Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2022-06-26 01:21
    Ocena: 2.67 / 5
    To nie jest biuro podróży a jedynie punkt sprzedaży wycieczek ze 100% odpowiedzialnością klienta - tylko czekają, żeby nie dopilnował drobnego szczegółu i nie pojechał. Przyszedłem przygotowany do biura podróży: przeczytałem dokładnie opisy ofert, opinie o hotelach i obejrzałem widoki z map google, przez co wiedziałem dużo więcej niż osoba sprzedająca wycieczki - siedziała jak myszka i tylko klikała. Właśnie widać jaka to filozofia. Otrzymałem sprzeczne informacje na temat przepisów covidowych w kraju, w którym miałem przesiadkę (lot do Meksyku przez Frankfurt): pani w biurze powiedziała, że musi być i wystarczy unijny certyfikat szczepienia. Na maila i smsa wysłała mi link, z którego wynikała że mam wygenerować kod QR upoważniający do wjazdu do Niemiec. Przyszedłem żeby się dopytać - tym razem inna pani powiedziała, że kod nie jest potrzebny na samo lotnisko. Zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli żeby sprawdzić u przewoźników. Dzwoniłem do Lufthansy, ale oni powiedzieli, że przepisy ustala państwo a nie linia. Inna osoba z infolinii powiedziała, że trzeba QR, a jak kazałam jej to zrobić on line, to wyszło na moje że się nie da, ponieważ obecnie żaden kraj nie jest na liście ryzyka. Nie był potrzebny nawet certyfikat szczepienia. Nie zostałem zapytany przed wykupieniem wycieczki, czy mam kartę kredytową - jest ona potrzebna do opłaty VISITAX do Meksyku. Pani powiedziała, że to sobie zapłacę przelewem internetowym. Próbuję, ale się nie da - konieczna karta kredytowa. Musiałem wyrobić. A co by było gdybym opłaty dokonywał tuż przed wyjazdem? Nie ma rezydenta na miejscu. Miałem podaną godzinę lotu powrotnego - 21.40. Nie było jednak informacji, kiedy przyjadą po nas do hotelu. Dlatego ostatnie plażowanie musieliśmy skrócić i niepotrzebnie koczować przy recepcji przez ponad 3 godziny. Przyjechali po 19, tak że byliśmy na lotnisku niespełna na 2 godz przed odlotem. Na recepcji już chcieli wzywać nam taksówkę. Widać, że wraz ze zmianą właściciela zmienili standardy z niemieckich na ruskie.
    ZaletyOferta dot. hotelu zgodna ze stanem faktycznym.
    WadyDezinformacja. Współpraca z klientem kończy się w momencie wniesienia opłaty. Potem cisza lub sprzeczne dane.
    Naciąganie na wycieczki fakultatywne - opłata już w Polsce, bo nie ma rezydenta.
  • ~user / 2022-06-25 14:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo slaba obsluga. Potrafia powiedziec tylko tyle co na ulotce. Ponad to te smieszne w cudzyslowiu ukryte koszta, porazka. Kiedys tak nie bylo. Przesadna cena, w ciagu paru minut potrafi podskoczyc nawet o 200zl. Po informacji ze cena paliwa spadla i waluta sie umocnila. Wyciagaja pieniadze od ludzi ile sie da a w zamian uslugi na bardzo niskim poziomie. Na wyjeździe zero pomocy. Nie po to place kilkanascie tysiecy zloty zeby w razie potrzeby zostac za granica z problemem sam jak palec.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga, cena,
  • ~Anna / 2022-06-24 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Wrociłam z Bułgarii, mam uwagi odnośnie obsługi na miejscu w odniesieniu do wycieczek - od czasu rezygnacji z rezydentów TUI schodzi na psy. rezydentka wpadła do autokaru na 10 sekund, tylko po to żeby powiedzieć że jakby ktoś miał problemy, to niech sobie dzwoni na infolinię - i to tyle. Wycieczkę fakultatywną do Stambułu wykupiłam jeszcze w Polsce, przy tym w biurze nie bardzo znali konkretny zakres, i skierowali mnie na infolinię. Dostałam stamtąd bardzo szczątkowe dane, i chciałam dopytać na miejscu rezydentki - niestety nie miałam takiej mozliwości. Co gorsza, nie było żadnej mozliwości dodzwonienia się na infolinię a informacje przekazane przez chat były NIEPRAWDZIWE I POBIEŻNE. W rezultacie okazało się, że program wycieczki jest żenujący (10 minut w Haga Sofia, Błękitny Meczet w remoncie, w pobliżu pałacu Topkapi przejeżdżaliśmy autokarem.... Totalna kpina, 8 godzin jazdy w jedną stronę, a całe zwiedzanie można byłoby zalićzyć w poł godziny... i to za ponad 300 zł! pomyłka
  • ~Bolob7 / 2022-06-24 12:00
    Ocena: 4.33 / 5
    W Turcji(Sural Saray Hotel) byliśmy od 1.06 do 15.6.2022. Hotel na 5* nie zasługuje. Pokoje duże, standardowe wyposażenie, sprzątane "po łebkach". TUI nie wywiązało się z umowy w zakresie pokoju z widokiem na morze, twierdząc, że boczny widok to jest to samo. A nie jest.
    ZaletyPiękna, piaszczysta plaża to duży plus. Z leżakami bez problemu. Obsługa bardzo miła. Hotel i otoczenie czyste. Jedzenie również przyzwoite.
    WadyZłe skoordynowanie godzin otwarcia barów.(Pokrywały się ze sobą) Po południu, do kolacji praktycznie brak jakiegokolwiek posiłku(poza lodami). Hotel okres świetności ma już za sobą (na balkonie drzwi odrapane, farba złuszczona, w łazience stara armatura).
  • ~artur / 2022-06-23 19:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Fajnie byłoby gdyby osoby piszące opinie podawały gdzie były i w jakim terminie można to wtedy zweryfikować, bo tak to średnio wierze takim opiniom. Bawią mnie słowa za wszystko doliczają miejsca transfer itd... a czytać umiemy? czy nie?? wszystko jest napisane wystarczy czytać...Ja byłem brak uwag zero problemu jak komuś nie pasuje niech sam znajdzie hotel ,lot i niech leci...pozdrawiam szczere opinie
  • ~Agata Sebastian Joanna Łukasz / 2022-06-23 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Boją się podjąć jakichkolwiek działań związanych z zapewnieniem lepszych warunków dla swoich klientów przebywających w danym hotelu.
    Jedyne co potrafi infolinia to wyryty na pamięć tekst „bardzo nam przykro”
    NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyZero poczucia bezpieczeństwa ze strony klienta!
  • ~Katarzyna / 2022-06-23 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni przed wylotem został zmienioniony hotel na dużo gorszy kilometr od plaży, w tym biurze wykupłam kilka wycieczek na kilkadziesiąt tysięcy, to są ostatnie wakacje jakie realizuję, TUI może być pewne, że nie wydam ani 1zł więcej, omijajcie to biuro szerokim łukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klienta jak śmiecia
  • ~Ala / 2022-06-22 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś, brak kompetentnych osób na infolinii. Nikt nic nie wie, wprowadzają ludzi w błąd. Sprzedają podwójnie miejsca w samolocie. Żałuje, ze kupiłam u nich wczasy. Już nigdy więcej. Totalna porażka.
  • ~Daniel / 2022-06-22 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedali wycieczkę, podpisali umowę wzięli pieniądze, ale po paru dniach powiedzieli, że wyjazdu nie będzie. Ściema że nie ma chętnych, ale oferta dopiero się pojawiła kiedy ją kupiłem, a wyjazd jest za kilka miesięcy. Ściemniacze, krętacze - szczerze odradzam. Mega porażka, nigdy więcej TUI, zachowują się jak podrzędna kręcąca prywaciarska firemka, lawirująca z dnia na dzień, aby przeżyć kosztem klientów.
    Zaletyżadnych
    Wadynieslidni, kręcą, lawiruja na koszt klienta
  • ~Szymon / 2022-06-22 15:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystaliśmy pierwszy raz z usług TUI mino różnych opinii o TUI ale muszę powiedzieć że jesteśmy na 100% zadowoleni.
    Kilka dni przed wylotem dostaliśmy komplet dokumentów na email. Od dnia wyjazdu do końca wycieczki czat onlain bez problemów ( rozmowni i pomocni konsultanci ) Po wylądowaniu na lotnisku powitał nas rezydent i skierował do odpowiedniego autobusu który zawiózł nas do hotelu, to samo na powód rezydent też nas pożegnał. Polecam TUI
    ZaletyDobra firma
    WadyBrak
  • ~Marta / 2022-06-22 07:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylam stałą Klientką. Ostatnie 3 lata: Lanzarote, Dominikana, Fuerteventura, Sal.
    Po ostatniej wycieczce wiem na pewno, że więcej nie polecę z tym biurem. I odradzam to stanowczo.
    Jeżeli wakacje przebiegają bezproblemowo, to jest przyzwoicie (można mieć uwagi, ale niewielkie. Zdarzają się wpadki, wg mnie lub dla mnie akceptowalne).
    Niestety ostatnia wycieczka - Sal, hotel Riu Pałace Santa Maria - był PRZEPEŁNIONY KARALUCHAMI. Także w moim pokoju. Pierwsze dostrzegłam przy restauracji, drugiego wieczoru. Kolejne trzy zastałam wchodząc wieczorem do pokoju. I to jest dla mnie nieakceptowane. Następnie w holu i w łazience obok recepcji. Zatem fakt jest taki, że były wszędzie. Pierwsze zgłoszenie wysłałam przez czat Tui już drugiego wieczoru, kolejne z pokoju (do końca wyjazdu „spałam” przy zapalonym świetle, w 19 stopniach (karaluchy nie lubią światła i temp. poniżej 20 st - takich rzeczy byłam zmuszona uczyć się na wakacjach). Codziennie zgłaszałam kolejne przypadki, były prośby o przeniesienie do innego hotelu, po powrocie reklamacje. Tui wyraził „ubolewanie”, uznając jednocześnie, że karaluchy w pokoju to norma w egzotycznych krajach (zapewniam Państwa, że to nie jest norma. Sporo byłam w egzotycznych kierunkach, w tym pn, śr. Ameryka, Azja). Dopiero Rzecznik Praw Konsumenta, a potem sąd uznał, że Tui nas krytycznie zaniedbał. Odradzam w 100%, bo nie są Państwo zaopiekowani w przypadku kłopotów, nawet takich gdy okazuje się, ze w pięknie na pozór wyglądającym hotelu panuje brud, w którym żyje tak ogromna, gołym okiem widoczna chmara karaluchów.
    ZaletyBrak. Jeśli płaci się wielkie pieniądze, leci się na upragnione wakacje po ciężkiej rocznej harówce, a pozostaje się bez opieki w brudzie z insektami, to zaufanie spada do zera.
    WadyBrak elementarnego zainteresowania klientem i poczucia odowiedzialnosci.
  • ~Madzia / 2022-06-21 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety,albo przesuwają lot tak żeby czlowiek dokupil dodatkowa dobę, bo będziesz czekać 14h w recepcji lub w drugą stronę.Transfer płatny, miejsce w samolocie 50zl w jedną stronę od osoby. To już nie jest to biuro co kiedyś. Nie liczy się komfort klienta.
  • ~Piotr / 2022-06-21 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogromne rozczarowanie. Zakup wyjazdu wraz z wycieczką fakultatywną z czteromiesięcznym wyprzedzeniem. Po przylocie - brak pilota, jedynie informacja smsem o stanowisku, gdzie stoi autokar (błędna, bo był zupełnie w innym miejscu). W hotelu jest rezydent TUI - ale obsługuje jedynie klientów przylatujących z Niemiec. Wycieczka fakultatywna - po przybyciu o wyznaczonej godzinie we wskazane miejsce zbiórki - cisza, nikogo. Po ponad godzinnej próbie kontaktu z call center, pani obojętnym głosem stwierdziła, że "wycieczka została odwołana" (zero informacji, pomimo iż 12h wcześniej telefonicznie inna pani z call center potwierdzała godzinę i miejsce zbiórki).
    Podsumowując - Biuro z kategorii "zapłać i radź sobie sam". Nigdy więcej.
    WadyStosunek do klienta, organizacja, brak kontaktu.
  • ~Czesław / 2022-06-20 12:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 12 do 19 czerwca 2022 roku wypoczywałem wraz z żoną w Hotelu Heronissos na Krecie. Ogólnie jesteśmy zadowoleni, uwagi takie jak brak polskojęzycznego programu TV, a powinien być i oto powinny zabiegać Polskie Biura Podróży, oraz brak zainteresowania się wczasowiczami korzystającymi z wycieczek, trzeba starać się aby otrzymać suchy prowiant, a gdy go wyprosisz to śmieszne co dają, Zadbajcie o to, uważam że to Wasz obowiązek.
  • ~mateusz / 2022-06-14 13:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Początkiem lutego rezerwując wakacje w jednym z hoteli na Majorce przy zatoce alkudyjskiej, piękne miejsce w bardzo korzystnej cenie, dnia dzisiejszego 14.06.22 dzwoni do mnie pani z biura, w CZERWCU, że niestety ten hotel jest niedostępny i może zaproponować coś innego. W ofercie dostałem przeciwność tego co zarezerwowałem, w totalnie innym miejscu z hotelem na hotelu w znacznie wyższej cenie. A jedyne co usłyszałem od Pani na infolinii było, że musze się dostosować do cen i rekalkulacji.
  • ~Prezes / 2022-06-11 20:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Witamy.Z biura korzystamy od kilku lat i zawsze mialiśmyem pozytywną ocene az do dzisiaj - wlasnie tydzien temu szczesliwie wrócilimy z tygodniowego odpoczynku w Turcji . Pobyt byl wspaniały ,hotel z klasą ( DOUBLETREE by Hilton - Kemer) zyć nie umierac . koszmar zaczał sie w dniu wyjazdu .Zbiórka na transfer była wyznaczona na godzinę trzecia pietnascie rano , nikt po nas nie przyjećhąl ,rezydenka nie odbierąła teleonu ,szczescie w nieszczesciu o po godzinie czwartej przyjechal po inną grupę turystów autokar i ubłagalismy kierocę aby nas zabrał na lotnisko .W autobusie dzwonilismy na infolinie i zgłosiliśmy zaistniałą sytułacje. Na lotnisku ( nie mieliśmy informacji który terminal odlatuje nasz samolot)autokar wysadził na nie na tym terminalu skąd odlatuje nasz samolot , musielismy skożystać z taxi a czas plynie ,wspaniały kierowca widząc w naszych oczach przerażenie szybko ,łamiąc wszystkie zasady przetransportowal nas na odpowiednie terminal . rzutem na tasmę zdożyliśmy nadać bagaże- już zamykali stanowisko.Gdy usidliśmy w samolocie emocje opadły i wrucilismy do kraju . Po powrocie nikt z biura nie oddzwonił , nie iteresował sie czy przlecielismy , z żadnymi przeprosinami .Pozdrawiam i mam nadzieje że to tylko pojedyczy incydent Tego biura.
    ZaletyHotel wspaniały , obsługa ,czystość na poziomie pieciu gwiazdek
    WadyObsługa biura TUI poniżej jednej gwiazdki - koszmar
  • ~klaudia / 2022-06-11 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wycieczki z TUI: https://www.tui.pl/atrakcje/side/nurkowanie-dla-poczatkujacych-side-1-112151/
    Zero informacji o ewentualnych powikłaniach nurkowania. Z 50 osób na raz, każdy idzie nurkować szybko i hurtowo. Pseudo instruktor schodził za szybko w głąb wody i niestety poskutkowało to uszkodzeniem mojego ucha. Czeka mnie najprawdopodobniej kosztowne leczenie. Oczywiście moja negatywna opinia nie została opublikowana. Szczerze, zastanówcie się dwa razy
    Zaletyzero
    Wadyuszczerbek na zdrowiu przez pseudo szkółkę nurkowania
  • ~Jan / 2022-06-10 19:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, zakupiliśmy wycieczkę z biura turystycznego TUI (przez witrynę internetową), wpłaciliśmy kwotę wycieczki i po 5h zadzwonił do nas Konsultant TUI i powiedział że jutro nie lecimy, zadając pytanie dlaczego?, odpowiedział że kto inny wykupił wycieczkę przed nami chociaż dostaliśmy mailowe potwierdzenie rezerwacji. Pracownicy firmy nie potrafią odpowiedzieć skąd wynikł taki problem i kiedy możemy odzyskać wpłacone pieniądze. Tak wiec nie polecam tego biura turystycznego, są nie odpowiedzialni i wprowadzają konsumenta w błąd po czym nie umieją z niego wyjść.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENTNI!!!!!!!!!!
  • ~Monika / 2022-06-10 17:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam panie rezydentki Tui w Tunezji p.Agnieszke i p.Jasmine, wszystko super zorganizowane,kontakt ok.
    Panie bardzo życzliwe i pomocne.
    Nasz pobyt w lella baya thelasso Hammamet zaliczałam jako kolejny udany wyjazd z Tui ????
  • ~Andrzej / 2022-06-10 07:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Do ceny podstawowej wycieczki doliczane są dodatkowe koszta takie jak gwarancja niezmiennośc, gwarancja miejsca siedzącego obok, ubezpieczenie i transfer autokarem lotnisko hotel. W razie problemów konsultant TUI jest bardzo niepomocny i opieszały i nie oddzawania, tak było w moim przypadku. Nie polecam. Wycieczka fakultatywna do Stambułu z Bułgarii w dramatycznych warunkach 350 km jazdy malutkim i ciasnym busikiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4680
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023