Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
Nigdy więcej TUI. Nie polecam.Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.
Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie