Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 970 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2022-09-11 10:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w hotelu Yelli Dettil był ok czysty, jedzenie dobre. Pierwszy dzień widok z balkonu na stertę śmieci. Dramat Tiu nie dba o klienta, musieliśmy rządach zmiany pokoju że względu na balkon. Drugi minus w dniu wylotu do Pl wymeldowanie o 10.30 a samolot o 21.50 nie wiem co mamy robić tyle czasu bez leżaka na plaży WC i prysznica po plaży skoro nam karzą opuścić pokój. Jeden dzień w plecy gdzie 5go września w pokoju byliśmy o 23 czyli cały dzień oszukali nas a???????? pozostawieni jesteśmy sami sobie nigdy więcej z Tui i chyba żadnym biurem.
    ZaletyYlli Dettil hotel czysty, codziennie sprzątane, basen na plus, kelnerzy super sprzątają, wszystko w hotelu super.
    WadyJedynie widok po pierwszym dniu z balkonu dramat musieliśmy wymienić pokój.Nie można liczyć na biurko nie patrzą w jakim pokoju jest klient i jaki widok sterta śmieci dramat
  • ~Karolina / 2021-11-04 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybraliśmy biuro TUI tylko ze względu na wycieczki fakultatywne ponieważ chcieliśmy coś zwiedzić. Żadna z wycieczek się nie odbyła. Co więcej nikt nie raczył nas poinformować o tym że wycieczki się nie odbędą i o godzinie 6:30 rano czekaliśmy godzinę przed hotelem na autobus, który nigdy nie przyjechał. Żadnego kontaktu z rezydentem. Przez to biuro spedzilismy cały tydzień zamknięci w hotelu. Gdyby ktoś nas chociaż poinformował zorganizowalibyśmy sobie inna wycieczkę na własną rękę, zmiast oczekiwać czy dana wycieczka się odbędzie czy może akurat nie. Mieliśmy nadzieję przynajmniej na rekompensatę zmarnowanego urlopu, jednak TUI nawet po fakcie nie potrafi zadbać o swoich klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem i wzięcia odpowiedzialności za to
  • ~Kornik / 2022-10-11 07:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają w d... Klienta. Wprowadzanie w błąd co do oferty. Sprzedano nam pobyt dla 3 dorosłych osób z dostawką dla dziecka 1,4m dł. Rezydenci mają wszystko w pompie. Ich aplikacja nigdy nie dała poprawnych informacji. Zawsze było inaczej niż w aplikacji czy informacjach podawanych przez TUI. Zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie (dodatkowa opłata) miejsc zarezerwowanych nie było. Reklamacja? Jaka reklamacja? Wszystko OK wg. TUI.
    WadyObsługa. Miło do wpłaty pieniędzy. Potem nie interesuje ich klient.
  • ~Kuba / 2022-05-15 12:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Do wakacji jeszcze miesiąc. Dokładnie 20.06.2022 mieliśmy wylecieć do Albanii…komplikacje zaczęły się właśnie teraz. Albanię wybraliśmy od tak po prostu + mega godziny lotu, 10 z kawałkiem rano. Dzisiaj wchodzę do aplikacji „myTui” na początku wycieczka podkreślona na czarno-biało i info o anulacji rezerwacji, później zmiany godzin lotu z 10:20 na 21…ludzie do cholery!!! Nie pogoda się kupuje usługę, żeby być kiwany. Jeśli dojdzie do wyjazdu a coś czuję, że będą z tego jaja i nawet jeżeli wakacje będą mega super to i tak będę pisał opinię negatywne dla TUI w związku z tym, że takich osób jak my jest masa. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusciiiiii!!!!
  • ~Lala / 2021-07-31 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Wstyd,że TUI w swojej ofercie posiada hotele w których panuje smród i brud!
  • ~liska / 2023-09-04 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, już więcej nie skorzystamy z oferty tego biura. W sytuacji kryzysowej - pożarów wokół naszego hotelu, nie potrafili przekazać nam żadnych konkretnych informacji, kazali tylko wpłacać następne transze mimo iż inne biura podróży w tym samym czasie zwracały pieniądze swoim klientom lub proponowały inne destynacje.
    Nie przygotowują ani nie drukują dokumentów wyjazdowych - każdy musi sobie pobrać aplikację TUI, z aplikacji wszystkie dokumenty wysłać na maila, ze swojego maila wydrukować niezbędne rzeczy.
    Pytałam w biurze (miałam zepsutą drukarkę) czy może mi ktoś wydrukować te dokumenty, dowiedziałam się że nie, że tylko przez aplikację
    Rozumiem więc, że moi oboje rodzice którzy nie mają smartfonów nie mogą pojechać na wakacje z TUI
    Na miejscu miał być rezydent, nikogo nie spotkaliśmy ale otrzymaliśmy SMS że jest dostępny online.
    W tym samym czasie przyjechała do naszego hotelu wycieczka z innego biura podróży, gdzie wszyscy goście zostali przywitani przez rezydenta tej firmy (2 osoby), była przygotowana dla nich prezentacja nt. wyspy, wycieczek, zwyczajów, co warto zwiedzać itp. oraz poczęstunek.
    Jedyne co ich ratuje to miłe panie w biurze stacjonarnym, jednak mogą udzielać tylko standardowe odpowiedzi tzw "regulaminowe", wszystkie pytania pozaregulaminowe- nikt nie jest w stanie udzielić żadnej odpowiedzi ani wskazać osoby, która mobłaby ich udzielić.
    TUI mówimy już zdecydowanie NIE.
    ZaletyPanie w biurze w PL (stacjonarnym), które bardzo starały się pomóc, niemniej jednak przez niezbyt customer-friendly rozwiązania systemowe niewiele mogły zrobić...
  • ~Lol / 2021-11-11 19:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Lipiec- Dominikana (Punta Cana) obiekt Riu Bambu kategoria wskazana przez przez TUI 5*
    Kompletny dramat który poprzez informację od TUI rozpoczął się problemami już przed wylotem a im dalej tym gorzej niestety. Aby przedstawić najkrócej…99% uczestników imprezy złożyło reklamację a znaczna część na własną rękę zmieniła obiekt z uwagi na realne zagrożenia dla zdrowia itd.
    Totalny brak pomocy ze strony TUI, oczywiście brak rezydenta… czat TUI to jakaś abstrakcja, żeby nie rzec kpina. Po powrocie udzielili szablonowej odpowiedzi na reklamacje- oczywiście nie poczuwając się do niczego (mimo mocnych argumentów w postaci zdjeć, nagrań itd.) Wyparli się dosłownie wszystkiego!
    Totalna kpina. Podobnie jak inni, byli już klienci tego operatora czujemy się OSZUKANI i zdecydowanie odradzamy podróży z tym biurem.
    ZaletyPiękno tego miejsca,
    WadyWszystko co związane jest z organizacją imprezy turystycznej
  • ~Maciej / 2023-11-26 23:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Opis oferty nie zgadzał się z rzeczywistością. Pomimo tego biuro nie przyznało się do błędu. Beznadziejna obsługa i niekompetentna pomoc telefoniczna, nie polecam!
    WadyKłamstwa, oszukiwanie i zupełne lekceważenie klienta.
  • ~Maks / 2021-06-30 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Ocena biura Tui jak i obsługi ,fatalna ,tragiczna. Drogo, a do tego brak odpowiedzialności. Biuro Tui odwołało wycieczkę iiiiiiiiiiiii ,tu zaczynają się kłopoty .Do dzwonić się na infolinie to droga przez mękę .Do tej pory nie zwrócili całej wpłaconej kwoty ,każą pisać reklamacje i dochodzić swoich pieniędzy od ubezpieczyciela. Biuro odwołuje wycieczkę z Swojej winy ,należy się 100% zwrotu należnej kwoty .Gdzie jest nadzór państwa nad takim działaniem biura. Klient to intruz, gdy tylko wpłaci kasę ,odpowiedz infolinii podpisał Pan regulamin to czego Pan chce. Nie POLECAM
    ZaletyObecnie brak.
    WadyDrogo ,za wszystko trzeba dopłacić .Klient ma wpłacić kasę i ma spadać.
  • ~Marcin / 2021-07-25 03:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka na Wyspy Kanaryjskie zamówiona 4 miesiące przed terminem wylotu. Całość opłacona przy rezerwacji . Natomiast dzień przed wylotem otrzymałem telefon od pani z biura podróży, ze hotel do którego mam wyjeżdżać, „nie otworzy się „ z powodów covidowych ale mogę się zgodzic na hotel zastępczy o tym samym standardzie a nawet lepszy od tego który zamówiłem, muszę tylko wyrazić zgodę. Oczywiście zgodziłem się bo w zasadzie nie miałem innego wyjścia na dzień przed wyjazdem.
    Po przyjeździe do hotelu okazało się, ze hotel jest w tragicznym stanie i w zasadzie do remontu .. o czym mówiła nawet sama obsługa hotelowa. Wszystko było zużyte i wymagające napraw lub wymiany …
    Na domiar złego po rozmowie z innym Polakiem ma plazy, okazało się ze hotel do którego miałem jechać początkowo, normalnie funkcjonuje i przyjmuje ludziom gdyż właśnie ten człowiek min w nim przebywa .. nie wiem dlaczego TUI tak postąpiło . Serdecznie nie polecam tego biura
    WadyBiuro podróży
  • ~marco / 2023-05-04 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj właśnie zrezygnowałem z wyjazdu do Egiptu z biurem TUI, bo zaczęli stosować swoje zwykłe zagrywki czyli zmianę warunków w stosunku do tego co było opisane w ofercie początkowej. Wylot miał być o godz 7:00 - zmienili na 21:30, czyli ukradli cały dzień pobytu na urlopie, a przylot do Egiptu w środku nocy, więc przyjazd do hotelu ok 5 rano. Powrót z urlopu - godzinę odlotu zmienili z 21 na 4:05, więc po opuszczeniu pokoi o godz 11 lub 12 musimy siedzieć w hotelu bez jedzenia i picia jak jacyś uchodźcy płacąc za to kilkanaście tysięcy złotych. Całym problemem tego biura jest ich przewoźnik czyli ENTER AIR, chyba najgorsza linia w Europie, ciągłe opóźnienia i zmiany godzin przelotów. Naprawdę nie mogę zrozumieć dlaczego taka duża firma jak TUI współpracuje z tymi patałachami i dlaczego szefowie polskiego oddziału godzą się na takie godziny przelotów proponowane przez ENTER. W Niemczech czy Anglii byłoby to nie do pomyślenia. Kiedyś to było najlepsze biuro podróży w Polsce, teraz rosyjski właściciel doprowadził ich na skraj upadku, najgorsze przeloty, najdroższe ubezpieczenia, najdroższe wybierane miejsca w samolocie, brak rezydentów, kiepska obsługa na infolinii - totalna porażka. Korzystałem z ich usług wiele lat, ale tym razem obiecałem sobie, że to ostatni raz, nigdy więcej
    ZaletyŻadnych zalet nie widzę
  • ~Mariusz / 2021-03-04 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, wprowadzaja nowy regulamin do wycieczek sprzedanych w zeszłym roku czym zmuszają klientów do ponoszenia kosztów związanych z testami na Covid 19. Przy 3os rodzinie jest to średnio 1000zl
    ZaletyBrak
    WadyOrdynarne wymuszenie zaliczki
  • ~Marta / 2021-08-28 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnie wakacje z Tui. W dzień wyjazdu z wakacji nie odebrał nas autobus z hotelu. Musieliśmy jechać prawie 40 km taksówką na własny koszt. Próbowałam dodzwonić się na infolinie Tui, udało się po godzinie
    Reklamacja nie została uznana o czym zostałam poinformowana w ostatnim możliwym czyli 30 dniu roboczym. Dowiedziałam się z pisma, że wszyscy goście z tego hotelu zostali odebrani, a to ciekawe bo bylismy jedyni.
    Nigdy więcej nie wybiorę sie na wakacje za pośrednictwem tej firmy.
  • ~Marta / 2022-06-22 07:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylam stałą Klientką. Ostatnie 3 lata: Lanzarote, Dominikana, Fuerteventura, Sal.
    Po ostatniej wycieczce wiem na pewno, że więcej nie polecę z tym biurem. I odradzam to stanowczo.
    Jeżeli wakacje przebiegają bezproblemowo, to jest przyzwoicie (można mieć uwagi, ale niewielkie. Zdarzają się wpadki, wg mnie lub dla mnie akceptowalne).
    Niestety ostatnia wycieczka - Sal, hotel Riu Pałace Santa Maria - był PRZEPEŁNIONY KARALUCHAMI. Także w moim pokoju. Pierwsze dostrzegłam przy restauracji, drugiego wieczoru. Kolejne trzy zastałam wchodząc wieczorem do pokoju. I to jest dla mnie nieakceptowane. Następnie w holu i w łazience obok recepcji. Zatem fakt jest taki, że były wszędzie. Pierwsze zgłoszenie wysłałam przez czat Tui już drugiego wieczoru, kolejne z pokoju (do końca wyjazdu „spałam” przy zapalonym świetle, w 19 stopniach (karaluchy nie lubią światła i temp. poniżej 20 st - takich rzeczy byłam zmuszona uczyć się na wakacjach). Codziennie zgłaszałam kolejne przypadki, były prośby o przeniesienie do innego hotelu, po powrocie reklamacje. Tui wyraził „ubolewanie”, uznając jednocześnie, że karaluchy w pokoju to norma w egzotycznych krajach (zapewniam Państwa, że to nie jest norma. Sporo byłam w egzotycznych kierunkach, w tym pn, śr. Ameryka, Azja). Dopiero Rzecznik Praw Konsumenta, a potem sąd uznał, że Tui nas krytycznie zaniedbał. Odradzam w 100%, bo nie są Państwo zaopiekowani w przypadku kłopotów, nawet takich gdy okazuje się, ze w pięknie na pozór wyglądającym hotelu panuje brud, w którym żyje tak ogromna, gołym okiem widoczna chmara karaluchów.
    ZaletyBrak. Jeśli płaci się wielkie pieniądze, leci się na upragnione wakacje po ciężkiej rocznej harówce, a pozostaje się bez opieki w brudzie z insektami, to zaufanie spada do zera.
    WadyBrak elementarnego zainteresowania klientem i poczucia odowiedzialnosci.
  • ~Martta / 2019-08-29 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam biuro TUI POLSKA, jestem klientem mało wymagającym.
    Zakupiłam za wczasy 2+2 otrzymalismy pokój 3 os . Na 3 dobę otrzymaliśmy dostawke. Biuro nie widzi problemu i uważa że bezzasadnie składam reklamację tylko wspomnę dzieci mają 12+ lat . Brak opieki rezydenta , brak informacji o godzinach transferu oraz lotu .
    WadyOpieka rezydencka poziom 0 , nie dotrzymanie warunków umowy.
  • ~Mirosław / 2022-04-06 10:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijać szerokim łukiem !!! Zmiana godzin lotów z doskonałych na fatalne. Zameldowanie w hotelu było o godz.0,30 tzn. był to już drugi dzień naszej wycieczki. Wylot o godz.0,10 czyli po śniadaniu wymeldowanie i koczowanie do wieczora w oczekiwaniu na powrót, oczywiście bez żadnego posiłku {mieliśmy HB} Ostatniego dnia dowiedzieliśmy się, że w środku nocy po przylocie (o godz.0,30} czekała na nas "zimna kolacja" o czym nie wspomniał ani rezydent ani recepcja i w związku z tym nie przysługuje nam kolacja w dniu wylotu !!! Byłem z TUI na wielu wyjazdach ale ten był ostatni !!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta.
  • ~Moni / 2021-07-29 22:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Zaczynając od tego, że hotel daleki od ideału, all inclusive a lady przy basenie dla dzieci płatne. Brak rezydenta, żadnego kontaktu, pisałam sms-y i nic. Zapłaciłam za sześć noclegów a finalnie okazało się , że było ich tylko pięć! No chyba, że nie umie liczyć więc pomóżcie. W hotelu byliśmy od niedzieli 9.30 do piątku 20.20 to ile to nocy?! ODRADZAM. NIGDY WIĘCEJ TUI!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~olek / 2021-05-25 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem w tui wczasy z wylotem z Polski o 3 w nocy, tak że na miejscu w hotelu mieliśmy być rano. Potem okazuje się, że wylot z Polski będzie jednak 15 godzin później, czyli de facto nasze wczasy będą o cały dzień krótsze. Na infolinii oczywiście dowiedziałem się, że wszystko z ich strony w porządku, "bo pierwszy i ostatni dzień są przeznaczone na transport", a jeśli zrezygnuję, to stracę zaliczkę. Rozumiem przesunięcie godziny wylotu o 2–3 godziny, ale o 15 godzin?! I oczywiście na moją niekorzyść... Poza tym transfer autobusem z lotniska do hotelu jest dodatkowo płatny. Ostatni raz kupiłem u nich wczasy.
    Zaletyładna strona i na tym koniec
    Wady
  • ~olo / 2022-08-23 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat i jeszcze raz dramat. Biuro tui nie powinno mieć racji bytu. oszukują swoich klientów na każdym krok. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, zrozumienia za to pełne chamstwo i kreowanie nieistniejącej rzeczywistości. Pierwszy i ostatni raz. Człowiek płaci kilkadziesiąt tysięcy za wyjazd a oni robią łaskę na każdym kroku.
    Nie polecam!
  • ~Patrycja J / 2023-02-06 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta TUI jest bardzo droga. Zmiana nazwiska uczestnika wycieczki ( i mówimy tu o hotelu, dojeździe własnym, bez przelotów) kosztuje 500 pln. Jeśli chodzi o hotel to jest mu wszystko jedno kto przyjedzie, byleby główna osoba się zgadzała i ogólnie liczba uczestników. Dojazd jest własny. Jedyne miejsce gdzie figuruje nazwisko uczestnika to wewnętrzne dokumenty Tui. I to kosztuje 500 PLN. Za co jest to opłata? Za nic. Bo mogą. Ja zamiast lecieć na Maurituis z nimi polecę z innym biurem podróży. Bo mogę. Nie spotkałam się z tak idiotycznym podejściem do klienta. Życzę odpływu klientów; nie zasługujecie na lojalność.
    ZaletyDobre hotele
    Wadybrak rozsądnego podejścia do klienta. Dodatkowe koszty niewspółmierne do całości kosztów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169