Nie przygotowują ani nie drukują dokumentów wyjazdowych - każdy musi sobie pobrać aplikację TUI, z aplikacji wszystkie dokumenty wysłać na maila, ze swojego maila wydrukować niezbędne rzeczy.
Pytałam w biurze (miałam zepsutą drukarkę) czy może mi ktoś wydrukować te dokumenty, dowiedziałam się że nie, że tylko przez aplikację
Rozumiem więc, że moi oboje rodzice którzy nie mają smartfonów nie mogą pojechać na wakacje z TUI
Na miejscu miał być rezydent, nikogo nie spotkaliśmy ale otrzymaliśmy SMS że jest dostępny online.
W tym samym czasie przyjechała do naszego hotelu wycieczka z innego biura podróży, gdzie wszyscy goście zostali przywitani przez rezydenta tej firmy (2 osoby), była przygotowana dla nich prezentacja nt. wyspy, wycieczek, zwyczajów, co warto zwiedzać itp. oraz poczęstunek.
Jedyne co ich ratuje to miłe panie w biurze stacjonarnym, jednak mogą udzielać tylko standardowe odpowiedzi tzw "regulaminowe", wszystkie pytania pozaregulaminowe- nikt nie jest w stanie udzielić żadnej odpowiedzi ani wskazać osoby, która mobłaby ich udzielić.
TUI mówimy już zdecydowanie NIE.
ZaletyPanie w biurze w PL (stacjonarnym), które bardzo starały się pomóc, niemniej jednak przez niezbyt customer-friendly rozwiązania systemowe niewiele mogły zrobić...