Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 934 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A,K / 2025-03-02 18:43
    Ocena: 1.33 / 5
    TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 2025r
    TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 05/2025 druga rezerwacja na 10/2025 wylot Warszawa w obydwu rezerwacjach 5:55 po trzech miesiącach zmiana godzin wylotu maj na 13:10 do przyjęcia ale pażdziernik 14:30 na miejscu o 20 czyli cały dzień do tyłu . Ja rozumiem przewożnik zmienił godziny ale tego samego dnia jest lot o godz 6:10 i są miejsca wolne w samolocie a konsultant twierdzi że ni mam takiej opcji zmiany godzin w mojej rezerwacji ! to są jaja
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów
  • ~Adrian / 2020-02-17 10:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy.
    ZaletyUprzejmość do momentu zapłaty za rezerwację
    WadyKupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy.
  • ~Ajusia / 2023-07-03 10:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Biuro oferuje tanie bilety czarterowe, ja czuję się oszukana ponieważ bilet jaki potrzebowałam istotnie był tańszy ale po dodaniu ceny bagażu wyszedł dużo drożej niż bilety innych biur podróży. Po zorientowaniu się w cenach, chciałam z niego zrezygnować lub przesunąć na inny termin lub kierunek, niestety biuro podróży tak się zabezpieczyło, że nie można lub nie opłaca się tego zrobić mimo iż termin wylotu był dopiero za trzy miesiące. Nigdy nie polecę tego biura podróży jako organizatora imprez.
    ZaletyBrak
    WadyNieprzyjemna obsługa, ukrywanie dodatkowych kosztów.
  • ~Andrzej / 2022-03-26 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedno wielkie oszustwo. W ofercie cena za 5 osób 8800 zł (Bułgaria 2022) i informacja, że transfer z lotniska trwa ok. 50 minut. Tylko: za transfer trzeba sobie zapłacić osobno, ale organizować sobie samemu.I to jeszcze dla mojego dobra - jak powiedziano mi na infolinii. To jeszcze nie wszystko: nagle okazuje się, że dochodzą dodatkowe opłaty (Bóg raczy wiedzieć za co. Mówią mi telefonicznie, że lotniskowe, a na ofercie mam wpisane "klimatyczne". Cena całkowita (ale czy aby już na pewno?) to już 9900 zł i to za sześć dni (podają, że siedem, wychodzi sześć). Perełka na koniec: nie mamy na miejscu rezydenta. "Radź sobie debilu sam" (to już moje). Poczytałem opinie innych osób, i co: brak kontaktu z infolinią w Polsce, nikt nie odbiera telefonów, jak coś się stanie zostajesz sam z problemem. Jak na warunki carskoputinowskiej Rosji to może i ok, ale jak na cywilizowany świat to chyba za mało. I jeszcze jedno: firma rosyjskiego zbrodniarza TUI ma nas Polaków za totalnych debili. Oferują nam hotele, z których nikt inny nie chce korzystać. Poczytajcie sobie oferty angielskich i niemieckich biur, a sami zrozumiecie. Na pochybel więc Putinowi i jego zwolennikom, w tym TUI, i wynocha na rynek rosyjski.
    ZaletyBrak
    WadyPerfidnie okłamywanie w oficjalnej ofercie. Opłaty dodatkowe nie ujęte w ofercie. Płacisz na wzrost majątku zbrodniarza z Rosji, który popiera Putina i mordowanie niewinnych kobiet, dzieci i starców na Ukrainie.
  • ~Andrzej / 2022-06-10 07:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Do ceny podstawowej wycieczki doliczane są dodatkowe koszta takie jak gwarancja niezmiennośc, gwarancja miejsca siedzącego obok, ubezpieczenie i transfer autokarem lotnisko hotel. W razie problemów konsultant TUI jest bardzo niepomocny i opieszały i nie oddzawania, tak było w moim przypadku. Nie polecam. Wycieczka fakultatywna do Stambułu z Bułgarii w dramatycznych warunkach 350 km jazdy malutkim i ciasnym busikiem.
  • ~Andy / 2021-01-28 07:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie dotrzymują umów, odwołują rezerwacje bez podania przyczyny . Promocję u nich to ułuda. Pod koniec 2020r zaoferoali dosyć atrakcyjny pobyt w Chorwacji, skusiłam się zapłaciłem zaliczkę... obecnie otrzymałem anulację z beznadziejną propozycją zmienną nie odpowiadającą ich regulaminom.
    WadyNie dotrzymują umów
  • ~Anna / 2021-06-27 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM! Biuro skraca nam
    Dni wakacji! To jest chore. Pierwotnie mieliśmy być 10 dni, z tego wyszło 8! Przylot,
    Przed zapłata mialbyc o godzinie 10 rano w Turcji a byliśmy po północy czyli następnego dnia! Tak samo z powrotem! Pierwotnie mieliśmy odlecieć o godzinie 13/00, następnie zmieniali na godzinie 11, potem miałabyc 7:00 rano a zostało 1:35 w nocy dzień wcześniej. Płaciliśmy za pełne dni. To jest oszukaństwo!! Nigdy nie polecę z tego biura. Ukradli nam dwa zapłacone dni wycieczki. Niw dość ze wczasy dużo kosztowały to zwyczajnie nas okradli.
  • ~Anna / 2022-06-30 12:36
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym roku TUI nastawione jest na wyłudzanie pieniędzy od klientów. W moim przypadku opóźnili lot powrotny na kolejny dzień wcześnie rano nie zapewniając noclegu. Mogę sobie sama dopłacić niecałe 1000 zł za to, że będę miała gdzie spać... Ale niektórzy musieli nawet 1700 zł.
    Z kolei część ma odwrotnie - skracają pobyt o 1 noc, ale zwracają jedynie 100 zł z wycieczki wartej ponad 10 tys.
    Nie ma żadnej osoby, z którą można porozmawiać, tylko pionki z obsługi klienta, którzy powtarzają niczym automat jedno i to samo
    WadyNaciągają na dodatkowe koszty omijając gwarancję niezmienności ceny
  • ~Arek / 2023-07-20 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Po powrocie z wakacji napisałem do TUI informację co nie zgadza się miedzy ich ofertą a rzeczywistością. To że plaża nie jest piaszczysto żwirowa tylko kamienista. To że w lodówce z lodami dla dzieci jest 5 centymetrowa warstwa śmierdzącego lodu. To że dzieciom serwuje się bułkę z samym serem białym. To że z piaskownicy śmierdzi gównem. Mini Club dla dzieci w którym miała urzędować animatorka, posługuje się jedynie językiem niemieckim i na dodatek z tygodniowego pobytu była tam tylko raz! W mini Clubie nie ma zabawek tylko jakiś stary samolot wystrugany z drzewa. To że drzwi do domu mają szparę na 3cm i wchodzi pod nimi robactwo. To że pod łóżkiem jest syf z lat 90'. To że domek zlokalizowany w ogrodzie jest umieszczony koło ruchliwej drogi. To że lodówka działa jak kompresor samochodowy. Śniadania na all inclusive codziennie to samo. Animacje dla dzieci codziennie to samo i na dodatek o godzinie 20.30. Mało tego! Jeszcze tylko i wyłącznie w języku niemieckim!

    A co oni na to?: "jako TUI Poland nie mamy wpływu na to".

    Super! Sprzedać ofertę umieją, kasę zgarnąć za nią też ale jak się zgłasza że nie powinni ludzi umieszczać w takich warunkach to piszą że oni nie mają wpływu na to.

    Jakby ktoś się zastanawiał nad pobytem, zwłaszcza z dziećmi to TUI SUNEO Chrissi Amoudia nie polecam! Ani hotelu ani firmy TUI która do mojego zgłoszenia podeszła jak do...
    ZaletyChyba tylko pracownicy biura którzy nie są tutaj winni
    WadyWszystko poza pracownikami stacjonarnego biura.
  • ~Arek / 2023-09-28 23:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Straciliśmy dwa dni pobytu w Meksyku. W skrócie : Tui daje 45 min. Na przesiadkę podczas transferu. Jak samolot się spóźni i nie zdążycie na drugi to biuro nie bierze na siebie odpowiedzialności. Po przylocie pokoje inne niż w umówię. Po naszej interwencji zmienione na następny dzień … i co biuro napisało, że zmienili nam pokoje w rozsądnym terminie i nie poczuwają się do winy. Dno, nigdy więcej z tym biurem nie polecę. Zmarnowali mi wczasy życia .
    ZaletyBrak
    WadyJesteś zdany sam na siebie podczas podróży. Zapłaciłeś to spadaj.
  • ~Błażej / 2024-02-08 23:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Wycieczkę na Mauritius zakupiłem przez aplikację TUI. Już po kilku tygodniach od zakupu wycieczki okazało się że TUI mataczy z przelotami. Z planowanego lotu bezpośredniego skończyło się lotem z dwoma przesiadkami. Na miejscu okazało się że TUI zupełnie nie ma kontroli nad jakością obsługi w hotelu i znacznie ona się różni od oferty. Na szczęście sytuację ratowały pobliskie restauracje. W czasie powrotu lot został zupełnie odwołany. TUI pozostawiło nas na lotnisku bez żadnego wsparcia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, wprowadzanie klienta w błąd. Strata czasu i pieniędzy.
  • ~D / 2021-08-09 18:24
    Ocena: 1.33 / 5
    W ostatnim dniu pobytu skręciłam nogę, zadzwoniłam z prośbą o zorganizowanie asysty podczas transportu i na lotnisku. Zero pomocy, brak odpowiedzi pomimo monitu, byłam zdana sama na siebie. Nie mając kul, kierowca nawet nie pomógł wejść i wyjść z autobusu. Wysadził przed lotniskiem i radź sobie sam.
    WadyNie polecam
  • ~Dominika / 2023-06-22 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i mają fajne hotele, ale dużo drożej niż inne biura. Brak rezydenta. Aplikacja nie działa. W razie problemów mają cię w poważaniu. Zmieniaja lotnisko o 300 km i hotel na gorszy. Nie uznają reklamacji. Syf kila i mogiła. Ostatni raz!! Odradzam to biuro !! Transfer nie przyjechał, za taxi oddali tylko połowę. A kosztowała łącznie 550 zl
  • ~Iwona / 2023-02-22 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Informacje o hotelu na stronie nie jasne i wprowadzające w błąd. Jechaliśmy z dzieckiem w lutym na Lanzarote, biuro reklamuje hotel jako z super udogodnieniami dla dzieci a tam nawet nie ma basenu wewnętrznego dla dzieci.
    Mój urlop był przez to biuro zmarnowany. Byłam z nimi pierwszy i ostatni raz.

    Opieka rezydenta żadna. W trakcie wakacji jak jest jakiś problem trzeba dzwonić na infolinię do Warszawy i łaskawie czekać aż przekażą ci informację identycznej treści jak w recepcji w hotelu. Nie rozwiązują problemów. Jak jadę na wczasy to raczej nie mam ochoty na siedzenie na telefonie z infolinią
  • ~Jakub Dudek / 2021-01-21 18:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Już będąc na wakacjach TUI zmieniło lotnisko powrotne, z Warszawy gdzie zostawiłem auto na Poznań. Pomimo moich protestów postawili na swoim zachęcając do złożenia reklamacji po powrocie.
    Oczywiście wylądawałem w Poznaniu z rodziną i stertą bagaży o drugiej w nocy i radź sobie sam.
    Na własny koszt dotarłem do Warszawy.
    Przy reklamacji okazało się, że TUI nie ma ochoty uznać wszystkich kosztów jakie musiałem ponieść ze wzgledu na to, żeby dotrzeć do Warszawy - z lotniska z którego wyleciałem.
    Nigdy więcej TUI. Nie polecam.
    Zaletygenerowane chyba losowo imiona osób w aplikacji do kontaktowania się z TUI (Basia, Zosia, Kasia itd) które grzecznie dają Ci do zrozumienia że mamy Cię gdzieś.
    Wadygeneralnie olanie klienta i zostawienie go samemu sobie
  • ~Janusz / 2023-02-13 15:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawsze jeździłem z Wakacje.pl ,ale jak raz nie mieli pokoju jaki by mnie interesował w Turcji w Hotelu Sherwood ! Więc wykupiłem go na stronie TUi. Ludzie Hotel syf, smród i ubóstwo, pokoje dramat jedzenie do bani , hotel brudny rozpadający się - rezydenta zero, tylko zostaje wam czat lub telefon do polski ! Pojechałem z nimi dwa razy, pierwszy i ostatni !! omijajcie dużym kołem
    Zaletybrak
    Wadynie rzetelne zdjęcia i opis hoteli ! nie mające nic wspólnego z tym co prezentują na swojej stronie !
  • ~Justyna / 2022-08-12 15:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiliśmy wyjazd do Egiptu. Hotel na stronie organizatora prezentowany był wspaniale 5*. Same pozytywne opinie. Przyjeżdżamy a tam syf, brud, brak klimatyzacji w pokoju, zużycie mebli totalne, insekty, rozpadająca się armatura, jedzenie fatalne-oczywiście chorowaliśmy bardzo, obsługa koszmarna, zaczepiająca albo ignorująca z braku napiwku. Straszne. Złożyliśmy reklamację, oczywiście została odrzucona, ponieważ wg. organizatora nie odpowiadają oni za standard hotelu. Skandal.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Karol / 2023-07-25 21:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Z kazda wizyta cena inna im bardziej zainteresowani byliśmy danym kierunkiem i terminem , obsługa fatalna , po wizycie poszliśmy do innego biura podróży celowo nie podaję jakiego by nie robić reklamy ale ta sama wycieczka i termin a różnica 860 zl od osoby Tui brak poszanowania dla klienta
    ZaletyBrak zalet
    WadyOmijać tui szerokim łukiem
  • ~Krystian / 2024-06-09 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    "Witam. Wczasy w Algarve 6 czerwiec do 17 czerwiec 2024 .W styczniu 2024 wykupiłem z TUI Polska 3 wycieczki fakultatywne na 8 czerwca 2024 do Faro, Olhao i Tavira , na 9 czerwca 2024 do Lagos, Sagres i przylądek i na 14 czerwca 2024 do Lizbony. Wycieczki z TUI są droższe od innych biur, ale wykupiłem bo przewodnik w każdej z tych wycieczek miał być w języku polskim. 2 tygodnie przed wycieczką do Lagos zmienili datę wycieczki na 11 czerwca 2024 i ja na to się zgodziłem. Później 6 czerwca przysłali mi email że ta wycieczka odbędzie się w języku angielskim i jak chce to mogą mi anulować i oddać pieniądze. Następnie 7 czerwca przysłali mi e-maila że wycieczka do Faro 8 czerwca może być tylko w języku angielskim ( dzień przed wycieczką ) DRAMAT. I też przysłali czy chce zostawić czy anulować . Tylko z innych biur wycieczki w tym terminie były zarezerwowane. Pewnie tak samo zrobią w przypadku wycieczki do Lizbony i zmienią na język angielski. Dlatego nie polecam i ostrzegam przed kupnem wycieczek fakultatywnych przez biuro TUI . Banda oszustów . Dużo podróżuje ale coś takiego pierwszy raz doświadczam . Po prostu ludzi mają w du..e !!!!!!!!!!!! NIGDY WIECEJ TUI POLSKA !!!!!!!!!!!! OSZUŚCI !!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo i oszustwo
  • ~Madzia / 2022-06-21 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety,albo przesuwają lot tak żeby czlowiek dokupil dodatkowa dobę, bo będziesz czekać 14h w recepcji lub w drugą stronę.Transfer płatny, miejsce w samolocie 50zl w jedną stronę od osoby. To już nie jest to biuro co kiedyś. Nie liczy się komfort klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985