Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Moni / 2021-07-29 22:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Zaczynając od tego, że hotel daleki od ideału, all inclusive a lady przy basenie dla dzieci płatne. Brak rezydenta, żadnego kontaktu, pisałam sms-y i nic. Zapłaciłam za sześć noclegów a finalnie okazało się , że było ich tylko pięć! No chyba, że nie umie liczyć więc pomóżcie. W hotelu byliśmy od niedzieli 9.30 do piątku 20.20 to ile to nocy?! ODRADZAM. NIGDY WIĘCEJ TUI!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~olek / 2021-05-25 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem w tui wczasy z wylotem z Polski o 3 w nocy, tak że na miejscu w hotelu mieliśmy być rano. Potem okazuje się, że wylot z Polski będzie jednak 15 godzin później, czyli de facto nasze wczasy będą o cały dzień krótsze. Na infolinii oczywiście dowiedziałem się, że wszystko z ich strony w porządku, "bo pierwszy i ostatni dzień są przeznaczone na transport", a jeśli zrezygnuję, to stracę zaliczkę. Rozumiem przesunięcie godziny wylotu o 2–3 godziny, ale o 15 godzin?! I oczywiście na moją niekorzyść... Poza tym transfer autobusem z lotniska do hotelu jest dodatkowo płatny. Ostatni raz kupiłem u nich wczasy.
    Zaletyładna strona i na tym koniec
    Wady
  • ~olo / 2022-08-23 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat i jeszcze raz dramat. Biuro tui nie powinno mieć racji bytu. oszukują swoich klientów na każdym krok. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, zrozumienia za to pełne chamstwo i kreowanie nieistniejącej rzeczywistości. Pierwszy i ostatni raz. Człowiek płaci kilkadziesiąt tysięcy za wyjazd a oni robią łaskę na każdym kroku.
    Nie polecam!
  • ~Patrycja J / 2023-02-06 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta TUI jest bardzo droga. Zmiana nazwiska uczestnika wycieczki ( i mówimy tu o hotelu, dojeździe własnym, bez przelotów) kosztuje 500 pln. Jeśli chodzi o hotel to jest mu wszystko jedno kto przyjedzie, byleby główna osoba się zgadzała i ogólnie liczba uczestników. Dojazd jest własny. Jedyne miejsce gdzie figuruje nazwisko uczestnika to wewnętrzne dokumenty Tui. I to kosztuje 500 PLN. Za co jest to opłata? Za nic. Bo mogą. Ja zamiast lecieć na Maurituis z nimi polecę z innym biurem podróży. Bo mogę. Nie spotkałam się z tak idiotycznym podejściem do klienta. Życzę odpływu klientów; nie zasługujecie na lojalność.
    ZaletyDobre hotele
    Wadybrak rozsądnego podejścia do klienta. Dodatkowe koszty niewspółmierne do całości kosztów.
  • ~Pawel / 2020-08-01 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TUI to tragedia. Zdecydowanie odradzamy współpracę z TUI. Wycieczka na Fuerteventura z TUI to gwarantowane zepsute wakacje. TUI w ostatniej chwili tj. jak wylądowaliśmy na Furteventura zmieniło nam hotel, który został otwarty po ograniczeniach związanych z COVID19 kilka godzin przed naszym przyjazdem. Brudno, KARALUCHY, bałagan, brak obsługi, brak posiłków, brak leżaków przy basenach, brak rezydenta, brak animacji czy innych obiecanych atrakcji, na klucze do pokoju czekaliśmy 2 godziny - miał być widok na może a dostaliśmy na ulicę i dach kuchni z informacją, że innych nie ma, co było kłamstwem. potem dowiedzieliśmy się że te lepsze pokoje są dla innej wycieczki, która okazała się grupą Niemców.
    Nie kupujcie wycieczek w TUI bo będziecie bardzo rozczarowani. Na infolinii kompletna olewka Klienta i oszukiwanie na każdym kroku. Jak udowodniliśmy że w hotelu do którego mieliśmy jechać są wolne miejsca to powiedziano nam że mają awarię sytemu i nic nie mogą poradzić.
    ZaletyBrak
    WadyTUI to biuro lekceważące Klientów, oszukujące i naprawdę potrafią zepsuć wakacje nawet w najfajniejszych miejscach
  • ~Piotr / 2022-07-16 21:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Przebywam w Hotelu Garden w Albanii, w mieście Golem i odradzam kupowanie jakichkolwiek wycieczek fakultatywnych z tego biura, co w połączeniu z brakiem profesjonalizmu rezydentów/opiekunów daje na prawdę słaby obraz biura. Rezydentami są Pani Katarzyna i Pan Michał. Jadąc na wycieczkę na jezioro Komani, Pani Katarzyna pięknie czarowała na temat obiadu. Informowała, że na miejscu w restauracji są takie kolejki, że nie da się znaleźć miejsca i kelnerzy nie obsługują praktycznie pojedynczych osób. Obiad kosztował 15 euro. Na miejscu okazało się, że połowa miejsc jest wolna i rozmawiając z pojedynczymi osobami , zagranicy okazało się, że można bez problemu zamówić obiad i zapłacić mniej niż 10 euro. Obiad wyglądał tak, że na 14 osób położono 3 talerze ziemniaków i każdemu przypadły 3 małe pyry. Zupy jak kot napłakał, jedyny plus to dobra ryba. Natomiast Pan Michał może podać rękę ministrowi Sasinowi jeżeli chodzi o organizacje. Informuje, że wycieczka do jeziora Komani będzie trwać 3 godziny w jedną stronę, a w rzeczywistości było to 5 godzin. Dzisiaj rano jechaliśmy do Vlory i bylismy 2 minuty przed czasem odjazdu, na wstępie komentarz, że ledwie zdążyliśmy... W drodze powrotnej byliśmy 200 m od hotelu i tak zorganizował wysadzanie turystów, że kierowca pojechał dalej i krążyliśmy ponad 30 minut. Na miejscu jest firma Moja Albania, która jest zachwalana i godna polecenia. Dla porównania wycieczka do jeziora Komani kosztuje 60 euro z obiadem, w Tui wychodzi 75 euro... Nie kupujcie od nich żadnych wycieczek fakultatywnych. Polecam wynajęcie samochoduub skorzystanie z oferty firmy Moja Albania.
  • ~Polo / 2020-09-22 21:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości przełożenia wylotu na inny termin w sytuacji kryzysowej. Jedyna możliwość to przepisanie na innego uczestnika za opłatą 250zł inaczej pieniądze przepadają. Dziękuje nie skorzystam więcej z usług tego biura z takim podejściem w tych trudnych czasach.
  • ~Roman / 2021-08-24 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnie biuro jakie polecam.Nieodpowiedzialni zdziercy
    ZaletyZadne
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~Sebastian / 2021-04-04 21:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo rozczarowany biurem podróży TUI, wykupiłem wczasy w październiku 2019 z powodu COVID nie udało się poleciec. Także zmuszony byłem dopłacić i przesunąć wczasy o rok. Niestety w tym roku nie jestem w stanie poleciec na wykupione wczasy, chciałem wiec dogadać się z biurem podróży Tui, niestety brak możliwości kontaktu, na infolinii nie chcą ze mną rozmawiać bo wczas wykupione u pośrednika (choć stroną według umowy jest Tui). Także NIE POLECAM TUI. Proszę się zastanowić dwa razy za nim wykupicie wczasy w tym biurze podróży.
  • ~Sławomir / 2019-09-11 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    tragiczne biuro podróży. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu niż ten, za który zapłaciliśmy. Nie muszę dodawać,że w standardzie o wiele niższym,a raczej w studio, w którym o standardzie być mowy nie mogło. Sprawa zgłoszona do rezydentki,która niczego nie wskórała. Rekompensata zaproponowana za 3z 7 dni w warunkach odbiegających od zakupionych śmiesznie niska. Po powrocie do kraju biuro twierdzi,że kwotę którą proponują jest taka niska,bo więcej się nie należy,tylko za nocleg. Równie dobrze mogli pozostawić nas na ulicy,a następnie zwrócić nam 200zł po powrocie do kraju,bo takie mają standardy według odpowiedzi na moją reklamację. Nikomu nie polecam tego biura,pewnie jak wszystko jest ok,to nie ma problemu,ale jak się problem pojawia,to takie duże biuro jak TUI nie potrafi tego rozwiązać w żaden sposób. TRAGEDIA
    Wadyzepsute wakacje,wakacje w skandalicznych warunkach
  • ~Tomas / 2023-01-28 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Trudno opisać co się stało z tym kiedyś renomowanym biurem. Brak jakiej kolwiek pomocy opieki rezydenta informacji. Telefony do konsultacji obsługują osoby bez wiedzy co się dzieje z autokarem, samolotem. Odpowiedzi są ; chyba, może, zobaczymy, okaże się. Masakra!
    Zalety?
    Wady100%
  • ~Tomasz / 2023-08-04 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz TUI.Pamietajcie jak widzicie cenę wycieczki na stronie TUI lub w salonie sprzedaży to nie jest to cena ostateczna TUI dolucza różne rzeczy które są obowiązkowe np transfer.Transfer tłumacza tym że w trakcie pandemia nie każdy chciał transferu stąd wydzielenie usługi No chyba jakaś kpina z klienta.Nas oszukano także na pokoju w umowie pokój o wielkości 32 m W efekcie końcowym pokój o wielkości 28 m.Brak rezydenta i problemy z pomocą ze strony czatu Kolejna kpina z klienta.Zlozylismy reklamację jak będą próbowali odrzucić pójdziemy z tym wyżej a nawet do sądu.Hotel w którym TUI oszukuje na pokojach to Eftalia Village w Turcji Zabierajcie ze sobą metrowki i mierzcie pokoje.A pokój o wielkości 28 m TUI sprzedawało jako dwuosobowy My zostaliśmy w takim w cztery osoby.Poznaiismy w tym hotelu jeszcze trzy rodziny z takim samym oszustwem na metrażu pokoju
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na metrażu pokoju
    Brak rezydentów
    Kłopoty z infolinią i czatem
  • ~Tomasz / 2023-10-25 20:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Grecja, Kreta, Semiramis Village
    Chcę podzielić się opinią na temat naszych wakacji które miały miejsce na początku października 2023r i trwały 10 dni.
    Byliśmy pięcioosobową rodziną. Z uwagi na to że nasze odczucia bywały skrajnie różne, ja przedstawię moją subiektywną opinię.
    Nie chciałbym skrzywdzić Hotelu, a już napewno go gloryfikować.
    Pięć gwiazdek!!! Zacznę od tego.
    Zgodnie z zasadami przyznawania tego wyznacznika komfortu Semiramiss spełnia je wszystkie.
    Ale!!!
    Wystrój hotelu przypomina wczesne lata 80 w Polsce czyli epokę Gierkowską.
    Zaznaczam że dobiegam pięćdziesiątki i doskonale pamiętam tę szczęśliwie minioną epokę. Niesądzę aby jakikolwiek hotel w Polsce przy takim standardzie odważył się powiesić na szyldzie 2 gwiazdki.
    Pozatym bardzo czysto schludnie, pokoje utrzymywane mega!!!!
    Obsługa hotelowa we wszystkich wymiarach wymaga pochwał, I komplementów.
    Obawialiśmy się że z uwagi na końcówkę sezonu, w naturalny sposób ludzie będą zmęczeni wykonywaniem, przez 7 miesięcy tych samych czynności. Nic bardziej mylnego!!! Uśmiech naturalny nie wymuszony, serdeczność, I pozytywne nastawienie, zawsze i w każdej sytuacji.
    Taki stan rzeczy moim zdaniem, może wynikać tylko z wrodzonych cech harakteru i usposobienia Greków. Potwierdza to stosunek Greków napotkanych poza hotelem na ulicach. W restauracjach czy na plażach.
    Słabym punktem Semiramis Village jest basen. Zawiera on słoną wodę w tęperatuże bałtyku to jest ok 20 stopni Celsjusza. Tęperatura powietrza w dzień wynosiła 28-30 , a w nocy 22-23 stopnie. Więc wchodzenie do basenu było mało przyjemnym uczuciem. Jestem pewien że nie tylko ja tak uważam, czego dowodem było to iż basen świecił pustkami przez większość czasu. Po wyjściu ze słonego basenu była możliwość spłukania z siebie słonej wody pod dwoma natryskami. Miało by to sęs gdyby woda w natryskach była słodka!!! Niestety nikt nie potrafił wytłumaczyć dlaczego jest słona, wywoływało to zdziwienie wszystkich, któży mimo wszystko zdecydowali się na kąpiel w basenie i po wyjściu chcieli zmyć z siebie sól.
    Kolejną mało fajną żecza była dostępność napoi. W foldeże napisane było że w ramach pakietu all inclusive goście mogą korzystać z napoi i lokalnych alkoholi.
    Na próżno jednak szukać kolorowych koktajli z parasolka, tak z jak i bez alkoholu.
    Dostępne były, woda, lemoniada, fanta oraz kola. A z alkoholi , lokalna wódka, uzo, whisky, jeśli prosiło się o koktajl to alkohole mieszano tylko z w/w napojami.
    Oczywiście za opłatą dostępne były wszelkiego rodzaju i maści finezyjne drinki,
    Które w moim przypadku podczas poprzednich wycieczek do innych krajów, zawsze serwowane były goście w cenie pobytu.
    Aby dopełnić obrazu dodam że w cenie wycieczki dostępne były beż ograniczeń białe i czerwone wino, oraz lokalne piwo.
    Na szustką+ zasługuje kuchnia!!!
    Fenomenalne lokalne dania. Bardzo urozmaicone, I bardzo smaczne. Owoce morza, ważywa, owoce mięsa których nie sposób wymienić i wychwalić. Dodając do tego fantastyczną obsługę szefa kuchni, kucharzy, kelnerów i kelnerek mamy FANTASTYCZNE POŁĄCZENIE!!!! 6+
    Niestety każdą róża ma kolce.
    W broszurę informacyjnej napisano że do dyspozycji jest plaża publiczna. Niestety informacji o tym że znajduje się ona półtora km od chotelu i aby z niej korzystać należy wykupić leżak i parasol na próżno szukać. Dla mnie i mojej rodziny to było największą niedogodnością.
    Cudowne morze o tęperatuze 26-28 stopni, do którego tak na dobrą sprawę dostęp był bardzo ograniczony. Znaleźliśmy miejsce 650m od hotelu w którym wchodziliśmy do wody, tyle że opruch umiejętności pływania, wymagało podstaw wspinaczki.
    Ogólnie hotel przypominał bardziej senatorium niż kurort wypoczynkowy.
    Po kolacji do 23.00 bar zewnętrzne był czynny, ale ludzie zabijali czas grą w karty lub planszówki. Żal rodzin z dziećmi które dostawały kota, bo plac zabaw jest tak mikroskopijny i niebezpieczny, że lepiej tego nie komętować, woda w basenie zimna, a na żadne animacje czy rozrywki, że strony hotelu nie ma co liczyć.
    Senatorium w którym wieczorem nie odbywa się liczenie pacjentów.
    Sama kreta to przepiękne miejsce, choć brudne ze starą nie remontowaną infrastrukturą, mam na myśli choćby lotnisko w stolicy Heraklionie.
    Mnóstwo śmieci wzdłuż drug i ulic, nawet centra miasteczek turystycznych w zaułkach klimatycznych Greckich uliczek zatok czy jezior są skalane mnóstwem foliowych toreb , butelek, I opakowań.... straszne. Wiem że dużą winę ponosimy tutaj my turyści. Ale po wizycie gości w domu każdy użądza sprzątanie.
    Podsumowując, Kreta jest piękna, ma wspaniałą chistorię, zabytki, I cudownych ludzi. Koniecznie trzeba tam być.
    Niekoniecznie jednak w Semiramis Village Hotel.
    Wycieczkę kupowaliśmy poprzez infolinię, gdzie nie zostaliśmy poinformowani o żadnych z w/w sytuacjach. Pani która dopinaĵa jej sprzedaż była tak zaangażowana w sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych, że zabrakło jej Energi na przekazanie podstawowych informacji, nawet o tym że na miejscu musimy dodatkowo dokonać opłaty za każdy dzień pobytu. W Polsce to tzw opłata klimatyczna.
    ZaletyPiękny kraj
    Cudowni ludzie
    Pyszna kuchnia
    WadyW/w dekalog
  • ~Tygrysek68 / 2021-08-21 19:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 16.08.2021 piszę do TUI o zmianę hotelu gdyż ten który wykupiliśmy to jedna wielka porażka. TUI ma ludzi za nic minęło 6 dni i cisza, a kontaktuję się przez formularz. Człowiek zbiera na urlop żeby wypocząć, a tu kłody pod nogami i brak reakcji ze strony biura. Polikwidowali rezydentów, stworzyli obsługę online i nie radzą sobie
    WadyBrak kontaktu klient- biuro. Na czacie za każdym razem odpisuje inna osoba.
  • ~user / 2022-06-25 14:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo slaba obsluga. Potrafia powiedziec tylko tyle co na ulotce. Ponad to te smieszne w cudzyslowiu ukryte koszta, porazka. Kiedys tak nie bylo. Przesadna cena, w ciagu paru minut potrafi podskoczyc nawet o 200zl. Po informacji ze cena paliwa spadla i waluta sie umocnila. Wyciagaja pieniadze od ludzi ile sie da a w zamian uslugi na bardzo niskim poziomie. Na wyjeździe zero pomocy. Nie po to place kilkanascie tysiecy zloty zeby w razie potrzeby zostac za granica z problemem sam jak palec.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga, cena,
  • ~Wojciech / 2023-05-26 23:24
    Ocena: 1.67 / 5
    ce na first minute zmieniające sie ceny godziny odlotu nie polecam opisy hotelu żle konfigurowane z rzeczywistością
    Zaletyczasami last minute da się kupić w dobrej ofercie
    Wadybrak rezydentów opiekunów podróży
  • ~Zbigniew / 2023-06-29 12:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem z żoną na wakacjach w Egipcie w Czerwcu tego roku. Brak rezydenta na miejscu w hotelu. Kontakt możliwy tylko online z pośrednictwem czatu, SMS, telefonu lub mailowo. Katastrofa z tym biurem podróży-długo trzeba czekać na kontakt zwrotny. Po za tym od ponad 2 tygodni czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowana wycieczkę fakultatywną do Hurgady. Nie odpowiadają na maile oraz na czacie na stronie biura. Pieniądze to potrafią szybko wymusić od klienta ale ze zwrotem to już jest dla nich wielki problem z oddaniem. przypomnę że wycieczkę do Hurgady wykupiłem w Styczniu, nie odbyła się. Dowiedziałem się nie od biura tylko dostałem informację SMS od organizatora wycieczki fakultatywnej na miejscu. Koszmar nigdy więcej wycieczek z tym biurem. Ostrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek z TUI.
    WadySame wady
  • ~Zdenerwowany klient / 2021-08-25 11:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnie wakacje z TUI. Wykupiłem ofertę z porannym lotem oczywiście za dopłatą mając do wyboru jeszcze dwie inne godziny. Po kilku dniach przyszła zmiana na lot wieczorny tj 12 godzin później. Nie wspomnę o powrocie 8 godzin wcześniej. Nic innego jak zwykłe oszustwo i nabijanie klienta. Nie polecam rezerwować za dopłatą jak i tak prawdopodobieństwo zmiany godzin lotu jest bardzo duże.
    Zaletybrak
    Wadybiuro podróży
  • ~A,K / 2025-03-02 18:43
    Ocena: 1.33 / 5
    TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 2025r
    TUI wucieczka wykupiona w 08/2024 r na 05/2025 druga rezerwacja na 10/2025 wylot Warszawa w obydwu rezerwacjach 5:55 po trzech miesiącach zmiana godzin wylotu maj na 13:10 do przyjęcia ale pażdziernik 14:30 na miejscu o 20 czyli cały dzień do tyłu . Ja rozumiem przewożnik zmienił godziny ale tego samego dnia jest lot o godz 6:10 i są miejsca wolne w samolocie a konsultant twierdzi że ni mam takiej opcji zmiany godzin w mojej rezerwacji ! to są jaja
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów
  • ~Adrian / 2020-02-17 10:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy.
    ZaletyUprzejmość do momentu zapłaty za rezerwację
    WadyKupiłem wyjazd do Hurghady zapłaciłem 11 000 zł. Na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy jest w remoncie. Hałas ciężkich robót budowlanych od 8-20. Opieka rezydenta praktycznie zerowa. Monitorowałem całość i przekazywałem informacje do TUI BOK. Po przyjeździe zero skruchy i rekompensaty. Odradzam każdemu korzystanie z tego operatora. Pazerność, nieuczciwość i bezczelność. Sprawę właśnie kieruje do sądu. Odradzam. Mogę przesłać fotki z mojego pobytu jak TUI dba o klienta. Mogę również przesłać pliki audio z decybelami hałasu. Wysłano nas na plac budowy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960