i nabijanie klienta. Nie polecam rezerwować za dopłatą jak i tak prawdopodobieństwo zmiany godzin lotu jest bardzo duże. ZaletybrakWadybiuro podróży -
~A,K / 2025-03-02 18:43
TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 2025r
TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 05/2025 druga rezerwacja na 10/2025 wylot Warszawa w obydwu rezerwacjach 5:55 po trzech miesiącach zmiana godzin wylotu maj na 13:10 do przyjęcia ale pażdziernik 14:30 na miejscu o 20 czyli cały dzień do tyłu . Ja rozumiem przewożnik zmienił godziny ale tego samego dnia jest lot o godz 6:10 i są miejsca wolne w samolocie a konsultant twierdzi że ni mam takiej opcji zmiany godzin w mojej rezerwacji ! to są jajaZaletybrakWadyoszukiwanie klientów -
~Adrian / 2020-02-17 10:54
Kupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy. ZaletyUprzejmość do momentu zapłaty za rezerwacjęWadyKupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy. -
~Ajusia / 2023-07-03 10:31
Biuro oferuje tanie bilety czarterowe, ja czuję się oszukana ponieważ bilet jaki potrzebowałam istotnie był tańszy ale po dodaniu ceny bagażu wyszedł dużo drożej niż bilety innych biur podróży. Po zorientowaniu się w cenach, chciałam z niego zrezygnować lub przesunąć na inny termin lub kierunek, niestety biuro podróży tak się zabezpieczyło, że nie można lub nie opłaca się tego zrobić mimo iż termin wylotu był dopiero za trzy miesiące. Nigdy nie polecę tego biura podróży jako organizatora imprez. ZaletyBrakWadyNieprzyjemna obsługa, ukrywanie dodatkowych kosztów. -
-
~Andrzej / 2022-03-26 16:10
Jedno wielkie oszustwo. W ofercie cena za 5 osób 8800 zł (Bułgaria 2022) i informacja, że transfer z lotniska trwa ok. 50 minut. Tylko: za transfer trzeba sobie zapłacić osobno, ale organizować sobie samemu.I to jeszcze dla mojego dobra - jak powiedziano mi na infolinii. To jeszcze nie wszystko: nagle okazuje się, że dochodzą dodatkowe opłaty (Bóg raczy wiedzieć za co. Mówią mi telefonicznie, że lotniskowe, a na ofercie mam wpisane "klimatyczne". Cena całkowita (ale czy aby już na pewno?) to już 9900 zł i to za sześć dni (podają, że siedem, wychodzi sześć). Perełka na koniec: nie mamy na miejscu rezydenta. "Radź sobie debilu sam" (to już moje). Poczytałem opinie innych osób, i co: brak kontaktu z infolinią w Polsce, nikt nie odbiera telefonów, jak coś się stanie zostajesz sam z problemem. Jak na warunki carskoputinowskiej Rosji to może i ok, ale jak na cywilizowany świat to chyba za mało. I jeszcze jedno: firma rosyjskiego zbrodniarza TUI ma nas Polaków za totalnych debili. Oferują nam hotele, z których nikt inny nie chce korzystać. Poczytajcie sobie oferty angielskich i niemieckich biur, a sami zrozumiecie. Na pochybel więc Putinowi i jego zwolennikom, w tym TUI, i wynocha na rynek rosyjski. ZaletyBrakWadyPerfidnie okłamywanie w oficjalnej ofercie. Opłaty dodatkowe nie ujęte w ofercie. Płacisz na wzrost majątku zbrodniarza z Rosji, który popiera Putina i mordowanie niewinnych kobiet, dzieci i starców na Ukrainie. -
~Andrzej / 2022-06-10 07:49
Do ceny podstawowej wycieczki doliczane są dodatkowe koszta takie jak gwarancja niezmiennośc, gwarancja miejsca siedzącego obok, ubezpieczenie i transfer autokarem lotnisko hotel. W razie problemów konsultant TUI jest bardzo niepomocny i opieszały i nie oddzawania, tak było w moim przypadku. Nie polecam. Wycieczka fakultatywna do Stambułu z Bułgarii w dramatycznych warunkach 350 km jazdy malutkim i ciasnym busikiem. -
~Andy / 2021-01-28 07:07
Niestety nie dotrzymują umów, odwołują rezerwacje bez podania przyczyny . Promocję u nich to ułuda. Pod koniec 2020r zaoferoali dosyć atrakcyjny pobyt w Chorwacji, skusiłam się zapłaciłem zaliczkę... obecnie otrzymałem anulację z beznadziejną propozycją zmienną nie odpowiadającą ich regulaminom. WadyNie dotrzymują umów -
~Anna / 2021-06-27 15:41
NIE POLECAM! Biuro skraca nam
Dni wakacji! To jest chore. Pierwotnie mieliśmy być 10 dni, z tego wyszło 8! Przylot,
Przed zapłata mialbyc o godzinie 10 rano w Turcji a byliśmy po północy czyli następnego dnia! Tak samo z powrotem! Pierwotnie mieliśmy odlecieć o godzinie 13/00, następnie zmieniali na godzinie 11, potem miałabyc 7:00 rano a zostało 1:35 w nocy dzień wcześniej. Płaciliśmy za pełne dni. To jest oszukaństwo!! Nigdy nie polecę z tego biura. Ukradli nam dwa zapłacone dni wycieczki. Niw dość ze wczasy dużo kosztowały to zwyczajnie nas okradli. -
~Anna / 2022-06-30 12:36
W tym roku TUI nastawione jest na wyłudzanie pieniędzy od klientów. W moim przypadku opóźnili lot powrotny na kolejny dzień wcześnie rano nie zapewniając noclegu. Mogę sobie sama dopłacić niecałe 1000 zł za to, że będę miała gdzie spać... Ale niektórzy musieli nawet 1700 zł.
Z kolei część ma odwrotnie - skracają pobyt o 1 noc, ale zwracają jedynie 100 zł z wycieczki wartej ponad 10 tys.
Nie ma żadnej osoby, z którą można porozmawiać, tylko pionki z obsługi klienta, którzy powtarzają niczym automat jedno i to samoWadyNaciągają na dodatkowe koszty omijając gwarancję niezmienności ceny -
~Arek / 2023-07-20 10:56
Po powrocie z wakacji napisałem do TUI informację co nie zgadza się miedzy ich ofertą a rzeczywistością. To że plaża nie jest piaszczysto żwirowa tylko kamienista. To że w lodówce z lodami dla dzieci jest 5 centymetrowa warstwa śmierdzącego lodu. To że dzieciom serwuje się bułkę z samym serem białym. To że z piaskownicy śmierdzi gównem. Mini Club dla dzieci w którym miała urzędować animatorka, posługuje się jedynie językiem niemieckim i na dodatek z tygodniowego pobytu była tam tylko raz! W mini Clubie nie ma zabawek tylko jakiś stary samolot wystrugany z drzewa. To że drzwi do domu mają szparę na 3cm i wchodzi pod nimi robactwo. To że pod łóżkiem jest syf z lat 90'. To że domek zlokalizowany w ogrodzie jest umieszczony koło ruchliwej drogi. To że lodówka działa jak kompresor samochodowy. Śniadania na all inclusive codziennie to samo. Animacje dla dzieci codziennie to samo i na dodatek o godzinie 20.30. Mało tego! Jeszcze tylko i wyłącznie w języku niemieckim!
A co oni na to?: "jako TUI Poland nie mamy wpływu na to".
Super! Sprzedać ofertę umieją, kasę zgarnąć za nią też ale jak się zgłasza że nie powinni ludzi umieszczać w takich warunkach to piszą że oni nie mają wpływu na to.
Jakby ktoś się zastanawiał nad pobytem, zwłaszcza z dziećmi to TUI SUNEO Chrissi Amoudia nie polecam! Ani hotelu ani firmy TUI która do mojego zgłoszenia podeszła jak do...ZaletyChyba tylko pracownicy biura którzy nie są tutaj winniWadyWszystko poza pracownikami stacjonarnego biura. -
~Arek / 2023-09-28 23:11
Straciliśmy dwa dni pobytu w Meksyku. W skrócie : Tui daje 45 min. Na przesiadkę podczas transferu. Jak samolot się spóźni i nie zdążycie na drugi to biuro nie bierze na siebie odpowiedzialności. Po przylocie pokoje inne niż w umówię. Po naszej interwencji zmienione na następny dzień … i co biuro napisało, że zmienili nam pokoje w rozsądnym terminie i nie poczuwają się do winy. Dno, nigdy więcej z tym biurem nie polecę. Zmarnowali mi wczasy życia . ZaletyBrakWadyJesteś zdany sam na siebie podczas podróży. Zapłaciłeś to spadaj. -
~Błażej / 2024-02-08 23:10
Wycieczkę na Mauritius zakupiłem przez aplikację TUI. Już po kilku tygodniach od zakupu wycieczki okazało się że TUI mataczy z przelotami. Z planowanego lotu bezpośredniego skończyło się lotem z dwoma przesiadkami. Na miejscu okazało się że TUI zupełnie nie ma kontroli nad jakością obsługi w hotelu i znacznie ona się różni od oferty. Na szczęście sytuację ratowały pobliskie restauracje. W czasie powrotu lot został zupełnie odwołany. TUI pozostawiło nas na lotnisku bez żadnego wsparcia. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji, wprowadzanie klienta w błąd. Strata czasu i pieniędzy. -
-
~D / 2021-08-09 18:24
W ostatnim dniu pobytu skręciłam nogę, zadzwoniłam z prośbą o zorganizowanie asysty podczas transportu i na lotnisku. Zero pomocy, brak odpowiedzi pomimo monitu, byłam zdana sama na siebie. Nie mając kul, kierowca nawet nie pomógł wejść i wyjść z autobusu. Wysadził przed lotniskiem i radź sobie sam. WadyNie polecam -
~Dominika / 2023-06-22 09:43
Może i mają fajne hotele, ale dużo drożej niż inne biura. Brak rezydenta. Aplikacja nie działa. W razie problemów mają cię w poważaniu. Zmieniaja lotnisko o 300 km i hotel na gorszy. Nie uznają reklamacji. Syf kila i mogiła. Ostatni raz!! Odradzam to biuro !! Transfer nie przyjechał, za taxi oddali tylko połowę. A kosztowała łącznie 550 zl -
~Iwona / 2023-02-22 19:08
Informacje o hotelu na stronie nie jasne i wprowadzające w błąd. Jechaliśmy z dzieckiem w lutym na Lanzarote, biuro reklamuje hotel jako z super udogodnieniami dla dzieci a tam nawet nie ma basenu wewnętrznego dla dzieci.
Mój urlop był przez to biuro zmarnowany. Byłam z nimi pierwszy i ostatni raz.
Opieka rezydenta żadna. W trakcie wakacji jak jest jakiś problem trzeba dzwonić na infolinię do Warszawy i łaskawie czekać aż przekażą ci informację identycznej treści jak w recepcji w hotelu. Nie rozwiązują problemów. Jak jadę na wczasy to raczej nie mam ochoty na siedzenie na telefonie z infolinią -
~Jakub Dudek / 2021-01-21 18:15
Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
Nigdy więcej TUI. Nie polecam.Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie
strona 26 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »