Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marco / 2023-05-04 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj właśnie zrezygnowałem z wyjazdu do Egiptu z biurem TUI, bo zaczęli stosować swoje zwykłe zagrywki czyli zmianę warunków w stosunku do tego co było opisane w ofercie początkowej. Wylot miał być o godz 7:00 - zmienili na 21:30, czyli ukradli cały dzień pobytu na urlopie, a przylot do Egiptu w środku nocy, więc przyjazd do hotelu ok 5 rano. Powrót z urlopu - godzinę odlotu zmienili z 21 na 4:05, więc po opuszczeniu pokoi o godz 11 lub 12 musimy siedzieć w hotelu bez jedzenia i picia jak jacyś uchodźcy płacąc za to kilkanaście tysięcy złotych. Całym problemem tego biura jest ich przewoźnik czyli ENTER AIR, chyba najgorsza linia w Europie, ciągłe opóźnienia i zmiany godzin przelotów. Naprawdę nie mogę zrozumieć dlaczego taka duża firma jak TUI współpracuje z tymi patałachami i dlaczego szefowie polskiego oddziału godzą się na takie godziny przelotów proponowane przez ENTER. W Niemczech czy Anglii byłoby to nie do pomyślenia. Kiedyś to było najlepsze biuro podróży w Polsce, teraz rosyjski właściciel doprowadził ich na skraj upadku, najgorsze przeloty, najdroższe ubezpieczenia, najdroższe wybierane miejsca w samolocie, brak rezydentów, kiepska obsługa na infolinii - totalna porażka. Korzystałem z ich usług wiele lat, ale tym razem obiecałem sobie, że to ostatni raz, nigdy więcej
    ZaletyŻadnych zalet nie widzę
  • ~Mariusz / 2021-03-04 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, wprowadzaja nowy regulamin do wycieczek sprzedanych w zeszłym roku czym zmuszają klientów do ponoszenia kosztów związanych z testami na Covid 19. Przy 3os rodzinie jest to średnio 1000zl
    ZaletyBrak
    WadyOrdynarne wymuszenie zaliczki
  • ~Marta / 2021-08-28 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnie wakacje z Tui. W dzień wyjazdu z wakacji nie odebrał nas autobus z hotelu. Musieliśmy jechać prawie 40 km taksówką na własny koszt. Próbowałam dodzwonić się na infolinie Tui, udało się po godzinie
    Reklamacja nie została uznana o czym zostałam poinformowana w ostatnim możliwym czyli 30 dniu roboczym. Dowiedziałam się z pisma, że wszyscy goście z tego hotelu zostali odebrani, a to ciekawe bo bylismy jedyni.
    Nigdy więcej nie wybiorę sie na wakacje za pośrednictwem tej firmy.
  • ~Marta / 2022-06-22 07:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylam stałą Klientką. Ostatnie 3 lata: Lanzarote, Dominikana, Fuerteventura, Sal.
    Po ostatniej wycieczce wiem na pewno, że więcej nie polecę z tym biurem. I odradzam to stanowczo.
    Jeżeli wakacje przebiegają bezproblemowo, to jest przyzwoicie (można mieć uwagi, ale niewielkie. Zdarzają się wpadki, wg mnie lub dla mnie akceptowalne).
    Niestety ostatnia wycieczka - Sal, hotel Riu Pałace Santa Maria - był PRZEPEŁNIONY KARALUCHAMI. Także w moim pokoju. Pierwsze dostrzegłam przy restauracji, drugiego wieczoru. Kolejne trzy zastałam wchodząc wieczorem do pokoju. I to jest dla mnie nieakceptowane. Następnie w holu i w łazience obok recepcji. Zatem fakt jest taki, że były wszędzie. Pierwsze zgłoszenie wysłałam przez czat Tui już drugiego wieczoru, kolejne z pokoju (do końca wyjazdu „spałam” przy zapalonym świetle, w 19 stopniach (karaluchy nie lubią światła i temp. poniżej 20 st - takich rzeczy byłam zmuszona uczyć się na wakacjach). Codziennie zgłaszałam kolejne przypadki, były prośby o przeniesienie do innego hotelu, po powrocie reklamacje. Tui wyraził „ubolewanie”, uznając jednocześnie, że karaluchy w pokoju to norma w egzotycznych krajach (zapewniam Państwa, że to nie jest norma. Sporo byłam w egzotycznych kierunkach, w tym pn, śr. Ameryka, Azja). Dopiero Rzecznik Praw Konsumenta, a potem sąd uznał, że Tui nas krytycznie zaniedbał. Odradzam w 100%, bo nie są Państwo zaopiekowani w przypadku kłopotów, nawet takich gdy okazuje się, ze w pięknie na pozór wyglądającym hotelu panuje brud, w którym żyje tak ogromna, gołym okiem widoczna chmara karaluchów.
    ZaletyBrak. Jeśli płaci się wielkie pieniądze, leci się na upragnione wakacje po ciężkiej rocznej harówce, a pozostaje się bez opieki w brudzie z insektami, to zaufanie spada do zera.
    WadyBrak elementarnego zainteresowania klientem i poczucia odowiedzialnosci.
  • ~Martta / 2019-08-29 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam biuro TUI POLSKA, jestem klientem mało wymagającym.
    Zakupiłam za wczasy 2+2 otrzymalismy pokój 3 os . Na 3 dobę otrzymaliśmy dostawke. Biuro nie widzi problemu i uważa że bezzasadnie składam reklamację tylko wspomnę dzieci mają 12+ lat . Brak opieki rezydenta , brak informacji o godzinach transferu oraz lotu .
    WadyOpieka rezydencka poziom 0 , nie dotrzymanie warunków umowy.
  • ~Mirosław / 2022-04-06 10:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijać szerokim łukiem !!! Zmiana godzin lotów z doskonałych na fatalne. Zameldowanie w hotelu było o godz.0,30 tzn. był to już drugi dzień naszej wycieczki. Wylot o godz.0,10 czyli po śniadaniu wymeldowanie i koczowanie do wieczora w oczekiwaniu na powrót, oczywiście bez żadnego posiłku {mieliśmy HB} Ostatniego dnia dowiedzieliśmy się, że w środku nocy po przylocie (o godz.0,30} czekała na nas "zimna kolacja" o czym nie wspomniał ani rezydent ani recepcja i w związku z tym nie przysługuje nam kolacja w dniu wylotu !!! Byłem z TUI na wielu wyjazdach ale ten był ostatni !!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta.
  • ~Moni / 2021-07-29 22:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Zaczynając od tego, że hotel daleki od ideału, all inclusive a lady przy basenie dla dzieci płatne. Brak rezydenta, żadnego kontaktu, pisałam sms-y i nic. Zapłaciłam za sześć noclegów a finalnie okazało się , że było ich tylko pięć! No chyba, że nie umie liczyć więc pomóżcie. W hotelu byliśmy od niedzieli 9.30 do piątku 20.20 to ile to nocy?! ODRADZAM. NIGDY WIĘCEJ TUI!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~olek / 2021-05-25 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem w tui wczasy z wylotem z Polski o 3 w nocy, tak że na miejscu w hotelu mieliśmy być rano. Potem okazuje się, że wylot z Polski będzie jednak 15 godzin później, czyli de facto nasze wczasy będą o cały dzień krótsze. Na infolinii oczywiście dowiedziałem się, że wszystko z ich strony w porządku, "bo pierwszy i ostatni dzień są przeznaczone na transport", a jeśli zrezygnuję, to stracę zaliczkę. Rozumiem przesunięcie godziny wylotu o 2–3 godziny, ale o 15 godzin?! I oczywiście na moją niekorzyść... Poza tym transfer autobusem z lotniska do hotelu jest dodatkowo płatny. Ostatni raz kupiłem u nich wczasy.
    Zaletyładna strona i na tym koniec
    Wady
  • ~olo / 2022-08-23 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat i jeszcze raz dramat. Biuro tui nie powinno mieć racji bytu. oszukują swoich klientów na każdym krok. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, zrozumienia za to pełne chamstwo i kreowanie nieistniejącej rzeczywistości. Pierwszy i ostatni raz. Człowiek płaci kilkadziesiąt tysięcy za wyjazd a oni robią łaskę na każdym kroku.
    Nie polecam!
  • ~Patrycja J / 2023-02-06 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta TUI jest bardzo droga. Zmiana nazwiska uczestnika wycieczki ( i mówimy tu o hotelu, dojeździe własnym, bez przelotów) kosztuje 500 pln. Jeśli chodzi o hotel to jest mu wszystko jedno kto przyjedzie, byleby główna osoba się zgadzała i ogólnie liczba uczestników. Dojazd jest własny. Jedyne miejsce gdzie figuruje nazwisko uczestnika to wewnętrzne dokumenty Tui. I to kosztuje 500 PLN. Za co jest to opłata? Za nic. Bo mogą. Ja zamiast lecieć na Maurituis z nimi polecę z innym biurem podróży. Bo mogę. Nie spotkałam się z tak idiotycznym podejściem do klienta. Życzę odpływu klientów; nie zasługujecie na lojalność.
    ZaletyDobre hotele
    Wadybrak rozsądnego podejścia do klienta. Dodatkowe koszty niewspółmierne do całości kosztów.
  • ~Pawel / 2020-08-01 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI to tragedia. Zdecydowanie odradzamy współpracę z TUI. Wycieczka na Fuerteventura z TUI to gwarantowane zepsute wakacje. TUI w ostatniej chwili tj. jak wylądowaliśmy na Furteventura zmieniło nam hotel, który został otwarty po ograniczeniach związanych z COVID19 kilka godzin przed naszym przyjazdem. Brudno, KARALUCHY, bałagan, brak obsługi, brak posiłków, brak leżaków przy basenach, brak rezydenta, brak animacji czy innych obiecanych atrakcji, na klucze do pokoju czekaliśmy 2 godziny - miał być widok na może a dostaliśmy na ulicę i dach kuchni z informacją, że innych nie ma, co było kłamstwem. potem dowiedzieliśmy się że te lepsze pokoje są dla innej wycieczki, która okazała się grupą Niemców.
    Nie kupujcie wycieczek w TUI bo będziecie bardzo rozczarowani. Na infolinii kompletna olewka Klienta i oszukiwanie na każdym kroku. Jak udowodniliśmy że w hotelu do którego mieliśmy jechać są wolne miejsca to powiedziano nam że mają awarię sytemu i nic nie mogą poradzić.
    ZaletyBrak
    WadyTUI to biuro lekceważące Klientów, oszukujące i naprawdę potrafią zepsuć wakacje nawet w najfajniejszych miejscach
  • ~Piotr / 2022-07-16 21:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Przebywam w Hotelu Garden w Albanii, w mieście Golem i odradzam kupowanie jakichkolwiek wycieczek fakultatywnych z tego biura, co w połączeniu z brakiem profesjonalizmu rezydentów/opiekunów daje na prawdę słaby obraz biura. Rezydentami są Pani Katarzyna i Pan Michał. Jadąc na wycieczkę na jezioro Komani, Pani Katarzyna pięknie czarowała na temat obiadu. Informowała, że na miejscu w restauracji są takie kolejki, że nie da się znaleźć miejsca i kelnerzy nie obsługują praktycznie pojedynczych osób. Obiad kosztował 15 euro. Na miejscu okazało się, że połowa miejsc jest wolna i rozmawiając z pojedynczymi osobami , zagranicy okazało się, że można bez problemu zamówić obiad i zapłacić mniej niż 10 euro. Obiad wyglądał tak, że na 14 osób położono 3 talerze ziemniaków i każdemu przypadły 3 małe pyry. Zupy jak kot napłakał, jedyny plus to dobra ryba. Natomiast Pan Michał może podać rękę ministrowi Sasinowi jeżeli chodzi o organizacje. Informuje, że wycieczka do jeziora Komani będzie trwać 3 godziny w jedną stronę, a w rzeczywistości było to 5 godzin. Dzisiaj rano jechaliśmy do Vlory i bylismy 2 minuty przed czasem odjazdu, na wstępie komentarz, że ledwie zdążyliśmy... W drodze powrotnej byliśmy 200 m od hotelu i tak zorganizował wysadzanie turystów, że kierowca pojechał dalej i krążyliśmy ponad 30 minut. Na miejscu jest firma Moja Albania, która jest zachwalana i godna polecenia. Dla porównania wycieczka do jeziora Komani kosztuje 60 euro z obiadem, w Tui wychodzi 75 euro... Nie kupujcie od nich żadnych wycieczek fakultatywnych. Polecam wynajęcie samochoduub skorzystanie z oferty firmy Moja Albania.
  • ~Polo / 2020-09-22 21:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości przełożenia wylotu na inny termin w sytuacji kryzysowej. Jedyna możliwość to przepisanie na innego uczestnika za opłatą 250zł inaczej pieniądze przepadają. Dziękuje nie skorzystam więcej z usług tego biura z takim podejściem w tych trudnych czasach.
  • ~Rafal / 2025-04-25 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, właśnie kupiłem tygodniowe wczasy w TUI. Hotel wygląda OK, cena OK, ale gdy dostaliśmy dokumenty, pojawiła się informacja, że w hotelu prowadzony jest remont w czasie, gdy mamy wczasy. Natomiast na stronie TUI, gdy wybieraliśmy hotel, nie było tam żadnej informacji o tym. Jak dla mnie, jest to nieuczciwe. Informacja o remoncie wpłynęłaby na mój wybór.
  • ~Roman / 2021-08-24 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnie biuro jakie polecam.Nieodpowiedzialni zdziercy
    ZaletyZadne
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~Sebastian / 2021-04-04 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany biurem podróży TUI, wykupiłem wczasy w październiku 2019 z powodu COVID nie udało się poleciec. Także zmuszony byłem dopłacić i przesunąć wczasy o rok. Niestety w tym roku nie jestem w stanie poleciec na wykupione wczasy, chciałem wiec dogadać się z biurem podróży Tui, niestety brak możliwości kontaktu, na infolinii nie chcą ze mną rozmawiać bo wczas wykupione u pośrednika (choć stroną według umowy jest Tui). Także NIE POLECAM TUI. Proszę się zastanowić dwa razy za nim wykupicie wczasy w tym biurze podróży.
  • ~Sławomir / 2019-09-11 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    tragiczne biuro podróży. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu niż ten, za który zapłaciliśmy. Nie muszę dodawać,że w standardzie o wiele niższym,a raczej w studio, w którym o standardzie być mowy nie mogło. Sprawa zgłoszona do rezydentki,która niczego nie wskórała. Rekompensata zaproponowana za 3z 7 dni w warunkach odbiegających od zakupionych śmiesznie niska. Po powrocie do kraju biuro twierdzi,że kwotę którą proponują jest taka niska,bo więcej się nie należy,tylko za nocleg. Równie dobrze mogli pozostawić nas na ulicy,a następnie zwrócić nam 200zł po powrocie do kraju,bo takie mają standardy według odpowiedzi na moją reklamację. Nikomu nie polecam tego biura,pewnie jak wszystko jest ok,to nie ma problemu,ale jak się problem pojawia,to takie duże biuro jak TUI nie potrafi tego rozwiązać w żaden sposób. TRAGEDIA
    Wadyzepsute wakacje,wakacje w skandalicznych warunkach
  • ~Tomas / 2023-01-28 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Trudno opisać co się stało z tym kiedyś renomowanym biurem. Brak jakiej kolwiek pomocy opieki rezydenta informacji. Telefony do konsultacji obsługują osoby bez wiedzy co się dzieje z autokarem, samolotem. Odpowiedzi są ; chyba, może, zobaczymy, okaże się. Masakra!
    Zalety?
    Wady100%
  • ~Tomasz / 2023-08-04 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz TUI.Pamietajcie jak widzicie cenę wycieczki na stronie TUI lub w salonie sprzedaży to nie jest to cena ostateczna TUI dolucza różne rzeczy które są obowiązkowe np transfer.Transfer tłumacza tym że w trakcie pandemia nie każdy chciał transferu stąd wydzielenie usługi No chyba jakaś kpina z klienta.Nas oszukano także na pokoju w umowie pokój o wielkości 32 m W efekcie końcowym pokój o wielkości 28 m.Brak rezydenta i problemy z pomocą ze strony czatu Kolejna kpina z klienta.Zlozylismy reklamację jak będą próbowali odrzucić pójdziemy z tym wyżej a nawet do sądu.Hotel w którym TUI oszukuje na pokojach to Eftalia Village w Turcji Zabierajcie ze sobą metrowki i mierzcie pokoje.A pokój o wielkości 28 m TUI sprzedawało jako dwuosobowy My zostaliśmy w takim w cztery osoby.Poznaiismy w tym hotelu jeszcze trzy rodziny z takim samym oszustwem na metrażu pokoju
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na metrażu pokoju
    Brak rezydentów
    Kłopoty z infolinią i czatem
  • ~Tomasz / 2023-10-25 20:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Grecja, Kreta, Semiramis Village
    Chcę podzielić się opinią na temat naszych wakacji które miały miejsce na początku października 2023r i trwały 10 dni.
    Byliśmy pięcioosobową rodziną. Z uwagi na to że nasze odczucia bywały skrajnie różne, ja przedstawię moją subiektywną opinię.
    Nie chciałbym skrzywdzić Hotelu, a już napewno go gloryfikować.
    Pięć gwiazdek!!! Zacznę od tego.
    Zgodnie z zasadami przyznawania tego wyznacznika komfortu Semiramiss spełnia je wszystkie.
    Ale!!!
    Wystrój hotelu przypomina wczesne lata 80 w Polsce czyli epokę Gierkowską.
    Zaznaczam że dobiegam pięćdziesiątki i doskonale pamiętam tę szczęśliwie minioną epokę. Niesądzę aby jakikolwiek hotel w Polsce przy takim standardzie odważył się powiesić na szyldzie 2 gwiazdki.
    Pozatym bardzo czysto schludnie, pokoje utrzymywane mega!!!!
    Obsługa hotelowa we wszystkich wymiarach wymaga pochwał, I komplementów.
    Obawialiśmy się że z uwagi na końcówkę sezonu, w naturalny sposób ludzie będą zmęczeni wykonywaniem, przez 7 miesięcy tych samych czynności. Nic bardziej mylnego!!! Uśmiech naturalny nie wymuszony, serdeczność, I pozytywne nastawienie, zawsze i w każdej sytuacji.
    Taki stan rzeczy moim zdaniem, może wynikać tylko z wrodzonych cech harakteru i usposobienia Greków. Potwierdza to stosunek Greków napotkanych poza hotelem na ulicach. W restauracjach czy na plażach.
    Słabym punktem Semiramis Village jest basen. Zawiera on słoną wodę w tęperatuże bałtyku to jest ok 20 stopni Celsjusza. Tęperatura powietrza w dzień wynosiła 28-30 , a w nocy 22-23 stopnie. Więc wchodzenie do basenu było mało przyjemnym uczuciem. Jestem pewien że nie tylko ja tak uważam, czego dowodem było to iż basen świecił pustkami przez większość czasu. Po wyjściu ze słonego basenu była możliwość spłukania z siebie słonej wody pod dwoma natryskami. Miało by to sęs gdyby woda w natryskach była słodka!!! Niestety nikt nie potrafił wytłumaczyć dlaczego jest słona, wywoływało to zdziwienie wszystkich, któży mimo wszystko zdecydowali się na kąpiel w basenie i po wyjściu chcieli zmyć z siebie sól.
    Kolejną mało fajną żecza była dostępność napoi. W foldeże napisane było że w ramach pakietu all inclusive goście mogą korzystać z napoi i lokalnych alkoholi.
    Na próżno jednak szukać kolorowych koktajli z parasolka, tak z jak i bez alkoholu.
    Dostępne były, woda, lemoniada, fanta oraz kola. A z alkoholi , lokalna wódka, uzo, whisky, jeśli prosiło się o koktajl to alkohole mieszano tylko z w/w napojami.
    Oczywiście za opłatą dostępne były wszelkiego rodzaju i maści finezyjne drinki,
    Które w moim przypadku podczas poprzednich wycieczek do innych krajów, zawsze serwowane były goście w cenie pobytu.
    Aby dopełnić obrazu dodam że w cenie wycieczki dostępne były beż ograniczeń białe i czerwone wino, oraz lokalne piwo.
    Na szustką+ zasługuje kuchnia!!!
    Fenomenalne lokalne dania. Bardzo urozmaicone, I bardzo smaczne. Owoce morza, ważywa, owoce mięsa których nie sposób wymienić i wychwalić. Dodając do tego fantastyczną obsługę szefa kuchni, kucharzy, kelnerów i kelnerek mamy FANTASTYCZNE POŁĄCZENIE!!!! 6+
    Niestety każdą róża ma kolce.
    W broszurę informacyjnej napisano że do dyspozycji jest plaża publiczna. Niestety informacji o tym że znajduje się ona półtora km od chotelu i aby z niej korzystać należy wykupić leżak i parasol na próżno szukać. Dla mnie i mojej rodziny to było największą niedogodnością.
    Cudowne morze o tęperatuze 26-28 stopni, do którego tak na dobrą sprawę dostęp był bardzo ograniczony. Znaleźliśmy miejsce 650m od hotelu w którym wchodziliśmy do wody, tyle że opruch umiejętności pływania, wymagało podstaw wspinaczki.
    Ogólnie hotel przypominał bardziej senatorium niż kurort wypoczynkowy.
    Po kolacji do 23.00 bar zewnętrzne był czynny, ale ludzie zabijali czas grą w karty lub planszówki. Żal rodzin z dziećmi które dostawały kota, bo plac zabaw jest tak mikroskopijny i niebezpieczny, że lepiej tego nie komętować, woda w basenie zimna, a na żadne animacje czy rozrywki, że strony hotelu nie ma co liczyć.
    Senatorium w którym wieczorem nie odbywa się liczenie pacjentów.
    Sama kreta to przepiękne miejsce, choć brudne ze starą nie remontowaną infrastrukturą, mam na myśli choćby lotnisko w stolicy Heraklionie.
    Mnóstwo śmieci wzdłuż drug i ulic, nawet centra miasteczek turystycznych w zaułkach klimatycznych Greckich uliczek zatok czy jezior są skalane mnóstwem foliowych toreb , butelek, I opakowań.... straszne. Wiem że dużą winę ponosimy tutaj my turyści. Ale po wizycie gości w domu każdy użądza sprzątanie.
    Podsumowując, Kreta jest piękna, ma wspaniałą chistorię, zabytki, I cudownych ludzi. Koniecznie trzeba tam być.
    Niekoniecznie jednak w Semiramis Village Hotel.
    Wycieczkę kupowaliśmy poprzez infolinię, gdzie nie zostaliśmy poinformowani o żadnych z w/w sytuacjach. Pani która dopinaĵa jej sprzedaż była tak zaangażowana w sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych, że zabrakło jej Energi na przekazanie podstawowych informacji, nawet o tym że na miejscu musimy dodatkowo dokonać opłaty za każdy dzień pobytu. W Polsce to tzw opłata klimatyczna.
    ZaletyPiękny kraj
    Cudowni ludzie
    Pyszna kuchnia
    WadyW/w dekalog
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4680
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023